abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 september 2004 @ 14:07:47 #1
100034 Beaker12345.....etc
Bas & Jopie zijn kicken ho
pi_22258517
Vervolg van: Wachten op een tweede streepje #46

21 september Igraine fertiliteitspoli
22 september Justy_ NOD
28 sept? minoes1967 kijkoperatie
3 oktober Marie79 NOD
5 oktober Jonnetje KvK
5 oktober Slaapmeisje NOD
6 okt hartje NOD
6 okt Merisse stollingsarts
12 oktober Girl24 NOD
12 oktober Igraine fertiliteitspoli
16 oktober heavenswoman NOD
17 oktober Marie79 NOD
20 oktober Jonnetje NOD
21 oktober Merisse NOD

Zal dit het topic zijn waar de streepjes ons om de oren vliegen?

KOM OP DAMES

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 28-09-2004 22:22:40 ]
Dit zijn Bas & Jopie
  † In Memoriam † dinsdag 28 september 2004 @ 14:21:04 #2
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22258814
minoes lieffie veel succes vandaag, waarschijnlijk lig je nu onder het mes. We horen het wel wanneer jij er weer aan toe bent

Verder wordt het vanaf 3 oktober weer lekker spannend. Marie, hoe is het met jou? Merisse die afspraak met de stollingsarts komt eindelijk een beetje dichterbij.

De tijd gaat snel en voor we het weten hangt er een baby aan de bel
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 28 september 2004 @ 14:21:56 #3
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22258829
@ Ingrid, dat kan zeer zeker ja die pil onderdrukt eigenlijk best veel als je er zo over nadenkt, en nu niet meer dus geniet er van
pi_22260301
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 14:21 schreef Martineke het volgende:
@ Ingrid, dat kan zeer zeker ja die pil onderdrukt eigenlijk best veel als je er zo over nadenkt, en nu niet meer dus geniet er van
Oke, ik geniet er zeker van!

(voor degenen die niet weten waar het over gaat; quote"Alleen een rare/genante vraag. Kan het kloppen dat ik nu sinds ik met de pil ben gestopt, laat ik het maar plat zeggen, veel geiler ben dan met de pil?" )

Dan heb ik nog een vraag; Kan je ook een rare cyclus hebben? Dat je de ene maand 28 dagen bent en de ander maand 40, dat dat je regelmatige cyclus is? Misschien dat iemand dat weet?

Als ik een normale cyclus heb, heb ik morgen mijn eisprong en 13 okt nod.
  dinsdag 28 september 2004 @ 17:21:30 #5
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_22263535
Slaapmeisje, lief dat je aan me denkt! Met mij alles prima, ben sinds een paar dagen niet meer ongie en we zijn weer druk aan de klusperiode (nu hopen dat mijn cyclus wat langer duurt deze maand).
18-11-2008 Maarten Alexander
  dinsdag 28 september 2004 @ 18:25:09 #6
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22265081
het lijkt me niet helemaal dat het zo hoort Ingrid lijkt mij dat een cyclus toch echt ergens rond de 28 zou moeten zitten of rond de 40, maar niet allebei lijkt me. kan heus weleens verschil inzitten natuurlijk paar daagjes maar zoveel dagen is wel erg veel.
pi_22265231
Hoi!

Kan iemand even aanpassen in de OP 12 oktober Igraine fertipoli? 21 september is al geweest tenslotte
Aan NOD doe ik niet, want dat valt bij mij toch niet te zeggen

Hopelijk vallen er dit topic weer wat streepjes te verdelen!!

@Ingrid, ja dat kan heel goed, er gaan toch wel meer verhalen over vrouwen die minder zin in sex hebben nadat ze aan de pil zijn gegaan, dus andersom werkt het natuurlijk ook.
En je cyclus is gewoon onregelmatig, het is niet zo dat er een 'patroon' inzit van dan 28 dagen en dan 40 dagen...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_22271573
Justy,

Hoe gaat het nou? Hou je het wachten een beetje vol?
Heb ik het goed dat jij al meerdere vroege miskramen achter de rug hebt? Als dat zo is zou ik toch ff de huisarts bellen en een afspraak met de dokter maken en niet met de assistente. (enne je hoeft de assistente niet te vertellen waarom. Er is nog zoiets als een vertrouwensrelatie tussen arts en patient en daar heeft ze nix mee te maken) Dan kan je hier ff over praten en uitleggen waarom je je zorgen maakt. Misschien kijg je zelfs wel een verwijzing naar een Gyneacoloog .

Sterkte!
Agnes
** Every cloud has a silver lining they say.... what if you are allergic to silver **
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:24:29 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22272040
Igraine, aangepast hoor!

Dames, ik doe met Beakertje mee, is dit dan het topic van de vele tweede streepjes? Ik hoop van wel!
Ik duim het verzamelde eelt van de afgelopen maanden er gewoon weer vanaf deze keer!
pi_22272608
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:09 schreef Mistress_Dodo het volgende:
Justy,

Hoe gaat het nou? Hou je het wachten een beetje vol?
Heb ik het goed dat jij al meerdere vroege miskramen achter de rug hebt? Als dat zo is zou ik toch ff de huisarts bellen en een afspraak met de dokter maken en niet met de assistente. (enne je hoeft de assistente niet te vertellen waarom. Er is nog zoiets als een vertrouwensrelatie tussen arts en patient en daar heeft ze nix mee te maken) Dan kan je hier ff over praten en uitleggen waarom je je zorgen maakt. Misschien kijg je zelfs wel een verwijzing naar een Gyneacoloog .

Sterkte!
Agnes
De dokter is ervanop de hoogte en wil me ook zien, maardiemuts wil alles regelen!
Ze is zelf nooit zwanger geweest en allesmoet volgens boekje gaan.
Ik hou het wel vol, denkmaar zo: als het er zit, zit hetgoed, zie geen bloed, oid,en sommige kwaaltjes worden wel erger.
Dus dat wachten komt welgoed, van ongeduld schiet je niet veel op.
En ik krijg een verwijzing om bij zes weken naar de gyno te gaan, voor de eerste echo
maarja, dan
moet er wel eerst meer duidelijkheid komen, eentweede streepje dus, of hcg in bloed.
Het word nu zeker in de gaten gehouden, al kunnen ze weinig doen als het misgaat
maar k ga er nie vanuit.

liefs
saar
A dream is a wish your heart makes, when you're fast asleep.
In dreams you will lose your heartache, whatever you wish for you keep.
No matter how your heart is grieving, if you keep on believing, the dream that you wish will come true.
pi_22272638
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:09 schreef Mistress_Dodo het volgende:
Heb ik het goed dat jij al meerdere vroege miskramen achter de rug hebt? Als dat zo is zou ik toch ff de huisarts bellen en een afspraak met de dokter maken en niet met de assistente.
Justy, goed advies van Mistress_Dodo, gewoon z.s.m. een afspraak maken met je huisarts, hij weet toch van je voorgeschiedenis af? Heeft hij ook de diagnose m.b.t. je baarmoeder gesteld? Ik zag trouwens nog een goed advies langskomen, digitale clearblue gebruiken, + of - en geen vage toestanden meer (ik snap niet waarom niet iedereen die dingen gebruikt).
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  Redactie Frontpage dinsdag 28 september 2004 @ 22:57:00 #12
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_22273071
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 15:19 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Oke, ik geniet er zeker van! En ik ook!

Als ik een normale cyclus heb, heb ik morgen mijn eisprong en 13 okt nod.
Wat doe je hier dan nog Mee naar bed jij, kindje maken!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_22273156
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:57 schreef Djeez het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan nog Mee naar bed jij, kindje maken!
Goed idee!

Wat betreft mijn cyclus, ik zie het wel, maar denk dat het gewoon superonregelmatig is!
pi_22277817
quote::
moet er wel eerst meer duidelijkheid komen, eentweede streepje dus, of hcg in bloed.
Het word nu zeker in de gaten gehouden, al kunnen ze weinig doen als het misgaat
maar k ga er nie vanuit.

Ow dat herken ik dus enorm.... Kan er nix aan doen *zucht*.
Zit hier nogsteeds fanatiek te duimen. Hou je taai he? Enne... het gaat gewoon goed hoor

Groetjes,
Agnes
** Every cloud has a silver lining they say.... what if you are allergic to silver **
pi_22277938
Via je bloed is het zeker te zien of je zwanger bent.
Dus een bloedtest is zo gek nog niet om te doen als de gewone testen negatief aangeven en je wel zwangerschaps kwaaltjes hebt.
  woensdag 29 september 2004 @ 08:56:22 #16
pi_22278635
Goeiemorgen

Ik ben ziek, opgezette klieren, hoofdpijn en koorts ben toch maar gaan werken, want morgen ben ik jarig en dan kun je gewoon niet ziek zijn

Hoe is het met alle dames hier?

PK Ben je al een beetje opgeknapt van de griep?

Slaapmeisje Is het nog vol te houden ik zit ook nog is helemaal onder de puisten, toen ik de pil slikte had ik daar geen last meer van...........

Merisse Alles goed met je?

LW

Minoes Dikke knuffel voor jou hoor

Liefs, Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
pi_22278744
Beaker, beterschap meissie!
ik vind het erg lief dat je vraagt hoe het met me gaat maar ga er niet iedere keer op in want er zijn er die vinden dat ik teveel aandacht vraag
Vandaag heb ik een balendag want het is de uitgerekende datum van mijn eerste zwangerschap

Minoes, hoe was het gisteren. Heb je veel pijn (gehad)? Hebben ze iets gevonden?
voorzichtige knuffel
  woensdag 29 september 2004 @ 09:14:21 #18
pi_22278834
Owh.....Merisse kan me voorstellen dat je een baaldag hebt! Van mij mag het hoor!
je hoeft niet altijd antwoord te geven, maar het is als blijk voor jou dat ik aan je denk

Sterkte vandaag en zolang je het nodig hebt, want je weet neem er de tijd voor

Dikke knuffel voor jou
Dit zijn Bas & Jopie
pi_22278839
quote:
Op woensdag 29 september 2004 09:07 schreef Merisse het volgende:
Beaker, beterschap meissie!
ik vind het erg lief dat je vraagt hoe het met me gaat maar ga er niet iedere keer op in want er zijn er die vinden dat ik teveel aandacht vraag
Vandaag heb ik een balendag want het is de uitgerekende datum van mijn eerste zwangerschap

Minoes, hoe was het gisteren. Heb je veel pijn (gehad)? Hebben ze iets gevonden?
voorzichtige knuffel
Lieverd, laat die mensen lekker.

Heel veel sterkte vandaag en een dikke knuffel

Renegate, eind van de maand hoe is het ?
  woensdag 29 september 2004 @ 09:21:46 #20
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22278917
dikke knuf for you Merisse, die dag is bij mij ook al gepasseerd.

alleen voor mij was het minder moeilijk, reden is bekend
pi_22279154
Minoes, hoe is het gegaan? gaat het alweer een beetje met je? en is er iets gevonden?

Merisse, moeilijke en verdrietige dag knuffel voor je, die kun je op zo'n dag vast wel gebruiken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_22279184
goeiemorgen
Ik lig in bed en typ ff voorzichtig een berichie.......Iedereen bedankt voor het meeleven en denken aan mij
Het liep gisteren lekker uit en ipv.11u was ik pas 10 voor 1 aan de beurt Met als gevolg,dat ik dus al lag te knorren van de medicijnen die ik had gehad.
Maar goed,ze riepen dus ,dat ze ,me kwamen halen en ik kreeg een naaldje in mijn re.arm en werd wakker de ok opgereden.Daar kreeg ik het advies,om aan de bahama's tte denken en niet aan de operatie,anders werdt ik zo naar wakker
Om half 2 deed ik mijn ogen open op de uitslaapkamer,dat was dus best vlot gegaan.
Op de zaal kreeg ik een broodje en thee en toen kwam mijn mannetje ook weer binnen lopen.Om 3 uur ging ik richting wc,want je moest naar de wc zijn gweest,voor je naar huis mocht
Ik deed 3 stappen en riep:dit gaat best....en bij stap 5 stond ik te janken van de pijn....muts.....
Ow,wat deed dat zeer,vooral het wondje bij mijn navel en na bloed en blauw te hebben geplast,zag ik in bed,dat dat wondje dus was begonnen te bloeden.....affijn,er was dus ff te veel druk op gekomen,maar t bloeden stopte weer.
Toen kwam de arts en hij was heel positief,want....hij had NIKS gevonden,geen verklevingen of wat dan ook
Ik moet dus 6 okt.terugkomen voor de hechtingen eruit en dan kom ik meteen op de wachtlijst voor IUI
om half 4 had ik zoiets van:laat mij hier maar legge,ik kom morgen wel naar huis
En toen zei de zuster(hoezo subtiel)ik zal de gordijnen ff dichtdoen,dan kan u zich aankleden.......
oftewel....opzouten.Mijn man keek me aan en zei ook:lekker subtiel
Affijn,in de rolstoel naar bene en in de auto,waar ik halverwege met een zak onder mijn kin zat
Eerst een klein beetje,maar precies thuis voor de deur kwam alles eruit
Meteen door naar boven en plat......tjee,ik voel me net een oud wijf van 90 dacht ik,ik liep helemaal krom.
Nu loop ik al wat beter ,maar mijn navel doet auwie......en omdraaien in bed,staan en lopen sucks big
time
Ik ga nu stoppen,tot zover mijn verhaal,
groetjes,Minoes
  woensdag 29 september 2004 @ 09:44:37 #23
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_22279223
Minoes wel een positieve uitkomst!
En nu goed uitrusten en geen gekke dingen doen
Niet lachen en vooral niet niezen
Sterkte
  woensdag 29 september 2004 @ 09:44:46 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22279225
Jakkes Minoes, duidelijk geen pretje dus! Maar wel 'fijn' dat er niks gevonden is.
Doe lekker rustig aan wijffie.
pi_22279319
Arme Minoes! Dat overgeven kwam vast van de narcose en het duurt een paar dagen voordat die uit je systeem is. Fijn dat ze niets gevonden hebben en dat je meteen door kunt voor IUI
Laat je de komende dagen maar lekker verwennen door je mannetje. Rustig aan doen hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')