abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22549932
Justy, succes vandaag bij de vervangende huisarts. Als ik het goed onthouden heb kun je meer op die vervanger rekenen dan op je eigen huisarts (of diens assistente) hč?
Ik hoop dat je nu eindelijk eens duidelijkheid krijgt (duim, duim).
pi_22554776
Nou ik ben geweest, dacht dat ik misschien een blaasontsteking kon hebben, maar nee hoor, dat was niet het geval.
nu moetik op het spreekuur komen en gaan ze toch een test afnemen,ze vroeg nog waar ik meer last van had, en zei nog dat hte wel typische verschijnselen waren van een beginnende zwangerschap.
Dus nu moet ik daar deze week heen, weet nog niet wanneer, hangt even af van vriend, die wil mee.
en ja ik vertrouw deze assistente meer dan die andere, ook omdat ik tot nu met beide miskramen bij hun ben geweest.
ze kennen me dus wel, en weten van de voorgeschiedenis af, das ok wel prettig.
maar goed, hoop dat er dan ook eindelijk duidelijk word wat er nu gaande is.
als ze t niet vertoruwen sturen ze me door naar gyn.
daarvoor hoef ik niet te wachten op mn eigen dokter.
baal er van dat ze daar zon slechte communicatie hebben met de assistente, maar vanhaaris bekend dat ze graag zelf doktertje speelt zal er volgende week een klacht over indienen.
maar goed, eerst maar naar de vervanger en zien wat er gaat gebeuren.

hoe gaat het verder met iedereen hier?
liefs,
saar
A dream is a wish your heart makes, when you're fast asleep.
In dreams you will lose your heartache, whatever you wish for you keep.
No matter how your heart is grieving, if you keep on believing, the dream that you wish will come true.
pi_22555036
Jeej zeg kan het nóg vager? Doe gewoon thuis nog een test dan ben je gelijk van het gezeik af
  maandag 11 oktober 2004 @ 16:06:42 #154
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_22555328
Mallemeid, wat jij zegt, zat in mijn hoofd. Tests zijn betrouwbaar. De dokter doet dezelfde tests ook. Waarom test je niet nu gewoon nog een keer? Ik snap er werkelijk niets van.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_22559581
Ja justy, komop test nou gewoon joh. Het is nu een stuk later dan je eerdere tests, dus als je zwanger bent moet ie echt vet positief zijn of in ieder geval een stuk duidelijker dan die vage streepjes waarvan je het niet precies wist. Dan ben je gelijk van de onzekerheid af.
mooi he, alles
pi_22559811
Euhm....ze heeft toch al 2x of 3x thuis getest en die waren toch vaag posi?En omdat ze andere klachten heeft,ging ze toch naar die vervanger,omdat ze denkt dat ze wel zwanger is?
Justy,hebben ze niet meteen aangeboden om daar een test te doen dan?
Groetjes,Minoes
pi_22561411
ja maar dat was alweer een tijdje geleden. Inmiddels zou ie echt wel een stuk positiever moeten zijn. Justy, hou je er ook rekening mee dat je cyclus waarschijnlijk veel onregelmatiger is en je menstruatie ook anders nu je gestopt bent met de pil? En dat je lijf heel anders aan kan voelen daardoor?
mooi he, alles
pi_22569163
voor iedereen die het vaag vind:
ik heb twee keer thuis getest met vaag posi resultaat.
Ik zou nu bij dedokter eentest laten doen omdat ze me daar meteen door kunnen sturen.
En ik ben al tigmaanden geleden gestopt met depil en steeds rond dezelfde dag ongesteld geworden.
ik weet ook wel dat eenlijf niet altijd volgens het boekje gaat,endat het vaag kan lijken.
Maar stop eens met dat gezeik van: kan het nog vager oid, of ga eens thuis testen.
ik test bij de dokter, omdat ze daar meteen meer kunnen doen, en ik ook weet dat ik ook niet (meer) zwanger hoef te zijn,maar dat er dan gekeken word naar wat anders.
anders is het altijd zo, dat als ik ong ben geweest dat ik dan geen klachten meer heb tot de eisprong en ik herken veel met de vorige zwangerschap.
Ik zal het wel weer te persoonlijk opvatten, maar word er wat flauw van dat veel wel precies weten hoe het zit etc en zal vast lief bedoeld zijn maar ik wacht met testen omdat ik dat bij de dokter wil laten doen.

minoes: ja, dat hebben ze aangeboden maar hadden t liefste ochtendurine, daarom moet ik deze week terug komen en op het spreekuur komen(bij de vervanger dus)

en alle Testen betrouwbaar? ja meestal wel, maar niet meteen bij iedereen.
vorige keer was het ook pas na vijf weken zwanger vaag positief.
No matter how your heart is grieving, if you keep on believing, the dream that you wish will come true.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 09:25:01 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22569209
Justy? Ik denk dat de meesten het niet negatief naar jou toe bedoelen hoor, maar meer dat de stituatie met de huisartsten zo vaag is.

En het aandringen op het testen is wrsch omdat, althans, dat heb ik zelf, ik geen zin zou hebben om te wachten tot je bij die en die dokter terecht kan en dan ook nog eens tot je vriendje mee kan.
Ik ben gewoon hardstikke benieuwd of je nou wel of niet zwanger bent...

Denk je trouwens niet dat je verhaal beter past bij de 2e streepjes? Ik bedoel alles wijst er toch wel op dat je zwanger bent...Het lijkt ergens wel een beetje op het verhaal van Pizzakoeriertje.
pi_22569296
JUSTY....jammer,dat ze je ochtendpiesje gemist hadden dan Succes ermee van de week,weer je al wanneer je gaat?
Groetjes,Minoes
pi_22571206
ja, k snap het wel dat ze willen weten hoe het nu zit, dat heb ik ook.
het is met de artsen inderdaad vaag, ben wel blij dat ik nu bij deze terecht kan.
en ze verder kijken.
moet alleen wachten tot vriend meekan, die wil mee, en ik kanook niet alleen heen.
Dat ik zelf niet meer thuis test nu is omdat ik er het geldniet voor heb en het ook wat onnodig vind om eerst hier te testen en dan weer bij de dokter, waar ik ook zelf moet betalen.(niet dat k het er nie voor over heb,maar heb t geld op t moment even niet)
Als ik idd zwanger ben, dan zien we het wel bij de dokter.
Dat voelt voor mij rustiger dan wanneer ik nu weer thuis zou testen.

en ik verhuis weer trrug naar 2de streepjes dan
  woensdag 13 oktober 2004 @ 22:16:32 #162
1087 Merisse
broddeltante
pi_22608123
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 18:02 schreef Lemijn het volgende in het tweede streepje:
Merisse, wat een vaag gedoe. Als geneeskunde student heb ik mijn grote medicijnenboek er even voor je bijgepakt...
Ik zou zeggen: spuiten vanaf de positieve test, juist door wat de stollingsarts je vertelde over de oorzaak van je miskramen. Zou je deze man niet kunnen bellen om extra uitleg? (als je toch bezig bent met telefoontjes met artsen...) Als hij nu ook begint over dat protocol, kan je ook vragen waarom het protocol zo is. Ze maken me nieuwsgierig

De enige reden om naar deze mensen te luisteren is als het kwaad zou kunnen om vanaf de positieve test al heparine te spuiten. Ik kan wel hele verhalen vinden over heparine maar niet voor jouw situatie (die is ook niet zo gangbaar natuurlijk). Mijn conclusie zou zijn: lekker spuiten. Maar vaag is het wel, zo.
En fijn van de chromosomen natuurlijk!
Lemijn, bedankt voor je mening. Ik ben internet af aan 't struinen op zoek naar informatie en heb inderdaad in het protocol van de NVOG gevonden: pas spuiten vanaf hartactie. Maar ik heb ook een medisch artikel gevonden dat beweert dat heparine de innesteling kan bevorderen! Ben geneigd te gaan spuiten vanaf een positieve test. De stollingsarts spreek ik over 2 weken weer en ik zal het dan wel verder bespreken met hem. Als ik eerder zwanger ben ga ik gewoon spuiten sprak zij stoer
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_22608840
Merisse, kan het kwaad om te spuiten vanaf de positieve test? Anders zou ik dat gewoon lekker doen als ik jou was. Ik dacht dat die stollingsfactor ook invloed had op het innestellen inderdaad, dus dan wil je er zo snel mogelijk bij zijn. Moet je ook aspirine slikken?
mooi he, alles
  woensdag 13 oktober 2004 @ 23:00:12 #164
1087 Merisse
broddeltante
pi_22609304
Phileine, jij ook bedankt voor je reactie
Ja ik slik ook aspirine (om precies te zijn Carbasalaat-calcium Cardio 100 mg, valt onder de Salicylaten, bloedstolling-remmers, net als aspirine). Ik weet niet of het kwaad kan om te spuiten vanaf een positieve test maar kan ook geen reden bedenken waarom het kwaad zou kunnen. Misschien vanwege de innestelingsbloeding? Ik heb me ook afgevraagd waarom ze ervoor gekozen hebben om pas te spuiten vanaf hartactie. Misschien omdat ze denken dat oorzaak van een miskraam de slechte doorbloeding van de placenta is en die placenta ontstaat pas tegen de tijd dat er hartactie is? Zoiets? De voornaamste reden waarom ik wel vanaf een positieve test zou willen gaan spuiten is omdat het bij mij nog nooit tot hartactie gekomen is en omdat dus waarschijnlijk de innesteling misgaat.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 23:52:01 #165
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_22610616
Merisse je sig
Over dat spuiten en wanneer te beginnen: je zou er toch hoorndol van worden dat daarover geen duidelijkheid te krijgen is? Kun je niet meerdere artsen bellen en vragen om een second, third en voor mijn part fourth opinion?
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 14 oktober 2004 @ 01:11:06 #166
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_22612429
Lekker doen dus! Hoppa. Ik zie dat kind van jou wel komen binnenkort
Volgens mij is er vanaf de innesteling al aanleg voor de placenta. In het begin is er zelfs meer placenta+vliezen dan embryo. Dacht ik, het is te laat om het op te zoeken. Iig is de hartactie er pas later.
Je gaat dus weer naar die stollingsarts? Ik ben erg benieuwd naar zijn verhaal!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 14 oktober 2004 @ 07:50:39 #167
1087 Merisse
broddeltante
pi_22614205
Ik heb mijn vragen gesteld op het obgyn.net forum:
- waarom pas spuiten vanaf hartactiviteit als heparine ook een gunstige invloed kan hebben op de innestelling?
- kan het kwaad om al te spuiten vanaf de positieve test i.p.v. vanaf de hartactiviteit

Gisteren was ik helemaal in zak & as en had de neiging het hele zwanger worden maar te laten zitten maar nu ben ik toch weer wat optimistischer gestemd. Het lijkt ook wel alsof ik door de omstandigheden in de richting gedwongen word van zelf dokteren. Eerst op eigen initiatief naar het AMC voor die Alife studie, toen met de aspirine waar ik maanden heb moeten wachten op een recept en nu weer met die heparine.
pi_22615197
MERISSE.....digipeettante :')
Wat een heerlijk onduidelijk gedoe(ALWEER ) bij jou.Ik zou als ik jou was de volgende keer een enorme hutkoffer in pakken,naar die stollingsarts gaan en wijzend op die koffer zeggen:"En nou ben ik t zat,ik ga pas weg,als ik ALLE antwoorden heb en er geen onduidelijkheden meer zijn"!.
Moet je kijken hoe hard ie gaat hollen voor je
Meis,geef de moed niet op hoor en ga gewoon die stollingsarts bellen vandaag en dan vraag je,of er bezwaar is,om al te gaan spuiten vanaf een posi test.En zo ja/nee,waarom dan wel/niet.
Groetjes en knuf,Minoes
  donderdag 14 oktober 2004 @ 10:08:30 #169
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22615425
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 11:43 schreef Justy_ het volgende:
knip
Als ik idd zwanger ben, dan zien we het wel bij de dokter.
Dat voelt voor mij rustiger dan wanneer ik nu weer thuis zou testen.
en ik verhuis weer trrug naar 2de streepjes dan
nee je verhuist naar zwangerschap en geboorte dan
pi_22616624
JUSTY......ben je al bij die vervanger geweest? enenenenenenenenenenenen??????
Hoe ging de test en wat gaf ie aan?????
Groetjes,Minoes
pi_22618976
Even voor de duidelijkheid:
Mijn oude naam was minoes1967,nu ben ik minoes_ en heb ik ook een plaatje,met behulp van MISS-D(en mezelf) na een dag puzzelen.
Dus,vanaf nu is t minoes_
Groetjes,Minoes
pi_22619545
even kort een berichtje van mij:
ben bij vervanger geweest, moet dinsdag naar eigen dokter om naar de gyn te gaan en dan gaan ze uitzoeken waar het misgaat, en wat er aan de hand (kan) zijn.
de test was negatief maar naar aanleiding van de posi testen wil hij toch dat ik doorverwezen word naar gyn.,want het leek hem weer op een mk. afgaande op het bloedverlies en de klachten.
Vriendje en ik willen nu ook dat er gekeken word, laat ze maar uitzoeken of alles wel ok is. en waarom t steeds in dezelfde week misgaat.
ook al zijn we dan nog niet zolang als anderen hier bezig, het vreet wel aan me.
en ik weet dat het voor anderen ook erg moeilijk is.

* sorry als het wat kortaf overkomt, ben beetje in pissed-bui*

sterkte iedereen hier!
  donderdag 14 oktober 2004 @ 13:51:59 #173
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22619819
Shit Justy:
Had stiekum gehoopt dat de test psotief zou zijn..... maar jij waarschijnlijk zelf veel meer

heel veel sterke Justy, wat een klotenieuws weer zeg,
En ben maar lekker pissed-off en laat iedereen maar lekker zeuren.
Jij voelt zelf het beste welke beslissingen je moet nemen!!! Ookal vind iedereen het vaag ofzo....
Ik hoop dat nu eens goed uitgezocht word waar het mis kan gaan en misgaat steeds.
Sterkte meis!!
  donderdag 14 oktober 2004 @ 14:15:28 #174
93804 Pizzakoeriertje
Je blijft mijn nummer 1!!
pi_22620308
Sterkte Justy!

En nu maar hopen dat jij binnenkort duidelijkheid krijgt!
pi_22620365
Jus, zonder flauw te willen doen, je hebt dus nu een paar keer achter elkaar op het zelfde moment in je cyclus een bloeding gehad na een vaag positieve test? Wanneer stopte je nu ook alweer met de pil? Ik herinner me dat toen je hier begon met posten, je namelijk nog wel de pil slikte.
mooi he, alles
pi_22625132
Justy, sterkte meid!

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Laat ze je maar goed onderzoeken! Knuf!
pi_22627163
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 14:18 schreef phileine het volgende:
Jus, zonder flauw te willen doen, je hebt dus nu een paar keer achter elkaar op het zelfde moment in je cyclus een bloeding gehad na een vaag positieve test? Wanneer stopte je nu ook alweer met de pil? Ik herinner me dat toen je hier begon met posten, je namelijk nog wel de pil slikte.
5 maanden geleden ben ik gstopt met pil. en daarna steeds regelmatige cyclus.

wie zei ook nog maar weer, dat een vaag positieve test ook positief was?
nee, niet achter elkaar op het zelfde moment in de cyclus, op t zelfde moment in een zwangerschap, steeds na 5/6 weken.
En pilgebruik heeft er niets meer mee te maken.
pi_22627293
Ik heb ook eens ergens gelezen dat je een heel vaag positieve test kan krijgen als je eisprong er aan zit te komen of er is.

5 maanden nadat ik gestopt was met de pil was mijn ongesteldheid trouwens nog láng niet goed!
pi_22627406
Dat klopt mallemeid. De ovulatietesten die werden bij mij ook positief toen ik zwanger was.

