Wachten op het tweede streepje "Deel 37"quote:Op zaterdag 10 juli 2004 08:55 schreef jolene het volgende:
vervolg van Wachten op het tweede streepje "Deel 36"
9 juni Girly NOD ( negatief getest op 12-06)
14 juli Girly GYN
15 juli LW bloeduitslag GYN
21 juli justy_the_chipmunk NOD
22 juli Renegate NOD
23 juli Merisse BLOED
26 juli snakelady NOD
28 juli Beaker Gyn
30 juli minoes1967 NOD
31 juli Merisse NOD
2 augustus Girl24 NOD
4 augustus Renegate GYN
5 augustus hartje NOD
7 augustus Slaapmeisje NOD
8 augustus Ingrid19 NOD
16 augustus Merisse BLOEDUITSLAG
?? augustus IUI Slaapmeisje
1 september minoes1967 Gyn
Volgens mij is dit de complete lijst.
Mocht ik iets missen..laat het dan ff horen.
Ik heb je erbij gezet.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:17 schreef minoes1967 het volgende:
Oef....MALLEMEID.......wat hou je ons weer in spanning........kan dit nog de hcg zijn,die in je lijf zat,of is dat nu helemaal weg?(hoe lang blijft zoiets in je lichaam,na een mk?)![]()
AMBER.....mijn nod mag er nog bij, is 30 juli.
Groetjes,Minoes![]()
dan denk ik dat ik jouw voorbeeld ga volgen...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:13 schreef Merisse het volgende:
Ik ben toch echt altijd 8 a 9 dagen ongesteld
Op het laatst wel bijna niks meer maar kan niet helemaal zonder iets dan.
Er zijn maar weinig mensen met een ideale cyclus Ingrid. Maak je er maar niet te druk om.quote:Op zondag 18 juli 2004 19:33 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
dan denk ik dat ik jouw voorbeeld ga volgen...![]()
Je kunt testen op de dag dat je ongesteld had moeten worden.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:31 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Misschien een hele domme vraag maar wanneer doe je ongeveer een test?
Ik en mijn vriend zijn namelijk op dit moment bezig zeg maar
Gelukkig maar.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:45 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
ok dan wacht ik wel efkes af... hoe gaat t met jou amber en heb je kaartje nu wel gehad hoor, tnx!!!!![]()
![]()
![]()
Bedankt! Het duurt nog wel ffies voor ik een test ga doen hoor!! Natuurlijk blijf ik hier posten alleen op dit moment nog undercover omdat er ook bekenden van mij op Fok! zitten en ik liever niet heb dat ze iedere keer gaan vragen of het raak is enzo. Maar als het zover is ga ik wel gewoon onder mijn reguliere naam postenquote:Op zondag 18 juli 2004 21:36 schreef _amber_ het volgende:
[..]
Je kunt testen op de dag dat je ongesteld had moeten worden.
Succes trouwens.Ga je vanaf nu ook hier posten? zou wel leuk zijn.
Mallemeid, ik ben overtuigd hoorquote:Op maandag 19 juli 2004 07:15 schreef mallemeid het volgende:
De test van vanmorgen is (volgens mij) ook positief. Er ging maar heeeeel klein beetje pies (tja, slaapdronken hoofd) overheen, het lijkt nu net of zit er om de horizontale streep een soort rondje wat dan geen verticale streep wil worden. Vanmiddag zal ik dus even contact opnemen met een vlos en dan laat ik het wel weer wetenNu werken, fijne dag allemaal!
quote:Op maandag 19 juli 2004 12:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
P.S. Ga je hem/haar nu Mallebabbe noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |