Koos Postemaquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:48 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag een oud studio sport presentator en ook van andere programma's gezien in amsterdam, weet even niet meer hoe hij heet maar hij presenteerde het ochtendprogramma tijdens de Olympische spelen van '88 in calgary.
En hij presenteerde klasgenoten. Tering hoe heet die gozer nou.
Oh ja, een tijd geleden kwam ik die wandelende string uit Het Blok tegen bij de Media Markt in Rijswijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:42 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kwam vrijdag op Station Eindhoven Wina van het eerste Het Blok-seizoen tegen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaja, dat zijn dé celebrities.
Bedoel je Merel?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh ja, een tijd geleden kwam ik die wandelende string uit Het Blok tegen bij de Media Markt in Rijswijk.
Hoe heet ze nou ook alweer?.
Ik denk Nanet van Elmerquote:
Nee, Lieke volgens mij.quote:
Lieke en Michonquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, Lieke volgens mij.
Ze had een blonde vriend die ze constant afzeek en elke keer als de camera op haar stond, zag je haar string boven haar broek uit komen.
Uploaden bij www.tinypic.comquote:Op zondag 7 mei 2006 18:41 schreef Beaker het volgende:
Vanmorgen op de A-15 richting Gorinchem, Dinand van Kane in een erg nieuwe Mercedes SL 500
ik heb een foto gemaakt met mijn telefoon, maar weet niet hoe ik die op internet krijg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |