wie bepaalt wat een goede tip is dan?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:40 schreef Googolplexian het volgende:
Leuk weerdat soepen
Ik dacht dat het misschien leuk was om de winnaar eens flink te betraffen in de Photoshopwedstrijd... wat vinden jullie van het idee dat de winnaar behalve een nieuwe foto ook een goede tip moet posten voor de andere soepers?
De winnaar dusquote:Op maandag 5 juni 2006 03:29 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
wie bepaalt wat een goede tip is dan?
Ik zag Googol al posten dat deze ronde tot donderdag loopt, maar hij is net pas begonnen. Dit topic ging dood omdat er niemand nog veel tijd had om te soepen... Dus misschien moeten we geen deadline's gaan stellen, maar weer een tijdje wachten tot er weer wat mensen ff tijd hebben gevonden om wat te maken?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:09 schreef Venco16 het volgende:
wel weinig deelnemers. Is dat altijd zo?
Deze ronde is vrijdag toch begonnen? Als we niet een beetje een deadline stellen bloedt het topic helemaal dood, lijkt me.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:20 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Venco schreef in het andere topic:
[..]
Ik zag Googol al posten dat deze ronde tot donderdag loopt, maar hij is net pas begonnen. Dit topic ging dood omdat er niemand nog veel tijd had om te soepen... Dus misschien moeten we geen deadline's gaan stellen, maar weer een tijdje wachten tot er weer wat mensen ff tijd hebben gevonden om wat te maken?
Degene die het origineel gepost heeft moet maar beslissen danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:39 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb tot donderdag geen tijd... dus wat T-Rex zegt is voor mij ook handiger... maar goed, als er genoeg soeps zijn moet er maar gewoon een poll komen.
dat bepaalt de winnaar... doe maar ff rustig. Als jij de Nissan geen goeie tune-auto vindt moet je toch echt 's nadenken over je tuningcapaciteitenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Volgend project: BMW M5??
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
??please??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
: @:
nee nee, ik heb hem echt helemaal zelf gemaakt: kijk maar, je ziet hoe mislukt hij is gewordenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:29 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
dat bepaalt de winnaar... doe maar ff rustig. Als jij de Nissan geen goeie tune-auto vindt moet je toch echt 's nadenken over je tuningcapaciteitenno offence natuurlijk..
Je zegt dat je je bumper en sideskirt zelf gemaakt hebt... waarom heb je ze dan niet in de goede hoek gemaakt? Volgens mij komt deze zo van een porsche bodykit... Maar ik kan het fout hebben natuurlijk. Geeft ook niks, we gebruiken allemaal donor-objecten, maar dit valt me een beetje op.
Is geen flame ofzo hoorgewoon een opmerking.
nee hoor, ik heb de wielen eerst ge CTRL C+V gedaan dan gedraaid, dan occupaciy op 50%, beetje blur, en dan kreeg ik zo'n resultaat, toen kwam het bij me op dat ik backdropchange wou doen, maar alsnog ik vond het zoiesow al geen mooie auto, sorryquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:04 schreef Venco16 het volgende:
Ik vind dat Blur bij de wielen echt vet lelijk. Misshien probeer je zo de oneffenheden weg te werken, maar succesvol is het niet.
Niet dat die van mij een succes is, maargoed dit is echt lelijk![]()
Laten we de kritiek aub opbouwend houden. Ik ben misschien ook geen fan van de soep, maar elkaar afkraken heeft niemand wat aan...quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:04 schreef Venco16 het volgende:
Ik vind dat Blur bij de wielen echt vet lelijk. Misshien probeer je zo de oneffenheden weg te werken, maar succesvol is het niet.
Niet dat die van mij een succes is, maargoed dit is echt lelijk![]()
nee, nee, hij kraakt mij ook niet af. dat is gwn zijn mening. en dat respecteer ik omdat ik van mn fouten moet leren, thnxx mann ik zal de volgende keer letten op de afwerkingenquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:48 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Laten we de kritiek aub opbouwend houden. Ik ben misschien ook geen fan van de soep, maar elkaar afkraken heeft niemand wat aan...
Tipje:quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nee, nee, hij kraakt mij ook niet af. dat is gwn zijn mening. en dat respecteer ik omdat ik van mn fouten moet leren, thnxx mann ik zal de volgende keer letten op de afwerkingen![]()
zo hoort dat duss![]()
![]()
toevallig heb ik ook de auto pas nadat ik heb geplakt geblurd, zoals je hebt gezien had ik ook een versie zonder blur gepost, en die heb ik geplakt en geblurd. wat jij zegt van dat ik de blur moet mee snijden had ik allang in de gaten hoor, maar thnxx voor de tip!quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tipje:
Als je een backdrop (background) wilt veranderen: blur op het laatste moment! Als je gaat blurren voordat je de auto op de achtergrond hebt dan moet je dus de blur mee"snijden". Dit geeft later alleen maar problemen (ik denk ook dat dat de reden is van je overmatige blur in het eindresultaat).
daar kan je gelijk in heben, heb ik niks van gemerkt. dus sorryquote:Kritiek:
Deze foto is genomen van een grote afstand met een zoomlens > weinig perspectief (hoe meer inzoomen, des te minder perspectief, denk aan satelliet-foto's). De spoiler die je hebt gebruikt is van een foto die van een stuk dichterbij is genomen (hoe meer uitgezoomd des te meer perspectief ... denk aan een groothoeklens). Je ziet dus duidelijk een heftig perspectief in de spoiler maar niet in de rest van de auto.
Zo heb ik het ook gedaan!, beternog ik heb de auto NIET EENS verlaagd sorry,, iik had eerst de bumpers en zo gebrushed en toen zag ik al dat het te laag was, had het al geen nut meer om te verlagenquote:Verder vind ik 'm teveel geblurred zoals gezegd en denk ik dat je voortaan eerst de auto moet verlagen (body uitknippen en iets laten zakken) voordat je skirts gaat brushen. Zo voorkom je dat de wielkasten heel erg leeg blijven en dat je een eeuw aan het brushen bent.
Nee lollereinszweidreiquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
sorry maar daar kan ik niet tegen op![]()
, wtf, hoe doe je dat man
![]()
leer mij es ook wat
![]()
![]()
Ja ik had het misschien wat kunnen opbouwen. Maar hij vat het goed op. En het is idd mijn mening.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nee, nee, hij kraakt mij ook niet af. dat is gwn zijn mening. en dat respecteer ik omdat ik van mn fouten moet leren, thnxx mann ik zal de volgende keer letten op de afwerkingen![]()
zo hoort dat duss![]()
![]()
Eerst moet er nog bepaald worden wanneer de poll nou eigenlijk isquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:07 schreef Venco16 het volgende:
Waneer komt die nieuwe BTW?
Henkmanz had aangegeven dat hij geen tijd had ... misschien wel netjes om effe op 'm te wachten (afhankelijk van wanneer 'ie dan wel tijd heeft). Als hij de komende 30 jaar bezet is dan mag de poll wmb ook vanaafquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:24 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Weet niet of henkmanz nog tijd heeft dit weekend? anders stel ik voor daar even op te wachten, is het meestal wel waard. (heb ik tenminste morgen zelf nog wat tijd)
En anders gooi die poll er maar tegenaan, hoeveel inzendingen zijn er nu?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:54 schreef SiNz het volgende:
btw: Is mijn soep te lelijk om er iets over te zeggen??![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:44 schreef SiNz het volgende:
Let aub niet op details...heb er niet heel erg lang de tijd voor gehad![]()
Jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:54 schreef SiNz het volgende:
Wel lache zeg...nieuw leven in deze topics. Had ik niet meer verwacht na zo'n 2 jaar dood te zijn geweest.
Iedereen heeft hier toch nog zitten lurken dan al die tijd
Ik vind hem geil sinz, maar jammer dat je je intake en chineze tekens wéér hebt gebruiktquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:54 schreef SiNz het volgende:
Als je het doet, dan neem ik de uitdaging met je aanquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:41 schreef Googolplexian het volgende:
Ik ben trouwens altijd te laf geweest voor een mooie wide-body-soep. Denk da'k de draad maar weer oppak! Volgende soep (afhankelijk van de foto) ga ik een wide body proberen
denk ik![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je het doet, dan neem ik de uitdaging met je aan
Dan pas? We zijn vrijdag al begonnen met deze auto? Ik zou zeggen vanavond. En dan heb je morgenavond of zaterdagmorgen weer nieuwe foto?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:41 schreef Henkmanz het volgende:heren!
bedankt voor de wachttijd. Ik ga er nu mee aan de slag, ik stel voor de poll uiterlijk zondag?
Is toch leuk juist beetje tegen elkaar op soepenquote:
Hij's nu denk ik al bezigquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:48 schreef Venco16 het volgende:
[..]
Dan pas? We zijn vrijdag al begonnen met deze auto? Ik zou zeggen vanavond. En dan heb je morgenavond of zaterdagmorgen weer nieuwe foto?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is toch leuk juist beetje tegen elkaar op soepen
beetje te klein en onscherp voor een mooie soep, IMOquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:56 schreef Sjoewe het volgende:
http://i6.tinypic.com/123bhj6.jpg
Ik wil die doen
ik heb ook 1200*900 van die CRXquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
beetje te klein en onscherp voor een mooie soep, IMOIk denk dat ik voor Turquaz52 z'n optie zou gaan ... of iets in die trend.
630i van achteren ofzo ...
http://www.km77.com/marcas/bmw/serie6_05/630/gra/03.jpg
O, in dat geval ben ik altijd wel in voor een CRX ... dat weet jequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ik heb ook 1200*900 van die CRXkomt door de resize van tinypic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |