Dat zou nog getuigen van inzet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:28 schreef Xebrozius het volgende:
Ik overweeg een stille tocht op klompen.
Met nike air moet het lukken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:31 schreef Xebrozius het volgende:
Waarom moeten stille tochten altijd zo lang duren?
Kunnen we er niet een 100mtr stille print van maken, zodat er meerdere stille sprints op 1 avond kunnen plaatsvinden.
In deze maatschappij is dat wel nodig namelijk.
en het openbaar vervoer kan dan een soort van ST. kortingen geven.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:31 schreef Xebrozius het volgende:
Waarom moeten stille tochten altijd zo lang duren?
Kunnen we er niet een 100mtr stille print van maken, zodat er meerdere stille sprints op 1 avond kunnen plaatsvinden.
In deze maatschappij is dat wel nodig namelijk.
Heeft die HSL toch nog nutquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:36 schreef Xlarge het volgende:
[..]
en het openbaar vervoer kan dan een soort van ST. kortingen geven.
Eerst naar Amsterdam om eem zinlooos vermoorde huisvrouw te herdenken , en dan door naar Almere om een overvalslachtoffer bij te staan , en dat alles in 2 uurtjes
Of natuurlijk een jugendstille tochtquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:25 schreef Croupouque het volgende:
De overheid geeft steeds minder subsidie aan kunstenaars. Uit protest houden zij een stillevende tocht.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:36 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Of natuurlijk een jugendstille tocht
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik nomineer swetsenegger (als user van de maand) voor De stille tocht is aan inflatie onderhevig.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik overweeg een stille tocht !
want ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als er nog gestemt wordt ook moet ik een maand met een kloon posten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |