abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20146608
vervolg van Wachten op een tweede streepje deel 34

9 juni Girly NOD ( negatief getest op 12-06)
16 juni Renegate NOD

3 juli Girl24 NOD
5 juli Hartje NOD
9 juli Slaapmeisje NOD/Gyn
11 juli snakelady NOD
14 juli Girly GYN
15 juli LW bloeduitslag GYN
28 juli Beaker Gyn

4 augustus Renegate GYN

[ Bericht 2% gewijzigd door jolene op 25-06-2004 14:55:34 ]
pi_20148212
Renegate hoe is het bij jou dan?
  donderdag 24 juni 2004 @ 12:15:08 #3
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20149063
Jammer Hartje, nog geen foto, maar dat komt hopenlijk vanzelf wel in het buiken topic.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 24 juni 2004 @ 12:26:49 #4
1087 Merisse
broddeltante
pi_20149397
Hartje, dan zet je een foto online en haal 'm er na een dag ofzo weer af. Ik ben erg benieuwd naar je. Dan kunnen wij je toch zien en de kans dat je die dag ontdekt wordt door bekenden is wel klein. Ik vind het trouwens ook nog steeds eng omdat je je op die manier toch wel blootgeeft maar tot nu toe (gelukkig) geen slechte ervaringen. LW heb jij geen foto? Ahhhhhh pleaaasee.

LW, voor mij 2 maanden geen KvK helaas en dat valt niet mee. Na 1,5 jaar foliumzuur slikken doe ik dat nu voor het eerst niet. Niet leuk hoor. Ik zet mijn NOD ook maar niet in het lijstje daarom, maar als het goed is word ik rond 5 juli en daarna op 1 augustus weer ongi en daarna get's wieder los.
Hartje, ik had gisteren idd een afspraak met bedrijfsmaatschappelijk werk maar heb die afspraak af moeten zeggen omdat we een begrafenis hadden gisteren. Heb de afspraak verplaatst naar a.s. maandag.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_20150105
Xanthe nog steeds hetzelfde, ik dacht gister in een opwelling jaa ik ga een apotheek test halen..
Nou net zo vaag.. dus ik test voorlopig ff niet meer..
Wel misselijk wakker geworden, vanacht gedroomt dat ik in me maandverband het vruchtje vond en ik die van de dokter op moest eten omdat het beter zou werken als clomid!!!!
Ja een mens kan zieke fantasien hebben.... blijft nog wel ff in me hoofd spoken vandaag denk ik:S

Xanthe maar hoe gaat het met jou meid?? Ben je al een beetje geruster? kan me voorstellen dat jou roze wolk pas na je echo komt he?
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_20150304
Jeetje Renegate, wat een overeenkomsten hebben wij, mijn test was gister dus ook net zo vaag als die andere. Ik dacht dat ik ongi zou worden, maar neeeeh hoor dat is vandaag alweer gestopt. Ik HAAT dit!!!! Stom rotlichaam, wrom kan ie nou niet duidelijk zijn?
pi_20150655
Ow Renegate en Mallemeid,
Ik had stilletjes gehoopt dat jullie gewoon eind deze week positief zouden testen.
Renegate, wat droom je vervelend..
Bah, denk er maar niet te veel aan..

Dikke knuffel
  donderdag 24 juni 2004 @ 13:43:12 #8
1087 Merisse
broddeltante
pi_20151581
Joh, Renegate en Mallemeid, jullie synchen weer behoorlijk. Helaas bij beiden wederom vage testen Sjit, sjit, sjit. Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid.
Wat een maffe droom Renegate!
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_20154308
nou ik verlies me eerste beetje bruin nu..
Ik ga mezelf niet wijsmaken dat het innesteling is of zo...

4 augustus echo of me cyste al weg is..

malle jij gaat wel door hoor naar z&g!!! ik duim me suf voor je.
pi_20156901
Ik heb er zelf geen hoop meer op Renegate, maar we zullen zien (niet dat de ongi doorzet ofzo, maar gewoon ik voel me niet zwanger)
  donderdag 24 juni 2004 @ 17:28:25 #11
67542 Jansu
Liefde = Leven!
pi_20156953
Even uit lurkstand.

Zo het is voor sommigen hier weer enorm spannend, ik duim voor jullie!

Hier alles z'n gangetje, had afgelopen zaterdag ongi moeten worden...
Heb van zondag t/m dinsdag erge buikpijn gehad, maar het zette niet door. Ik heb al wel sinds vrijdag last van m'n borsten.
Al met al zal het wel door die kijkoperatie komen dat ik over tijd ben, want de kans op een spontane zwangerschap is in mijn geval in princiepe uitgesloten. Papieren zijn al onderweg naar IVF kliniek in Tilburg. Nu wachten op een uitnodiging voor het intakegesprek.
Heb gister, ondanks beter weten, toch een test gedaan. Harstikke nega.......... Dus maar weer afwachten op de duivels. Zit nu op dag 37, laatste 2 cyclussen waren 31 dagen ....

Liefs Jansu
pi_20157367
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 12:52 schreef Renegate het volgende:
Xanthe nog steeds hetzelfde, ik dacht gister in een opwelling jaa ik ga een apotheek test halen..
Nou net zo vaag.. dus ik test voorlopig ff niet meer..
Wel misselijk wakker geworden, vanacht gedroomt dat ik in me maandverband het vruchtje vond en ik die van de dokter op moest eten omdat het beter zou werken als clomid!!!!
Ja een mens kan zieke fantasien hebben.... blijft nog wel ff in me hoofd spoken vandaag denk ik:S

Xanthe maar hoe gaat het met jou meid?? Ben je al een beetje geruster? kan me voorstellen dat jou roze wolk pas na je echo komt he?
Ik heb ook rare dingen gedroomd hoor.
Nog niet zo ranzig als die van jou , maar wel belagelijk.
De centrale deur vergrendeling werkte ineens niet meer en toen ik aan het knopje kwam
was deze er nog maar voor de helft en zat die er los in.
En vervolgens viel de hele auto uit elkaar
En dat mijn vriend zwanger was ipv. dat ik dat ben was wel leuk geweest trouwens geen last van die misselijkheid

Hoe het hier verder gaat , erg humeurig van de hormonen , vette ruzies daardoor , want ik bijt me in elke discussie vast waardoor er een woorden wisseling plaats vind die eindigs in ruzies.
Niet ech gezellig dus.
En erg vermoeiend.
De roze wolk is nog erg ver weg en de angst is er toch ook nog wel.
Zo zouden a.s. vrijdag gaan oppassen op mijn neefje en dat ging nu ineens toch niet door , de afspraak die mijn schoonzus en zwager hadden was een week verzet.
Nou vroeg ik dus aan mijn vriend hoe dat zat of we nou volgende week verwacht werden.
Daar heb ik dus geen zin want stel je voor dat de echo van de dag ervoor niet in orde is.....
Waarop het meteen weer zo is dat ik me daar weer druk om maak en dat dat de vorige keer ook zo was....
Moet ik weer uitkijken dat ik daar niet weer als een pitbull op reageer.....
pi_20158872
Leuk die foto's in het vorige deel!
Ben benieuwd hoe jullie denken dat ik er uit zie en Djeez...

Verder hier niks te melden, geen ongi, geen krampjes ed. Als mijn ongi een zich een maand uitstelt, moet ik eind deze maand, begin volgende maand ongi/zwanger worden.
pi_20159126
ik kom me ook nog ff melden,

heb gister eindelijk geboekt en het is 9 juli geworden dat we vertrekken.. we gaan dan donderdagnacht rijden.. dat we daaro s'ochtends aankomen. en dan gaan we 10 juli savonds trug rijden..
(ik was het helemaal vergeten, maar ik en mijn vriend zijn 7 juli 6 jaar samen , hij wilde eigenlijk rond die datum weggaan ,maar gaat moeilijk met zijn werk, maar we vieren het dan maar gwoon 2 daagjes later )

wat ik wel grappig vond.. een vriendin wilt me meenemen naar sensation black dan die avond,maar jah weet nie wanneer ik trug ben.. echt lief van haar.. (ze heeft al kaartjes namelijk)
dus maar ff afwachten..

zit inmiddels alweer op dag 44.. ben benieuwd morgen hihi wat ik wijzer wordt.. hoop dat ik snel ongesteld word.
(want word er een beetje chago ervan)

iedreen een dikke knuf en kus!!!
  donderdag 24 juni 2004 @ 20:56:53 #15
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20161555
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 10:36 schreef jolene het volgende:
vervolg van Wachten op een tweede streepje deel 34

9 juni Girly NOD ( negatief getest op 12-06)
16 juni Renegate NOD
25 juni Girly Gyn
3 juli Girl24 NOD
5 juli Hartje NOD
9 juli Slaapmeisje NOD/Gyn
11 juli snakelady NOD
25 juli LW bloeduitslag GYN
28 juli Beaker Gyn
Lieve Jolene, mijn bloeduitslagen krijg ik op 15 juli !! Dus graag ff aanpassen!!

Dikke knuf voor iedereen! Speciaal voor Renegate en Mallemeid, wat irritant dat die testen zo vaag zijn, zeg! Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt...of het nu ongi is of iets anders, maar dan weten jullie iig waar jullie aan toe zijn. Zet em op!

Merisse
Beaker , O Beakertje...waar ben je toch...mijn ''partner-in-crime''... ....

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_20163927
Brrr Xanthe wat erg die stress.. nou ik ga er wel vanuit dat het goed gaat bij jullie hoor!!!
Dit kindje heeft besloten lekker te blijven waar die is, en gaat jullie over een paar maanden verblijden met zijn/haar komst let maar op!!!!
**blaast zachtjes een roze wolk naar huize Xanthe**

Mallemeid.. nou ja geen ongi is hoop meissie!! ik hoop het wel voor je hoor..
Hier is het gewoon vaag!!! normaal zodra ik bruin zie schiet ik meteen in een dikke dip.. maar deze keer hmm ik weet niet het voelt niet als ongi.. (zal wel weer heel erg in me hoofd zitten, maar voel me echt zwanger stom stom stom)

LW beessie heeft nu een naam meid.. ik heb net zoals jou en slaapmeisje ook pcos, en je ziet maar 2 maandjes clomid en het is raak... nu hoop ik voor je dat je die hormonentrope niet nodig heb, maar dat een paar kiloos eraf al een goede oplossing is.. ( al is het voor pcos mensen extra zwaar, is bewezen)

erder iedereen een dikke knuffff
  † In Memoriam † donderdag 24 juni 2004 @ 23:22:07 #17
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20165950
Oef wat wordt het hier weer spannend. Mallemeid en Renegate allebei een vaag streepje op de eerste test, nog een vaag streepje erachteraan en dan nu een niet doorzettende ongi. Niet om jullie nog zenuwachtiger te maken dan jullie misschien al zijn, maar heel veel vrouwen hebben in het begin nog helemaal geen kwaaltjes of denken dat hun ongi elk moment kan doorzetten. Het niet zwanger voelen is dus absoluut geen indicatie of je wel of niet zwanger bent Meiden zet hem op!

Girly leuk weer wat van je te horen meissie. Hoop dat je een geweldige paar dagen in Disney hebt en lekker romantisch met Boy in de achtbaan Jieeeehaaaa, misschien komt die ongi dan vanzelf wel los van al die hellingen en bochten
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_20169863
slaapmeisje- mijn vriend houd nie van achtbanen... maar jah.. we vermaken ons zeker wel..

jammer dat iedreen vergeten is dat ik morgen naar ferti -arts moet.. maar goed.. ben nu echt diep depri.. ennuh ik zie wel wat er van terecht kom.. kan me eigenlijk niks boeiuh ook.. van gesprekken word ik niks wijzer...

ik wens iedreen alvast een fijn weekend toe ...

sorry als ik misschien bot overkom.. maar ik zit totaal nie op morgen te wachten.. meer ook omdat ik nie weet wat ik kan verwachten.. en lately slaap ik erg slecht..

ik post wel weer als ik een beetje vrolijker ben.. want voor jullie is dit ook niet leuk zo.. op dit moment hebben jullie niks aan me..

nogmaals sorry..

kus en knuf
pi_20171088
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 01:51 schreef Girly het volgende:
slaapmeisje- mijn vriend houd nie van achtbanen... maar jah.. we vermaken ons zeker wel..

jammer dat iedreen vergeten is dat ik morgen naar ferti -arts moet.. maar goed.. ben nu echt diep depri.. ennuh ik zie wel wat er van terecht kom.. kan me eigenlijk niks boeiuh ook.. van gesprekken word ik niks wijzer...

ik wens iedreen alvast een fijn weekend toe ...

sorry als ik misschien bot overkom.. maar ik zit totaal nie op morgen te wachten.. meer ook omdat ik nie weet wat ik kan verwachten.. en lately slaap ik erg slecht..

ik post wel weer als ik een beetje vrolijker ben.. want voor jullie is dit ook niet leuk zo.. op dit moment hebben jullie niks aan me..

nogmaals sorry..

kus en knuf
Ow lieve girly,

Sorry, dat ik het niet gisterenochtend al gezegd heb..
Maar ik moest onverwachtsweg en ik lees het nu pas.
Ik hoop dat je vandaag toch nog laat weten hoe het is gegaan.
Meid hele dikke knuffel...

Ingrid19, zoals al gezegd ik waag me er niet meer aan...
Misschien zijn er mensen die het nog wel durven te gokken

LW, vraag me niet hoe ik bij de 25ste kwam..terwijl ik netjes heb teruggelezen..
Waarschijnlijk door je partner in crime...
pi_20172299
Girly, ik kan me voorstellen dat je in een dip zit, het gaat ook allemaal niet zoals je wil enzo....blergh! Ben je al terug van de ferti-arts en zo ja hoe ging het?

Maar over een paar weekjes ga je er lekker even uit met je vriend, zodat je lekker kan relaxen en alles even opzij kan zetten
pi_20173300
Rare vraag voor Mallemeid en Renegate en een bezoekje langs de HA.
Mag dat pas als je thuis positief getest hebt?
pi_20173367
neehoor jolene, als jij het vermoeden hebt dat je zwanger bent kan je gewoon de ha bellen om een test te doen, als die negatief is doen ze ook nog es een bloedtest.
pi_20173451
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 10:38 schreef mallemeid het volgende:
neehoor jolene, als jij het vermoeden hebt dat je zwanger bent kan je gewoon de ha bellen om een test te doen, als die negatief is doen ze ook nog es een bloedtest.
Is dat eventueel niet een optie voor jou?
Of heb je het idee dat de eraan komen..
  † In Memoriam † vrijdag 25 juni 2004 @ 10:45:16 #24
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20173515
Hey Girly, ben je al wat wijzer geworden bij de gyn? Ben erg benieuwd wat ze te zeggen hebben. Je zult hoogstwaarschijnlijk wel een inwendige echo krijgen. Laat je nog wel even weten hoe het is geweest? Ik brand van nieuwsgierigheid
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_20173521
nee nog niet. Ik heb totaal geen idee meer wat ik nu moet verwachten, maar ik heb wel het idee dat mn lichaam flink ontregeld is. Het kan me ook niet meer boeien allemaal....het zal wel, als het te lang duurt dan maar weer es naar de dokter ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')