Hier vind je discussies over gesoepte auto's en discussies over gekozen auto's voor het soepen en dergelijke. Dus géén gephotoshopte auto's, of suggesties voor andere auto's, die mogen in de topics die daarvoor bedoeld zijn; namelijk:
Photoshop Auto's Deel 3 voor gesoepte auto's die niks met de wedstrijd te maken hebben en
PTA photoshop wedstrijd SUGGESTIES voor suggesties voor het wedstrijdtopic.
Ben trouwens ook een databaseje begonnen om alle pics van
http://www.highresautoimages.com/ te verzamelen. Op deze site staan meer dan 1000 bureaublad formaat auto's (vanaf 1024x768 to 1600x1200)
quote:Ga binnenkort op een andere pc werken, heeft geen internet, ik maak dan een cd met al die plaatjes gesorteerd. Dus als ik iets nodig heb kijk ik in de map Pics/ViewFront/blabla.jpeg o.i.d. hoef ik niet elke keer het halve internet af te zoeken voor een goed plaatje. Ik ben bij die site nu bij de Aston Martin en in heb al meer dan 200 plaatjes.
Op zondag 5 oktober 2003 21:39 schreef Henkmanz het volgende:
Wat is het nut van een database maken als ze allemaal op die site staan?
[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 06-10-2003 13:08]
quote:Is toch grappig, als je niets te doen hebt.
Op zondag 5 oktober 2003 22:26 schreef Mons het volgende:
volgens mij is die skylighter een beetje een controll freak
grafiekjes database's polls het kan niet gek genoeg
[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 06-10-2003 13:08]
hoe kan ik die dan weer hoger zetten??
hij was eerst natuurlijk ook hoekig maar lang zo hoekig niet..
quote:En die 1e is een under construction dinges.
Op maandag 6 oktober 2003 13:02 schreef Henkmanz het volgende:
Allríííííght... 2 inzendingen en nog 2 uur tot de deadline
Edit (14:25):
606 Plaatjes
Brabus afgewerkt
Edit (14:47):
767 Plaatjes
Bezig met Chevrolet
Nu Pauze!!!!!!!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 06-10-2003 14:47]
quote:en je post deze geweldige informatie want...?
Op maandag 6 oktober 2003 13:17 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Trouwens, ik heb besloten om niet met die wedstrijd mee te doen. Ik ga ff rustig verder met die geweldige database! Dus als er maar twee mensen meedoen.... dan wordt het niet moeilijk kiezen.Edit (14:25):
606 Plaatjes
Brabus afgewerktEdit (14:47):
767 Plaatjes
Bezig met Chevrolet
Nu Pauze!!!!!!!!!!!!!!
quote:Inderdaad ja.....Layt-dinges neemt de topictitel wel heel letterlijk. Naar mijn weten was dit topic geopend om die (tot nu toe altijd aanwezig zijnde) discussies over de Photoshopwedstrijden te voeren ipv het wedstrijdtopic vol te lullen daarmee.
Op maandag 6 oktober 2003 16:10 schreef Mons het volgende:[..]
en je post deze geweldige informatie want...?
Dit topic is er dus niet voor om te vertellen wat je met je (vele) vrije tijd aan het doen bent. En ook niet om mensen weltrusten te wensen enzo (zie vorige deel van dit topic). Hou je dus een beetje in!
EN layt-dinges: Denk eraan dat je 24 uur na het neerzetten van een post, je de post nog gewoon kan aanpassen. Ik zie jou zo vaak 3 of 4 posts ondermekaar zetten (waar er soms maar een paar minuutjes tussen zit). Dat is dus echt niet nodig.
Ik bedoel:
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 14:54 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
@ Kaj_A, ga je je auto nog inleveren of mag streetracer zo een nieuwe uitkiezen?
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 14:55 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Ik ga de poll wel maken, al kan dat wel een hele tijd duren met zoveel inzendingen
quote:Zit in totaal 6 minuutjes tussen, en de eerste 2 posts hebben nou niet echt nut meer ofzow. Had je prima in je eerste post kenne aanpassen!
Op maandag 6 oktober 2003 15:00 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Poll: Wie heeft de NSX gesoept? (correctie de mooiste)
*knip*
Zo raken de topics wel heel snel vol.
Kijk een ge-edite post
quote:Dit was volgens Kaj_A wel eentje waar ie nog mee bezig was, maar ik heb daarna er niets meer over gehoord
Op maandag 6 oktober 2003 16:09 schreef Mons het volgende:
kaj_a geef nou even toe de auto is bijna niet te soepen je hebt zelf ook zowat niks veranderd
quote:Nee, ik ook niet.....zou ie het in gezien hebben dat het geen beste keuze was?!?
Op maandag 6 oktober 2003 16:27 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
OK rustig aan, ik begreep het na de 1e keer ook al, zo kun je ook met 3 posts hetzelfde duidelijk makenKijk een ge-edite post
[..]Dit was volgens Kaj_A wel eentje waar ie nog mee bezig was, maar ik heb daarna er niets meer over gehoord
Nou ja, mij maakte het niet zoveel uit. Ik doe eigenlijk toch nooit mee in het weekend. Dan heb ik andere dingen te doen. Soms staan er wel es auto's tussen die ik heel graag had willen doen, maar niet kon omdat ik andere dingen had.....deze was dus niet zo erg, want ik wilde um toch niet doen
Maar ik denk dat het al duidelijk is dat StreetRacer wint. Hopen dat ie wel regelmatig hier kijkt nog, zodat ie wel optijd een auto ken posten.
quote:Die Saab is perfect!
Op maandag 6 oktober 2003 21:32 schreef Kaj_A het volgende:
Ey grappemakers is het zo moeilijk om een nieuwe auto te kiezen?
quote:we wachtten netjes op de nummer één of twee totdat die n00b een auto postte, grappenmaker.
Op maandag 6 oktober 2003 21:32 schreef Kaj_A het volgende:
Ey grappemakers is het zo moeilijk om een nieuwe auto te kiezen?
[Dit bericht is gewijzigd door Kaj_A op 06-10-2003 22:49]
Mijn laptop is namelijk vorige week overleden en de enige computer die ik nu nog ter beschikking heb is een linux server. Aangezien mijn laptop nog wel een tijdje bij toshiba zal staan, heb ik dus geen photoshop meer. Ik had al weinig tijd maar nu dus ook de middelen niet meer
Ik blijf natuurlijk wel stemmen en het topic volgen.
quote:tis een grof schandaal
we wachtten netjes op de nummer één of twee totdat die n00b een auto postte, grappenmaker.
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:49 schreef Kaj_A het volgende:
Eigenlijk zijn jullie wel een zielig stelletje bij elkaar... meteen huilen als ik een auto post en dan ook nog zo triest gaan zeuren.
quote:Nee, maar dat is volwassen wil je zeggen. Zelfs als (in het begin gewoon netjes) wordt aangegeven dat de auto echt niet te soepen is ben jij absoluut niet bereid om ook maar een beetje mee te buigen en een andere auto te kiezen. In plaats daarvan antwoord je gewoon níet en laat stug die auto staan. Vind je het dan gek dat mensen je niet serieus nemen?
Op maandag 6 oktober 2003 22:49 schreef Kaj_A het volgende:
Eigenlijk zijn jullie wel een zielig stelletje bij elkaar... meteen huilen als ik een auto post en dan ook nog zo triest gaan zeuren.
Je hebt zelf gezien hoe het met mij ging een tijdje terug in dit topic; je kan je maar beter een beetje op de achtergrond houden.
quote:Goede manier om je dubbelpost weg te werken.
Op maandag 6 oktober 2003 22:49 schreef Kaj_A het volgende:![]()
quote:Jammer T-Rex, ik kijk uit naar je terugkomst
Op maandag 6 oktober 2003 23:55 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Heej mensen. Ik wilde ff melden dat ik voorlopig niet meer mee kan doenMijn laptop is namelijk vorige week overleden en de enige computer die ik nu nog ter beschikking heb is een linux server. Aangezien mijn laptop nog wel een tijdje bij toshiba zal staan, heb ik dus geen photoshop meer. Ik had al weinig tijd maar nu dus ook de middelen niet meer
Ik blijf natuurlijk wel stemmen en het topic volgen.
[Dit bericht is gewijzigd door Henkmanz op 07-10-2003 11:42]
quote:Ik durf het bijna niet meer te zeggen:
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:51 schreef zerrocool het volgende:
veranderd:
-kleur
-velgen
-achterlichten helder
-moterkap verlenger
-verlaagd
-'folie' over knipperlichten voor
-ramen verduisterd
-voorbumber cupra R
-zijskirt cupra R
Verder een hele aardige soep, als ik jouw was zou ik nog ff kijken naar de nummerplaat (weet niet of dat de bedoeling is), de wielen en de voorruit. Het lijkt alsof de voorruit net iets lichter is dan de anderen.
Verder is dit het voorbeeld van een niet zwaar overdreven getunede saab! Dus mooie inzending
quote:Iedereen was ooit een n00b, jij ook, ik ook.
Op maandag 6 oktober 2003 22:44 schreef Henkmanz het volgende:
we wachtten netjes op de nummer één of twee totdat die n00b een auto postte, grappenmaker.
quote:ik wilde eigenlijk via een diagram antwoorden, maar dat doe ik toch maar niet, hier is een kort antwoord:
Op zondag 5 oktober 2003 22:26 schreef Mons het volgende:
volgens mij is die skylighter een beetje een controll freak
grafiekjes database's polls het kan niet gek genoeg
Ik hou van een beetje overzicht!
quote:Hoe bedoel je in een dalende lijn gaat?!? Er zijn toch wel meer foto's gepost die mensen niet leuk vinden om te soepen?!? Als je um niet leuk vindt, doe je toch gewoon niet mee?! Gebeurd wel vaker....
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:17 schreef Ultimora het volgende:
wel jammer dat t weer in een dalende lijn gaat.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |