Dat wordt een mooi begin van het jaarquote:Rechter zet Taylor en Barney tegenover elkaar
AMSTERDAM | Raymond van Barneveld moet in februari 2005 deelnemen aan de Masters of Darts. Dat heeft rechter R. Orobio de Castro gisteren in Amsterdam bepaald in het kort geding dat door de organisatoren Paul Kusters en Hans Röthengatter was aangespannen tegen de Haagse darter en diens manager Ad Schoofs. Op niet verschijnen staat een boete van 200.000 euro.
Met het besluit van de vice-president komt in het darts een oude droom uit: eindelijk staan straks de twee beste darters ter wereld tegenover elkaar: Raymond van Barneveld en Phil Taylor. Van Barneveld tekende in december 2003 op onvoorwaardelijke basis een driejarig contract bij het bureau P en H Events uit Enschede voor deelname een aan nog nader te organiseren toptoernooi voor darters. De Hagenaar wilde echter gekend worden in de organisatie, de betreffende deelnemers en het speelschema. Hij lag telkens dwars als er een datum moest worden geprikt. In het darts bestaan er al jaren twee verschillende bonden, die met elkaar op voet van oorlog leven: de officiële bond (BD) en de wilde bond (PDC), waarvoor Taylor uitkomt. P en H Events wilde van begin af aan met dit evenement topspelers van verschillende bonden bij elkaar brengen. Die opzet viel bij vertegenwoordigers van de officiële bond niet in goede aarde, waardoor Van Barneveld na het tekenen van het contract veel over zich heen kreeg. Barney was echter de belangrijkste troef van P en H Events om anderen van de BDO over de drempel te krijgen, maar de Hagenaar gaf lange tijd niet thuis.
In april van dit jaar stapten Kusters en Röthengatter naar de rechter om deelname van Van Barneveld af te dwingen. Die vond aanvankelijk dat de partijen er met elkaar uit moesten komen, maar dat lukte dus niet. Gisteren bleek de rechter ongevoelig voor de argumenten van Van Barneveld, die had aangegeven dat zijn programma in de periode van februari overvol was, dat hij op vakantie wilde en dat hij ook de verjaardag van zijn dochter wilde vieren. Ook de twijfels over de organisatiekunde van Kusters en Röthengatter schoof de rechter terzijde. Kusters en Röthengatter zorgen met het toernooi, de Masters of Darts geheten, voor een primeur, want niet eerder in de geschiedenis verschenen darters van de verschillende bonden samen op een groot toernooi.
Van Barneveld was summier in zijn commentaar. "Het is nu aan P en H Events om een professioneel dartstoernooi neer te zetten."
De Masters of Darts wordt gehouden van 7 tot en met 13 februari in evenementenhal Condor City in Enschede en is gedoteerd met 345.000 euro aan prijzengeld. Aan het toernooi doen zes darters mee, namens de officiële bond: Raymond van Barneveld, Mervyn King en Ted Hankey. De PDC 'levert' Phil Taylor en Roland Scholten evenals de aanstaande wereldkampioen, die pas eind dit jaar bekend wordt. "Mocht dat Taylor of Scholten zijn, dan komt de hoogst geplaatste speler op de ranking", aldus Röthengatter, die beseft waar het in februari om te doen is: de partij tussen 'Barney' en Taylor. De twee dartgiganten stonden voor het laatst op een groot evenement in 1999 tegenover elkaar in een speciale wedstrijd. Daarin dolf Van Barneveld het onderspit in een duel dat werd gespeeld op tijd. De winnaar van de Masters of Darts krijgt 150.000 euro. Het startgeld bedraagt 25.000 euro.
SNap niet waarom hij moeilijk doet.... 1 partijtje gooien en al meteen 25.000 rijker zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:05 schreef calvobbes het volgende:
Nu verdient het wel zijn eigen topic
Uit de Haagsche Courant:
[..]
Dat wordt een mooi begin van het jaar
Eerst de Embassy, dan Dutch open en twee weken later deze Masters of Darts! Goed begin van 2005 als dat laatste doorgaat
Maar met Barney die aangeeft dat er dan maar een mooi "professioneel dartstoernooi" moet komen lijkt het er toch te van komen
Een aantal jaar geleden stonden beide heren al eens tegenover elkaar in een soortgelijke partij en toen kreeg van Barneveld flink om zijn oren van ome Phil.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:11 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
SNap niet waarom hij moeilijk doet.... 1 partijtje gooien en al meteen 25.000 rijker zijn.
Hij poept natuurlijk erg dun dat hij zal verliezen en zijn image beschadigd zal raken.
Ik vraag me af in hoeverre het Barney zelf is die moeilijk doet. In het artikel staat dat de BDO moeilijk ging doen toen Barney had toegezegd. Die zullen wel een hartig woordje hebben gewisseld met Barney gok ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:11 schreef Spooky4u het volgende:
SNap niet waarom hij moeilijk doet....
Ik zie ook veel liever dadelijk Fordham staan, dan Hankey.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:19 schreef SpankSpankeronie het volgende:
de BDO doet altijd moeilijk als ze zelf het toernooi niet organiseren en zeker als er dan ook nog PDC spelers meedoen,eik is het gewoon een kutbond
maar een 7-daags darts evenment met 6 spelers,ik wil dat speelschema wel es zien
21 Novenmber is er ook een head to head tussen Phil Taylor en Andy Fordham
hoofdprijs £100,000
Scholten kan ie hebben, maar als John Part of Kevin Painter zijn tegenstanders zijn denk ik dat ie al kan gaan douchen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:37 schreef Nyluzzz het volgende:
Eindelijk een duel tussen de 2 grootste darters van de afgelopen jaren. Hetw erd tijd. Nu moet Barney bewijzen dat hij de beste is. En dat moeilijk worden.
Painter kan ie ook hebben. Part en Taylor wordt lastig. Maar het schijnt dat Taylor onlangs ook gedurende de 1e ronde van een PDC-toernooi van een onbekende speler heeft verloren, dus zelfs hij is niet ongenaakbaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:26 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Scholten kan ie hebben, maar als John Part of Kevin Painter zijn tegenstanders zijn denk ik dat ie al kan gaan douchen.
Mijn prognose voor de finale: Taylor tegen een andere PDC speler.![]()
Dat gaat Fordham niet reddenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:47 schreef mitt het volgende:
en die head-to-head tussen Taylor en Fordham
als Fordham weer eens gaat spelen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat gaat Fordham niet redden![]()
Zondag staat hij tegenover Phil, The Power, Taylor.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:22 schreef mitt het volgende:
[..]
als Fordham weer eens gaat spelen.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:45 schreef Bruce117 het volgende:
De wedstrijd is helaas niet uitgespeeld.
Bij een 5-2 stand voor Taylor, kon Andy het niet meer volhouden vanwege de hitte.
En op die site is nog meer info te vindenquote:Al jaren wordt uitgekeken naar de confrontatie tussen de beste spelers van de wereld die georganiseerd zijn in twee bonden.
Door dit toernooi zal er wederom een confrontatie plaats vinden tussen Taylor en Van Barneveld.
Tevens krijgt Andy Fordham de gelegenheid zijn head to head tegen Phil Taylor, die hij onlangs moest staken wegens gezondheidsproblemen, te voltooien.
Ook uniek wordt de eerste TV wedstrijd tussen Van Barneveld en Roland Scholten.
Door de samenstelling van de spelersgroep zijn er iedere avond unieke wedstrijden die nog nimmer op de TV zijn uitgezonden.
Een aantal weken ? Zo lang staat die site nog niet eens online hoor...quote:Op maandag 20 december 2004 18:29 schreef Naggelwauz het volgende:
Co en Mardle staan al een aantal weken op die site hoor, maar of die daadwerkelijk ook komen?
Ok 1 / 1,5 week ofzoquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:54 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Een aantal weken ? Zo lang staat die site nog niet eens online hoor...
David is wel een beetje saai vergeleken met anderen, maar zie 'm er graag bijquote:Dat veel mensen uitkijken naar Masters of Darts 2005 is een feit. Toch waren de deelnemers nog niet allemaal bekend. Namens de BDO spelen Van Barneveld, Stompé, Fordham. Vandaag is de vierde naam bekend geworden.
BDO
Raymond van Barneveld (NED)
Co Stompé (NED)
Andy Fordham (ENG)
Gisteren heeft ook de Australische Tony David zich verbonden aan Masters of Darts 2005. Het deelnemersveld is hierdoor bijna compleet, alleen bij de PDC wordt nog één speler bekend gemaakt. "The Deadly Boomerang" is de derde Embassy-kampioen in het BDO-team. Ook Fordham en Van Barneveld wonnen deze prestigieuze titel.
PDC
Phil Taylor (ENG)
Wayne Mardle (ENG)
Roland Scholten (NED)
Hey calvobbes, als je daar aant werk bent he, en je bent klaar, heb je dan ook tijd om gezellig een pilsje te pakken met die darters of zit dat er niet in?quote:
Soms wel.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:28 schreef -Xerxes- het volgende:
Hey calvobbes, als je daar aant werk bent he, en je bent klaar, heb je dan ook tijd om gezellig een pilsje te pakken met die darters of zit dat er niet in?
quote:Op zondag 26 december 2004 01:30 schreef Naggelwauz het volgende:
Co zal wel blij zijn, mag hij voor spek en bonen mee doen, krijgt hij ook nog eens ¤25.000 startgeld! Dat heeft hij nog nooit in een jaar bij elkaar gegooid volgens mij
Dat is Fordham.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:32 schreef pro_jeex het volgende:
Is Phil Taylor niet die met die beeldschone dochter?![]()
Is dat gebaseerd op hun gemiddeldes en zo ja waar kan je die ergens terug vinden?quote:Op donderdag 30 december 2004 01:05 schreef qwerty1973 het volgende:
Verder zijn David en Fordham normaliter sterker dan Mardle en Scholten
Is het niet zo dat de PDC Kampioen de vierde deelnemer wordt namens de PDC.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:30 schreef jde_kok het volgende:
Painter of Colin Lloyd zal de vierde deelnemer wel worden bij de PDC. Kleine kans is ook nog dat het John Part word.
Kijk maar eens op http://www.masterofdarts.com daar staat ook een prijsvraag.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:26 schreef MrTony het volgende:
Weet iemand iets van het masters of darts games af? Ik kreeg net een smsje waarin je op een prijsvraag antwoord kon geven.
Dan moet hij vanavond eerst winnen.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:44 schreef rubbereend het volgende:
Dudbridge komt dus ook
volgens wat ze gisteren op RTL5 vertelden wel. De winnaar komt, mocht Phil Taylor de winnaar worden dan komt de verliezend finalist. En k mag er toch van uitgaan dat de zender die het uitzend weet hoe t zit.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:27 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dan moet hij vanavond eerst winnen.
Anders weet ik niet of hij uitgenodigd wordt. Ze nodigen namelijk de kampioen uit en als Taylor dit wordt dan is het volgens mij niet zeker dat ze de verliezend finalist uitnodigen.
Er zijn al meer trucs uitgehaald met dit toernooi.
ok. Had ik gisteren niet gehoord.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens wat ze gisteren op RTL5 vertelden wel. De winnaar komt, mocht Phil Taylor de winnaar worden dan komt de verliezend finalist. En k mag er toch van uitgaan dat de zender die het uitzend weet hoe t zit.
Maar als men elkaar vaker tegenkomt kun je toch een betere vergelijking makenquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:35 schreef komrad het volgende:
dat het eeen momentopname is dat blijft zo en dat is niet te veranderen
en ok dan zal Taylot 7 van de 10 partijen winnenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Maar als men elkaar vaker tegenkomt kun je toch een betere vergelijking maken
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:12 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden stonden beide heren al eens tegenover elkaar in een soortgelijke partij en toen kreeg van Barneveld flink om zijn oren van ome Phil.
Nauwelijks een normale dartwedstrijd. En 1999 was Barney nog niet de speler welke hij nu is.quote:De twee dartgiganten stonden voor het laatst op een groot evenement in 1999 tegenover elkaar in een speciale wedstrijd. Daarin dolf Van Barneveld het onderspit in een duel dat werd gespeeld op tijd.
Zo fenomenaal stond Phil nou niet te gooien afgelopen week.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Spannend wordt die wedstrijd niet, want Van Barneveld wordt van het bord gegooid door Taylor zonder ook maar 1 seconde de illusie te hebben kans te maken op een set.
interpunctie... ooit van gehoord?quote:Op maandag 20 december 2004 10:50 schreef roy074 het volgende:
er is nog niks zeker kan ook nog zijn dat west of fitton komen namens de bdo en barney gaat eindelijk weer eens verliezen en laat co maar winnen als ie mee doet goede gozer barney niet
Inderdaad, van de week was ik niet bijster onder de indrukquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo fenomenaal stond Phil nou niet te gooien afgelopen week.
En zelfs dan met 5:0 de kwartfinale winnen met een 170 finishquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:50 schreef ThomasBerge het volgende:
Klopt, ik heb ook nog niet echt de geniale Barney gezien dit toernooi op de Lakeside
Goede muziek blijkbaar ook niet...dus zoveel waarde hoeven we nou ook niet weer aan jouw woorden te hechten...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:50 schreef ThomasBerge het volgende:
Klopt, ik heb ook nog niet echt de geniale Barney gezien dit toernooi op de Lakeside
Voor Phil Taylor, welke 12-voudig kampioen is in de PDC geldt dat natuurlijk niet.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:43 schreef Georges het volgende:
Het zou voor Barney wel goed zijn als hij de partij zou verliezen, staat ie weer met beide benen op de grond.
Phil heeft heel wat meer gepresteerd dan Barney. Als er dan uberhaupt iemand arrogant mag zijn dan is dat in ieder geval niet Barney.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor Phil Taylor, welke 12-voudig kampioen is in de PDC geldt dat natuurlijk niet.
Denk je dat rustig met je handje in je zak geintjes met het publiek maken NIET arrogant overkomt op je tegenstander?
Phil Taylor denkt evenals Barney dat hij onverslaanbaar is... en beide zijn dat ook min of meer in hun bond. Tijd voor een head to head dus. Beetje spanning is voor beide wel weer eens leuk
6 jaar en 8 maand om precies te zijnquote:
Je kunt nog winnen waanneer je een gemiddelde hebt dat 3 punten lager is dan je tegenstander, dat zegt dus helemaal niks.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:39 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
6 jaar en 8 maand om precies te zijn
Phil's toernooi-average op het afgelopen PDC toernooi was 32.44
Barney's toernooi-average op de Lakeside was 32.36
dat wordt dus een kansloze missie voor Barney
Die zijn redelijk belangrijk, maar met zo'n gemiddelde mag je er vanuit gaan dat beide een redelijk hoog percentage hebben daarvoor.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:44 schreef Naggelwauz het volgende:
En de dubbel percentages?
daar kan ik je niet aan helpenquote:Op zondag 9 januari 2005 23:44 schreef Naggelwauz het volgende:
En de dubbel percentages?
Dan zal het toch aankomen op het uitgooien, dus hoe ze met de spanning om kunnen gaan.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:09 schreef komrad het volgende:
als je de gemiddelden ziet kan je zeggen dat ze ongeveer gelijkwaardig zijn
dat krijg je met huis tuin en keuken rekenactiesquote:Op maandag 10 januari 2005 00:06 schreef Naggelwauz het volgende:
32,50 kom ik op uit als ik Barney's Lakeside-gemiddelde uitreken via de officiele BDO site
31.83 + 33.64 + 32.96 + 31.79 + 32.26 / 5 = 32.496quote:Op maandag 10 januari 2005 00:21 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
dat krijg je met huis tuin en keuken rekenacties
Barney stats voor de echte feiten
ehm niet elke wedstrijd had evenveel sets.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:48 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
31.83 + 33.64 + 32.96 + 31.79 + 32.26 / 5 = 32.496
Wat klopt er dan niet aan?
Niet dus.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens wat ze gisteren op RTL5 vertelden wel. De winnaar komt, mocht Phil Taylor de winnaar worden dan komt de verliezend finalist. En k mag er toch van uitgaan dat de zender die het uitzend weet hoe t zit.
yep : http://www.mastersofdarts.nl/main.php?page_id=4quote:Op maandag 10 januari 2005 11:06 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik ben aant denken om kaartjes te regelen voor die wedstrijd.
Iemand enig idee waar en of ik daar al ergens voor terecht kan?
]quote:Op maandag 10 januari 2005 08:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Niet dus.
De laatste speler van de PDC is Colin Lloyd geworden.
Niet elke wedstrijd had evenveel pijltjesquote:Op maandag 10 januari 2005 00:48 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
31.83 + 33.64 + 32.96 + 31.79 + 32.26 / 5 = 32.496
Wat klopt er dan niet aan?
Van http://www.dartkrant.nlquote:Op maandag 10 januari 2005 18:10 schreef matthijst het volgende:
Naggelwauz, hoe kom je an dat schema?
Nee, maar zo is het ook niet uitgerekend. Dit zijn al de gemiddelden per ronde/PER PIJLquote:Op maandag 10 januari 2005 18:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Niet elke wedstrijd had evenveel pijltjes
Als hij bijvoorbeeld 2 wedstrijden gooit, 1tje met 3 pijlen en een gemiddelde van 140 en eentje met 900 pijlen en een gemiddelde van 33, dan is zijn totaal gemiddelde echt geen 88.5
nee tuurlijk klopt het niet,denk nou toch es ff naquote:Op maandag 10 januari 2005 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, maar zo is het ook niet uitgerekend. Dit zijn al de gemiddelden per ronde/PER PIJL
Dus het klopt wel degelijk.
Ik zou niet weten waarom.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:12 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
nee tuurlijk klopt het niet,denk nou toch es ff na
een 1e en 2e ronde bestaande uit 3 setjes heeft toch veel minder invloed op het totale gemiddelde dan een finale van 7 sets
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom.
Totaal aantal punten gedeeld door totaal aantal pijlen is gemiddelde per pijl. En dan maakt het geen ruk uit of een partij nu 3 sets is of 7 sets wanneer je dit voor elke ronde doet.
Dat is namelijk simpelweg het equivalent voor het totaal aantal punten van het gehele tournooi delen door het totaal aantal pijlen gegooid op het tournooi, is gemiddelde per pijl... voor het hele tournooi.
1 2 3 4 5 | Phil Taylor 33.44 Raymond Van Barneveld 32.34 Andy Fordham 30.94 Mervyn King 30.92 Wayne Mardle 30.86 |
en hoe heb jij die gemiddeldes berekendquote:Op maandag 10 januari 2005 23:10 schreef Bruce117 het volgende:
Als je de toernooigemiddeldes bekijkt van de jaren 1998/99 t/m 2003/04 bekijkt van beide bonden, en daar weerhet gemiddelde van neemt dan is dit de top 5.
[ code verwijderd ]
goeie vraagquote:
ja RTL5:quote:Op woensdag 12 januari 2005 07:46 schreef matthijst het volgende:
RTL5 dacht ik...
Ga d'r op donderdag heen....
Op die site staat trouwen: "geen videoapparatuur", mag je dus wel foto's maken?
quote:Televisie
Met RTL is eveneens, voor een periode van drie jaar, een overeenkomst gesloten voor de uitzendrechten in Nederland. Over de uitzendrechten in het buitenland, waaronder Engeland, wordt op dit moment onderhandeld.
RTL5 zal gedurende 7 dagen alle wedstrijden live, op prime time, uitzenden. Dit impliceert minimaal 25 uur live televisie verspreidt over 7 avonden tijdens het toernooi. Deze 25 uren zijn exclusief voorbeschouwingen, analyses, herhalingen et cetera. Gedurende de maanden december ’04 en januari ’05, zal RTL5 middels promo’s veel aandacht aan Masters of Darts besteden.
De verwachting bij RTL is dat er gedurende elke avond van de Masters of Darts meer dan één miljoen kijkers het toernooi op televisie willen volgen en zien.
Fact: als tijdens de Embassy Raymond van Barneveld speelt, kijken meer dan 1,6 miljoen mensen naar deze strijd via de televisie.
Wat zijn county wedstrijden??quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:50 schreef Bruce117 het volgende:
Het verhaal dat ik gehoord heb over de reden waarom mannen zoals hankey, king, o'shea, adams, west,... niet mee doen heeft niets te maken met geen zin om mee te doen.
Er zou zelfs een startgeld van 25.000 euro zijn. Dan hebben volgens mij de meeste darters wel zin.
Het zou zo zijn dat de BDO (Brittish Dart Organisation) inclusief mastercaller Martin Fitzmaurice aangegeven hebben dat als ze mee doen, ze geen county wedstrijden meer mogen spelen in engeland. Fordham heeft hier geen last van, omdat hij die toch al niet gooit.
Wat hier waar van is weet ik ook niet, maar dat is wat ik gehoord heb.
toch was zn gemiddelde redelijk goed, de laatste jaren eigenlijk oko wel. Daar stond k best van te kijken.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:21 schreef komrad het volgende:
Dat ze bij de BDO not amused waren heb ik ook gehoord. Maar op deze manier, met mannen als stompe, kom je natuurlijk niet goed voor de dag en zal veel van barney afhangen. Laten we eerlijk wezen, fordham zag er bij de lakeside ook niet best uit
Nope, maar als ze verliezen hebben ze ook het excuus dat niet de beste spelers van de BDO meededen..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:10 schreef Chepke het volgende:
Op deze manier verliezen ze alleen maar aanzien, dus is het idd niet slim van de BDO om het op deze manier te doen...
maar t niveautje Taylor gaat hij niet eens in het zicht krijgenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:39 schreef Riert het volgende:
Ik vond Cootje wel ok spelen op de Embassy
Het is vrijdagochtend al geplaatst (eigenlijk donderdag al maar de plek was niet goedquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:18 schreef calvobbes het volgende:
Als je zo naar dat speelschema zit te kijken, dan zitten er toch wel een paar mooie partijen tussen zeg
Weer iemand eigenlijk wie er allemaal scheids gaan spelen
Gaan die ook van beide bonden komen?
George "the puppy" Noble is chill!!!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:35 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Het is vrijdagochtend al geplaatst (eigenlijk donderdag al maar de plek was niet goed)
http://mastersofdarts.nl/main.php?page_id=200
* Jacques Nieuwlaat
* Russ Bray
* George Noble
Jij bent regisseur oid?quote:Op maandag 31 januari 2005 10:56 schreef calvobbes het volgende:
Ja ik hoorde het ook gister bij de Dutch Open
En ik hoorde ook dat de Engelse regisseur van de Winmau en de Lakeside een paar dagen mijn werk gaat doen waarschijnlijk
En daar word ik niet blij van, zeker omdat ik van zijn werk op iig de Winmau totaal niet vrolijk word. Ik en mijn collega's brengen het darten ondertussen heel wat beter in beeld dan die Engelsen
Wint die Stompe uberhaupt nog weleens eens een wedstrijd?quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:14 schreef Djens2 het volgende:
hahahahaah, taylor tegen stompé op de laatste dag! dat wordt mooi zeg, ik denk dat Stompé 0 pijlen op een dubbel gaat krijgen...
Startgeld is toch wat JIJ betaald om mee te mogen doen????quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:50 schreef Bruce117 het volgende:.....
Er zou zelfs een startgeld van 25.000 euro zijn. Dan hebben volgens mij de meeste darters wel zin.
..........
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:41 schreef BAC het volgende:
[..]
Startgeld is toch wat JIJ betaald om mee te mogen doen????
Hij schijnt dat Stompé op zolder tegen zijn zoon 34% van de partijen wint. Antwoord is dus ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:32 schreef kriele het volgende:
[..]
Wint die Stompe uberhaupt nog weleens eens een wedstrijd?
Als je Piet de Vries uit Klazienaveen bent wel jah.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:41 schreef BAC het volgende:
Startgeld is toch wat JIJ betaald om mee te mogen doen????
Sjees, ik moet maar snel professioneel darter worden danquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:46 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als je Piet de Vries uit Klazienaveen bent wel jah.
Barney en co krijgen dit geld als ze komen en dan ook de hele week blijven.
Barneveld vs. Taylor is dus toch de grote publiekstrekkerquote:Donderdagavond totaal uitverkocht
De donderdagavond is uitverkocht. Het is dan ook niet meer mogelijk om passe-partoutkaarten te bestellen. Voor de rest van de dagen zijn nog vollop kaarten verkrijgbaar. Boek wel snel want ook deze kaarten worden in een snel tempo verkocht.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:45 schreef Djens2 het volgende:
[..]
Hij schijnt dat Stompé op zolder tegen zijn zoon 34% van de partijen wint. Antwoord is dus ja.
Was te verwachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:41 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Barneveld vs. Taylor is dus toch de grote publiekstrekker
Dat is vreemd, want wij maken gebruik van dezelfde spotter als bij de BBC. En daar moeten wij en de BBC blind op vertrouwen en dus zeker niet zelf gaan gissenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:42 schreef qwerty1973 het volgende:
zeker met finishen zit de BBC minder vaak te gissen cq er naast
Als commentator of deskundige misschien. Maar niet als spotter in de wagen die vertelt waar de speler zijn laatste pijlen gaat gooien.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:33 schreef Naggelwauz het volgende:
BBC maakt gebruik van Eric Bristow (laatste keer iig).
quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:55 schreef qwerty1973 het volgende:
Hoe dan ook, als cameraman-regisseur-spotter-schakeltechnicus heb je zo ongeveer hetzelfde concentratievermogen nodig als de gemiddelde top-darter
Of je leest evens de openingspost van dit topic goed doorquote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:22 schreef komrad het volgende:
begint het maandag??
SOrry hoor, check post.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:25 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Of je leest evens de openingspost van dit topic goed door
De vorige confrontatie van 6 jaar geleden bedoel je (21-10 voor Taylor)? Toen gooide Van Barneveld nog lang niet zo dominant en constant als hij nu doet. Barney gaat met de jaren beter gooien en bij Taylor zakt het niveau beetje bij beetje en zeker zijn checkouts zijn stukken minder als voorheen. Barney heeft al eens van Taylor gewonnen dus onmogelijk is het zeker niet maar het zal dicht bij elkaar zitten.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:42 schreef Linz het volgende:
Ik hoop écht dat Barney wint, maar ik denk dat hij compleet genaaid gaat worden. De vorige confrontatie kan ik me nog herinneren en dat was een slachting. Ik vind niet hij nu zoveel beter is geworden als toen, want ook toen was hij al de beste uit z'n dartorganisatie. Alsnog moest hij het afleggen tegen Taylor. Het uitgooien bij Taylor ging toen ook wel érg makkelijk, dat zie ik Barney nog niet zo gauw doen.
Ik kan geen BDO site vinden die het durft te noemen...quote:QUARTET HEAD FOR HOLLAND
Four of the PDC's leading lights will head to Holland on Monday to take part in the Masters of Darts tournament.
The event, taking place at the ExpoCenter in Hengelo, sees Phil Taylor, Colin Lloyd, Roland Scholten and Wayne Mardle come up against four opponents from the British Darts Organisation.
The tournament will see the players meet in a round-robin league from Monday through to Friday.
Separate league tables will be compiled for each group of players, with the top two in each going through to Saturday's semi-finals, and the winners moving into Sunday's showpiece event.
The tournament begins with Co Stompe on his home turf taking on Colin Lloyd before fellow Dutchmen Roland Scholten and Raymond van Barneveld meet.
Londoners Wayne Mardle and Andy Fordham complete the opening games, while 12-time World Champion Phil Taylor opens his account the following night against Fordham in a repeat of last November's Showdown and Australian Tony David begins his campaign against Mardle.
The 'clash of the titans' takes place when respective World Champions Taylor and Barneveld meet on Thursday for the first time since the British legend won their head-to-head match in 1999.
UK Open klinkt als het Dutch Open, en daar speelde dit jaar ook gewoon PDC spelers mee.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:37 schreef Naggelwauz het volgende:
Roland Scholten heeft trouwens met 5-1 van Darryl Fitton gewonnen in de kwartfinale van de UK Open (PDC) al werd hij in de halve finale uitgeschakeld door de latere winnaar Andy "The Pieman" Smith.
Betekent dit dat Fitton is over gestapt naar de PDC? Dit zou wel heel jammer zijn.. ik dacht ergens een interview met Fitton hebben gelezen waarin stond dat hij meer toekomst in de PDC zag maar voorlopig nog bij de BDO zou blijven..
Dat wil ik eerst nog wel eens zienquote:
Aan de open toernooien mogen spelers van beide bonden meedoen.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:45 schreef calvobbes het volgende:
[..]
UK Open klinkt als het Dutch Open, en daar speelde dit jaar ook gewoon PDC spelers mee.
Dus ik denk niet dat Fitton is overgestapt.
kep de Dazzler ff gemaild voor de nodige ophelderingquote:Op zondag 6 februari 2005 23:00 schreef Naggelwauz het volgende:
Dat dacht ik ook, maar op de PDC site staat het volgende: "The third quarter saw PDC newcomer Darryl Fitton take on defending UK open champion Roland Scholten."
Dat zou heel spijtig zijn. Want Fitton is een publieksspeler en voor dat soort gasten ga je ook kijken. Nu heb je bijna alleen nog maar grijze muizen zoals die saaie nederlanders stompe, barney, hofstra enz. plus dorks zoals david, walton enz.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Aan de open toernooien mogen spelers van beide bonden meedoen.
Naast Fitton deed ook O'Shea mee. Van beide is wel bekend dat ze eventueel over gaan stappen.
19.55 op RTL 5quote:Op maandag 7 februari 2005 13:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Op welke zender wordt het uitgezonden en hoe laat begint het?
Op RTL5 kan ik er niets over vinden op teletext
Inderdaad. Erg vervelend.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik erger me nu al aan die stem van de Referee
Aardig irritant ja!quote:Op maandag 7 februari 2005 20:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik erger me nu al aan die stem van de Referee
Ach joh, duurt waarschijnlijk nog maar 1 setquote:Op maandag 7 februari 2005 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
Die ref is wel erg lachwekkend eigenlijk.
Same here. Van Francis Hoenselaar word je ook niet vrolijkquote:Op maandag 7 februari 2005 20:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb me Winamp maar aangezet, ik zie de scores wel....
Zo wint ie nog van Taylor!quote:Op maandag 7 februari 2005 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, jullie weten nu wat Co er bij doet
Hahaquote:Op maandag 7 februari 2005 20:57 schreef Bruce117 het volgende:
Stompé: "Moet je kijken, ik lijk Ted Hankey wel"
ik denk dat ze er al van uit gaan dat het die finale wordt...quote:Op maandag 7 februari 2005 21:05 schreef tong80 het volgende:
Stomme vraag misschien maar spelen ze allemaal een keer tegen elkaar met Phil en Barney als laaatstye partij ?
Ze gaan eerst allemaal tegen elkaar en dan kijken ze wie er van de twee bonden het beste waren en die gaan onderling nog halve finales en finales spelen volgens mij. Dus waarschijnlijk krijgen we 2 keer Barney - Taylor. 1 keer in de poul en 1 keer in de finale.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:05 schreef tong80 het volgende:
Stomme vraag misschien maar spelen ze allemaal een keer tegen elkaar met Phil en Barney als laaatstye partij ?
Tis een beetje het klapschaatsenverhaal, wachten tot er iemand mee begint en al snel gebruikt de rest het ook.....quote:Op maandag 7 februari 2005 21:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
De flights zijn niet erg nieuw... Ze bestaan ongeveer een half jaar...
De regels moesten eerst nog aangepast worden voordat ze gebruikt mochten worden...
Nu zie je dat men er mee geoefend heeft en ze steeds meer gebruikt gaan worden...
Het scheelt natuurlijk ruimte... De kans dat je een andere flight raakt is nu een stuk kleiner
Doelstelling van het toernooi is gewoon om Barney en Taylor in de finale te krijgenquote:Op maandag 7 februari 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Ok dus ze spelen waarschijnlijk twee keer tegen elkaar. Dat maakt dan drie over de historie.
Grolsch bierquote:Op maandag 7 februari 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
Het is maar een dooie zooi, wordt er geen alcohol geschonken ?
Hij speelt niet voor niks met nieuwe flights.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:59 schreef komrad het volgende:
barneveld valt me gewoon tegen
Uiteraard. Waarom denk je anders dat Adams lachte na zijn verlies in de Lakeside finale.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:14 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme dat geknuffel. Neuken ze elkaar als iemand de Embassy wint ?
nou, het zou me niet eens verbazen...quote:Op maandag 7 februari 2005 22:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij speelt niet voor niks met nieuwe flights.
Kan ie dat altijd nog als excuus opvoeren
Nou je het zegt, ja ik hoorde net inderdaad wat gefluisterquote:Op maandag 7 februari 2005 22:38 schreef Bruce117 het volgende:
Als je goed luistert, dan hoor je af en toe de spotter heel zachtjes op de achtergrond om de regiseur te vertellen welke cameraposities gekozen moeten worden.
Ben ik de enige die het hoort of zijn er meerdere ?
Volgens mij zijn er maar twee referees, ze zullen wel afwisselen.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom in hemelsnaam die schorre aap weer als caller?
Misschien dat Jacques Nieuwlaat zelf ook nog een wedstrijd gaat "callen"quote:Op maandag 7 februari 2005 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar twee referees, ze zullen wel afwisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |