abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 26 juli 2004 @ 13:55:52 #1
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20866395
vervolg van Wachten op het tweede streepje #38

22 juli Renegate NOD
23 juli Merisse BLOED
26 juli snakelady NOD
28 juli Beaker Gyn
30 juli minoes1967 NOD
30 juli LW Contact met GYN
31 juli Merisse NOD

2 augustus Girl24 NOD
4 augustus Renegate GYN
5 augustus hartje NOD
6 augustus LittleWoodstock GYN
7 augustus Slaapmeisje NOD
7 augustus Ingrid19 NOD
7 augustus Pizzakoeriertje NOD
9 augustus Jonnetje NOD
16 augustus Merisse BLOEDUITSLAG
20 augustus Justy_the_chipmunk NOD
23 augustus Girly ECHO
?? augustus IUI Slaapmeisje

Zo maar even, mochten jullie nog nieuwe data hebben (Jonnetje misschien?) dan hoor ik dat wel

[ Bericht 13% gewijzigd door Karin op 30-07-2004 14:49:25 ]
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_20866571
voor jullie allemaal en vooral de moed niet opgeven!
  maandag 26 juli 2004 @ 14:09:17 #3
1087 Merisse
broddeltante
pi_20866675
Hartje, fijn dat het goed met je gaat. Wel jammer dat de klustijd gemist hebt maar wie weet.... Deze week wordt het beter weer dus ik hoop dat jullie nog leuke plannen hebben. Overigens heeft Mallemeid helaas weer een miskraam gehad. Zie Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  † In Memoriam † maandag 26 juli 2004 @ 14:10:08 #4
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20866690
En trouwens, ik heb dit keer het topic aangemaakt dat betekent dat ikke deze aflevering zwanger mag worden

Beaker, zie mijn reactie in deeltje 38.

Hartje, het lukt even niet om jouw reactie te quoten. Hopelijk heb je een hele fijne vakantie!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_20866880
Zat net te twijfelen of ik hier nou ook echt "mee zou gaan doen"....
(he bah, wat klinkt dat raar... maar jullie snappen hopelijk wel wat ik bedoel)
(omdat we toch al weer een tijdje bezig zijn..)

Ik twijfelde omdat ik eigenlijk niet bezig ben (lees: probeerde te zijn ) met cyclussen enzo..
Maar ik heb stiekum toch even rond gekeken bij Babybrabbel... Had ik beter niet kunnen doen...
Volgens Babybrabbel is mijn NOD op 9 augustus....
.
.
.
.
.
.
.
Dat is dus op mijn verjaardag! Grrrrr...
W ~ H ~ T
  maandag 26 juli 2004 @ 14:20:09 #6
86274 hartje
still waiting...
pi_20866930
o, mallemeid
sorry, ik lees het nu net pas (ga altijd eerst naar het 2e streepje & dan kijk ik pas verder in ouders)
heel veel sterkte & een dikke
  maandag 26 juli 2004 @ 14:20:20 #7
1087 Merisse
broddeltante
pi_20866938
Slaapmeisje, het is je van harte en nog veel meer gegund om in dit topic zwanger te raken.
Go 4 it
Wat had je een akelige, vreemde droom zeg. Gek is dat dat je zo'n sfeer van zo'n droom de hele dag met je meedraagt. Ik droom de laatste tijd ook al zo levendig en spannend. Zo droomde ik vannacht over het Forum. Dus niet dat ik voor de pc zat en de berichtjes las, nee ik droomde de berichtjes zelf Ook droomde ik vannacht dat ik een baby had gekregen en na de bevalling was ik in slaap gevallen en toen ik weer wakker werd kreeg de baby flesvoeding en mocht ik haar geen borstvoeding meer geven. Ik was wel blij met het kindje maar maakte me er veel drukker om dat ik geen borstvoeding mocht geven. Weird
  maandag 26 juli 2004 @ 14:20:50 #8
93804 Pizzakoeriertje
Je blijft mijn nummer 1!!
pi_20866945
Wie kan mij vertellen hoe je je NOD uitrekent want ik snap er helemaal niks van
  maandag 26 juli 2004 @ 14:26:46 #9
1087 Merisse
broddeltante
pi_20867103
Dag van je laatste ongesteldheid + gemiddelde duur van je cyclus = Niet Ongesteldheid Dag dus de nieuwe dag dat je ongesteld moet worden maar je hoopt van niet omdat je zwanger wil worden

Gemiddelde duur van je cyclus tel je vanaf de dag dat je ongesteld wordt tot de dag van je ongesteldheid de maand erna. Ergens tussen de 23 en 35 dagen, gemiddeld is 28, maar kan per persoon en ook per cyclus veranderen.
  † In Memoriam † maandag 26 juli 2004 @ 14:38:27 #10
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20867409
quote:
Op maandag 26 juli 2004 14:20 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe je je NOD uitrekent want ik snap er helemaal niks van
Pizzakoeriertje, kijk anders even op www.babybrabbel.nl daar kun je online je cyclus uitrekenen.
  † In Memoriam † maandag 26 juli 2004 @ 14:40:47 #11
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20867471
quote:
Maar ik heb stiekum toch even rond gekeken bij Babybrabbel... Had ik beter niet kunnen doen...
Volgens Babybrabbel is mijn NOD op 9 augustus....
Och jonnetje toch, als je daar eenmaal mee begint dan ben je veeeel te ver heen hoor Je kunt natuurlijk het ook rustig aan doen hier, dus wel je naam in het lijstje, maar niet elke dag meekletsen maar alleen wanneer je daar behoeft aan hebt/zin in hebt. Niets moet, alles mag als je je er maar goed bij voelt
  maandag 26 juli 2004 @ 15:07:46 #12
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20868144
Hoi Beaker 1 tm 100

Nee, het is nog helemaal niet duidelijk!
Je zult mijn relaas van afgelopen vrijdag wel gelezen hebben en het hele prolactine-gezeur.
Zoals Phluphy me ook al aanraadde, ben ik absoluut niet van plan om medicijnen te gaan slikken, terwijl er een kans bestaat dat ik een prolactinoom heb. Ik wil dat eerst uitgezocht hebben, al dan niet met MRI.
Bovendien wil ik ook dat het prolactine-gehalte naar beneden gaat (met of zonder medicatie). Voor hetzelfde geld zou dat voldoende kunnen zijn om mijn eisprong weer terug te krijgen. Het afvallen gaat nl. ook nog steeds goed. Bijna 7 kilo nu!
Dus ik hoop dat de combi van lager prolactine en gewichtsverlies al een heel stuk helpt....

Ik heb vandaag ook gebeld met de gyn-poli en de medewerkster heeft helaas geen bezoekafspraak meer kunnen regelen, maar wel dat mijn gyn me gaat bellen, en wel aanstaande vrijdag tussen 9.00 en 12.00. Belt ze na twaalven niet meer, dan moest ik weer contact opnemen met de poli. Wordt vervolgd dus....

Verder alles goed met iedereen?

Slaapmeisje, ik droom de laatste tijd ook zo vaak en heftig en raar. Twee nachten geleden kon ik me er zelfs 2 of 3 herinneren. Allemaal horror-scenario's. Zombies, monsters, noem maar op.
In bepaalde periodes droom ik heel regelmatig dat ik een kind krijg (altijd een meisje, overigens), maar dat is dan veel te klein. Wel helemaal gaaf en compleet, maar dan net zo klein als een Barbie ofzo. Heel vreemd. Ik voel me dan heel raar als ik wakker word.

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  maandag 26 juli 2004 @ 15:10:03 #13
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20868203
Oja Beaker, ik weet niet of je al internet thuis hebt of dat je bij je ouders spiekt.... voor de zekerheid nu alvast veel succes bij de gyn overmorgen!! Ik zal aan je denken!

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_20869142
Eeej meiden,

Ik ben ongi geworden EINDELIJK woensdag moet ik beginnen met clomid, ik heb meteen een afspraak gemaakt op 23 augustus 9 uur voor mijn echo.

ik heb alleen een vraag ik moet vanaf morgen tempen, en hoelaat kan ik het beste doen,dan kan ik mijn wekker zetten namelijk.

verder alles goed hier met de meiden??? ik vraag me af waar githa trouwens is, heb haar niet meer gezien, is alles wel goed met haar??

liefs shirley
  † In Memoriam † maandag 26 juli 2004 @ 16:19:26 #15
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20869925
Girly wat een goed nieuws zeg. Joepie, dan kun je eindelijk weer verder in plaats dat je in de wacht staat. Ik heb meteen 23 aug. in het lijstje gezet! Is Githa niet met vakantie ofzo?

LW, misschien is dat iets universeels dat iedereen nu van die heftige dromen heeft. Ik hoor het overal om me heen. Leuk trouwens zo'n barbiepopje Ik probeerde jouw datum ook even in het lijstje aan te passen, maar het editten doet zo raar vandaag dat ik vanavond even verder ga....
  maandag 26 juli 2004 @ 16:35:48 #16
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20870281
LW Vrijdag pas, wat een domper. Maar ja die paar daagjes kunnen er ook nog wel bij.
Ben erg benieuwd naar het vervolg.

Voor jou en de rest een dikke knuf en sterkte.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 26 juli 2004 @ 17:09:55 #17
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20871080
Alles is geregeld voor de bruiloft, morgen gaan we de give aways ophalen en woensdag mijn jurk.
Ik ben nu minder zenuwachtig als 1 week geleden eigenlijk.
misschien wel omdat alles geregeld is.

Ik heb nog niks roods gezien en mijn rugpijn is helemaal weg, erg raar allemaal.
Voel me eigenlijk best goed terwijl ik normaal net voordat ik oingesteld moet worden me eigen beroerd voel.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 26 juli 2004 @ 17:19:31 #18
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20871289
Wat goed Girly, eindelijk zeg.

wat goed LW dat je 7 kilo kwijt bent.

De rest ook een dikke
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_20871425

Nou dit is de test hij is uit elkaar gesloopt voor de foto..

lekker vaag weer dus, geen lijntje maar meer schaduw of zo??

word gek hiero, snap er geen reet van, maar goed vage test zal wel weer negatief zijn he, heb mezelf belooft alleen dikke blauwe strepen te geloven.
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_20871486
pi_20872230
Girly, wat een goed nieuws!

LW, gelukkig dat je gyn je terugbelt. Vrijdag pas, maar toch.

Update van mij. 7 augustus nod. (cyclus 27 dagen)
Vandaag voelde ik me zo mogelijk nog beroerder dan gisteren. Heel erg misselijk, paar x overgegeven, flink aan de diaree en lichte koorts. Voedselvergiftiging van bbq ofzo.
Ik heb nu ruzie op het werk omdat ik er vandaag niet was. Ivm vakantieperiode werk ik met 1 collega, die moest dus vandaag alleen werken. Dus dat word gezellig komende week.... not.
Ik durf al haast niet meer heen te gaan. Ik voel me nu wat beter. Heb nog wel buikpijn enzo. Ga straks maar eens een broodje proberen. En me mentaal voorbereiden op morgen.
Krijg vast wel gezeur. Bah!

Iedereen fijne avond gewenst! Misschien kom ik voor het slapengaan nog ff spieken!
Groetjes Ingrid. Iedereen een big hug!
  † In Memoriam † maandag 26 juli 2004 @ 18:42:24 #22
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20872779
Ingrid ik heb je NOD even aangepast. We hebben nu op dezelfde dag onze NOD Verder heel veel beterschap

Renegate, hellup ik kan je plaatje niet zien. Kun je niet een linkje neerzetten ofzo? Wat voor test heb je gebruikt?

snakelady, spannend zeg en nogal vreemd inderdaad dat je rugpijn weer is verdwenen. Ik duim van ganser harte dat je duivels wegblijven en dat jullie vrijdag met zijn drietjes gaan trouwen
pi_20873121
Merisse, dankje voor je uitleg naar Hartje, ik had het nog niet gezien. Hele dag weggeweest enzo Hartje je hoeft geen sorry te zeggen, je bent op fakansie! Dan ga je alleen het voor jou belangrijke topic doorlezen . Met mij gaat het nu wel redelijk hoor.

Renegate, ik kan je plaatje ook niet zien...
  maandag 26 juli 2004 @ 19:27:03 #24
1087 Merisse
broddeltante
pi_20873625
Snakelady & Jonnetje: zou toch leuk zijn als jullie een trouw- cq verjaardagskadootje kregen in de vorm van een tweede streepje!
Renegate, toch maar getest? groot gelijk want je bent 4 dagen overtijd inmiddels. Maar een vage streep hmmm. Ga je het nog over doen (met CleaBlue digitaal bijv) of over een paar dagen nog eens of wacht je tot 4 aug? voorzichtig jompeltje voor jou alvast. Plaatje is niet zichtbaar.

Girly, yes, gelukkig ben je ongesteld geworden. Dit is weer de 1e dag van je volgende cyclus. Yeah!
pi_20873729
Ja hij staat bij babybrabbel op overzicht.. bovenste is van vandaag..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')