En wat zie ik er nog goed uit he voor mijn leeftijdquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:12 schreef hartje het volgende:
even wat jompel-meisjes voor Slaapmeisje omdat ze al 36 deeltjes meegaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaapmeisje, hoe is het met jullie katje.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
En wat zie ik er nog goed uit he voor mijn leeftijd![]()
Jolene, het is inderdaad een stuk prettiger dat ik minder last heb van kwaaltjes deze keer. Ik zat vandaag in mijn agenda te kijken en besefte mij ineens dat het alweer cyclusdag 28 is. Dat is toch wat![]()
sekersquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef Slaapmeisje het volgende:
En wat zie ik er nog goed uit he voor mijn leeftijd![]()
Toevallig ben ik maandag vrijquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Oe spannend amberen dan ga je op maandag testen? Ik zou (als het ooit weer zover is dat ik durf te testen) waarschijnlijk in het weekend testen. Als ie nega is dan kan ik op mijn gemakkie even sip zijn en als ie posi is dan kan ik de hele dag met een supersmile rondlopen. Op het werk is het toch een stuk lastiger om niets te laten merken
Poezekind heeft net weer een antiobiotica pilletje gehad. Er lijkt weer een soort stop te zitten in zijn herstel. Hij loopt nog steeds niet en heeft zich nu verstopt in de kastVan de dierenarts hebben we nog steeds niets gehoord. Hij zou begin deze week bellen met de uitslag. Het is inmiddels donderdag. Zelf durf ik hem niet te bellen omdat ik bang ben om de uitslag te horen. Nu we nog niets weten is er nog hoop. Eigenlijk net als met overtijd zijn en dan niet testen zeg maar....
hartje, heeeel veel plezier en tot woensdag dan maarhopelijk heb je dan goed nieuws voor ons
Tuurlijk mag je ff zeuren!quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:47 schreef Xanthe het volgende:
Mag ik ff offtopic zeuren?
Nieuwe bed bodems en matrassen gekocht....
Vriendje had beloofd nog even de maten op te nemen (2 weken terug al) dus ging er vanuit dat het goed zat....
Niet dus!
Bed is te klein, moeten we ook nog verplicht een nieuw bed kopen morgen en dit bed was pas 4 jaar oud.....
"Elk nadeel hep ze voordeel" heb ik een bekende man ooit horen zeggen...quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:47 schreef Xanthe het volgende:
Mag ik ff offtopic zeuren?
Nieuwe bed bodems en matrassen gekocht....
Vriendje had beloofd nog even de maten op te nemen (2 weken terug al) dus ging er vanuit dat het goed zat....
Niet dus!
Bed is te klein, moeten we ook nog verplicht een nieuw bed kopen morgen en dit bed was pas 4 jaar oud.....
Nee omruilen kanniet omdat ze onze maat daar dus niet hadden....quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:34 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je ff zeuren!
Wat klote! Kun je ze niet omruilen?
Klinkt niet egoistisch, het bed is nog niet oud.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:08 schreef Xanthe het volgende:
jolene ik heb al een logeer bed (twijfelaar) , heb deze ombouw wel te koop gezet op i-net.
Mijn schoonmoeder wilde hem ook meteen wel overnemen.
Maar ik ken haar overnemen....
Dan moet het gratis zijn en ons komt ook niks aanwaaien.
Mijn vriend meteen is wel goed joh.... Ik dacht meteen "heb jij het betaald? is het van jou?"
Of ik wil hem achter de hand hebben vor ons nieuwe huis als logeer bed omdat die groter is.
Of ik wil er geld voor hebben.... En dan kunnen we dat mooi bij het nieuwe bed in stoppen...
Nou klinkt het alsof ik mega egoïstisch ben waarschijnlijk , maar ik geef al zo vaak dingen weg.
En met mijn schoonmoeder kun je afspraken maken over geld , maar een jaar later heb je het nog niet.(Mijn vriend krijgt nog aardig wat geld van zijn moeder voor voorgeschoten dingen en weet niet hoe vaak naar de dierenarts rijden).
Ow vervelend dat je nu achter een pc zit en niks kan..ennnquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:58 schreef Martineke het volgende:
uhmmm 20 min al voorbij, of ze staat te springen van blijdschap en is ons vergetenof toch iets anders wat ik niet uit spreken wil
Ik hoop dat ze vanmiddag wat meer kan vertellen Slaapmeisje..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:00 schreef Slaapmeisje het volgende:
[volledig offtopic]
Slaapvriendje heeft met de dierenarts gebeld. Het bloedonderzoek geeft geen uitsluitsel. Er zijn veel onstekingscellen, maar dat geeft nog niet aan of die er enkel vanwege een ontsteking zijn of vanwege een ontsteking die door een tumor is geïnduceerd. Blijft dus nog onduidelijk. Als het enkel een ontsteking is, is het een fikse. Vanmiddag wil ze de kat graag zien. Ze overweegt een ander antibioticum, maar wil graag een diagnose van de huidige stand van zaken. Ze heeft beloofd dat ze Pluk geen pijn zal doen. Het nieuwe antibioticum schijnt makkelijker te zijn met toedienen (benieuwd wat dat is...). Ze vroeg hoe hij zich gedroeg en hoe het pillen geven gaat. Vriendje heeft gezegd dat Pluk goed aanspreekbaar was, maar ons niet zoals hiervoor opzoekt. Hij eet eigenlijk alleen maar als je het eten bij Pluk zet of Pluk bij het eten. Hij zoekt koele plekjes, wellicht vanwege koorts. Hij steunt nog steeds niet op zijn zieke pootje...
[/einde offtopic]
Nu weer ontopicWat zie ik, Renegate gaat testen?
![]()
Hier idem...dus het werk gaat iets trager vandaag...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:04 schreef Martineke het volgende:
wachten duurt lang *zucht*
hier zit ik te wachten op die 2e streep van renegate
en in zw&g op minipluis en rickmans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |