abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23985802
mooie site he ?
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_23985830
Overigens is al sinds maandag bekend wie de PDC en BDO spelers zijn

Stompe komt uit voor BDO en Mardle voor PDC
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  maandag 20 december 2004 @ 10:50:16 #28
110448 roy074
live is as you get it
pi_24097739
er is nog niks zeker kan ook nog zijn dat west of fitton komen namens de bdo en barney gaat eindelijk weer eens verliezen en laat co maar winnen als ie mee doet goede gozer barney niet
pi_24105700
Co en Mardle staan al een aantal weken op die site hoor, maar of die daadwerkelijk ook komen?
pi_24116924
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:29 schreef Naggelwauz het volgende:
Co en Mardle staan al een aantal weken op die site hoor, maar of die daadwerkelijk ook komen?
Een aantal weken ? Zo lang staat die site nog niet eens online hoor...
pi_24120325
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:54 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

Een aantal weken ? Zo lang staat die site nog niet eens online hoor...
Ok 1 / 1,5 week ofzo
pi_24139661
Helaas... Geen King of Hankey maar wel een zeer degelijke andere speler: Tony David

Althans, volgens Dartkrant
quote:
Dat veel mensen uitkijken naar Masters of Darts 2005 is een feit. Toch waren de deelnemers nog niet allemaal bekend. Namens de BDO spelen Van Barneveld, Stompé, Fordham. Vandaag is de vierde naam bekend geworden.

BDO
Raymond van Barneveld (NED)
Co Stompé (NED)
Andy Fordham (ENG)
Gisteren heeft ook de Australische Tony David zich verbonden aan Masters of Darts 2005. Het deelnemersveld is hierdoor bijna compleet, alleen bij de PDC wordt nog één speler bekend gemaakt. "The Deadly Boomerang" is de derde Embassy-kampioen in het BDO-team. Ook Fordham en Van Barneveld wonnen deze prestigieuze titel.

PDC
Phil Taylor (ENG)
Wayne Mardle (ENG)
Roland Scholten (NED)
David is wel een beetje saai vergeleken met anderen, maar zie 'm er graag bij
pi_24155331
Woei! Ik mag alle 7 dagen werken
pi_24155386
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:24 schreef calvobbes het volgende:
Woei! Ik mag alle 7 dagen werken
Hey calvobbes, als je daar aant werk bent he, en je bent klaar, heb je dan ook tijd om gezellig een pilsje te pakken met die darters of zit dat er niet in?
pi_24157053
Klinkt dus als een -once in a lifetime- kans om de heren eindelijk eens tegen elkaar te zien spelen.
Wil wel reserveren om zeker te zijn dat ik kaarten krijg, maar kan helaas nog helemaal niets terug vinden over een speelschema. Beetje een gok dus momenteel, wacht ik totdat ik weet wie, wanneer moet spelen met daarbij het risico dat de kaarten uitverkocht zijn of wordt het god zegen de greep.....
pi_24157234
Of gewoon een passe partout kopen

Ik denk dat wel meer mensen wachten totdat het spelschema bekend word en dat de verkoop dan wel erg snel zal gaan
pi_24157303
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:28 schreef -Xerxes- het volgende:

Hey calvobbes, als je daar aant werk bent he, en je bent klaar, heb je dan ook tijd om gezellig een pilsje te pakken met die darters of zit dat er niet in?
Soms wel.
In Utrecht was het naborrelen in de ruimte waar ook in de ingooi banen zitten. Maar vaak zijn de spelers dan al naar het hotel. Je hebt meer kans om ze gewoon in de zaal tegen te komen als ze niet hoeven te spelen. Zeker bij de halve finales en finale, dan lopen de spelers die er al uitgegooid zijn meestal wel gewoon tussen het publiek rond.
pi_24211642
Co zal wel blij zijn, mag hij voor spek en bonen mee doen, krijgt hij ook nog eens ¤25.000 startgeld! Dat heeft hij nog nooit in een jaar bij elkaar gegooid volgens mij
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 26 december 2004 @ 04:13:03 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24213763
quote:
Op zondag 26 december 2004 01:30 schreef Naggelwauz het volgende:
Co zal wel blij zijn, mag hij voor spek en bonen mee doen, krijgt hij ook nog eens ¤25.000 startgeld! Dat heeft hij nog nooit in een jaar bij elkaar gegooid volgens mij
is dat t startgeld? dan is t nu al zn beste toernooi ooit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24216387
Tegen Roland Scholten heeft ie nog een winkans ook, de laatste 2x op de Embassy verloor Co nipt 3-2 terwijl ie de betere was (qua scores dan)
The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong
  zondag 26 december 2004 @ 13:56:47 #41
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_24217169
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:32 schreef pro_jeex het volgende:
Is Phil Taylor niet die met die beeldschone dochter?
Dat is Fordham.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_24289687
Als Taylor straks net zo gooit als in de eerste 2 sets vandaag... (119 en 115 gemiddeld, 10,11,13 darters) dan mag Barney nog ff wat extra trainingsuurtjes inplannen Verder zijn David en Fordham normaliter sterker dan Mardle en Scholten, en Stompé mogen we toch bestempelen als publiekstrekker, meer niet. Nog even afwachten wie de PDC verder afstuurt, en verder hoop ik dat de organisatie een deskundig commentaar-team inhuurt voor RTL en Mantingh een weekje vakantie geeft

[ Bericht 1% gewijzigd door qwerty1973 op 30-12-2004 01:12:45 ]
pi_24292652
quote:
Op donderdag 30 december 2004 01:05 schreef qwerty1973 het volgende:
Verder zijn David en Fordham normaliter sterker dan Mardle en Scholten
Is dat gebaseerd op hun gemiddeldes en zo ja waar kan je die ergens terug vinden?
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_24292804
Mardle presteert nogal wisselend en Scholten droomt nog steeds van een 32 gemiddeld!
pi_24304363
Painter of Colin Lloyd zal de vierde deelnemer wel worden bij de PDC. Kleine kans is ook nog dat het John Part word.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_24304460
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:30 schreef jde_kok het volgende:
Painter of Colin Lloyd zal de vierde deelnemer wel worden bij de PDC. Kleine kans is ook nog dat het John Part word.
Is het niet zo dat de PDC Kampioen de vierde deelnemer wordt namens de PDC.
Alhoewel de kans natuurlijk groot is dat dit The Power gaat worden.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_24315921
Weet iemand iets van het masters of darts games af? Ik kreeg net een smsje waarin je op een prijsvraag antwoord kon geven.
pi_24316685
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:26 schreef MrTony het volgende:
Weet iemand iets van het masters of darts games af? Ik kreeg net een smsje waarin je op een prijsvraag antwoord kon geven.
Kijk maar eens op http://www.masterofdarts.com daar staat ook een prijsvraag.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 januari 2005 @ 16:44:55 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24374325
Dudbridge komt dus ook
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24375051
quote:
Op maandag 3 januari 2005 16:44 schreef rubbereend het volgende:
Dudbridge komt dus ook
Dan moet hij vanavond eerst winnen.
Anders weet ik niet of hij uitgenodigd wordt. Ze nodigen namelijk de kampioen uit en als Taylor dit wordt dan is het volgens mij niet zeker dat ze de verliezend finalist uitnodigen.

Er zijn al meer trucs uitgehaald met dit toernooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')