quote:
Op donderdag 24 juni 2004 12:52 schreef Renegate het volgende:
Xanthe nog steeds hetzelfde, ik dacht gister in een opwelling jaa ik ga een apotheek test halen..
Nou net zo vaag.. dus ik test voorlopig ff niet meer..
Wel misselijk wakker geworden, vanacht gedroomt dat ik in me maandverband het vruchtje vond en ik die van de dokter op moest eten omdat het beter zou werken als clomid!!!!
Ja een mens kan zieke fantasien hebben.... blijft nog wel ff in me hoofd spoken vandaag denk ik:S
Xanthe maar hoe gaat het met jou meid?? Ben je al een beetje geruster? kan me voorstellen dat jou roze wolk pas na je echo komt he?
Ik heb ook rare dingen gedroomd hoor.
Nog niet zo ranzig als die van jou , maar wel belagelijk.
De centrale deur vergrendeling werkte ineens niet meer en toen ik aan het knopje kwam
was deze er nog maar voor de helft en zat die er los in.
En vervolgens viel de hele auto uit elkaar
En dat mijn vriend zwanger was ipv. dat ik dat ben
![]()
was wel leuk geweest trouwens geen last van die misselijkheid
![]()
Hoe het hier verder gaat , erg humeurig van de hormonen , vette ruzies daardoor , want ik bijt me in elke discussie vast waardoor er een woorden wisseling plaats vind die eindigs in ruzies.
Niet ech gezellig dus.
En erg vermoeiend.
De roze wolk is nog erg ver weg en de angst is er toch ook nog wel.
Zo zouden a.s. vrijdag gaan oppassen op mijn neefje en dat ging nu ineens toch niet door , de afspraak die mijn schoonzus en zwager hadden was een week verzet.
Nou vroeg ik dus aan mijn vriend hoe dat zat of we nou volgende week verwacht werden.
Daar heb ik dus geen zin want stel je voor dat de echo van de dag ervoor niet in orde is.....
Waarop het meteen weer zo is dat ik me daar weer druk om maak en dat dat de vorige keer ook zo was....
Moet ik weer uitkijken dat ik daar niet weer als een pitbull op reageer.....