om het zoeken in die imdb lijst te voorkomenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:14 schreef achterop23 het volgende:
Tijdens de film 'Monster' met mevrouw Ricci, hoorde ik een nummer. Gezongen door een vrouw. Heel licht enzo. En na een tijdje wordt het tweestemmig.
Bij de aftiteling kon ik het niet meer vinden.
Weet iemand het? Vond het zo mooi namelijk
Lijkt me: Everlast - Black Jesusquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:14 schreef TimoBasso het volgende:
Black Jezus,White Devil... tis een beetje country achtig,ik heb het laatst in de kroeg gehoord
krijg het niet meer uit mijn hoofd
iemand?
thanks .. die zocht ikquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lijkt me: Everlast - Black Jesus
Die zou het wel eens kunnen zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:18 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Probeer deze eens:
N'Kosi Sikeleli Afrika - Ladysmith Black Mambazo
wat voor n stijl was ut?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:46 schreef Byte_Me het volgende:
ik zoek een nummer, dat morphine heet. volgens mij van een duitse band, het zal een jaar of 2-3 geleden een hitje zijn geweest. helaas kan ik het zelf niet vinden, er zijn te veel bands/cd's/nummers die morphine heten.
beetje rock-achtig, met wat synthesizer invloedenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:49 schreef punkgirl het volgende:
[..]
wat voor n stijl was ut?
Junior Jack’s - Stupidisco.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:55 schreef Agonistes het volgende:
Heyy
ik zag gister op tmf bij Dr. Love een clip waar wat meiden in een ring aan het worstelen waren.
Ben alleen de naam vergeten van het #.
Weet iemand't toevallig?
Fleetwood mac - Ow well.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:37 schreef Mattt het volgende:
Ok, ik dus zo op mn werk.. hoor ik opeens een nummer op noordzee fm 100.7
precies om 13:15 a 13:17 , het was niet echt een nummer waar in gezongen word..
maar een beetje een mooie stijl.. wie kan me het vertellen ?.
Wel een kutvraag !![]()
J-kwon - Tipsyquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:26 schreef d.n3rd het volgende:
hiphop, nummer gaat zoiets van
here buddy in da club big titts
wie o wie?
He's Got the Whole World (In His Hands)quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:23 schreef boyv het volgende:
Een vriend zong dit net, ik herinner me dat het ook ooit eens door een gevangene in een film gezongen werd:
"I've got the whole world in my hand, I've got the whole world in my hand...."
Iemand??
Mijn heldquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
He's Got the Whole World (In His Hands)
Laurie London
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:28 schreef boyv het volgende:
[..]
Mijn held![]()
dit is het origineelquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is trouwens door meerdere artiesten gedaan
"He's got the whole world in His hands" is een zogenaamde 'traditional', componist of eerste uitvoerenden zijn onbekendquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dit is het origineel
For you and Me - Yellow Pearlquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:40 schreef snowfalcony het volgende:
Ik zoek een liedje van een man met veel pianowerk erin, het is van de laatste tijd, een maandje ofzo.
Ergens zingt hij "over de mountains..."
help!
Nog steeds niets ontvangen. Echt niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:51 schreef bukgeit het volgende:
Verstuurd naar het adres in je profiel. Ik zeg: kopen.
Bedoel je de Proclaimers - 500 Miles?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:37 schreef awsome het volgende:
ik zoek de titel van een nummer plus de artiest.....
het gaat zo: and i could walk 500 miles, lalalala DOWN UNDER !!! DOWN UNDER !!!
hoop dat jullie hier iets me kunnen.
heb herrineringen aan dit nummer namelijk
The Lawyer - I Wanna Mmmquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:31 schreef Tomas123 het volgende:
he laatst hoorde ik in de sportschool zo'n dance lied dat gaat:
ahh i wanna m m ah aaah i wanna mm ah
wel een chill nummerweet iemand hoe dit liedje heet? en DJ?
bedankt
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zoek de componist/titel van het nummer wat onder deze link zit:
http://www.rathergood.com/london/
raar filmpje
prachtig stuk
maar ik kom niet op de muziek
Alle audiofragmenten die gebruikt zijn staan in de faq.quote:The Crab in London is Prokofiev - Romeo and Juliet
Aaah okquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:43 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
[..]
Alle audiofragmenten die gebruikt zijn staan in de faq.
joel veitch![]()
Al gevonden. DJ Boozywoozy natuurlijk. Absoluut BAGGER!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:38 schreef Nyluzzz het volgende:
Hoe heet dat dancenummer waarin iemand roept; yo gimme something to dance!
DJ Maurizzio - Here Comes The Rain Againquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:15 schreef C2000 het volgende:
Ik zoek de (Nederlandse volgens mij) DJ die de text van 'Here comes the rain again' van de Eurythmics had gebruikt in zn nummer. Jaartje of 4/5 oud denk ik. Beetje trance achtig nummer.
niemand? het begint zo'n beetje vanquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:46 schreef Byte_Me het volgende:
ik zoek een nummer, dat morphine heet. volgens mij van een duitse band, het zal een jaar of 2-3 geleden een hitje zijn geweest. helaas kan ik het zelf niet vinden, er zijn te veel bands/cd's/nummers die morphine heten.
Over welk nummer heb je het nu?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:57 schreef bartrid het volgende:
ik weet precies welk nummer je bedoelt, maar ik kan niet op de naam komen....Wat jij daar `zingt' is het synthesizer deuntje toch?
niet die van jou, maar die vlak boven mijn postquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:01 schreef Impry het volgende:
[..]
Over welk nummer heb je het nu?
liquido - narcotic?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:05 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
niemand? het begint zo'n beetje van
ta ta ta ta ta ta ta tadaaaa daaa ta ta ta ta ta tadaaaaa daaa ta ta ta ta ta tadaaaaa daaa ta ta ta ta
nou ja, komt natuurlijk niet echt over in tekst vorm, maar ja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |