abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19985441
NOD lijst en GYN lijst

vervolg van wachten op een 2de streepje deel 33

9 juni Girly NOD ( negatief getest op 12-06)
16 juni Renegate NOD
23 juni LittleWoodstock Gyn
25 juni Girly Gyn
28 juli Beaker Gyn
3 juli Girl24 NOD
5 juli Hartje NOD
9 juli Slaapmeisje NOD/Gyn
11 juli snakelady NOD

[ Bericht 1% gewijzigd door Karin op 18-06-2004 11:34:05 ]
pi_19985479
Githa, gelukkig...

Sanne72, heeft toen het topic bang voor de eerste 12 weken geopend...
Omdat zij toen ook zo zwervend gevoel had.
Ben blij dat het goed is....
Bang voor de eerste 12 weken
  † In Memoriam † vrijdag 18 juni 2004 @ 10:16:11 #3
81992 Githa
pi_19985595
same here

Het topic bang voor de eerste 12 weken ligt een beetje stil geloof ik en daarbij heb ik het idee dat daar echt gepost wordt zoals de titel luid .... maakt ook niet uit ik moet gewoon wat geduld hebben en dan vind ik straks mijn plekje wel .... ben nu bezig om me wat meer bezig te houden in het speeltuin bankje zoals hartje aanraden
Het ligt niet aan de meiden in het topic hoor want zij doen zeker wel hun best om mij {ons} erbij te betrekken en te reageren op onze vragen maar we kunnen gewoon niet mee kletsen ...want het meeste is daar al een heel eind ach van de andere kant kunnen we mooi gebruik maken van hun ervaring....

Martineke, heb jij dat nog steeds meid ? ..... en jij bent toch over de 12 weken heen of heb ik dat verkeerd ?
Dacht eigenlijk dat dat de magische grens was ....die 12 weken
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:17:08 #4
86274 hartje
still waiting...
pi_19985621
ik heb denk ik iets gemist
hoezo staan "24 juni phluphy Gyn" in het lijstje?

of is dit écht een domme vraag?
pi_19985800
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:17 schreef hartje het volgende:
ik heb denk ik iets gemist
hoezo staan "24 juni phluphy Gyn" in het lijstje?

of is dit écht een domme vraag?
Hij stond er al in, ik weet dat pluphy, uitslag krijgt van testen.
Maar ik weet het niet precies.
Ik dacht dat het niet van de Gyn..was.
Ik wacht pluphy wel af...
Goed..
pi_19985852
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:16 schreef Githa het volgende:
same here

Het topic bang voor de eerste 12 weken ligt een beetje stil geloof ik en daarbij heb ik het idee dat daar echt gepost wordt zoals de titel luid .... maakt ook niet uit ik moet gewoon wat geduld hebben en dan vind ik straks mijn plekje wel .... ben nu bezig om me wat meer bezig te houden in het speeltuin bankje zoals hartje aanraden
Het ligt niet aan de meiden in het topic hoor want zij doen zeker wel hun best om mij {ons} erbij te betrekken en te reageren op onze vragen maar we kunnen gewoon niet mee kletsen ...want het meeste is daar al een heel eind ach van de andere kant kunnen we mooi gebruik maken van hun ervaring....

Martineke, heb jij dat nog steeds meid ? ..... en jij bent toch over de 12 weken heen of heb ik dat verkeerd ?
Dacht eigenlijk dat dat de magische grens was ....die 12 weken
Vraagje....
Wanneer ga jij beginnen met showen in het buikentopic
Kunnen we het mooi heel wat maanden vergelijken
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:30:29 #7
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_19985924
Hartje, viel mij ook al op van flups. Ik snap het ook niet.

Githa, toen ik een tweede streepje zag heeft het ook even geduurd voor ik in het Z&G topic postte. Ik voelde me ook meer verbonden met het tweede streepjes topic. Ook al heb ik daar maar heel even gepost. * Jambo is de eerste tweede streepjes dame
En ondanks dat mijn zoon inmiddels geboren is lurk ik hier nog steeds mee. En dat geldt nu ook weer voor het kleine babytjestopic. Ik heb daar ook nog niet zo veel gepost en kijk altijd eerst in het Z&G topic. Komt vanzelf strakjes dat je actief mee gaat posten in het Z&G topic.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  † In Memoriam † vrijdag 18 juni 2004 @ 10:34:53 #8
81992 Githa
pi_19986017
Nog geen idee Jolene..... wanneer ik een goeie foto kan maken wellicht zal het je alten weten wanneer hij er staat

Jambo .... ooohw wat leuk .... dus jij bent mama van de eerste baby die uit het wachten op een tweede streepje voorvloeit
pi_19986111
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:34 schreef Githa het volgende:
Nog geen idee Jolene..... wanneer ik een goeie foto kan maken wellicht zal het je alten weten wanneer hij er staat
Martineke doet het nu ook al...en lily en bixister
pi_19986120
laat maar!

Beaker

[ Bericht 89% gewijzigd door Beaker1 op 18-06-2004 10:51:26 ]
BabyS :))
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:41:09 #11
86274 hartje
still waiting...
pi_19986159
ga zo weer aan de slag, maar nog ff update:
mijn temeratuur-lijst begint eindelijk normale vormen aan te nemen!
mijn vriend moest erg lachen toen ik hem de grafiek liet zien: in het begin schiet die lijn echt enorm omhoog & omlaag. wat wel frappant is dat dat precies op de dagen was dat ik genoteerd had dat ik niet zo lekker was & na een feestje (tot 5.00 met veel alcohol , maar ik was ongi hoor!) dus ik zal wel enorm temperatuur-gevoelig zijn voor verandering van situaties. alles zit nu al 4 dagen netjes rond de 36,5. ben echt zo benieuwd of ik hem binnenkort omhoog zie gaan. we klussen ook keurig om de dag, dus ik kijk met spanning uit naar mijn nod (ook al duurt dat nog 2,5 wkn )
ga weer werken
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:41:24 #12
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_19986164
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:34 schreef Githa het volgende:

Jambo .... ooohw wat leuk .... dus jij bent mama van de eerste baby die uit het wachten op een tweede streepje voorvloeit
Yep. Melvin is geboren op 24 maart jl.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  † In Memoriam † vrijdag 18 juni 2004 @ 10:42:09 #13
81992 Githa
pi_19986178
lieve lieve Beaker die bevestiging moet je niet bij ons zoeken

Luister naar je lichaam meid maar ik denk dat je het zelf al wel weet met het stellen van die vraag
pi_19986327
Hartje, wat goed dat je er al wat in ziet...
Ben echt benieuws.
Hoop dat Githa, wat nuttig info meekrijgt de 30ste...dat is ook nog voor je NOD...
pi_19986347
Githa Bedankt meis ff traantje wegpinken

Ik denk inderdaad dat het handig is als ik alles gewoon aan de HA uitleg en hij kan me vast beter helpen en uitleggen waarom ik me zo voel!

Met mij komt het wel weer goed moet er alleen de tijd voor nemen denk ik!

pi_19986434
hier? jah gisteren nod vandaag nog niks te zien maar ik ga niet testen of zo ik w8 wel ff af..

Dit is een quote van Renegate.

Renegate, had je deze maand nog een temperatuur grafiek bijgehouden
Of hadden jullie zoiets van we laten alles gewoon op de loop deze maand...
Om te kijken hoe alles zal gaan?
pi_19986445
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:50 schreef Beaker1 het volgende:
Githa Bedankt meis ff traantje wegpinken

Ik denk inderdaad dat het handig is als ik alles gewoon aan de HA uitleg en hij kan me vast beter helpen en uitleggen waarom ik me zo voel!

Met mij komt het wel weer goed moet er alleen de tijd voor nemen denk ik!

Knuffel meissie, is allemaal ook niet makkelijk.
Wanneer naar de HA...
pi_19986677
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:55 schreef jolene het volgende:

[..]

Knuffel meissie, is allemaal ook niet makkelijk.
Wanneer naar de HA...
as dinsdag

voor jou!
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:04:43 #19
86274 hartje
still waiting...
pi_19986682
beaker, als je het niet naar je zin op je werk hebt, kan je dat idd enorm beinvloeden, emotioneel & door spanning ook lichamelijke klachtten (heb ik ook een keer gehad)

ik heb een tijd (en ga ik binnenkort weer doen) yoga gedaan. is echt heel goed geweest voor me: nooit meer een stijf nekje & veel beter stress & spanningen los kunnen laten. yoga klinkt heel zweverig, maar als je een beetje opzoek gaat naar een lerares die het een beetje "pittiger" geeft (gewoon eerst overal proeflessen doen) of power-yoga is het echt hardstikke leuk & echt geen geitewolle-sokken-gedoe (vaak zit er wel zo'n figuur in de klas, maar dat is juist wel lachen. heb ook een keer m'n vriendje meegenomen; we lagen helemaal dubbel!)
het is een combinatie tussen, ontspanning, rek&strek-oefeningen & (met een pittige juf) ook spierversterkende oefeningen.

verder goed dat je naar de ha gaat & hou je taai hoor. ga dit weekend ook maar ff lekker uitrustten & leuke dingen doen.
pi_19986905
Vind jullie zo lief Zelf heb ik ipv Yoga Tai Chi gedaan, maar dat had totaal geen positieve uitwerking

Heb me suf gesolliciteerd maar helaas zelfs ik ben al te oud of ze bieden me geen vast contract aan ieder jaar een jaar contract!
  † In Memoriam † vrijdag 18 juni 2004 @ 11:22:14 #21
81992 Githa
pi_19987095
Jolene der staat er een in het buiken topic
pi_19987286
Nee heb geen tempgrafiek bijgehouden...
Geen zin in, geen behoefte aan, zwaar spijt van NU hihihi

Me gyn was er ook pissig over dat ik niet doorgetempt had, ja wat nou is toch zeker mijn lijf of niet?

Sorry ben een beetje opstenaat vandaag.. vage buikpijn, misselijk die niet als misselijk aanvoelt.. en niet ongi.. en ik ga niet testen zul je net zien, test ik word ik nog geen uur erna ongi.
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:28:32 #23
86274 hartje
still waiting...
pi_19987293
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:14 schreef Beaker1 het volgende:
Vind jullie zo lief Zelf heb ik ipv Yoga Tai Chi gedaan, maar dat had totaal geen positieve uitwerking

Heb me suf gesolliciteerd maar helaas zelfs ik ben al te oud of ze bieden me geen vast contract aan ieder jaar een jaar contract!
ff off-topic

ik heb lessen gevolgd via dit systeem http://www.bharatayoga.nl/ helaas zit er hier in de buurt (waar ik nu woon) niemand die deze lessen geeft. die man is echt mijn goeroe zijn boekje "stop rsi" is een leidraad voor mijn leven!

ik werk natuurlijk voormezelf. veel mensen vragen dan of ik die "onzekerheid" niet eng vind. maar tegenwoordig is bijna al het werk idd alleen maar met jaar-contracten. en als je een vaste-aanstelling hebt & ze gaan failliet, ben je ook de pineut. dus volgens mij zit iedereen gewoon in het zelfde schuitje. zou gewoon kijken of je iets leuks! kan vinden & over wat voor soort contract me in 1e instantie niet te druk maken. of denk ik er zo te makkelijk over? is voor iedereen tenslotte verschillend waar je je prettig bij voelt. en ze mogen een (jaar) contract toch maar 2x achterelkaar geven?
o ja, wil nog zeggen dat ik in mijn "onzekere" positie, echt om-kom in het werk & echt niks merk van de slechte economie, integendeel (ze nemen nu natuurlijk allemaal free-lancers & knikkeren de vaste werknemrs eruit om te bezuinigen)
moet nodig weer op yoga om m'n neckje weer los te krijgen
  FOK!fossiel vrijdag 18 juni 2004 @ 11:33:47 #24
2628 Karin
pi_19987474
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:25 schreef jolene het volgende:

[..]

Hij stond er al in, ik weet dat pluphy, uitslag krijgt van testen.
Maar ik weet het niet precies.
Ik dacht dat het niet van de Gyn..was.
Ik wacht pluphy wel af...
Goed..
Ik heb het erin gezet, waarschijnlijk na idd een post over uitslagen. Stom zeg, even niet opgelet. Zal het verwijderen.
  † In Memoriam † vrijdag 18 juni 2004 @ 11:37:16 #25
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19987590
Ik lees hier nog heel veel over de dames die nog niet zo lang zwanger zijn en niet frequent posten in Z&G omdat de dames daar al veel verder zijn en met andere zaken bezig zijn. Misschien zouden jullie allemaal juist wat vaker moeten posten want volgens mij zijn er ook genoeg recent zwangeren om de boel daar wat meer in evenwicht te trekken? Ik weet zeker dat de reeds aanwezige dames het juist heel leuk vinden om wat meer van jullie te horen en als je allemaal daar gaat posten dan kun je het ook vanzelf wat meer hebben over de vroegere fases van de zwangerschap.

Dit is trouwens niet bedoeld om jullie hier weg te krijgen hoor, maar meer als klein tipje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')