Tien weken alweer...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 09:32 schreef Xanthe het volgende:
Goedemorgen Jolene , ja hoor alles best , alleen onwijs moe en misselijkAlweer 10 weken vandaag
Lijkt me niet onverstandig Xanthe! Als ik voor mezelf mag spreken dan....ik vind het hartstikke leuk dat je je zo goed voelt, ben superblij voor iedereen die sinds kort weet dat ze zwanger is (Martineke, Githa en jij ofcourse), maar ik denk dat ik het prettiger zou vinden als dit soort posts in "Bang voor de eerste 12 weken'' geplaatst worden.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 09:56 schreef Xanthe het volgende:
Lol martineke!
Oeps heb net eigenlijk door dat we in het 2e streepje forum posten (let echt totaal niet meer op de laatste tijd) denk niet dat deze discussie hier thuis hoort en hoop dan ook niet dat er nu mensen zich gekwetst/geraakt voelen.....
zeker welquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:24 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
ik snap t niet meer hoor, ken mezelf nietmeer alles is over de kop en ik maak me druk om idiote dingen waar ik me een dag later niet eens meer naar omkijk...
kent iemand dat? die periode erna met heibel en je leegvoelen en zo??
Hoi Hoiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:28 schreef Beaker3 het volgende:
Hoi hoi
Mallemeid is met vakantiequote:Op zaterdag 10 juli 2004 09:01 schreef jolene het volgende:
Kan het kloppen dat ik Mallemeid, hier al even niet meer gezien heb.
Mallemeid? Hoe is het met jou..
niet meerquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:05 schreef easy-going het volgende:
[..]
Mallemeid is met vakantie![]()
Wat een jeukwoord. "ongi"quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:18 schreef Ingrid19 het volgende:
Laatste post vorige deel
, mocht ik dan niet ongi zijn test ik. Als ik niet zwanger en niet ongi ben, hoop ik dat ik nu dan toch eens ongi word.
12 juli, maandag dus. Dus in dat geval kan het wel kloppen en word mijn cyclus hopelijk regelmatig. Mijn afscheiding is nu donkerbruin btw.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:01 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
ingrid: moest je dan al ong zijn>? of worden??
Hoezo dat? En de term ongi word wel vaker gebruikt hoor.quote:Op zondag 11 juli 2004 01:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat een jeukwoord. "ongi"
Daarbij, vind je jezelf nog niet wat te kinds in je schoenen staan om zelf een jong op de wereld te schoppen? Je komt nou niet echt stabiel over. Het is maar een vraag hoor.
lees je eens in.quote:Op zondag 11 juli 2004 01:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Daarbij, vind je jezelf nog niet wat te kinds in je schoenen staan om zelf een jong op de wereld te schoppen? Je komt nou niet echt stabiel over. Het is maar een vraag hoor.
Dank je, ik ben het uiteraard met je eens!quote:Op zondag 11 juli 2004 02:19 schreef nikky het volgende:
[..]
lees je eens in.
"ongi" word hier altijd al gebruikt.
en ik ken ingrid irl en ze is niet te jong, niet onstabiel, en zeker niet kinderachtig.
vind het nogal flauw van je om iemand zo een stempel op te drukken die je helemaal niet kent
ingrid is liev
quote:Op zondag 11 juli 2004 02:25 schreef Djeez het volgende:
Idd Nikky, mijn vrouwtje is zeker niet te jong!
Ze is ook niet dom of kinderachtig, maar zeker wel volwassen! Het is juist onvolwassen om vanachter een schuilnaam zo op iemand af te geven, via zo'n anoniem medium als internet! Iemand is klaar voor kinderen als diegene zich er klaar voor voelt. De een is dat al bij 20, terwijl de ander 35 moet zijn om aan kinderen toe te zijn. Dusse, lees voortaan eerst wat beter, voordat je gelijk commentaar geeft!
gezellig meidquote:Op zondag 11 juli 2004 02:25 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dank je, ik ben het uiteraard met je eens!
Hoest met je? Ik kom binnenkort weleens in de pauze langs, kunnen we ff bijkletsen.
Ik spreek je vast wel weer snel op msn!
![]()
Daarbij, wie ben jij om zo uit het niets ineens op haar af te gaan geven dmv je "vraagje"??quote:Op zondag 11 juli 2004 01:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Daar wordt het niet minder een jeukwoord vanquote:Op zondag 11 juli 2004 02:19 schreef nikky het volgende:
[..]
lees je eens in.
"ongi" word hier altijd al gebruikt.
Ten eerste: Of het woord "Ongi" hier nou wel of niet gebruikt wordt, ik zie niet in waarom het daardoor ineens een minder jeukerig woord wordt, maar oke.quote:Op zondag 11 juli 2004 10:40 schreef Martineke het volgende:
[..]
Daarbij, wie ben jij om zo uit het niets ineens op haar af te gaan geven dmv je "vraagje"??
Daarbij, waar baseer jij je mening op??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |