Die is toch ooit bij een krimi gebruikt? - tvpquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:55 schreef Gambolputty het volgende:
Hint: Kennen we "Angel of mine" van Frank Duval nog?
Stimmtquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:56 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die is toch ooit bij een krimi gebruikt? - tvp
Dan gok je goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:00 schreef Mark het volgende:
Dan gok ik op het thema van Derrick
quote:Bereits mit der ersten LP I Believe schaffte die Gruppe den großen Durchbruch. Sie enthält den Nr. 1 Hit To My Father¹s House, der ihnen 1971 die erste Goldene Schallplatte für 130.000 verkaufte Singles einbrachte. Die Titel We’ll Fly You To The Promised Land und We Are Going Down Jordan wurden ebenfalls zum Hit. Mit der Titelmusik zur ZDF-Krimiserie Derrick landet Les Humphries 1974 wieder einen weltweiten Hit.
Ehm, Weird Al Yankovic?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:08 schreef Mark het volgende:
Vanavond kwam mevrouw Mark thuis met een CD waarop de uitvoerende onder andere nummers covert van Jimi Hendrix en Jeff Buckley. Jullie weten vast wel welke artiest ik bedoel
En that's correct!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Jamie Cullum
Ach...ze zullen het huis voor je 'rocken'quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
"enjoy this trip"
Bimmel +1quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:38 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Ach...ze zullen het huis voor je 'rocken'
S-EXPRESS !!
Nee, da's haar zusquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is dat niet TVP?
=skaar ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:47 schreef bukgeit het volgende:
Skin + haar?
Close, but noquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:52 schreef bukgeit het volgende:
Jhelisa?
Ze heeft een 'latino-achtige' achternaamquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:22 schreef Bimmel het volgende:
Allen tot nog toe
Mevrouw vertolkte een cover van Tracy Thorne op wonderbaarlijk schone wijze.
Ok, we gaan gokken....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:51 schreef Mark het volgende:
Rodriguez? Hernandez?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Ja nou ben ik ook wel redelijk klaar eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:50 schreef ranja het volgende:
meer hints
Mag ik een klinker kopen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:11 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Ja nou ben ik ook wel redelijk klaar eigenlijk.
De laatste hint.
Het begint met een K en eindigt op "aren Ramirez"....
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:38 schreef Gambolputty het volgende:
Karen Ramirez, toch?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:36 schreef bartrid het volgende:
dat lijkt alanis morissette wel.
Bartrid +1quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:36 schreef bartrid het volgende:
dat lijkt alanis morissette wel.
Ah! Hunnie weer. Ik laat ze ff lopen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:01 schreef Berkery het volgende:
Ze was onlangs nog bij Paul de Leeuw
Wie zijn dit dan?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:46 schreef ranja het volgende:
the Damned
It's live Jimquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:25 schreef Berkery het volgende:
Star Trekkin' - The Firm?
Nou...inkopper. Zo makkelijk was de hint echt niet maar tegen Bukgeit is geen kruid gewassen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:58 schreef ranja het volgende:
bukgeit +1
volgende keer geef ik liever zelf de hints, nu wordt-ie een inkopper door een hint die ik zelf niet eens snap
ja, ok, geeft niet maar ik had nog wel meer hints gegeven waardoor je het zelf misschien ook nog wel had geweten...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:06 schreef Gambolputty het volgende:
Ranja,l mijn excuses dat ik je vraag verziek. Is niet mijn gewoonte zoals je hopelijk weet.
African Beat.. volgens mij heb je gelijk. En met Pater Moeskroen zit je ook goed.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:06 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Nou...inkopper. Zo makkelijk was de hint echt niet maar tegen Bukgeit is geen kruid gewassen.
Was het trouwens niet African Beat?
Ranja,l mijn excuses dat ik je vraag verziek. Is niet mijn gewoonte zoals je hopelijk weet.
Hoe typisch dat je dat zegtquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:05 schreef UIO_AMS het volgende:
wilde gok op Roodkapje
Ja, ben ik overigens wel benieuwd naar. Ik ken zijn naam alleen omdat mijn dochtertje het nummer van de Indische waterlelies zo graag wilde hebben....ik weet dus niet wat hij nog meer gedaan heeft.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:08 schreef ranja het volgende:
[..]
ja, ok, geeft niet maar ik had nog wel meer hints gegeven waardoor je het zelf misschien ook nog wel had geweten...
African Beat in de top 2000...geweldig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:10 schreef ranja het volgende:
Hij heeft 1 van de langst genoteerde singles in de voorloper van de top 40... Sail along slilvery moon. En natuurlijk African beat als top 2000 nummer.
Koop een willekeurige verzamel-CD met African Beat, A Swinging Safari en Wimoweh. Het is echt leuke muziek, ondanks de oubolligheid.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:09 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ja, ben ik overigens wel benieuwd naar. Ik ken zijn naam alleen omdat mijn dochtertje het nummer van de Indische waterlelies zo graag wilde hebben....ik weet dus niet wat hij nog meer gedaan heeft.
Geen Steve Miller. Volgens AMG ook geen Similar Artist, volgens mij wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:14 schreef bukgeit het volgende:
Steve Miller?
En toch geen idee.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:20 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Anyway, inkopper dan maar: U2 & Peter Gabriel
Op de valreepquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:40 schreef ranja het volgende:
Robbie Robertson?
Gefeli!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:10 schreef bartrid het volgende:
de 300 gepasseerd :-)
Dus eigenlijk rookt ie er zelfs twee!quote:De snelweg Utrecht-Amsterdam rij ik op bij Vinkeveen
Niet meer dan 1 Caballero verder
De afslag Schiphol/Amstelveen
Ik neem de bocht daarna te scherp
Er valt wat as op je rok en je kijkt naar mij
Ik zet de radio zacht maar ik weet niets meer
Van alles wat ik net nog in mezelf zei
Denk jij dit moment hetzelfde
Maar om terug te gaan gingen wij te ver
Je geeft me vuur voor een nieuwe Caballero
En in der verte stijgt een jet van Martinair
Oh, wat hou ik van jou denk ik in de hal
De hele wereld is daar waar wij tussen staan
Maar een stem zegt "willen alle passagiers
Voor de KL204 naar de uitgang gaan"
refr.:
Als ik God was
En die zilveren vogel vloog voorbij
Samen met jou ver weg van mij
Als ik God was
Als ik God was
Dan plukte mijn hand 'm uit de lucht
En ik bracht jou weer bij mij terug
Als ik God was, oh-ooh
Maar tien kilometer hoog in je vliegmachien
Kun je mij al zou je willen niet eens meer zien
Je zegt nog zacht "ik schrijf je wel
Als alles wat bezonken is"
En ik knik alleen okee
Maar weet dat ik je nu al veel te erg mis
Dan ga je door de pascontrole
Je kijkt nog even om en je zwaait naar mij
Ik glimlach maar iets sterft in mij
Want ik weet ook nou is het echt voorbij
Ik staar uit het raam van het restaurant
En zie Schiphol in de nacht
Op een landingsbaan knippert fel een licht
Daar wordt een El-Al binnengebracht
De koffie is heet en bitter
Een stewardes lacht en dan klinkt hol
De laatste oproep voor de passagiers
Van de KL204, oh ik haat Schiphol
Want
refr.
De snelweg Utrecht-Amsterdam rij ik af bij Vinkeveen
Er zijn een stuk of wat clubs in Hilversum
En daar ga ik dan maar heen
Nee, helaas, zelfs niet dicht bij...quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:10 schreef Berkery het volgende:
Heeft 't met muzikale familiebanden te maken?
The Carpenters - broer en zus
Bob Dylan - Muzikale zoon
Sister Sledge, Oasis
Aaron Neville - Neville Brothers
Neen. Het heeft niets met songtitels te maken.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:11 schreef bukgeit het volgende:
Of gaat het om de peuk/drank/drugs?
Nee, ook niet. Hij is 'bloody obvious' als je er over nadenkt en/of het weet.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:14 schreef Berkery het volgende:
Het is toch geen labelvraag?
waar haal je die quote nou vandaanquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:31 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ja, hoe zat dat ranja?
Mooi, is dat ook meteen weer opgehelderd.quote:Op maandag 18 oktober 2004 00:39 schreef ranja het volgende:
Oja. Ehm. Nou ik ging gister dus naar Friesland en kwam vandaag terug. Klote-terugreis trouwens, file bij Zwolle en bij Reeuwijk.
Vanavond weerquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:44 schreef Gambolputty het volgende:
Nevermind the Buzzcocks op BBC nu trouwens
Oasis heeft van alle andere artiesten materiaal gejat geleend?quote:Op maandag 18 oktober 2004 08:33 schreef belsen het volgende:
Een artiest heeft iets met de anderen, wat de anderen niet met deze artiest hebben.
echt?quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:11 schreef belsen het volgende:
Ik zag Ranja trouwens gisteren nog staan bij Reeuwijk, waar ik langs reed.
duh, het is nog vroeg op maandag morgen, even vergeten dat er nog eentje openstondquote:Op maandag 18 oktober 2004 10:22 schreef dolle_hond het volgende:
wat was het antwoord dan?
Ja, deze stond dus nog open:quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:21 schreef bartrid het volgende:
iemand een vraag?
Niet goed, maar toch warm...quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oasis heeft van alle andere artiesten materiaal gejat geleend?
Bij wijze van spreke wel ja, ik reed er langs en dacht toen, heuh, zondagavond file?quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:37 schreef ranja het volgende:
[..]
echt?
dacht slim te zijn door de file te ontwijken en de N11 te pakken en dan bij Gouda weer de snelweg op. Maar daar was ook al een omleiding vanwege wegwerkzaamheden. Uiteindelijk had ik dus nog net 500 m ofzo file doordat ik echt bij Gouwe er weer opkwam. Of het nou slim is geweest om om te rijden betwijfel ik (maar dat weet je toch nooit).
quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:03 schreef dolle_hond het volgende:
is het dan paul weller die van alle andere gecoverde heeft
Punt en vraag voor Dolle Hond!quote:IF I COULD ONLY BE SURE (Nolan Porter)
WISHING ON A STAR (Rose Royce)
DON'T MAKE PROMISES (Tim Hardin)
THE BOTTLE (Gil Scott Heron)
BLACK IS THE COLOUR (Traditional)
CLOSE TO YOU (The Carpenters)
EARLY MORNING RAIN (Gordon Lightfoot)
THINKING OF YOU (Sister Sledge)
ONE WAY ROAD (Oasis)
HERCULES (Aaron Neville)
ALL ALONG THE WATCHTOWER (Jimi Hendrix)
BIRDS (Neil Young)
Graag gedaanquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:17 schreef dolle_hond het volgende:
ik wist het natuurlijk alleen van RR, maar die opmerking over de gok van litpho
bukgeit +1quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:48 schreef bukgeit het volgende:
The Clash - Combat Rock
Should I Stay Or Should I Go, Rock The Casbah
quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:06 schreef bukgeit het volgende:
Alvin Stardust?
Lees het nu pas. Ik vind het heel lastig, zo'n lijst.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:39 schreef ranja het volgende:
ps Bukgeit ga je ook een top 100 maken?
Je moet er even voor gaan zitten en beslissen welke nummers je kiest van je favoriete bands enzo. Maar ik vind het wel leuk werkquote:Op maandag 18 oktober 2004 12:30 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Lees het nu pas. Ik vind het heel lastig, zo'n lijst.
Favoriete albums kiezen gaat nog, maar favoriete nummers vind ik te lastig. Maar ik ga m'n best doen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:32 schreef ranja het volgende:
[..]
Je moet er even voor gaan zitten en beslissen welke nummers je kiest van je favoriete bands enzo. Maar ik vind het wel leuk werk
vooral de 1e keer veel werk, daarna kun je aanvullen, strepen, heroverwegen en herschikkenquote:Op maandag 18 oktober 2004 12:32 schreef ranja het volgende:
[..]
Je moet er even voor gaan zitten en beslissen welke nummers je kiest van je favoriete bands enzo. Maar ik vind het wel leuk werk
Nee, maar het is wel een Alvin.quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:34 schreef belsen het volgende:
Is het de man van Alvin & de Chipmunks?
En als je hem dan na 2 dagen terugkijkt denk je: "Jesus, what was I thinking?"quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
vooral de 1e keer veel werk, daarna kun je aanvullen, strepen, heroverwegen en herschikken
pyl +1quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:40 schreef pyl het volgende:
Dave Alvin!
quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:00 schreef bukgeit het volgende:
Hoog Ria Valk-gehalte. Is zij het?
Oe, een van de beste Nederpopbands ooit.quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:10 schreef Berkery het volgende:
Kadanz
Beslist nietquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Oe, een van de beste Nederpopbands ooit.
* eens is, ik heb er altijd een hekel aan gehad.quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:23 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Beslist niet![]()
Mooie melodieën.quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
* eens is, ik heb er altijd een hekel aan gehad.
ik had gewoon veel meer met Het Goede Doel en Toontje Lagerquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:29 schreef belsen het volgende:
[..]
Mooie melodieën.
quote:Oh baby, steeds hoor je de wind, aha owoeho (oehoehoehoehoe hoewiehoe)
Steeds hoor je de wind (oehoehoehoehoe hoewiehoe)
Ik niet, maar Circus Custers was inderdaad erger.quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik had gewoon veel meer met Het Goede Doel en Toontje Lager
verliefd is wel een leuk nummer van die twee rare snuitersquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:40 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik niet, maar Circus Custers was inderdaad erger.
Je plaat van JJ Cale, het wordt een ritueel...
Door de zanger, bekende kop.quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:12 schreef bukgeit het volgende:
Hoe wist je dat zo snel?
quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:52 schreef bukgeit het volgende:
Billy Ocean - When The Going Gets Tough?
quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:57 schreef ranja het volgende:
of toch Piet Veerman - Sailing home
sorry voor de spel- en grammatica fouten, is niet mijn tekstquote:This Album,can be dark in some song's,but for me it's a happy album,it kinda makes me wanna sit in the sun shine and just paint pictures of dead crow's (ranja:),and for once i have heard a album,that aint to heavy either,i mean heavy is sometimes good,but you know its kinda mellow,and i like that,
have their own kinda sound,and i like alot,
's vocal's just spit love hearts at you,and kinda incase you in them,it's a very addictive album,after a few listens to it!
but an all round classic album,from a classic band!
quote:I bought this because I lovedand was not disappointed. It has an intense overall feel and has
trademark changes in pace/style. The standout tracks are
, and the intriguingly unsettling
. If you're out looking for another classic cut - such as
- you may be disappointed. Otherwise you'll find beautifully flawed gems of tracks and fantastic
artwork
quote:This is one of those defining albums, the album that will open you up to a whole new music world. Absolutely superb melody's with the gorgeous vocals ofand
(could there be better?), the only possible improvement I could suggest on this is to hear
more.
, the follow up, is a cracker as well, but this is the real deal. This is the music that still influences a huge number of bands.
quote:The flawed vocals, vague lyrics, guitars, violin, and Albini's production produce a fantastic atmosphere, even at the weaker points. There's some great, whoosey stuff like,
,
. Sinister, beautiful and fun, with a uniqueness that sets it apart from
, even if the follow up is more polished
Zekerquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:57 schreef belsen het volgende:
The Breeders, Pod?
quote:Ik ben een panter op rooftocht met een hart vol met napalm
De verloren zoon van de atoombom
Ik ben een godvergeten kind
Die alles kapot maakt wat-ie vindt
quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:08 schreef bukgeit het volgende:
Haaaa, Search & Destroy
So true.quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:18 schreef DaisyDuke het volgende:
Dat moet Beck zijn, Hollywood Freaks!
quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:50 schreef DaisyDuke het volgende:
1. The Donnas
2. The Riplets
3. The Ramonas
Een korte zoektocht levert op dat tenminste Janneke en Alice het wel doen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:01 schreef ranja het volgende:
riplets niet
Daar doet volgens mij ook alleen Kevin het van.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:16 schreef DaisyDuke het volgende:
Mag ik dan voor de zekerheid The Apers ook nog noemen....
De Melvins daggikquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:29 schreef ranja het volgende:
wie zijn die onderste eigenlijk
Beiden "Winter in America is cold" gedaan?quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:31 schreef DaisyDuke het volgende:
Nee, 't was niet Elvis....
The Melvins zijn ook beroemd geworden met het equivalent van een soundmixshow?quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:36 schreef DaisyDuke het volgende:
Het goede antwoord is nog niet gegeven, het gaat om een MUZIKALE overeenkomst tussen Froger en The Melvins....
Ok, nu heb ik nachtmerries van Rob Zombie die mensen in donkere steegjes toeschreeuwt "How much is the fish?" in een slecht Hammer horroraccent.quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:03 schreef DaisyDuke het volgende:
Hint: Ik had ook voor de combi Scooter/White Zombie kunnen gaan......
Titel en uitvoerende?quote:In Jimmy Brown's bar
you can find money and beautiful women
Not a night passed by without a fight or a gun fight
that's the cowboys job
Practically every day Jimmy Brown had a bandage
But now a strong hand governs
The sheriff of Arkansas is a lady
Ach, ik ben de beroerdste niet. Ria Valk inderdaad (noem het conceptual continuity) en 'De sheriff van Arkansas is een lady'.quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:40 schreef belsen het volgende:
Aan de smiley te zien een vertaling. Ria Valk dan maar gokken en het liedje Jimmy Brown?
Belsen +1 al was het maar voor de moeite!quote:In de bar van Jimmy Brown
Vind je geld en mooie vrouw'n
Maar geen nacht ging voorbij zonder knok- of schietpartij
Want daarin is de cowboy een kei
Haast dagelijks liep Jimmy Brown in het verband
Maar nu regeert er weer een sterke hand
De sheriff van Arkansas is een lady
Dat is er eentje die is heus niet dom
De sheriff van Arkansas is een lady
De boeven gaan voor haar een straatje om
etc, etc
quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:36 schreef DaisyDuke het volgende: