vertel vertel waar op zuiderdiep? ik ben niet nieuwsschierig hoorquote:Op zondag 2 april 2006 20:00 schreef Heleen17 het volgende:
Gisteravond zag ik in Groningen aan het zuiderdiep Erik van Idols (ONM) tegen. Ze waren aan het filmen, maar ik fietste er zo voorbij, dus geen idee of het voor ONM was. Het was bij een cafe.
Je wilde vrijwillig met die knakker praten?quote:Op zondag 2 april 2006 21:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dr. Phil + vrouw en zoon in Saint Tropez, hij kwam zelfs van z'n *uch bescheiden privéjacht af om even een praatje te maken en op de foto te gaan. Buitengewoon aardige kerel in het echt.![]()
quote:
Meet&Greet ja. Echt heel tof, Kelly en Beyoncé zijn zo lief. [/groupie mode]quote:Op donderdag 13 april 2006 17:12 schreef shredder het volgende:
[..]
! Had jij een meet & greet gewonnen? Ik alleen de kaartjes.
![]()
Hehe, cool hoor.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:34 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Meet&Greet ja. Echt heel tof, Kelly en Beyoncé zijn zo lief. [/groupie mode].
Dan zag je de studio zelf waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 27 april 2006 22:32 schreef Sven- het volgende:
Ik zag vanmiddag Fat Joe staan voor de studio van Eric van Tijn, waar ik tegenover woon
huh huhquote:Op maandag 7 februari 2005 01:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij de MC ontmoet je bekenden
Thijsquote:Op zondag 2 april 2006 18:44 schreef EmjaY het volgende:
Stond gister naast Katja Schuurman![]()
in de videotheek
En haar vriend was er ook![]()
Mokkel hoor![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:12 schreef shredder het volgende:
[..]
Rob de Geus (smaakpolitie) zie ik ook af en toe. Die komt namelijk bij ons weleens Chinees afhalen. Ongelooflijk maar waar.![]()
Ik zag Fat Joe vrijdag over de Nieuwendijk in Amsterdam lopen. Wat een ranzig figuur zeg.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:32 schreef Sven- het volgende:
Ik zag vanmiddag Fat Joe staan voor de studio van Eric van Tijn, waar ik tegenover woon
Ik Danny de Munk. Maar niet op K'dagquote:
bij die hele koninklijk huis affaire dacht ik ook dat het een chagrijnig kutkind was, maar ik zag laatst foto's van haar (in de Telegraaf, geloof ik) en daar zag ze er ook heel aardig uitquote:Op maandag 1 mei 2006 15:01 schreef Irrem het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden, maar toen ik op vakantie ging naar Zuid-Afrika kwam ik prinses Margarita tegen op Schiphol. En ik maar denken dat het zo'n rare, arrogante vrouw is. Maar dat viel reuze mee, nog ff met haar gepraat aardige vrouw!
Ik ziet het helemaal voor me!quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zag Marga van Praag gisteren bij de Turkse supermarkt, ze wilde graag "Braeburn" appelen maar de Turkse meneer begreep niet zo goed wat er nou mis was met zijn appelenwas erg komisch
Braeburns zijn ook erg lekker!quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zag Marga van Praag gisteren bij de Turkse supermarkt, ze wilde graag "Braeburn" appelen maar de Turkse meneer begreep niet zo goed wat er nou mis was met zijn appelenwas erg komisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |