Tuurlijk welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:20 schreef hermandeperman het volgende:
Leuk topicidee!!! Maarre dus niet voor bootjes?
In dat geval heb ik er nog wel 1quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tuurlijk welMaar ik wist even geen betere titel
Volgens mij is automative design een erg breed begrip waar eigenlijk alle bewegende (gemotoriseerde?) voertuigen bedoeld wordt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:20 schreef hermandeperman het volgende:
Leuk topicidee!!! Maarre dus niet voor bootjes?
[[url=http://aycu15.webshots.com/image/254/1032722721234334333_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Goed ideequote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:46 schreef Diepvriez het volgende:
is het ook niet leuk als de ontwerpers hun ontwerp een beetje toelichten. Is er iets inovatief toegevoegd ? is het een bestaand ontwerp ? is het simpelweg overgenomen ?
Bijv. bij dat blauw 'bootje' wat was e aanleiding voor zo'n ontwerp? Ik zie een behoorlijke laadvlak, wat had de ontwerper in gedachten bij het realiseren van zijn/haar ontwerp. En misschien wat afmetingen erbij. Is gewoon interresant verder.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:14 schreef Diepvriez het volgende:
het lijkt mij dat bij deze porsche je erg veel weerstand van de wind gaat krijgen. Ik denk dat de hoek \motor'kap en vooruit te stijl is. Ben verder geen ontwerper ofzo, het doet alleen wat aan mijn ogen....
Vette shit ouwequote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:41 schreef Googolplexian het volgende:
Hier ben ik nu mee bezighet idee ligt al een tijdje maar ik ga d'r nu toch maar eens mee verder.
Het uiteindelijke doel is een 2-zits supercar.
[afbeelding]
Wanneer alle schetsen af zijn (top, left, front, rear) wil ik ze computerstrak maken om vervolgens de auto in 3D te maken.Ben voorlopig nog niet klaar dus
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:41 schreef Googolplexian het volgende:
Hier ben ik nu mee bezighet idee ligt al een tijdje maar ik ga d'r nu toch maar eens mee verder.
Het uiteindelijke doel is een 2-zits supercar.
[afbeelding]
Wanneer alle schetsen af zijn (top, left, front, rear) wil ik ze computerstrak maken om vervolgens de auto in 3D te maken.Ben voorlopig nog niet klaar dus
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:33 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
heel serieus aangepakt![]()
wanneer staat het kleimodel op de stoep?![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Wanneer ik een aantal Nederlandse investeerders heb gevonden
Tegen die tijd rijdt iedereen al in fuel-cell aangedrevel rollators
Hier is hij wel wat mooier dan op de vorige ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:35 schreef Sjoewe het volgende:
[[url=http://aycu14.webshots.com/image/293/1281337355835695846_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Klikbaar
Update met het commentaar van jullie.
* Lagere daklijn
* Kortere neus
* Wielen iets groter![]()
Tis lang geleden dat ik zulke lol met een topic had
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:35 schreef Sjoewe het volgende:
[[url=http://aycu14.webshots.com/image/293/1281337355835695846_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Klikbaar
Update met het commentaar van jullie.
* Lagere daklijn
* Kortere neus
* Wielen iets groter![]()
Tis lang geleden dat ik zulke lol met een topic had
voor t eerst zekerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |