Lemijn, bedankt voor je mening. Ik ben internet af aan 't struinen op zoek naar informatie en heb inderdaad in het protocol van de NVOG gevonden: pas spuiten vanaf hartactie. Maar ik heb ook een medisch artikel gevonden dat beweert dat heparine de innesteling kan bevorderen! Ben geneigd te gaan spuiten vanaf een positieve test. De stollingsarts spreek ik over 2 weken weer en ik zal het dan wel verder bespreken met hem. Als ik eerder zwanger ben ga ik gewoon spuiten sprak zij stoerquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:02 schreef Lemijn het volgende in het tweede streepje:
Merisse, wat een vaag gedoe. Als geneeskunde student heb ik mijn grote medicijnenboek er even voor je bijgepakt...
Ik zou zeggen: spuiten vanaf de positieve test, juist door wat de stollingsarts je vertelde over de oorzaak van je miskramen. Zou je deze man niet kunnen bellen om extra uitleg? (als je toch bezig bent met telefoontjes met artsen...) Als hij nu ook begint over dat protocol, kan je ook vragen waarom het protocol zo is. Ze maken me nieuwsgierig
De enige reden om naar deze mensen te luisteren is als het kwaad zou kunnen om vanaf de positieve test al heparine te spuiten. Ik kan wel hele verhalen vinden over heparine maar niet voor jouw situatie (die is ook niet zo gangbaar natuurlijk). Mijn conclusie zou zijn: lekker spuiten. Maar vaag is het wel, zo.
En fijn van de chromosomen natuurlijk!
neequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:43 schreef Justy_ het volgende:
knip
Als ik idd zwanger ben, dan zien we het wel bij de dokter.
Dat voelt voor mij rustiger dan wanneer ik nu weer thuis zou testen.
en ik verhuis weer trrug naar 2de streepjes dan
5 maanden geleden ben ik gstopt met pil. en daarna steeds regelmatige cyclus.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:18 schreef phileine het volgende:
Jus, zonder flauw te willen doen, je hebt dus nu een paar keer achter elkaar op het zelfde moment in je cyclus een bloeding gehad na een vaag positieve test? Wanneer stopte je nu ook alweer met de pil? Ik herinner me dat toen je hier begon met posten, je namelijk nog wel de pil slikte.
eind juli dus, de cycli daarna was je steeds overtijd en/of zwanger volgens eigen zeggen. Dus hoe kun je nu zeggen dat je cyclus sindsdien heel regelmatig is geweest?quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:45 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
ja begrijp je verwarring,ik was idd zwanger, stop nu met pil en mn nod staat er omdat ik van plan was om de pil door te slikken maar dat doe ik nu niet! dus wanneer mijn nod er is weet ik niet.
en ja dat ik wat warrig overkom, is omdat ik ook een warhoofd ben momenteel sorry.
in het andere topic heb ik gezet dat ik idd zwanger was en een bloeding, hier in dit topic heb ik ook gemeld dat ik een positieve test had,wel een met vaag streepje maar wel duidelijk merkbaar in mn lijf, en ook meerdere dagen overtijd
en ik stop nu met de pil ja, maar wacht nog even met kids tot mn lijf hersteld is van alles en ik me ook weer beter voel.
Jessie, dat is precies wat ik dachtquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:28 schreef jessie het volgende:
Misschien is je miskraam wel je ongesteldheid. Als je een aantal keer na elkaar een miskraam hebt na 5 of 6 weken. Kan dit misschien ook steeds je ongesteldheid zijn geweest. Dit omdat je testen niet positief waren.
OK Justy, ik heb ook even e.e.a. erop nageslagen en zal je geheugen even opfrissen. In mei en juni was je dus aan de pil volgens je eigen zeggen. Eind juli ben je gestopt met de pil zie quote van phileine hierboven. In die laatste strip was je een paar pillen vergeten en eind juli was je overtijd en had vaag positieve testen en 3 dagen erna een bloeding.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:34 schreef Justy_ het volgende:
ik heb toen twee maanden pil geslikt omdat ik erg veel last had van hormoonkwalen, daarna was de cyclus erg regelmatig, en een normale bloeding herken ik wel.
ik ben twee maanden aan de pil geweest in mei en juni, toen ben ik gestopt.
Eind augustus ben je volgens eigen zeggen ongesteld geworden na 35 dagen.quote:Justy_ - maandag 30 augustus 2004 @ 13:44
Verder ben ik na 35 dagen weer ongesteld geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |