Great, ik heb me toch een knallende koppijn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:48 schreef static het volgende:
Morgenavond ga ik er een heleboel zien; ga naar het afscheidsfeestje van mijn neef bij AT5 die naar Talpa verkast om een programma te maken met Beau en Bridget; alle oudgedienden zoals o.a. Sasha de Boer, Rick v.d. Westelaken, Hadassah de Boer, etc. zullen er ook zijn.
Verdachte nummer 1quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:58 schreef Novak het volgende:
Toen ik op vakantie ging begin juli, stond Chantal Janzen bij me in de rij voor de tasjescontrole (Schiphol). WIj konden gewoon doorlopen, maar zij moest gefouilleerd worden
Mja, wat zou je ook tegen ze moeten zeggen??? "Heeee jij bent... (vul naam in) " Alsof ze dat zelf niet weten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:11 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik zou verder nooit iets zeggen tegen zo'n celeb. Dat durf ik wel, maar volgens mij is het hardstikke irritant als iedereen wat tegen je zegt.
Oeh! Waar?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eindhoven.
Haar ouders wonen wellicht in Maarheeze?
Als ik werk zie ik haar soms vrijwel dagelijks.quote:Op zondag 17 april 2005 15:00 schreef Novak het volgende:
Gisteravond zag ik Renske uit Boer zoekt Vrouw (die vriendin van boer Joris) op Amsterdam CS.
In een van de nieuwe appartementencomplexen tussen Stratumseind en Vestdijkquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
In een van de nieuwe appartementencomplexen tussen Stratumseind en Vestdijk.
zeker daar voor de premiere van deuce bigalow 2quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:36 schreef HarigeKerel het volgende:
Vanmiddag zag ik Eddie Griffin bij Het Koningsplein in Amsterdam
[afbeelding]
Je hebt hem toch wel even duidelijk gemaakt dat ie niet kan zingen en helemaal geen kleding kan maken, hoop ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:25 schreef Duiveltja het volgende:
Gisteravond spotte ik JK van Idols op Utrecht CS
Welke film namen ze nou?quote:Op zondag 2 april 2006 18:44 schreef EmjaY het volgende:
Stond gister naast Katja Schuurman![]()
in de videotheek
En haar vriend was er ook![]()
Mokkel hoor![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |