quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:39 schreef Marie79 het volgende:
Jippie het is nog aardig gelukt ook!
(dit was mijn eerste topic ooit dat ik geopend heb)![]()
KvK is Klussen voor Kids in tegen stelling tot FvF, Fucken voor Fun...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:19 schreef melonovy het volgende:
Jonnetje, of wie ook, wat is KvK??
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:49 schreef LadyS het volgende:
Beaker, begint de ellende weer?maarre.... dat misselijk + overtijd???!!!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:49 schreef LadyS het volgende:
Beaker, begint de ellende weer?maarre.... dat misselijk + overtijd???!!!
![]()
![]()
Percentage dat met toegepaste methode in de loop van 1 jaar ongewenst zwanger raakt ligt tussen:quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:55 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
[..]
dus hoe groot is de kans......
Whoehahahahaha...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
KvK is Klussen voor Kids in tegen stelling tot FvF, Fucken voor Fun...
Which reminds me... Is het nog wat geworden Jonnetje? Of moesten de ijsklonten er toch aan te pas komen?
Moet kunnen toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:27 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jonnetjedat zijn me toch een hoop kusjes
![]()
Beakertje? Waarom doe je niet eens voor de gein testen? Je weet maar nooit toch, want zeg maar nee dan krijg je er twee....Met Slaapvriendje gaat het wel hoor. Gisteren vroeg hij er wel naar of ze al waren gearriveerd en vandaag was ie toch wel teleurgesteld. Gelukkig ziet hij alles wat vrolijker zodat ik door hem wat opgepept ben anders zitten we samen te kniezen en dat is niet goed natuurlijk.
PK gekkie, nog geen duivels in zicht? Heb je dan nu nog niet de neiging om er toch een testje tegenaan te gooien? Anders moet je even groot inkopen met huismerkentesten. Jij hebt wel een engelengeduld hoor.
Ambervriendje Komt nu vanuit de andere kant van het land naar huis toe. Hij had cursus, en dat op eidag!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:11 schreef Lois het volgende:
amberwat doe je hier nog? KvK-en moet je
![]()
quote:phileine - woensdag 6 oktober 2004 @ 12:25
Die positieve test moet lukken toch, dat kan je al!
Heel slim Merisse, om dat zo snel mogelijk te doen. Als je lang moet wachten ermee wordt je alleen maar nerveus en hoe eerder je weet dat het eigenlijk best meevalt, hoe beter!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:53 schreef Merisse het volgende:
Heb vandaag meteen een afspraak gemaakt bij de assistente van de huisarts om te leren prikken voor 15 okt.
Nee nog steeds geen duiveltjes in zicht en ik heb ook niet de neiging om te testen ik weet niet wat het is maar ik heb sinds de laatste test zoiets van ach het komt wel. En nu ik bij de HA ben geweest en weet dat als ik volgende week nog niet ongesteld ben ik een echo krijg ben ik gewoon helemaal vrolijk! En dat engelengeduld heb ik ook niet altijd hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:27 schreef Slaapmeisje het volgende:
PK gekkie, nog geen duivels in zicht? Heb je dan nu nog niet de neiging om er toch een testje tegenaan te gooien? Anders moet je even groot inkopen met huismerkentesten. Jij hebt wel een engelengeduld hoor.
Hoi Katinkquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:03 schreef katinka het volgende:
Wat ga je eigenlijk precies prikken en hoe? Met een (voorgevulde)pen, of gewoon een spuitje?
Zie je er tegenop om het zelf te doen?
Hoi lieve Merisse ,zit jij nog niet in Parijs? Als je dit berichtje nog op tijd leest: heel veel plezier daar! Lekker ontspannen hè, dan kunnen de "rogers" (quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:03 schreef Merisse het volgende:
Mamaatje, hoe gaat het nu met jou? Hoeveel weken ben je? Heb je je beebje al gevoeld?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:14 schreef heavenswoman het volgende:
waar is hartje en hoe is het daar eigenlijk mee?
sorry als ik ergens overheen gelezen heb, maar die had de 6e toch haar NOD?
Ja, Hartje waar ben je en hoe is het met je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:14 schreef heavenswoman het volgende:
waar is hartje en hoe is het daar eigenlijk mee?
sorry als ik ergens overheen gelezen heb, maar die had de 6e toch haar NOD?
niet echt de topic voor dit onderwerp,maar ik wilde op je berichtje reageren.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:28 schreef Renegate het volgende:
Nou hier in het ziekenhuis, zit je ook tussen de gewone zwangere dames terwijl je zelf nog aan het vloeien bent.
Vind het niet normaal, je zou zeggen dat "jammergenoeg" miskramen wel zo vaak voorkomen dat ze er een aparte afdeling of zo voor zouden moeten maken.
Jij bent op M3 geweest en dat is spoed behandeling. de wachtkamers beneden zijn voor de reguliere afspraken. Iedereen die boven komt op M3 heeft dus een spoed nodig. Ik heb daar 2 x gelegen en daar is niemand happy zwanger totdat ze de deur weer uitmogen met eventueel goednieuws. Op M3 lopen trouwens wel goeie artsen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:24 schreef Girly het volgende:
[..]
niet echt de topic voor dit onderwerp,maar ik wilde op je berichtje reageren.
en helaas kan ik daar ook over mee praten, dat is ook hier in nieuwegein.
dit ligt wel iets anders, toen ik bij mijn vorige miskraam op de verkoeverkamer lag na een curretage.. (dacht ik eigenlijk lekker te kunnen bijkomen)
maar nee ik werd gewoon op de afdeling GEBOORTE neergezet.. waar iedereen de kersverse ouders feliciteerde.. (lag wel in een aparte kamer) maar toen ik uit die kamer een stap zette was alles in een feestsfeer(je zou ook denken dat je op een hele andere afdeling ligt, vond het vreselijk dat ik daar lag)
zo ook laatst toen ik moest opkomen voor echo wat bevestigde dat het hartje niet meer klopte, nou ze lieten me speciaal naar die afdeling komen zodat ik er niet mee werd geconfronteerd met zwangere vrouwen, nou goed vond ik lief dat ze daaraan dachten.. kom ik daar boven in die kamer.. ook weer kersverse zwangere (snap niet wat ze daar moesent terwijl alles beneden gebeurd) noujah goed.. dat is ook niet leuk als ze je nog daarvoor hadden gezegd dat ze je speciaal daarheen brengen.
ik kan er nog wel mee omgaan (ook al steekt het tuurlijk wel).. maar ik snap best van mensen die er NIET mee om kunnen gaan. dat het te pijnlijk is.
zou het ook wel prettig vinden als ze daar een speciale afdeling voor hebben.
En mijn HA verteld me nog geen 25 minuten geleden dat een vrouw elke cyclus de eisprong op de zelfde dag heeft....quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:25 schreef Merisse het volgende:
Dat is dag 18eerder had ik mijn eisprong op dag 13 1x, dag 15 1x, dag 16 2x en nu dus dag 18. Raar dat mijn cyclus regelmatiger is dan mijn eisprong. Ik heb altijd gelezen dat de periode vanaf eisprong tot ongesteldheid het meest constant is.
Ik temp niet maar heb het ook wel doordat ik dan het gevoel heb van een eisprong en danquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:49 schreef katinka het volgende:
hey ladies, ik kan er over meepraten hoor; mijn cylcus is heel regelmatig, maar mijn eisprong niet! Die komt soms op dag 15, 16,1718192021 !??!
Geen peil op te trekken dus. Wel irritant; hoe kom je dan nog geloofwaardig over bij hubby; als je zegt NU moet 't gebeuren...en 2 dagen later (adh van temp lijst) Nee, NU! moet het gebeuren
![]()
![]()
Behoorlijk! Ik heb er niet eens om gevraagdquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:56 schreef Justy_ het volgende:
Beaker: das niet zo leuk. jaloers vriendje en een jongen die je ergleuk vind. tuurlijk vleiend, maar wel lastige situatie...
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:20 schreef Ma-Maatje het volgende:
[..]
Ja, Hartje waar ben je en hoe is het met je?
Hartje, je hebt al een tijdje niet gepost, maar... zo'n 2 dagen geleden ben je wel even ingelogd geweest (hihi, ik voel me nu echt Magnum P.I. of Peterrrrr de Vries). Alles goed met je?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, hier ben ik!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:06 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
weet iemand waar LW is?
Ben haar ff kwijt en heb haar nodigeigenlijk niet ik maar Igraine
Dankje beaker, maar ik vind het een beetje offtopic eigenlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:51 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
MALLEMEID Speiciaal voor jouik heb je gemist zondag in Ter-Apel
![]()
http://www.thecrook.nl/Sprintdag_R4/
Hele snelle Renaultjes 4!! Het zijn een aantal foto's en filmpjes
uiterraard mogen de andere ook kijken hoor![]()
Beaker
Fijne avond allemaal
Op www.babybrabbel.nl (bij babyinfo, babyotheek) staat heel duidelijk uitgelegd waarom dat zo is (je temperatuur gaat omhoog als je je bed uitgaat dus is het niet meer betrouwbaar).quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:02 schreef heavenswoman het volgende:
Ik heb nu dus een thermometer aangeschaft en ga vanaf komende cyslus tempen, dus vanaf dag 1 menstruatie. (hopelijk komt ie niet maar oke ervan uitgaanda dat ik wel gewoon weer bezoek krijg van die duvels)
Nu vraag ik me af he, moet je nu echt elke dag exact dezelfde tijd tempen, en mag je echt niet eerst plassen (en waarom niet) ..
Hoi Igraine!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:29 schreef Igraine het volgende:
LW Thnx!!! Veel info maar je (ik in dit geval) kan maar beter voorberied zijn. Ik had wel al op internet gekeken en daar ook gezien over het prolactinoom maar ook dat een verhoogd prolactinegehalte kan komen door jarenlang cocaine en/of cannabisgebruik. Echt veel wijzer werd ik daar dus niet van.
Op zich ben ik voor zo'n prolactinoom niet echt bang, 10 jaar geleden zijn er allerlei scans gemaakt van mijn hoofd (ivm aanhoudende hoofdpij/migraine) en hebben ze niets gezien. En voor die tijd was mijn cyclus ook al zo onregelmatig als wat.
De gyn zei vorige keer dat ik ws PCO had, maar alle hormoonspiegels waren verder normaal bij de uitslag van het bloedonderzoek. Ik weet niet of het dus zo is, ben ik vanmorgen eigenlijk vergeten te vragen.
Merisse, ik zeg dat nav temperatuurlijsten en echo's...die templijsten klopten wel aardig (heb ik door die echo's bevestigd gekregen; destijds). Ovulatietesten heb ik kort erbij gedaan, maar ik werd er niet goed van, lijkt teveel op zw.test. Ik werd er te verdrietig van. Tempen doe ik trouwens ook al lang niet meer.quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:03 schreef Merisse het volgende:
Slaapmeisje, heel veel plezier in Tunesie
Igraine, succes morgen
Katinka, goh, ik ben dus inderdaad niet de enige met een regelmatige cyclus maar een onregelmatige eisprong. Zeg jij dat n.a.v. temperaturen, ovulatietesten of echo's?
Ik heb de (wegwerp)spuiten gehaald vandaag en daar werd ik niet vrolijk vanHet zijn toch enkele centimeters die je dagelijks in je buik moet jassen en best een behoorlijke hoeveelheid vloeistof. Vrijdag 11:00 uur prikles bij de huisarts. Hieperdepiep not hoera
De 1e x was 45 dagen, toen 27, toen 40, toen 26 dagen. Ik zit nu op 30 dagen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:30 schreef bixister het volgende:
ingrid teveel is 't niet gauw hoor!spannend nu dus voor jullie. heb 't niet zo gevolgd maar heb je alweer een keer een wat kortere cyclus gehad sinds je gestopt bent met de pil?
quote:uit het krantje:
Het is een betrouwbare zwangerschapstest in praktijkverpakking. Een minimum aan verpakkingsmateriaal maakt deze test supervoordeling!
die dingen verkopen ze ook via babybrabbel en premom en weet ik veel welke site nog meer van hun is.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:21 schreef melonovy het volgende:
Meiden alhier, ik moest vandaag even aan jullie denken. Ik kreeg vandaag een medisch foldertje in de brievenbus, die eigenlijk voor het bedrijf hier beneden bestemd is, maar ik had 'm uit nieuwsgierigheid wel even doorgelezen.:P
Mijn mond viel open bij het lezen van een artikel waar hier maandelijks een tientje aan wordt besteed door jullie: een zwangerschapstest. De cleartest kun je hier doodeenvoudig bestellen, en dan krijg je er dus 20! voor de prijs van 9,95!!! Excl. BTW.
[..]
[afbeelding]
Meer info op: http://www.henryschein.nl/
iedere test is in principe toch goed, alleen kunnen sommige testen je op een dwaalspoor zetten.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:23 schreef melonovy het volgende:
Ik heb me er nauwelijks in verdiept hoor, in die testen, waar het mij ook om ging, is dat er wel degelijk testen zijn die stukken voordeliger zijn dan die dingen van de drogist. Welke wel of niet goed zijn kan ik verder niet beoordelen.
Voordat ik stopte hoorde ik ook altijd van die horrostories over dat je als je stopt met de pil 3 keer per maand ongesteld wordt of helemaal niet, maar ik heb ongeveer 12 jaar de pil gebruikt en ben in april gestopt en het valt me echt zo onwijs mee met hoe regelmatig m'n cyclus nu alweer is. De eerste keer was het bijna 2 maanden, maar sindsdien schommelt het tussen de 32-35.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:06 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
De pil heb ik maar een jaar gebruikt! Kun je nagaan wat dat met je doet!
Nu gaat het best goed![]()
Ik schommel een beetje tussen 30 - 35 dagen met uitzondering van de laatste keer, want toen zat ik er overheen!
Ik voel me beter nu ik de pil niet meer gebruik
Voor mij geen pil meer
Hey Beaker, ben je gestopt omdat de pil slecht beviel of omdat je sowieso zwanger wilde worden? [ik ben trouwens wel 2 keer van pil geswitched en de laatste paar jaar had ik microgynon 30, een vrij lichte pil]quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:38 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
Hoi Jellyrose
Ik kon er duidelijk niet zo goed tegen en daarom ben ik maar gestopt!
Ben wel blij dat het nu erg goed gaatBeaker
En gewoon 5 dagen voor je NOD! Goed hoor!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:38 schreef Marie79 het volgende:
3 oktober Marie79 NOD
12 oktober Girl24 NOD
12 oktober Igraine fertiliteitspoli
14 oktober Pizzakoeriertje echo
16 oktober heavenswoman NOD
19 oktober Justy_ dokter
20 oktober Jonnetje NOD
21 oktober Merisse NOD
27 oktober AlsoStarring NOD
1 november Minoes1967 NOD
4 november Marie79 NOD
Hey Igraine!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:23 schreef Igraine het volgende:
Nou ik heb vandaag gebeld voor de 2e test voor m'n prolactinegehalte..En dat was goooeeeddd!
![]()
Dusss vandaag begonnen met de Primolut en die nu 10 dagen slikken. Dan zie we weer verder..
LWBedankt voor al je uitgebreide info, maar je blijft dus een apart geval....
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:57 schreef jessie het volgende:
He Jonnetje dus toch die boxhanger he!!!!!!!!![]()
Van harte meid.
En je mannetje natuurlijk ook!
En Wyllian natuurlijk ook!
lief dat je aan me denkt ... maar geef nie dat je niet op de hoogte bent hoor.. je heb het al druk zat met die kleine bink van jequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:32 schreef phluphy het volgende:
Girly ik ben niet helemaal op de hoogte maar hoop dat het weer een beetje gaat allemaal![]()
ook 5 dagen voor me nod jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:26 schreef Merisse het volgende:
had jij ook he Martineke een paar dagen voor je NOD
met mij is het goed hoor.merisse, ik probeer zo veel mogelijk te volgen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:18 schreef Merisse het volgende:
En je mag er ook nog eens niks voor gebruiken amber omdat je zwanger wil worden... Balen!
Jolene, hoest met jou? We zien je hier zo weinig tegenwoordig?
Ja klopt ik heb ook aan de prikpil gezeten maar ik zou je echt niet kunnen vertellen hoe lang het heeft geduurd voor ik mijn eerste menstruatie had want ik ben al weer een jaar of 3 van de pil af.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:05 schreef Dreamgirl het volgende:
PK Ik las dat je ook de prikpil hebt gehad. Hoe lang duurde het bij jou voordat je je eerste menstuatie weer had?
Ja op dag 3 ga ik aan de clomid.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:46 schreef LittleWoodstock het volgende:
Hey Igraine!
Hartstikkedat je prolactine bij de tweede test nu goed is!
Succes met de Primolut! Daarna ga je ook Clomid slikken, toch?
LW
ik wìl helemaal geen geval apart zijn.....![]()
![]()
Ik heb van de gyn ook de opdracht gekregen om eerst 10 dagen Provera (in jouw geval Primolut) te slikken en dan op dag 5 van de daaropvolgende bloeding, Clomid.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:59 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja op dag 3 ga ik aan de clomid.
Ik bedoelde 't niet lullig hoor....![]()
Gezellig heavenswomen gaan we samen testen ik ga morgen ook testen en eerst ook uitslapen jij succesquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:58 schreef heavenswoman het volgende:
BE:
Ik denk morgenochtend maar, het is vandaag al te laat op de dag
heb de test al in huis, en iemand hier raadde me aan tot zondag te wachten
k weet zo even niet precies wie
pssttt 5 dagen ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:14 schreef Merisse het volgende:
It was me heavenswoman omdat je zondag officieel over tijd bent. Maar je moet het uiteraard helemaal zelf weten. Jonnetje testte 5 dagen voor haar NOD positief en Martineke 4.
Heeeeel veel succes in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |