Ok, ik heb die patch geïnstalleed en wat moet ik nu doen? Weet je dat? Ik heb al van alles geprobeerd maar misschien niet het juiste.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:57 schreef MrSkyline het volgende:
http://www.uk.atari.com//index.php?pg=game_detail&productID=6
klik rechts voor de 3.2 patch, of deze op de NL versie werkt weet ik niet, maar ik denk het wel, want een andere is er niet.....
Heb je Windows XP? Daar doet ie het niet op.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:31 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb net Tony Hawk Pro Skater 2 geinstalleerd en als ik heb wil opstarten dan krijg ik een foutmelding : Kan de toepassing niet juist intialiseren (0xc00000005)
Wat is dit?
Ja, dat zal het zijn. Bedanktquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:59 schreef Eveli het volgende:
[..]
Heb je Windows XP? Daar doet ie het niet op.
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op zondag 17 oktober 2004 13:36 schreef MaRqOz het volgende:
Middag mensen,
...
Ik heb t ook! Ik wil m spelen!!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:31 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb net Tony Hawk Pro Skater 2 geinstalleerd en als ik heb wil opstarten dan krijg ik een foutmelding : Kan de toepassing niet juist intialiseren (0xc00000005)
Wat is dit?
HELPHELPquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:53 schreef valek het volgende:
Mensen, ik heb simcity 4 met rushour.
Heeft altijd goed gewerkt, maar nu flikkert het beeld de hele tijd tijdens het spelen.
Heeft voorheen altijd goed gewerkt op mijn computer.
Ook na herinstallatie van mijn computer geeft het nog problemen.
Ik heb windows 2000 met service pack 4 en alles geupdate via windows update.
Mijn videokaart is een nvidea geforce 4 ti 4800 se van het merk asus.
Ook heb ik de nieuwste nvidia driver van de website van nvidia afgehaald.
Ook dit werkt niet.
HELP
Heb je al gekeken naar patches en updates voor het spel zelf? Of bij de FAQ op de website van het spel?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:36 schreef valek het volgende:
[..]
HELPHELP
Heb ik al gedaan.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:43 schreef Eveli het volgende:
[..]
Heb je al gekeken naar patches en updates voor het spel zelf? Of bij de FAQ op de website van het spel?
niemand?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:30 schreef DjDev het volgende:
Hallo mensen,
Ik heb Silent Hill 4 geinstalleerd..
Maar nu heb ik een probleem bij de tussenfilmpjes...
Het beeld is erg langzaam en het geluid hoor je veel eerder(het geluid is gewoon normaal)...
weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Specs van pc:
CPU
MHz:2.59GHz
ProcessorNameString: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.60GHz
DirectX
4.09.00.0904
Memory
Avail:292MB
Total:511MB
OS
Microsoft Windows XP
Video
Description:RADEON 9200 SE Family (Microsoft Corporation)
Ik snap dat DirextX van je niet. Welke versie heb je nou? 9?quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:03 schreef DjDev het volgende:
[..]
niemand?![]()
Ik heb de oplossing gevonden.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:53 schreef valek het volgende:
Mensen, ik heb simcity 4 met rushour.
Heeft altijd goed gewerkt, maar nu flikkert het beeld de hele tijd tijdens het spelen.
Heeft voorheen altijd goed gewerkt op mijn computer.
Ook na herinstallatie van mijn computer geeft het nog problemen.
Ik heb windows 2000 met service pack 4 en alles geupdate via windows update.
Mijn videokaart is een nvidea geforce 4 ti 4800 se van het merk asus.
Ook heb ik de nieuwste nvidia driver van de website van nvidia afgehaald.
Ook dit werkt niet.
HELP
Maak er maar Mod vanquote:Op woensdag 10 november 2004 00:12 schreef JOPPI3 het volgende:
mot = motor?
Gewoon nog een keer installeren op dezelfde plek, overschrijft ie de boel en kloppen de evt aanwezige sleutels in het register.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:12 schreef DJ_Vamp het volgende:
Heej mensen!
Een vriend van me heeft nu ook Spearhead gekocht(eindelijk) en dus zouden we tegen elkaar gaan spelen etc.
Maar, nu was daar zijn broer zijn broer is niet echt zo slim met pc's en wilde Spearhead gaan installeren, maar het liep fout en toen kon hij het spel niet meer 'verder' installeren of deïnstalleren.
Ofwel je kan er niets meer mee.
DIt probleem heb ik wel eens vaker gehoord bij anderen, maar weet niet hoe dat op te lossen.
Weet iemand hoe je dat doet?
Grtz,, Vamp
Nee dat werkt ook niet.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:47 schreef perezoso het volgende:
Gewoon nog een keer installeren op dezelfde plek, overschrijft ie de boel en kloppen de evt aanwezige sleutels in het register.
nieuwste drivers voor je video kaart installeren?quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:26 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ik heb dus een spel van iemand gekregen; Empire Earth. Maar dit spel doet het dus niet, terwijl 2 jaar geleden hetzelfde spel het wel deed. Het ligt niet aan het spel want het doet het wel op iemand anders zijn computer, het ligt aan mijn computer.
Ik krijg iedere keer weer de foutmelding: 'In Empire Earth.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze Excuses voor dit ongemak.'
Ik heb windows XP en heb de computer 2 keer ge-reboot. OP de microsoft site staat dat het kan komen doordat mijn video adapter direct 3d niet ondersteunt, maar ik geloof dat dus niet want eerst deed ie het wel.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Google, Eidos-site, etcquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:01 schreef Yoene het volgende:
hello mensen ik zoek een patch voor final fantasy 7 deze heb ik recent op de kop weten te tikken voor de pc (beste game ooit gemaakt in mijn ogen) enik heb een laptop, maar hier doet die het niet op.. heeft iemand hier nog de benodigde patch waarmee ik de toetsen zelf kan instellen!
zou diegene mischien deze kunnen sturen? als je hem hebt geef ik men mail wel!
Groet Jeroen
Het kan zijn dat de versies van de games verschillen. Allebei even patchen via www.team17.com (volgens mij kun je ze daar vinden). Succesquote:Op maandag 29 november 2004 19:25 schreef montesqieu het volgende:
Ik wil met mijn huisgenoot via internet Worms spelen, we zien elkaars naam wel staan, ook kunnen we chatten, maar als ik of hij een game gaan hosten, dan ziet de andere partij de game niet staan...en kan dus niet meedoen in die game...
Wie weet raad...
Dank u...
Juist, dat probleem komt heel vaak voor, geen zorgen. Er is gewoon iets grondig mis met dat filmpje. Mail me maar, mijn adres staat volgens mij in mijn profiel. De oplossing komt namelijk niet door de warezpolicy heen denk ik zo.quote:Op zondag 5 december 2004 02:08 schreef SLASH het volgende:
Heb een probleem met POP Warrior Within.
Nadat ik die chick op de boot heb verslagen en het filmpje met de oude man komt treedt er bij het laden van het volgende level een onverwachte fout op en dat ik de read me moet raadplegen.
Daar staat verder niks nuttigs in
Iemand anders een verklaring hiervoor en wat ik moet doen![]()
Na een tijdje, dus ik kan eerst wel een minuut of 5 a 10 gamen, en dan knalt hij er uit!quote:Op woensdag 15 december 2004 22:19 schreef Tygra het volgende:
Gebeurt het gelijk als je aan het spelen bent of pas na een tijdje??
Geef aub de precieze foutmelding...quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:41 schreef Maidenfan het volgende:
Hey,
Bij de demo's van mohpa geeft hij steeds een foutmelding van ontbrekende bestanden van windows...? Ik heb een verse installatie van winxp sp 2 home...
Alvast bedankt moest iemand mij kunnen helpen.
Tis ondertussen al in orde... Hij miste een hoop ini bestanden... Vreemd... ik heb ondertussen redelijk wat programmas geherinstalleerd en nu werkt 't wel...quote:Op zondag 26 december 2004 14:36 schreef Metroid het volgende:
[..]
Geef aub de precieze foutmelding...
Nee, het is geen illegaal exemplaar, gewoon de officiële versie uit de winkel. Er zit ook geen kras op de CD.quote:Op maandag 27 december 2004 22:33 schreef MrJonez het volgende:
klinkt als een illegaal exemplaar waar de copyprotection niet van gekraakt is.
Dat, of natuurlijk een flinke kras op de CD.
Probeer maar rustig die optie met autoexec.ntquote:Op maandag 3 januari 2005 21:15 schreef Sylvie2612 het volgende:
Hallo!
Ik heb 'n probleem...
Graag wil ik oude DOSgames spelen op mijn computer met Windows XP.
Ik wilde het spel 'Wolfenstein 3d spelen'
Ik heb het volgende al geprobeerd:
Bij Eigenschappen en daarna 'Compatibalieit' heb ik Windows 95 ingesteld....Toen deed hij het niet.
Toen heb ik een nieuwe DOSbox gedownload (versie 1.12)
Ook heb ik nog de firewall uitgeschakeld...
Dit alles hielp niks!
Op een ander prikbord heb ik dit advies gekregen:
---------------------------------------------------------------------------------------
"had ik ook een keer met iets anders....zoek op je computer naar autoexec.nt --> rechtermuisknop ---> kopieren. Dan naar C:/Windows/System32/ en daar rechtermuisknop --> plakken
succes :p"
----------------------------------------------------------------------------------------
Ikzelf weet niet of dit zo'n goed idee is, als je met Windows/System32 gaat rommelen.
Als ik het exe. bestandje opstart dan blijft hij steeds dezelfde foutmelding geven:
C:/Spellen/WOLFEN~1/DEICE.EXE
C:/WINDOWS/SYSTEM32/AUTOEXEC.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies Sluiten op de toepassinge af te sluiten.
Wie kan mij helpen?
Groetjes xx Sylvie
Probeer eens in je dosbox : PING www.speedtest.nl -t en kijk of er geen timeouts optreden. Indien dat geval, moet je de kabels eens nakijken. Alles in orde? Kijk eens of de provider problemen heeft.?quote:Op donderdag 23 december 2004 18:30 schreef washandje het volgende:
Ok ik ga hier ook maar eens mijn probleem zetten, want ik word er zo langzamerhand echt helemaal knettergek van.
Ik heb Half-Life 2 gekocht, allemaal leuk, maar als ik CS:S probeer te spelen heb ik een latency van 300+. Ik zit gewoon op een 2mbit lijn, en er staan geen andere programma's aan die het internet gebruiken. Ik heb ff die tests op speedtest.nl gedaan, maar daar blijft ie vast zitten bij de ping test en na 5 minuten of meer zegt ie dan dat de ping niet beschikbaar is :/
Iemand een idee waar dit aan ligt of hoe ik dit op kan lossen?
Of het kan zijn dat de cdrom/dvd speler kapot is. Probeer ze uit op een andere pc om de oorzaak uit te sluiten.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:11 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Nee, het is geen illegaal exemplaar, gewoon de officiële versie uit de winkel. Er zit ook geen kras op de CD.
Nog meer ideeen?
Het probleem kan in de autorun zitten. Indien CD1 de Autorun opstart en tijdens de installatie van CD gewisseld moet worden, is het soms zo dat een eerdere applicatie (de autorun in dit geval) bij het veranderen van CD gaat protesteren omdat het gebruik maakte van data van de eerste CD.quote:Op maandag 27 december 2004 21:52 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Als het zoontje van mijn vriend probeert om op de PC The Matrix te installeren, krijgt hij de volgende melding:
"Er bevindt zich een onjuist volume in het station. Plaats volume ETM - C-1 in Station E".
...like the desperate elaborations of a bad liar...quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:38 schreef L3IPO het volgende:
Heb een vervelend probleem. Mijn 2e WoW cd doet het niet (vraag me niet waarom, heeft het nooit gedaan dus ik moet nog een x een nieuwe zien te regelen, maar online gekocht dus is wat lastiger) en ik heb dus de WoW site eens bekeken. Daar stond een tip dat je eerst de cd's moest kopieren naar je HD en dan vanaf je HD installeren, maar dat werkt niet omdat je bij cd wisseling een cd erin moet stoppen. Dus ik wil eigenlijk proberen de client te downloaden (de beta client kon je gewoon gebruiken, zo heb ik het de 1e keer gedaan) maar na mijn format heb ik die dus niet meer. Ik kan em alleen nergens meer vinden. Kan ik hem nog ergens (liefst via blizzard, gaat wat sneller) downloaden? Of heeft iemand een andere oplossing voor me (die ik vanavond nog kan proberen, verslavend spel he)
A. wat heb ik aan een mmorpg zonder cd-key?quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
...like the desperate elaborations of a bad liar...
V.
Niksquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:48 schreef L3IPO het volgende:
[..]
A. wat heb ik aan een mmorpg zonder cd-key?
B. denk je echt dat ik jullie nodig heb om een (nutteloze) illegale versie te krijgen?
C. moet ik een foto maken van mezelf met het originele exemplaar in me handen?
En anders ga je je opwinden.quote:Makkelijk he, snel oordelen zonder na te denken...
En anders ga je jezelf nuttig maken en hulp bieden of iets dergelijks, ipv uit verveling irritante en compleet nutteloze posts te maken...quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niks
Nee
Nee
[..]
En anders ga je je opwinden.
V.
Tochquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:59 schreef L3IPO het volgende:
[..]
En anders ga je jezelf nuttig maken en hulp bieden of iets dergelijks, ipv uit verveling irritante en compleet nutteloze posts te maken...
"L."
yoquote:Op zondag 13 maart 2005 09:19 schreef L3IPO het volgende:
Schopje...
vervelende centrale topics altijd![]()
miss zou je eens bij iemand anders met een xbox kunnen proberen om jouw cd's te spelen om te kijke of ze het überhoupt wel doen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:17 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik had een tijdje geleden Fable van iemand geleend, ontzettend gaaf spel, dus enige tijd later heb ik 'm zelf ook maar gekocht. Het probleem is alleen dat hij de hele tijd op hetzelfde punt in het spel vastloopt, tijdens een laadscherm.![]()
Op de cd die ik geleend had zaten wel wat krasjes, en op de gekochte ook, omdat ie niet helemaal nieuw meer was. Het waren geen diepe krassen ofzo en de cd's zagen er nog wel goed uit.
Zou het dus aan mn Xbox kunnen liggen? Het spel doet het verder goed, het is dus steeds op hetzelfde punt.
\quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:02 schreef punkjunk het volgende:
[..]
miss zou je eens bij iemand anders met een xbox kunnen proberen om jouw cd's te spelen om te kijke of ze het überhoupt wel doen?
Ik heb dat in het begin ook gehad, weet niet precies hoe ik het opgelost heb. Maar heb je hem illegaal of legaal?En je moet eens proberen een crack van internet te halen en het daarmee proberen..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:33 schreef mrsteijn het volgende:
Ik heb NFSU geinstaleerd op mijn computer, alles ging prima met installatie, alleen als ik het spel nu opstart krijg ik als melding
"er is een fout opgetreden bij speed2.exe"
en de vraag of ik het probleem wil verzenden naar microsoft, standaard foutmeldinkje dus,
weet iemand hoe je dit moet oplossen?
Nu moet ie alleen nog in XP werkenquote:Op maandag 4 april 2005 23:21 schreef jercovski het volgende:
[..]
op bureau blad rechtermuisknop
eigenschappen
achter dinges.exe"-w typen
Glidewrapper 0.8 bijvoorbeeld is in staat Unreal1 te draaien in Glide mode via je ATI kaartje.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk ik zal Unreal 1 weer eens installeren.
Op D3D zijn alle textures verneukt op een radeon 9700 met de laatste catalyst
en op openGL start de game helemaal niet op.
Zal ik unreal op software rendering moeten spelen
Ipv een topic te openen hoezeer je diarree je dwarszit, zal het zaligmakender zijn om users te helpen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niks
Nee
Nee
[..]
En anders ga je je opwinden.
V.
je hebt er kans op dat er krassen opzittenquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:53 schreef portier het volgende:
Ik probeer net Hidden & Dangerous 2 te installeren maar op 33% krijg ik de melding "Error 1305.Error reading from C:\Games\Hidden & Dangerous 2\missions.dta. Verify that the file exists and that you can access it." Met als opties [Opnieuw] en [Annuleren]. Het bestand staat gewoon in de map en is geen Alleen lezen. Wat is het probleem? Kan het zijn dat er ergens een krasje zit waardoor de file niet helemaal goed is oid? Het is 0kb herstel, 4992kb groot nu (niet goed gekeken net).
Wie o wie?.
Ik geloof niet dat dat mogelijk is helaas.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:44 schreef woutabest het volgende:
weet iemand of en hoe het mogelijk is om in RedAlert2 horizontale wegen te maken? ik krijg ze nu alleen maar diagonaal...
Controleer je PC op spyware en virussenquote:Op maandag 2 mei 2005 23:24 schreef koen_pijl het volgende:
Ik wil weer eens monkey island vier gaan spelen. Stop de cd in me cd-drive. Ik krijg het begin menu. Ik klik op installeren en hij doet .... NIKS. Helemaal NIKS! Ik ga naar windows verkenner en ga naar de cd-rom klik op setup.exe en hij doet weer helemaal niks. Wie weet waar het aan ligt?Help me, alsjeblieft!
![]()
Spel is origineel en er zitten geen krassen op...
hè bah...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:37 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat mogelijk is helaas.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:45 schreef dell het volgende:
ik weet niet wat het is met dat spel ik heb het ook op me compaqevo510 al de nieuwste driver voor vidoe en geluid gedownload en geinstaleerd maar het spel werkt nog niet en even iets anders wie heeft fifa 2005 voor me
www.frs.nlquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:45 schreef dell het volgende:
ik weet niet wat het is met dat spel ik heb het ook op me compaqevo510 al de nieuwste driver voor vidoe en geluid gedownload en geinstaleerd maar het spel werkt nog niet en even iets anders wie heeft fifa 2005 voor me
Ja dat is gewoon heel erg matig, een maat van me had dat ook. Hij heeft nu engels en nederlands door elkaar enzo,(tevens de uitbreiding) je doet er ook heel weinig aan behalve misschien win98 op je pc te zetten. Heb ik ook een keer gedaan om spellen te spelen.(want dat compatibility idee van hun werkt NIET)quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:06 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
heb een probleem,wil Jagged Alliance 2 weer eens instaleren
en dan krijg ik deze error (WinXp SP2)
http://img8.imagevenue.com/img.php?loc=loc46&image=9fe_help!.JPG
wie kan mij helpen
Die DVD ff schoonboenen.quote:Op maandag 22 november 2004 16:20 schreef numero_uno het volgende:
Ik heb iets raars met mijn x-box. Als ik Fable er in mik dan wil ik graag die irritante reclame voorfilmpjes skippen. Maar als ik op start druk om door te gaan dan gaat dat niet en moet ik dus al die rotzooi doorkijken om vervolgens erachter te komen dat bij 'press start to continue' het ook al niet doet.
Bij Full Spectrum Warrior heb ik er echter geen last van. Iemand advies?
Ruilen.. hmm nee... Hebben jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:34 schreef Forumpi het volgende:
Kon hem net niet ruilen, want ze bleken me gister geen bonnetje gegeven te hebben.![]()
Maar ja, was ook maar 7 Euro. Volgens de support van Ubisoft garanderen ze niet dat ie het doet op XP.
Iemand spel ruilen?![]()
Zover ik weet is dat alleen bij programma's als Alcohol 120% en Daemon Tools en niet bij Nero.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
Heb zojuist in de winkel het spel Fifa 2005 gekocht. Als ik het spel na installatie wil spelen krijg ik de volgende melding: CD?DVD emulation software detected please enable this software. Als ik het goed begrijp is het spel dus in conflict met Nero o.i.d. Iemand een idee hoe ik het spel toch kan spelen zonder Nero te verwijderen?
volgens mij was er laatst wel een rel om nero met EA, zeker weet ik et niet,quote:Op zondag 5 juni 2005 10:48 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Zover ik weet is dat alleen bij programma's als Alcohol 120% en Daemon Tools en niet bij Nero.
Origineel spel kopen is de enige optie denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 05:28 schreef Bulletstar het volgende:
ik hbe gta sa op de xbox, maar hij wilt niet opstarten.. hij blijft bij het begin scherm..
Waarschijnlijk zit die audio lineout anders op de N64 of heeft de aansluiting op de N64 minder gebruikte pins die bij gebruik van de scartlead wel noodzakelijk zijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:39 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb een tijdje terug goedkoop een Nintendo RGB kabel gekocht voor m'n Gamecube, zo eentje:
[afbeelding]
Deze doet het perfect op m'n Gamecube, als ik hem op m'n N64 aansluit krijg ik echter alleen geluid
Die N64 doet het wel als ik de composietkabel gebruik (die met drie tulpplugjes), weet iemand hoe dat kan
nouja dat windows xp helemaal NIET compatibel is... die opties helpen voor geen meter.. het spijt ik heb dat probleem ook maarja enige wat je kan doen is een lekkere dual boot aanmakenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:59 schreef Sickert het volgende:
vandaag wilde ik red alert 2 weer eens gaan spelen laatste keer dat ik het speelde was met win98.. nu heb ik dus xp en je raad het al het spel start niet op... ik zie alleen het red alert 2 scherm en dan word mn beeld zwart en valt het weer terug op mn desktopheb alle compatibiliteits instellingen al gehad en al meerdere keren opnieuw geinstaleerd...
waar kan dit aan liggen?
denk dat ik dat maar ga doen..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:24 schreef blue-102 het volgende:
[..]
nouja dat windows xp helemaal NIET compatibel is... die opties helpen voor geen meter.. het spijt ik heb dat probleem ook maarja enige wat je kan doen is een lekkere dual boot aanmaken![]()
![]()
dat is raar..want heb 3 dagen terug nog c&c red alert 2 gespeelt opquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:24 schreef blue-102 het volgende:
[..]
nouja dat windows xp helemaal NIET compatibel is... die opties helpen voor geen meter.. het spijt ik heb dat probleem ook maarja enige wat je kan doen is een lekkere dual boot aanmaken![]()
![]()
Dan moet je even een crack vinden op internet!quote:Op zondag 19 juni 2005 15:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik heb een probleem met Battlefield 1942, als ik hem speel zonder patch zie ik een paar dingen in het menu en in de HUD niet, en met de 1.6 patch start ie nieteens meer op. Ik heb een warez versie omdat ik mijn CD's helaas al een jaar kwijt ben ofzo maar ik heb wel de CD key bewaart.
Ik heb een AMD 64 1,35 Ghz , 640 MB Geheugen en een Geforce 2 MX. Kheb de laatste sound card drivers, laatste video kaart drivers en laatste direct x. Met die 1.6 patch krijg ik zwart scherm en crashed ie terug naar desktop.
wat voor crack? No-CD crack heb ik al hoorquote:Op zondag 26 juni 2005 11:12 schreef freiss het volgende:
[..]
Dan moet je even een crack vinden op internet!
Vermoedelijk corrupte CD. Of CD-ROM speler doet raar. Probeer ander computer, zou ik zeggen. Als ie het daar doet, dan ligt het niet aan CD-ROM speler. En anders telefoonnummer in handleiding van splinter cell bellen. Meestal sturen ze een nieuw exemplaar op.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:50 schreef Sjoe538 het volgende:
Goed, Ik heb een LCD scherm besteld, en vandaag kreeg ik m binnen![]()
Splintercell Chaos Theory kreeg ik hier gratis.. ja gratis, bij.
Legale versie enzo, met cd key blabla..
Nu ik het spel wil instaleren krijg ik de volgende error:
[afbeelding]
Hoe los ik dit op
![]()
Ben er inmiddels achter gekomen, je moet in de call of duty map bij ../UO en ../main bestand Amberville.pk3 verwijderen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:26 schreef Syd het volgende:
Mensen ik heb een probleem met CALL OF DUTY UO muliplay.
Als ik in een server kom waar de gun FG42 is toegestaan dan zie ik niet de personen die dan zo;n ding hebben.
SNappen jullie?
dit is heel irritant want zo kan ik moeilijk diegene raken
Kan iemand mij helpen ??
ohjha ik heb al geprobeerd wat .pk3 files van de fg42 in me main folder te doen maar dat helpt ook niet
ik hoop dat iemand een oplossing weet
als je via de ingame browser registreert dan kun je als je een op een server connect je cdkey invoegen geloof ik..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:05 schreef Ireth het volgende:
Kheb misschien een erg domme vraag.. maarre...![]()
We hebben het spel Far Cry (PC) en nu willen we online spelen maar kunnen we geen verbinding maken met UBI Soft, wel een account aangemaakt bij UBI Soft en op de site van UBI Soft kunnen we daarmee inloggen, maar in het spel kunnen we er niet mee inloggen, dan geeft ie aan dat de inlognaam niet correct is.
Ook zit er bij FarCry een cd key, maarre.... waar moet dat in hemelsnaam ingevoerd worden? Heb er tijdens de installatie geen vraag over gehad en kan het nu nergens ontdekken?
Hangt het inloggen soms samen met die nog niet ingevoerde cd key?
Die registratie was dus wel goed gegaan (inloggen op www.ubi blabla deed het wel) maar inloggen in het spel dus niet. Kwam dus ook niet bij dat cdkey gedoe en al helemaal niet bij de optie om een server te connecten! Had al 3 firewalls uitgeschakeld, bleek ik ook nog een 4e te hebben... dat was dus het probleem...quote:Op zondag 24 juli 2005 18:04 schreef ne0n het volgende:
[..]
als je via de ingame browser registreert dan kun je als je een op een server connect je cdkey invoegen geloof ik..
Wel eerst je drivers geuninstalled voordat je de nieuwe er op hebt gezet?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:32 schreef magic_dreamer het volgende:
ik heb vandaag nog extra de 80.40 driver gedownload maar hielp niet
nee maar hij geeft bij de info wel aan dat ie 80.40 is geinstalleerd maar blijft er dan nog oude gegevens staan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Wel eerst je drivers geuninstalled voordat je de nieuwe er op hebt gezet?
mouse Sensitivity ofzo hoger zetten bij de opties?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:54 schreef Verbal het volgende:
Iemand een idee wat ik kan doen tegen een enorm trage muis-reactie in Battlefield Vietnam?
V.
Dat zou ieder geval kunnen, ze raden ook bij een driver upgrade ook aan om eerst je oude drivers eraf te halenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:45 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
nee maar hij geeft bij de info wel aan dat ie 80.40 is geinstalleerd maar blijft er dan nog oude gegevens staan?
NOFI, hoor, maar DUH!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 04:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mouse Sensitivity ofzo hoger zetten bij de opties?
G.
Nou heb ik met ÉÉN spel een bijna soortgelijk probleem gehad.....quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:45 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
nee maar hij geeft bij de info wel aan dat ie 80.40 is geinstalleerd maar blijft er dan nog oude gegevens staan?
Corrupte download. Nog een keer downloaden should do the trickquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:09 schreef Samsonneke het volgende:
Een probleempje:
Ik wil BattlfeField 2 Demo instaleren, maar dit wil niet lukken. Iedere keer wanneer ik de installer wil opstarten, komt de volgende foutmelding:
C:\battlefield2demo.exe\ is geen geldige Win32-Toepassing.
bvd
Nope, waarschijnlijk ligt het probleem bij een autodownload van de multiplayer. Dat stond ergens op een ander forum. Die persoon wist ook te vertellen welke files je dan weg moest halen, alleen toen ik dat deed wilde het spel helemaal niet mee opstartenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:21 schreef Thrilled het volgende:
heb je een cheat gebruikt voor de ammo van je nades oid?
ik heb nu een pc (amd athlon 2600+ , ati radeon 9800 pro (128mb) en 512 mb ram,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:30 schreef DrDentz het volgende:
hm wacht.. een kerel op een ander forum zegt dit:
"Hetzelfde probleem kan zich met Half-Life 2 voordoen als je 1024 MB geheugen hebt dmv 2 512 MB geheugen kaarten te hebben. Haal er eens 1 uit (wel voorzichtig). Bij Half Life 2 was aan dit probleem een groot deel van de crashes te wijten."
vaag.. zou ik 1 streepje eruit moeten halen.. is dan niet de pc ineens veel trager?![]()
mjaa ik heb dus ook @home ( Deventer ) en ik heb et ookquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:33 schreef weasel85 het volgende:
Goedenavond,
Ik heb t spel condition zero al tijden, sinds vorige week zaterdag ( en ervoor had ik gewoon normale pings rond de 20-30 sinds ik dus de nieuwe modem van @home (telefoon aansluiting) erop heb geinstalleerd doet dus cz en cs en nog meerdere games raar tijdens t online gamen.
nu krijg ik constant 70-180 ping met "loss" van 5
als ik pingtest doe dan geeft de site aan: 500kb download 50 upload en 60ms(!)
60ms is inderdaad aan de hoge kant... maar ik heb geen idee hoe ik die 60ms naar 10-15 ms zou kunnen brengen? ( nix mis met me pc, ed, heb eventueel al spy ware killers gedraaid, configs nagecheckt, defragmentatie e.d. gedaan... snap er helemaal nix meer van
Ik heb nu zo een modem waarop een telefoon kan aangesloten worden en daarop is een router aangesloten. ( misschien dat t hier aan ligt?) maar ik zou graag hulp willen hebben... want ik kom er niet meer uit....
alvast bedankt, weasel
Al nieuwe update voor je videokaart?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:01 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb een rare bug met The Sims Nachtleven (er is geen Sims-topic meer).
Het spel zelf staat gemount met DAEMON manager en qua systeemeisen (ik heb een PIII 900mhz) trekt mijn pc het allemaal maar net. Alleen de fouten die het spel veroorzaakt liggen naar mijn idee niet aan een tekort aan geheugen of processorcapaciteit.
Het spel slaat vast op hele rare dingen.
Zo kon ik dus voorheen zonder problemen dingetjes kopen en verkopen voor in mijn huisje. Sinds de update naar Nachtleven slaat het spel vast op het verkopen van bijv. een heel simpel bankje of wastafeltje. Het spel schakelt dan mijn monitor uit (lampje wordt oranje) terwijl verder wel het muziekje doorspeelt. Kortom: het lijkt wel of het spel blijft hangen in het laden oid.
Misschien zijn er nog andere mensen die het spel ook op deze manier gemount hebben en hetzelfde probleem hebben?
Waarschijnlijk wordt het probleem veroorzaakt door mini-mods, unistalle en dan opnieuw-installeren lijkt mequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope, waarschijnlijk ligt het probleem bij een autodownload van de multiplayer. Dat stond ergens op een ander forum. Die persoon wist ook te vertellen welke files je dan weg moest halen, alleen toen ik dat deed wilde het spel helemaal niet mee opstarten
Ik ben dus niet de enige die na een nieuwe videokaart (vandaag een week geleden) gelijk NFSU2 ging doen..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:33 schreef DjDev het volgende:
Hallo,
Ik heb weer eens Need for speed underground 2 zitten spelen met een nieuwe videokaart...nou mooi alles op hoogste stand gezet en 1024 x 768 als resolutie
nu heb ik dit
[afbeelding]
Als je nu achter de auto kijkt zie je allemaal blokjes.
Nu is mijn vraag:Hoor dit zo te zijn of moet ik een optie aanpassen om die blokjes weg te krijgen?
ach jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:56 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die na een nieuwe videokaart (vandaag een week geleden) gelijk NFSU2 ging doen..
Ik denk dat je videokaart verouderd is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:45 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb een textureprobleem met FEAR.
Overal in het spel zitten en allemaal rare zwarte blokjes die de hele tijd knipperen. Heb een screenshotje gemaakt, maar in het spel ziet het er nog erger uit :/
[[url=http://img457.imageshack.us/img457/5237/fear0nu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Heb al nieuwe catalyst geinstalleerd, maar dat hielp iig niet.
Human Interface Devices zijn inputapparatuur. Zoals keyboards en muizen dat zijn. Als iets geinstalleerd wordt onder dat kopje gaat het meestal over een controller, joystick of tekentablet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:57 schreef DjDev het volgende:
Ik heb het al...
Maar kan iemand ruiken wat Human Interface dingetjes zijn...
[afbeelding]
Lijkt op texture corruptie. Gebeurt meestal als de kaart de instructies niet meer kan bijbenen. Te hoge graphic settings, of overclocken kan dit veroorzaken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:45 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb een textureprobleem met FEAR.
Overal in het spel zitten en allemaal rare zwarte blokjes die de hele tijd knipperen. Heb een screenshotje gemaakt, maar in het spel ziet het er nog erger uit :/
[[url=http://img457.imageshack.us/img457/5237/fear0nu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Heb al nieuwe catalyst geinstalleerd, maar dat hielp iig niet.
Je zou een mailtje kunnen sturen naar 'support@city-interactive.com' de developer/publsiherquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:42 schreef addie84 het volgende:
Hey!
Ik heb een (korte?) vraag..
Mijn schoonvader heeft eergisteren het spel "Batlestrike: The road to Berlin" gekocht en geprobeerd te installeren. Nou werkt bij hem het intro filmpje wel, maar daarna, als hij wil spelen krijgt hij de volgende melding: "WWII error: Could not create device". Ik heb het vervolgens op mijn PC geprobeerd, welke vrijwel identiek is aan de zijne, alleen is die van hem een half jaar ofzo nieuwer, en daar doet het spel het wel gewoon
Iemand enig idee wat het kan zijn?
Owja, andere spellen zijn ook ineens heel traag.. Zou het misschien iets met de 3D-card te maken kunnen hebben ofzo? Ben nogal een leek op dat gebied..
hmmm...kijk eens of er een patch oid voor FM2006 beschikbaar isquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:15 schreef Poorter23 het volgende:
Kan iemand mij helpen bij het game Football Manager 2006 zie foutmelding hierboven van mij.
THX
Greetz
Al een patch voor COD geprobeert?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:31 schreef wp160366 het volgende:
Hallo,
In afwachting tot ik voldoende geld bijeen gespaard heb om COD2 heb ik nog eens COD1 geinstalleerd.
Ik heb echter een probleem, telkens als ik doodgeschoten wordt, blokkeert het spel onheroeppelijk en moest ik telkens de stekker uittrekken en mijn pc opnieuw aansteken voor ik iets kan doen.
Toen ik dit spel een hele tijd geleden speelde had ik dit probleem niet.
Iemand die me kan helpen?
Welke OS?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:49 schreef Talietje het volgende:
Ja hoi, ik heb gisteren een computerspel uit 1991 gedownload, en als ik em ga spelen komt er toch een tering herrie uit mn computer en loopt ie trager...
als ik van te voren het geluid uitschakel heb je totaal geen problemen... ja je hoort geen geluid... maar ik kan me dus herinneren dat er toch redelijk normale/leuke geluiden bij dat spel hoorden...
pleh!
oja het gaat over het spel Gobliiins
Je pc en/of Videokaart kan de filmpje niet aan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:09 schreef Mattytrix het volgende:
En ik heb een probleem met Serious sam 2, het komt trouwens alleen bij filmpjes in de game voor, zoals bijv. die tussenfilmpjes.
Mijn probleem is bij die tussenfilmpjes dat het geluid voor het beeld speeld, dus ik zie sam al wat zeggen en daarna hoor ik pas wat hij zei, dus het geluid komt pas later.
Vaak is het filmpje al afgelopen en dan heb ik niet gehoord waar het allemaal over ging omdat het allemaal zo onregelmatig loopt.. best irritant.
Heb overigen een ATI 9800 Pro 128 MB, AMD 3000+ en 512 MB DDR en een Nforce 2 Abit NF7-s rev. 2 mobo..
Heb de nieuwste patch en heb de nieuwste drivers..
Groeten.
Bekend probleem bij RCT1.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vandaag besloot ik om rollercoaster tycoon (gewoon deel 1) op mijn pc te spelen, Een spel starten kan gewoon, ook het opslaan is geen probleem. Als ik echter terug naar het hoofdmenu wil of een saved game wil laden knalt hij eruit met een foutmelding, meerdere mensen dit probleem met RCT???
Mjah ik weet nog steeds niet wat die dingen waren (alles werkt nogquote:Op zondag 6 november 2005 19:51 schreef Keasis het volgende:
[..]
Human Interface Devices zijn inputapparatuur. Zoals keyboards en muizen dat zijn. Als iets geinstalleerd wordt onder dat kopje gaat het meestal over een controller, joystick of tekentablet.
Beiden al geprobeerd zonder resultaat...quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:59 schreef DjDev het volgende:
[..]
Al een patch voor COD geprobeert?
En anders installeer je COD een keertje opnieuw.
Laatste drivers van je Videokaart en Geluidskaart geinstaleerd?quote:Op maandag 28 november 2005 20:42 schreef wp160366 het volgende:
[..]
Beiden al geprobeerd zonder resultaat...
Alvast bedankt voor je hulp!
Idd laatste drivers.quote:Op maandag 28 november 2005 20:48 schreef DjDev het volgende:
[..]
Laatste drivers van je Videokaart en Geluidskaart geinstaleerd?
Zet je videoinstellingen eens lager
OS?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:00 schreef DjDev het volgende:
[..]
Welke OS?
Wat voor tering herrie?
Trager? Hoe trager? Loopt je pc trager of loopt het spel trager?
Geluid uitschakelen? Via de opties of via geluidsbeheer?
OS = Operating System (Windows 95,Windows 98,Windows XP etc.)quote:Op woensdag 30 november 2005 02:13 schreef Talietje het volgende:
[..]
OS?
geluiden die bij het spel horen (ik zie mondjes bewegen) wat dus ongelovelijk kut klinkt...
het spel loopt trager, als je geluid uitschakelt loopt het spel gewoon
geluid regel je zo als je op een pictogrammetje klikt in de map, en dan krijg je zo'n menu met spelopties ofzo...
Koop het spelquote:Op donderdag 8 december 2005 13:28 schreef mikey99 het volgende:
als ik red alert 2 wil spelen online, dan ontploffen al mijn gebouwen en eenheden na een 10 seconden....schijtirritant, iemand bekend met dit probleem?
Hitman Pro 2?quote:Op maandag 5 december 2005 21:21 schreef arjanus het volgende:
Ik probeer Hitman Pro 2 op te starten, maar hij geeft steeds aan:
Direct3D: Unable to create device. Try changing resolution or color depth.
Ik heb via configuratiescherm => display => resolutie en colors op alle mogelijke manieren aangepast, maar hij doet niks
Wie kan mij helpen? alvast bedankt![]()
geen crazy Ivans overal in laten wandelenquote:Op donderdag 8 december 2005 13:28 schreef mikey99 het volgende:
als ik red alert 2 wil spelen online, dan ontploffen al mijn gebouwen en eenheden na een 10 seconden....schijtirritant, iemand bekend met dit probleem?
O?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:44 schreef mikey99 het volgende:
[..]
dat heb ik jaren geleden al gedaan.....
zinnig antwoord ookty....not
![]()
ga er maar van uit dat ik een officiele versie heb, meteen gekocht toen het spel uit kwam, vandeweek weer gevonden na opruimen van mijn kast, en wilde het online spelen, maar alles ontploft dus......:(quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:29 schreef DjDev het volgende:
[..]
O?
In Red Alert 2 zit er een speciaal soort beveiliging..
Als het spel niet legaal is ontploft alles na een tijdje
Gaat het nu over RA2? in dat geval moet je even kijken naar je netwerk protocollen. De meeste spellen kunnen gewoon over TCP/IP gespeeld worden maar volgens mij moet RA2 over IPX, je moet dus wel beiden je IPX goed hebben ingesteld. Ik hebh hier thuis eerst de IPX settings moeten aanpassen voor ik met meerdere pc's dit spel kon spelen. Je kan zien of je IPX hebt geinstalleerd als je op naar Configuratiescherm => Netwerkverbindingen => de goede netwerkverbinding aanklikken en dan eigenschappen. daar kun je ook protocollen toevoegen als ze er nog niet staan vermeld.quote:Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef Piemol het volgende:
Kan iemand me vertelllen waarom ik niet in staat ben op via LAN dit spel te spelen met een kameraad van me, terwijl het netwerk elkaars machine gewoon pingt, de XP firewalls uitstaan, geen andere firewalls die aanwezig zijn,,,,,
iemand?
Zwaar frustrerend!
Komt het omdat ik 2 netwerkkaarten in mijn computer heb ; 1 die gebruikt wordt voor de LAN en de ander die gebruikt wordt voor de Internetverbinding...met een switch ertussen
...help
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |