Dit roep ik al langer. Zie een post van mij eerder. De selectie is te jong, heeft te veel arrogante zakken, heeft geen leiding, wanbeleid, enz.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het is zo dat de trainer eindverantwoordelijk is voor de prestaties, maar ik roep al tijden dat de selectie niet zo goed is als menigeen denkt. Een andere trainer wordt met dit materiaal ook geen kampioen
Yup, daarom kun je Koeman wel ontslaan, maar dat is bijzonder duur en echt veel zal het niet uitmaken. Sonck zal niet ineens een wereldvoetballer worden ofzoquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dit roep ik al langer. Zie een post van mij eerder. De selectie is te jong, heeft te veel arrogante zakken, heeft geen leiding, wanbeleid, enz.
Ik denk niet dat Koe wordt ontslagen, ik denk eerder dat Koe zelf gaat opstappen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Yup, daarom kun je Koeman wel ontslaan, maar dat is bijzonder duur en echt veel zal het niet uitmaken. Sonck zal niet ineens een wereldvoetballer worden ofzo
Nooit!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:22 schreef The_Coach het volgende:
Ik ben voor een 2de kans van Co.
De fluwelen oplossing. Het "gedwongen" ontslag. Gezondheidsredenen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:21 schreef StarGazer het volgende:
Ik denk niet dat Koe wordt ontslagen, ik denk eerder dat Koe zelf gaat opstappen.
De ploegen die hij heeft gecoached zijn na loop van tijd alleen maar beter gaan spelen, dat kan je van Koeman zijn ploegen niet zeggen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nooit!
Dat heb ik vanmiddag al in het Ajax topic gezegd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:25 schreef tong80 het volgende:
Ik verwacht maandag een persconferentie.
Kan me niks schelen, ik heb een hekel aan Coquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:25 schreef The_Coach het volgende:
[..]
De ploegen die hij heeft gecoached zijn na loop van tijd alleen maar beter gaan spelen, dat kan je van Koeman zijn ploegen niet zeggen.
Ik win liever een CL met een walgelijke coach dan alles te moeten verliezen met een hele aardige coach.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan me niks schelen, ik heb een hekel aan Co
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |