Oja, oom zijn is leuk. Totdat je een dozijn van die dingen op je af zien komen . . .quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:44 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi.. ja ,ik kom hier zelden of nooit.. maar binnen kort ben ik oom, dat had ik al een keer gemeld.
Yup, toen was mijn zus net zwanger...athans, toen had ik van mijn ma vernomen dat ze dat was.quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:49 schreef daniman het volgende:
ja idd sharkbait ik heb je hier geloof ik wel es eerder gezien
quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:52 schreef Lois het volgende:Hai Shark
Ik denk niet dat mijn ENIGE 'sibling' (ik weet geen equivalent in het ABN voor dat woord) dat voor elkaar krijgt. Ze is 38, haar man 53.. dus oudere ouders-to-be.quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:58 schreef ThunderChild het volgende:
Oja, oom zijn is leuk. Totdat je een dozijn van die dingen op je af zien komen . . .
Nou, roep dat maar niet te hard. M'n schoonouders presteerden het om er 14 te produceren (moet wel toegeven dat ze een stukkie jonger waren) . . .quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik denk niet dat mijn ENIGE 'sibling' (ik weet geen equivalent in het ABN voor dat woord) dat voor elkaar krijgt. Ze is 38, haar man 53.. dus oudere ouders-to-be.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:09 schreef ThunderChild het volgende:
Nou, roep dat maar niet te hard. M'n schoonouders presteerden het om er 14 te produceren (moet wel toegeven dat ze een stukkie jonger waren) . . .
Daar moet ik je gelijk in geven. Babies werken als een magneet op ze . . .quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:15 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb al voorgesteld om zo nu en dan te babysitten.. Goed om dames te lokken![]()
Goeie vraag, heb het gehoord maar weet het niet meer. Moet je morgen maar ff de herhaling doorspitten . . .quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:18 schreef daniman het volgende:
hoorde ik nou mijn naam?Zo ja dan heb ik gemist waar dat nou precies over ging...
het ging over hoeveel baby's er nu"in ouders" geboren zijn, lois dacht dat jij dat nagekeken had...quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:18 schreef daniman het volgende:
hoorde ik nou mijn naam?Zo ja dan heb ik gemist waar dat nou precies over ging...
Hee...jij luisterde niet meerquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:22 schreef Jelief het volgende:
het ging over hoeveel baby's er nu"in ouders" geboren zijn, lois dacht dat jij dat nagekeken had...
hihi ik ben slimmer dan ik dacht....quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hee...jij luisterde niet meer
Dat was de zwoele stem van Brighteyesquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:22 schreef Jelief het volgende:
[..]
het ging over hoeveel baby's er nu"in ouders" geboren zijn, lois dacht dat jij dat nagekeken had...
in wattes?quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:25 schreef Jelief het volgende:
ow ennuh Shark, je komt wel posten in T.O.E.T he?
Volgens mij had je daar al gemeld dat je zus in verwachting is.
we eisen wel foto's dan van je oom-zegger!
* Jelief geeft de schuld aan winampquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:29 schreef Lois het volgende:
[..]
Dat was de zwoele stem van Brighteyes
Ja hoor...er is altijd de dag erna een stream beschikbaarquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:31 schreef Anitra het volgende:
Hoe is de uitzending? Ik ben nl net wakker, heb eindelijk even kunnen slapen, maar heb dus wel de uitzending gemist. Dus hoop dat die morgen nog ergens te beluisteren is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |