Hahaquote:Op maandag 7 februari 2005 20:57 schreef Bruce117 het volgende:
Stompé: "Moet je kijken, ik lijk Ted Hankey wel"
ik denk dat ze er al van uit gaan dat het die finale wordt...quote:Op maandag 7 februari 2005 21:05 schreef tong80 het volgende:
Stomme vraag misschien maar spelen ze allemaal een keer tegen elkaar met Phil en Barney als laaatstye partij ?
Ze gaan eerst allemaal tegen elkaar en dan kijken ze wie er van de twee bonden het beste waren en die gaan onderling nog halve finales en finales spelen volgens mij. Dus waarschijnlijk krijgen we 2 keer Barney - Taylor. 1 keer in de poul en 1 keer in de finale.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:05 schreef tong80 het volgende:
Stomme vraag misschien maar spelen ze allemaal een keer tegen elkaar met Phil en Barney als laaatstye partij ?
Tis een beetje het klapschaatsenverhaal, wachten tot er iemand mee begint en al snel gebruikt de rest het ook.....quote:Op maandag 7 februari 2005 21:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
De flights zijn niet erg nieuw... Ze bestaan ongeveer een half jaar...
De regels moesten eerst nog aangepast worden voordat ze gebruikt mochten worden...
Nu zie je dat men er mee geoefend heeft en ze steeds meer gebruikt gaan worden...
Het scheelt natuurlijk ruimte... De kans dat je een andere flight raakt is nu een stuk kleiner
Doelstelling van het toernooi is gewoon om Barney en Taylor in de finale te krijgenquote:Op maandag 7 februari 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Ok dus ze spelen waarschijnlijk twee keer tegen elkaar. Dat maakt dan drie over de historie.
Grolsch bierquote:Op maandag 7 februari 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
Het is maar een dooie zooi, wordt er geen alcohol geschonken ?
Hij speelt niet voor niks met nieuwe flights.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:59 schreef komrad het volgende:
barneveld valt me gewoon tegen
Uiteraard. Waarom denk je anders dat Adams lachte na zijn verlies in de Lakeside finale.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:14 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme dat geknuffel. Neuken ze elkaar als iemand de Embassy wint ?
nou, het zou me niet eens verbazen...quote:Op maandag 7 februari 2005 22:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij speelt niet voor niks met nieuwe flights.
Kan ie dat altijd nog als excuus opvoeren
Nou je het zegt, ja ik hoorde net inderdaad wat gefluisterquote:Op maandag 7 februari 2005 22:38 schreef Bruce117 het volgende:
Als je goed luistert, dan hoor je af en toe de spotter heel zachtjes op de achtergrond om de regiseur te vertellen welke cameraposities gekozen moeten worden.
Ben ik de enige die het hoort of zijn er meerdere ?
Volgens mij zijn er maar twee referees, ze zullen wel afwisselen.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom in hemelsnaam die schorre aap weer als caller?
Misschien dat Jacques Nieuwlaat zelf ook nog een wedstrijd gaat "callen"quote:Op maandag 7 februari 2005 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar twee referees, ze zullen wel afwisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |