Wat zijn county wedstrijden??quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:50 schreef Bruce117 het volgende:
Het verhaal dat ik gehoord heb over de reden waarom mannen zoals hankey, king, o'shea, adams, west,... niet mee doen heeft niets te maken met geen zin om mee te doen.
Er zou zelfs een startgeld van 25.000 euro zijn. Dan hebben volgens mij de meeste darters wel zin.
Het zou zo zijn dat de BDO (Brittish Dart Organisation) inclusief mastercaller Martin Fitzmaurice aangegeven hebben dat als ze mee doen, ze geen county wedstrijden meer mogen spelen in engeland. Fordham heeft hier geen last van, omdat hij die toch al niet gooit.
Wat hier waar van is weet ik ook niet, maar dat is wat ik gehoord heb.
toch was zn gemiddelde redelijk goed, de laatste jaren eigenlijk oko wel. Daar stond k best van te kijken.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:21 schreef komrad het volgende:
Dat ze bij de BDO not amused waren heb ik ook gehoord. Maar op deze manier, met mannen als stompe, kom je natuurlijk niet goed voor de dag en zal veel van barney afhangen. Laten we eerlijk wezen, fordham zag er bij de lakeside ook niet best uit
Nope, maar als ze verliezen hebben ze ook het excuus dat niet de beste spelers van de BDO meededen..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:10 schreef Chepke het volgende:
Op deze manier verliezen ze alleen maar aanzien, dus is het idd niet slim van de BDO om het op deze manier te doen...
maar t niveautje Taylor gaat hij niet eens in het zicht krijgenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:39 schreef Riert het volgende:
Ik vond Cootje wel ok spelen op de Embassy
Het is vrijdagochtend al geplaatst (eigenlijk donderdag al maar de plek was niet goedquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:18 schreef calvobbes het volgende:
Als je zo naar dat speelschema zit te kijken, dan zitten er toch wel een paar mooie partijen tussen zeg
Weer iemand eigenlijk wie er allemaal scheids gaan spelen
Gaan die ook van beide bonden komen?
George "the puppy" Noble is chill!!!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:35 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Het is vrijdagochtend al geplaatst (eigenlijk donderdag al maar de plek was niet goed)
http://mastersofdarts.nl/main.php?page_id=200
* Jacques Nieuwlaat
* Russ Bray
* George Noble
Jij bent regisseur oid?quote:Op maandag 31 januari 2005 10:56 schreef calvobbes het volgende:
Ja ik hoorde het ook gister bij de Dutch Open
En ik hoorde ook dat de Engelse regisseur van de Winmau en de Lakeside een paar dagen mijn werk gaat doen waarschijnlijk
En daar word ik niet blij van, zeker omdat ik van zijn werk op iig de Winmau totaal niet vrolijk word. Ik en mijn collega's brengen het darten ondertussen heel wat beter in beeld dan die Engelsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |