Tweede danquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:12 schreef HomerJ het volgende:
Staat Ajax geen 2e?
Johan Neeskens. Mag ook een niet Ajacied zijn zoals Martin Jol.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:15 schreef golfer het volgende:
En wie moet het dan overnemen?
Good ol' Foeke.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:15 schreef golfer het volgende:
En wie moet het dan overnemen?
Het is inderdaad wel duidelijk dat de echte kenner in Alkmaar zit.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Eindelijk ziet iemand het licht.
Koeman heeft totaal geen verstand van voetbal. Ik roep 't al sinds Vitesse.
Sorry als ik het verkeerd heb, maar zijn de glorymomenten van Ajax aan hem te danken?quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:19 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel duidelijk dat de echte kenner in Alkmaar zit.
Dan heb je zo'n TOPselectie onder je hoede. Jaren de tijd er een elftal van te maken. Jaren de tijd.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:12 schreef HomerJ het volgende:
Staat Ajax geen 2e?
Nou, die heeft wel een aantal sleutelspelers onder dit "Koeman's Ajax" binnen gehaald cq door laten stromen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:22 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Sorry als ik het verkeerd heb, maar zijn de glorymomenten van Ajax aan hem te danken?
Neen, die heeft niks bereikt bij Ajax.
Nee, dat heeft Koeman niet. Koeman heeft geen verstand van voetbal.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:27 schreef Everett het volgende:
Ik denk dat Koeman best verstand heeft van voetbal. Maar wat moet je als een club ieder jaar topspelers verkoopt en (matige) jeugdtalenten koopt. Je kan op die manier nooit een volwaardig volwassen team neerzetten.
Talent? Ajax is als club allesbehalvende een rijsende ster, meer een gehandicapte veteraan.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:22 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ajax zal nooit europees wat worden, het eeuwige talent.
Vreemdgenoeg is hij bij de media altijd populairder dan Adriaanse.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Koeman is in de media ook altijd slecht met tactische analyses. Nooit analyseert ie op een heldere manier de speelstijl van een tegenstander, of een bepaald systeem. Hij weet 't gewoon niet. De grond van veel wissels is mij ook altijd twijfelachtig. Net als De Mul, tegen Juventus, voor Sneijder.
Koeman straalt onmacht en onkunde uit. Door iemand heel diep aan te kijken en een zelfverzekerde houding aan te nemen, ben je niet per definitie een "grote jongen" Ronald!
Nee, jij hebt jaren bij Ajax, PSV, Barcelona en het Nederlands elftal gespeeld. Natuurlijk heeft Koeman verstand van voetbal. Hij heeft met Ajax een paar jaar geleden toch gewoon de kwart finale van de CL gehaald. Dat is echt niet allemaal te danken aan Co Adriaanse.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee, dat heeft Koeman niet. Koeman heeft geen verstand van voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |