quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:12 schreef haagse_elfje het volgende:
o ja ik was er eentje vergeten die ik ook soms nog eens zie op famile feestjes Famke Janssen
Jaloers isquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:12 schreef haagse_elfje het volgende:
o ja ik was er eentje vergeten die ik ook soms nog eens zie op famile feestjes Famke Janssen
Arnold Vanderlijdequote:Op dinsdag 30 november 2004 13:04 schreef Timmai het volgende:
- Die oud-bokser, die lange met dat limburgse accent, hoe heet die nou?
Hoe heet die vent ook alweer? Nol?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:58 schreef Cee het volgende:
Verder in Nederland alleen een paar keer de zanger van VOF de KunstDie heeft me geholpen met tanken bij de Shell.
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:46 schreef Koobus het volgende:
[..]
Hoe heet die vent ook alweer? Nol?
"Hee, Cee, ben je nou alweer op dit tankstation? Weet je nou nog niet hoe het werkt?"
robinquote:Op zaterdag 18 december 2004 11:05 schreef haagse_elfje het volgende:
ik zag eer gister een jongen bij mij in de straat hij speelde in GTST een verstandelijk gehandicapte hij was een broertje van benjamin(?) die dude die in iedere geval dood is.....hij had altijd zo een poppetje op zijn vinger in iedere geval die zag ik lopen
die was het idd, die dude woont blijkbaar bij mij in de buurt wat kan hij sago kijken tjezusquote:
Def Rhymz heeft in Zwijndrecht gewoond, ik heb hem wel eens zien lopen.quote:Op zondag 19 december 2004 18:42 schreef Siegfried het volgende:
Hmm, ik heb laatst de weg gevraagd aan Def Rhymz, kwam er pas achter toen ie z'n bek opentrok
wie is dat ook weereens??quote:Op zondag 6 februari 2005 12:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Def Rhymz heeft in Zwijndrecht gewoond, ik heb hem wel eens zien lopen.
als hij in zwijndrecht heeft gewoond.. woon ik echt in celebstadquote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 6 februari 2005 16:10 schreef GiSH het volgende:
[..]
als hij in zwijndrecht heeft gewoond.. woon ik echt in celebstad
- deff rhymz
- justine pemelay
- anouk
- dick paschier
Nou, ik geloof dat hij nu in de USA woont met Anouk, hij heet Ramon ofzo.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:55 schreef GiSH het volgende:
Dick Psschier woont ook alleen niet meer in zwijndrecht, woont nu ergens in Noorwegen...
en hoe heet die gozer van de postman?? want die woont ook in zwijndrecht
PHILIP IVANOVquote:Op zondag 6 februari 2005 21:57 schreef Dizer het volgende:
Philip Ivanov (Che uit GTST) is ergens verre familie van me of zo iets en heb hem wel eens in het restaurant van mijn oom gezien.
Vertel?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:42 schreef SEMTEX het volgende:
Oh en had ik al verteld over die keer dat ik naast Viola Holt en haar dochterin een pashokje stond? Hilarisch
ow hou op schei uit...quote:Op maandag 11 april 2005 01:02 schreef ruby het volgende:
Paar weken geleden zag ik Kim Holland richting de Mediamarkt in Den Haag lopen.
is dat weer iets nieuws.. BN-ertje bellenquote:Op woensdag 13 april 2005 11:23 schreef Falco het volgende:
Aan de telefoon (werk) gehad:
- Esther Duller
- Maarten Stekelenburg (keeper Ajax)
- Jhon van den Beukering (speler van de Graafschap)
Nee zij belden mijquote:Op donderdag 14 april 2005 08:45 schreef GiSH het volgende:
[..]
is dat weer iets nieuws.. BN-ertje bellen![]()
huh was dat??? inbound???quote:Op donderdag 14 april 2005 11:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee zij belden mij. Ik heb een tijd op een inbound callcenter gewerkt.
Ze liep idd in eem minirokje met zwabberpoten eronder. Tevens een heel kort jasje waarbij haar tieten uitpuilden. En die klutskop van 'r he...pffff.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:12 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ow hou op schei uit...
Toen ik nog in albert heijn werkte heb ik een keer een hele nare aanvaring gehad met mevrouw holland... Doe komt nl inieminie rokjes aangezet en ze bukte voor de melk....Ik was bezig met het schoonmaken van platen op mijn knieën en toen ik mij omdraaide keek ik zo in haar doos.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |