Een maand vind ik dan wel weer heel lang, ik zou gaan voor twee weken, anders jaag je alleen maar mensen weg, heb ik het idee. Ik kan me ook wel polls herinneren met 3 auto's, dat was ook geen ramp.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:25 schreef Googolplexian het volgende:
Ik wil graag hetvolgende voorstellen: wanneer er 10 inzendingen zijn OF een maand nadat de opgave is gepost komt die avond om 20:00 uur de poll. Zeker met het WK zullen mensen wat minder vrije tijd over hebben voor een soep. Op deze manier hebben we de gulden middenweg tussen genoeg inzendingen en genoeg soeptijd.
De allereerste was wel een A3 inderdaad, maar een andere...in de buitenlucht.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:04 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
die audi a3, was dat niet een van de allereerste?
daar zaten me destijds foeilelijke beren tussen xD. Ik heb toen om 'onderzoek' te doen alle topicdelen doorgespit. Echt ernstig, sommigequote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:24 schreef SiNz het volgende:
[..]
De allereerste was wel een A3 inderdaad, maar een andere...in de buitenlucht.
Deze (maar dan groot): [afbeelding]
Dat je op een gegeven moment ook blind word voor je eigen fouten ehquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:32 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
daar zaten me destijds foeilelijke beren tussen xD. Ik heb toen om 'onderzoek' te doen alle topicdelen doorgespit. Echt ernstig, sommige
Hij is wide-bodyquote:
Nou ben ik benieuwdquote:
Bijna klaarquote:Op zondag 11 juni 2006 00:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
game on, maddafakka ... game on
Tja maar als ik 'm post mag ik er niks meer aan wijzigen tochquote:
Tot aan de poll mag je wijzigen ... da's wel zo leukquote:Op zondag 11 juni 2006 00:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja maar als ik 'm post mag ik er niks meer aan wijzigen toch
quote:
beetje kloten met color filters (heet in Corel "Psychedelic") totdat je een overdreven contrast effect krijgt, eventueel blurren of smudgen, daarna Desaturate (HSI, Saturation > 0), daarna adden of substracten van lak. En dan reflecties eroverheen, natuurlijkquote:Op zondag 11 juni 2006 01:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een BMW race-colour versie willen maken maar dat grijs is zo'n vervelende grondlaag om mee aan de kleuren te frotten
Nog tips daarvoor? Reflecties toevoegen enzo helpt weinig
Ja tuurlijk maar goed er zit weinig diepte in de kleur, maar ik zal het proberenquote:Op zondag 11 juni 2006 01:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
beetje kloten met color filters (heet in Corel "Psychedelic") totdat je een overdreven contrast effect krijgt, eventueel blurren of smudgen, daarna Desaturate (HSI, Saturation > 0), daarna adden of substracten van lak. En dan reflecties eroverheen, natuurlijk
Oefening baart kunstquote:Op zondag 11 juni 2006 10:42 schreef Turquaz52 het volgende:
wahaha, ik geef me nu al gewonnen, daar kan ik DUS echt niet tegen op!
same herequote:Op maandag 12 juni 2006 15:26 schreef Henkmanz het volgende:
Ik ben er mee bezig.. maar ik neem gewoon de tijd hoor. Ik ga niet haasten.
als je erop klikt is het al wat beter.. maar ook dan moet er idd nog wat veranderen. Daarom heb ik hem ook nog niet in het wedstrijdtopic gepost..quote:Op maandag 12 juni 2006 18:48 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
dat patroon op de achterkant ziet er niet bepaald geweldig uit, dat kun je misschien fixen.
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
als je erop klikt is het al wat beter.. maar ook dan moet er idd nog wat veranderen. Daarom heb ik hem ook nog niet in het wedstrijdtopic gepost..
* Googol still waiting for SiNz quality postquote:Op maandag 12 juni 2006 23:12 schreef SiNz het volgende:
* SiNz is still waiting for the 1st quality post....![]()
* Begieltie still waiting for SiNz quality postquote:Op maandag 12 juni 2006 23:12 schreef SiNz het volgende:
* SiNz is still waiting for the 1st quality post....![]()
Vooral niet buiten gaan zitten op een terrasje met je boek ... of op het strand (ergens)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:19 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik probeer te leren op mijn kamer onder het dak met de zon de hele dag vol op het raam
Het is nu 35 graden binnen![]()
antibiotica--> mag niet in de zonquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vooral niet buiten gaan zitten op een terrasje met je boek ... of op het strand (ergens)
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
* Googol still waiting for SiNz quality post
* SiNz reckons that you can wait a long time for that....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:18 schreef Begieltie het volgende:
[..]
* Begieltie still waiting for SiNz quality post![]()
Hij's nog niet afquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
laat eens zien danDan weet ik of ik de bijna nog wat moet opvijzelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |