Zo fenomenaal stond Phil nou niet te gooien afgelopen week.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Spannend wordt die wedstrijd niet, want Van Barneveld wordt van het bord gegooid door Taylor zonder ook maar 1 seconde de illusie te hebben kans te maken op een set.
interpunctie... ooit van gehoord?quote:Op maandag 20 december 2004 10:50 schreef roy074 het volgende:
er is nog niks zeker kan ook nog zijn dat west of fitton komen namens de bdo en barney gaat eindelijk weer eens verliezen en laat co maar winnen als ie mee doet goede gozer barney niet
Inderdaad, van de week was ik niet bijster onder de indrukquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo fenomenaal stond Phil nou niet te gooien afgelopen week.
En zelfs dan met 5:0 de kwartfinale winnen met een 170 finishquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:50 schreef ThomasBerge het volgende:
Klopt, ik heb ook nog niet echt de geniale Barney gezien dit toernooi op de Lakeside
Goede muziek blijkbaar ook niet...dus zoveel waarde hoeven we nou ook niet weer aan jouw woorden te hechten...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:50 schreef ThomasBerge het volgende:
Klopt, ik heb ook nog niet echt de geniale Barney gezien dit toernooi op de Lakeside
Voor Phil Taylor, welke 12-voudig kampioen is in de PDC geldt dat natuurlijk niet.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:43 schreef Georges het volgende:
Het zou voor Barney wel goed zijn als hij de partij zou verliezen, staat ie weer met beide benen op de grond.
Phil heeft heel wat meer gepresteerd dan Barney. Als er dan uberhaupt iemand arrogant mag zijn dan is dat in ieder geval niet Barney.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor Phil Taylor, welke 12-voudig kampioen is in de PDC geldt dat natuurlijk niet.
Denk je dat rustig met je handje in je zak geintjes met het publiek maken NIET arrogant overkomt op je tegenstander?
Phil Taylor denkt evenals Barney dat hij onverslaanbaar is... en beide zijn dat ook min of meer in hun bond. Tijd voor een head to head dus. Beetje spanning is voor beide wel weer eens leuk
6 jaar en 8 maand om precies te zijnquote:
Je kunt nog winnen waanneer je een gemiddelde hebt dat 3 punten lager is dan je tegenstander, dat zegt dus helemaal niks.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:39 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
6 jaar en 8 maand om precies te zijn
Phil's toernooi-average op het afgelopen PDC toernooi was 32.44
Barney's toernooi-average op de Lakeside was 32.36
dat wordt dus een kansloze missie voor Barney
Die zijn redelijk belangrijk, maar met zo'n gemiddelde mag je er vanuit gaan dat beide een redelijk hoog percentage hebben daarvoor.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:44 schreef Naggelwauz het volgende:
En de dubbel percentages?
daar kan ik je niet aan helpenquote:Op zondag 9 januari 2005 23:44 schreef Naggelwauz het volgende:
En de dubbel percentages?
Dan zal het toch aankomen op het uitgooien, dus hoe ze met de spanning om kunnen gaan.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:09 schreef komrad het volgende:
als je de gemiddelden ziet kan je zeggen dat ze ongeveer gelijkwaardig zijn
dat krijg je met huis tuin en keuken rekenactiesquote:Op maandag 10 januari 2005 00:06 schreef Naggelwauz het volgende:
32,50 kom ik op uit als ik Barney's Lakeside-gemiddelde uitreken via de officiele BDO site
31.83 + 33.64 + 32.96 + 31.79 + 32.26 / 5 = 32.496quote:Op maandag 10 januari 2005 00:21 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
dat krijg je met huis tuin en keuken rekenacties
Barney stats voor de echte feiten
ehm niet elke wedstrijd had evenveel sets.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:48 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
31.83 + 33.64 + 32.96 + 31.79 + 32.26 / 5 = 32.496
Wat klopt er dan niet aan?
Niet dus.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens wat ze gisteren op RTL5 vertelden wel. De winnaar komt, mocht Phil Taylor de winnaar worden dan komt de verliezend finalist. En k mag er toch van uitgaan dat de zender die het uitzend weet hoe t zit.
yep : http://www.mastersofdarts.nl/main.php?page_id=4quote:Op maandag 10 januari 2005 11:06 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik ben aant denken om kaartjes te regelen voor die wedstrijd.
Iemand enig idee waar en of ik daar al ergens voor terecht kan?
]quote:Op maandag 10 januari 2005 08:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Niet dus.
De laatste speler van de PDC is Colin Lloyd geworden.
Niet elke wedstrijd had evenveel pijltjesquote:Op maandag 10 januari 2005 00:48 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
31.83 + 33.64 + 32.96 + 31.79 + 32.26 / 5 = 32.496
Wat klopt er dan niet aan?
Van http://www.dartkrant.nlquote:Op maandag 10 januari 2005 18:10 schreef matthijst het volgende:
Naggelwauz, hoe kom je an dat schema?
Nee, maar zo is het ook niet uitgerekend. Dit zijn al de gemiddelden per ronde/PER PIJLquote:Op maandag 10 januari 2005 18:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Niet elke wedstrijd had evenveel pijltjes
Als hij bijvoorbeeld 2 wedstrijden gooit, 1tje met 3 pijlen en een gemiddelde van 140 en eentje met 900 pijlen en een gemiddelde van 33, dan is zijn totaal gemiddelde echt geen 88.5
nee tuurlijk klopt het niet,denk nou toch es ff naquote:Op maandag 10 januari 2005 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, maar zo is het ook niet uitgerekend. Dit zijn al de gemiddelden per ronde/PER PIJL
Dus het klopt wel degelijk.
Ik zou niet weten waarom.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:12 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
nee tuurlijk klopt het niet,denk nou toch es ff na
een 1e en 2e ronde bestaande uit 3 setjes heeft toch veel minder invloed op het totale gemiddelde dan een finale van 7 sets
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom.
Totaal aantal punten gedeeld door totaal aantal pijlen is gemiddelde per pijl. En dan maakt het geen ruk uit of een partij nu 3 sets is of 7 sets wanneer je dit voor elke ronde doet.
Dat is namelijk simpelweg het equivalent voor het totaal aantal punten van het gehele tournooi delen door het totaal aantal pijlen gegooid op het tournooi, is gemiddelde per pijl... voor het hele tournooi.
1 2 3 4 5 | Phil Taylor 33.44 Raymond Van Barneveld 32.34 Andy Fordham 30.94 Mervyn King 30.92 Wayne Mardle 30.86 |
en hoe heb jij die gemiddeldes berekendquote:Op maandag 10 januari 2005 23:10 schreef Bruce117 het volgende:
Als je de toernooigemiddeldes bekijkt van de jaren 1998/99 t/m 2003/04 bekijkt van beide bonden, en daar weerhet gemiddelde van neemt dan is dit de top 5.
[ code verwijderd ]
goeie vraagquote:
ja RTL5:quote:Op woensdag 12 januari 2005 07:46 schreef matthijst het volgende:
RTL5 dacht ik...
Ga d'r op donderdag heen....
Op die site staat trouwen: "geen videoapparatuur", mag je dus wel foto's maken?
quote:Televisie
Met RTL is eveneens, voor een periode van drie jaar, een overeenkomst gesloten voor de uitzendrechten in Nederland. Over de uitzendrechten in het buitenland, waaronder Engeland, wordt op dit moment onderhandeld.
RTL5 zal gedurende 7 dagen alle wedstrijden live, op prime time, uitzenden. Dit impliceert minimaal 25 uur live televisie verspreidt over 7 avonden tijdens het toernooi. Deze 25 uren zijn exclusief voorbeschouwingen, analyses, herhalingen et cetera. Gedurende de maanden december ’04 en januari ’05, zal RTL5 middels promo’s veel aandacht aan Masters of Darts besteden.
De verwachting bij RTL is dat er gedurende elke avond van de Masters of Darts meer dan één miljoen kijkers het toernooi op televisie willen volgen en zien.
Fact: als tijdens de Embassy Raymond van Barneveld speelt, kijken meer dan 1,6 miljoen mensen naar deze strijd via de televisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |