hallo meiden..
sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten.. ik ben na het nieuws direct met mijn moeder er tussen uit gegaan..
had een hele lieve gyn.. jonge meid.. maar wist duidelijk waar ze over praatte.. we hebben samen heel goed en lang gekeken naar de kleine.. maar ze was toch tot de conclusie dat het kindje was gestorven.. ik zelf zag ook niks knipperen..
het nieuws dat echt bevestigd komt hard aan.. maar heb me ondanks toch groot gehouden.. we hebben nog gekeken of er een mooie echo gemaakt kon worden wat ik mee kon krijgen.. had ze ook de tijd voor.. dus helemaal niet gehaast..
vind ik erg fijn als mensen rustig de tijd met je nemen..
ik moet donderdag terug komen. maar als ik voor die tijd problemen heb of vragen.. mag ik altijd bellen..
ze had zelfs gezegd dat als er een curretage komt. dat ze probeerd te zorgen dat ik in ieder geval iets van die kleine mee kan nemen (ze hebben niet alles nodig voor onderzoek) ze probeerd dat voor me te regelen. vond ik zo lief van haar
![]()
dus tot die tijd is het ff afwachten of het vanzelf komt en anders ga ik donderdag alles bespreken wat ik wil.. kan er tot die tijd over nadenken.
ik wil nogmaals iedereen bedanken dat jullie zo meeleven met me
![]()
vind ik zo fijn..
en melonovy laat jouw nieuws dan goed zijn vrijdag!!! daar sta ik op!! succes meid..
hopelijk heb ik jullie genoeg kunnen informeren.. en anders vragen jullie maar
![]()
ohja dit wilde ik ook nog zeggen.. ik mocht van mijn vriend een mooi hangertje uitzoeken met een mooi ketting.. en we gaan nog een naam verzinnen voor die kleine.. heb een klein babytje uitgezocht van 2cm groot ongeveer.. wat overeenkomt met de grootte die het nu is
![]()
supermooi... en heel erg lief van m..
![]()
ik ga nu ff op de bank zitten... heb het ff gehad ...
heel veel liefs iedereen.. en sorry dat het zo lang duurde.. maar wilde er ff uit...
liefs en kussies shir