abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20336096
vervolg van Wachten op het tweede streepje deel 35

9 juni Girly NOD ( negatief getest op 12-06)
16 juni Renegate NOD

14 juli Girly GYN
15 juli LW bloeduitslag GYN
22 juli Renegate NOD
26 juli snakelady NOD
28 juli Beaker Gyn
2 augustus Girl24 NOD
5 augustus hartje NOD
4 augustus Renegate GYN

[ Bericht 6% gewijzigd door Karin op 09-07-2004 20:15:28 ]
pi_20336185
Laatste post uit het vorige topic:

[quote]

Hey stelletje kletskoppen

Volgende week mijn NOD. Ik had hem op de 9e juli gezet, maar dat is wel de uiterste datum. Vreemd dat ik me lichamelijk nog zo goed voel terwijl ik nu meestal al buikpijn/rugpijn heb enzo. Misschien went mijn lichaam dan toch langzaam aan de hormoonschommelingen in mijn cyclus?

Ik ga weer aan mijn werk en hopelijk heb ik vanavond even tijd om goed bij te kletsen [quote]

Goedemiddag Slaapmeisje

Grinnik, miss_Sly, ik hoef pas half acht de deur uit.
Vanaf half zeven kom ik in een rustperiode.. douchen eten enz.

Oke, ga ook weer ff werken
  Moderator donderdag 1 juli 2004 @ 15:49:57 #3
5428 crew  miss_sly
pi_20338501
* miss_sly heeft bewondering voor jolene

Ik zou willen dat ik zoveel discipline had, maar gebrek aan zelfdiscipline is een van mijn grootste gebreken ik hoop dat het met lijnen nu weer wat beter gaat, want ik was in januari ook al eens begonnen, maar dat is niet zo goed verlopen...

hoi Slaapmeisje je mag wel mee kletsen !
heb je niet vaker wat minder last van die verschijnselen, of is dat nu voor het eerst? misschien komt je lichaam inderdaad in wat rustiger vaarwater ne is het aan de hormonen wat meer gewend.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † donderdag 1 juli 2004 @ 16:01:31 #4
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20338736
miss_sly ik kijk hier af en toe tussen de bedrijven door eventjes maar moet eigenlijk druk aan het werk Discipline? Wat is dat? Tjonge, ik heb totaal geen discipline als het om eten gaat. Het is ook allemaal veel te lekker

De ene maand is het wel erger dan de andere maand met die verschijnselen. De afgelopen paar maanden liep ik de laatste twee weken van mijn cyclus behoorlijk krom van de pijn, maar nu heb ik alleen wat lichte zeurpijntjes daar beneden en in mijn borsten. Vandaag cyclusdag 28 en dus nog effies geduld.....
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_20338947
Gut, ik heb het ook te ver laten oplopen.
Met mijn 1.58 was ik 86...

Slaapmeisje, is het niet een stukkie prettiger dat je er nu minder last van hebt.
  donderdag 1 juli 2004 @ 16:12:24 #6
86274 hartje
still waiting...
pi_20338953
jeetje, deeltje 36 alweer
is al mijn 20ste deel!
nou ik moet niet klagen.....
even wat jompel-meisjes voor Slaapmeisje omdat ze al 36 deeltjes meegaat

geef de moed niet op hoor!
doe ik ook niet

we gaan er weer voor.....

succes voor iedereen & dat er maar veel gaan vallen in deel 36!

dames...zet 'm op
  † In Memoriam † donderdag 1 juli 2004 @ 16:34:34 #7
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20339498
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 16:12 schreef hartje het volgende:
even wat jompel-meisjes voor Slaapmeisje omdat ze al 36 deeltjes meegaat
En wat zie ik er nog goed uit he voor mijn leeftijd

Jolene, het is inderdaad een stuk prettiger dat ik minder last heb van kwaaltjes deze keer. Ik zat vandaag in mijn agenda te kijken en besefte mij ineens dat het alweer cyclusdag 28 is. Dat is toch wat
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_20339581
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Jolene, het is inderdaad een stuk prettiger dat ik minder last heb van kwaaltjes deze keer. Ik zat vandaag in mijn agenda te kijken en besefte mij ineens dat het alweer cyclusdag 28 is. Dat is toch wat
Slaapmeisje, hoe is het met jullie katje.
Al iets gehoord van de dierenarts.

Raar, eigenlijk doordat je deze keer minder last hebt, dat je gewoon de tijd vergeet..
  donderdag 1 juli 2004 @ 16:50:32 #9
86274 hartje
still waiting...
pi_20339934
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef Slaapmeisje het volgende:
sekers

lekker zeg, dat je geen kwalen hebt, maar wel vreemd hè
nou maar hopen dat het zo blijft!

ik wilde ook nog vragen of je al wat weet van je poeze-kind.
pi_20340181
Lieve meiden,

een prettige avond en tot morgen...

zal me weer netjes op tijd melden

donderdag 1 juli 2004 @ 18:02:37 #11
86274 hartje
still waiting...
pi_20341512
ik bedenk me ineens dat ik even gedag moet zeggen. ik ga een paar dagen voor mijn werk weg & ben dan woensdag pas weer terug. dat is 2 dagen na mijn nod! ik baal er ook wel een beetje van, want als ik daar niet ongi word wil ik natuurlijk pas testten met mijn vriendje erbij. dus dan moet ik nog 2 dagen wachtten
maar jah joh.....reken maar nergens op, dat doe ik ook niet.
jullie horen snel weer van me & groetjes
pi_20341993
**gaat eens opsnorren hoeveel deeltjes ze al meegaat**
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  Moderator donderdag 1 juli 2004 @ 18:56:34 #13
5428 crew  miss_sly
pi_20342440
fijne avond jolene, tot morgen

hartje, lastig hoor, maar ik zou inderdaad ook wel samen willen testen. Je moet er toch neit aan denken dat je zo ver van elkaar zit en dan een mooie positieve test hebt! die is 2 dagen later ook nog positief hoor!
pi_20343835
mallemeid - Balen meisje ik zag de foto

Githa - Volgens mij wist ik niet dat je zwanger was maar alsnog van harte gefeliciteerd

Ingrid..... ik krab altijd. Ik heb de onweerstaanbare tic dat als ik iets oneffens in mijn gezicht heb dan ga ik krabben dus middeltjes heb ik niet En hoe zit het met je ongi?

Girly - Lekker genieten daar zo te zien heerlijk... en wie weet

hartje - Succes en niet te zenuwachtig worden he dan Dan blijft je ongi nl ook weg

Met Pinksteren (30 mei) ben ik ongi geworden ( wat dus veel te vroeg was maar goed ) die ongi was duidelijk en bloedde heviger dan dat ik ooit heb gehad Dus ik heb het idee dat mijn cyclus weer redelijk op gang was gekomen. Nu is het inmiddels 1 juli en ik heb nog geen spoortje van die rooie duivels gezien Ik heb nog geen last of niks geen darmkrampen en geen buikpijn of meer van dat soort klachten. Wel had ik ongeveer een week geleden pijnlijke borsten maar nu niet meer trouwens. Heeft een dag of drie aangehouden. Als ik deze maandag niet ongi word ga ik testen
  † In Memoriam † donderdag 1 juli 2004 @ 20:38:22 #15
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20345000
Oe spannend amber en dan ga je op maandag testen? Ik zou (als het ooit weer zover is dat ik durf te testen) waarschijnlijk in het weekend testen. Als ie nega is dan kan ik op mijn gemakkie even sip zijn en als ie posi is dan kan ik de hele dag met een supersmile rondlopen. Op het werk is het toch een stuk lastiger om niets te laten merken

Poezekind heeft net weer een antiobiotica pilletje gehad. Er lijkt weer een soort stop te zitten in zijn herstel. Hij loopt nog steeds niet en heeft zich nu verstopt in de kast Van de dierenarts hebben we nog steeds niets gehoord. Hij zou begin deze week bellen met de uitslag. Het is inmiddels donderdag. Zelf durf ik hem niet te bellen omdat ik bang ben om de uitslag te horen. Nu we nog niets weten is er nog hoop. Eigenlijk net als met overtijd zijn en dan niet testen zeg maar....

hartje, heeeel veel plezier en tot woensdag dan maar hopelijk heb je dan goed nieuws voor ons
pi_20346342
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 20:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Oe spannend amber en dan ga je op maandag testen? Ik zou (als het ooit weer zover is dat ik durf te testen) waarschijnlijk in het weekend testen. Als ie nega is dan kan ik op mijn gemakkie even sip zijn en als ie posi is dan kan ik de hele dag met een supersmile rondlopen. Op het werk is het toch een stuk lastiger om niets te laten merken

Poezekind heeft net weer een antiobiotica pilletje gehad. Er lijkt weer een soort stop te zitten in zijn herstel. Hij loopt nog steeds niet en heeft zich nu verstopt in de kast Van de dierenarts hebben we nog steeds niets gehoord. Hij zou begin deze week bellen met de uitslag. Het is inmiddels donderdag. Zelf durf ik hem niet te bellen omdat ik bang ben om de uitslag te horen. Nu we nog niets weten is er nog hoop. Eigenlijk net als met overtijd zijn en dan niet testen zeg maar....

hartje, heeeel veel plezier en tot woensdag dan maar hopelijk heb je dan goed nieuws voor ons
Toevallig ben ik maandag vrij Dus dat geeft niet en ik denk dat ik dan toch echt niet langer kan wachten

Sterkte met poezebeest
  donderdag 1 juli 2004 @ 21:47:58 #17
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20346627
Ik kom alleen maar even hoi zegen.
Ik voelde me gisteren al beroerd maar nu veel erger, ben dus naast dat ik ongesteld ben ook flink verkouden. (net van de blaasontstekking af nu dit weer)
Ik ben eigenlijk nooit ziek maar het lijkt wel of het nu allemaal achter elkaar aan komt.
ik ga weer lekker op de bank hangen.

Wil slaapmeisje wel nog even heel erg veel sterkte wensen met het poezebeesie.

daag.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_20348169
Mag ik ff offtopic zeuren?
Nieuwe bed bodems en matrassen gekocht....
Vriendje had beloofd nog even de maten op te nemen (2 weken terug al) dus ging er vanuit dat het goed zat....
Niet dus!
Bed is te klein , moeten we ook nog verplicht een nieuw bed kopen morgen en dit bed was pas 4 jaar oud.....
pi_20349553
Amber, ik hoop voor je dat het raak is!

Wat betreft mijn ongi, er is nog geen spoor van te bekennen. Heb wel af en toe kramp, maar dat komt omdat mijn darmen stom doen. Mijn stoelgang is verrot!!!
pi_20349683
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 22:47 schreef Xanthe het volgende:
Vriendje had beloofd nog even de maten op te nemen (2 weken terug al) dus ging er vanuit dat het goed zat....
Niet dus!
Bed is te klein , moeten we ook nog verplicht een nieuw bed kopen morgen en dit bed was pas 4 jaar oud.....
Tuurlijk mag je ff zeuren!
Wat klote! Kun je ze niet omruilen?
pi_20353648
Goedemorgen

Hartje,op zakenreis..
Nou we wachten braaf tot je terug bent op het verhaal.

Slaapmeisje, moeilijk he,dat je niet durft vanwege het eventuele negatieve nieuws.
Sterkte...ik hoop dat je poezekindje zich snel een beetje beter voelt.

Amber, ben benieuwd.

Snakelady, ziek het maar goed uit.

Renegate, Mallemeid, LW en Beaker

Ingrid19,deed jij nu al een temp. lijst bij houden zoals beaker voorstelde?

Xanthe, fijn he af en toe die mannen..
Kun je je andere ombouw niet te koop zetten of bewaren als logeerbed, als jullie later een ander huis hebben

Miss_Sly, ik meld...
  vrijdag 2 juli 2004 @ 08:46:16 #22
593 sjak
Juffie Bloem
pi_20354287
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 22:47 schreef Xanthe het volgende:
Niet dus!
"Elk nadeel hep ze voordeel" heb ik een bekende man ooit horen zeggen...
Nu mag je lekker een nieuw bed uitzoeken!
Lekker douchen!
  † In Memoriam † vrijdag 2 juli 2004 @ 09:00:16 #23
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20354411
Xanthe wat een herkenbare situatie zeg. Zo een man heb ik thuis ook!

Amber, is het al maandag? Volgens mij heb je niet goed op je kalender gekeken hoor, want vandaag is het namelijk maandag echt waar
pi_20354415
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 23:34 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je ff zeuren!
Wat klote! Kun je ze niet omruilen?
Nee omruilen kanniet omdat ze onze maat daar dus niet hadden....
Gaan gewoon dus opzoek naar een nieuw bed, straks even langs de
A100 , daar worden alle spullen heen gebracht die bij de Wehkamp en Neckerman weer terug
zijn gekomen en een kleine beschadiging aan zit of die mensen toch liever niet in huis wilden hebben en die gaan dan voor 1/3 of 1/2 deel van de normale prijs weer weg.
Hopenlijk staat daar iets leuks tussen.
  Moderator vrijdag 2 juli 2004 @ 09:03:32 #25
5428 crew  miss_sly
pi_20354449
Goedemorgen jolene nu was ik wat later, mijn laptop had kuren....

Xanthe, lastig hoor. Op zich is een nieuw bed uitzoeken natuurlijk ook wel leuk, maar tja, als het andere nog niet zo oud is en je het niet had ingecalculeerd...

Ingrid, zit je wel al weer aan het einde van je cyclus? lijkt nog zo kort geleden dat je het had over die bruine afscheiding? heb je de dagen geteld?

Slaapkindje, is jullie poezebeestje de nacht weer goed doorgekomen? kan me wel voorstellen dat je de dierenarts niet zo graag belt, maar het kan best dat hij het gewoon erg druk heeft gehad ofzo. Hoop dat je snel iets hoort!
pi_20354493
Slaapmeisje, word jou man dan vervolgens ook kwaad op jou en draait ie dan de boel ook om?
Ik zei dus gisteren tegen hem dat ie had gezegd de boel op te meten en toen ik dat nogmaals had gezegd een week terug dat hij had gezegd dat meteen even te gaan doen.
Hij is toen ook meteen naar boven gegaan , maar ipv. te meten waarschijnlijk achter zijn pc gaan zitten

Gisteravond draaide die dus ineens alles om werd ontzettend kwaad op mij.
En zei dus dat IK het zou opmeten , nou word ie helemaal mooi zeg!
En dat het MIJN bed was en dat ik zo goed wist welke maat het was
Hoezo? Dat heb ik nog nooit beweerd ik heb gezegd dat ik het niet wist!

sjak het klopt dat alles ook een voordeel heeft we hebben straks 20cm meer bed!
Geen ruzie meer
over dat plekje voor onze ellebogen

jolene ik heb al een logeer bed (twijfelaar) , heb deze ombouw wel te koop gezet op i-net.
Mijn schoonmoeder wilde hem ook meteen wel overnemen.
Maar ik ken haar overnemen....
Dan moet het gratis zijn en ons komt ook niks aanwaaien.
Mijn vriend meteen is wel goed joh.... Ik dacht meteen "heb jij het betaald? is het van jou?"
Of ik wil hem achter de hand hebben vor ons nieuwe huis als logeer bed omdat die groter is.
Of ik wil er geld voor hebben.... En dan kunnen we dat mooi bij het nieuwe bed in stoppen...
Nou klinkt het alsof ik mega egoïstisch ben waarschijnlijk , maar ik geef al zo vaak dingen weg.
En met mijn schoonmoeder kun je afspraken maken over geld , maar een jaar later heb je het nog niet.(Mijn vriend krijgt nog aardig wat geld van zijn moeder voor voorgeschoten dingen en weet niet hoe vaak naar de dierenarts rijden).
pi_20354651
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 09:08 schreef Xanthe het volgende:
jolene ik heb al een logeer bed (twijfelaar) , heb deze ombouw wel te koop gezet op i-net.
Mijn schoonmoeder wilde hem ook meteen wel overnemen.
Maar ik ken haar overnemen....
Dan moet het gratis zijn en ons komt ook niks aanwaaien.
Mijn vriend meteen is wel goed joh.... Ik dacht meteen "heb jij het betaald? is het van jou?"
Of ik wil hem achter de hand hebben vor ons nieuwe huis als logeer bed omdat die groter is.
Of ik wil er geld voor hebben.... En dan kunnen we dat mooi bij het nieuwe bed in stoppen...
Nou klinkt het alsof ik mega egoïstisch ben waarschijnlijk , maar ik geef al zo vaak dingen weg.
En met mijn schoonmoeder kun je afspraken maken over geld , maar een jaar later heb je het nog niet.(Mijn vriend krijgt nog aardig wat geld van zijn moeder voor voorgeschoten dingen en weet niet hoe vaak naar de dierenarts rijden).
Klinkt niet egoistisch, het bed is nog niet oud.
Je was nog niet plan het te vervangen.
Dus je schoonmoeder kan best een bijdrage doen.
pi_20355090
Mijn schoonmoeder kennende heeft ze toch geen geld voor die bijdrage zoals ik al verteld heb en dan is het zo van dat betaal ik je dan en dan ok?
Zo heeft ze in oktober een pc gekregen waar nog wat kleine dingetjes bij gekocht moesten worden al met al niet zo'n onwijs hoog bedrag , maar dat geld had ze toen niet dus mijn vriend schoot het voor.
Van d'r vakantie geld zou hij het terug krijgen , ondertussen is ze zelf dus op vakantie geweest en doet ze allemaal leuke dingen en heeft ze dat geld nog steeds niet aan mijn vriend gegeven.
Dus gaat er van mij niets heen zonder meteen geld te krijgen.
Of ze mag hem gebruiken....tot wij verhuist zijn en dan wil ik hem terug als logeer bed.
Maar dat vind mijn vriend niet normaal , dus dan maar niet.

Hoe is het met het wachten op dat 2e streepje dames?
pi_20355695
En je vriend denkt het is mijn moeder.
Daar heb ik vroeger ook een hoop van gekregen.

wat een mooie echo
pi_20355705
** doet het dus niet**

ff een testje hoor!
pi_20355718
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 10:28 schreef Renegate het volgende:

ff een testje hoor!
pi_20355740
Spannend....blijft met d'r neus tegen monitor zitten
  Moderator vrijdag 2 juli 2004 @ 10:30:49 #33
5428 crew  miss_sly
pi_20355754
leuk!
pi_20355776
mijn nieuwsgierigheid is echt niet groot...
  Moderator vrijdag 2 juli 2004 @ 10:32:30 #35
5428 crew  miss_sly
pi_20355791
* cola light en stukje wortel pakt

* miss_sly is ook niet nieuwsgierig...nooit!
pi_20355852
* zet telefoon ff uit...
moet hier wel tijd voor hebben
  vrijdag 2 juli 2004 @ 10:37:49 #37
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20355897
wattes wordt er getest????? f5en tot ik er bij neerval

goedemorgen trouwens
pi_20355922
dit is wel een goede test voor het stoppen met roken, normaal had ik nu echt wel zitten roken
  Moderator vrijdag 2 juli 2004 @ 10:41:41 #39
5428 crew  miss_sly
pi_20355976
Goedemorgen Martineke!

knap hoor jolene!! volhouden, als ik het kan, kun jij het ook!!
  vrijdag 2 juli 2004 @ 10:43:20 #40
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20356017
*al voor 10e x op f5 drukt*
pi_20356189
Ow, Renegate..alles goed..
  vrijdag 2 juli 2004 @ 10:58:13 #42
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20356367
uhmmm 20 min al voorbij, of ze staat te springen van blijdschap en is ons vergeten of toch iets anders wat ik niet uit spreken wil
pi_20356439
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 10:58 schreef Martineke het volgende:
uhmmm 20 min al voorbij, of ze staat te springen van blijdschap en is ons vergeten of toch iets anders wat ik niet uit spreken wil
Ow vervelend dat je nu achter een pc zit en niks kan..ennn
pfff...Renegate, ik hoop dat je snel wat laat horen.
  † In Memoriam † vrijdag 2 juli 2004 @ 11:00:18 #44
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20356441
[volledig offtopic]
Slaapvriendje heeft met de dierenarts gebeld. Het bloedonderzoek geeft geen uitsluitsel. Er zijn veel onstekingscellen, maar dat geeft nog niet aan of die er enkel vanwege een ontsteking zijn of vanwege een ontsteking die door een tumor is geïnduceerd. Blijft dus nog onduidelijk. Als het enkel een ontsteking is, is het een fikse. Vanmiddag wil ze de kat graag zien. Ze overweegt een ander antibioticum, maar wil graag een diagnose van de huidige stand van zaken. Ze heeft beloofd dat ze Pluk geen pijn zal doen. Het nieuwe antibioticum schijnt makkelijker te zijn met toedienen (benieuwd wat dat is...). Ze vroeg hoe hij zich gedroeg en hoe het pillen geven gaat. Vriendje heeft gezegd dat Pluk goed aanspreekbaar was, maar ons niet zoals hiervoor opzoekt. Hij eet eigenlijk alleen maar als je het eten bij Pluk zet of Pluk bij het eten. Hij zoekt koele plekjes, wellicht vanwege koorts. Hij steunt nog steeds niet op zijn zieke pootje...
[/einde offtopic]

Nu weer ontopic Wat zie ik, Renegate gaat testen?
pi_20356491
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:00 schreef Slaapmeisje het volgende:
[volledig offtopic]
Slaapvriendje heeft met de dierenarts gebeld. Het bloedonderzoek geeft geen uitsluitsel. Er zijn veel onstekingscellen, maar dat geeft nog niet aan of die er enkel vanwege een ontsteking zijn of vanwege een ontsteking die door een tumor is geïnduceerd. Blijft dus nog onduidelijk. Als het enkel een ontsteking is, is het een fikse. Vanmiddag wil ze de kat graag zien. Ze overweegt een ander antibioticum, maar wil graag een diagnose van de huidige stand van zaken. Ze heeft beloofd dat ze Pluk geen pijn zal doen. Het nieuwe antibioticum schijnt makkelijker te zijn met toedienen (benieuwd wat dat is...). Ze vroeg hoe hij zich gedroeg en hoe het pillen geven gaat. Vriendje heeft gezegd dat Pluk goed aanspreekbaar was, maar ons niet zoals hiervoor opzoekt. Hij eet eigenlijk alleen maar als je het eten bij Pluk zet of Pluk bij het eten. Hij zoekt koele plekjes, wellicht vanwege koorts. Hij steunt nog steeds niet op zijn zieke pootje...
[/einde offtopic]

Nu weer ontopic Wat zie ik, Renegate gaat testen?
Ik hoop dat ze vanmiddag wat meer kan vertellen Slaapmeisje..
Nu weet je nog niet veel meer, maar kun je misschien iets meer hopen
  vrijdag 2 juli 2004 @ 11:03:10 #46
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20356500
[offtopic ook] ergens jammer dat het geen uitsluitsel geeft, nu maar hopen dat de nieuwe antibiotica goed aanslaat en het dus werkelijk ligt aan een fikse ontsteking. geef pluk maar een kroel van me, vinnik zo zielig altijd he als poetiepoezen ziek zijn [we gaan weer verder ontopic]
  vrijdag 2 juli 2004 @ 11:04:51 #47
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20356537
wachten duurt lang *zucht*
hier zit ik te wachten op die 2e streep van renegate
en in zw&g op minipluis en rickmans.
pi_20356559
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:04 schreef Martineke het volgende:
wachten duurt lang *zucht*
hier zit ik te wachten op die 2e streep van renegate
en in zw&g op minipluis en rickmans.
Hier idem...dus het werk gaat iets trager vandaag...
  Moderator vrijdag 2 juli 2004 @ 11:06:19 #49
5428 crew  miss_sly
pi_20356562
wat vervelend dat ze nog geen goede uitslag heeft, Slaapmeisje. misschien dat ze vanmiddag toch wat meer kan zeggen en dat die nieuwe antibiotica het goed doet!

Renegate...hoe is het ?
pi_20356589
whaha mutsjes!! ik ga niet testen wilde ff kijken of me plaatje het doet..
maar bij mij doet ie het niet maar bij jolene wel:S snap er niks van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')