abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 september 2004 @ 22:11:38 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_22271637
Adriaanse werd ontslagen nadat ie van der Vaart, Sneijder en de Jong liet debuteren.

Adriaanse stond tweede in de competitie.

Koeman staat derde en liet Zlatan gaan, vd Vaart wordt steeds minder onder zijn bewind en Sneijder zit meer op de bank dan dat ie speelt.

Er is niet één speler doorgebroken onder Koeman zelfs de Ridder en de Mul staan stil in hun ontwikkeling omdat ie Sonck, Soetaers en Anastiouououou kocht.

En wat nog het ergste is, Koeman heeft lak aan de traditie van Ajax om te spelen met drie voorhoede spelers.

En we staan nu met 4-0 achter tegen een middenmoter uit Duitsland.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:12:59 #2
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_22271689
Staat Ajax geen 2e?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_22271736
Ik heb het hier ook ergens voorspeld een paar maanden geleden.

Vòòr de winterstop is Koeman weg.
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:15:17 #4
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_22271772
ut is koeman zijn schuld niet. die veent mut gewoon beter voetballen
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_22271776
Als het bestuur dan ook oprot vind ik het best.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 september 2004 @ 22:15:34 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_22271781
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:12 schreef HomerJ het volgende:
Staat Ajax geen 2e?
Tweede dan

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22271792
En wie moet het dan overnemen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 september 2004 @ 22:16:52 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_22271822
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:15 schreef golfer het volgende:
Johan Neeskens. Mag ook een niet Ajacied zijn zoals Martin Jol.

pi_22271837
Eindelijk ziet iemand het licht.

Koeman heeft totaal geen verstand van voetbal. Ik roep 't al sinds Vitesse.
The gum you like, is coming back in style.
pi_22271850
Als ie dan maar geen bondscoach wordt.
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:18:26 #11
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_22271860
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:15 schreef golfer het volgende:
Good ol' Foeke.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_22271902
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Eindelijk ziet iemand het licht.

Koeman heeft totaal geen verstand van voetbal. Ik roep 't al sinds Vitesse.
Het is inderdaad wel duidelijk dat de echte kenner in Alkmaar zit.
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:22:00 #13
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_22271963
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:19 schreef Intxaurraga het volgende:

[..]

Het is inderdaad wel duidelijk dat de echte kenner in Alkmaar zit.
Sorry als ik het verkeerd heb, maar zijn de glorymomenten van Ajax aan hem te danken?
Neen, die heeft niks bereikt bij Ajax.

Ajax zal nooit europees wat worden, het eeuwige talent.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_22271972
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:12 schreef HomerJ het volgende:
Staat Ajax geen 2e?
Dan heb je zo'n TOPselectie onder je hoede. Jaren de tijd er een elftal van te maken. Jaren de tijd.

En nog niks kunnen presteren, met werkelijk ZOVEEL kwaliteit in de ploeg. Zoveel meer kwaliteit dan PSV en Feyenoord (geef ik toe als PSV-er). Hoe ze onmachtig en ongemotiveerd op 't veld staan. Dat is de trainer aan te rekenen.

Nu met het vertrek van Ibra, is de ondergang van (weer) een werkelijk gouden Ajax-selectie ingeluid. Maxwell, Trabelsi, Sneijder, van der Vaart, enz. Ze zullen vertrekken, zonder opzienbarende successen.

pi_22271987
foeke booy is wel een leuk idee, laat r koeman maar lekker bij barend en van dorp gaan zitten
pi_22272045
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:22 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

Sorry als ik het verkeerd heb, maar zijn de glorymomenten van Ajax aan hem te danken?
Neen, die heeft niks bereikt bij Ajax.
Nou, die heeft wel een aantal sleutelspelers onder dit "Koeman's Ajax" binnen gehaald cq door laten stromen.
Koeman kreeg een elftal en heeft dat verzwakt, verneukt en verprutst. En over Koeman's eigen aankopen maar te zwijgen.
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:27:34 #17
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_22272134
Ik denk dat Koeman best verstand heeft van voetbal. Maar wat moet je als een club ieder jaar topspelers verkoopt en (matige) jeugdtalenten koopt. Je kan op die manier nooit een volwaardig volwassen team neerzetten.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_22272163
Adriaanse heeft de basis gelegd voor een geweldig elftal, een potentiele Europese topper.

En ook is het mij totaal raadselachtig, waarom die Koeman verdomme nog aan toe het over Van der Meijde, of all fucking persons kan hebben, als er een de Ridder klaar staat om door te breken.
pi_22272318
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:27 schreef Everett het volgende:
Ik denk dat Koeman best verstand heeft van voetbal. Maar wat moet je als een club ieder jaar topspelers verkoopt en (matige) jeugdtalenten koopt. Je kan op die manier nooit een volwaardig volwassen team neerzetten.
Nee, dat heeft Koeman niet. Koeman heeft geen verstand van voetbal.

Dat blijkt uit alles.

En dan lees je dat Real Madrid, Koeman graag als nieuwe coach ziet. Maar waarom? Noem eens een reden, waarom je Koeman aan moet trekken als coach, z'n aanzien is 't enige wat ik kan bedenken.
pi_22272413
Koeman is in de media ook altijd slecht met tactische analyses. Nooit analyseert ie op een heldere manier de speelstijl van een tegenstander, of een bepaald systeem. Hij weet 't gewoon niet. De grond van veel wissels is mij ook altijd twijfelachtig. Net als De Mul, tegen Juventus, voor Sneijder.
Koeman straalt onmacht en onkunde uit. Door iemand heel diep aan te kijken en een zelfverzekerde houding aan te nemen, ben je niet per definitie een "grote jongen" Ronald!
pi_22272530
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:22 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ajax zal nooit europees wat worden, het eeuwige talent.
Talent? Ajax is als club allesbehalvende een rijsende ster, meer een gehandicapte veteraan.
pi_22272557
Weet je wat Ajax had moeten doen?

Henk ten Cate aanstellen als hoofdcoach, of Martin Jol. Die hebben beide regelmatig laten zien een team boven verwachting, te kunnen laten voetballen. Adriaanse kan dat ook, maar die zie ik wel zo prestigieus en principieel zijn, niet weer aan 't karwei te beginnen.

Maar voor Henk en Martin is te laat, die zijn al "hooked". Succes daar in A'dam.
pi_22272576
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Koeman is in de media ook altijd slecht met tactische analyses. Nooit analyseert ie op een heldere manier de speelstijl van een tegenstander, of een bepaald systeem. Hij weet 't gewoon niet. De grond van veel wissels is mij ook altijd twijfelachtig. Net als De Mul, tegen Juventus, voor Sneijder.
Koeman straalt onmacht en onkunde uit. Door iemand heel diep aan te kijken en een zelfverzekerde houding aan te nemen, ben je niet per definitie een "grote jongen" Ronald!
Vreemdgenoeg is hij bij de media altijd populairder dan Adriaanse.
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:42:26 #24
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_22272616
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]
Nee, dat heeft Koeman niet. Koeman heeft geen verstand van voetbal.
Nee, jij hebt jaren bij Ajax, PSV, Barcelona en het Nederlands elftal gespeeld. Natuurlijk heeft Koeman verstand van voetbal. Hij heeft met Ajax een paar jaar geleden toch gewoon de kwart finale van de CL gehaald. Dat is echt niet allemaal te danken aan Co Adriaanse.
Denk je nou echt dat Koeman er op zit te wachten om Zlatan te verkopen. Iedereen kan toch invullen dat je zonder echte spits niets te zoeken hebt in de CL. Dan lukt het gewoon niet om te scoren en dus win je geen wedstrijden. Ajax is gewoon een club waar jaarlijks de beste spelers worden weggekocht en de gaten die dan vallen zijn niet op te vullen. Daar doet geen trainer iets aan.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:42:58 #25
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_22272632
Maakt niet uit wie maar iemand moet er ontslagen worden iig. Als beursgenoteerde multinational zal je een teken naar je aandeelhouders moeten geven dat je als leiding er wel bovenop zit (whahahaaaa) Koeman lijkt me wel de eerst aangewezene ervoor. Hij wordt eigenlijk al betaald naar dat risico.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')