abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22606183
Nu verdient het wel zijn eigen topic

Uit de Haagsche Courant:
quote:
Rechter zet Taylor en Barney tegenover elkaar

AMSTERDAM | Raymond van Barneveld moet in februari 2005 deelnemen aan de Masters of Darts. Dat heeft rechter R. Orobio de Castro gisteren in Amsterdam bepaald in het kort geding dat door de organisatoren Paul Kusters en Hans Röthengatter was aangespannen tegen de Haagse darter en diens manager Ad Schoofs. Op niet verschijnen staat een boete van 200.000 euro.

Met het besluit van de vice-president komt in het darts een oude droom uit: eindelijk staan straks de twee beste darters ter wereld tegenover elkaar: Raymond van Barneveld en Phil Taylor. Van Barneveld tekende in december 2003 op onvoorwaardelijke basis een driejarig contract bij het bureau P en H Events uit Enschede voor deelname een aan nog nader te organiseren toptoernooi voor darters. De Hagenaar wilde echter gekend worden in de organisatie, de betreffende deelnemers en het speelschema. Hij lag telkens dwars als er een datum moest worden geprikt. In het darts bestaan er al jaren twee verschillende bonden, die met elkaar op voet van oorlog leven: de officiële bond (BD) en de wilde bond (PDC), waarvoor Taylor uitkomt. P en H Events wilde van begin af aan met dit evenement topspelers van verschillende bonden bij elkaar brengen. Die opzet viel bij vertegenwoordigers van de officiële bond niet in goede aarde, waardoor Van Barneveld na het tekenen van het contract veel over zich heen kreeg. Barney was echter de belangrijkste troef van P en H Events om anderen van de BDO over de drempel te krijgen, maar de Hagenaar gaf lange tijd niet thuis.

In april van dit jaar stapten Kusters en Röthengatter naar de rechter om deelname van Van Barneveld af te dwingen. Die vond aanvankelijk dat de partijen er met elkaar uit moesten komen, maar dat lukte dus niet. Gisteren bleek de rechter ongevoelig voor de argumenten van Van Barneveld, die had aangegeven dat zijn programma in de periode van februari overvol was, dat hij op vakantie wilde en dat hij ook de verjaardag van zijn dochter wilde vieren. Ook de twijfels over de organisatiekunde van Kusters en Röthengatter schoof de rechter terzijde. Kusters en Röthengatter zorgen met het toernooi, de Masters of Darts geheten, voor een primeur, want niet eerder in de geschiedenis verschenen darters van de verschillende bonden samen op een groot toernooi.

Van Barneveld was summier in zijn commentaar. "Het is nu aan P en H Events om een professioneel dartstoernooi neer te zetten."

De Masters of Darts wordt gehouden van 7 tot en met 13 februari in evenementenhal Condor City in Enschede en is gedoteerd met 345.000 euro aan prijzengeld. Aan het toernooi doen zes darters mee, namens de officiële bond: Raymond van Barneveld, Mervyn King en Ted Hankey. De PDC 'levert' Phil Taylor en Roland Scholten evenals de aanstaande wereldkampioen, die pas eind dit jaar bekend wordt. "Mocht dat Taylor of Scholten zijn, dan komt de hoogst geplaatste speler op de ranking", aldus Röthengatter, die beseft waar het in februari om te doen is: de partij tussen 'Barney' en Taylor. De twee dartgiganten stonden voor het laatst op een groot evenement in 1999 tegenover elkaar in een speciale wedstrijd. Daarin dolf Van Barneveld het onderspit in een duel dat werd gespeeld op tijd. De winnaar van de Masters of Darts krijgt 150.000 euro. Het startgeld bedraagt 25.000 euro.
Dat wordt een mooi begin van het jaar
Eerst de Embassy, dan Dutch open en twee weken later deze Masters of Darts! Goed begin van 2005 als dat laatste doorgaat
Maar met Barney die aangeeft dat er dan maar een mooi "professioneel dartstoernooi" moet komen lijkt het er toch te van komen
pi_22614310
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 21:05 schreef calvobbes het volgende:
Nu verdient het wel zijn eigen topic

Uit de Haagsche Courant:
[..]

Dat wordt een mooi begin van het jaar
Eerst de Embassy, dan Dutch open en twee weken later deze Masters of Darts! Goed begin van 2005 als dat laatste doorgaat
Maar met Barney die aangeeft dat er dan maar een mooi "professioneel dartstoernooi" moet komen lijkt het er toch te van komen
SNap niet waarom hij moeilijk doet.... 1 partijtje gooien en al meteen 25.000 rijker zijn.

Hij poept natuurlijk erg dun dat hij zal verliezen en zijn image beschadigd zal raken.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_22616402
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 08:11 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

SNap niet waarom hij moeilijk doet.... 1 partijtje gooien en al meteen 25.000 rijker zijn.

Hij poept natuurlijk erg dun dat hij zal verliezen en zijn image beschadigd zal raken.
Een aantal jaar geleden stonden beide heren al eens tegenover elkaar in een soortgelijke partij en toen kreeg van Barneveld flink om zijn oren van ome Phil.

Maar inmiddels zijn we zoveel jaar verder, is Barney in zijn ontwikkeling gegroeid en heeft Taylor zelfs overwogen om te stoppen.

Maar we zullen wel zien hoe het loopt.
pi_22616447
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 08:11 schreef Spooky4u het volgende:

SNap niet waarom hij moeilijk doet....
Ik vraag me af in hoeverre het Barney zelf is die moeilijk doet. In het artikel staat dat de BDO moeilijk ging doen toen Barney had toegezegd. Die zullen wel een hartig woordje hebben gewisseld met Barney gok ik.
pi_22618600
25.000 euro startgeld.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 14 oktober 2004 @ 13:19:05 #6
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_22619053
de BDO doet altijd moeilijk als ze zelf het toernooi niet organiseren en zeker als er dan ook nog PDC spelers meedoen,eik is het gewoon een kutbond
maar een 7-daags darts evenment met 6 spelers,ik wil dat speelschema wel es zien

21 Novenmber is er ook een head to head tussen Phil Taylor en Andy Fordham
hoofdprijs £100,000
don't call to the bullpen
pi_22619496
Eindelijk een duel tussen de 2 grootste darters van de afgelopen jaren. Hetw erd tijd. Nu moet Barney bewijzen dat hij de beste is. En dat moeilijk worden.
...drop it like it's hot...
pi_22620577
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 13:19 schreef SpankSpankeronie het volgende:
de BDO doet altijd moeilijk als ze zelf het toernooi niet organiseren en zeker als er dan ook nog PDC spelers meedoen,eik is het gewoon een kutbond
maar een 7-daags darts evenment met 6 spelers,ik wil dat speelschema wel es zien

21 Novenmber is er ook een head to head tussen Phil Taylor en Andy Fordham
hoofdprijs £100,000
Ik zie ook veel liever dadelijk Fordham staan, dan Hankey.
Kan de laatste jaren niet zeggen dat Hankey mij overtuigd als een kampioen... het is meer steeds net niet.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 11:47:57 #9
30919 mitt
Michael Corleone
pi_22657494
Eindelijk

en die head-to-head tussen Taylor en Fordham
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_22950984
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 13:37 schreef Nyluzzz het volgende:
Eindelijk een duel tussen de 2 grootste darters van de afgelopen jaren. Hetw erd tijd. Nu moet Barney bewijzen dat hij de beste is. En dat moeilijk worden.
Scholten kan ie hebben, maar als John Part of Kevin Painter zijn tegenstanders zijn denk ik dat ie al kan gaan douchen.

Mijn prognose voor de finale: Taylor tegen een andere PDC speler.
*verwijderd door Admin*
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 12:51:29 #11
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_22952276
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 11:26 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Scholten kan ie hebben, maar als John Part of Kevin Painter zijn tegenstanders zijn denk ik dat ie al kan gaan douchen.

Mijn prognose voor de finale: Taylor tegen een andere PDC speler.
Painter kan ie ook hebben. Part en Taylor wordt lastig. Maar het schijnt dat Taylor onlangs ook gedurende de 1e ronde van een PDC-toernooi van een onbekende speler heeft verloren, dus zelfs hij is niet ongenaakbaar.
pi_22963436
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 11:47 schreef mitt het volgende:
en die head-to-head tussen Taylor en Fordham
Dat gaat Fordham niet redden
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  vrijdag 12 november 2004 @ 18:22:02 #13
30919 mitt
Michael Corleone
pi_23272559
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 22:15 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Dat gaat Fordham niet redden
als Fordham weer eens gaat spelen.
pi_23424502
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 18:22 schreef mitt het volgende:

[..]

als Fordham weer eens gaat spelen.
Zondag staat hij tegenover Phil, The Power, Taylor.
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:41:52 #15
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_23425426
ben benieuwd welke bond sterker is
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_23531116
De wedstrijd is helaas niet uitgespeeld.
Bij een 5-2 stand voor Taylor, kon Andy het niet meer volhouden vanwege de hitte.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 november 2004 @ 02:14:47 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23533281
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 23:45 schreef Bruce117 het volgende:
De wedstrijd is helaas niet uitgespeeld.
Bij een 5-2 stand voor Taylor, kon Andy het niet meer volhouden vanwege de hitte.
dat had k zondag al in t centrale darts topic gepost
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23957734
Van http://www.mastersofdarts.nl
quote:
Al jaren wordt uitgekeken naar de confrontatie tussen de beste spelers van de wereld die georganiseerd zijn in twee bonden.

Door dit toernooi zal er wederom een confrontatie plaats vinden tussen Taylor en Van Barneveld.

Tevens krijgt Andy Fordham de gelegenheid zijn head to head tegen Phil Taylor, die hij onlangs moest staken wegens gezondheidsproblemen, te voltooien.
Ook uniek wordt de eerste TV wedstrijd tussen Van Barneveld en Roland Scholten.

Door de samenstelling van de spelersgroep zijn er iedere avond unieke wedstrijden die nog nimmer op de TV zijn uitgezonden.
En op die site is nog meer info te vinden
pi_23959731
Doen Hankey en King nu niet mee en Stompe wel? Beetje jammer dat John Part ook niet mee doet..
pi_23961870
Op de site zeggen ze dat er nog een BDO speler mee gaat doen én de kampioen van de PDC van 2005.

Dus wie weet.
pi_23962099
Is Phil Taylor niet die met die beeldschone dochter?
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_23962775
Ik heb er nu al zin in
pi_23964995
Ik vermoed dat de laatste BDO-speler Mervyn King zal zijn.
En tsja.....de winnaar van het WK. Degene waarvan ik denk dat die gaat winnen, doet al mee (Phil Taylor) Als ik een naam zou moeten noemen die als laatste wordt toegevoegd aan de kant van de PDC, zeg ik John Part
Vrienden: zij die je verleden kennen, in je toekomst geloven en je vandaag accepteren zoals je bent
pi_23968192
tvp
pi_23973292
Als de organisatie al besluit om Stompé uit te nodigen, dan is dat neem ik aan omdat ie zo populair is, lees veel entreegeld oplevert, en King is zacht gezegd nou niet een publiekstrekker, dus daarvanuitgaande gok ik op Hankey. Stompé heeft daar echt nix te zoeken!
The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong
pi_23985802
mooie site he ?
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_23985830
Overigens is al sinds maandag bekend wie de PDC en BDO spelers zijn

Stompe komt uit voor BDO en Mardle voor PDC
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  maandag 20 december 2004 @ 10:50:16 #28
110448 roy074
live is as you get it
pi_24097739
er is nog niks zeker kan ook nog zijn dat west of fitton komen namens de bdo en barney gaat eindelijk weer eens verliezen en laat co maar winnen als ie mee doet goede gozer barney niet
pi_24105700
Co en Mardle staan al een aantal weken op die site hoor, maar of die daadwerkelijk ook komen?
pi_24116924
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:29 schreef Naggelwauz het volgende:
Co en Mardle staan al een aantal weken op die site hoor, maar of die daadwerkelijk ook komen?
Een aantal weken ? Zo lang staat die site nog niet eens online hoor...
pi_24120325
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:54 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

Een aantal weken ? Zo lang staat die site nog niet eens online hoor...
Ok 1 / 1,5 week ofzo
pi_24139661
Helaas... Geen King of Hankey maar wel een zeer degelijke andere speler: Tony David

Althans, volgens Dartkrant
quote:
Dat veel mensen uitkijken naar Masters of Darts 2005 is een feit. Toch waren de deelnemers nog niet allemaal bekend. Namens de BDO spelen Van Barneveld, Stompé, Fordham. Vandaag is de vierde naam bekend geworden.

BDO
Raymond van Barneveld (NED)
Co Stompé (NED)
Andy Fordham (ENG)
Gisteren heeft ook de Australische Tony David zich verbonden aan Masters of Darts 2005. Het deelnemersveld is hierdoor bijna compleet, alleen bij de PDC wordt nog één speler bekend gemaakt. "The Deadly Boomerang" is de derde Embassy-kampioen in het BDO-team. Ook Fordham en Van Barneveld wonnen deze prestigieuze titel.

PDC
Phil Taylor (ENG)
Wayne Mardle (ENG)
Roland Scholten (NED)
David is wel een beetje saai vergeleken met anderen, maar zie 'm er graag bij
pi_24155331
Woei! Ik mag alle 7 dagen werken
pi_24155386
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:24 schreef calvobbes het volgende:
Woei! Ik mag alle 7 dagen werken
Hey calvobbes, als je daar aant werk bent he, en je bent klaar, heb je dan ook tijd om gezellig een pilsje te pakken met die darters of zit dat er niet in?
pi_24157053
Klinkt dus als een -once in a lifetime- kans om de heren eindelijk eens tegen elkaar te zien spelen.
Wil wel reserveren om zeker te zijn dat ik kaarten krijg, maar kan helaas nog helemaal niets terug vinden over een speelschema. Beetje een gok dus momenteel, wacht ik totdat ik weet wie, wanneer moet spelen met daarbij het risico dat de kaarten uitverkocht zijn of wordt het god zegen de greep.....
pi_24157234
Of gewoon een passe partout kopen

Ik denk dat wel meer mensen wachten totdat het spelschema bekend word en dat de verkoop dan wel erg snel zal gaan
pi_24157303
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:28 schreef -Xerxes- het volgende:

Hey calvobbes, als je daar aant werk bent he, en je bent klaar, heb je dan ook tijd om gezellig een pilsje te pakken met die darters of zit dat er niet in?
Soms wel.
In Utrecht was het naborrelen in de ruimte waar ook in de ingooi banen zitten. Maar vaak zijn de spelers dan al naar het hotel. Je hebt meer kans om ze gewoon in de zaal tegen te komen als ze niet hoeven te spelen. Zeker bij de halve finales en finale, dan lopen de spelers die er al uitgegooid zijn meestal wel gewoon tussen het publiek rond.
pi_24211642
Co zal wel blij zijn, mag hij voor spek en bonen mee doen, krijgt hij ook nog eens ¤25.000 startgeld! Dat heeft hij nog nooit in een jaar bij elkaar gegooid volgens mij
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 26 december 2004 @ 04:13:03 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24213763
quote:
Op zondag 26 december 2004 01:30 schreef Naggelwauz het volgende:
Co zal wel blij zijn, mag hij voor spek en bonen mee doen, krijgt hij ook nog eens ¤25.000 startgeld! Dat heeft hij nog nooit in een jaar bij elkaar gegooid volgens mij
is dat t startgeld? dan is t nu al zn beste toernooi ooit
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24216387
Tegen Roland Scholten heeft ie nog een winkans ook, de laatste 2x op de Embassy verloor Co nipt 3-2 terwijl ie de betere was (qua scores dan)
  zondag 26 december 2004 @ 13:56:47 #41
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_24217169
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:32 schreef pro_jeex het volgende:
Is Phil Taylor niet die met die beeldschone dochter?
Dat is Fordham.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_24289687
Als Taylor straks net zo gooit als in de eerste 2 sets vandaag... (119 en 115 gemiddeld, 10,11,13 darters) dan mag Barney nog ff wat extra trainingsuurtjes inplannen Verder zijn David en Fordham normaliter sterker dan Mardle en Scholten, en Stompé mogen we toch bestempelen als publiekstrekker, meer niet. Nog even afwachten wie de PDC verder afstuurt, en verder hoop ik dat de organisatie een deskundig commentaar-team inhuurt voor RTL en Mantingh een weekje vakantie geeft

[ Bericht 1% gewijzigd door qwerty1973 op 30-12-2004 01:12:45 ]
pi_24292652
quote:
Op donderdag 30 december 2004 01:05 schreef qwerty1973 het volgende:
Verder zijn David en Fordham normaliter sterker dan Mardle en Scholten
Is dat gebaseerd op hun gemiddeldes en zo ja waar kan je die ergens terug vinden?
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_24292804
Mardle presteert nogal wisselend en Scholten droomt nog steeds van een 32 gemiddeld!
pi_24304363
Painter of Colin Lloyd zal de vierde deelnemer wel worden bij de PDC. Kleine kans is ook nog dat het John Part word.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_24304460
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:30 schreef jde_kok het volgende:
Painter of Colin Lloyd zal de vierde deelnemer wel worden bij de PDC. Kleine kans is ook nog dat het John Part word.
Is het niet zo dat de PDC Kampioen de vierde deelnemer wordt namens de PDC.
Alhoewel de kans natuurlijk groot is dat dit The Power gaat worden.
pi_24315921
Weet iemand iets van het masters of darts games af? Ik kreeg net een smsje waarin je op een prijsvraag antwoord kon geven.
pi_24316685
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:26 schreef MrTony het volgende:
Weet iemand iets van het masters of darts games af? Ik kreeg net een smsje waarin je op een prijsvraag antwoord kon geven.
Kijk maar eens op http://www.masterofdarts.com daar staat ook een prijsvraag.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 januari 2005 @ 16:44:55 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24374325
Dudbridge komt dus ook
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24375051
quote:
Op maandag 3 januari 2005 16:44 schreef rubbereend het volgende:
Dudbridge komt dus ook
Dan moet hij vanavond eerst winnen.
Anders weet ik niet of hij uitgenodigd wordt. Ze nodigen namelijk de kampioen uit en als Taylor dit wordt dan is het volgens mij niet zeker dat ze de verliezend finalist uitnodigen.

Er zijn al meer trucs uitgehaald met dit toernooi.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 januari 2005 @ 17:30:20 #51
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24375100
quote:
Op maandag 3 januari 2005 17:27 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Dan moet hij vanavond eerst winnen.
Anders weet ik niet of hij uitgenodigd wordt. Ze nodigen namelijk de kampioen uit en als Taylor dit wordt dan is het volgens mij niet zeker dat ze de verliezend finalist uitnodigen.

Er zijn al meer trucs uitgehaald met dit toernooi.
volgens wat ze gisteren op RTL5 vertelden wel. De winnaar komt, mocht Phil Taylor de winnaar worden dan komt de verliezend finalist. En k mag er toch van uitgaan dat de zender die het uitzend weet hoe t zit.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24375534
quote:
Op maandag 3 januari 2005 17:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

volgens wat ze gisteren op RTL5 vertelden wel. De winnaar komt, mocht Phil Taylor de winnaar worden dan komt de verliezend finalist. En k mag er toch van uitgaan dat de zender die het uitzend weet hoe t zit.
ok. Had ik gisteren niet gehoord.
Maar toch vertrouw ik het nog niet.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 10:22:50 #53
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_24387443
Heeft er al iemand kaarten besteld?
Ik heb gisteren 4 kaarten voor de finale besteld a ¤ 37,50 per kaart

Niet echt goedkoop dus maar dat was te verwachten
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_24389652
Leuk zo'n toernooi! Ik ben wel benieuwd naar de confrontatie Van Barneveld - Taylor
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 januari 2005 @ 12:27:37 #55
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24389729
k ben benieuwd hoe het toernooi in elkaar zit, 2 poules ofzo?
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 5 januari 2005 @ 17:05:53 #56
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24413992
Calvobbes: jij werkt op de plek waar het toernooi gehouden gaat worden?

Lijkt me een erg leuke wedstrijd, Taylor tegen van Barneveld. Jammer toch dat er twee verschillende organisaties zijn....de spelers komen elkaar nu bijvoorbeeld wel tegen op dit toernooi, maar als je een slechte dag hebt dan kun je dat niet het volgende toernooi weer goedmaken. Het zal dus in grote mate ook een momentopname worden en dat vind ik erg jammer
pi_24437588
dat het eeen momentopname is dat blijft zo en dat is niet te veranderen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24442118
Spannend wordt die wedstrijd niet, want Van Barneveld wordt van het bord gegooid door Taylor zonder ook maar 1 seconde de illusie te hebben kans te maken op een set.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 00:47:46 #59
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24444174
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:35 schreef komrad het volgende:
dat het eeen momentopname is dat blijft zo en dat is niet te veranderen
Maar als men elkaar vaker tegenkomt kun je toch een betere vergelijking maken
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 januari 2005 @ 02:03:56 #60
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24445537
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 00:47 schreef Noca het volgende:

[..]

Maar als men elkaar vaker tegenkomt kun je toch een betere vergelijking maken
en ok dan zal Taylot 7 van de 10 partijen winnen
DeLuna vindt me dik ;(
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 januari 2005 @ 09:16:36 #61
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24447865
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 11:12 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Een aantal jaar geleden stonden beide heren al eens tegenover elkaar in een soortgelijke partij en toen kreeg van Barneveld flink om zijn oren van ome Phil.
quote:
De twee dartgiganten stonden voor het laatst op een groot evenement in 1999 tegenover elkaar in een speciale wedstrijd. Daarin dolf Van Barneveld het onderspit in een duel dat werd gespeeld op tijd.
Nauwelijks een normale dartwedstrijd. En 1999 was Barney nog niet de speler welke hij nu is.
Dat Taylor op z'n retour is is een non-argument. Tenslotte heeft hij net voor de 12e keer Ladbrokes gewonnen.

Dit is eigenlijk de wedstrijd welke we willen zien. Als Nederlander hoop ik dat Barney wint, en eerlijk gezegd denk ik ook dat hij het kan.
Phil Taylor blijft natuurlijk leuk om naar te kijken... ontspannen het handje in z'n zak
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 januari 2005 @ 09:17:34 #62
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24447873
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Spannend wordt die wedstrijd niet, want Van Barneveld wordt van het bord gegooid door Taylor zonder ook maar 1 seconde de illusie te hebben kans te maken op een set.
Zo fenomenaal stond Phil nou niet te gooien afgelopen week.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 09:22:25 #63
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24447908
Toppertje! Ik ben benieuwd naar die pot!
fok you ja!
pi_24465154
quote:
Op maandag 20 december 2004 10:50 schreef roy074 het volgende:
er is nog niks zeker kan ook nog zijn dat west of fitton komen namens de bdo en barney gaat eindelijk weer eens verliezen en laat co maar winnen als ie mee doet goede gozer barney niet
interpunctie... ooit van gehoord?

maar goed, ik ben ook erg benieuwd naar wie deze wedstrijd naar zich toe zal gaan trekken. Op het moment neig ik toch meer naar Barney dan naar Taylor. En dat is op basis van de wedstrijden van de afgelopen 2 weken...
pi_24471103
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 09:17 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zo fenomenaal stond Phil nou niet te gooien afgelopen week.
Inderdaad, van de week was ik niet bijster onder de indruk
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 januari 2005 @ 21:49:35 #66
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24471761
met vlagen was de grote Phil te zien, maar Barney zal ook het beste bij Taylor losmaken. Het kan een geweldige wedstrijd worden
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24471773
Klopt, ik heb ook nog niet echt de geniale Barney gezien dit toernooi op de Lakeside
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 januari 2005 @ 21:52:31 #68
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24471803
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 21:50 schreef ThomasBerge het volgende:
Klopt, ik heb ook nog niet echt de geniale Barney gezien dit toernooi op de Lakeside
En zelfs dan met 5:0 de kwartfinale winnen met een 170 finish

Maar ik ben ook erg benieuwd naar 'the power' versus 'barney'
  zaterdag 8 januari 2005 @ 21:54:07 #69
62182 Georges
That's the shit
pi_24471834
Lijkt me leuke partij.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zondag 9 januari 2005 @ 21:40:25 #70
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_24491412
Ben benieuwd...
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 9 januari 2005 @ 22:35:20 #71
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_24492473
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 21:50 schreef ThomasBerge het volgende:
Goede muziek blijkbaar ook niet...dus zoveel waarde hoeven we nou ook niet weer aan jouw woorden te hechten...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 9 januari 2005 @ 22:39:31 #72
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24492562
Game on!

Ik wil het nog wel eens zien.

'k Hoop op een Nederlandse overwninning, ik vrees een dikke nederlaag.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 9 januari 2005 @ 22:43:46 #73
62182 Georges
That's the shit
pi_24492678
Het zou voor Barney wel goed zijn als hij de partij zou verliezen, staat ie weer met beide benen op de grond.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 januari 2005 @ 22:53:01 #74
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24492871
quote:
Op zondag 9 januari 2005 22:43 schreef Georges het volgende:
Het zou voor Barney wel goed zijn als hij de partij zou verliezen, staat ie weer met beide benen op de grond.
Voor Phil Taylor, welke 12-voudig kampioen is in de PDC geldt dat natuurlijk niet.

Denk je dat rustig met je handje in je zak geintjes met het publiek maken NIET arrogant overkomt op je tegenstander?

Phil Taylor denkt evenals Barney dat hij onverslaanbaar is... en beide zijn dat ook min of meer in hun bond. Tijd voor een head to head dus. Beetje spanning is voor beide wel weer eens leuk
  zondag 9 januari 2005 @ 23:03:01 #75
6146 SpankSpankeronie
pi_24493105
als die bastards van Masters of darts nou eens het speelschema/toernooivorm bekend maken
iedereen speelt een keer tegen elkaar maar krijgen we nog een almighty finale of is degene die de meeste partijen wint de grote geitebrijer
  zondag 9 januari 2005 @ 23:25:01 #76
62182 Georges
That's the shit
pi_24493552
quote:
Op zondag 9 januari 2005 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Voor Phil Taylor, welke 12-voudig kampioen is in de PDC geldt dat natuurlijk niet.

Denk je dat rustig met je handje in je zak geintjes met het publiek maken NIET arrogant overkomt op je tegenstander?

Phil Taylor denkt evenals Barney dat hij onverslaanbaar is... en beide zijn dat ook min of meer in hun bond. Tijd voor een head to head dus. Beetje spanning is voor beide wel weer eens leuk
Phil heeft heel wat meer gepresteerd dan Barney. Als er dan uberhaupt iemand arrogant mag zijn dan is dat in ieder geval niet Barney.
pi_24493815
Phil is dan ook 2 x zo oud
  zondag 9 januari 2005 @ 23:39:59 #78
6146 SpankSpankeronie
pi_24493845
quote:
Op zondag 9 januari 2005 23:38 schreef Naggelwauz het volgende:
Phil is dan ook 2 x zo oud
6 jaar en 8 maand om precies te zijn

Phil's toernooi-average op het afgelopen PDC toernooi was 32.44
Barney's toernooi-average op de Lakeside was 32.36
dat wordt dus een kansloze missie voor Barney
  zondag 9 januari 2005 @ 23:42:23 #79
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24493895
quote:
Op zondag 9 januari 2005 23:39 schreef SpankSpankeronie het volgende:

[..]

6 jaar en 8 maand om precies te zijn

Phil's toernooi-average op het afgelopen PDC toernooi was 32.44
Barney's toernooi-average op de Lakeside was 32.36
dat wordt dus een kansloze missie voor Barney
Je kunt nog winnen waanneer je een gemiddelde hebt dat 3 punten lager is dan je tegenstander, dat zegt dus helemaal niks.
pi_24493929
En de dubbel percentages?
  zondag 9 januari 2005 @ 23:45:54 #81
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24493958
quote:
Op zondag 9 januari 2005 23:44 schreef Naggelwauz het volgende:
Die zijn redelijk belangrijk, maar met zo'n gemiddelde mag je er vanuit gaan dat beide een redelijk hoog percentage hebben daarvoor.
pi_24493983
Ja, maar ben wel benieuwd wat die zijn van beide.
  zondag 9 januari 2005 @ 23:56:36 #83
6146 SpankSpankeronie
pi_24494219
quote:
Op zondag 9 januari 2005 23:44 schreef Naggelwauz het volgende:
daar kan ik je niet aan helpen
we zien tzt wel bij ladbrokes.com wie de grote favoriet is
pi_24494444
32,50 kom ik op uit als ik Barney's Lakeside-gemiddelde uitreken via de officiele BDO site
pi_24494508
als je de gemiddelden ziet kan je zeggen dat ze ongeveer gelijkwaardig zijn
pi_24494758
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:09 schreef komrad het volgende:
als je de gemiddelden ziet kan je zeggen dat ze ongeveer gelijkwaardig zijn
Dan zal het toch aankomen op het uitgooien, dus hoe ze met de spanning om kunnen gaan.
sig verwijderd door FA
  maandag 10 januari 2005 @ 00:21:48 #87
6146 SpankSpankeronie
pi_24494796
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:06 schreef Naggelwauz het volgende:
32,50 kom ik op uit als ik Barney's Lakeside-gemiddelde uitreken via de officiele BDO site
dat krijg je met huis tuin en keuken rekenacties
Barney stats voor de echte feiten
pi_24494841
2005 stats van taylor staan er nog niet bij
pi_24495148
Volgens mij is Van Barneveld een wel iets beter dan Phil Taylor. Het toernooi van de laatsgenoemde is alleen niet zo heel moeilijk te halen als de lakeside, dus vandaar dat hij meer titels heeft.
Maar als ze straks tegen elkaar komen staan dan gok ik op een kleine overwinning voor Barney. We zullen het wel zien
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_24495268
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:21 schreef SpankSpankeronie het volgende:

[..]

dat krijg je met huis tuin en keuken rekenacties
Barney stats voor de echte feiten
31.83 + 33.64 + 32.96 + 31.79 + 32.26 / 5 = 32.496

Wat klopt er dan niet aan?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 januari 2005 @ 00:59:15 #91
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24495428
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:48 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

ehm niet elke wedstrijd had evenveel sets.
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 10 januari 2005 @ 01:37:53 #92
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_24495943
Tis ook een wedstrijd waar ik als niet heel fanatieke dartskijker wel op zit te wachten. De PDC spelers zijn gewoon boeiender. John Part, Kevin Painter en natuurlijk de ongenaakbare Taylor spreken meveel meer aan dan Barney en het overige contingent Lakeside cafe darters, net zoals het hele SBS6 sausje en dat makkelijke gebabbel van Co Stompe me gestolen kan worden.

Ik vrees alleen dat, mocht Barney verliezen, het overal aan ligt, behalve aan de superioriteit van Taylor...
pi_24497498
quote:
Op maandag 3 januari 2005 17:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Niet dus.
De laatste speler van de PDC is Colin Lloyd geworden.
  maandag 10 januari 2005 @ 10:43:57 #94
50936 The_Hives
pi_24498918
Barney gaat die overschatte Taylor verslaan
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_24499207
Ik ben aant denken om kaartjes te regelen voor die wedstrijd.
Iemand enig idee waar en of ik daar al ergens voor terecht kan?
  maandag 10 januari 2005 @ 11:11:16 #96
50936 The_Hives
pi_24499272
quote:
Op maandag 10 januari 2005 11:06 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik ben aant denken om kaartjes te regelen voor die wedstrijd.
Iemand enig idee waar en of ik daar al ergens voor terecht kan?
yep : http://www.mastersofdarts.nl/main.php?page_id=4
Fok! Federatie
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 januari 2005 @ 11:23:34 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24499480
quote:
Op maandag 10 januari 2005 08:15 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Niet dus.
De laatste speler van de PDC is Colin Lloyd geworden.
]

DeLuna vindt me dik ;(
pi_24502136
Speelschema:

Maandag 7 februari, Best of 7 sets, best of 5 legs
Raymond van Barneveld NED - Roland Scholten NED
Co Stompé NED - Colin Lloyd ENG
Andy Fordham ENG - Wayne Mardle ENG

Dinsdag 8 februari, Best of 7 sets, best of 5 legs
Andy Fordham ENG - Phil Taylor ENG
Tony David AUS - Wayne Mardle ENG
Co Stompé NED - Roland Scholten NED

Woensdag 9 februari, Best of 7 sets, best of 5 legs
Tony David AUS - Phil Taylor ENG
Andy Fordham ENG - Roland Scholten NED
Co Stompé NED - Wayne Mardle ENG
Raymond van Barneveld NED - Colin Lloyd ENG

Donderdag 10 februari, Best of 7 sets, best of 5 legs
Raymond van Barneveld NED - Phil Taylor ENG
Andy Fordham ENG - Colin Lloyd ENG
Tony David AUS - Roland Scholten NED

Vrijdag 11 februari, Best of 7 sets, best of 5 legs
Co Stompé NED - Phil Taylor ENG
Raymond van Barneveld NED - Wayne Mardle ENG
Tony David AUS - Colin Lloyd ENG

Zaterdag 12 februari, Best of 9 sets, Best of 5 legs
Halve finale
Wedstrijd 1: Nummer 1 BDO - Nummer 2 PDC
Wedstrijd 2: Nummer 2 BDO - Nummer 1 PDC

Zondag 13 februari, Best of 11 sets, Best of 5 legs
Winnaar wedstrijd 1 - Winnaar wedstrijd 2
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 januari 2005 @ 15:29:27 #99
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24502435
oke, dus iedereen speelt een keer tegen alle spelers van de andere bond, dat hebben ze wel goed bedacht
ziet er leuk uit
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24504283
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:48 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Niet elke wedstrijd had evenveel pijltjes
Als hij bijvoorbeeld 2 wedstrijden gooit, 1tje met 3 pijlen en een gemiddelde van 140 en eentje met 900 pijlen en een gemiddelde van 33, dan is zijn totaal gemiddelde echt geen 88.5
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  maandag 10 januari 2005 @ 18:10:10 #101
28167 matthijst
pi_24504365
Naggelwauz, hoe kom je an dat schema?
pi_24504828
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:10 schreef matthijst het volgende:
Naggelwauz, hoe kom je an dat schema?
Van http://www.dartkrant.nl
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 januari 2005 @ 19:34:47 #103
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24505681
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:05 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Niet elke wedstrijd had evenveel pijltjes
Als hij bijvoorbeeld 2 wedstrijden gooit, 1tje met 3 pijlen en een gemiddelde van 140 en eentje met 900 pijlen en een gemiddelde van 33, dan is zijn totaal gemiddelde echt geen 88.5
Nee, maar zo is het ook niet uitgerekend. Dit zijn al de gemiddelden per ronde/PER PIJL

Dus het klopt wel degelijk.
  maandag 10 januari 2005 @ 20:12:40 #104
6146 SpankSpankeronie
pi_24506088
quote:
Op maandag 10 januari 2005 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, maar zo is het ook niet uitgerekend. Dit zijn al de gemiddelden per ronde/PER PIJL

Dus het klopt wel degelijk.
nee tuurlijk klopt het niet,denk nou toch es ff na
een 1e en 2e ronde bestaande uit 3 setjes heeft toch veel minder invloed op het totale gemiddelde dan een finale van 7 sets
maar lekker belangrijk Donderdag 10 Februari deel 1 van de battle
en Vrijdag 11 februari wordt een inktzwarte dag voor Stompe
pi_24506503
't is vrij simpel mensen, het totaal in het toernooi gegooide punten delen door het totaal in het toernooi gegooide pijlen (alles incl. dubbels en gemiste dubbels) en hoppa, klaar is kees
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 januari 2005 @ 22:42:42 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24508237
het wordt sowieso een treurige week voor Co.........
DeLuna vindt me dik ;(
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 januari 2005 @ 22:47:11 #107
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24508311
quote:
Op maandag 10 januari 2005 20:12 schreef SpankSpankeronie het volgende:

[..]

nee tuurlijk klopt het niet,denk nou toch es ff na
een 1e en 2e ronde bestaande uit 3 setjes heeft toch veel minder invloed op het totale gemiddelde dan een finale van 7 sets
Ik zou niet weten waarom.

Totaal aantal punten gedeeld door totaal aantal pijlen is gemiddelde per pijl. En dan maakt het geen ruk uit of een partij nu 3 sets is of 7 sets wanneer je dit voor elke ronde doet.

Dat is namelijk simpelweg het equivalent voor het totaal aantal punten van het gehele tournooi delen door het totaal aantal pijlen gegooid op het tournooi, is gemiddelde per pijl... voor het hele tournooi.
  maandag 10 januari 2005 @ 22:50:48 #108
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_24508404
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom.

Totaal aantal punten gedeeld door totaal aantal pijlen is gemiddelde per pijl. En dan maakt het geen ruk uit of een partij nu 3 sets is of 7 sets wanneer je dit voor elke ronde doet.

Dat is namelijk simpelweg het equivalent voor het totaal aantal punten van het gehele tournooi delen door het totaal aantal pijlen gegooid op het tournooi, is gemiddelde per pijl... voor het hele tournooi.
Tuurlijk wel.

Als je in een partij 30 darts gooit met een gemiddelde van 32 en daarna in een partij 80 darts met een gemiddelde van 34 dan is het uiteindelijke gemiddelde ((32x30)+(34x80))/110=33,45.

Hoger dan 33 dus.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_24508720
Wat een gedoe om gemiddeldes.
Als je het wiskundige gemiddelde per pijl wilt berekenen dan is dit uiteraard het totaal aantal punten gegooid in alle wedstrijden gedeeld door het aantal pijlen gegooid in alle wedstrijden.

Echter, al jaren wordt het toernooigemiddelde, volgens mij bij beide bonden bepaald a.d.h.v. de het gemiddelde van de wedstrijdgemiddeldes.
pi_24508831
Als je de toernooigemiddeldes bekijkt van de jaren 1998/99 t/m 2003/04 bekijkt van beide bonden, en daar weerhet gemiddelde van neemt dan is dit de top 5.
1
2
3
4
5
Phil Taylor            33.44
Raymond Van Barneveld  32.34
Andy Fordham           30.94
Mervyn King            30.92
Wayne Mardle           30.86
  maandag 10 januari 2005 @ 23:27:59 #111
6146 SpankSpankeronie
pi_24509207
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:10 schreef Bruce117 het volgende:
Als je de toernooigemiddeldes bekijkt van de jaren 1998/99 t/m 2003/04 bekijkt van beide bonden, en daar weerhet gemiddelde van neemt dan is dit de top 5.
[ code verwijderd ]
en hoe heb jij die gemiddeldes berekend

btw in 1991 toen Barney zijn debuut maakte op de Embassy verliet hij het toernooi met een average van wel 24.96
pi_24509266
Ik heb ze niet berekend, maar uit een spreadsheet gehaald die ik afgelopen jaar ergens gedownload heb.

Maar de toernooigemiddeldes zijn berekend op basis van de wedstrijdgemiddeldes.
pi_24514715
Komt Martin Fitzmaurice ook opdagen? En welke referees zijn er tijdens de wedstrijden?
pi_24517312
Ik heb de data van het toernooi al op de kalender geschreven .
  dinsdag 11 januari 2005 @ 21:42:32 #115
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_24521830
Waarom zit Co Stompe ertussen?
  dinsdag 11 januari 2005 @ 22:15:46 #116
6146 SpankSpankeronie
pi_24522399
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 21:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom zit Co Stompe ertussen?
goeie vraag
waarschijnlijk omdat Ted en Merv geen zin hadden in dit toernooitje
pi_24523169
De deelname van Co slaat inderdaad als een lul op een drumstel .

Achja, er moet iemand laatste worden he .
pi_24527337
Komt het ook op tv? Of heb ik daar overheen gelezen?

Benieuwd wie er gaat winnen tussen die 2.
  woensdag 12 januari 2005 @ 07:46:09 #119
28167 matthijst
pi_24527506
RTL5 dacht ik...

Ga d'r op donderdag heen....
Op die site staat trouwen: "geen videoapparatuur", mag je dus wel foto's maken?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 januari 2005 @ 12:33:54 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24530616
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 07:46 schreef matthijst het volgende:
RTL5 dacht ik...

Ga d'r op donderdag heen....
Op die site staat trouwen: "geen videoapparatuur", mag je dus wel foto's maken?
ja RTL5:
quote:
Televisie

Met RTL is eveneens, voor een periode van drie jaar, een overeenkomst gesloten voor de uitzendrechten in Nederland. Over de uitzendrechten in het buitenland, waaronder Engeland, wordt op dit moment onderhandeld.
RTL5 zal gedurende 7 dagen alle wedstrijden live, op prime time, uitzenden. Dit impliceert minimaal 25 uur live televisie verspreidt over 7 avonden tijdens het toernooi. Deze 25 uren zijn exclusief voorbeschouwingen, analyses, herhalingen et cetera. Gedurende de maanden december ’04 en januari ’05, zal RTL5 middels promo’s veel aandacht aan Masters of Darts besteden.
De verwachting bij RTL is dat er gedurende elke avond van de Masters of Darts meer dan één miljoen kijkers het toernooi op televisie willen volgen en zien.
Fact: als tijdens de Embassy Raymond van Barneveld speelt, kijken meer dan 1,6 miljoen mensen naar deze strijd via de televisie.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24530684
ff een vraagje, waarom doet hankey niet mee?
pi_24532247
Oke

Ted Hankey en Mervyn King willen niet meedoen

Dan heb je nog de volgende spelers die momenteel beter zijn dan Stompé:

West
Whitlock
O'Shea
van der Voort
Adams
Fitton
Thornton
Wagner
pi_24532694
En Brantjes... (als je het niet over de positie op de ranglijst heb, maar gewoon over kwaliteit.)
pi_24533780
Op dartkrant.nl zou nog een artikel komen over waarom Fitton, Hankey, King niet aan de MoD meedoen. Het zou na de Lakeside op de site verschijnen maar vooralsnog niks...
pi_24646657
Het speelschema is bekend

http://mastersofdarts.nl/main.php?page_id=35

Dat is dus ook de volgorde waarin ze spelen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 januari 2005 @ 10:07:47 #126
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24647354
volgens mij dus het zelfde speelschema als al eerderwas uitgelekt.
die foto van van Barneveld
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24647966
Is ook hetzelfde schema als eerst op de site stond, maar nu in de juiste speelvolgorde.
pi_24648076
donderdag 10 februari gaat het dus gebeuren, de match waar iedereen op heeft zitten wachten
  donderdag 20 januari 2005 @ 10:48:56 #129
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24648124
Dat wordt weer een weekje darst kijken
pi_24649052
hahahahaah, taylor tegen stompé op de laatste dag! dat wordt mooi zeg, ik denk dat Stompé 0 pijlen op een dubbel gaat krijgen...
pi_24649187
misschien 1, als taylor 5 bouncers in 1 leg heeft
pi_24653719
Het verhaal dat ik gehoord heb over de reden waarom mannen zoals hankey, king, o'shea, adams, west,... niet mee doen heeft niets te maken met geen zin om mee te doen.

Er zou zelfs een startgeld van 25.000 euro zijn. Dan hebben volgens mij de meeste darters wel zin.

Het zou zo zijn dat de BDO (Brittish Dart Organisation) inclusief mastercaller Martin Fitzmaurice aangegeven hebben dat als ze mee doen, ze geen county wedstrijden meer mogen spelen in engeland. Fordham heeft hier geen last van, omdat hij die toch al niet gooit.

Wat hier waar van is weet ik ook niet, maar dat is wat ik gehoord heb.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 januari 2005 @ 18:13:47 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24654018
dr gingen vorig jaar inderdaad al verhalen dat ze bij de BDO zeg maar "niet heel erg blij waren" met dit toernooi en dat ze er zouden proberen een stokje voor te steken dus k kan die actie wel voorstellen. Ben het er alleen niet mee eens. Jammer dat er bij deze generatie zoveel oud zeer zit over de splitsing
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24666846
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 17:50 schreef Bruce117 het volgende:
Het verhaal dat ik gehoord heb over de reden waarom mannen zoals hankey, king, o'shea, adams, west,... niet mee doen heeft niets te maken met geen zin om mee te doen.

Er zou zelfs een startgeld van 25.000 euro zijn. Dan hebben volgens mij de meeste darters wel zin.

Het zou zo zijn dat de BDO (Brittish Dart Organisation) inclusief mastercaller Martin Fitzmaurice aangegeven hebben dat als ze mee doen, ze geen county wedstrijden meer mogen spelen in engeland. Fordham heeft hier geen last van, omdat hij die toch al niet gooit.

Wat hier waar van is weet ik ook niet, maar dat is wat ik gehoord heb.
Wat zijn county wedstrijden??
pi_24668024
Dat ze bij de BDO not amused waren heb ik ook gehoord. Maar op deze manier, met mannen als stompe, kom je natuurlijk niet goed voor de dag en zal veel van barney afhangen. Laten we eerlijk wezen, fordham zag er bij de lakeside ook niet best uit
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 januari 2005 @ 13:48:28 #136
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24668463
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 13:21 schreef komrad het volgende:
Dat ze bij de BDO not amused waren heb ik ook gehoord. Maar op deze manier, met mannen als stompe, kom je natuurlijk niet goed voor de dag en zal veel van barney afhangen. Laten we eerlijk wezen, fordham zag er bij de lakeside ook niet best uit
toch was zn gemiddelde redelijk goed, de laatste jaren eigenlijk oko wel. Daar stond k best van te kijken.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24668866
Op deze manier verliezen ze alleen maar aanzien, dus is het idd niet slim van de BDO om het op deze manier te doen...
  vrijdag 21 januari 2005 @ 14:39:52 #138
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24669347
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 14:10 schreef Chepke het volgende:
Op deze manier verliezen ze alleen maar aanzien, dus is het idd niet slim van de BDO om het op deze manier te doen...
Nope, maar als ze verliezen hebben ze ook het excuus dat niet de beste spelers van de BDO meededen..
  vrijdag 28 januari 2005 @ 13:18:52 #139
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24797071
Co gaat echt vreselijk gewhooped worden, man, ik zou het bijna zielig gaan vinden
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 13:39:30 #140
16494 Riert
rrrataputata
pi_24797415
Ik vond Cootje wel ok spelen op de Embassy
hophop
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 januari 2005 @ 13:44:06 #141
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24797499
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 13:39 schreef Riert het volgende:
Ik vond Cootje wel ok spelen op de Embassy
maar t niveautje Taylor gaat hij niet eens in het zicht krijgen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24800135
Co'tje gaat gewoon jankend terug na de associatie van trambestuuders. Kan ie zijn oude baantje terug krijgen
pi_24802106
Als je zo naar dat speelschema zit te kijken, dan zitten er toch wel een paar mooie partijen tussen zeg

Weer iemand eigenlijk wie er allemaal scheids gaan spelen
Gaan die ook van beide bonden komen?
pi_24802262
Fitzmaurice komt volgens mij niet
pi_24802335
De deelname van Co slaat echt nergens op
pi_24824975
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 18:18 schreef calvobbes het volgende:
Als je zo naar dat speelschema zit te kijken, dan zitten er toch wel een paar mooie partijen tussen zeg

Weer iemand eigenlijk wie er allemaal scheids gaan spelen
Gaan die ook van beide bonden komen?
Het is vrijdagochtend al geplaatst (eigenlijk donderdag al maar de plek was niet goed )

http://mastersofdarts.nl/main.php?page_id=200

* Jacques Nieuwlaat
* Russ Bray
* George Noble
pi_24833987
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 23:35 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

Het is vrijdagochtend al geplaatst (eigenlijk donderdag al maar de plek was niet goed )

http://mastersofdarts.nl/main.php?page_id=200

* Jacques Nieuwlaat
* Russ Bray
* George Noble
George "the puppy" Noble is chill!!!
pi_24847216
Ja ik hoorde het ook gister bij de Dutch Open

En ik hoorde ook dat de Engelse regisseur van de Winmau en de Lakeside een paar dagen mijn werk gaat doen waarschijnlijk
En daar word ik niet blij van, zeker omdat ik van zijn werk op iig de Winmau totaal niet vrolijk word. Ik en mijn collega's brengen het darten ondertussen heel wat beter in beeld dan die Engelsen
  maandag 31 januari 2005 @ 14:44:24 #149
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24850847
quote:
Op maandag 31 januari 2005 10:56 schreef calvobbes het volgende:
Ja ik hoorde het ook gister bij de Dutch Open

En ik hoorde ook dat de Engelse regisseur van de Winmau en de Lakeside een paar dagen mijn werk gaat doen waarschijnlijk
En daar word ik niet blij van, zeker omdat ik van zijn werk op iig de Winmau totaal niet vrolijk word. Ik en mijn collega's brengen het darten ondertussen heel wat beter in beeld dan die Engelsen
Jij bent regisseur oid?
pi_24861110
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 12:14 schreef Djens2 het volgende:
hahahahaah, taylor tegen stompé op de laatste dag! dat wordt mooi zeg, ik denk dat Stompé 0 pijlen op een dubbel gaat krijgen...
Wint die Stompe uberhaupt nog weleens eens een wedstrijd?
  dinsdag 1 februari 2005 @ 12:41:29 #152
37225 BAC
Lekker hoor..........
pi_24861267
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 17:50 schreef Bruce117 het volgende:.....

..........
Startgeld is toch wat JIJ betaald om mee te mogen doen????
  dinsdag 1 februari 2005 @ 12:43:25 #153
50936 The_Hives
pi_24861291
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:41 schreef BAC het volgende:

[..]

Dat krijgen ze
Fok! Federatie
pi_24861332
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:32 schreef kriele het volgende:

[..]

Wint die Stompe uberhaupt nog weleens eens een wedstrijd?
Hij schijnt dat Stompé op zolder tegen zijn zoon 34% van de partijen wint. Antwoord is dus ja.
pi_24861339
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:41 schreef BAC het volgende:

Als je Piet de Vries uit Klazienaveen bent wel jah.

Barney en co krijgen dit geld als ze komen en dan ook de hele week blijven.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 13:30:44 #156
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24862201
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:46 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Als je Piet de Vries uit Klazienaveen bent wel jah.

Barney en co krijgen dit geld als ze komen en dan ook de hele week blijven.
Sjees, ik moet maar snel professioneel darter worden dan

Toffe baan heb je calvobbes!
pi_24862413
quote:
Donderdagavond totaal uitverkocht
De donderdagavond is uitverkocht. Het is dan ook niet meer mogelijk om passe-partoutkaarten te bestellen. Voor de rest van de dagen zijn nog vollop kaarten verkrijgbaar. Boek wel snel want ook deze kaarten worden in een snel tempo verkocht.
Barneveld vs. Taylor is dus toch de grote publiekstrekker
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 1 februari 2005 @ 13:52:27 #158
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24862588
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:45 schreef Djens2 het volgende:

[..]

Hij schijnt dat Stompé op zolder tegen zijn zoon 34% van de partijen wint. Antwoord is dus ja.
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 1 februari 2005 @ 14:06:50 #159
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24862835
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 13:41 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Barneveld vs. Taylor is dus toch de grote publiekstrekker
Was te verwachten natuurlijk.
pi_24869877
Moet toch ff kwijt dat die engelsen de Lakeside super in beeld hebben gebracht, 2e dag Winmau mankeerde ook nix aan. PDC WK was echt drama, het gehele toernooi door. Ben het niet met je eens dat 'jullie' het ondertussen beter in beeld brengen dan die engelsen, zeker met finishen zit de BBC minder vaak te gissen cq er naast, maar het wordt wel elk toernooi beter, laatste WDT was prima voorelkaar. Keep up the good work
pi_24872733
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:42 schreef qwerty1973 het volgende:

zeker met finishen zit de BBC minder vaak te gissen cq er naast
Dat is vreemd, want wij maken gebruik van dezelfde spotter als bij de BBC. En daar moeten wij en de BBC blind op vertrouwen en dus zeker niet zelf gaan gissen
Dus tenzij die bij ons de boel saboteert of een slechte dag heeft moet het ongeveer hetzelfde zijn

Wat ik van de Winmau heb gezien vond ik echt niet goed. Misschien vallen mij meer dingen op omdat ik weet waar ik op moet letten. Lakeside heb ik niet gezien wegens vakantie, maar ik hoorde van anderen dat het wel iets beters was dan Winmau.
En wij zijn ook lang niet perfect, dat is iets wat amper kan bij dit spelletje in beeld brengen.

Maar goed, we gaan eens zien wat deze combinatie volgende week gaat brengen
pi_24873571
BBC maakt gebruik van Eric Bristow (laatste keer iig).
pi_24873759
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 23:33 schreef Naggelwauz het volgende:
BBC maakt gebruik van Eric Bristow (laatste keer iig).
Als commentator of deskundige misschien. Maar niet als spotter in de wagen die vertelt waar de speler zijn laatste pijlen gaat gooien.
Dat doet dezelfde jongen waar wij al een paar jaar mee werken voor zover ik weet.
pi_24873945
Eric Bristow is een aantal jaar de spotter geweest van de PDC.
Maar ik weet niet of hij het afgelopen PDC-kampioenschap dit ook gedaan heeft.
Eigenlijk hoop ik van niet, want het spotten bij de PDC was afgelopen keer echt bagger.
pi_24874156
Nee die cameraman is niet je van het, was bij Lakeside vooral op het begin ook niet best.
BTW ik heb er al weer zin in. Wordt zwaar voor barney
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 februari 2005 @ 11:26:03 #166
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24879999
Die spotter van de BBC is in beeld geweest, laatste keer bji de Lakeside hadden ze tijdens de break in de finale een heel stuk van achter de schermen, dat was best leuk om te zien. Wat calvobbes vertelt komt daarom allemaal wel herkenbaar over
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24881139
Ja dan is Bristow spotter bij de PDC
pi_24889517
Hoe dan ook, als cameraman-regisseur-spotter heb je zo ongeveer hetzelfde concentratievermogen nodig als de gemiddelde top-darter
pi_24889659
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 20:55 schreef qwerty1973 het volgende:
Hoe dan ook, als cameraman-regisseur-spotter-schakeltechnicus heb je zo ongeveer hetzelfde concentratievermogen nodig als de gemiddelde top-darter

Ongeveer ja, bij de darters is er wat minder ruimte om te lachen
Zo hebben wij ons bijvoorbeeld kostelijk vermaakt toen Ma Hankey kompleet uit d'r dak ging tijdens de laatste WDT
pi_24905550
Feel free to ignore my comments.
pi_24907046
Is dat wat!
pi_24936671
Nog maar twee dagen

Ik heb er zin in!!
pi_24937226
begint het maandag??
pi_24937276
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 15:22 schreef komrad het volgende:
begint het maandag??
Of je leest evens de openingspost van dit topic goed door
  zaterdag 5 februari 2005 @ 15:27:04 #175
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_24937304
wanneer en hoe laat is de partij van barney tegen taylor?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_24937411
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 15:25 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Of je leest evens de openingspost van dit topic goed door
SOrry hoor, check post.

Ik vrees echter dat het een prooi wordt voor the power
  zaterdag 5 februari 2005 @ 15:42:41 #177
46511 Linz
held der helden
pi_24937562
Ik hoop écht dat Barney wint, maar ik denk dat hij compleet genaaid gaat worden. De vorige confrontatie kan ik me nog herinneren en dat was een slachting. Ik vind niet hij nu zoveel beter is geworden als toen, want ook toen was hij al de beste uit z'n dartorganisatie. Alsnog moest hij het afleggen tegen Taylor. Het uitgooien bij Taylor ging toen ook wel érg makkelijk, dat zie ik Barney nog niet zo gauw doen.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_24937579
Het toernooi begint maandag (Barney v Scholten, Stompe v Lloyd en Fordham v Mardle).

Barney v Taylor is op donderdag na 20.00 uur
pi_24937730
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 15:42 schreef Linz het volgende:
Ik hoop écht dat Barney wint, maar ik denk dat hij compleet genaaid gaat worden. De vorige confrontatie kan ik me nog herinneren en dat was een slachting. Ik vind niet hij nu zoveel beter is geworden als toen, want ook toen was hij al de beste uit z'n dartorganisatie. Alsnog moest hij het afleggen tegen Taylor. Het uitgooien bij Taylor ging toen ook wel érg makkelijk, dat zie ik Barney nog niet zo gauw doen.
De vorige confrontatie van 6 jaar geleden bedoel je (21-10 voor Taylor)? Toen gooide Van Barneveld nog lang niet zo dominant en constant als hij nu doet. Barney gaat met de jaren beter gooien en bij Taylor zakt het niveau beetje bij beetje en zeker zijn checkouts zijn stukken minder als voorheen. Barney heeft al eens van Taylor gewonnen dus onmogelijk is het zeker niet maar het zal dicht bij elkaar zitten.
pi_24949763
En als Barney verliest (wat ik denk en hoop): "Ja ik kan me op het moment heel moeilijk concentreren, ivm privegebeurtenissen en alles wat dat met zich meebrengt, bovendien wil iedereen natruurlijk DE kampioen van de andere bond verslaan, en steigen zij boven boven hun eigen kunnen uit"
  Moderator zondag 6 februari 2005 @ 11:14:13 #181
18653 crew  D.
pi_24949813
quote:
Op zondag 6 februari 2005 11:10 schreef Rinka het volgende:
steigen
pi_24949841
stijgen
pi_24949884
Barney wint gewoon die partij
pi_24954152
De PDC besteed (eindelijk) wat aandacht aan het toernooi:
quote:
QUARTET HEAD FOR HOLLAND

Four of the PDC's leading lights will head to Holland on Monday to take part in the Masters of Darts tournament.

The event, taking place at the ExpoCenter in Hengelo, sees Phil Taylor, Colin Lloyd, Roland Scholten and Wayne Mardle come up against four opponents from the British Darts Organisation.

The tournament will see the players meet in a round-robin league from Monday through to Friday.

Separate league tables will be compiled for each group of players, with the top two in each going through to Saturday's semi-finals, and the winners moving into Sunday's showpiece event.

The tournament begins with Co Stompe on his home turf taking on Colin Lloyd before fellow Dutchmen Roland Scholten and Raymond van Barneveld meet.

Londoners Wayne Mardle and Andy Fordham complete the opening games, while 12-time World Champion Phil Taylor opens his account the following night against Fordham in a repeat of last November's Showdown and Australian Tony David begins his campaign against Mardle.

The 'clash of the titans' takes place when respective World Champions Taylor and Barneveld meet on Thursday for the first time since the British legend won their head-to-head match in 1999.
Ik kan geen BDO site vinden die het durft te noemen...

Zag op een forum van Phil Taylor dat het toernooi niet in Engeland word uitgezonden en dat ze daar wel van balen. Maar iemand noemde het ook "maar" een demonstratie tournooi

Ik krijg er steeds meer zin in Word spannend morgen, om een heleboel verschillende redenen
  zondag 6 februari 2005 @ 15:55:45 #185
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24954358
Tis hier vlak om de hoek, maar ik kijk het wel op tv
pi_24955511
Volgens mij is dit de officiële website van de BDO (http://www.bdodarts.com). Echt lachwekkend slecht die site, zeker in vergelijking met de site van de PDC (http://www.planetdarts.co.uk).
pi_24961162
Roland Scholten heeft trouwens met 5-1 van Darryl Fitton gewonnen in de kwartfinale van de UK Open (PDC) al werd hij in de halve finale uitgeschakeld door de latere winnaar Andy "The Pieman" Smith.
Betekent dit dat Fitton is over gestapt naar de PDC? Dit zou wel heel jammer zijn.. ik dacht ergens een interview met Fitton hebben gelezen waarin stond dat hij meer toekomst in de PDC zag maar voorlopig nog bij de BDO zou blijven..
pi_24961294
Het stukje op de PDC-site klopt niet.
Het gaat niet om spelers van de BDO (British Dart Organisation) maar om spelers van de WDF (World Darts Federation). De BDO is de britse afdeling van WDF net zoals de NDF de nederlandse afdeling is.

Neemt niet weg dat de website van de BDO echt belachelijk lelijk is. Maar als je eindelijk iets weet te vinden (dat duurde bij mij ook wel even, maar wat wil je met die layout) dan staat er wel veel, vooral historische, informatie op.
pi_24961320
quote:
Op zondag 6 februari 2005 22:37 schreef Naggelwauz het volgende:
Roland Scholten heeft trouwens met 5-1 van Darryl Fitton gewonnen in de kwartfinale van de UK Open (PDC) al werd hij in de halve finale uitgeschakeld door de latere winnaar Andy "The Pieman" Smith.
Betekent dit dat Fitton is over gestapt naar de PDC? Dit zou wel heel jammer zijn.. ik dacht ergens een interview met Fitton hebben gelezen waarin stond dat hij meer toekomst in de PDC zag maar voorlopig nog bij de BDO zou blijven..
UK Open klinkt als het Dutch Open, en daar speelde dit jaar ook gewoon PDC spelers mee.
Dus ik denk niet dat Fitton is overgestapt.
pi_24961377
quote:
Op zondag 6 februari 2005 11:18 schreef keijz het volgende:
Barney wint gewoon die partij
Dat wil ik eerst nog wel eens zien
Ben dan ook érg benieuwd naar deze wedstrijd
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_24961386
quote:
Op zondag 6 februari 2005 22:45 schreef calvobbes het volgende:

[..]

UK Open klinkt als het Dutch Open, en daar speelde dit jaar ook gewoon PDC spelers mee.
Dus ik denk niet dat Fitton is overgestapt.
Aan de open toernooien mogen spelers van beide bonden meedoen.
Naast Fitton deed ook O'Shea mee. Van beide is wel bekend dat ze eventueel over gaan stappen.
pi_24961668
Dat dacht ik ook, maar op de PDC site staat het volgende: "The third quarter saw PDC newcomer Darryl Fitton take on defending UK open champion Roland Scholten."
  maandag 7 februari 2005 @ 00:22:59 #193
6146 SpankSpankeronie
pi_24963122
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:00 schreef Naggelwauz het volgende:
Dat dacht ik ook, maar op de PDC site staat het volgende: "The third quarter saw PDC newcomer Darryl Fitton take on defending UK open champion Roland Scholten."
kep de Dazzler ff gemaild voor de nodige opheldering
er staat me toch iets bij van dat ze vroeger een regel hadden dat als je op de Embassy was uitgekomen je een jaar lang niet aan PDC evenementen kon meedoen en viceversa

ach ja misschien stapt Barney na komend weekend ook wel over richting de PDC
pi_24969214
[quote

ach ja misschien stapt Barney na komend weekend ook wel over richting de PDC

[/quote]

Of niet.... als ie verliest en beseft dat hij toch niet de beste van de wereld is.....
We zullen zien.
  maandag 7 februari 2005 @ 12:46:20 #195
83103 yvette1982
pi_24969518
ik kijk ook al uit naar het toernooit. Volgens de site gaat het dus eerst om een poulesysteem en daarna de halve finales met de beste nummers 2 van elke bond. Op zich is dat best slim want dan heb je in ieder geval 2 halve finales met een darter van elke bond.
  maandag 7 februari 2005 @ 12:53:11 #196
83103 yvette1982
pi_24969623
quote:
Op zondag 6 februari 2005 22:48 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Aan de open toernooien mogen spelers van beide bonden meedoen.
Naast Fitton deed ook O'Shea mee. Van beide is wel bekend dat ze eventueel over gaan stappen.
Dat zou heel spijtig zijn. Want Fitton is een publieksspeler en voor dat soort gasten ga je ook kijken. Nu heb je bijna alleen nog maar grijze muizen zoals die saaie nederlanders stompe, barney, hofstra enz. plus dorks zoals david, walton enz.
Die andere bond wordt zo veel leuker.
  maandag 7 februari 2005 @ 13:29:51 #197
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_24970150
Op welke zender wordt het uitgezonden en hoe laat begint het?
Op RTL5 kan ik er niets over vinden op teletext
pi_24970579
quote:
Op maandag 7 februari 2005 13:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Op welke zender wordt het uitgezonden en hoe laat begint het?
Op RTL5 kan ik er niets over vinden op teletext
19.55 op RTL 5

[ Bericht 1% gewijzigd door Naggelwauz op 07-02-2005 14:02:34 ]
pi_24970582
edit: dubbel
  maandag 7 februari 2005 @ 16:03:23 #200
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24972412
Ik ga er morgen heen
David-Mardle
Fordham-Taylor
Stompe-Scholten

3x een uitoverwinning...
En ik ga wederom verkleed als Mardle
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_24972833
David-Mardle 4-2 (Mardle behoorlijk uit vorm de laatste tijd)
Fordham-Taylor 1-4
Stompé-Scholten 4-3
pi_24972946
vandaag:
Lloyd-Stompé 4-2
Barney-Scholten 4-1
Fordham-Mardle 4-2
  maandag 7 februari 2005 @ 20:09:37 #203
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_24975848

Ik erger me nu al aan die stem van de Referee
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_24975870
Belachelijk eigenlijk dat je stem zó naar de klote kan zijn .

Co begint aardig tegen Lloyd.
sig verwijderd door FA
  maandag 7 februari 2005 @ 20:10:47 #205
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24975872
Die Co, een 13-darter. Maar meneer Stompe, wat doet u nou ?
pi_24975921
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:09 schreef Morpheus2002 het volgende:

Inderdaad. Erg vervelend.
  maandag 7 februari 2005 @ 20:16:20 #207
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24975955
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:09 schreef Morpheus2002 het volgende:

Aardig irritant ja!

Stompe staat toch redelijk goed te spelen.
pi_24975961
Eerste set Co. 1-0.
sig verwijderd door FA
  maandag 7 februari 2005 @ 20:21:54 #209
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24976058
Mooi podium, dat ze zo over die vlakken van een dartbord lopen
pi_24976140
Ik schrik me dood als iemand 180 gooit, die ref wordt helemaal gek
  maandag 7 februari 2005 @ 20:26:15 #211
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24976147
Godver, heeft die caller een kaasraps doorgeslikt of zo ?

Ik wist dat het erg was, maar die ONE-HUNDRED-EIGHTY net was dramatisch ...
pi_24976159
Co gooit erg sterk. 2-0 .
sig verwijderd door FA
pi_24976176
* zapt naar RTL 5

ik ben benieuwd!
  maandag 7 februari 2005 @ 20:27:44 #214
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24976179
edit: dubbel
pi_24976181
Wow, Co gooit als in zijn beste dagen (lees embassy van 2000).
  maandag 7 februari 2005 @ 20:27:55 #216
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24976183
Heeft van Barneveld een Co Stompé pak aangedaan ofzo? Het is immers Carnaval.
Hij staat echt goed te gooien...
pi_24976233
Co tegen zichzelf als ik het goed hoorde: "Waar ben je nou mee bezig man, pannenkoek" .

Die ref is wel erg lachwekkend eigenlijk.
sig verwijderd door FA
pi_24976260
omg, hebben ze niemand anders die de functie van ref even over kan nemen...
pi_24976267
alvast een goed begin van de masters of darts
  maandag 7 februari 2005 @ 20:34:06 #220
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_24976272
Ik heb me Winamp maar aangezet, ik zie de scores wel....
pi_24976285
Die ref is echt behoorlijk irritant, heeft hij soms een paar flessen whiskey en een paar dozen sigaren op?

Co gaat wel goed overigens....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_24976325
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
Die ref is wel erg lachwekkend eigenlijk.
Ach joh, duurt waarschijnlijk nog maar 1 set
Daarna zal de puppy wel Barney - Scholten callen.
pi_24976332
Lekker geluidje zeg

Ik vind die lichtgele achtergrond ook aardig irritant eigenlijk. Co doet het lekker.
pi_24976333
3-0 in sets, toch netjes .
sig verwijderd door FA
  maandag 7 februari 2005 @ 20:37:37 #225
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_24976334
3 - 0
pi_24976342
3-0 wat gebeurt hier!!
pi_24976359
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb me Winamp maar aangezet, ik zie de scores wel....
Same here. Van Francis Hoenselaar word je ook niet vrolijk
pi_24976371
Doping
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 februari 2005 @ 20:40:06 #229
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24976372
Nou, jullie weten nu wat Co er bij doet
  maandag 7 februari 2005 @ 20:42:53 #230
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24976425
Saaie bende daar, lelijk decor ook.

't Kan ook niet altijd feest zijjn
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 7 februari 2005 @ 20:44:06 #231
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_24976446
Co gaat winnen durf ik al te zeggen
  maandag 7 februari 2005 @ 20:44:29 #232
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_24976454
Die stem!
  maandag 7 februari 2005 @ 20:44:35 #233
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24976457
3x 180 achter elkaar
pi_24976460
Co! Je kunt het dus toch!
  maandag 7 februari 2005 @ 20:44:56 #235
68638 Zwansen
pi_24976462
Domme laatste lul!
pi_24976503
Publiek is ook nog aan het warmdraaien, behoorlijk stil daar....
  maandag 7 februari 2005 @ 20:48:59 #237
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_24976527
Nog 1 leg!
  maandag 7 februari 2005 @ 20:49:08 #238
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24976530
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, jullie weten nu wat Co er bij doet
Zo wint ie nog van Taylor!
  maandag 7 februari 2005 @ 20:49:11 #239
68638 Zwansen
pi_24976531
Co!
pi_24976552
Simpele overwinning voor Stompé: 4-0 .
sig verwijderd door FA
  maandag 7 februari 2005 @ 20:51:29 #241
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24976567
Sjemig, waar schudt Co dit even uit

Heel goed hoor!
pi_24976570
snoert ie de criticasters toch (in ieder geval even) de mond
pi_24976572
Co Stompé

fantaschtische wedstrijd van onze Co
  maandag 7 februari 2005 @ 20:51:46 #244
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_24976575
Co!!

pi_24976579
Zo nu gaat Barney de Tripod even inpakken....
  maandag 7 februari 2005 @ 20:52:29 #246
6146 SpankSpankeronie
pi_24976583
Co mag gelijk door naar de dopingcontrole
of wint die alleen op RTL 5
  maandag 7 februari 2005 @ 20:53:19 #247
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24976590
Hup Scholten natuurlijk.
  maandag 7 februari 2005 @ 20:53:40 #248
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24976600
Overtuigende pot van Co zeg ... zo heb ik em in tv wedstrijden sinds Embassy 2000 niet meer zien spelen ....
pi_24976603
"er zijn nog genoeg kaarten over"
  maandag 7 februari 2005 @ 20:54:02 #250
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_24976607
Goed gedaan Stompie! Zo meteen Barney - Tripod.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_24976620
Lekker voor Co, maar als het nou eens op de Embassy zou doen..
  maandag 7 februari 2005 @ 20:55:13 #252
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24976622
Marcel Maier, of hoe hij ook mag heten, wat een knurft
  maandag 7 februari 2005 @ 20:56:46 #253
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24976643

Zo zien we ze niet vaak
Leuk voor hem, toch?
pi_24976651
Heeft Co weer zitten janken???
pi_24976652
Stompé: "Moet je kijken, ik lijk Ted Hankey wel"
  maandag 7 februari 2005 @ 20:57:55 #256
30919 mitt
Michael Corleone
pi_24976653
Co
  maandag 7 februari 2005 @ 21:00:37 #257
92279 N.icka
Windforce 11
pi_24976686
Hup Scholte , pak die klojo
  maandag 7 februari 2005 @ 21:02:20 #258
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24976700
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:57 schreef Bruce117 het volgende:
Stompé: "Moet je kijken, ik lijk Ted Hankey wel"
Haha

Zo is Co dan ook wel weer grappig, en realistisch trouwens. Hij gaf ook aan dat Lloyd normaal beter speelt. Maar ook al had Lloyd goed gespeeld dan nog had Co wel gewonnen denk ik..
  maandag 7 februari 2005 @ 21:02:44 #259
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_24976710
Alweer reclame
  Trouwste user 2022 maandag 7 februari 2005 @ 21:05:43 #260
7889 tong80
Spleenheup
pi_24976763
Stomme vraag misschien maar spelen ze allemaal een keer tegen elkaar met Phil en Barney als laaatstye partij ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24976783
Ik vind dat hij de Nederlandse namen met een Engels accent moet uitspreken... maar nee...
pi_24976789
hehe gelukkig George komt callen
  maandag 7 februari 2005 @ 21:06:57 #263
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_24976790
YES! Een normale scheidsrechter!
  maandag 7 februari 2005 @ 21:07:30 #264
68638 Zwansen
pi_24976802
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:05 schreef tong80 het volgende:
Stomme vraag misschien maar spelen ze allemaal een keer tegen elkaar met Phil en Barney als laaatstye partij ?

ik denk dat ze er al van uit gaan dat het die finale wordt...
pi_24976825
lekker begin van Barney
pi_24976843
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:05 schreef tong80 het volgende:

Ze gaan eerst allemaal tegen elkaar en dan kijken ze wie er van de twee bonden het beste waren en die gaan onderling nog halve finales en finales spelen volgens mij. Dus waarschijnlijk krijgen we 2 keer Barney - Taylor. 1 keer in de poul en 1 keer in de finale.

Volgens mij.
  maandag 7 februari 2005 @ 21:10:46 #267
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24976863
Juist en donderdag is Barney - Taylor en er zijn alleen nog vip kaarten van 50 euro te koop... voor de liefhebber
pi_24976886
Leuk die tri-fins van Barney, zo nieuw dat er nog geen exemplaren met zijn eigen naam op de flights en shafts zijn....
  maandag 7 februari 2005 @ 21:13:52 #269
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24976924
De flights zijn niet erg nieuw... Ze bestaan ongeveer een half jaar...
De regels moesten eerst nog aangepast worden voordat ze gebruikt mochten worden...
Nu zie je dat men er mee geoefend heeft en ze steeds meer gebruikt gaan worden...
Het scheelt natuurlijk ruimte... De kans dat je een andere flight raakt is nu een stuk kleiner
  maandag 7 februari 2005 @ 21:13:59 #270
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24976928
Ik kan nou niet zeggen dat dat Rood-Wit-Blauw Barney echt enorm afkleedt
pi_24977042
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
De flights zijn niet erg nieuw... Ze bestaan ongeveer een half jaar...
De regels moesten eerst nog aangepast worden voordat ze gebruikt mochten worden...
Nu zie je dat men er mee geoefend heeft en ze steeds meer gebruikt gaan worden...
Het scheelt natuurlijk ruimte... De kans dat je een andere flight raakt is nu een stuk kleiner
Tis een beetje het klapschaatsenverhaal, wachten tot er iemand mee begint en al snel gebruikt de rest het ook.....
  Trouwste user 2022 maandag 7 februari 2005 @ 21:20:54 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_24977079
Ok dus ze spelen waarschijnlijk twee keer tegen elkaar. Dat maakt dan drie over de historie.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24977276
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Ok dus ze spelen waarschijnlijk twee keer tegen elkaar. Dat maakt dan drie over de historie.

Doelstelling van het toernooi is gewoon om Barney en Taylor in de finale te krijgen
  Trouwste user 2022 maandag 7 februari 2005 @ 21:34:45 #274
7889 tong80
Spleenheup
pi_24977331
Ja dat begrijp ik.Maar ik wist niet wat de route was.

maandag 7 februari 2005 @ 21:34:46 #275
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24977332
Nee, doel is uitverkocht raken... Want voorlopig valt de kaartverkoop tegen behalve voor die donderdag... Ze willen nog meer verkopen omdat anders verlies in het vizier komt...
pi_24977380
2-1 Barneveld.
sig verwijderd door FA
  Trouwste user 2022 maandag 7 februari 2005 @ 21:43:32 #277
7889 tong80
Spleenheup
pi_24977465
Het is maar een dooie zooi, wordt er geen alcohol geschonken ?

maandag 7 februari 2005 @ 21:45:29 #278
6146 SpankSpankeronie
pi_24977502
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
Het is maar een dooie zooi, wordt er geen alcohol geschonken ?

Grolsch bier
dat begint pas te werken na een flesje of 5
pi_24977607
Tis ook geen spectaculaire partij..... ik zou hier ook niet echt heel hard van gaan schreeuwen
  maandag 7 februari 2005 @ 21:58:42 #280
30919 mitt
Michael Corleone
pi_24977748
Als je zo speelt tegen Taylor
pi_24977757
barneveld valt me gewoon tegen
  maandag 7 februari 2005 @ 22:03:52 #282
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_24977833
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:59 schreef komrad het volgende:
barneveld valt me gewoon tegen
Hij speelt niet voor niks met nieuwe flights.
Kan ie dat altijd nog als excuus opvoeren
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  Trouwste user 2022 maandag 7 februari 2005 @ 22:14:37 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_24978013
Gadverdamme dat geknuffel. Neuken ze elkaar als iemand de Embassy wint ?

pi_24978079
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:14 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme dat geknuffel. Neuken ze elkaar als iemand de Embassy wint ?

Uiteraard. Waarom denk je anders dat Adams lachte na zijn verlies in de Lakeside finale.
Hij had nog wat tegoed.
pi_24978186
Fordham - Mardle, hopen dat dat wat meer spektakel oplevert
  maandag 7 februari 2005 @ 22:26:37 #286
30919 mitt
Michael Corleone
pi_24978209

mooie knakker die Scholten.
  Trouwste user 2022 maandag 7 februari 2005 @ 22:29:44 #287
7889 tong80
Spleenheup
pi_24978258
Waarom schreeuwt ie zo hard hij heeft toch een microfoon. En waarom die harde muziek ? Is het om de aandacht af te leiden vanj de lelijke kerels ? Soort compensatie ?

pi_24978259
Andy tegen Wayne, ik gun het ze beide
  maandag 7 februari 2005 @ 22:30:33 #289
68638 Zwansen
pi_24978271
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:03 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hij speelt niet voor niks met nieuwe flights.
Kan ie dat altijd nog als excuus opvoeren
nou, het zou me niet eens verbazen...
pi_24978319
Waarom in hemelsnaam die schorre aap weer als caller?
That's all folks!
pi_24978444
Als je goed luistert, dan hoor je af en toe de spotter heel zachtjes op de achtergrond om de regiseur te vertellen welke cameraposities gekozen moeten worden.

Ben ik de enige die het hoort of zijn er meerdere ?
pi_24978484
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:38 schreef Bruce117 het volgende:
Als je goed luistert, dan hoor je af en toe de spotter heel zachtjes op de achtergrond om de regiseur te vertellen welke cameraposities gekozen moeten worden.

Ben ik de enige die het hoort of zijn er meerdere ?
Nou je het zegt, ja ik hoorde net inderdaad wat gefluister
pi_24978491
Ik hoorde dat ook al een paar keer inderdaad....
pi_24978673
Wat een klote verlichting zeg. Het bord lijkt uitgelicht met een heel gefocussed spotje waardoor alles na de triples in het donker valt. Gecombineerd met de gelige ring rond het bord dat vrij veel licht reflecteert krijg je dus een relatief donkere zone op de dubbels.

Scholten klaagde erover, maar als televisiekijker vind ik het ook niks. Bij de shots van de darters zie je trouwens een ander verlichtingsprobleem: het gezicht van de darter is relatief donker, terwijl de werphand zwaar overbelicht is.

Calvobbes, doe er wat aan!
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_24978904
Geweldig wat Co heeft laten zien, eindelijk iets leuks voor die man En ook een overwinning van Barney, het gaat lekker met de BDO vandaag.

Ik vind het wel een sfeerloze locatie, maar goed
  Trouwste user 2022 maandag 7 februari 2005 @ 23:05:53 #296
7889 tong80
Spleenheup
pi_24979071
Het was alsof de plaatselijke club toevallig een geel bord had en een gele achtergrind.

De dag erna haddenj ze alles in het rood geverfd.

pi_24979122
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom in hemelsnaam die schorre aap weer als caller?
Volgens mij zijn er maar twee referees, ze zullen wel afwisselen.
sig verwijderd door FA
pi_24979143
Fordham staat ook lekker te gooien! BDO-PDC 3-0?
pi_24979159
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:08 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er maar twee referees, ze zullen wel afwisselen.
Misschien dat Jacques Nieuwlaat zelf ook nog een wedstrijd gaat "callen"
pi_24979172
The Viking is echt 3 klassen beter als op Lakeside
pi_24979203
Andy staat héél aardig te gooien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')