Justy wat Phileine denk ik bedoelt is dat je cyclus dus ook veel langer kunt zijn. Misschien is je miskraam wel je ongesteldheid. Als je een aantal keer na elkaar een miskraam hebt na 5 of 6 weken. Kan dit misschien ook steeds je ongesteldheid zijn geweest. Dit omdat je testen niet positief waren. Het kan dan alle kanten op.
Hopelijk vinden ze wat bij de gynecoloog.
Sterkte met de teleurstelling!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22629527
Jus, je bent denk ik een beetje in de war. Hier op fok schreef je eind juli dat je eindelijk met de pil ging stoppen. Vlak daarvóór slikte je hem nog (zelfs op advies van de assistente terwijl je dacht dat je zwanger was, weet je nog?) Dan zou je nu dus 2,5 maanden gestopt zijn. In die tijd heb je herhaaldelijk bloedingen gemeld en overtijd zijn, dus niet bepaald een regelmatige cyclus. Het kan dus heel goed dat die vage streepjes op iets anders duiden of dat je dat verkeerd hebt gezien (ik vergiste me laatst ook nog bijna in zo'n streepje, zoals ik toen schreef in het 2-streepjes-topic).

Totdat je een vruchtje op een echo hebt gezien, kun je de zwangerschapsduur alleen maar afmeten aan de lengte van je cyclus. Als jij dus zegt dat je steeds op hetzelfde punt in de zwangerschap een bloeding krijgt, zeg je eigenlijk dat je steeds op hetzelfde punt in je cyclus een bloeding krijgt. Dat bedoelde ik.
mooi he, alles
pi_22629564
Merisse, heb je al antwoord op obgyn.net?
mooi he, alles
pi_22630772
ik heb toen twee maanden pil geslikt omdat ik erg veel last had van hormoonkwalen, daarna was de cyclus erg regelmatig, en een normale bloeding herken ik wel.
ik ben twee maanden aan de pil geweest in mei en juni, toen ben ik gestopt.
maar goed, het kan van alles zijn maar ik heb tot nu toe iedere maand zelfde symptomen als ik ongesteld moet worden en vaag positieve testen aan het eind van een cyclus, uitgaande van de normale lengte van mij, lijken me niet echt wijzen op een eisprong.

en wanneer de cyclus bij iemand weer normaal is, is bij iedereen anders.

heb geen zin om "aangevallen "te worden, en zo komt het wel over.
ik ben net zo goed bezig om zwanger te raken als de anderen hier. .
k zal me wel weer verkeerd uitdrukken maar ik weet nie hoe ik het anders kan verwoorden.
pi_22631317
om maar eens een greep te doen, neem bijvoorbeeld:
Wachten op het tweede streepje #39
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 11:45 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
ja begrijp je verwarring,ik was idd zwanger, stop nu met pil en mn nod staat er omdat ik van plan was om de pil door te slikken maar dat doe ik nu niet! dus wanneer mijn nod er is weet ik niet.
en ja dat ik wat warrig overkom, is omdat ik ook een warhoofd ben momenteel sorry.
in het andere topic heb ik gezet dat ik idd zwanger was en een bloeding, hier in dit topic heb ik ook gemeld dat ik een positieve test had,wel een met vaag streepje maar wel duidelijk merkbaar in mn lijf, en ook meerdere dagen overtijd
en ik stop nu met de pil ja, maar wacht nog even met kids tot mn lijf hersteld is van alles en ik me ook weer beter voel.
eind juli dus, de cycli daarna was je steeds overtijd en/of zwanger volgens eigen zeggen. Dus hoe kun je nu zeggen dat je cyclus sindsdien heel regelmatig is geweest?

En dit soort dingen is nou wat maakt dat mensen het allemaal met een korreltje zout nemen wat je schrijft, dat heb ik je toen ook zo uitvoerig geprobeerd uit te leggen. PMS-symptomen en vroege zwangerschapssymptomen zijn identiek (want worden veroorzaakt door hetzelfde hormoon)

Maar ik zal weer ophouden met dit gebed zonder einde. Zonde van het topic.

mooi he, alles
pi_22631434
Ik snap niet waarom je je aangevallen voelt. Het kan toch net zo goed iets anders zijn, je eisprong is nooit een keer hetzelfde in een cyclus....phileine schrijft zelf ook dat ze een streepje verkeerd zag, dat kan jou toch ook overkomen?

Idd, Merisse, heb je al antwoord op je vraag? hoewel ik niet overal op reageer leef ik best heel erg met je mee, en zou ik ook beginnen met spuiten zodra de test positief is!
  † In Memoriam † donderdag 14 oktober 2004 @ 23:09:35 #185
7074 moussy
kuttekop
pi_22631615
Justy, stomme vraag misschien, maar wat voor een testen gebruik je? Die gekke goedkope dingen van babybrabbel toevallig? Die hebben nml standaard al een vage streep in dat venster staan en die is vooral duidelijk als ie nat is geweest.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 14 oktober 2004 @ 23:30:17 #186
1087 Merisse
broddeltante
pi_22632158
phileine en mallemeid, ik heb nog geen antwoord helaas maar de gyn die daar normaal antwoord geeft heeft ook nog geen andere antwoorden gegeven vandaag...
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 00:01:25 #187
1087 Merisse
broddeltante
pi_22632865
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:28 schreef jessie het volgende:
Misschien is je miskraam wel je ongesteldheid. Als je een aantal keer na elkaar een miskraam hebt na 5 of 6 weken. Kan dit misschien ook steeds je ongesteldheid zijn geweest. Dit omdat je testen niet positief waren.
Jessie, dat is precies wat ik dacht
En Justy, hoe kan je nou tegelijkertijd beweren dat je steeds overtijd bent en daarnaast dat je een regelmatige cyclus hebt?
Het is volgens mij veel logischer dat je gewoon een langere cyclus hebt van 35 dagen o.i.d., denk je zelf ook niet?
  Moderator vrijdag 15 oktober 2004 @ 00:18:44 #188
5428 crew  miss_sly
pi_22633346
Merisse, wat vervelend dat er nu, na eindleijk wat duidelijkheid, toch weer verwarring is...ik hoop dat je gauw een duidelijk antwoord hebt waar je iets aan het...en verder sluit ik me aan bij anderen: spuiten vanaf de positieve test, juist inderdaad omdat je miskramen zo vroeg waren.

verder liefs uit New York voor iedereen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 00:23:37 #189
1087 Merisse
broddeltante
pi_22633467
miss_sly vanuit NY
veel plezier nog!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 07:21:39 #190
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22635088
Justy:
je moet je niet aangevallen voelen. We proberen alleen te bedenken waar het fout kan gaan of wat er met je aan de hand is.... misschien vat je de berichten iets verkeerd op, maar kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is van de posters hier....
Ik snap dat je je rot voelt, maar dit is echt geen persoonlijke aanval op jou!
Misschien is je cyclus wel langer oid.... en men gaat toch uit van wat je eerder schreef.... het is alleen maar goed bedoeld...

Sterkte
pi_22635808
JUSTY..........dat idee kreeg ik nu ook al.Zouden die testen wel goed zijn en je niet zwanger bent,maar gewoon een langere cyclus hebben?En helaas lijken ongi klachten op zwangerschapsklachten,daar kunnen we allemaal over meepraten.Ik hoop dat de gyn voor je uit kan vinden,hoe lang je cyclus is en dat je dan weer gerichter kunt gaan klussen,deze teleurstelling is ook niet niks iedere keer,succes
Groetjes,Minoes
pi_22637323
testen die ik heb gedaanzijn: clearbleu en apothekerstest.

mijn cyclus is niet onregelmatig heb de data's erbij gepakt en die zijn allemaal op dezelfde dag geweest zelfs zonder pil. en ik ben niet iedere maand overtijd.
Dezemaand was het veel langer dan normaal, 43 dagen ipv 29 en niet eens een normale ongi bloeding.

ik wacht de gyn af, en dan maar verder kijken wat er aan de hand is.

Ik zie mijn ongesteldheid niet iedere maand als een zwangerschap, zou leuk zijn zeg.
Dan is er ook de voorgeschiedenis die maakt dat ik liever de gyn afwacht dan hier van alles te speculeren.

en nee dasnielullig bedoeld en ik zoek ook geen ruzie, maar ik heb zelf de data's in agenda staan en weet zelf wanneer ik gestopt ben met pil en hoe cyclus eruitzag.
en dat was steeds om de 29 dagen.
pi_22637774
nou dan is de enige conclusie dat je hier uit je nek hebt lopen kletsen, bijvoorbeeld over wanneer je wel of niet de pil slikte en wanneer je wel of niet overtijd was.

misschien kun je voortaan beter ergens bijhouden wat je nou precies wanneer in welke topics opschrijft. Iedereen die nu eea op een rijtje zet ziet al dat het voor geen meter met elkaar klopt, zelfs alleen al wat je hier de laatste dagen hebt geschreven.

[ Bericht 41% gewijzigd door phileine op 15-10-2004 12:24:07 ]
mooi he, alles
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 12:25:14 #194
1087 Merisse
broddeltante
pi_22637932
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 22:34 schreef Justy_ het volgende:
ik heb toen twee maanden pil geslikt omdat ik erg veel last had van hormoonkwalen, daarna was de cyclus erg regelmatig, en een normale bloeding herken ik wel.
ik ben twee maanden aan de pil geweest in mei en juni, toen ben ik gestopt.
OK Justy, ik heb ook even e.e.a. erop nageslagen en zal je geheugen even opfrissen. In mei en juni was je dus aan de pil volgens je eigen zeggen. Eind juli ben je gestopt met de pil zie quote van phileine hierboven. In die laatste strip was je een paar pillen vergeten en eind juli was je overtijd en had vaag positieve testen en 3 dagen erna een bloeding.
quote:
Justy_ - maandag 30 augustus 2004 @ 13:44
Verder ben ik na 35 dagen weer ongesteld geworden
Eind augustus ben je volgens eigen zeggen ongesteld geworden na 35 dagen.
Eind september ben je weer overtijd geweest. NOD 22-9, gevloeid 2-10, rond de 40 dagen.

Volgens mij is het dus niet zo onwaarschijnlijk dat je een langere cyclus hebt. Misschien dat je voor mei wel een kortere cyclus gehad hebt en dat het veranderd is door het pilgebruik. Dat zou toch kunnen?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 12:52:58 #195
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_22638087
Het lijkt me handig als Justy voor dit onwaarschijnlijk specifieke probleem een eigen topic opent.

Dan kan ze nog eens rustig nalezen hoe het allemaal zit, dan kunnen de anderen weer doorpraten over waar dit topic eigenlijk over ging, en kunnen de lurkers zelf bepalen of ze deze never ending story nog willen blijven volgen .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:14:35 #196
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22638423
zover ik weet was justy gestopt met de pil al eerder(ze heeft ook mk gehad eerder), is ze weer even terug aan de pil gegaan om alles weer op een rijtje te krijgen, daarna is ze er weer voor gegaan om zwanger proberen te worden, deze x geen echte ongi gehad maar wel een vage positieve test, paar daagjes later wel een bloeding wat nu dus waarschijnlijk een mk zal zijn geweest nav die vage positieve test.

dat is hoe ik het weet, als het anders is Justy mag je me verbeteren!

ik vind het maar een gedoe elke x hier met dat aanvallerige altijd, want er zou weer iets niet kloppen. when laten we eens mensen in zn/dr waarde. als je het niet gelooft of what ever dan ook, lees het dan niet of neem het met een korreltje zout, dit is indd een never ending story

meer zeg ik er trouwens niet over !!!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:20:46 #197
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_22638538
OK, ik geloof er geen ruk van, en ik erger me er wel aan.... vandaar mijn suggestie
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:23:17 #198
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22638568
goeie suggestie hoor
pi_22638803
Ik vind dat jullie Justy erg aanvallen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ingrid19 op 15-10-2004 13:34:08 (laat verder ook maar, ik bemoei me er niet mee) ]
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:36:15 #200
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22638854
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 13:33 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik vind dat jullie Justy erg aanvallen.

Vind ik ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: