abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 16 juli 2004 @ 12:42:53 #251
5428 crew  miss_sly
pi_20662250
Heb je een gewone, redelijk regelmatige cyclus? want dan zou je niet in de overgang kunnen zitten, toch? Want bij vrouwen in/na de overgang is geen menstruatie meer, meen ik.

Ik kan me voorstellen dat juist omdat alles bij jullie zo goed lijkt, het nog verwarrender is dat het niet lukt. Hoe lang zijn jullie 'bezig'? Ik zou toch echt eens proberen bij die broer te achterhalen of er lichamelijk redenen zijn waarom ze kinderloos zijn. Immers, het kan inderdaad iets erfelijks zijn, en het is sowieso handig om dat tegen de gyn. te zeggen als je daar ooit komt!

Trouwens, in dit topic mag je je best druk maken hoor daar is dit topic voor, dus ga vooral je gang en maak je druk en uit je zorgen enzo...als je in het andere topic maar geloofwaardige goede adviezen blijft geven
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:56:05 #252
86274 hartje
still waiting...
pi_20662532
ik ben in ± oktober 2002 gestopt met de pil, toen rotzooide we maar wat aan, had me helemaal niet verdiept in wanneer vruchtbaar etc. in sept 2003 zwanger, maar een mk. sinds die tijd zijn we wel echt serieus bezig. ben wel regelmatig ongesteld, steeds na ± 30 dgn (alleen vorige maand ineens een week te vroeg , maar nu weer keurig na 30 dgn) heb ook wel het idee dat m'n cyclus wel inorde is. maar ik temp nu voor de 2e maand & dat gaat wel een beetje vaag; heb echt wel vreemde pieken & dalen. misschien dat het toch hormonaal een beetje rommeltje is bij me?

om aan mijn zwager het hoe & wat te vragen vind ik wel moeilijk, doe ik denk ik alleen wanneer uit doktersbezoek blijkt dat het evt nodig is om te weten. schoonouders weten ook niet dat we bezig zijn. wil schoonmamma eigenlijk direkt alleen leuk nieuws vertellen (zij vind het van mijn zwager/haar zoon dus wel erg verdrietig & hoopt enoooorm op kleinkinderen) kijk als we echt serieus in de mmm belandden, dan vertellen we dat wel natuurlijk.

binnenkort maken we wel een afspraak bij de ha hoor, wil het eigenlijk deze maand nog ff een kansje geven, lijkt me gewoon zo leuk, als het nog net "spontaan" lukt.
  Moderator vrijdag 16 juli 2004 @ 13:46:44 #253
5428 crew  miss_sly
pi_20662939
Ik wens je niet minder dan een spontaan tweede streepje en wel de eerstvolgende keer

Jouw vriend is ook wat jonger dan jij, toch? of haal ik je nu door elkaar met iemand anders? mijn vriendje is pas 25, dus dat is ook nog erg jong. Helaas geldt dat dan weer niet meer voor mij, maar ik heb nog een aantal jaartjes!

Ik moet nu weg voor mijn werk en zie denk ik geen pc/internet meer voor vanavond, dus alvast fijne vakantie in ieder geval, samen daarvan genieten is ook erg fijn en relaxing!
  Moderator vrijdag 16 juli 2004 @ 13:47:37 #254
5428 crew  miss_sly
pi_20662953
en jolene, jij ook hele fijne vakantie!
Ga je nog weg of zien we je vanaf thuis nog wel eens online?
  vrijdag 16 juli 2004 @ 13:53:03 #255
86274 hartje
still waiting...
pi_20663067
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 13:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik wens je niet minder dan een spontaan tweede streepje en wel de eerstvolgende keer

Jouw vriend is ook wat jonger dan jij, toch? of haal ik je nu door elkaar met iemand anders? mijn vriendje is pas 25, dus dat is ook nog erg jong. Helaas geldt dat dan weer niet meer voor mij, maar ik heb nog een aantal jaartjes!

Ik moet nu weg voor mijn werk en zie denk ik geen pc/internet meer voor vanavond, dus alvast fijne vakantie in ieder geval, samen daarvan genieten is ook erg fijn en relaxing!
thanx, we gaan hard ons best doen!
mijn vriendje is nu 32 & ik (bijna) 35. scheelt dus niet zo veel, maar ik blijf toch lekker de oudste
werruk se!

& jolene: ga je nog weg? of blijf je lekker thuis rondrommelen?
  vrijdag 16 juli 2004 @ 14:53:32 #256
1087 Merisse
broddeltante
pi_20664316
Miss_sly wat fijn dat het gesprek met je vriend zo goed ging. Opluchting denk ik zo. Maar goed dat je het gedaan hebt.

Hartje, je moet 'm niet zo bang maken joh! Straks rent hij hard weg en probeer 'm dan nog maar eens zover te krijgen. Maar fijn dat hij zo mee wil werken. Die van mij zou zijn zaad niet inleveren omdat hij alleen op de natuurlijke wijze een kind wil. Zijn goed recht overigens maar ben wel blij dat
dat niet nodig is bij ons.
Maar ik zou als ik jou was toch willen weten wat bij jouw vriend zijn broer aan de hand is. Het kan natuurlijk zo zijn dat ze bij hen geen oorzaak hebben gevonden. Zou je vriend dat niet een keer kunnen vragen?

Waar jullie het over hebben met die mmm en dat je leven dan "on hold" is, dat gevoel heb ik ook heel erg sterk vanaf mijn 1e mk. Ondanks dat er tot nu toe bij ons weinig mmm aan te pas is gekomen. Was het helemaal met die psycholoog waar ik vandaag was eens dat ik er niet zo mee bezig moet zijn en me beter kan concentreren op andere dingen in mijn leven en moet laten komen wat komt op het gebied van zwangerschap. Maar ja nu de praktijk nog....
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_20670398
quote:
[b].

Die van mij zou zijn zaad niet inleveren omdat hij alleen op de natuurlijke wijze een kind wil. Zijn goed recht overigens maar ben wel blij dat dat niet nodig is bij ons.
Hey Merisse, ik wil toch even reageren, want je raakt een gevoelige snaar bij mij...denk je dat jij er wel mee kunt leven als de doc's denken dat je grotere kans op een gezonde zwangerschap hebt als het zaad van je ventje wordt onderzocht? Of zelfs wordt opgewerkt (zodat de beste zaadjes bij jouw eitje komen?); eventueel geinsemineerd in een natuurlijke cyclus (zonder hormonen) bij jou?
Het inleveren van een potje is verreweg het eenvoudigstewat de man kan doen...Het ingewikkeldste proces vind nl. plaats in jouw lichaam... Mijn gyne zei dat de man er eigenlijk maar weinig toe deed (no offense), de vrouw is het belangrijkste en meest complex...
Ik heb het idee dat jij wel wat verder wil gaan dan jouw mannetje, of heb ik het mis?
Gelukkig vond mijn ventje het geen probleem (ik bracht wel het potje weg, dat vond hij nogal genant). Als hij het niet had gewild, had ik me geen raad geweten denk ik...

Anyway, ik hoop dat het zo blijft (dat het helemaal niet nodig is bij jullie bedoel ik), en dat je snel zwanger zult zijn.
quote:
[b].
Waar jullie het over hebben met die mmm en dat je leven dan "on hold" is, dat gevoel heb ik ook heel erg sterk vanaf mijn 1e mk. Ondanks dat er tot nu toe bij ons weinig mmm aan te pas is gekomen. Was het helemaal met die psycholoog waar ik vandaag was eens dat ik er niet zo mee bezig moet zijn en me beter kan concentreren op andere dingen in mijn leven en moet laten komen wat komt op het gebied van zwangerschap. Maar ja nu de praktijk nog....
Kan ik ook over mee praten helaas. Op dit moment ben ik eigenlijk heel erg boos en weet er niet zo goed raad mee. Aan de ene kant heel verdrietig, aan de andere kant baal ik dat het zo'n invloed heeft op mijn leven. Ik probeer dan ook krampachtig de voordelen van geen kindjes wat meer te zien. En me te concentreren op iets anders...pfff dat is het moeitlijkste wat ik ooit heb moeten doen.
En ik oefen al een tijdje...lukt dus nog steeds niet Inderdaad...de praktijk...zucht.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 00:42:27 #258
1087 Merisse
broddeltante
pi_20679538
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 18:51 schreef katinka het volgende:
Hey Merisse, ik wil toch even reageren, want je raakt een gevoelige snaar bij mij...denk je dat jij er wel mee kunt leven als de doc's denken dat je grotere kans op een gezonde zwangerschap hebt als het zaad van je ventje wordt onderzocht? Of zelfs wordt opgewerkt (zodat de beste zaadjes bij jouw eitje komen?); eventueel geinsemineerd in een natuurlijke cyclus (zonder hormonen) bij jou?

Ik heb het idee dat jij wel wat verder wil gaan dan jouw mannetje, of heb ik het mis?
Gelukkig vond mijn ventje het geen probleem (ik bracht wel het potje weg, dat vond hij nogal genant). Als hij het niet had gewild, had ik me geen raad geweten denk ik...
We hebben het er inderdaad over gehad voordat ik stopte met de pil dat we, gezien mijn leeftijd zouden kijken of het zwanger raken nog spontaan zou lukken, en zo niet, dan zouden we niet gaan dokteren. Wat dat dokteren inhield daar hebben we verder niet over gehad. Tja wie had ooit gedacht dat het zwanger raken wel spontaan zou lukken alleen het zwanger blijven niet. Grapje van moeder natuur

Bij mij komt het ook echt doordat ik zwanger geweest ben. Nu wil ik pas echt graag, ben ik er meer mee bezig en heb ik er meer voor over. Ik zou nu best wel zover willen gaan als IUI zonder hormonen, maar hij niet. Niet omdat hij dat er niet voor over zou hebben maar omdat hij zoiets heeft van als het niet spontaan kan is het niet meer weggelegd voor ons. Misschien zou ik hem nog wel over kunnen halen, maar ben blij dat dat niet hoeft.

Ik heb ook gelezen over de mogelijkheid van pre implantatie diagnostiek (=IVF waarbij ze de vruchtjes onderzoeken voor het terugplaatsen). In Belgie doen ze dat op sommige plaatsen ook bij meervoudige miskramen, in Nederland doen ze het alleen bij erfelijke afwijkingen. Maar zover wil ook ik niet gaan.

BTW we hadden het hier vorige week nog over met dat stel dat bij ons was en bezig was met IVF. Hij vond het geen enkel probleem om zijn zaad in te leveren en vond het raar dat mijn man dat wel had maar hij wilde niks met de opvoeding van het kindje te maken hebben (zij wil dat kind, dan moet zij er ook maar voor zorgen). Kijk en dan ben ik toch blijer met mijn vent! Rare kwibus! Raar stel!

[ Bericht 9% gewijzigd door Merisse op 17-07-2004 00:48:11 ]
pi_20732087
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 00:42 schreef Merisse het volgende:
Tja wie had ooit gedacht dat het zwanger raken wel spontaan zou lukken alleen het zwanger blijven niet. Grapje van moeder natuur
Jeetje, daar heb je wel een punt...bij mij is het misschien ook zo'n grapje; dat alles bij ons wel werkt, behalve het innestelen... (en daar is helaas niks aan te doen)
quote:
Bij mij komt het ook echt doordat ik zwanger geweest ben. Nu wil ik pas echt graag, ben ik er meer mee bezig en heb ik er meer voor over.
Dat kan ik me heel goed voorstellen; als je je al eens voorbereid hebt op het moederschap, dan kun je die knop volgens mij niet zomaar terugzetten. Dat is vast weer zo'n oergevoel...
Helaas weet ik niet hoe het voelt...maar misschien is dat beter.
quote:
BTW we hadden het hier vorige week nog over met dat stel dat bij ons was en bezig was met IVF. Hij vond het geen enkel probleem om zijn zaad in te leveren en vond het raar dat mijn man dat wel had maar hij wilde niks met de opvoeding van het kindje te maken hebben (zij wil dat kind, dan moet zij er ook maar voor zorgen). Kijk en dan ben ik toch blijer met mijn vent! Rare kwibus! Raar stel!
Wat je zegt! Rare kwibesSEN! brrrrr, moet je toch niet aan denken, zo´n relatie. Lekker blij blijven met je ventje hoor! ik vroeg me gewoon af hoe het zat ( 'k zat me toch wel op te winden achter mijn pc-tje; ook al slaat dat misschien nergens op ? Jullie hebben er blijkbaar goed over gepraat en trouwens, zijn mijn zaken ook niet he) Maarja, = gevoelig onderwerp, dat blijkt

dinsdag 20 juli 2004 @ 12:00:42 #260
98247 justy_the_chipmunk
always look at the bright side
pi_20739967
*Komt even uit lurkstand*
martineke: das geloof ik ook het probleem bij mij, het was de vorige keer ook niet goed ingenesteld maar voelde me wel zwanger en buik werd ook wat voller maar na vijf weken ging het toch niet goed, en dat merkte ik de 6e week ennu vraag ik me af of ik uberhaupt wel weer zwanger kan raken...

merisse meid toch: je bent zon lieverd en staat altijd voor een ander er, om advies te geven en te luisteren en dan zelf zon verdriet k wou dat ik wat voor je kon doen
vind je zo dapper vooral omdat je ook in het grotebuikentopic zit (daar lurk ik ook inmee ) en ook zo blij kan zijn ondanks je eigen verdriet! echt meid ik heb heel veel bewondering voorje!!!

never say " i love you" if you dont really do.
never say " i need you" if all you need is just for you.
If you really love me, never let me go...
  dinsdag 20 juli 2004 @ 12:05:43 #261
98247 justy_the_chipmunk
always look at the bright side
pi_20740083
en merisse: dat stukje van: nu wilikhet pas echt grag kenik maar al te goed juist omdat het je zoveel doet kunje het zo moeilijk verklaren waarom, en een ander kan het dnek ikook niet goed snappen als zij het gevoel niet kennen.
ik ben dan wel jong maar lees hier ook steeds dat de meeste meiden niet veel ouder zijn dan mij, en dan vraag ik me af waarom niet?
voor mij is hetnu wel watmoeilijk omdat ik wel een keus moet maken, ergens hoop ik dat me dat bespaart word en dat het deze keer hoe gek het ook klinkt afgebroken word en ik een par dagen later ongesteld word maar dat ligt niet aanm ijn wens of wil om een kind te willenmaar meer aan de onstandigheden dat ik nog even te onzeker ben om de plek die ik of het kind krijgen in het leven van de vader...
maar neemt niet weg dat ik echt heel erg verdrietig en bang ben....
en boos en dan weer vrolijk...stomme stemmingswisseling
maar kop op he???
never say " i love you" if you dont really do.
never say " i need you" if all you need is just for you.
If you really love me, never let me go...
  dinsdag 20 juli 2004 @ 12:33:37 #262
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20740747
Merisse-mupke, even onder verwijzing naar je voorstel in Z&G:
Ik vind het echt een superidee, maar kun je dat wel aan? We zitten dan in sept/okt (moeten op Piglet wachten ) en we weten niet hoe jouw situatie dan is. En dan opeens zit je daar met 3 verse moeders. Die natuurlijk wel de situatie kennen en er rekening mee houden, maar toch.
Ben er een beetje bezorgd om
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 20 juli 2004 @ 23:37:46 #263
1087 Merisse
broddeltante
pi_20754310
Fluf! Ik heb er eigenlijk niet zo bij stilgestaan gek is dat. Ik vind het gewoon erg leuk om jullie een keer te zien en heb er eigenlijk helemaal niet zo bij stilgestaan dat jullie dan alledrie kersverse moeders zijn die uiteraard als jullie bij elkaar zijn over babietjes kleppen. Of ze meenemen want die kleintjes krijgen waarschijnlijk borstvoeding. Maar ja, dat doen we hier ook de hele tijd; beppen over zwangerschap en babies. En dat trek ik goed, sterker nog ik vind het hartstikke leuk! Net zoals dat ik mijn nichtje van 6 maanden ook super vind. En oppas op mijn buurjongetje van 8 maanden. Tenminste zo denk ik er nu over. Wie weet wat er allemaal verandert tussen nu en oktober. Maar jullie kennende mag ik er ook wel op terug komen.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 23:49:26 #264
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20754563
Dat lijkt me geen probleem. We hopen er gewoon het beste van, en rekenen verder op jouw eerlijkheid t.o.v. hoe je je voelt.
Ik zal binnenkort ff mijn mailadres geven, o.k.?
Trusten!
... ♥ ik mis je ♥
pi_20759364
Merisse wat ben je toch een enorme schat!
En als je het tegen die tijd toch te moeilijk/confronterend vind, dan laat je het weten hè? Je kunt nu eenmaal niet in de toekomst kijken en weet dus niet hoe je je in september/oktober zult voelen.
Een hele dikke knuffel voor je!
  woensdag 21 juli 2004 @ 09:57:03 #266
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_20759404
Ben het met de dames eensch!
Had er ook al bij stilgestaan dat het misschien wel zwaar voor je kan zijn! Maar als het goed voelt dán, dan komen we lekker! Kus!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_20761775
MERISSE. .....wat lees ik,komt er een minimeet,of is die alleen voor mebers (of voor degene,die meer in jouw situatie zitten/hebben gezeten?)
Hier ben ik ondertussen al weer een weekje bezig met tempen,maar t lijkt nu minder duidelijk dan de vorige keren,mijn temp ging eerst 0,1 omhoog en toen 0,3 maar of dat nou de eisprong was geweest,want ik zat toen ook net in de nachtdienst en nu is m'n temp ook weer 0,2 omlaag,terwijl ie voorheen t zelfde bleef Ble'h,onzeker gedoe.
Dikke knuf,Groetjes Minoes
  † In Memoriam † woensdag 21 juli 2004 @ 13:08:59 #268
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20763428
minoes, kun je in plaats van tempen niet beter checken aan de hand van je baarmoedermond en slijmvlies? Dat hoef je tenminste niet elke dag te doen en is, na even wennen, heel makkelijk en duidelijk.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 21 juli 2004 @ 17:02:33 #269
1087 Merisse
broddeltante
pi_20769350
Minoes,
Phluphy, Piglet en Sugar wilden na de geboortes een carpaccio-eet-meeting houden omdat ze dat zo verschikkelijk missen tijdens hun zwangerschap. En aangezien ik daar ook van houd en mijn man de lekkerste carpaccio ter wereld kan maken heb ik hen bij ons uitgenodigd.
pi_20771599
SLAAPMEISJE........dat gefrut van binnen zie ik niet zitten,ben daar vast niet zo bedreven in als jij.En slijm let ik wel altijd op,ook al heb ik er de laatste maand niet echt last van gehad.Ik dacht al,zal je net zien,dat ik deze maand gewoon geen ei heb.......en wij maar slepen met die kussens
M'n onderstel is nu ook een beetje stuk,om t maar netjes uit te drukken,dus ben aan t wassen en deppen(auwie)en zalfie smeren :'( Manlief moet ff een week in de wachtstand hoor

MERISSE.........mmmmmmm,klinkt lekker,wat is dat ook alweer,iets met ham ofzo?Vandaar,ik dacht al,we gaan lekker meeten ,helaas......

Groetjes,Minoes
pi_20777170
Hallo dames, ik denk dat ik ook in dit topic 'thuishoor'..het zwanger blijven lijkt niet te lukken . Vanmorgen toen ik opstond had ik last van donkerrood slijmerig bloed, toen een tijdje ff niet en vanmorgen vroeg in de avond weer wel. Zonet weer ff naar de wc geweest en er zaten stolseltjes bij en ik begin aardige krampen te krijgen wat uitstraalt naar mn heupen. Al met al geen goed nieuws dus....
  † In Memoriam † woensdag 21 juli 2004 @ 23:35:09 #272
43556 miss_dynastie
pi_20777601
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 23:17 schreef mallemeid het volgende:
Hallo dames, ik denk dat ik ook in dit topic 'thuishoor'..het zwanger blijven lijkt niet te lukken . Vanmorgen toen ik opstond had ik last van donkerrood slijmerig bloed, toen een tijdje ff niet en vanmorgen vroeg in de avond weer wel. Zonet weer ff naar de wc geweest en er zaten stolseltjes bij en ik begin aardige krampen te krijgen wat uitstraalt naar mn heupen. Al met al geen goed nieuws dus....
Ach nee meis
pi_20777738
Och Mallemeid Dikke
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_20777773
Sterkte...
  woensdag 21 juli 2004 @ 23:49:28 #275
1087 Merisse
broddeltante
pi_20777880
Och jee Mallie, nee toch?! Dat mag niet! Verdorie
Hele dikke knuffel. Sterkte meissie.
  donderdag 22 juli 2004 @ 00:01:39 #276
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20778091
Nee toch?

Sterkte Mallemeid, ook voor je man
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  donderdag 22 juli 2004 @ 00:16:26 #277
24188 Belana
kloon van belana
pi_20778354
sterkte mallemeid....
stormy waters...
sailin'
  donderdag 22 juli 2004 @ 00:20:14 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20778443
Godver! Sorry Mallemeid, maar die komt echt uit mijn tenen...
Echt geen idee wat ik verder kan zeggen...
pi_20778635
Mallemeid heel veel sterkte...
  † In Memoriam † donderdag 22 juli 2004 @ 07:56:24 #280
37843 lady-wrb
kortaf
pi_20781613
jeetje mallemeid, ik weet effe niet meer te zeggen dan sterkte...
  donderdag 22 juli 2004 @ 08:23:45 #281
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20781700
dikke knuf for you mallemeid, en ook voor plankie uiteraard.

dit mag niet gebeuren
pi_20781701
Toen ik vannacht postte was het meer geworden enzo. Nu is het niet zo veel, maar ik denk dat dat komt omdat ik de hele nacht gelegen heb, buikpijn is niet minder geworden en nu ook last van mn rug. Ik heb het gevoel dat het door gaat zetten, het rommelt veel ofzo, kweenie...

Bedankt voor jullie reacties ik kan me voorstellen dat je niet weet wat je moet zeggen, vind ik zelf ook altijd zo moeilijk in zulke rotte situaties...maar dat jullie laten blijken dat je meeleeft betekent heel veel voor me
pi_20781716
Lieve Mallemeid,

heel veel sterkte meid..

dikke knuf voor jou en je mannetje..
pi_20781770
jeetje, mallemeid wat erg

heel veel sterkte
pi_20781773
Mallemeid heel veel sterkte!!!
pi_20781774
Wat een rotbericht Mallemeid Heel veel sterkte....
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_20781781
voor mallemeid
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_20781925
Jeetje Mallemeid wat verschrikkelijk . Sterkte .
pi_20781961
O Mallemeid wat verschrikkelijk , heel veel sterkte
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_20781995
Mallemeid, wat een verschrikkelijk nieuws

Overigens maakt het mij niet uit waar je het post, hoor. In Z&G komen wel meer verdrietige verhalen voorbij. We delen lief en leed, hoor! Maar doe maar gewoon waar jij je het prettigst bij voelt. In beide topics zitten enorme lieverds
Sterkte de komende tijd
pi_20782224
Dankje piglet het is gewoon een gevoel, ik kan het niet zo goed uitleggen....heeft ook niks met alle lieverds te maken!
pi_20782257
Je hoeft het ook niet uit te leggen. Ik begrijp het wel voor zover dat kan zonder hetzelfde meegemaakt te hebben natuurlijk.
Dikke
  donderdag 22 juli 2004 @ 09:33:34 #293
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_20782278
Oh Mallemeid heel veel sterkte hoor
  donderdag 22 juli 2004 @ 09:37:13 #294
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_20782318
Mallemeid .........
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_20782394
voor Mallemeid en Plankie
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 22 juli 2004 @ 09:53:04 #296
1087 Merisse
broddeltante
pi_20782477
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 09:27 schreef mallemeid het volgende:
Dankje piglet het is gewoon een gevoel, ik kan het niet zo goed uitleggen....heeft ook niks met alle lieverds te maken!
Ik snap het ook wel Mallemeid en ik heb het ook wel gehad dat ik schroom voelde om verdrietige dingen in Z&G te posten maar toen je zei dat je het topic niet wilde "bevuilen" ging dat mij door merg en been. En werd ik er kwaad en verdrietig over. Niet op jou hoor, absoluut niet!, maar alsof je je zou moeten schamen voor een (dreigende) miskraam. Tuurlijk niet. Jij kan er niks aan doen en het is hartstikke erg dat je dit weer moet overkomen.
Dikke knuffel
Merisse in tranen omdat het allemaal niet eerlijk is...
pi_20782494
Mallemeid, wat een vreselijk bericht. Heel erg veel sterkte. Hoe gaat het nu?
  donderdag 22 juli 2004 @ 10:00:19 #298
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_20782554
Oh Mallemeid, NEE!!! Wat verdrietig toch allemaal weer, heel veel sterkte meid, samen met je mannetje natuurlijk!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 juli 2004 @ 10:30:59 #299
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_20782986
O Mallemeid... Veel sterkte voor jullie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator donderdag 22 juli 2004 @ 10:45:34 #300
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_20783270
Ach Mallemeid wat erg voor jullie

Ik wens jullie heel veel sterkte
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')