goeiemorgen
Ik lig in bed en typ ff voorzichtig een berichie.......Iedereen bedankt voor het meeleven en denken aan mij
Het liep gisteren lekker uit en ipv.11u was ik pas 10 voor 1 aan de beurt
![]()
Met als gevolg,dat ik dus al lag te knorren
![]()
van de medicijnen die ik had gehad.
Maar goed,ze riepen dus ,dat ze ,me kwamen halen en ik kreeg een naaldje in mijn re.arm en werd wakker de ok opgereden.Daar kreeg ik het advies,om aan de bahama's tte denken en niet aan de operatie,anders werdt ik zo naar wakker
Om half 2 deed ik mijn ogen open op de uitslaapkamer,dat was dus best vlot gegaan.
Op de zaal kreeg ik een broodje en thee en toen kwam mijn mannetje ook weer binnen lopen.Om 3 uur ging ik richting wc,want je moest naar de wc zijn gweest,voor je naar huis mocht
Ik deed 3 stappen en riep:dit gaat best....en bij stap 5 stond ik te janken van de pijn....muts.....
Ow,wat deed dat zeer,vooral het wondje bij mijn navel en na bloed en blauw te hebben geplast,zag ik in bed,dat dat wondje dus was begonnen te bloeden.....affijn,er was dus ff te veel druk op gekomen,maar t bloeden stopte weer.
Toen kwam de arts en hij was heel positief,want....hij had NIKS gevonden,geen verklevingen of wat dan ook
Ik moet dus 6 okt.terugkomen voor de hechtingen eruit en dan kom ik meteen op de wachtlijst voor IUI
om half 4 had ik zoiets van:laat mij hier maar legge,ik kom morgen wel naar huis
En toen zei de zuster(hoezo subtiel)ik zal de gordijnen ff dichtdoen,dan kan u zich aankleden.......
oftewel....opzouten.Mijn man keek me aan en zei ook:lekker subtiel
Affijn,in de rolstoel naar bene en in de auto,waar ik halverwege met een zak onder mijn kin zat
Eerst een klein beetje,maar precies thuis voor de deur kwam alles eruit
Meteen door naar boven en plat......tjee,ik voel me net een oud wijf van 90 dacht ik,ik liep helemaal krom.
Nu loop ik al wat beter ,maar mijn navel doet auwie......en omdraaien in bed,staan en lopen sucks big
time
Ik ga nu stoppen,tot zover mijn verhaal,
groetjes,Minoes