Het punt is voor degene die mij het goede antwoord geeft......en zowel Sepultura als Machine Head zijn niet het goede antwoord........quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:56 schreef belsen het volgende:
Ik had Machine Head veredit met Sepultura en dat werd overgenomen door RichardQuest, dus aan Sack Blabbath voor wie het punt is...
Het is ook geen Soulfly en ook geen Nailbomb en Max Cavelera heeft niets met deze band te makenquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:56 schreef belsen het volgende:
O, laat dan maar...
Soulfly, zal ik dan nog even zeggen.
Ook niet Ill Ninoquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ill Nino
Nee, die anderequote:Op maandag 11 oktober 2004 15:07 schreef againstthegrain het volgende:
Biohazard?!
Nee!quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:13 schreef belsen het volgende:
Molotov!
jaquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:16 schreef JDude het volgende:
Die rebus is een hint bij de openstaande vraag?
En m'n rebus was nog wel zo goedquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Stuck Mojo (bedacht zonder de rebus te zien)
nee, ook nietquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:56 schreef methodmich het volgende:
Domino Recordings?
Nou, vooruit..............quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:08 schreef bartrid het volgende:
three men records?
Dat had ik net zelf ook bedacht, maar je was me net voorquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:12 schreef bartrid het volgende:
nou vooruit, ik geef hem je kado. Peter Steele (of Ratajczik wat z'n echte naam is)
sack_blabbath +1
quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:19 schreef ranja het volgende:
De indiers worden door de metalheads verdrongen ineens?
Stormtroopers Of Deathquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:
Wat is S.O.D.?
Hij is niet in Budokan opgenomen............quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:29 schreef belsen het volgende:
Is die ook niet opgenomen in de heilige Budokan, net als die van Blur?
De de naam is Live in the Budokan en hij is opgenomen voor de Budokan.quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Let op dat de vraag 2-ledig is: Ik zoek de naam & waar hij is opgenomen........
Hij heet Live at Budokanquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:40 schreef belsen het volgende:
[..]
De de naam is Live in the Budokan en hij is opgenomen voor de Budokan.
Niet eens in hetzelfde landquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:42 schreef belsen het volgende:
Achter de Budokan?
Ik sta zeker alleen in mijn strijd voor een hitkrant-invasie.quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:19 schreef ranja het volgende:
De indiers worden door de metalheads verdrongen ineens?
Je wil 't punt wel heeeeel graag he?quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:46 schreef belsen het volgende:
New York?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:29 schreef bigshadow het volgende:
Coldplay - Parachutes? Tevens TVP
quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:49 schreef Doc het volgende:
Blur - live @ the budokan
Nope.quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:08 schreef belsen het volgende:
Spike, want die speelt in Di-Rect.
Beter Come Clean bekijken. CD openen en dan staan onder THE DWARVES - COME CLEAN zeven namen. Die zeven staan daar ook in mijn vraag + 1 extra. Welke heb ik er bij verzonnen?quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:45 schreef Zap het volgende:
Come Clean en Are young and good looking kloppen niet zo te zien,
hun nieuwste heb ik nog niet: The Dwarves - Must Die ?
Terwijl ik je verder opweg hielp ben je er zelf al achter gekomenquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:50 schreef Zap het volgende:
Ok, ik keek verkeerd, het is wel Come Clean. Smack Yerass hoort er niet bij.
Mee eens! Zoals al hun CDs wel een beetje kort helaas!quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:54 schreef Doc het volgende:
Geniale CD, die come clean CD.
Nope, verrassend genoeg moet je niet in de ideale schoonzoon-richting denkenquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:17 schreef Gambolputty het volgende:
Tja. Cwiff Wichard?
die ook niet.quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:25 schreef ranja het volgende:
Tom Jones?
corrrrectquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:50 schreef Doc het volgende:
David Bowie
Ik niet meer.quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:52 schreef Doc het volgende:
maar ik twijfel nu sterk ...
Josh Homme heeft nooit meegespeeld met Fu Manchu?quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:56 schreef Doc het volgende:
Ah twijfel is dus niet nodig.
Volgende vraag in de lijn van de vraag die ik net stelde:
Welke van de volgende bands hoort niet in het rijtje thuis en waarom niet?
Queens of the Stone Age
Mondo Generator
The Dwarves
Che
Unida
Nebula
Hermano
Slo-Burn
Fu Manchu
Masters Of Reality
BrantBjork & the Operators
Niet correct, maar je denkt in de goede richting.quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:59 schreef belsen het volgende:
[..]
Josh Homme heeft nooit meegespeeld met Fu Manchu?
QOTSA heeft overigens wel eens een "geheim" accoustisch optreden gedaan onder de naam Mondo Genrator, maar ook de reden "omdat Homme" niet meegespeeld heeft is niet het juiste antwoord ook. Er zijn meer bandjes in de lijst waar dat voor geldtquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:01 schreef belsen het volgende:
Of heeft Homme nooit meegespeeld met Mondo Generator, omdat dat van Nick Oliveira is?
Nee dus.quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:00 schreef belsen het volgende:
Of Hermano is niet QOTSA related...
En Josh Homme heeft onder alias bij the Dwarves gespeeld.quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dan gok ik op Dwarves om dezelfde reden...
He who cannot be named, zeker?quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:12 schreef belsen het volgende:
[..]
En Josh Homme heeft onder alias bij the Dwarves gespeeld.
Wie weet.quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
He who cannot be named, zeker?![]()
Josh Homme en Nick Oliviri hebben wel gespeeld voor MoR maar nooit een (studio)album met ze opgenomen volgens mij......ik denk dat ze daarom het twijfelgeval zijn......quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:20 schreef bartrid het volgende:
ik zou toch zeggen masters of reality want daar speelt geen (ex) lid van kuyss in. Alhoewel Chis Goss dan weer de producer van Kyuss was....
Klopt. Ze hebben wel een live album meegespeeld. En daarom beschouw ik ze dus wel als echte (weliswaar tijdelijke) bandleden van MoR. Het gaat steeds meer de goede richting op.quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Josh Homme en Nick Oliviri hebben wel gespeeld voor MoR maar nooit een (studio)album met ze opgenomen volgens mij......ik denk dat ze daarom het twijfelgeval zijn......
Oops, deze gemist. Reden is goed (hoewel het nog 'exacter' kan, als bands waar niemand in zit die in de eerste officiele line-up van Kyuss zat, anders zou The Obsessed ook genoemd kunnen worden).quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij is de waarom dat er niet iemand inspeelt die ook in Kyuss heeft gespeeld, maar welke weet ik niet zeker: gokje: Hermano?
Ik heb al deze bands in de platenkast staan en heb de meeste ook live gezienquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:57 schreef bartrid het volgende:
wat een kutvraag zeg
ik heb de meeste ook in mijn bezit, vandaar dat ik het een kutvraag vind, omdat ik het NET NIET weetquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:37 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb al deze bands in de platenkast staan en heb de meeste ook live gezien![]()
De reden waarom de band er niet bij hoort is al gegeven (de uitgesloten band bevat geen leden van de eerste officiele line-up van Kyuss). Nu alleen nog de band vinden. Dat moet met de CD bij de hand te doen zijn lijkt mequote:Op maandag 11 oktober 2004 22:43 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik heb de meeste ook in mijn bezit, vandaar dat ik het een kutvraag vind, omdat ik het NET NIET weet
kom maar op, ik ben er helemaal klaar voorquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:00 schreef Doc het volgende:
Ik heb ook nog een kutvraag in dezelfde lijn klaarliggen waarin 5 van deze bands weer voorkomen
quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:00 schreef Doc het volgende:
Ik heb ook nog een kutvraag in dezelfde lijn klaarliggen waarin 5 van deze bands weer voorkomen
't is ondergronds verzet tegen de indie overheersing en een poging jullie aan de stonerrock te krijgenquote:
Een verdacht nuchtere foto van Scott Weiland?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:12 schreef Z het volgende:
Een mooi ochtendplaatje dacht ik zo:
[afbeelding]
dat was ik alquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:16 schreef Doc het volgende:
[..]
't is ondergronds verzet tegen de indie overheersing en een poging jullie aan de stonerrock te krijgen
alles was op www.stonerrock.com staat kan tot stonerrock gerekend worden - het is vrij breed eigenlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:25 schreef Z het volgende:
Dat 'verdacht nuchtere' zou ook zo maar van toepassing kunnen zijn op deze meneer!
Overigens heb ik niets tegen Stonerock, ik heb zelfs twee stonerock CD's, Qosta en een cd van Raging Slab (of is dat geen stonerock). Ik weet er alleen niets vanaf ....
Het is begonnen als punk (maar dat geldt voor veel bands die toen ze begonnen eigenlijk n og niet konden spelen) en is steeds meer rock geworden - zij hetvan hetsnelle soort waarbij de nummers gemiddeld onder de 2 minuten zitten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:41 schreef Z het volgende:
Ik ben al geinteresserd geraakt in The Dwarves (topic net gelezen) of is dat meer punk (topic niet goed gelezen) ?
O, dan is de kans op o-ja al weer een stuk kleiner ...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:41 schreef Z het volgende:
Deze meneer heeft zichzelf en zijn band gekroond tot koningen van de Lo-fi indierock.
Afgaand op de idioot rechts zal het Cheap Trick wel zijnquote:
Ah, de gematigde variant van Welke artiest wil je neuken (aan wie denk je NU!!!!!!!!!!!) dusquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:48 schreef bartrid het volgende:
iemand waar ik wel eens een engelse fry up mee wil eten
En dat is volledig correctquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:52 schreef Z het volgende:
Kirsten.
ja, dat is een rotklus natuurlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:01 schreef Z het volgende:
Ik werkte ik Grandcafé Brinkmann, Kirsten in Bioscoop de Brinkmann, ze bestelde 'altijd' eten bij ons, wat altijd ruzie ten gevolge had; wie gaat het naar Kirsten brengen...
Die heb ik een keer live 'gezien'. Alleen maar silhouetten in rook. Herken ze er niet inquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:11 schreef bigshadow het volgende:
black rebel motorcycle club?
Rock en roll he, je weet nooit hoe snel ze veranderenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Die heb ik een keer live 'gezien'. Alleen maar silhouetten in rook. Herken ze er niet in
kan Jon Spencer niet vinden...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:30 schreef bartrid het volgende:
the blues explosion toch?
quote:It is likely that few Americans were familiar with the artist that"
" paid tribute to on their breakout single in the U.S. But the funky, hooky beat and the repetitive lyrics made it seem like a hip love song. Which in a way it was.... In line with their strong anti-racist politics, the band seems to constantly project its ability to surf on top of the great sea of London culture, pulling elements from a variety of musical styles, as well as honoring the odd, old, kooky, and geeky elements all around them. "
" shows a band that had grown to the point where such sampling no longer seemed random or messy, but deliciously full and chaotic, while still tied around a central laid-back groove.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:27 schreef JDude het volgende:
Cornershop - Brimful of Asha
Mn eerste poging stond al bij de C. Ik heb geen idee wie Asha is maar er zitten geloof ik vijf zinnen in het hele nummer (repetitive lyrics). En dat de groep er mee bekend is geworden (breakout single in the US) klopt geloof ik ook wel, het is in ieder geval het enige nummer waar ik ze van ken...
en funky hooky beat... achja kan ook nog wel kloppen.
Ik denk dat dit een vrij aardige 'gok' is?
Ik heb het even opgezocht en ik had het wel goedquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:44 schreef JDude het volgende:
Helaas....
je antwoord was inderdaad wel correct, alleen niet bij deze vraagquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en ik had het wel goed![]()
Alleen is dat een regulier album en niet die jij bedoelt
excuses voor de onduidelijkheidquote:39 smoothed out weet ik niet zeker...
misschien iets van 39 slappy smoothed out?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:11 schreef JDude het volgende:
excuses voor de onduidelijkheid
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:15 schreef JDude het volgende:
ja wel beleefd blijven he
* JDude moet zijn eigen posts ook wel eens drie keer teruglezen voor hij ze snapt of doorkrijgt dat er iets niet kloptquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:32 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Ik lachte niet omdát je je excuses aanbood, maar omdat ze nét op het juiste moment kwamen: ik kon er geen touw meer aan vastknopen....![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:42 schreef againstthegrain het volgende:
? slappy?
...zijn door (iig) twee bands gebruikt in een nummer. Welke twee?quote:A Csitari Hegyek Alatt
A csitári hegyek alatt régen leesett a hó.
Azt hallottam kisangyalom, véled elesett a ló.
Kitörted a kezedet, hát mivel ölelsz engemet?
Így hát kedves kisangyalom, nem lehetek a tiéd.
Éljen a magyar szabadság, éljen a haza.
Amodalent van egy erdő, jaj de nagyon messze van.
Kerekerdő közepében két rozmaring bokor van.
Egyik hajlik a vállamra, másik a babáméra.
Így hát kedves kisangyalom tiéd leszek valaha.
Kossuth Lajos azt üzente, elfogyott a regimentje,
ha még egyszer azt üzeni, mindnyájunknak el kell menni,
éljen a magyar szabadság, éljen a haza.
Esik eső karikára, Kossuth Lajos kalapjára,
éljen a magyarság, éljen a magyar szabadság,
éljen a haza.
'Fill in the blanks' (je ondertitel) is geloof ik van Ignite, maar ik weet eerlijk gezegd niet of die zanger een europese achtergrond heeft.quote:De ene band ligt in mijn straatje
Als je chillen bedoelt als een band die relax-muziek maakt dan heb ik geen zin om te gaan gokken want dan kunnen het er duizenden zijn....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:51 schreef againstthegrain het volgende:
Iemand een idee over band numero 2? Moet zo treinen namelijk![]()
Dan mag jij een nieuwe vraag verzinnenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Middag!
Ik zeg Oi Va Voi.....
Dan zeg ik namens againstthegrain:quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Middag!
Ik zeg Oi Va Voi.....
Depeche Mode - the Singles 86 -98quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:59 schreef Berkery het volgende:
De eerste drie kent bijna iedereen wel, daarna wordt het iets moeilijker.
Nieuwe vraag:
Welke CD had ik vandaag mee in de auto?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Depeche Mode - the Singles 86 -98
Dat zijn d'r 10.....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:25 schreef bukgeit het volgende:
Paul Young - Wherever I Lay My Hat
Sultans Of Ping FC - Where's Me Jumper
Malcolm McLaren - Something's Jumping In My Shirt
The Phantom Surfers - Ants In My Pants
Brian Hyland - Itsy Bitsy Teenie Weenie Yellow Polka Dot Bikini
The Smiths - Hand In Glove
Madness - Baggy Trousers
Nico Haak - Uw Laatste Jas Meneer
Dingetje - Kaplaarzen
Huub Hangop - Ik Wil Ook Zo'n Broek Met Van Die Zakken Aan De Zijkant
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:40 schreef bukgeit het volgende:
Welke poppodium bevindt zich waar?
LVC
Vera GRONINGEN
't Beest
Ekko UTRECHT
Gigant APELDOORN???????
Iduna
Burgerweeshuis DEVENTER
Hedon ZWOLLE
Metropool HENEGELO
Atak ENSCHEDE
Effenaar EINDHOVEN
't Paard
Doornroosje NIJMEGEN
Atlantis
013 TILBURG
Patronaat HAARLEM
Melkweg AMSTERDAM
De Waakzaamheid
Alles foutquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Beest - Middelburg
Iduna - Leeuwarden
Metropool - Zwolle
Atlantis - Den Helder
De Waakzaamheid - Alkmaar
Damn, alleen die gok klopt niet, maar je bent wel fucking warm.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
't Beest - Goes
Iduna - Drachten
Metropool - Hengelo
Atlantis - Alkmaar
De Waakzaamheid - gokje: Zaandam?
Zaandijk?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:19 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Damn, alleen die gok klopt niet, maar je bent wel fucking warm.
Bestaat Zaanstad?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:22 schreef bukgeit het volgende:
Hier had uw Zaan kunnen staan. Zaandijk is fout.
Spot on.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Koog aan de Zaan?
Yeah. Poppodium De Kade.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bestaat Zaanstad?
dat is wel gewoon Zaandam, hoor...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:25 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Yeah. Poppodium De Kade.
Streep het ook niet voor niets door.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
dat is wel gewoon Zaandam, hoor...
Stiekemerd..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:29 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Streep het ook niet voor niets door.
is ofcourse the right answer!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:31 schreef Berkery het volgende:
Rick Ocasek?
Ik gok omdat zijn paps en mams hem zo genoemd hebben..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:34 schreef bukgeit het volgende:
Waarom weet ik ook niet, maar Ric is zonder k.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is dat Lloyd Cole?
Kom je nu mee, ik had 't al opgezochtquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hebben een cover gedaan van Going underground van The jam...
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:39 schreef Zander het volgende:
Nick Drake of zo?
Ik zie er twee glimlachen dus dat kunnen bijna niet The Stooges zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:17 schreef dolle_hond het volgende:
die ene lijkt wat op iggy pop
ik roep s stooges
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:08 schreef Doc het volgende:
The psychadelic furs?
quote:Forming in Los Angeles in the late '70s,were neither punk nor rock, but pure simple pop, standing out amongst the musical dross that littered the Sunset Strip. Signing with Capitol after a feeding frenzy of label offers,
released their debut,
, in 1979. With its leadoff single "
," the Knack climbed both the album and singles charts (eventually selling millions of copies around the globe), gained wide commercial acceptance, and regenerated the power-pop scene that had laid dormant for half a decade.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Forming in Los Angeles in the late '70s, were neither punk nor rock, but pure simple pop, standing out amongst the musical dross that littered the Sunset Strip. Signing with Capitol after a feeding frenzy of label offers, released their debut, , in 1979. With its leadoff single " ," the Knack climbed both the album and singles charts (eventually selling millions of copies around the globe), gained wide commercial acceptance, and regenerated the power-pop scene that had laid dormant for half a decade.
Yupquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:20 schreef Zander het volgende:
My Sharona toch?
of opzettelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:19 schreef Zander het volgende:
Je hebt de bandnaam per ongeluk laten staan.![]()
Ma-ma-ma-my Sharonaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:20 schreef Zander het volgende:
My Sharona toch?
Zander +1quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:20 schreef Zander het volgende:
My Sharona toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |