thanx, we gaan hard ons best doen!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik wens je niet minder dan een spontaan tweede streepje en wel de eerstvolgende keer
Jouw vriend is ook wat jonger dan jij, toch? of haal ik je nu door elkaar met iemand anders? mijn vriendje is pas 25, dus dat is ook nog erg jong. Helaas geldt dat dan weer niet meer voor mij, maar ik heb nog een aantal jaartjes!
Ik moet nu weg voor mijn werk en zie denk ik geen pc/internet meer voor vanavond, dus alvast fijne vakantie in ieder geval, samen daarvan genieten is ook erg fijn en relaxing!
Hey Merisse, ik wil toch even reageren, want je raakt een gevoelige snaar bij mij...denk je dat jij er wel mee kunt leven als de doc's denken dat je grotere kans op een gezonde zwangerschap hebt als het zaad van je ventje wordt onderzocht? Of zelfs wordt opgewerkt (zodat de beste zaadjes bij jouw eitje komen?); eventueel geinsemineerd in een natuurlijke cyclus (zonder hormonen) bij jou?quote:[b].
Die van mij zou zijn zaad niet inleveren omdat hij alleen op de natuurlijke wijze een kind wil. Zijn goed recht overigens maar ben wel blij dat dat niet nodig is bij ons.
Kan ik ook over mee praten helaas. Op dit moment ben ik eigenlijk heel erg boos en weet er niet zo goed raad mee. Aan de ene kant heel verdrietig, aan de andere kant baal ik dat het zo'n invloed heeft op mijn leven. Ik probeer dan ook krampachtig de voordelen van geen kindjes wat meer te zien. En me te concentreren op iets anders...pfff dat is het moeitlijkste wat ik ooit heb moeten doen.quote:[b].
Waar jullie het over hebben met die mmm en dat je leven dan "on hold" is, dat gevoel heb ik ook heel erg sterk vanaf mijn 1e mk. Ondanks dat er tot nu toe bij ons weinig mmm aan te pas is gekomen. Was het helemaal met die psycholoog waar ik vandaag was eens dat ik er niet zo mee bezig moet zijn en me beter kan concentreren op andere dingen in mijn leven en moet laten komen wat komt op het gebied van zwangerschap. Maar ja nu de praktijk nog....
We hebben het er inderdaad over gehad voordat ik stopte met de pil dat we, gezien mijn leeftijd zouden kijken of het zwanger raken nog spontaan zou lukken, en zo niet, dan zouden we niet gaan dokteren. Wat dat dokteren inhield daar hebben we verder niet over gehad. Tja wie had ooit gedacht dat het zwanger raken wel spontaan zou lukken alleen het zwanger blijven niet. Grapje van moeder natuurquote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:51 schreef katinka het volgende:
Hey Merisse, ik wil toch even reageren, want je raakt een gevoelige snaar bij mij...denk je dat jij er wel mee kunt leven als de doc's denken dat je grotere kans op een gezonde zwangerschap hebt als het zaad van je ventje wordt onderzocht? Of zelfs wordt opgewerkt (zodat de beste zaadjes bij jouw eitje komen?); eventueel geinsemineerd in een natuurlijke cyclus (zonder hormonen) bij jou?
Ik heb het idee dat jij wel wat verder wil gaan dan jouw mannetje, of heb ik het mis?
Gelukkig vond mijn ventje het geen probleem (ik bracht wel het potje weg, dat vond hij nogal genant). Als hij het niet had gewild, had ik me geen raad geweten denk ik...
Jeetje, daar heb je wel een punt...bij mij is het misschien ook zo'n grapje; dat alles bij ons wel werkt, behalve het innestelen... (en daar is helaas niks aan te doen)quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:42 schreef Merisse het volgende:
Tja wie had ooit gedacht dat het zwanger raken wel spontaan zou lukken alleen het zwanger blijven niet. Grapje van moeder natuur![]()
Dat kan ik me heel goed voorstellen; als je je al eens voorbereid hebt op het moederschap, dan kun je die knop volgens mij niet zomaar terugzetten. Dat is vast weer zo'n oergevoel...quote:Bij mij komt het ook echt doordat ik zwanger geweest ben. Nu wil ik pas echt graag, ben ik er meer mee bezig en heb ik er meer voor over.
Wat je zegt! Rare kwibesSEN! brrrrr, moet je toch niet aan denken, zo´n relatie. Lekker blij blijven met je ventje hoor! ik vroeg me gewoon af hoe het zat ( 'k zat me toch wel op te winden achter mijn pc-tje; ook al slaat dat misschien nergens op ? Jullie hebben er blijkbaar goed over gepraat en trouwens, zijn mijn zaken ook niet he) Maarja, = gevoelig onderwerp, dat blijktquote:BTW we hadden het hier vorige week nog over met dat stel dat bij ons was en bezig was met IVF. Hij vond het geen enkel probleem om zijn zaad in te leveren en vond het raar dat mijn man dat wel had maar hij wilde niks met de opvoeding van het kindje te maken hebben (zij wil dat kind, dan moet zij er ook maar voor zorgen). Kijk en dan ben ik toch blijer met mijn vent! Rare kwibus! Raar stel!
Ach nee meisquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:17 schreef mallemeid het volgende:
Hallo dames, ik denk dat ik ook in dit topic 'thuishoor'..het zwanger blijven lijkt niet te lukken. Vanmorgen toen ik opstond had ik last van donkerrood slijmerig bloed, toen een tijdje ff niet en vanmorgen vroeg in de avond weer wel. Zonet weer ff naar de wc geweest en er zaten stolseltjes bij en ik begin aardige krampen te krijgen wat uitstraalt naar mn heupen. Al met al geen goed nieuws dus....
Ik snap het ook wel Mallemeid en ik heb het ook wel gehad dat ik schroom voelde om verdrietige dingen in Z&G te posten maar toen je zei dat je het topic niet wilde "bevuilen" ging dat mij door merg en been. En werd ik er kwaad en verdrietig over. Niet op jou hoor, absoluut niet!, maar alsof je je zou moeten schamen voor een (dreigende) miskraam. Tuurlijk niet. Jij kan er niks aan doen en het is hartstikke erg dat je dit weer moet overkomen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:27 schreef mallemeid het volgende:
Dankje piglethet is gewoon een gevoel, ik kan het niet zo goed uitleggen....heeft ook niks met alle lieverds te maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |