abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22440431
* ff uitlurk:*
Shir: heeeel veelsterkte straksjes, en ik ben in gedachten bij je!
geef de hoop niet op,zolang er nog hoop is!
Het is een erg mooie echo! en dat wondertje blijft van jullie, hoe het ook zal gaan...

heelveel kracht en sterkte en de tekst van gister zal ik je even helemaal doorsturen, vind het een erg mooie tekst!
knuffel!!
A dream is a wish your heart makes, when you're fast asleep.
In dreams you will lose your heartache, whatever you wish for you keep.
No matter how your heart is grieving, if you keep on believing, the dream that you wish will come true.
pi_22440443
Oe ik lees nu pas van Girly. O meis, ik hoop toch zo dat die muts het mis had en dat je straks een heerlijk kloppend hartje ziet. Het is anders gewoon niet eerlijk!

Mel, wanneer mag jij nou weer voor een echo?

Kleintje!!!!!

toch beginnen!!
mooi he, alles
  woensdag 6 oktober 2004 @ 12:24:40 #103
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_22440491
Ik slikte (en slik nog steeds af en toe) multivitamine voor zwangeren van Kruidvat (eigen merk)
Een stuk goedkoper dan Gravitamon en de meeste andere merken en door mijn vk en gyn's helemaal oke bevonden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!fossiel woensdag 6 oktober 2004 @ 12:31:06 #104
2628 Karin
pi_22440615
Girly sterkte straks! Ik ga voor jullie duimen.
pi_22440675
je moet met die multidingen (zoals Gravitamon) een beetje uitkijken of er niet teveel ijzer in zit. Daar kan je namelijk kotsmisselijk van worden als je er gevoelig voor bent.
mooi he, alles
  woensdag 6 oktober 2004 @ 12:47:08 #106
34891 melonovy
La Kutschie
pi_22440925
Girly sterkte meid!!

Hier ook, zodra ik wist dat ik zwanger was ben ik aan gravitamon gegaan. Idem dito bij Chiara, dat heb ik toen doorgeslikt tot een half jaar na de bevalling ivm de BV.

Vrijdagmiddag moet ik om 15:15 uur naar de VK voor een echo! SPANNEND!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_22440935
Ik wil ook nog even Girly sterkte wensen vanmiddag. k hoop dat je met goed nieuws terug komt.

Melonovy, het schiet al op bij jullie thuis, las ik? Is het mooi geworden?

Bix, ik wist niet dat je aan het werk was. Leuk zeg (toch?) Ben je weer les aan't geven of iets anders?

Ik ben gister weer naar de verloskundige geweest. Alles prima. De baby groeit zelfs iets te goed want ik "liep" wat voor maar dat was verder geen probleem.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 12:50:12 #108
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_22440979
Dirly, van mij ook heel erg bveel sterkte vandaag, hopenlijk heb je goed nieuws.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_22441058
Kan ik een paar dagen niet bij de pc, kijk ik in ons lijstje of Girly nog altijd de onderste is, staat ze er niet meer in! Wat is dit??? Gauw teruglezen: oh, nee toch?

Girly meisje, ik vind het zo erg! Nog een klein half uurtje... Ik duim met iedereen hier mee voor goed nieuws hoor.

M@x, voor jou even een laatse loodjes aanmoedigingskusje .

En voor Melonovy ook een flink aantal duim-acties en positieve gedachten jouw kant op meid!

Alle andere meiden veel liefs van Ma-Maatje.
pi_22441085
Mel ook heel veel succes vrijdag
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_22441124
Mel ook succes!!!
spannende middag weer, ik ga F5 knop vast voor bereiden

Meiden het gaat goed komen met jullie!!!! moet gewoon
  woensdag 6 oktober 2004 @ 13:22:11 #112
34891 melonovy
La Kutschie
pi_22441568
Ja, ik wil ook niets anders dan dat het goed komt! Badankt voor jullie medeleven!

Ik kwam trouwens nog even terug om Kleintje succes te wensen, het is een belangrijke en mooie beslissing, ik hoop voor jou en je vriend dat jullie kinderwens voorspoedig mag verlopen en spoedig in vervulling mag gaan!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 6 oktober 2004 @ 13:33:40 #113
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_22441775
Girly is nú bij de gyn als het goed is! *duimt*
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 13:37:55 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22441865
Kleintje, wat lees ik nou tussen neus en post door! Wat gaaf!
Leuk hoor, je kan er nu iig een beetje concreter mee bezig zijn ipv alleen maar te willen en te twijfelen en te denken over 'wat kan' en 'wat hoort'.

woensdag 6 oktober 2004 @ 13:44:05 #115
34891 melonovy
La Kutschie
pi_22441995
girly zet 'm op meid!
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 6 oktober 2004 @ 13:47:45 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22442065
Mel, ook voor jou is het spannend vanmiddag! Ik duim voor een hele mooie echo met een prima groeiend beebje!
  woensdag 6 oktober 2004 @ 13:59:03 #117
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_22442242
Kleintje, heel erg veel succes.

Mel, spam die echo hier wel he.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 6 oktober 2004 @ 14:00:23 #118
45621 Suzanna
Mama van...
pi_22442266
Hallo allemaal!

Spannend zeg, met Girly. Ik hoop dat alles toch nog goed komt...en anders: VEEL STERKTE...

Een vriendin van mij die 11 weken zwanger is had dit weekend bloed verloren, en ze waren allebei erg verdrietig en bezorgd, maar gelukkig is met de echo duidelijk geworden dat het allemaal goed is. Ook het hartje was te horen.
Zulke dingen zijn wel heel verdrietig hoor...

Even over mij - lichamelijk best goed - mijn misselijkheid is een stuk minder!! Dat is een hele opluchting, want daardoor was het eigenlijk wel erg zwaar, achteraf gezien. Nu heb ik gewoon last van bandenpijn, bekkenpijn, rugpijn, moeheid en zere voeten, maar dat is allemaal lang niet zo erg!
Ik heb trouwens een babytje te logeren voor een weekje (tot vrijdag nog) en die is 6 maanden en krijgt haar tandjes (misschien had iemand het al gelezen in het grote-kleine-babietjestopic (o.i.d.))...
Nou weet ik in ieder geval hoe vermoeiend het kan zijn om een kindje te hebben! Maar het zal ook ewl extra vermoeiend zijn nu ik zelf 30 weken zwanger ben.

Wat? nog maar 10 weken??????????????

Ik moet zeggen dat er maar weinig zwangeren zijn die binnenkort gaan bevallen, alleen M@x eigenlijk he...

M@x, STERKTE!! Hoop dat de baby gauw komt...
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2004 @ 14:23:01 #119
81992 Githa
pi_22442748
Mel ook heel veel sterkte vanmiddag, ik wist niet dat je ook vandaag voor een echo moest maar dat kaarsje brand dus ook voor jou
Het lijkt me wel een goed teken dat je je goed voelt en geen tekenen hebt van een miskraam ...klinkt weer beter dus laten we hopen dat dit ook zo is Ik duim voor je.

Girly, Je zult het nieuws nu al wel weten.
Je had al gezegd dat je het naar alle waarschijnlijkheid niet direct kwam melden maar ik kan niet stoppen met aan je te denken..... Ik hoop zo dat alles in orde is.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 14:25:14 #120
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_22442804
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 14:23 schreef Githa het volgende:
Girly, Je zult het nieuws nu al wel weten.
Je had al gezegd dat je het naar alle waarschijnlijkheid niet direct kwam melden maar ik kan niet stoppen met aan je te denken..... Ik hoop zo dat alles in orde is.
Ik zit ook al steeds op F5 te rammen

En melonovy moest dacht ik vrijdag voor een echo toch?
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 12:47 schreef melonovy het volgende:
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2004 @ 14:28:50 #121
81992 Githa
pi_22442876
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 14:25 schreef texelonia het volgende:

En melonovy moest dacht ik vrijdag voor een echo toch?
ohw, dan heb ik weer eens half gelezen

Mel, dan brand ik vrijdag wel een ander kaarsje voor je ik was weer iets te voorbarig.....
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 oktober 2004 @ 14:35:27 #122
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22443017
Kleintje knoop doorgehakt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2004 @ 14:41:57 #123
81992 Githa
pi_22443148
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 12:34 schreef phileine het volgende:
je moet met die multidingen (zoals Gravitamon) een beetje uitkijken of er niet teveel ijzer in zit. Daar kan je namelijk kotsmisselijk van worden als je er gevoelig voor bent.
ohw ik wist niet dat je bij te veel ijzer last van misselijkheid kan hebben. als ik het zo goed zeg

Ik ben namelijk spuugmisselijk geweest in de eerste maanden maar het bleek ook dat ik een erg hoog ijzer gehalte had. Ik slikte toen ook Gravitamon maar de VK heeft me nooit op het verband gewezen
Misschien had het niet zo erg hoeven zijn ?
  woensdag 6 oktober 2004 @ 15:23:54 #124
45621 Suzanna
Mama van...
pi_22443995
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 00:47 schreef Girly het volgende:
jullie horen morgen van me.. ik moet er om 13:30 zijn

ik zal niet vrijwel direct erna posten..

liefs shirley...
Ze zou niet gelijk erna posten....dus we horen het dan nog neem ik aan...maar het kan dus even duren blijkbaar.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 15:25:41 #125
45621 Suzanna
Mama van...
pi_22444037
Ik heb geen mulitvitamines geslikt en ben toch heel erg misselijk geweest, Githa...dus het hoeft er niet mee te maken te hebben. Ik heb inderdaad wel gehoordd dat het de misselijkheid kan versterken. Dat was één van de redenen waarom ik het niet heb geslikt , een andere was dat de verloskundige het niet nodig vond.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 15:51:29 #126
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_22444587
Ik kreeg juist Gravitamon aangeraden omdat ik al vanaf het begin van mijn zwangerschap bloedarmoede had. Helaas bleek het niet voldoende, en moest ik alsnog aan de staalpillen
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2004 @ 16:03:05 #127
81992 Githa
pi_22444825
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 15:51 schreef pluisje het volgende:
Ik kreeg juist Gravitamon aangeraden omdat ik al vanaf het begin van mijn zwangerschap bloedarmoede had. Helaas bleek het niet voldoende, en moest ik alsnog aan de staalpillen
Dat is dan juist de andere kant

Ik zeg niet dat de misselijkheid hierdoor veroorzaakt werdt maar ik kreeg medicatie om de misselijkheid tegen te gaan en had daar naast mijn gravitamon, dus ik vraag me nu af of dat niet gewoon elkaar tegen gewerkt heeft en dus stoppen met gravitamon al een eind van de klachten had weg kunnen nemen.
Niet dat daar nu nog veel aan te doen is maar het lijkt me fijn om te weten voor andere.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 17:11:32 #128
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_22446443
M@xie ga je nog een beetje bevallen?! Hoe is ie verder met je?

Loena fluistert: Leuk nieuws Kleintje, hup "verstand" overboord en gaan met die banaan, nou ja banaan?!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  woensdag 6 oktober 2004 @ 17:26:16 #129
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_22446762
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 17:11 schreef Loena-tik- het volgende:
M@xie ga je nog een beetje bevallen?! Hoe is ie verder met je?

Gisteren riep ik nog heel stoer dat het me niet uitmaakte dat het nog even zou gaan duren, maar vandaag wil ik gewoon zo graag mijn babietje vasthouden. Ik ben het zat en eigenlijk mag ik nog niet klagen want ik ben vrijdag pas uitgerekend. Ik heb nog totaal geen signalen ontvangen dat het snel gaat gebeuren, maar ik vind de baby zo akelig stil. Ik voel hem bijna niet meer en dat maakt me dan weer bang, terwijl ik weet dat het erbij hoort aan het einde van de zwangerschap.
Morgenmiddag moeten we weer naar de vlos en ik hoop zo dat alles okay is en dat we nog steeds op schema liggen.

Geweldige dingen hormonen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 6 oktober 2004 @ 17:27:26 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22446788
Ben zo benieuwd hoe het met Girly is...
Wijffie ik hoop dat het goed met je gaat!

En Mel? Jij bent toch zeker nu ook wel aan het prutsen met je scanner om zo die prachtige echo te showen!
pi_22447108
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 17:27 schreef Brighteyes het volgende:
En Mel? Jij bent toch zeker nu ook wel aan het prutsen met je scanner om zo die prachtige echo te showen!
BE, volgens mij hoeft ze vrijdagmiddag pas naar de vk.
quote:
melonovy - woensdag 6 oktober 2004 @ 12:47

pi_22447683
hallo meiden..

sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten.. ik ben na het nieuws direct met mijn moeder er tussen uit gegaan..

had een hele lieve gyn.. jonge meid.. maar wist duidelijk waar ze over praatte.. we hebben samen heel goed en lang gekeken naar de kleine.. maar ze was toch tot de conclusie dat het kindje was gestorven.. ik zelf zag ook niks knipperen..

het nieuws dat echt bevestigd komt hard aan.. maar heb me ondanks toch groot gehouden.. we hebben nog gekeken of er een mooie echo gemaakt kon worden wat ik mee kon krijgen.. had ze ook de tijd voor.. dus helemaal niet gehaast..
vind ik erg fijn als mensen rustig de tijd met je nemen..

ik moet donderdag terug komen. maar als ik voor die tijd problemen heb of vragen.. mag ik altijd bellen..

ze had zelfs gezegd dat als er een curretage komt. dat ze probeerd te zorgen dat ik in ieder geval iets van die kleine mee kan nemen (ze hebben niet alles nodig voor onderzoek) ze probeerd dat voor me te regelen. vond ik zo lief van haar

dus tot die tijd is het ff afwachten of het vanzelf komt en anders ga ik donderdag alles bespreken wat ik wil.. kan er tot die tijd over nadenken.

ik wil nogmaals iedereen bedanken dat jullie zo meeleven met me vind ik zo fijn..

en melonovy laat jouw nieuws dan goed zijn vrijdag!!! daar sta ik op!! succes meid..

hopelijk heb ik jullie genoeg kunnen informeren.. en anders vragen jullie maar

ohja dit wilde ik ook nog zeggen.. ik mocht van mijn vriend een mooi hangertje uitzoeken met een mooi ketting.. en we gaan nog een naam verzinnen voor die kleine.. heb een klein babytje uitgezocht van 2cm groot ongeveer.. wat overeenkomt met de grootte die het nu is supermooi... en heel erg lief van m..

ik ga nu ff op de bank zitten... heb het ff gehad ...

heel veel liefs iedereen.. en sorry dat het zo lang duurde.. maar wilde er ff uit...

liefs en kussies shir
pi_22447798
Girly....
Heeeeeeel veel sterkte lieverd.Meer woorden heb ik niet voor je! Hou je ontzettend taai!
pi_22447845
Oneerlijk en waarom. Dat komt in me op. Girly meid heel veel sterkte...dikke
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_22447923
ach lieve schat toch, wat ontzettend verdrietig is dit toch. Het is idd erg netjes van de gyn dat ze de tijd voor je heeft genomen. Sterkte meid!
pi_22447942
Ik post mischien niet zoveel maar ik leef en lees wel degelijk met jullie mee!

Heel veel sterkte girly!
tis allemaal wat
pi_22447950
tex± wij hebben het eigenlijk gewoon niet aangepakt

Bij alicia is ook idd de tweede naam de roepnaam geworden. Nog voor dat de geboortekaartjes de deur uit waren waren de meest belangrijke mensen (lees: opa's en oma's al langsgeweest en die wisten niets anders dan dat het kind Alicia heet (en verders niet) Dat ging als lopend vuurtje rond in de fam en toen een dag later de kaartjes verstuurd werden (dus pas weer een dag later aankomen bij de mensen) was het puur een formaliteit voor hen dan een kennisgeving van de naam.

Sowieso zij die met je kind omgaan en nauw betreokken erbij zijn weten dus vrijwel direct hoe het heet, wat de roepnaam is, etc etc en de rest tja. Dikke pech maar zoveel belang hebben die daar toch al niet bij (kennelijk).

Bij JD hetzelfde eigenlijk, iedereen wist al hoe hij heette voor de kaartjes thuis waren bij de mensen. Er zwerven hier en daar wat mensen rond die denken dat hij voluit geroepen word straks vanuit de speeltuin, maar die mensen hebben puur uit fatsoen van ons een kaartje gekregen en zien wij verder ook niet (en mij maakt het dan ook niet echt uit hoe hen denken dat mijn kind heet).

Waar je wel aan moet denken is doorgeven bij de burgelijke stand wat de roepnaam is, dus wel de namen in de 'normale' volgorde doorgeven waarop jij wil wat de initialen zijn, maar daarnast vermelden wat de roepnaam is. Zodat niet al te 'zware' offieciele stukken met de juiste initiaal beginnen of zelfs voluit de naam kunnen gebruiken.
Das wel net zo leuk voor het kind. (alicia zou namelijk anders K. roodbol op de post hebben, ook als het om flut dingen gaat, bv registratie bij het cb en dat wilden wij dus niet en daar pronkt netjes een A)
pi_22447954
Wat ontzettend naar voor je Girly Heel veel sterkte
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2004 @ 18:28:11 #139
81992 Githa
pi_22448085
Ohw nee! Girly meissie ik weet niet wat ik moet zeggen.
Ik had zo gehoopt dat het allemaal goed zou gaan.
Ik was zo blij toen je eindelijk weer dat tweede streepje had en nu dit

Wat vreselijk lief van je vriend dat hij je dat hangertje heeft laten uitzoeken als aandenken aan jullie kleintje
Een erg mooi aandenken

lieve lieve Girly ik weet eigenlijk niks te zeggen om je te troosten maar als je even wat kwijt wil dan weet je me te vinden.
Verder wil ik je nog wel even zeggen hoe knap ik het van je vind dat je dit zo kunt vertellen maar meissie .....lekker flink uithuilen is nog altijd een goed medicijn dus krop het niet op en gooi het er uit zodat je het met wat tijd een plekje weet te geven
pi_22448467
girly: nee meid!!! ow verdorie!!!
Wel een erg mooi gebaar van je vriend.
dikke knuffel en heel veel sterkte meid...
A dream is a wish your heart makes, when you're fast asleep.
In dreams you will lose your heartache, whatever you wish for you keep.
No matter how your heart is grieving, if you keep on believing, the dream that you wish will come true.
pi_22448538
Girly wat erg nou...wel mooi gebaar zo een ketting met babyhanger.
sterkte
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 6 oktober 2004 @ 18:50:45 #142
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_22448551
Girly , ik had zo gehoopt dat het allemaal één grote vergissing was. Wat vreselijk voor jullie.

Wel ontzettend lief van je vriend dat je een hangertje mocht uitzoeken en ook heel attent van de gyn dat ze de tijd voor jullie heeft genomen en dat ze een mooie echo-foto heeft uitgezocht.

Veel sterkte voor jullie.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_22448585
Girly wat kl*te
Blij dat je iig een goeie gyn hadhad ze heel lang haar? Ook een mooi gebaar van je vriend. Ik wens jullie heel veel sterkte en knuf je mag me altijd aanspreken op msn als je mijn adres nog heb
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 oktober 2004 @ 18:57:43 #144
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22448699
Ach Girly... wat ontzettend verdrietig Gelukkig dat ze nu wel de tijd voor je hebben genomen, en dat ze het mogelijk willen maken voor je om op je eigen manier afscheid te nemen van je kleintje. En je vriend is echt superlief, wat een geweldig idee van hem Een heel mooi aandenken aan wat niet mocht zijn...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22448841
Ik weet ff niet meer te zeggen dan sterkte de komende tijd Girly, wat ontzettend oneerlijk is dit
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2004 @ 19:06:39 #146
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22448911
Ow GirlyShir meissie wat een ontzettend rotbericht zeg. Je hebt je er al een klein beetje op voor kunnen bereiden toen je het nieuws voor het eerste hoorde, maar nu het dan toch zo bevestigd is komt het toch behoorlijk hard aan. Misschien geen troost voor je op dit moment, maar wie weet wat jullie hierdoor bespaard is gebleven. Wel heel fijn dat de gyn zo geduldig met je was en je zelfs iets van je kindje mee kan geven en jullie het zo een plekje kunnen geven.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 19:12:15 #147
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22449049
Girly
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  woensdag 6 oktober 2004 @ 19:18:39 #148
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_22449178
Oh Girly Heel veel sterkte met dit verlies. Ik hoop dat je het een beetje kan verwerken en een plekje kan geven. En wat een ontzettende lieverd is je vriend.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  woensdag 6 oktober 2004 @ 19:21:35 #149
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_22449241
GIrly, wat ontzettend naar voor jou en en je vriend. Heel veel sterkte de komende tijd
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 6 oktober 2004 @ 19:23:13 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22449270
Girly, wat vreselijk meisje! Ik weet even niet goed wat ik moet zeggen.

En ik lees dus echt met mijn stomme kop al de hele dag 'vanmiddag' waar Melonovy 'vrijdagmiddag' zegt... Mijn ogen zijn dus blijkbaar niet zo 'bright' vandaag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')