quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:12 schreef haagse_elfje het volgende:
o ja ik was er eentje vergeten die ik ook soms nog eens zie op famile feestjes Famke Janssen
Jaloers isquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:12 schreef haagse_elfje het volgende:
o ja ik was er eentje vergeten die ik ook soms nog eens zie op famile feestjes Famke Janssen
Arnold Vanderlijdequote:Op dinsdag 30 november 2004 13:04 schreef Timmai het volgende:
- Die oud-bokser, die lange met dat limburgse accent, hoe heet die nou?
Hoe heet die vent ook alweer? Nol?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:58 schreef Cee het volgende:
Verder in Nederland alleen een paar keer de zanger van VOF de KunstDie heeft me geholpen met tanken bij de Shell.
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:46 schreef Koobus het volgende:
[..]
Hoe heet die vent ook alweer? Nol?
"Hee, Cee, ben je nou alweer op dit tankstation? Weet je nou nog niet hoe het werkt?"
robinquote:Op zaterdag 18 december 2004 11:05 schreef haagse_elfje het volgende:
ik zag eer gister een jongen bij mij in de straat hij speelde in GTST een verstandelijk gehandicapte hij was een broertje van benjamin(?) die dude die in iedere geval dood is.....hij had altijd zo een poppetje op zijn vinger in iedere geval die zag ik lopen
die was het idd, die dude woont blijkbaar bij mij in de buurt wat kan hij sago kijken tjezusquote:
Def Rhymz heeft in Zwijndrecht gewoond, ik heb hem wel eens zien lopen.quote:Op zondag 19 december 2004 18:42 schreef Siegfried het volgende:
Hmm, ik heb laatst de weg gevraagd aan Def Rhymz, kwam er pas achter toen ie z'n bek opentrok
wie is dat ook weereens??quote:Op zondag 6 februari 2005 12:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Def Rhymz heeft in Zwijndrecht gewoond, ik heb hem wel eens zien lopen.
als hij in zwijndrecht heeft gewoond.. woon ik echt in celebstadquote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 6 februari 2005 16:10 schreef GiSH het volgende:
[..]
als hij in zwijndrecht heeft gewoond.. woon ik echt in celebstad
- deff rhymz
- justine pemelay
- anouk
- dick paschier
Nou, ik geloof dat hij nu in de USA woont met Anouk, hij heet Ramon ofzo.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:55 schreef GiSH het volgende:
Dick Psschier woont ook alleen niet meer in zwijndrecht, woont nu ergens in Noorwegen...
en hoe heet die gozer van de postman?? want die woont ook in zwijndrecht
PHILIP IVANOVquote:Op zondag 6 februari 2005 21:57 schreef Dizer het volgende:
Philip Ivanov (Che uit GTST) is ergens verre familie van me of zo iets en heb hem wel eens in het restaurant van mijn oom gezien.
Vertel?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:42 schreef SEMTEX het volgende:
Oh en had ik al verteld over die keer dat ik naast Viola Holt en haar dochterin een pashokje stond? Hilarisch
ow hou op schei uit...quote:Op maandag 11 april 2005 01:02 schreef ruby het volgende:
Paar weken geleden zag ik Kim Holland richting de Mediamarkt in Den Haag lopen.
is dat weer iets nieuws.. BN-ertje bellenquote:Op woensdag 13 april 2005 11:23 schreef Falco het volgende:
Aan de telefoon (werk) gehad:
- Esther Duller
- Maarten Stekelenburg (keeper Ajax)
- Jhon van den Beukering (speler van de Graafschap)
Nee zij belden mijquote:Op donderdag 14 april 2005 08:45 schreef GiSH het volgende:
[..]
is dat weer iets nieuws.. BN-ertje bellen![]()
huh was dat??? inbound???quote:Op donderdag 14 april 2005 11:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee zij belden mij. Ik heb een tijd op een inbound callcenter gewerkt.
Ze liep idd in eem minirokje met zwabberpoten eronder. Tevens een heel kort jasje waarbij haar tieten uitpuilden. En die klutskop van 'r he...pffff.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:12 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ow hou op schei uit...
Toen ik nog in albert heijn werkte heb ik een keer een hele nare aanvaring gehad met mevrouw holland... Doe komt nl inieminie rokjes aangezet en ze bukte voor de melk....Ik was bezig met het schoonmaken van platen op mijn knieën en toen ik mij omdraaide keek ik zo in haar doos.....![]()
Nu vinden wij jou stoer en willen wij jou aanrakenquote:Op maandag 18 april 2005 14:22 schreef Lucyfurr het volgende:
1,5 week geleden met Bridget Maasland op het vipdeck van een feest gestaan.
Gisteren stond Winston Post en vriendin naast mij in het Maasgebouw.
En nu?![]()
Oh ja, en dezelfde dag 's middags in het BNN-gebouw met Eddy Zoey gesproken (tv workshop).quote:Op maandag 18 april 2005 14:22 schreef Lucyfurr het volgende:
1,5 week geleden met Bridget Maasland op het vipdeck van een feest gestaan.
Ik kwam Dolf Jansen laatst hardlopend tegen in Den Helder, op de dijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:23 schreef SEMTEX het volgende:
Woensdagmiddag zag ik Dolf Jansen voorbij komen lopen in de stationshal van Station Maastricht. Dat was de 2e keer al, want ik zag hem ook al op Lowlands backstage een broodje ei eten
Ik denk eerder een DVD van Ali B.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:10 schreef ruby het volgende:
Gisteren zag ik Geert Wilders met z'n bodyguards de Mediamarkt in Den Haag in- en uitlopen. Blijkbaar had ie een nieuwe föhn nodig.
Mijn vriend heeft hem toen ook op het station gezien..quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:23 schreef SEMTEX het volgende:
Woensdagmiddag zag ik Dolf Jansen voorbij komen lopen in de stationshal van Station Maastricht. Dat was de 2e keer al, want ik zag hem ook al op Lowlands backstage een broodje ei eten
Nu de pinpas nog van hem af weten te pakken.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:49 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb een maand geleden Dennis vd Geest z'n pincode gezien![]()
Die rent volgens mij ook alle kermissen in het land af! Twee weken geleden wassie hier in Blerick op de kermis!quote:
tja voor 1500 euro voor 2 uur rondlopen zou ik dat ook doenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:40 schreef fratsman het volgende:
[..]
Die rent volgens mij ook alle kermissen in het land af! Twee weken geleden wassie hier in Blerick op de kermis!
Ze zijn ook stoer. Ze komen op tv heur.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:18 schreef haagse_elfje het volgende:
ik wak afgelopen zaterdag Nikkie Plessen en een paar andere ONM mensjes tegen in the Gay Palace in R'dam. Tjonge jonge wat denken hun dat ze stoer zijn
Dat moet je ook VRA-GEN!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:29 schreef kultivate het volgende:
Volgens mij zat ik vanochtend tegenover antonie kamerling in de trein of het moet zijn dubbelganger geweest zijn. Ik twijfel nog of hij het echt was maar ja we zullen het nooit weten.
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:33 schreef Tranceptor het volgende:
Marlies- Idols hier op het station. Ik moet zeggen dat ik haar er veel leuker uit vond zien dan op de buis. Ze heeft een leuk koppie eigenlijk
Maar ja om dr nou te gaan versieren, bij een 'bekend' iemand is de druk nog groter lol.
nou ja mijn hoofd stond/staat er toch niet naar ook
Daarvoor was Reinilde uit Bachelor de laatste die ik zag.
quote:Op zondag 17 juli 2005 11:57 schreef Tranceptor het volgende:
Marlies van Idols op het station van Bovenkarspel een tijdje geleden. Ik vond haar in het echt toch een stuk leuker dan op tv. Ik had alleen geen zin haar aan te gaan spreken op haar Idols-avontuur, dat is ook weer zo matig. Maar op zich was het wel een leuk meiske om te zien.
Wat is zij knap! Waar woont ze dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:18 schreef Copycat het volgende:
Supermodel Lonneke Engel hield al telefonerend de deur van appartementencomplex waar kennis woont (en zij dus ook resideert) open voor ons. "I'll see you soon in New York".
Had haar helemaal niet herkend. Absoluut leuke, frisse griet om te zien met matching uitstraling.
[afbeelding]
Eindhovenquote:
Great, ik heb me toch een knallende koppijn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:48 schreef static het volgende:
Morgenavond ga ik er een heleboel zien; ga naar het afscheidsfeestje van mijn neef bij AT5 die naar Talpa verkast om een programma te maken met Beau en Bridget; alle oudgedienden zoals o.a. Sasha de Boer, Rick v.d. Westelaken, Hadassah de Boer, etc. zullen er ook zijn.
Verdachte nummer 1quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:58 schreef Novak het volgende:
Toen ik op vakantie ging begin juli, stond Chantal Janzen bij me in de rij voor de tasjescontrole (Schiphol). WIj konden gewoon doorlopen, maar zij moest gefouilleerd worden
Mja, wat zou je ook tegen ze moeten zeggen??? "Heeee jij bent... (vul naam in) " Alsof ze dat zelf niet weten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:11 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik zou verder nooit iets zeggen tegen zo'n celeb. Dat durf ik wel, maar volgens mij is het hardstikke irritant als iedereen wat tegen je zegt.
Oeh! Waar?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eindhoven.
Haar ouders wonen wellicht in Maarheeze?
Als ik werk zie ik haar soms vrijwel dagelijks.quote:Op zondag 17 april 2005 15:00 schreef Novak het volgende:
Gisteravond zag ik Renske uit Boer zoekt Vrouw (die vriendin van boer Joris) op Amsterdam CS.
In een van de nieuwe appartementencomplexen tussen Stratumseind en Vestdijkquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
In een van de nieuwe appartementencomplexen tussen Stratumseind en Vestdijk.
zeker daar voor de premiere van deuce bigalow 2quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:36 schreef HarigeKerel het volgende:
Vanmiddag zag ik Eddie Griffin bij Het Koningsplein in Amsterdam
[afbeelding]
Je hebt hem toch wel even duidelijk gemaakt dat ie niet kan zingen en helemaal geen kleding kan maken, hoop ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:25 schreef Duiveltja het volgende:
Gisteravond spotte ik JK van Idols op Utrecht CS
Welke film namen ze nou?quote:Op zondag 2 april 2006 18:44 schreef EmjaY het volgende:
Stond gister naast Katja Schuurman![]()
in de videotheek
En haar vriend was er ook![]()
Mokkel hoor![]()
quote:
vertel vertel waar op zuiderdiep? ik ben niet nieuwsschierig hoorquote:Op zondag 2 april 2006 20:00 schreef Heleen17 het volgende:
Gisteravond zag ik in Groningen aan het zuiderdiep Erik van Idols (ONM) tegen. Ze waren aan het filmen, maar ik fietste er zo voorbij, dus geen idee of het voor ONM was. Het was bij een cafe.
Je wilde vrijwillig met die knakker praten?quote:Op zondag 2 april 2006 21:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dr. Phil + vrouw en zoon in Saint Tropez, hij kwam zelfs van z'n *uch bescheiden privéjacht af om even een praatje te maken en op de foto te gaan. Buitengewoon aardige kerel in het echt.![]()
quote:
Meet&Greet ja. Echt heel tof, Kelly en Beyoncé zijn zo lief. [/groupie mode]quote:Op donderdag 13 april 2006 17:12 schreef shredder het volgende:
[..]
! Had jij een meet & greet gewonnen? Ik alleen de kaartjes.
![]()
Hehe, cool hoor.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:34 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Meet&Greet ja. Echt heel tof, Kelly en Beyoncé zijn zo lief. [/groupie mode].
Dan zag je de studio zelf waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 27 april 2006 22:32 schreef Sven- het volgende:
Ik zag vanmiddag Fat Joe staan voor de studio van Eric van Tijn, waar ik tegenover woon
huh huhquote:Op maandag 7 februari 2005 01:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij de MC ontmoet je bekenden
Thijsquote:Op zondag 2 april 2006 18:44 schreef EmjaY het volgende:
Stond gister naast Katja Schuurman![]()
in de videotheek
En haar vriend was er ook![]()
Mokkel hoor![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:12 schreef shredder het volgende:
[..]
Rob de Geus (smaakpolitie) zie ik ook af en toe. Die komt namelijk bij ons weleens Chinees afhalen. Ongelooflijk maar waar.![]()
Ik zag Fat Joe vrijdag over de Nieuwendijk in Amsterdam lopen. Wat een ranzig figuur zeg.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:32 schreef Sven- het volgende:
Ik zag vanmiddag Fat Joe staan voor de studio van Eric van Tijn, waar ik tegenover woon
Ik Danny de Munk. Maar niet op K'dagquote:
bij die hele koninklijk huis affaire dacht ik ook dat het een chagrijnig kutkind was, maar ik zag laatst foto's van haar (in de Telegraaf, geloof ik) en daar zag ze er ook heel aardig uitquote:Op maandag 1 mei 2006 15:01 schreef Irrem het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden, maar toen ik op vakantie ging naar Zuid-Afrika kwam ik prinses Margarita tegen op Schiphol. En ik maar denken dat het zo'n rare, arrogante vrouw is. Maar dat viel reuze mee, nog ff met haar gepraat aardige vrouw!
Ik ziet het helemaal voor me!quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zag Marga van Praag gisteren bij de Turkse supermarkt, ze wilde graag "Braeburn" appelen maar de Turkse meneer begreep niet zo goed wat er nou mis was met zijn appelenwas erg komisch
Braeburns zijn ook erg lekker!quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zag Marga van Praag gisteren bij de Turkse supermarkt, ze wilde graag "Braeburn" appelen maar de Turkse meneer begreep niet zo goed wat er nou mis was met zijn appelenwas erg komisch
Dat was ikquote:
Wat grappig!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:50 schreef Beaker het volgende:
[..]
Dat was ikHet was echt een wonder dat ik er door kwam!
Ben je cker ook zo breedquote:Op maandag 15 mei 2006 14:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik kom gerard van der velde wel eens tegen in de sportschoolhij is wel oke
ik hield diezelfde vrijdagmiddag een presentatie voor haarquote:Op maandag 15 mei 2006 14:42 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kwam vrijdag op Station Eindhoven Wina van het eerste Het Blok-seizoen tegen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaja, dat zijn dé celebrities.
Ik zou onmiddellijk verhuizen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:32 schreef Mavi het volgende:
Hans Kraay jr. regelmatig, woont hier vlakbij
Koos Postemaquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:48 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag een oud studio sport presentator en ook van andere programma's gezien in amsterdam, weet even niet meer hoe hij heet maar hij presenteerde het ochtendprogramma tijdens de Olympische spelen van '88 in calgary.
En hij presenteerde klasgenoten. Tering hoe heet die gozer nou.
Oh ja, een tijd geleden kwam ik die wandelende string uit Het Blok tegen bij de Media Markt in Rijswijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:42 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kwam vrijdag op Station Eindhoven Wina van het eerste Het Blok-seizoen tegen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaja, dat zijn dé celebrities.
Bedoel je Merel?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh ja, een tijd geleden kwam ik die wandelende string uit Het Blok tegen bij de Media Markt in Rijswijk.
Hoe heet ze nou ook alweer?.
Ik denk Nanet van Elmerquote:
Nee, Lieke volgens mij.quote:
Lieke en Michonquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, Lieke volgens mij.
Ze had een blonde vriend die ze constant afzeek en elke keer als de camera op haar stond, zag je haar string boven haar broek uit komen.
Uploaden bij www.tinypic.comquote:Op zondag 7 mei 2006 18:41 schreef Beaker het volgende:
Vanmorgen op de A-15 richting Gorinchem, Dinand van Kane in een erg nieuwe Mercedes SL 500
ik heb een foto gemaakt met mijn telefoon, maar weet niet hoe ik die op internet krijg![]()
Ja tijdje terug.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:06 schreef DrDentz het volgende:
Hirsi Ali, ik dacht dat die allang uitgezet was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |