SOrry hoor, check post.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:25 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Of je leest evens de openingspost van dit topic goed door
De vorige confrontatie van 6 jaar geleden bedoel je (21-10 voor Taylor)? Toen gooide Van Barneveld nog lang niet zo dominant en constant als hij nu doet. Barney gaat met de jaren beter gooien en bij Taylor zakt het niveau beetje bij beetje en zeker zijn checkouts zijn stukken minder als voorheen. Barney heeft al eens van Taylor gewonnen dus onmogelijk is het zeker niet maar het zal dicht bij elkaar zitten.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:42 schreef Linz het volgende:
Ik hoop écht dat Barney wint, maar ik denk dat hij compleet genaaid gaat worden. De vorige confrontatie kan ik me nog herinneren en dat was een slachting. Ik vind niet hij nu zoveel beter is geworden als toen, want ook toen was hij al de beste uit z'n dartorganisatie. Alsnog moest hij het afleggen tegen Taylor. Het uitgooien bij Taylor ging toen ook wel érg makkelijk, dat zie ik Barney nog niet zo gauw doen.
Ik kan geen BDO site vinden die het durft te noemen...quote:QUARTET HEAD FOR HOLLAND
Four of the PDC's leading lights will head to Holland on Monday to take part in the Masters of Darts tournament.
The event, taking place at the ExpoCenter in Hengelo, sees Phil Taylor, Colin Lloyd, Roland Scholten and Wayne Mardle come up against four opponents from the British Darts Organisation.
The tournament will see the players meet in a round-robin league from Monday through to Friday.
Separate league tables will be compiled for each group of players, with the top two in each going through to Saturday's semi-finals, and the winners moving into Sunday's showpiece event.
The tournament begins with Co Stompe on his home turf taking on Colin Lloyd before fellow Dutchmen Roland Scholten and Raymond van Barneveld meet.
Londoners Wayne Mardle and Andy Fordham complete the opening games, while 12-time World Champion Phil Taylor opens his account the following night against Fordham in a repeat of last November's Showdown and Australian Tony David begins his campaign against Mardle.
The 'clash of the titans' takes place when respective World Champions Taylor and Barneveld meet on Thursday for the first time since the British legend won their head-to-head match in 1999.
UK Open klinkt als het Dutch Open, en daar speelde dit jaar ook gewoon PDC spelers mee.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:37 schreef Naggelwauz het volgende:
Roland Scholten heeft trouwens met 5-1 van Darryl Fitton gewonnen in de kwartfinale van de UK Open (PDC) al werd hij in de halve finale uitgeschakeld door de latere winnaar Andy "The Pieman" Smith.
Betekent dit dat Fitton is over gestapt naar de PDC? Dit zou wel heel jammer zijn.. ik dacht ergens een interview met Fitton hebben gelezen waarin stond dat hij meer toekomst in de PDC zag maar voorlopig nog bij de BDO zou blijven..
Dat wil ik eerst nog wel eens zienquote:
Aan de open toernooien mogen spelers van beide bonden meedoen.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:45 schreef calvobbes het volgende:
[..]
UK Open klinkt als het Dutch Open, en daar speelde dit jaar ook gewoon PDC spelers mee.
Dus ik denk niet dat Fitton is overgestapt.
kep de Dazzler ff gemaild voor de nodige ophelderingquote:Op zondag 6 februari 2005 23:00 schreef Naggelwauz het volgende:
Dat dacht ik ook, maar op de PDC site staat het volgende: "The third quarter saw PDC newcomer Darryl Fitton take on defending UK open champion Roland Scholten."
Dat zou heel spijtig zijn. Want Fitton is een publieksspeler en voor dat soort gasten ga je ook kijken. Nu heb je bijna alleen nog maar grijze muizen zoals die saaie nederlanders stompe, barney, hofstra enz. plus dorks zoals david, walton enz.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Aan de open toernooien mogen spelers van beide bonden meedoen.
Naast Fitton deed ook O'Shea mee. Van beide is wel bekend dat ze eventueel over gaan stappen.
19.55 op RTL 5quote:Op maandag 7 februari 2005 13:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Op welke zender wordt het uitgezonden en hoe laat begint het?
Op RTL5 kan ik er niets over vinden op teletext
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |