quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:15 schreef moddereter het volgende:
Mijn bestelling van EUR 1.500,- komt maar niet aan. Na nabellen blijkt het volgende:
Bij verhuizing heb ik een adreswijziging gestuurd aan de verkoper.
Door een dubbel adressysteem bij de verkoper, stond er ook nog een oud adres van ons in het systeem.
Nu heb ik bij mijn bestelling nogmaals correcte adres opgegeven.
Toen in op internet zag dat de bestelling op het oude adres afgeleverd zou gaan worden heb ik nogmaals gebeld om het adres juist door te geven.
Nu heeft iemand op ons oude adres getekend voor het pakket.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:17 schreef ASSpirine het volgende:
trouwens, wat had je gekocht?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:24 schreef moddereter het volgende:
Maar het onderzoek zou maar 48 uur duren, dus ik ben benieuwd.
Ik had de pc nodig in onze zaak (architectenbureau). Heb net weer iemand aangenomen, die zit nu te werken op een pc van meer dan 4 jaar oud.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:22 schreef Patrick281 het volgende:
Dat is slordig .. wat een slecht computersysteem hanteren ze daar.![]()
Wat zeiden ze bij de helpdesk/ verkoper ..?
En moet je ver rijden om het eventueel op te halen .. ?
Neem aan dat je z.s.m. wilt computeren .. ehm wat doe je nu eigenlijk.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:28 schreef moddereter het volgende:
PS ben echt niet van plan om het zelf te halen ( is 45 minuten rijden zonder file).
Ja afwegen, is 1,5 uur rijden meer tijdverspilling dan iemand nog een week laten werken op een pc van 4 jaar oud. Zal ook niet opschieten met grafische bewerkingen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:28 schreef moddereter het volgende:
Ik had de pc nodig in onze zaak (architectenbureau). Heb net weer iemand aangenomen, die zit nu te werken op een pc van meer dan 4 jaar oud.![]()
PS ben echt niet van plan om het zelf te halen ( is 45 minuten rijden zonder file).
Ehm inderdaad .. sommige mensen kunnen aardig agressief worden van dit soort zaken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:43 schreef moddereter het volgende:
Dit is ook een van de redenen dat ik zelf niet de pc ga halen -> URL: brief van koper huis (verborgen gebrek)
Daarbij heb ik het probleem bij hun neergelegd (telefonisch)
Daarom ben ik wel benieuw hoe Dell dit gaat oplossen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:47 schreef Hunkus_Extremus het volgende:
hahaha...dan houden hun nu jou pc vast tot jij de kosten vergoed heb van het verborgen gebrek!
Lekker is is dat.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:49 schreef moddereter het volgende:
Daarom ben ik wel benieuw hoe Dell dit gaat oplossen.
Ze hadden het erover om de doos met UPS weer te laten ophalen.
Ik heb aangegeven alleen een ongeopende doos te accepteren met alle garanties.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |