abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20524003
Laatste post vorige deel

quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 00:15 schreef _amber_ het volgende:

ingrid Veel plezier dit weekend meid.

Dank je! We zijn net terug van het trouwfeest! Het was erg gezellig en voor het eerst sinds lange tijd weer eens wat borrels op (wodka-jus). Maar ik had niet veel gegeten vandaag, dus voelde hem al snel zitten, daarna flink wat cola en water, toen kon ik er weer tegen aan. Ik heb zelfs 'gedanst', meestal durg i dat niet zo goed, maar ik deed het toch.
Mijn vriendin zag er werkelijk practig uit in haar mooie jurk, ze straalde helemaal! Haar zoontje van 2 vond alles prachtig en rende een hele tijd rond. Daar werd hij heel moe van, maar slapen ho maar...
Het was dus een geslaagd feest.

Vanmorgen dus naar PBR geweest, bloed doneren ging goed en snel, daarna na de oma van mijn man geweest, die erg eenzaam is en overal over klaagt. Ze vond het heel leuk dat wij langs kwamen. Daarna de hele middag de stad in geweest en van alles en nog wat gekocht. (kon helaas geen leuke en betaalbare hoge laarzen vinden).

Ik had vanmorgen vage buikkrampjes, maar dat is nu over. Volgende week heb ik mijn nod, we zien wel, ik wacht dan een week af, mocht ik dan niet ongi zijn test ik. Als ik niet zwanger en niet ongi ben, hoop ik dat ik nu dan toch eens ongi word. Weet ik tenminste of mijn lichaam werkt.

Ik ben nu erg moe en ga naar bedje toe.

Iedereen die het nodig heeft heel veel sterkte! En voor iedereen een dikkel knuffel en kus!

ps kan iemand anders de linkjes ed erin zetten? Ik weet iet hoe dat moet en ben er nu iig te moe en niet helemaal meer nuchter voor.
pi_20525955
vervolg van Wachten op het tweede streepje "Deel 36"

9 juni Girly NOD ( negatief getest op 12-06)

14 juli Girly GYN
15 juli LW bloeduitslag GYN
22 juli Renegate NOD
23 juli Merisse BLOED
26 juli snakelady NOD
28 juli Beaker Gyn

2 augustus Girl24 NOD
4 augustus Renegate GYN
5 augustus hartje NOD
13 augustus Merisse BLOEDUITSLAG
?? augustus IUI Slaapmeisje

1 september minoes1967 Gyn

Volgens mij is dit de complete lijst.
Mocht ik iets missen..laat het dan ff horen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Karin op 12-07-2004 22:47:49 ]
pi_20525976
Aankomende week:
Hebben we woensdag Girly, die naar de GYN gaat 14 juli Girly GYN
en donderdag LW, die naar de GYN gaat 15 juli 8:50 LW bloeduitslag GYN

De tijd weet ik nog niet

Goedemorgen allemaal

Kan het kloppen dat ik Mallemeid, hier al even niet meer gezien heb.
Mallemeid? Hoe is het met jou..

Merisse, ik heb even vanaf 23 juli doorgerekent, ik kom dan op die 13 augustus uit voor de uitslag van je bloedonderzoeken.

Slaapmeisje, ik kan nog steeds niet over die vrouw uit.
Hoe is het met jullie andere poezenkind, die zal Pluk ook wel missen.
Neem goed de tijd die je nodig hebt.
Ik kan me voorstellen dat je dat nodig hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door jolene op 11-07-2004 11:48:48 ]
pi_20526000
Terug vind post
pi_20526047
Goedemorgen Xanthe,

Alles goed?

pi_20526091
Goedemorgen Jolene , ja hoor alles best , alleen onwijs moe en misselijk Alweer 10 weken vandaag
pi_20526102
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 09:32 schreef Xanthe het volgende:
Goedemorgen Jolene , ja hoor alles best , alleen onwijs moe en misselijk Alweer 10 weken vandaag
Tien weken alweer...
Kun je er al iets meer van genieten.
Even de misselijkheid buiten beschouwing gelaten.

Wanneer krijg jij de volgende echo..
pi_20526140
Zeg wel heel dapper 10 weken , maar bedoelde de 10e week en nu 9 weken precies , ben nog niet helemaal wakker

a.s. donderdag mag ik weer.
Genieten ga ik pas echt als ik die echo heb gehad en die ook in orde is, maar heb wel het gevoel dat het allemaal goed zit.
pi_20526162
De 15de, ik kan me voorstellen. Dat je aan de ene kant nog niet geheel gerustgesteld bent.
Maar ben blij dat voor je gevoel jij er vertrouwen in hebt.
Gaat je vriend mee donderdag?
Ben weer benieuwd naar de echo foto's..
Knuffel
  zaterdag 10 juli 2004 @ 09:48:14 #10
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20526174
goedemorgen *slaap nog uit ogen wrijft*

oeh Xanthe alweer 9 weken ik blijf doorduimen dat het donderdag ook goed is, maar dat is ongetwijfeld voel het aan me water (en dat heb ik genoeg tegenwoordig )
pi_20526189
Tuurlijk , de dingen die we samen kunnen doen , doen we samen.
Op die manier word hij er ook het meest bij betrokken en hoef ik niet alleen terug te rijden (20 minuten ligt dat ziekenhuis hier vandaan).
Stel (zoals de vorige keer) dat het fout zit.... dan is het erg fijn dat je samen bent.
Je krijgt de klap samen en je hoeft niets meer uit te leggen , de ander weet ervan en je kan samen beginnen met het verwerken....
pi_20526195
Ow gelukkig,
en ben het met martineke eens, die laatste weken duim ik nog ff door.
pi_20526235
Lol martineke!
Oeps heb net eigenlijk door dat we in het 2e streepje forum posten (let echt totaal niet meer op de laatste tijd) denk niet dat deze discussie hier thuis hoort en hoop dan ook niet dat er nu mensen zich gekwetst/geraakt voelen.....
  zaterdag 10 juli 2004 @ 09:58:48 #14
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20526244
en anders een dikke knuf
pi_20526256
Ow, ikook sorry daarvoor.
Was een beetje benieuwd..hoe het ging..

Ga me huis opruimen, want hier is de verzamelplaats voor het vrijgezellenfeest
Tot later
pi_20526267
Veel plezier vandaag jolene!
  zaterdag 10 juli 2004 @ 10:04:06 #17
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20526270
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 09:56 schreef Xanthe het volgende:
Lol martineke!
Oeps heb net eigenlijk door dat we in het 2e streepje forum posten (let echt totaal niet meer op de laatste tijd) denk niet dat deze discussie hier thuis hoort en hoop dan ook niet dat er nu mensen zich gekwetst/geraakt voelen.....
Lijkt me niet onverstandig Xanthe! Als ik voor mezelf mag spreken dan....ik vind het hartstikke leuk dat je je zo goed voelt, ben superblij voor iedereen die sinds kort weet dat ze zwanger is (Martineke, Githa en jij ofcourse), maar ik denk dat ik het prettiger zou vinden als dit soort posts in "Bang voor de eerste 12 weken'' geplaatst worden.
(Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je hier post hoor, want alles is nog zo ''vers'' en in Z&G kun je je dan nog zo groen voelen....)

Succes in ieder geval donderdag! ik heb donderdag de bloeduitslag bij de gyn, hopelijk krijgen we beide goed nieuws!!

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_20526292
Sorry Dames,
Is mijn fout.
Zal er wat beter opletten in het vervolg.
pi_20526332
Jolene het is net zo goed mijn fout , ook ik had moeten opletten en je anders mee moeten nemen naar een ander topic...
Dus ook van mijn kant excuses.
pi_20526432
LW, hoe laat ga je daar heen donderdag?
Wist wel dat het donderdag was zie ergens hierboven.
Maar kon alleen geen tijd erbij vinden.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 10:39:51 #21
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20526570
en anders ik wel we waren met zn 3en.
sorry LW dikke knuf

ik ga duimen voor je bloeduitslag
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:24:19 #22
98247 justy_the_chipmunk
always look at the bright side
pi_20533473
hey meiden!
voor de blunderkonten: ach ja, het is idd niet zo fijn maar was ook niet zo bedoeld en ben erg blij voor jullie!!!

k zou nog even laten weten hoe de kraamvisite is gegaan:
nou het was leuk maar ook moeilijk
heb de kleine nog vast gehouden en dat was wel effe tig keer slikken, ze viel in slaap op mn arm
en is terug in haar bedje gelegd, mn vriendin vroeg me toen even mee naar buiten en vroeg ook hoe ik het vond was erg lief.
daarna hebben we nog goed met zijn vieren gepraat en is me ook duidelijk geworden dat de buien die ik heb ook te maken hebben met de hormonen.en ook veel gelachen..
echter erna had ik weer wat heibel met mn vriend... k miste zijn arm even om me heen maar hij had het er ook moeilijk mee maar dan gaat ie het eerst zelf op een rij zetten terwijl ik op dat moment hem hard nodig heb .... ben toen maar een gedicht gaan schrijven.

ik snap t niet meer hoor, ken mezelf nietmeer alles is over de kop en ik maak me druk om idiote dingen waar ik me een dag later niet eens meer naar omkijk...

kent iemand dat? die periode erna met heibel en je leegvoelen en zo??

hoe is het verder met de rest gegaan?

slaapmeisje: snap niet dat er wat meer begrip kan worden getoond door juist een deskundig iemand, maar ja het gevoel kan ze zich waarschijnlijk niet voorstellen..ben wel blij dat jullie weer een stapje verder zijn.
en dat ze zei waarom zon haast? vind ik zo dom, jullie zijn al heel lang bezig.
maar ja hakt er wel weereven in veel sterkte en hoop dat je je snel wat beter voelt!!
neem je rust en je tijd!!!

dikke knuf voor iedereen
never say " i love you" if you dont really do.
never say " i need you" if all you need is just for you.
If you really love me, never let me go...
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:28:29 #23
92453 Beaker3
Ik ben gewoon Beaker
pi_20533571
Hoi hoi

Slaapmeisje Wat een vreselijk mens zeg niet te geloven Heel veel succes de komende tijd!

LW jij ook heel veel succes donderdag! Hopelijk ben je daarna wat wijzer wat betrefd het "Beakersyndroom" mag dat zo nog wel heten ik heb namelijk nergens meer last van

Jolene, martineke, Xanthe, Hartje Alles oke?

Up-date Kreeg vandaag een brief binnen en mocht mijn sol. maandag nergens op uit draaien dan heb ik in week 31 de volgende afspraak alweer staan

Fijn weekend allemaal

Beaker
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:30:45 #24
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20533620
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:24 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
ik snap t niet meer hoor, ken mezelf nietmeer alles is over de kop en ik maak me druk om idiote dingen waar ik me een dag later niet eens meer naar omkijk...

kent iemand dat? die periode erna met heibel en je leegvoelen en zo??
zeker wel ik voelde me erg onbegrepen en werd naar me vriend toe echt een bitch en ook agressief ik kende mezelf echt niet meer. was heel erg snel op me teentjes getrapt, en dan ook echt woedend
vriendlief snapte al niks meer van mij, maar alles kwam door de hormonen, toen het 1 maand later ong afgezakt was, was ik weer aardig de oude en niet meer zo snel pissed te krijgen.

ik denk ook dat het veel onbegrip is, ook naar je vriend toe denk ik. komt wel goed, heeft alleen beetje tijd nodig (en geduld )

wel fijn dat de kraamvisite toch wel leuk was
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:31:50 #25
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20533636
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:28 schreef Beaker3 het volgende:
Hoi hoi
Hoi Hoiiiiiiiiiii

met mij alles oke hoor

wat goeddddddddddddddd nog een solli, ik wens je er veel succes mee

jij ook fijn weekend
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:35:06 #26
92453 Beaker3
Ik ben gewoon Beaker
pi_20533708
martineke
  zaterdag 10 juli 2004 @ 18:07:58 #27
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20534446
Hoi hoi....
Beaker en Jolene

Wat fijn Beaker dat je sowieso weer een nieuwe datum hebt staan! Dat geeft de burger weer moed! Succes!!!!!!! (PS: ik noem het gewoon Beakersyndroom )

Jolene, met betrekking tot mijn afspraak bij de gyn donderdag: ik moet er zijn om 8.50 uur. Wel een beetje vroeg, maar dat is eigenlijk wel prettig. Mocht de uitslag iets vervelends opleveren dan heb ik het meteen gehad, en hoef ik bovendien niet eerst te werken of de hele dag te ''zenuwen'' zeg maar.

Zo, voor alle tweede-streepjesdames (en heer niet te vergeten ) een dikke knuffel
Ga nu even spieken of er in Z&G al een nieuwe wereldburger uitgepoept is!

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_20535688
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 09:01 schreef jolene het volgende:
Kan het kloppen dat ik Mallemeid, hier al even niet meer gezien heb.
Mallemeid? Hoe is het met jou..
Mallemeid is met vakantie
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_20536729
Ik heb op dit moment licht bruine afscheiding...
  zaterdag 10 juli 2004 @ 22:01:44 #30
98247 justy_the_chipmunk
always look at the bright side
pi_20539333
ingrid: moest je dan al ong zijn>? of worden??
never say " i love you" if you dont really do.
never say " i need you" if all you need is just for you.
If you really love me, never let me go...
  Moderator zaterdag 10 juli 2004 @ 22:14:09 #31
5428 crew  miss_sly
pi_20539553
hallo dames, ik was het topic eventjes kwijt helemaal niet gezien dat het vol was en een nieuwe geopend was...ik ben dan ook blond

Slaapmeisje, ik blijf me erover verbazen dat zulke mensen zo'n gevoelige functie kunnen bekleden. Beetje empathie zou toch wel op zijn plaats zijn, en normaal met mensen om gaan ook. Helaas...De vooruitzichten zijn op zich wel goed, toch? IUI is een goede behandelmethode, dus wie weet eindigen jullie het jaar wel in de wetenschap dat het in 2005 allemaal heel anders zal zijn!

justy: fijn dat de kraamvisite toch meegevallen is. jammer dat het met je vriend dan niet de hele tijd zo soepel loopt, maar dat schijnt er toch wel bij te horen. Mannen ervaren het natuurlijk allemaal anders, en dat is ook logisch. Hormonen die door je lijf gieren kennen zij helemaal niet...heerlijk, man zijn

ingrid, hoever zit je in je cyclus dan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_20539795
Euhm......nog ff terugkomend op mijn vraag(weten jullie m nog).....wat voor onder zoeken kan men mij nog meer aanbieden........
Weet er al iemand iets?Misschien ook in dit stadium gezeten en wat gebeurde er toen?
Anyone???.
Groetjes,Minoes
  Moderator zaterdag 10 juli 2004 @ 22:49:48 #33
5428 crew  miss_sly
pi_20540333
Volgens mij had Merisse in het vorige topic nog wat gepost. Als ik me goed herinner iets over baarmoederfotot/kijkoperatie en IUI zonder hormoonstimulatie. even kijken...

Dit had Merisse nog gepost:

Heb de bijbel (Zwanger worden van Mariël Croon) er nog maar eens op nageslagen en ze kunnen nog bloedonderzoek doen bij jou o.a. op vervroegde overgang. Ook kunnen ze nog een samenlevingsonderzoek doen om te kijken of er levende zaadcellen in het baarmoederhalsslijm aanwezig zijn. Als behandeling zonder hormonen zou IUI misschien in aanmerking komen waarbij (opgewerkt) zaad ingebracht wordt in de baarmoeder.
pi_20540412
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 19:05 schreef easy-going het volgende:

[..]

Mallemeid is met vakantie
niet meer

Ik heb een stuk van deel 36 net nog allemaal teruggelezen, ik wil toch de dames die het moeilijk hebben (vooral Slaapmeisje) heel veel sterkte en kracht toewensen in deze moeilijke periode

Verder is er bij mij weinig te melden, geen ongi en (volgens mij) geen zwangerschap.
pi_20541698
Minoes ik heb daar geen antwoord opgegeven omdat ik voor mijn gevoel weinig zinnigs kan zeggen.
Ondanks dat ik er zelf middenin heb gezeten/zit.
Meestal als je de stap zet richting de mmm krijg je alle onderzoeken en geven ze pas daarna een behandelings indicatie.
En dan moet je denk ik in de richting denken die Merisse al gepost had...
  zondag 11 juli 2004 @ 01:36:26 #36
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_20543668
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 01:18 schreef Ingrid19 het volgende:
Laatste post vorige deel
, mocht ik dan niet ongi zijn test ik. Als ik niet zwanger en niet ongi ben, hoop ik dat ik nu dan toch eens ongi word.
Wat een jeukwoord. "ongi"

Daarbij, vind je jezelf nog niet wat te kinds in je schoenen staan om zelf een jong op de wereld te schoppen? Je komt nou niet echt stabiel over. Het is maar een vraag hoor.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_20543877
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 22:01 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
ingrid: moest je dan al ong zijn>? of worden??
12 juli, maandag dus. Dus in dat geval kan het wel kloppen en word mijn cyclus hopelijk regelmatig. Mijn afscheiding is nu donkerbruin btw.
pi_20543977
quote:
Op zondag 11 juli 2004 01:36 schreef Vivi het volgende:

[..]

Daarbij, vind je jezelf nog niet wat te kinds in je schoenen staan om zelf een jong op de wereld te schoppen? Je komt nou niet echt stabiel over. Het is maar een vraag hoor.
Hoezo dat? En de term ongi word wel vaker gebruikt hoor.
  Milf zondag 11 juli 2004 @ 02:19:49 #39
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_20544148
quote:

[..]

lees je eens in.

"ongi" word hier altijd al gebruikt.
en ik ken ingrid irl en ze is niet te jong, niet onstabiel, en zeker niet kinderachtig.
vind het nogal flauw van je om iemand zo een stempel op te drukken die je helemaal niet kent

ingrid is liev
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Redactie Frontpage zondag 11 juli 2004 @ 02:25:08 #40
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_20544192
Idd Nikky, mijn vrouwtje is zeker niet te jong!
Ze is ook niet dom of kinderachtig, maar zeker wel volwassen! Het is juist onvolwassen om vanachter een schuilnaam zo op iemand af te geven, via zo'n anoniem medium als internet! Iemand is klaar voor kinderen als diegene zich er klaar voor voelt. De een is dat al bij 20, terwijl de ander 35 moet zijn om aan kinderen toe te zijn. Dusse, lees voortaan eerst wat beter, voordat je gelijk commentaar geeft!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_20544194
quote:
Op zondag 11 juli 2004 02:19 schreef nikky het volgende:

[..]

lees je eens in.

en ik ken ingrid irl en ze is niet te jong, niet onstabiel, en zeker niet kinderachtig.
vind het nogal flauw van je om iemand zo een stempel op te drukken die je helemaal niet kent

ingrid is liev
Dank je, ik ben het uiteraard met je eens!
Hoest met je? Ik kom binnenkort weleens in de pauze langs, kunnen we ff bijkletsen.
Ik spreek je vast wel weer snel op msn!

pi_20544213
quote:
Op zondag 11 juli 2004 02:25 schreef Djeez het volgende:
Idd Nikky, mijn vrouwtje is zeker niet te jong!
Ze is ook niet dom of kinderachtig, maar zeker wel volwassen! Het is juist onvolwassen om vanachter een schuilnaam zo op iemand af te geven, via zo'n anoniem medium als internet! Iemand is klaar voor kinderen als diegene zich er klaar voor voelt. De een is dat al bij 20, terwijl de ander 35 moet zijn om aan kinderen toe te zijn. Dusse, lees voortaan eerst wat beter, voordat je gelijk commentaar geeft!
  Milf zondag 11 juli 2004 @ 02:27:51 #43
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_20544219
quote:
Op zondag 11 juli 2004 02:25 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Dank je, ik ben het uiteraard met je eens!
Hoest met je? Ik kom binnenkort weleens in de pauze langs, kunnen we ff bijkletsen.
Ik spreek je vast wel weer snel op msn!

gezellig meid
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 11 juli 2004 @ 10:40:55 #44
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20547394
quote:

[..]

Daarbij, wie ben jij om zo uit het niets ineens op haar af te gaan geven dmv je "vraagje"??
Daarbij, waar baseer jij je mening op??
  Moderator zondag 11 juli 2004 @ 11:07:02 #45
5428 crew  miss_sly
pi_20547642
Vivi, doe es niet
Dit topic is niet bedoeld voor deze kritiek of de vraag of iemand er klaar voor is. Dat bepaald uiteindelijk ieder voor zich. In dit topic ligt het allemaal wat gevoeliger, dus liever niet hier even je ongenoegen uiten!

wat het woord 'ongi' betreft ben ik het wel met je eens, maar het is een woord dat door veel posters hier wordt gebruikt, dus dan zal het wel aan ons liggen dat we het een raar woord vinden
pi_20547708
Volgens mij komt vivi (ze is een hoofdletter niet eens waar!) alleen even trollen hier.

Djeez ik ben het met deze zin niet eens ; Iemand is klaar voor kinderen als diegene zich er klaar voor voelt.

Waarom? Ik dacht op mijn 20ste ook klaar te zijn voor kinderen , maar als ik terug kijk op mijn leventje ben ik blij dat er niet eerder een kind is gekomen.
Was dat wel het geval geweest had ik een kind dat veel ellende had meegemaakt omdat zijn/haar mama nog lang niet klaar was voor zo'n verantwoordelijkheid.
Een kind van de rekening dus in dat geval.
Daarmee wil ik niet zeggen dat jullie er niet klaar voor zijn hoor!
Maar gewoon dat die zin niet voor iedereen op gaat....
  zondag 11 juli 2004 @ 11:21:10 #47
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20547821
quote:
Op zondag 11 juli 2004 02:19 schreef nikky het volgende:

[..]

lees je eens in.

Daar wordt het niet minder een jeukwoord van
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_20548254
Een goedemorgen
, we zijn weer in het land d'r levenden.
Het vrijgezellen feest was geslaagd.

Mallemeid, leuke vakantie gehad?

LW , ik heb ff de tijd erbij gezet is voor iedereen makkelijker.

Ingrid, ik heb jou nie bij de aankomende week gezet.
We wachten van jou gewoon af.
FF vraagje: tijdens jou pil gebruik.
Had je toen altijd wel bloedafscheiding in je stopweek.

Beaker ,
Wat goed meid, hoe laat maandag.

Minoes, Miss_Sly, had het al terug gevonden.

Iedereen verder..knuffel
  zondag 11 juli 2004 @ 12:02:31 #49
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_20548387
quote:
Op zondag 11 juli 2004 10:40 schreef Martineke het volgende:

[..]

Daarbij, wie ben jij om zo uit het niets ineens op haar af te gaan geven dmv je "vraagje"??
Daarbij, waar baseer jij je mening op??
Ten eerste: Of het woord "Ongi" hier nou wel of niet gebruikt wordt, ik zie niet in waarom het daardoor ineens een minder jeukerig woord wordt, maar oke.

Ten 2e: ik vind het echt omzin om te zeggen dat iemand klaar is voor kinderen als iemand zich daar klaar voor voelt. Ik vind dat zelfs 1 van de grootste blunders die je maar kan maken, en getuigen van een behoorlijke onvolwassenheid en kortzichtigheid als je niet meer motivatie hebt dan "Ehh, ik voel me er nou eenmaal klaar voor"

Er is wel iets meer voor nodig denk ik om klaar te zijn voor het ouderschap dan baarmoederjeuk
alleen.

Ten 3e is het niet mijn bedoeling om te trollen, maar nav de topics van Ingrid, waarin ze behoorlijk wereldvreemd en zeer onzeker en onstabiel op mij overkomt vraag ik mij idd af of zij nu wel zo "klaar" is om zelf een kind te begeleiden.

Ik ben er zelf voor om mensen eerst eens een psychologische test af te nemen om te kijken of ze wel over genoeg basislevenskennis beschikken voordat ze maar beginnen te fokken.

Ten 4e: zo anoniem ben ik niet, mijn echte naam staat hier op het forum en ook behoorlijk wat persoonlijke informatie dus ik verschuil me nergens achter.

En Nikky, jou vind ik ook maar een halfgare muts dus wat dat betreft hecht ik niet echt veel waarde aam jouw oordeel over Ingrids geschiktheid als ouder.

Maar verder NOFI hoor

Ik zal jullie verder met rust laten in jullie Ongi-topiekje
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  FOK!fossiel zondag 11 juli 2004 @ 12:11:26 #50
2628 Karin
pi_20548526
Vivi iedereen mag hier zijn mening geven (al vind ik het wel heel hard om te zeggen dat iemand niet klaar is voor kinderen nav een paar posts op een internetforum maargoed) maar dit is niet helemaal de plek ervoor. Misschien een apart topic openen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')