Hoi
Beaker 1 tm 100
Nee, het is nog helemaal niet duidelijk!
Je zult mijn relaas van afgelopen vrijdag wel gelezen hebben en het hele prolactine-gezeur.
Zoals
Phluphy me ook al aanraadde, ben ik absoluut
niet van plan om medicijnen te gaan slikken, terwijl er een kans bestaat dat ik een prolactinoom heb. Ik wil dat eerst uitgezocht hebben, al dan niet met MRI.
Bovendien wil ik ook dat het prolactine-gehalte naar beneden gaat (met of zonder medicatie). Voor hetzelfde geld zou dat voldoende kunnen zijn om mijn eisprong weer terug te krijgen. Het afvallen gaat nl. ook nog steeds goed. Bijna 7 kilo nu!
Dus ik hoop dat de combi van lager prolactine en gewichtsverlies al een heel stuk helpt....
Ik heb vandaag ook gebeld met de gyn-poli en de medewerkster heeft helaas geen bezoekafspraak meer kunnen regelen, maar wel dat mijn gyn me gaat bellen, en wel aanstaande vrijdag tussen 9.00 en 12.00. Belt ze na twaalven niet meer, dan moest ik weer contact opnemen met de poli. Wordt vervolgd dus....
Verder alles goed met iedereen?
Slaapmeisje, ik droom de laatste tijd ook zo vaak en heftig en raar. Twee nachten geleden kon ik me er zelfs 2 of 3 herinneren. Allemaal horror-scenario's. Zombies, monsters, noem maar op.
![]()
In bepaalde periodes droom ik heel regelmatig dat ik een kind krijg (altijd een meisje, overigens), maar dat is dan veel te klein. Wel helemaal gaaf en compleet, maar dan net zo klein als een Barbie ofzo. Heel vreemd. Ik voel me dan heel raar als ik wakker word.
![]()
LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...