quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:14 schreef Beaker1 het volgende:Vind jullie zo lief
![]()
Zelf heb ik ipv Yoga Tai Chi gedaan, maar dat had totaal geen positieve uitwerking
Heb me suf gesolliciteerd maar helaas zelfs ik ben al te oud of ze bieden me geen vast contract aan ieder jaar een jaar contract!
ff off-topic
ik heb lessen gevolgd via dit systeem
http://www.bharatayoga.nl/ helaas zit er hier in de buurt (waar ik nu woon) niemand die deze lessen geeft. die man is echt mijn goeroe
![]()
zijn boekje "stop rsi" is een leidraad voor mijn leven!
ik werk natuurlijk voormezelf. veel mensen vragen dan of ik die "onzekerheid" niet eng vind. maar tegenwoordig is bijna al het werk idd alleen maar met jaar-contracten. en als je een vaste-aanstelling hebt & ze gaan failliet, ben je ook de pineut. dus volgens mij zit iedereen gewoon in het zelfde schuitje. zou gewoon kijken of je iets leuks! kan vinden & over wat voor soort contract me in 1e instantie niet te druk maken. of denk ik er zo te makkelijk over? is voor iedereen tenslotte verschillend waar je je prettig bij voelt. en ze mogen een (jaar) contract toch maar 2x achterelkaar geven?
o ja, wil nog zeggen dat ik in mijn "onzekere" positie, echt om-kom in het werk & echt niks merk van de slechte economie, integendeel (ze nemen nu natuurlijk allemaal free-lancers & knikkeren de vaste werknemrs eruit om te bezuinigen)
moet nodig weer op yoga om m'n neckje weer los te krijgen