Hij stond er al in, ik weet dat pluphy, uitslag krijgt van testen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:17 schreef hartje het volgende:
ik heb denk ik iets gemist
![]()
hoezo staan "24 juni phluphy Gyn" in het lijstje?
of is dit écht een domme vraag?
Vraagje....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:16 schreef Githa het volgende:
![]()
same here
Het topic bang voor de eerste 12 weken ligt een beetje stil geloof ik en daarbij heb ik het idee dat daar echt gepost wordt zoals de titel luid .... maakt ook niet uit ik moet gewoon wat geduld hebben en dan vind ik straks mijn plekje wel .... ben nu bezig om me wat meer bezig te houden in het speeltuin bankje zoals hartje aanraden![]()
Het ligt niet aan de meiden in het topic hoor want zij doen zeker wel hun best om mij {ons} erbij te betrekken en te reageren op onze vragenmaar we kunnen gewoon niet mee kletsen ...want het meeste is daar al een heel eind
ach van de andere kant kunnen we mooi gebruik maken van hun ervaring....
Martineke, heb jij dat nog steeds meid ? ..... en jij bent toch over de 12 weken heen of heb ik dat verkeerd ?
Dacht eigenlijk dat dat de magische grens was....die 12 weken
Martineke doet het nu ook al...en lily en bixisterquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:34 schreef Githa het volgende:
Nog geen idee Jolene..... wanneer ik een goeie foto kan maken wellichtzal het je alten weten wanneer hij er staat
![]()
Yep. Melvin is geboren op 24 maart jl.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:34 schreef Githa het volgende:
Jambo .... ooohw wat leuk .... dus jij bent mama van de eerste baby die uit het wachten op een tweede streepje voorvloeit![]()
Knuffel meissie, is allemaal ook niet makkelijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:50 schreef Beaker1 het volgende:
Githa Bedankt meisff traantje wegpinken
Ik denk inderdaad dat het handig is als ik alles gewoon aan de HA uitleg en hij kan me vast beter helpenen uitleggen waarom ik me zo voel!
Met mij komt het wel weer goedmoet er alleen de tijd voor nemen denk ik!
as dinsdagquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:55 schreef jolene het volgende:
[..]
Knuffel meissie, is allemaal ook niet makkelijk.
Wanneer naar de HA...
ff off-topicquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:14 schreef Beaker1 het volgende:
Vind jullie zo liefZelf heb ik ipv Yoga Tai Chi gedaan, maar dat had totaal geen positieve uitwerking
![]()
Heb me suf gesolliciteerd maar helaas zelfs ik ben al te oud of ze bieden me geen vast contract aan ieder jaar een jaar contract!
Ik heb het erin gezet, waarschijnlijk na idd een post over uitslagen. Stom zeg, even niet opgelet. Zal het verwijderen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:25 schreef jolene het volgende:
[..]
Hij stond er al in, ik weet dat pluphy, uitslag krijgt van testen.
Maar ik weet het niet precies.
Ik dacht dat het niet van de Gyn..was.
Ik wacht pluphy wel af...
Goed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |