whehequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:35 schreef Intergalactrick het volgende:
Wat doe jij nou als je naast iemand zit en die gast stinkt enorm uit z'n bek![]()
Heb er nu al een tijdje last dat ik naast iemand zit, en als 'ie dan tegen me gaat praten , moet ik bijna kokhalsen van de stank![]()
Wat doen jullie dan?
sub·tiel (bn.)quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:38 schreef Lucille het volgende:
Misschien subtiel zeggen "Goh wat stink jij uit je bek zeg, ik zou er mijn rottend varken nog niet naast willen leggen".
Misschien komt het beter over als je precies kan raden wat hij de dag ervoor heeft gegeten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:43 schreef Intergalactrick het volgende:
Heb wel al een keer gevraagd wat 'ie gister had gegeten...
Maar hij snapte de link niet en antwoordde heel droog: 'Pizza'
Ik zo van, hm....oke!
scherp·zin·nig (bn.)quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:41 schreef Lucille het volgende:
Ik vond hem wel scherpzinnig
Als die persoon zelf daarna geen kauwgum neemt is het helemaal overduidelijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:59 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
fuck zeg, dus als iemand je een kauwgum aanbiedt wil 'ie eigenlijk zeggen: "je stinkt uit je bek"?
OMGquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:07 schreef Patries86 het volgende:
Ik had dit vrijdag op school... Zei tegen vriendin heb je een scheet gelaten het stinkt hier en ze zei nee en we hadden geen idee wie of wat er zo stonk! Bleek een klasgenootje ontiegelijk uit de bek te meuren niet normaal.. dus wij heel suptiel wil je kauwgom enzo maar ze wou niks...
Als het andersom was geweest had ik er wel om kunnen lachen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:22 schreef heiden6 het volgende:
Was ooit op de middelbare school een gast in mijn klas die op een dag onwijs uit zijn bek meurde.
Ik:Jezus man, heb jij zeker macaroni gegeten gister.
Hij: Nee joh gast, vanmiddag.
Of een roerbaksaus van de aldi.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
pepermuntje of kauwgumpje aanbieden
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Of een roerbaksaus van de aldi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |