abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24937411
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 15:25 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Of je leest evens de openingspost van dit topic goed door
SOrry hoor, check post.

Ik vrees echter dat het een prooi wordt voor the power
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zaterdag 5 februari 2005 @ 15:42:41 #177
46511 Linz
held der helden
pi_24937562
Ik hoop écht dat Barney wint, maar ik denk dat hij compleet genaaid gaat worden. De vorige confrontatie kan ik me nog herinneren en dat was een slachting. Ik vind niet hij nu zoveel beter is geworden als toen, want ook toen was hij al de beste uit z'n dartorganisatie. Alsnog moest hij het afleggen tegen Taylor. Het uitgooien bij Taylor ging toen ook wel érg makkelijk, dat zie ik Barney nog niet zo gauw doen.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_24937579
Het toernooi begint maandag (Barney v Scholten, Stompe v Lloyd en Fordham v Mardle).

Barney v Taylor is op donderdag na 20.00 uur
pi_24937730
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 15:42 schreef Linz het volgende:
Ik hoop écht dat Barney wint, maar ik denk dat hij compleet genaaid gaat worden. De vorige confrontatie kan ik me nog herinneren en dat was een slachting. Ik vind niet hij nu zoveel beter is geworden als toen, want ook toen was hij al de beste uit z'n dartorganisatie. Alsnog moest hij het afleggen tegen Taylor. Het uitgooien bij Taylor ging toen ook wel érg makkelijk, dat zie ik Barney nog niet zo gauw doen.
De vorige confrontatie van 6 jaar geleden bedoel je (21-10 voor Taylor)? Toen gooide Van Barneveld nog lang niet zo dominant en constant als hij nu doet. Barney gaat met de jaren beter gooien en bij Taylor zakt het niveau beetje bij beetje en zeker zijn checkouts zijn stukken minder als voorheen. Barney heeft al eens van Taylor gewonnen dus onmogelijk is het zeker niet maar het zal dicht bij elkaar zitten.
pi_24949763
En als Barney verliest (wat ik denk en hoop): "Ja ik kan me op het moment heel moeilijk concentreren, ivm privegebeurtenissen en alles wat dat met zich meebrengt, bovendien wil iedereen natruurlijk DE kampioen van de andere bond verslaan, en steigen zij boven boven hun eigen kunnen uit"
  Moderator zondag 6 februari 2005 @ 11:14:13 #181
18653 crew  D.
pi_24949813
quote:
Op zondag 6 februari 2005 11:10 schreef Rinka het volgende:
steigen
pi_24949841
stijgen
pi_24949884
Barney wint gewoon die partij
pi_24954152
De PDC besteed (eindelijk) wat aandacht aan het toernooi:
quote:
QUARTET HEAD FOR HOLLAND

Four of the PDC's leading lights will head to Holland on Monday to take part in the Masters of Darts tournament.

The event, taking place at the ExpoCenter in Hengelo, sees Phil Taylor, Colin Lloyd, Roland Scholten and Wayne Mardle come up against four opponents from the British Darts Organisation.

The tournament will see the players meet in a round-robin league from Monday through to Friday.

Separate league tables will be compiled for each group of players, with the top two in each going through to Saturday's semi-finals, and the winners moving into Sunday's showpiece event.

The tournament begins with Co Stompe on his home turf taking on Colin Lloyd before fellow Dutchmen Roland Scholten and Raymond van Barneveld meet.

Londoners Wayne Mardle and Andy Fordham complete the opening games, while 12-time World Champion Phil Taylor opens his account the following night against Fordham in a repeat of last November's Showdown and Australian Tony David begins his campaign against Mardle.

The 'clash of the titans' takes place when respective World Champions Taylor and Barneveld meet on Thursday for the first time since the British legend won their head-to-head match in 1999.
Ik kan geen BDO site vinden die het durft te noemen...

Zag op een forum van Phil Taylor dat het toernooi niet in Engeland word uitgezonden en dat ze daar wel van balen. Maar iemand noemde het ook "maar" een demonstratie tournooi

Ik krijg er steeds meer zin in Word spannend morgen, om een heleboel verschillende redenen
  zondag 6 februari 2005 @ 15:55:45 #185
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24954358
Tis hier vlak om de hoek, maar ik kijk het wel op tv
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_24955511
Volgens mij is dit de officiële website van de BDO (http://www.bdodarts.com). Echt lachwekkend slecht die site, zeker in vergelijking met de site van de PDC (http://www.planetdarts.co.uk).
pi_24961162
Roland Scholten heeft trouwens met 5-1 van Darryl Fitton gewonnen in de kwartfinale van de UK Open (PDC) al werd hij in de halve finale uitgeschakeld door de latere winnaar Andy "The Pieman" Smith.
Betekent dit dat Fitton is over gestapt naar de PDC? Dit zou wel heel jammer zijn.. ik dacht ergens een interview met Fitton hebben gelezen waarin stond dat hij meer toekomst in de PDC zag maar voorlopig nog bij de BDO zou blijven..
pi_24961294
Het stukje op de PDC-site klopt niet.
Het gaat niet om spelers van de BDO (British Dart Organisation) maar om spelers van de WDF (World Darts Federation). De BDO is de britse afdeling van WDF net zoals de NDF de nederlandse afdeling is.

Neemt niet weg dat de website van de BDO echt belachelijk lelijk is. Maar als je eindelijk iets weet te vinden (dat duurde bij mij ook wel even, maar wat wil je met die layout) dan staat er wel veel, vooral historische, informatie op.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_24961320
quote:
Op zondag 6 februari 2005 22:37 schreef Naggelwauz het volgende:
Roland Scholten heeft trouwens met 5-1 van Darryl Fitton gewonnen in de kwartfinale van de UK Open (PDC) al werd hij in de halve finale uitgeschakeld door de latere winnaar Andy "The Pieman" Smith.
Betekent dit dat Fitton is over gestapt naar de PDC? Dit zou wel heel jammer zijn.. ik dacht ergens een interview met Fitton hebben gelezen waarin stond dat hij meer toekomst in de PDC zag maar voorlopig nog bij de BDO zou blijven..
UK Open klinkt als het Dutch Open, en daar speelde dit jaar ook gewoon PDC spelers mee.
Dus ik denk niet dat Fitton is overgestapt.
pi_24961377
quote:
Op zondag 6 februari 2005 11:18 schreef keijz het volgende:
Barney wint gewoon die partij
Dat wil ik eerst nog wel eens zien
Ben dan ook érg benieuwd naar deze wedstrijd
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_24961386
quote:
Op zondag 6 februari 2005 22:45 schreef calvobbes het volgende:

[..]

UK Open klinkt als het Dutch Open, en daar speelde dit jaar ook gewoon PDC spelers mee.
Dus ik denk niet dat Fitton is overgestapt.
Aan de open toernooien mogen spelers van beide bonden meedoen.
Naast Fitton deed ook O'Shea mee. Van beide is wel bekend dat ze eventueel over gaan stappen.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_24961668
Dat dacht ik ook, maar op de PDC site staat het volgende: "The third quarter saw PDC newcomer Darryl Fitton take on defending UK open champion Roland Scholten."
  maandag 7 februari 2005 @ 00:22:59 #193
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_24963122
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:00 schreef Naggelwauz het volgende:
Dat dacht ik ook, maar op de PDC site staat het volgende: "The third quarter saw PDC newcomer Darryl Fitton take on defending UK open champion Roland Scholten."
kep de Dazzler ff gemaild voor de nodige opheldering
er staat me toch iets bij van dat ze vroeger een regel hadden dat als je op de Embassy was uitgekomen je een jaar lang niet aan PDC evenementen kon meedoen en viceversa

ach ja misschien stapt Barney na komend weekend ook wel over richting de PDC
don't call to the bullpen
pi_24969214
[quote

ach ja misschien stapt Barney na komend weekend ook wel over richting de PDC

[/quote]

Of niet.... als ie verliest en beseft dat hij toch niet de beste van de wereld is.....
We zullen zien.
  maandag 7 februari 2005 @ 12:46:20 #195
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_24969518
ik kijk ook al uit naar het toernooit. Volgens de site gaat het dus eerst om een poulesysteem en daarna de halve finales met de beste nummers 2 van elke bond. Op zich is dat best slim want dan heb je in ieder geval 2 halve finales met een darter van elke bond.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  maandag 7 februari 2005 @ 12:53:11 #196
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_24969623
quote:
Op zondag 6 februari 2005 22:48 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Aan de open toernooien mogen spelers van beide bonden meedoen.
Naast Fitton deed ook O'Shea mee. Van beide is wel bekend dat ze eventueel over gaan stappen.
Dat zou heel spijtig zijn. Want Fitton is een publieksspeler en voor dat soort gasten ga je ook kijken. Nu heb je bijna alleen nog maar grijze muizen zoals die saaie nederlanders stompe, barney, hofstra enz. plus dorks zoals david, walton enz.
Die andere bond wordt zo veel leuker.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  maandag 7 februari 2005 @ 13:29:51 #197
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_24970150
Op welke zender wordt het uitgezonden en hoe laat begint het?
Op RTL5 kan ik er niets over vinden op teletext
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_24970579
quote:
Op maandag 7 februari 2005 13:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Op welke zender wordt het uitgezonden en hoe laat begint het?
Op RTL5 kan ik er niets over vinden op teletext
19.55 op RTL 5

[ Bericht 1% gewijzigd door Naggelwauz op 07-02-2005 14:02:34 ]
pi_24970582
edit: dubbel
  maandag 7 februari 2005 @ 16:03:23 #200
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24972412
Ik ga er morgen heen
David-Mardle
Fordham-Taylor