Taylor Dane?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:05 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb een vrij vage omschrijving van een nummer dat ik zoek.
Het nummer is van een zangeres, waarbij de naam Billie Piper in me opkomt, maar die is het niet. Wrs is de voornaam wel Billie of in die trant...
Ik schat het nummer op begin jaren 90, en de clip was wat seksueel getint. Ik geloof dat de zangeres in lingerie uitdagend aan het dansen was. Tja, dt onthoud je dan.
Ik kan me verder niet echt een tekst of melodie herinneren...
Iemand?
O haha je was me net voorquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:33 schreef innepin het volgende:
of misschien Kiss the Rain van Billie Myers, hoewel de erotiek in de clip volgens mij meevalt -- ze zit geloof ik schaars gekleed in een kamer ofzo.
Hint: je linkt naar een open dir.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:43 schreef Doagere het volgende:
Vorige was gesloten, mijn vraag nogmaals:
[..]
Als ik me niet vergis is die nog beantwoord in het vorige topic: Help ik zoek een titel/artiest - Deel 119quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:36 schreef Rancor het volgende:
ik zoek het nummer van een axe reclame waar die jongen en die meid opstaan en de kleren bijelkaar zoeken op straat en de eindigen in de supermarkt
Doel opslaan als..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:46 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hint: je linkt naar een open dir.
Is het niet For the Love of Money van the O'Jays?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:29 schreef Fillipe het volgende:
Mensen, ik zoek het nummer wat te horen is in de commercial van "Donalds Trump Troonopvolger" (rtl4)
Zo relaxed deuntje is dat.
Zoals gezegd kwam de naam Billie Myers bekend voor, maar Kiss the rain is het niet. Na wat verder zoeken ontdekte ik "Tell me" van Billie Myers en die zocht ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:33 schreef innepin het volgende:
of misschien Kiss the Rain van Billie Myers, hoewel de erotiek in de clip volgens mij meevalt -- ze zit geloof ik schaars gekleed in een kamer ofzo.
Ik zal eens kijken iig bedankt.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:57 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Is het niet For the Love of Money van the O'Jays?
1 van deze?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:28 schreef reconnect het volgende:
hoe heet dat liedje aan het begin van gone in 60 seconds?
thnx voor de sitequote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:45 schreef bartrid het volgende:
[..]
1 van deze?
http://www.imdb.com/title/tt0187078/soundtrack
Help ik zoek een titel/artiest - Deel 119quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:29 schreef Fillipe het volgende:
Mensen, ik zoek het nummer wat te horen is in de commercial van "Donalds Trump Troonopvolger" (rtl4)
Zo relaxed deuntje is dat.
Dog Eat Dog - No Frontsquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:17 schreef Litso het volgende:
ik zoek een beetje beastie boys achtig nummer (misschien zijn het wel de beasty boys), mete een refrein dat ongeveer zo gaat (1 vraagteken is 1 lettergreep)
no ?, no ?, no ?? politics
no cars, just ?(rijmt op cars), <vanaf hier weet ik het helemaal niet>
Moby - Flowerquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:48 schreef reconnect het volgende:
[..]
thnx voor de sitenu nog de goede vinden
(kan iemand mij helpen
)
kan hieruit kiezen:
1. Painted on My Heart - Cult
2. Machismo - Gomez
3. Flower - Moby
4. Rap - Groove Amanda
5. Leave Home - Chemical Brothers
6. Roll All Day - Ice Cube
7. Sugarless - Caviar
8. Too Sick to Pray - A3
9. Party up (Up in Here) - DMX
10. Better Days (And the Bottom Drops Out) [Remix] - Citizen King
11. Boost Me - Rabin, Trevor
het is het liedje waarmee de film begint... het lijstje was eerst groter maar heb er een aantal gedownload en die eraf gehaald...
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:36 schreef rosstek het volgende:
[..]
Dog Eat Dog - No Fronts
"No fronts no tricks no soap box politics
No guns just blunts we kick this just for fun "
het was een vrij duidelijke warboel hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:21 schreef Litso het volgende:
[..]
dankje
Ik ben verbaasd dat iemand uit die warboel van me een liedje weet te herkennen
California Dreamin' van de Mamma's & the pappa's?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:19 schreef _DaNi_ het volgende:
uhm, dat liedje dat je hoort tijdens het reclame spotje van de NS..
alvast bedankt!
Yeps dat is em, wilde ff een nieuwe versie/mix ervan downloaden beluisterenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
California Dreamin' van de Mamma's & the pappa's?
Of bedoel je een andere reclame van de NS? Dan moet je even hier klikken.
Call me All??quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:15 schreef Herda het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van Simon en Garfunkel... Ik weet dat de clip eruit ziet dat de ene op de trompet speelt en dan lopen ze weg komen terug enz..
Weet niet helemaal hoe ik het moet omschrijven maar misschien dat iemand het zo weet.
Dat zal het zijn ja dat ik het niet kan vindenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:18 schreef rosstek het volgende:
Simon and Garfunkel en videoclips?
Of bedoel je Paul Simon - You Can Call Me Al, met Chevy Chase op de trompet?
De site van de STER vermeldt twee reclames van Breil. Eentje met als muziek Foolish Heart van Mavericks, de andere met Fantasy van Appleton.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:19 schreef Friebo het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer van die nieuwe reclame van Breil (met die panter, sauna etc.)
Beperk me even tot:quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:26 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik zoek een bekend spaans achtig liedje
NIET volare, word vaak gedraaid in cafés met apres ski muziek etc..
iemand?
Bedoel je niet dat de artiest Dr. Kucho is? Want die ken ik wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:25 schreef Lolalala het volgende:
Ik zoek een house nummer, titel heet Dr. Kucho (spreek uit goetsjo), er wordt niet in gezongen (hm, nu weet ik dat eigenlijk niet meer zeker).
Jongen spelde het gisteren nog, je schrijft het niet als Gucho
Ik was nog zo verbaasd van hm? Schrijf je dat zo?
Anyway, dat nummer dus. Iemand?
Geen idee, ik zal even wat luisteren, thanks!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:33 schreef Poerkie het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat de artiest Dr. Kucho is? Want die ken ik wel.
Je kan hier wat nummers beluisteren: http://www.drkucho.com/ en klik dan op 'Listen'
zat 2 dagen lang met dat liedje in me hoofd, nu heb ik volare er weer inquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:28 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Beperk me even tot:
Gipsy Kings Discografie:
Bamboleo [1988]
Djobi Djoba [1988]
Volare [1990]
Baila me [1991]
Dit komt wel erg in de buurt :quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:13 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
zat 2 dagen lang met dat liedje in me hoofd, nu heb ik volare er weer in
maar volgens mij is ie niet van gipsy kings...
was beetje zomers / vrouwen stem geloof ik
Ik denk '74-'75 van de Connells:quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:05 schreef El_Catalan het volgende:
Ik zoek een nummer alleen weet er verdomd weinig van...
De intro begint met een gitaar... en ik weet ook niet precies wat ze zeggen dus een gok.
"I was the ...... after all... i was the ...... after en dan iets een getal word er word gezongen.
Denk dat het van een flinke tijd terug is,mischien een klassieker dacht eerst aan Oasis maar dus toch niet.
(volgens mij) Korn - Freak on a leashquote:Op zondag 17 oktober 2004 11:35 schreef DuranK het volgende:
Ik zoek eigenlijk een nummer waarvan ik alleen de clip ken. Ik kan me ervan herinneren dat er in slowmotion in een of andere restaurant of winkel een kogel wordt geschoten. bes beetje vaag allemaal. en dat zie je dan het hele nummer.
Ik weet niet merr van wie of hoe die heet is wel een wat ouder liedje...quote:Don't you forget about me....dooooo dooo don't you forget about me....
lalalala lalalal lalalalala
Simple Minds - Don't you forget about mequote:Op zondag 17 oktober 2004 12:19 schreef SHERMAN het volgende:
Nummer was net op de 538. Voor de Dance Smash
[..]
Ik weet niet merr van wie of hoe die heet is wel een wat ouder liedje...
Iemand?
Simple Minds - Don't You FOregt About Mequote:Op zondag 17 oktober 2004 12:19 schreef SHERMAN het volgende:
Nummer was net op de 538. Voor de Dance Smash
[..]
Ik weet niet merr van wie of hoe die heet is wel een wat ouder liedje...
Iemand?
Dankjequote:Op zondag 17 oktober 2004 12:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Simple Minds - Don't you forget about me
quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Simple Minds - Don't You FOregt About Me
zeg, blijf je me nou de hele dag napraten?quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Simple Minds - Don't You FOregt About Me
http://uk.imdb.com/title/tt0133093/soundtrackquote:Op zondag 17 oktober 2004 13:45 schreef WalfredGeesink het volgende:
Weet iemand het muziekje achter deze trailer?
http://progressive.warner(...)ler_final_320_dl.mov
Burdy - Met mien ogen dichtquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:55 schreef nXn het volgende:
hey mensen ik zoek een nederlandstalig nummer met de text:
met m'n ogen dicht denk ik terug aan die tijd dat...en dan nog iets
iemand?
d-devils - 6th gatequote:Op zondag 17 oktober 2004 17:33 schreef Marjan1985 het volgende:
Ik was gister in de apreskihut in rotterdam en daar draaide ze een remix van de 6th gate. Deze versie had ik ook op NJOY gehoord.
Ik vroeg me af of iemand wist wie deze remix heeft gemaakt...
PS: staat op geen apreski cd (heeft vriend van mij naar gekeken)
quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:19 schreef w0f0z het volgende:
Weet iemand toevallig hoe dat nummer heet waar de serie Het Blok op net 5 mee begint?
Basement Jaxx - Good Luck
Alan Parsons Project - Old & Wisequote:Op zondag 17 oktober 2004 20:02 schreef wingdings het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest/titel van een nummer uit een reclame. Volgens mij een reclame van het Wereld Natuurfonds. Het nummer wordt gezongen door een dame en een stukje wat ik eruit hebben weten te halen is "as far as my eyes can see".
Wie helpt?
Thanks! Dat is 'm !!!quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Alan Parsons Project - Old & Wise
Ik kan me alleen het nummer 'Rock your body' herinneren, waarin zo'n stukje voorkomt. En volgens mij is dat Good Times van Chic (in ieder geval is het basloopje daarvan gesampeld.).quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:32 schreef Lolalala het volgende:
Justin Timberlake heeft in dat liedje van "I just wanna love you baby..."zo'n stukje op het eide van tu tu dudu tu tu dudu. En dat stukje, dat is ergens van, maar van welk nummer?
Thanks, maar nee het is echt uit like I love you, net even gecheckt.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:03 schreef rosstek het volgende:
[..]
Ik kan me alleen het nummer 'Rock your body' herinneren, waarin zo'n stukje voorkomt. En volgens mij is dat Good Times van Chic (in ieder geval is het basloopje daarvan gesampeld.).
owja, die donkere zangeresquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:46 schreef Posdnous het volgende:
Hoe heet dat huidige dance-hitje met een donkere zangeres? Beetje club-achtig. Komt volgens mij geregeld op TMF enzo, maar helaas kijk ik daar nooit naar.
Tja, ik zie normaal altijd van die blonde snolletjes bij dat soort liedjes, dus ik dacht: misschien helpt hetquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
owja, die donkere zangeres
"Lola's Theme" van Shapeshifters wellicht?quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:52 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tja, ik zie normaal altijd van die blonde snolletjes bij dat soort liedjes, dus ik dacht: misschien helpt het![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:45 schreef WalfredGeesink het volgende:
Weet iemand het muziekje achter deze trailer?
http://progressive.warner(...)ler_final_320_dl.mov
quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:52 schreef zijle het volgende:
Twee nr's deze keer, het gaat beide om hardstyle nummers. Eentje is de harstyle-versie van In your head van de Cranberries. Van wie is die? Ander nummer is volgens mij van Promo waarin je vocals hoort waarin iemand "Boom!" roept halverwege de track, waarna een vet stukje volgt. Het is volgens mij best een oud en bekend nummer?? Wie helpt me uit de brand?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat die je bedoelt?
Dat is 'm volgens mijquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:53 schreef Bombie het volgende:
[..]
"Lola's Theme" van Shapeshifters wellicht?
Kai Tracid - 4 Just 1 Dayquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:14 schreef cyberterrorist het volgende:
weet iemand hoe het volgende nr heet?
http://home.hetnet.nl/~beer39/song.wav
(als link het niet doet, copy & paste in media player)
alvast bedankt![]()
nou ik weet dat er nou een C&A reclame is met het nummer: Romantics - What I like About youquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:12 schreef bigben04 het volgende:
Ik zag net de C&A reclame (met de blazer van 24,95) en vroeg me af of de muziek daaruit uit een bestaand nummer komt of niet. Kent iemand dat nummer?
thnxquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:44 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Kai Tracid - 4 Just 1 Day
Deze topic staat al gepinned en dan nog heb je 'schop-achtige' maniertjesquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:26 schreef henkdegaafste het volgende:
iemand??
slavenkoor carnavalsesquequote:Op maandag 18 oktober 2004 13:08 schreef henkdegaafste het volgende:
Ik zoek een nummer wat begint met kerkklokken oid... en dan met fanfare ofzo er tussen door
lalala la la la la la lalalala
(of is het nou een trompet??)
kan iemand mij ff wat nummers geven
quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:35 schreef Zjenitha het volgende:
Wat is het bekenste nummer van ACDC?
Mama's & Papa's - California Dreaming sorry, gezienquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:16 schreef stigchel het volgende:
Hoe heet het liedje dat je nu weleens in een reclame hoort? Het is iets met herst en 'the leaves are brown, keep tumbling down in september' (niet de ns reclame "All the leaves are brown") Of van wie is die reclame, dan weet ster het wel.
Grolsch Herfstbok volgens mij.quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:16 schreef stigchel het volgende:
Hoe heet het liedje dat je nu weleens in een reclame hoort? Het is iets met herst en 'the leaves are brown, keep tumbling down in september' (niet de ns reclame "All the leaves are brown") Of van wie is die reclame, dan weet ster het wel.
Assekruus!quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:08 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
slavenkoor carnavalsesque
zoek hier es op op kazaa etc, denk dat je die bedoelt
*Erosjuhhh kan ff niet op de juiste naam komen
Marty Robbins - September in the Rain Songquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:16 schreef stigchel het volgende:
Dinah Washington - September In The Rainquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:19 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Grolsch Herfstbok volgens mij.
Promo - Escape from the hostilequote:Op zondag 17 oktober 2004 20:52 schreef zijle het volgende:
Ander nummer is volgens mij van Promo waarin je vocals hoort waarin iemand "Boom!" roept halverwege de track, waarna een vet stukje volgt. Het is volgens mij best een oud en bekend nummer?? Wie helpt me uit de brand?
![]()
te gek, dat is emquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:37 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Promo - Escape from the hostile
wel mooi, is hem nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:04 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Dit komt wel erg in de buurt :
Paco - Amor De Mis Amores
quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:35 schreef Impry het volgende:
[..]Nee, deze is iets te vrolijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat die je bedoelt?Die ik zoek is een mannenstem, harde bass, en niet versneld.
thanks againquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:04 schreef ItaloDancer het volgende:
PCP - Zombie
Grooveyard - Mary Go Wild?quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:34 schreef wegwerp2004 het volgende:
Ik zoek al heel erg lang een nummer, het zat eventjes in de film "naar de klote!" maar bij de aftiteling stond niks over de muziek
op internet is ook niks te vinden, het is een bekend jaren 90 house nummer, ik denk uit 94,95 zoiets..
quote:Track List - Naar De Klote
Jacqui & Martijn - The Prometheus Myth
Flamman & Abraxas - Good To Go
D.D. & Yoyo - Party Time
Ty Holden Feat. Tempo O'neal - You're My Inspiration
King Bee - Trip To India
Sensory Productions - Houseluck
Kellee - My Love
Hugo Metsers III - Interlude - Easy Money
Kasjmir - Hombre De Suerte
Party Animals - Can't Run Can't Hide
Super Glide - Wicked Ride
The Healers - LKJ
Thom Hoffman - Interlude - I Am What I Play
The Jasper Street Company - R Feeling
Two Men Will Move You - The Goodbye Thing
Stragglers - Do Me right Now
Joop The Sloop - Interlude - Handjogging
Deepzone - It's gonna Be Alright
Marco Schmidt - Interlude - Soepkippen
Alec Empire - Suecide
Psychedelic Research Lab - Keep On Climbin' #1
Revelations - Masochist
Grooveyard - Mary Go Wild
Manjaro - What's Mine Is Mine
Hugo Metsers III - Interlude - Pisvinger
The Lonely Guy - Saying All That Crap
Duonier - Give It To Me Good
Kasjmir - Polterguys
Revelations - First Power
Casual Grooves - Serenity
S.N.S. - Y.D.W.
Dobre & DJ Theor - Benzona!
Professeur Bubble - Hi
Silver Surfer - Trip To Zenn-la
Basic Bastard - Bounce
Euromasters - Alles Naar De Klote!
Dat tu tu du du wat Justin Timberlake doet in like I love you, komt van..............?quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:06 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Thanks, maar nee het is echt uit like I love you, net even gecheckt.
Op het concert deed hij dat stukje ook weer, maar dan wat langer, tuuu duuuu duuuu duuuu, tuuuu du duu duuuu.......... Het is erg oud. En dan volgensmij in een synthesizer oid, soort break-dance achtig iets.
Op de cd staat ook niets. Helaas.
t nummer heet denk ik '74/'75 maar ik weet ff niet meer van welke artiest dat ook alweer wasquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:05 schreef El_Catalan het volgende:
Ik zoek een nummer alleen weet er verdomd weinig van...
De intro begint met een gitaar... en ik weet ook niet precies wat ze zeggen dus een gok.
"I was the ...... after all... i was the ...... after en dan iets een getal word er word gezongen.
Denk dat het van een flinke tijd terug is,mischien een klassieker dacht eerst aan Oasis maar dus toch niet.
Roxy Music - Let's Stick Together.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:53 schreef fratsman het volgende:
Het liedje uit de nieuwe KPN reclame. "Lets stick together come on come on lets stick together!"
Titel zal wel Lets stick together zijn, maar van wie?
The Connell'squote:Op maandag 18 oktober 2004 20:57 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
t nummer heet denk ik '74/'75 maar ik weet ff niet meer van welke artiest dat ook alweer was
quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:58 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Roxy Music - Let's Stick Together.
Maar je zult hem eerder zo vinden:quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:07 schreef fratsman het volgende:
[..]dank u! En iemand een idee van wie dat trancenummer is?
Is het niet een kerstnummer ofzo?quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:08 schreef henkdegaafste het volgende:
Ik zoek een nummer wat begint met kerkklokken oid... en dan met fanfare ofzo er tussen door
lalala la la la la la lalalala
(of is het nou een trompet??)
kan iemand mij ff wat nummers geven
Mwah nog maar eens. Wat titels en artiesten in het zomerse genre (of ben je er zeker van dat het spaans was?):quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:26 schreef Erosjuhhh het volgende:
iemand?
Spankox - To The Clubquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:07 schreef fratsman het volgende:
[..]dank u! En iemand een idee van wie dat trancenummer is?
you the man!quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:45 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Spankox - To The Club
Google volgende keer eens op 'Monday night to the club, tuesday night to the club lyrics', dan vind je 'm zelfquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:47 schreef fratsman het volgende:
[..]
you the man!
Ik ga ff op zoek, tnx voor zoverquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:48 schreef DuranK het volgende:
[..]
nou ik weet dat er nou een C&A reclame is met het nummer: Romantics - What I like About you
(weet niet of da met die blazer van 24,95 is)
nr.1 Jimi Hendrix - Little Wingquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:21 schreef PunisherADF het volgende:
Twee verzoekjes
1 --> De nieuwe BMW 1 reclame heeft een gruwelijk mooi gitaar nummer, enig idee hoe dit nummer heet ?
2 --> Die reclame met al die wilde beesten die overal in op bouwplaatsen staan enzo midden in de stad dat is een soort klassiek nummer
2. lisa gerrard - sanveanquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:21 schreef PunisherADF het volgende:
Twee verzoekjes
1 --> De nieuwe BMW 1 reclame heeft een gruwelijk mooi gitaar nummer, enig idee hoe dit nummer heet ?
2 --> Die reclame met al die wilde beesten die overal in op bouwplaatsen staan enzo midden in de stad dat is een soort klassiek nummer
Je meent het echt? Kijk eens een paar posts omhoog.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:27 schreef T1andonly het volgende:
Ik zoek een nummer dat nu weet ineens in me opkomt
het is een nummer beetje dance/house achtig
en met een tekst als...
mondaynight I went to the club
tuesdaynight to the clubeigelijk de hele weeg door ging ze naar de club
Anders lees je het topic even door...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:27 schreef T1andonly het volgende:
Ik zoek een nummer dat nu weet ineens in me opkomt
het is een nummer beetje dance/house achtig
en met een tekst als...
mondaynight I went to the club
tuesdaynight to the clubeigelijk de hele weeg door ging ze naar de club
Iemand enig idee ? Leek een beetje op Abel ......quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:08 schreef Corvette het volgende:
Ik had laatst een nieuw Nederlands talig nummer gehoord.
Een van de jongens die bij Jensen zijn programma zit had het geschreven. Weet iemand nog wie die groep was en hoe dat nummer heette ?
Ik weet hem:quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:24 schreef Corvette het volgende:
[..]
Iemand enig idee ? Leek een beetje op Abel ......
Armand van Helden - My My Myquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:56 schreef Grassmayer het volgende:
Die clip waarin zo'n quasi-lelijke kerel (mijn held) alleen maar aandacht krijgt van enorm mooie vrouwen op het strand ed... welk nummer is dat? en van wie?
volgens mij is die al vaker voorbij gekomen hierquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:24 schreef Fillipe het volgende:
Oja mensen ik zoek het nummer wat in de commercial van renault te zien is. In die commercial promoten ze de nieuwe Renault Modus volgens mij.
Misschien weet iemand toevallig hoe dat nummer heet
kenny loggins - danger zonequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:35 schreef yup het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Iedereen bedankt die me hebben geholpen
(verkapte tvp)
Kan hem niet vindenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij is die al vaker voorbij gekomen hier
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:39 schreef Posdnous het volgende:
![]()
Staan de 'hulppieten' toevallig met hun armen over elkaar ongeïntresseerd te kijken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:38 schreef pberends het volgende:
Ik zoek ook een nummer.
Het is een ranummer en gaat zo:
"Bling bling... fuck fuck... suck my dick... nigga bitch... uhh, yeah baby"
Veel pistolen en drank en drugs.
En de hoofdneger draagt zo'n NY-petje. En alle negers hebben zo'n broek aan net of hun lul 60 cm is.
(c) Koefnoen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Staan de 'hulppieten' toevallig met hun armen over elkaar ongeïntresseerd te kijken?
die ken ik
Chumbawamba - Tubthumping [1997]quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:46 schreef pekel het volgende:
Ik zoek een nummer uit, volgens mij, '98.
De band heet Chorambamba ofzo, iig tenminste iets in die termen. :').
Die nummer die ik zoek, was destijds een eendagsvliegje.
Een zinnetje dat onder andere inzit, " I get no doubt", wordt gezongen door mannen, het gehele refrein wordt eigenlijk gezongen door mannen. Een vrouw met een zachte stem zingt de coupletjes.
Het is trouwens "I get knocked down" volgens mij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:46 schreef pekel het volgende:
Ik zoek een nummer uit, volgens mij, '98.
De band heet Chorambamba ofzo, iig tenminste iets in die termen..
Die nummer die ik zoek, was destijds een eendagsvliegje.
Een zinnetje dat onder andere inzit, " I get no doubt", wordt gezongen door mannen, het gehele refrein wordt eigenlijk gezongen door mannen. Een vrouw met een zachte stem zingt de coupletjes.
Ik ken het alleen van het intro van "I love the 70s" op net5...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:49 schreef roepdeman het volgende:
ok ff moeilijk doen
in het begin van het liedje Sunny - Boney M hoor je zo'n viool stukje
ik weet zeker dat die sample ook is gebruikt in een recent hip hop liedje kan hem alleen niet plaatsen
dogpile en google hielpen me ook niet...
wie o wie weet hoe het liedje heet??
Chumbawamba heetten die lui dacht ik, weet alleen ff de titel van het nummer niet meer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is trouwens "I get knocked down" volgens mij.
ik dacht na maar in mn hoofd kwam alleen Fabulous die dat stukje als sample heeft kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van het intro van "I love the 70s" op net5...
ken alleen 'my Bonny is over the ocean'quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:51 schreef nXn het volgende:
hey mensen, hij zal vast wel eens langs zijn gekomen maar heb geen zin om 119x7 pagina's door te spitten om hem te zoeken:
lekker apres ski nummer met de text: my body is over the ocean, my body is over the sea...fenx alvast
oh kan ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ken alleen 'my Bonny is over the ocean'
ineens schiet me weer stukje v/d tekst binnen iets dat lijkt op: "suavementez" oid?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:26 schreef Erosjuhhh het volgende:
iemand?
Linkje gefixed (-: Sorry voor het ongemakquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:57 schreef phunkk het volgende:
Ik heb hier een, naar het schijnt x aantal jaar oud, dancenummer. Ik hoorde 'm laatst op de radio en wist niet hoe snel ik hem op moest nemen. Weet iemand de titel van deze vette track?
track
Mark Ronson - Ooh Weequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:49 schreef roepdeman het volgende:
ok ff moeilijk doen
in het begin van het liedje Sunny - Boney M hoor je zo'n viool stukje
ik weet zeker dat die sample ook is gebruikt in een recent hip hop liedje kan hem alleen niet plaatsen
dogpile en google hielpen me ook niet...
wie o wie weet hoe het liedje heet??
en hij heet ook zo??quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ken alleen 'my Bonny is over the ocean'
zo heet het origineel welquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:00 schreef nXn het volgende:
[..]
en hij heet ook zo??
Right here, right nowquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:01 schreef renz0r het volgende:
Het nr van Fatboy Slim dat je zo de evolutie zie van een aap naar modern mens
Hoe heet die plaat?
Jazekerquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Right here, right now
toch?
Je bedoelt met die draaiorgel?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:19 schreef jotheman het volgende:
Het Amsterdam Dance Events reclame tunetje op MTV zoek ik
Stevie Wonder meen ikquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:29 schreef postman het volgende:
van wie is de versie van 'always' die je hoort in die reclame van orange ? volgens mij is het niet george michael namelijk..
Dat nummer heet A Kaleidoscope of Mathematics, en wordt ook gebruikt in de trailer van Eternal Sunshine of the Spotless Mind, en in de film A Beautiful Mind... (is van de componist James Horner).quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:12 schreef Mannekino het volgende:
Gezocht het nummer wat gisteren in een reportage van netwerk werd gedraaid.
Je kunt het hier vinden: http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist onder het kopje "Gisteren gemist?". En dan "Netwerk (EO/KRO/NCRV)". Het nummer begint om 1:33 te draaien. Bufferen van het filmpje duurde hier ongeveer een minuut. Dit nummer wordt ook in een film gebruikt, maar ik weet zo niet meer welke.
Alvast bedankt...
That's the one!, thx :x:X:X:X:X::XX:D:D:D:D:DD^_^_^__^_^^_^^quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je bedoelt met die draaiorgel?
Ferry Corsten - Rock Your Body Rock
quote:Thanks, maar nee het is echt uit like I love you, net even gecheckt.
Op het concert deed hij dat stukje ook weer, maar dan wat langer, tuuu duuuu duuuu duuuu, tuuuu du duu duuuu.......... Het is erg oud. En dan volgensmij in een synthesizer oid, soort break-dance achtig iets.
Het lijkt erop, maar het is het niet. Anyone?quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:37 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Dat tu tu du du wat Justin Timberlake doet in like I love you, komt van..............?
Iemand?
heb het nummer nietquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:50 schreef Lolalala het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt erop, maar het is het niet. Anyone?
die ken ik welquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:02 schreef Herda het volgende:
Ik zoek het nummer van de reclame van Lacoste-touch of pink
Als je naar de website gaat van lacoste (www.lacoste.nl) hoor je het nummer. Heb al gezocht op de website maar kan er weinig over vinden. Iemand een idee?
Let me show you the way, it's a game that we playquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die ken ik wel
kom er alleen ff niet op. Weet je de tekst nog?
Ojaquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:15 schreef Herda het volgende:
[..]
Let me show you the way, it's a game that we play
A weathery day so easy...
Zoiets..de rest kan ik niet helemaal verstaan maar op de website van Lacoste kan je hem horen incl. tekst
Apart dat het afgeleid is van de Army of Loversquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Oja
Volgens mij is het voor deze reclame gemaakt.
Het is afgeleid van Army of Lovers - Obsession
Natasha Thomas (terug te vinden op lacoste-site)quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:02 schreef Herda het volgende:
Ik zoek het nummer van de reclame van Lacoste-touch of pink
Als je naar de website gaat van lacoste (www.lacoste.nl) hoor je het nummer. Heb al gezocht op de website maar kan er weinig over vinden. Iemand een idee?
http://natashathomas.dequote:I noticed that a lot of people in our Forum and Tagboard where asking for the Song, which can be heared in the new "Touch of Pink" Commercial with Natasha Thomas. It's definitely a kind of "remake" from her last single "Save your Kisses for me". The only difference between the two versions is the Songtext, which variates from the original one. Instead of "save your kisses for me" it's something like "let me show you the way". I don't know where you can get that special version except at her Douglas performances.
Thx! Dat is hm inderdaad!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat nummer heet A Kaleidoscope of Mathematics, en wordt ook gebruikt in de trailer van Eternal Sunshine of the Spotless Mind, en in de film A Beautiful Mind... (is van de componist James Horner).
opgelostquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:21 schreef Herda het volgende:
[..]
Apart dat het afgeleid is van de Army of Lovers![]()
Maar ik zoek dus echt de versie van de reclame...vind nl. dat de zangeres een mooie stem heeft![]()
Oei mega blindquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:31 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Natasha Thomas (terug te vinden op lacoste-site)
[..]
http://natashathomas.de
Daft Punk - Around the World?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:45 schreef super-muffin het volgende:
Ik zoek dat liedje met die clip waar dat jongentje een vliegtuig aan het maken is. En aan het einde van het liedje gooit hij dat vliegtuig, dan valt dat vliegtuig op een wolk en dan gooien rare mannetjes het terug. Welk liedje is dat ookal weer?
inderdaad, dat liedje van daft punk is die clip dat ze hele tijd rondjes rond dat podium lopenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:35 schreef Julia_is_lief het volgende:
Ik denk dat je het hebt over Stardust met Music Sounds Better with You, en niet over Daft Punk.... toch?
Beck - Everybody's Gotta Learn Sometimes...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:33 schreef palthe het volgende:
dat liedje aan het einde van eternal sunlight of the spotless mind (heel romantisch, hehehe)
thanx, maar was daar ook al niet een oudere versie van? volgens mij ook 1 van zucchero maar die was een beetje jammer. iig super bedankt!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Beck - Everybody's Gotta Learn Sometimes...
Dit is de film versie...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:58 schreef palthe het volgende:
[..]
thanx, maar was daar ook al niet een oudere versie van? volgens mij ook 1 van zucchero maar die was een beetje jammer. iig super bedankt!
gevonden: The Korgis met Everybody's gotta learn sometimes. Persoonlijk vind ik deze mooier (niet zo depri als die muziek van Beck)
klopt, heel erg bedankt! goede film btw (WAY-offtopic)quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:14 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dit is de film versie...
Stardust...die is het ja.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:35 schreef Julia_is_lief het volgende:
Ik denk dat je het hebt over Stardust met Music Sounds Better with You, en niet over Daft Punk.... toch?
Je bedoelt niet het liedje dat start met "We gaan beginnen'?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:43 schreef keezert het volgende:
nog eentje:
een nummer waar je de hele tijd alleen maar 'heeeeeeeeeeeee hoooooooooooooo' hoort en het is niet dat nummer van DJ Cor
wie weet het?
nee het is geen nederlandstalig nummer..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:55 schreef Julia_is_lief het volgende:
[..]
Je bedoelt niet het liedje dat start met "We gaan beginnen'?
Je hebt er ook eentje die begint met "We gaan naar de kloteeeeee" en dan HeeeeHooooHeeeHooo..
Laura Pausini-La Solitudine?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:42 schreef PAA-053 het volgende:
Hey, ik zoek de titel en uitvoerende van dat Italiaanse nummer, dat door Paul de Leeuw is bewerkt tot een NL versie. In de NL versie zit de zin "je houdt van mij maar ook van hem".....
Iemand een idee? Bedankt alvast!!
4 Hero - Les Fleur...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:08 schreef Byte_Me het volgende:
welke nummer gebruiken ze voor die baileys reklame waarin iedereen rondzweeft en naar baileys-druppels hapt?
Ah, ik dacht al dat zij het was, bedankt!!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:42 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Laura Pausini-La Solitudine?
Cher - Love and Understanding?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:27 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik zoek een liedje dat ik iedere dag weer op rtl fm hoor, maar ik krijg nooit mee van wie het isIk weet wel dat in het refrein het zinnetje: "all you need is love and understanding" voor komt, ik hoop dat iemand me kan helpen?
Ik ga downloaden, maar volgens mij word die wat ik bedoel door een man gezongen?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Cher - Love and Understanding?
nog een keertje proberenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:26 schreef itsontoday het volgende:
Ik zoek dit nummer:
http://www.partypeepz.nl/diversen/welknummerisdit.wmv (filmpje, 5mb, alleen boeiend voor het nummer)
Roger Glover - Love is allquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:27 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik zoek een liedje dat ik iedere dag weer op rtl fm hoor, maar ik krijg nooit mee van wie het isIk weet wel dat in het refrein het zinnetje: "all you need is love and understanding" voor komt, ik hoop dat iemand me kan helpen?
Thanks!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Roger Glover - Love is all
dat zijn zequote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:27 schreef Berkery het volgende:
Starlight Mints - Popsicle/Popsickle
Nu je 't zegt jaquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:16 schreef D.Rose het volgende:
Spraakwater is toch van Extince?
ja en de dis daarvan (braakwater) is van Def P.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:16 schreef D.Rose het volgende:
Spraakwater is toch van Extince?
Extince - Voorprogramma [2004] (van het album "2e jeugd")quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:14 schreef Impry het volgende:
Een hele tijd geleden hoorde ik een nummer waarin volgens mij die Ninthe, die nu ook bij Lange Frans loopt in een liedje.
Zij zong dan: "Is het echt, allemaal waar wat je zegt, is het echt allemaal waaaar wat je zegt"
Welk liedje is dat? Ik had ook vaag iets in m'n hoofd van 'Spraakwater' (titel van album volgens mij)
Maar met google kan ik niets goeds vinden.
Dus toch?!? ff checken dan!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:30 schreef krakkemieke het volgende:
Fratsman: Cheek to cheek begint zo, heel oud nummer.
Klopt. Origineel is volgens mij van Fred Astairequote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:30 schreef krakkemieke het volgende:
Fratsman: Cheek to cheek begint zo, heel oud nummer.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Klopt. Origineel is volgens mij van Fred Astaire
Solo - Mindquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:15 schreef greatgonzo het volgende:
ik zoek een liedje waarin het refrein "i didn't mind" te horen is, volgens mij ook de titel. Je hoort hem soms nog wel bij 3fm
Meja - All 'bout the money [1998]quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:30 schreef cyberterrorist het volgende:
ik zoek een nummer, best wel oud en gezongen door een meisje
met in het refrein: IT'S ALL ABOUT THE MONEY
wie kan me helpen?![]()
dank je wel voor deze hele snelle reactiequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:32 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Meja - All 'bout the money [1998]
*Muziekstad2000 houdt cyberterrorist liever te vriendquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:37 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
dank je wel voor deze hele snelle reactie![]()
Dandy Warhols-Bohemian Like You, misschien?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
een makkelijke:
ik zoek het nummer van de vodafone reclames, dat rocknummertje.
ster.nl biedt geen uitkomst.
alvast bedankt
Nee... ik bedoel de nieuwere reclame van dit jaar.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:17 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Dandy Warhols-Bohemian Like You, misschien?
Jet-Are You Gonna Be My Girl?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee... ik bedoel de nieuwere reclame van dit jaar.
Gaat over die vent die in een restaurant zit te wachten op z'n vriendin, maar dat duurt lang en dus gaat 'ie een beetje zitten gamen enzo op z'n foon.
geen idee.... http://www.imdb.com/title/tt0112864/soundtrackquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:26 schreef SHERMAN het volgende:
Bij Die hard: With a vengeance heb je zo'n leuk stukje muziek als de bad guy's de bank in gaan. Met trommels enzo
Klinkt wel stoer alleen hoe heet het![]()
Thanksquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:36 schreef bartrid het volgende:
[..]
geen idee.... http://www.imdb.com/title/tt0112864/soundtrack
Ja klopt, maar het programma vindt niets, niets.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:13 schreef bukgeit het volgende:
Dit staat er toch?
Les Fleurs
Componist: Charles Stephney, Richard Rudolph
Uitvoerende(n): 4-Hero (org. Minnie Riperton)
Het is 4 Hero, zonder streepje dus...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:21 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het programma vindt niets, niets.
Vindt ie ook niets op, Kazaa laat de 4 weg.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:23 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het is 4 Hero, zonder streepje dus...
Oke, Minnie Riperton proberen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:24 schreef bukgeit het volgende:
Inderdaad. Een enkele keer ook geschreven als Four Hero. Of zoek het origineel van Minnie Riperton (met 1 p)
Adverteerder/merk: Toyotaquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 09:51 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Ik zoek de muziek van een Toyota reclamefilmpje.
Die van dat ze met zijn 2en door de woestijn rijden en zon auto met pech zien met een lekkerding ernaast , maar die blijkt een man te wezen.
kan iemand me helpen?
Intro van de nieuwe clip van Usher.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:09 schreef mikejansuh het volgende:
Hoe heet de intro van de nieuwe clip van Usher (my boo)???
Dat zal dan wel Mental Theo - Revolution zijnquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:26 schreef cyberterrorist het volgende:
ik zoek een nr dat best wel vaak bij Mental Theo wordt gedraaid
het is een hardcore nummer, door hem zelf gemaakt denk ik....
wie kan me helpen?
dankequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:25 schreef boeiuh het volgende:
[..]
Dat zal dan wel Mental Theo - Revolution zijn
jaa ik weet welke je bedoelt, die is inderdaad heel stoer!! jalalallaalalalalaaa-la-laaaquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:26 schreef SHERMAN het volgende:
Bij Die hard: With a vengeance heb je zo'n leuk stukje muziek als de bad guy's de bank in gaan. Met trommels enzo
Iemand is het met me eensquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:31 schreef boeiuh het volgende:
[..]
jaa ik weet welke je bedoelt, die is inderdaad heel stoer!! jalalallaalalalalaaa-la-laaaff zoeken
ik heb er ook wel is naar gezocht.... en ik heb hem wel is gevonden alleen NIET het "orgineel" zoals je hem hoort in DIE HARD IIIquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:26 schreef SHERMAN het volgende:
Jawel, het was Kraftwerk - Trans Europe Express.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:50 schreef Lolalala het volgende:
Thanks, maar nee het is echt uit like I love you, net even gecheckt.
Dat tu tu du du wat Justin Timberlake doet in like I love you, komt van..............?
Iemand?
Het lijkt erop, maar het is het niet. Anyone?
neenee, dat is toch echt een ander nummer....quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik heb er ook wel is naar gezocht.... en ik heb hem wel is gevonden alleen NIET het "orgineel" zoals je hem hoort in DIE HARD III
iig de titel is "hail the chief"
Omg!quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:46 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Jawel, het was Kraftwerk - Trans Europe Express.
Dankjewel Modus!
Heb nu enkele versie gedownload, maar het zijn tot nu meer wat "softere" versie'squote:Op zondag 24 oktober 2004 01:02 schreef SHERMAN het volgende:
Ik haal ze beiden even om te kijken
Zou wel kicken zijn als het hem is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |