abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22427602
Ik heb Uru: Ages Beyond Myst voor de PC op een HP Pavilion ZE4400. Het spel doet het enige tijd maar kapt er dan plotseling mee. Ik heb al de nieuwste drivers voor de videokaart geïnstalleerd en de patch van Uru gedownload maar dit helpt weinig.
re·cal·ci·trant (bn.): 1 onwillig => weerspannig
pi_22445687
Goed dan nogmaals: ik zoek de rollercoaster tycoon nederlands patch waardoor rct2 het eindelijk weer doet. Nu word ik gedwongen deel 1 te spelen. MAar ik wil graag dus die patch dus als iemand een site weet, waar je niet eerst allemala dingen moet downloaden en tien andere sites moet bezoeken, graag hier melden.
pi_22454713
http://www.uk.atari.com//index.php?pg=game_detail&productID=6

klik rechts voor de 3.2 patch, of deze op de NL versie werkt weet ik niet, maar ik denk het wel, want een andere is er niet.....
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_22511881
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 22:57 schreef MrSkyline het volgende:
http://www.uk.atari.com//index.php?pg=game_detail&productID=6

klik rechts voor de 3.2 patch, of deze op de NL versie werkt weet ik niet, maar ik denk het wel, want een andere is er niet.....
Ok, ik heb die patch geïnstalleed en wat moet ik nu doen? Weet je dat? Ik heb al van alles geprobeerd maar misschien niet het juiste.
  maandag 11 oktober 2004 @ 18:41:41 #5
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_22558447
Hoe verander ik de controller in Fifa 2005? Staat nu op toetsenbord maar kan hem al wel spelen met gamepad. Alleen de bediening is nu kut, dus waar kan ik die instellingen van mijn gamepad veranderen?
.
pi_22646976
Ik heb net Tony Hawk Pro Skater 2 geinstalleerd en als ik heb wil opstarten dan krijg ik een foutmelding : Kan de toepassing niet juist intialiseren (0xc00000005)

Wat is dit?
Koning.
pi_22665058
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 20:31 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb net Tony Hawk Pro Skater 2 geinstalleerd en als ik heb wil opstarten dan krijg ik een foutmelding : Kan de toepassing niet juist intialiseren (0xc00000005)

Wat is dit?
Heb je Windows XP? Daar doet ie het niet op.
pi_22676944
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 18:59 schreef Eveli het volgende:

[..]

Heb je Windows XP? Daar doet ie het niet op.
Ja, dat zal het zijn. Bedankt
Koning.
  zondag 17 oktober 2004 @ 13:36:38 #9
58603 MaRqOz
Soccernews.nl
pi_22678755
Middag mensen,

ik weet niet of ik deze in DIG of hier moet zetten maar dat merken we dan vanzelf wel;

ik heb het volgende probleem met fifa 2005; zodra ik het spel wil starten, nadat ik de opstellingen enz. heb veranderen voordat ik de wedstrijd begin, en ik druk op wedstrijd spelen, krijg ik heel eventjes het "loading... scherm" te zien, en daarna sluit het hele spel zich af en keert automatisch terug naar windows xp. ik heb het onderhand op 3 pc's hier geprobeerd, maar allemaal hetzelfde probleem. ik heb het bij een vriend van me geprobeerd en hier werkt ie wel gewoon, terwijl zijn pc helemaal niet beter/nieuwer etc. is..

weet iemand wat hier evt. het probleem van kan zijn ?

3dsetup o.i.d. kan ik niet vinden op de cd's..
alleen setup,installkitwizard7, maar daarmee start hij het spel gewoon op.
Op WWW.SOCCERMASTER.NL kun je mooie prijzen winnen dmv het voorspellen van voetbaluitslagen! AS Dinsdag gaat het spel van start, zorg dat je vanaf het begin af aan meedoet!
  zondag 17 oktober 2004 @ 13:37:20 #10
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_22678763
de 3dsetup zou ergens moeten staan in de map waar je het spel hebt geinstalleerd
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 17 oktober 2004 @ 13:44:50 #11
58603 MaRqOz
Soccernews.nl
pi_22678861
nope staat niet in de map op mn hd, en op de cd's kan ik et ook niet vinden. bij de anderen deed het spel het dus wel, maar dat is mijn probleem, die 3dsetup ?
Op WWW.SOCCERMASTER.NL kun je mooie prijzen winnen dmv het voorspellen van voetbaluitslagen! AS Dinsdag gaat het spel van start, zorg dat je vanaf het begin af aan meedoet!
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 15:38:32 #12
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_22725470
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 13:36 schreef MaRqOz het volgende:
Middag mensen,
...
Ik heb hetzelfde probleem Heb jij het al verholpen?
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 18:15:20 #13
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_22728803
Bij mij doet ie het nu. Je moet een nieuwe driver voor je videokaart installeren, dat werkte bij mij iig(na 2 keer).

Nu nog oefenen want ik verloor en speelde gelijk met Arsenal tegen Den Bosch
pi_22751762
Hallo mensen,
Ik heb Silent Hill 4 geinstalleerd..
Maar nu heb ik een probleem bij de tussenfilmpjes...
Het beeld is erg langzaam en het geluid hoor je veel eerder(het geluid is gewoon normaal)...
weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Specs van pc:

CPU
MHz:2.59GHz
ProcessorNameString: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.60GHz

DirectX
4.09.00.0904

Memory
Avail:292MB
Total:511MB

OS
Microsoft Windows XP

Video
Description:RADEON 9200 SE Family (Microsoft Corporation)
pi_22762305
mensen help... word echt zo moe van al dat azureus suprnova gezeik.. drie dagen lang en nu eindlijk sims2 gedownload kan ik em nergens starten!!! suggesties??
please help, xx
  donderdag 21 oktober 2004 @ 23:27:56 #16
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_22784105
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 20:31 schreef tha_dark het volgende:

Wat is dit?
Ik heb t ook! Ik wil m spelen!!!!

er is een patch voor zodat je m op XP kan spelen... maar die kan ik nergens vinden!

Heeft iemand anders die patch?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_22796028
Mensen, ik heb simcity 4 met rushour.
Heeft altijd goed gewerkt, maar nu flikkert het beeld de hele tijd tijdens het spelen.
Heeft voorheen altijd goed gewerkt op mijn computer.
Ook na herinstallatie van mijn computer geeft het nog problemen.

Ik heb windows 2000 met service pack 4 en alles geupdate via windows update.
Mijn videokaart is een nvidea geforce 4 ti 4800 se van het merk asus.
Ook heb ik de nieuwste nvidia driver van de website van nvidia afgehaald.
Ook dit werkt niet.
HELP
History became legend, legend became myth.
pi_22814827
Bij mij ziet het spel er niet uit. Als ik een wedstrijd ga spelen komen d'r allemaal zwarte balken en knipperende beelden. Een wedstrijd spelen is dus onmogelijk.
Ik heb 2.00 ghz, 512 MB ram, geforce mx 440.
Waar kan dit aan liggen??
pi_22816860
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 14:53 schreef valek het volgende:
Heeft altijd goed gewerkt, maar nu flikkert het beeld de hele tijd tijdens het spelen.

Ook dit werkt niet.
HELP
HELPHELP
pi_22816986
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 13:36 schreef valek het volgende:

[..]

HELPHELP
Heb je al gekeken naar patches en updates voor het spel zelf? Of bij de FAQ op de website van het spel?
pi_22823147
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 13:43 schreef Eveli het volgende:

[..]

Heb je al gekeken naar patches en updates voor het spel zelf? Of bij de FAQ op de website van het spel?
Heb ik al gedaan.
Heb een mailtje gestuurd naar EA. Ben benieuwd
pi_22837764
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 17:30 schreef DjDev het volgende:
Hallo mensen,
Ik heb Silent Hill 4 geinstalleerd..
Maar nu heb ik een probleem bij de tussenfilmpjes...
Het beeld is erg langzaam en het geluid hoor je veel eerder(het geluid is gewoon normaal)...
weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Specs van pc:

CPU
MHz:2.59GHz
ProcessorNameString: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.60GHz

DirectX
4.09.00.0904

Memory
Avail:292MB
Total:511MB

OS
Microsoft Windows XP

Video
Description:RADEON 9200 SE Family (Microsoft Corporation)
niemand?
pi_22838201
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 12:03 schreef DjDev het volgende:

[..]

niemand?
Ik snap dat DirextX van je niet. Welke versie heb je nou? 9?
  zondag 24 oktober 2004 @ 15:32:13 #24
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_22842237
Elkaars warezversie aan de praat krijgen doe je maar op MSN. .
-
pi_22882759
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 14:53 schreef valek het volgende:

Ook dit werkt niet.
HELP
Ik heb de oplossing gevonden.
Een oude videodriver van nvidia geinstalleerd en nu werkt het wel.
Belachelijk dat het zo moet, maar tis nie anders.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 20:49:28 #26
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_22961563
Ik heb problemen met de uitbreid pakket installatie van battlefield 1942 nadat ik de spel geinstalleerd heb. Ik heb de patchv1.6.9 gedownload en geinstalleerd en dat geldt ook voor Desert Combat final. De spel battlefield 1942 blijkt wel te werken alleen dat geldt niet voor Desert combart.

http://picserver.student.(...)F161G/picserver.jpeg

Wat doe ik verkeerd of heb ik iets over het hoofd gezien?
Schijt aan iedereen
  dinsdag 2 november 2004 @ 06:17:43 #27
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_23014965
Niemand ?
Schijt aan iedereen
pi_23175848
Net weer C&C Generals geinstalleerd. Eerst helemaal geen problemen maar nu ik weer wil opstarten en een spel start dan is de actergrond zwart. Normaal is de achtergrond een soort mist en als je een stuk gaat rijden gaat het ook weg maar nu is alles zwart dus ik zie helemaal niks. Ook niet als ik rond ga rijden. In het hoofdmenu zijn er ook al stukken zwart
Koning.
pi_23194122
Sinds een tijdje heb ik een probleem met het spelen van Sodier of Fortune.
Telkens als ik online ga spelen 'bevriest' het spel na een paar minuten, het geluid blijft hangen en het beeld ook. Mijn computer doet niets meer....ik ben verplicht de pc te resetten.

Voorheen was dit nog niet het geval. Ik heb nu zelfs mijn windows opnieuw geinstalleerd maar dat helpt ook niet.

Specs:
Pentium 4 @ 2.66 Ghz
256 mb intern
Ati Radeon 9200 videokaart
Columbia IV (GA-8SIML) Ver 1.2 µATX motherboard

Software op mijn pc (die mogelijk ermee te maken kan hebben)
EZ Antivirus en EZ firewall?
Drivers van de videokaart?

Ik heb echt geen idee...misschien dat hier iemand me kan helpen?
pi_23197729
iemand????????
  dinsdag 9 november 2004 @ 18:46:23 #31
16826 Fullgrymm
- Cuore Sportivo -
pi_23197870
Ik heb ook problemen met FIFA 2005, geen grafische problemen maar ik heb helemaal geen audio in het spel! Dacht eerst dat het lag aan de 'Dutch Soundpatch' of het Nederlandse commentaar wat ik van tevoren al had geinstalleerd, maar ook als deze niet geinstalleerd zijn hoor ik geen geluid. Heeft iemand hier hetzelfde probleem gehad?
pi_23205743
Van hot naar her rennende in de fok forum
pleur ik het hier dan maar neer..
ten einde raad..
bij deze den link
Sims 2 cache probleem
hier gaat het dus over?
Of zit ik nu alweer fout?
Ben hiernaartoe verwezen door een mot
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_23208175
mot = motor?
pi_23221298
quote:
Op woensdag 10 november 2004 00:12 schreef JOPPI3 het volgende:
mot = motor?
Maak er maar Mod van
Koning.
pi_23269579
Bij Top Spin op de pc wil ik een tweede ster halen voor m'n backhand.

Ik zou een zone te zien moeten krijgen waar ik die bal heen moet mikken.

Ik heb'm'n drivers al geupdate. Wie helpt mij
pi_23292870
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2658 MHz with 255MB RAM
Video: GIGABYTE RADEON 9200 (6476)

R6WindowServerListBox Transient.R6WindowServerListBox0 (Function UWindow.UWindowListControl.GetItemAtIndex:0060) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)

History: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (InteractionMaster Transient.InteractionMaster0, Function Engine.InteractionMaster.Process_PostRender) <- UInteractionMaster::MasterProcessPostRender <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

is de foutmelding die ik krijg als ik wil multiplayer spelen bij rainbow six 3 hoe los ik dit op?
pi_23356508
Ik heb bij Rainbow Six 3: Raven shield een account aangemaakt om online te spelen bij ubi.com, nu wil ik inloggen in het spel en hij zegt "could not login to ubi .com"

Iemand een idee hoe dit komt? Ik heb het spel trouwens ook al geregistreerd op de site
pi_23370207
update en capslock uitzetten
pi_23382753
Heej mensen!
Een vriend van me heeft nu ook Spearhead gekocht(eindelijk ) en dus zouden we tegen elkaar gaan spelen etc.
Maar, nu was daar zijn broer zijn broer is niet echt zo slim met pc's en wilde Spearhead gaan installeren, maar het liep fout en toen kon hij het spel niet meer 'verder' installeren of deïnstalleren.
Ofwel je kan er niets meer mee.
DIt probleem heb ik wel eens vaker gehoord bij anderen, maar weet niet hoe dat op te lossen.
Weet iemand hoe je dat doet?

Grtz,, Vamp
pi_23424165
Geloof dat ik hier goed zit.
Krijg mijn controller bij nfsu (1) niet goed aan het werk, hij werkt wel maar ik kan geen buttons asignen voor bv gas remmen, ik wil niet gassen met de pijltjes links op mijn gamepad, ik wil gassen met mijn knoppen.
Ook geswitched tussen joystick & alternative joystick maar het mag niet baten.
Het is een standaard gamepad met 4 knoppen, werkt wel goed in andere spellen.
pi_23424219
quote:
Op woensdag 17 november 2004 18:12 schreef DJ_Vamp het volgende:
Heej mensen!
Een vriend van me heeft nu ook Spearhead gekocht(eindelijk ) en dus zouden we tegen elkaar gaan spelen etc.
Maar, nu was daar zijn broer zijn broer is niet echt zo slim met pc's en wilde Spearhead gaan installeren, maar het liep fout en toen kon hij het spel niet meer 'verder' installeren of deïnstalleren.
Ofwel je kan er niets meer mee.
DIt probleem heb ik wel eens vaker gehoord bij anderen, maar weet niet hoe dat op te lossen.
Weet iemand hoe je dat doet?

Grtz,, Vamp
Gewoon nog een keer installeren op dezelfde plek, overschrijft ie de boel en kloppen de evt aanwezige sleutels in het register.
pi_23424831
Ik heb een probleem met nfsu2, Ik heb het stuur logitech wingman formula force gp. In het spel kan ik bij de stuurinstellinge niks instellen voor steering. Alles functioneerd van mn stuur, tot aan de force feedback toe, alleen gebeurd er helemaal niks als ik stuur. In m'n configuratie van het stuur wordt het signaal wel opgemerkt, dus het ligt aan het spel. Heeft iemand hier een oplossing voor, kheb trouwens de nieuwste driver gedownt voor me stuur, en de nieuwste patch voor het spel, maar helpte ook niet.

Lijkt mij hetzelfde probleem als perezoso heeft, maar hoe is dit op te losse?
pi_23425510
Ik herinderde me ineens iets van eerst 1x op default (in controller settings) klikken en dan werkt het wel, maar helaas het bied mij geen soelaas.
pi_23432312
hmmmz , heb 't gevonden, ik dacht namelijk als ik dat vakje verschuif naar joypad en de keys ga verzetten dan kan ik de knoppen v/d joystick veranderen.
Blijkt dus dat je eerst moet schuiven en daarna drukken op joypad, zo kom je in de joypad settings.
pi_23437012
Zover was ik al, dan heb ik dus toch een ander probleem als jou. bij mij ontbreekt de optie 'steering' bij de stuurinstellingen
pi_23469476
Ik heb vandaag Prince of Persia The Sands Of Time weer eens geinstalleerd, maar als ik het spel opstart is alles helemaal wazig. Als ik dan de Special Effects van High naar Medium met, zie ik wel alles normaal, maar dan hapert het spel als de hel. Iemand een idee?
Epiphone SG Deluxe | Roland Cube 30 | EHX Small Stone | EHX Big Muff
Coming up: EHX Metal Muff
Mijn gitaar!
  maandag 22 november 2004 @ 16:20:33 #47
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_23494035
Ik heb iets raars met mijn x-box. Als ik Fable er in mik dan wil ik graag die irritante reclame voorfilmpjes skippen. Maar als ik op start druk om door te gaan dan gaat dat niet en moet ik dus al die rotzooi doorkijken om vervolgens erachter te komen dat bij 'press start to continue' het ook al niet doet .
Bij Full Spectrum Warrior heb ik er echter geen last van. Iemand advies?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_23514329
Ik heb dus een spel van iemand gekregen; Empire Earth. Maar dit spel doet het dus niet, terwijl 2 jaar geleden hetzelfde spel het wel deed. Het ligt niet aan het spel want het doet het wel op iemand anders zijn computer, het ligt aan mijn computer.

Ik krijg iedere keer weer de foutmelding: 'In Empire Earth.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze Excuses voor dit ongemak.'

Ik heb windows XP en heb de computer 2 keer ge-reboot. OP de microsoft site staat dat het kan komen doordat mijn video adapter direct 3d niet ondersteunt, maar ik geloof dat dus niet want eerst deed ie het wel.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
pi_23523938
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 13:47 schreef perezoso het volgende:
Gewoon nog een keer installeren op dezelfde plek, overschrijft ie de boel en kloppen de evt aanwezige sleutels in het register.
Nee dat werkt ook niet.
  dinsdag 23 november 2004 @ 19:55:14 #50
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_23524002
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 13:26 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ik heb dus een spel van iemand gekregen; Empire Earth. Maar dit spel doet het dus niet, terwijl 2 jaar geleden hetzelfde spel het wel deed. Het ligt niet aan het spel want het doet het wel op iemand anders zijn computer, het ligt aan mijn computer.

Ik krijg iedere keer weer de foutmelding: 'In Empire Earth.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze Excuses voor dit ongemak.'

Ik heb windows XP en heb de computer 2 keer ge-reboot. OP de microsoft site staat dat het kan komen doordat mijn video adapter direct 3d niet ondersteunt, maar ik geloof dat dus niet want eerst deed ie het wel.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
nieuwste drivers voor je video kaart installeren?
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 25 november 2004 @ 02:18:55 #51
78895 DoNCaLiTrI
DoNCaLiTrI heeft gesproken...
pi_23557743
Beste gamers,

kheb een probleem met Fifa 2005 (lees: origineel legaal exemplaar)
Sinds een paar dagen gaat FIFA gewoon TE SNEL draaien, dit heeft nix met spelsnelheid te maken want die staat op normaal, op langzaam instellen helpt ook niet. Het is netalsof me laptop opeens gewoon te snel is.Re-installen helpt ook niet.
Ik heb nu sinds kort SP2 er opstaan,kan t daaraan mss liggen? Want voorheen heen deed ie t gewoon goed. Er zijn helaas geen officiele updates beschikbaar van EA (zover k weet)

Iemand met t zelfde probleem,of bter nog een oplossing?

Hij draait btw op een Centrino 1,5 Ghz notebook met een max 64 mb gedeelde videokaart ..werkgeheugen 512 MB.

BVD
DoNCaLiTrI heeft gesproken...
  vrijdag 26 november 2004 @ 20:22:28 #52
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_23594317
Beste Gamers,

Ik heb 'n probleem met de graphics van Fifa '05, het spel ziet er gewoonweg niet uit, 't is in de gewone vieuws gewoon blokkerig en van dichtbei hebben de spelers gaten (zie screenshotje, nadat ik met psv had gescoord ) ik denk dat ik als kaart 'n Matrox Millenium G400 heb maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, voor die kaart heb ik (wat ik dacht) de laatste driver geinstalleerd, ik had dit probleem met grapics met fifa '04 niet.

Alvast bedankt, Goldboy

Gr.
pi_23595229
hello mensen ik zoek een patch voor final fantasy 7 deze heb ik recent op de kop weten te tikken voor de pc (beste game ooit gemaakt in mijn ogen) enik heb een laptop, maar hier doet die het niet op.. heeft iemand hier nog de benodigde patch waarmee ik de toetsen zelf kan instellen!
zou diegene mischien deze kunnen sturen? als je hem hebt geef ik men mail wel!
Groet Jeroen
"A liar won't believe in anyone else"
  vrijdag 26 november 2004 @ 21:19:54 #54
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23595634
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 21:01 schreef Yoene het volgende:
hello mensen ik zoek een patch voor final fantasy 7 deze heb ik recent op de kop weten te tikken voor de pc (beste game ooit gemaakt in mijn ogen) enik heb een laptop, maar hier doet die het niet op.. heeft iemand hier nog de benodigde patch waarmee ik de toetsen zelf kan instellen!
zou diegene mischien deze kunnen sturen? als je hem hebt geef ik men mail wel!
Groet Jeroen
Google, Eidos-site, etc

http://www.eidos.co.uk/support/patchinfo.html?ptid=18
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 29 november 2004 @ 19:25:52 #55
33622 montesqieu
...De Verlichter...
pi_23651004
Ik wil met mijn huisgenoot via internet Worms spelen, we zien elkaars naam wel staan, ook kunnen we chatten, maar als ik of hij een game gaan hosten, dan ziet de andere partij de game niet staan...en kan dus niet meedoen in die game...

Wie weet raad...

Dank u...
* * * *
pi_23675615
quote:
Op maandag 29 november 2004 19:25 schreef montesqieu het volgende:
Ik wil met mijn huisgenoot via internet Worms spelen, we zien elkaars naam wel staan, ook kunnen we chatten, maar als ik of hij een game gaan hosten, dan ziet de andere partij de game niet staan...en kan dus niet meedoen in die game...

Wie weet raad...

Dank u...
Het kan zijn dat de versies van de games verschillen. Allebei even patchen via www.team17.com (volgens mij kun je ze daar vinden). Succes .
Gamemail, wekelijkse gameupdates in je mailbox!
  dinsdag 30 november 2004 @ 21:34:33 #57
33622 montesqieu
...De Verlichter...
pi_23679434
Dat werkt! Duizendmaal dank!
* * * *
pi_23679656
Geen dank, veel plezier met Worms ('t is en blijft vet )!
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:43:54 #59
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_23738256
heuj, k heb 2 vragen:

Ik heb laatste tijd vooraal veel cs:s gespeeld, en gisteravond wilde ik weer eens gewoon csen.. maar nu bleef mijn crosshair groot (ook bij bukken en springen) terwijl ik cl_dynamiccrosshair 1 heb. Hij is trouwens ook groter dan wanneer ik cl_dynamiccrosshair 0 neem (vroeger, nu verandert er helemaal nix meer als ik dat doe).

Iemand een id?

Mn 2e probleem (heb ik eigk al best lang, maar op zich niet veel last van) is dat vanaf een grote afstand de textures slechter zijn.. het lijkt of ze gecomprimeerd zijn ofzo.

screenshot:

Ohja, bedacht me net.. mijn knife zit opeens links, de rest van mn wapens zijn wel allemaal rechts. Heb geen models ofzo veranderd, dus dat kan het probleem niet zijn. (cl_righthand staat op 1).

Als iemand een idee heeft.. meer dan welkom
pi_23771562
Heb een probleem met POP Warrior Within.
Nadat ik die chick op de boot heb verslagen en het filmpje met de oude man komt treedt er bij het laden van het volgende level een onverwachte fout op en dat ik de read me moet raadplegen.
Daar staat verder niks nuttigs in

Iemand anders een verklaring hiervoor en wat ik moet doen
FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST
  maandag 6 december 2004 @ 23:34:14 #61
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_23810090
ik krijg de irritante muziek van GT2 niet uit.
als ik naar options ga en het balkje leeghaal en opsla blijft het er in zitten. OOK als ik save, PS2 uitzet en aanzet.
pi_23841670
Kan ik hier ook vragen over spelbesturing (racestuurtje) stellen?
Ik heb namelijk sinds kort het medion racestuur met trillingen, pedalen en schakelpook enzo. Usb erin en calibreren.. Maar.. Ik weet niet of hij het altijd al deed, maar als ik het gaspedaal maar iets intrap, ziet hij het als 100%.. Ik heb het dus wel gecalibreerd en heb het ook al geprobeerd met drivers die erbij zaten.. Ik kan op het stuur kiezen tussen analoog en digitaal, maar dit lost niks op.. Heeft iemand hier ervaring mee? Het lijkt me namelijk niet logisch dat je de pedalen zo ver in kan trappen terwijl het dan ook een knop kan zijn..
  vrijdag 10 december 2004 @ 15:14:05 #63
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_23879434
quote:
Op zondag 5 december 2004 02:08 schreef SLASH het volgende:
Heb een probleem met POP Warrior Within.
Nadat ik die chick op de boot heb verslagen en het filmpje met de oude man komt treedt er bij het laden van het volgende level een onverwachte fout op en dat ik de read me moet raadplegen.
Daar staat verder niks nuttigs in

Iemand anders een verklaring hiervoor en wat ik moet doen
Juist, dat probleem komt heel vaak voor, geen zorgen. Er is gewoon iets grondig mis met dat filmpje. Mail me maar, mijn adres staat volgens mij in mijn profiel. De oplossing komt namelijk niet door de warezpolicy heen denk ik zo.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_23955944
Voor geïnteresseerden in mijn 'probleem', Zie hier..
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:47:46 #65
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_23968687
Hallo.

Ik heb vorige week Battlefield 1942 geleend van een vriend van mij. Alles doet het opzich, alleen als ik aan het spelen ben, dan begint het geluid vaag te worden en knalt het spel op een gegeven moment eruit, en start mijn computer vanzelf nieuw op.
Dit is al zeker 8 keer gebeurt, maar ik baal ervan en vind het vreemd.
Ik heb het spel maar weer van mijn computer gehaald, maar ik wil het dolgraag spelen!
Het vreemde is dat ik vorige maand Halflife 2 heb gekocht, en die doet het perfect. Oftewel mijn pc moet het zeker aankunnen. Iemand ervaring mee??????

Groeten
Wat moet je anders?
  woensdag 15 december 2004 @ 14:24:15 #66
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_23989581
Niemand herkent dit probleem?
Wat moet je anders?
pi_23999994
Gebeurt het gelijk als je aan het spelen bent of pas na een tijdje??
pi_24011041
Ola! :w

Ik zit hier @ een lijntje van 4mb/sec en ik heb lag als ik gta2 speel Andere player zit ook op 4mb/sec lijn. Ik heb echt alles al geprobeerd ( patches, andere instellingen ) maar niks helpt

Iemand enig id hoe dit kan / opgelost kan worden. Patch ofzo? Alle2 Winxp en een phatass pc, dus specs zal t niet aan liggen.

Doei :w
  donderdag 16 december 2004 @ 19:28:48 #69
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_24018923
Ik krijg mijn camepad van logitech niet werkend in doom3 (orgineel spel) Ik heb de laatste logitech drivers gedownload maar het lukt niet.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
  vrijdag 17 december 2004 @ 18:53:08 #70
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_24042128
quote:
Op woensdag 15 december 2004 22:19 schreef Tygra het volgende:
Gebeurt het gelijk als je aan het spelen bent of pas na een tijdje??
Na een tijdje, dus ik kan eerst wel een minuut of 5 a 10 gamen, en dan knalt hij er uit!
Heb je een idee?
Wat moet je anders?
pi_24163326
Ok ik ga hier ook maar eens mijn probleem zetten, want ik word er zo langzamerhand echt helemaal knettergek van.
Ik heb Half-Life 2 gekocht, allemaal leuk, maar als ik CS:S probeer te spelen heb ik een latency van 300+. Ik zit gewoon op een 2mbit lijn, en er staan geen andere programma's aan die het internet gebruiken. Ik heb ff die tests op speedtest.nl gedaan, maar daar blijft ie vast zitten bij de ping test en na 5 minuten of meer zegt ie dan dat de ping niet beschikbaar is :/
Iemand een idee waar dit aan ligt of hoe ik dit op kan lossen?
Who knew?
pi_24166145

[ Bericht 100% gewijzigd door Jonks op 23-12-2004 20:58:07 ]
pi_24206642
Hey,
Bij de demo's van mohpa geeft hij steeds een foutmelding van ontbrekende bestanden van windows...? Ik heb een verse installatie van winxp sp 2 home...

Alvast bedankt moest iemand mij kunnen helpen .
pi_24217725
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 21:41 schreef Maidenfan het volgende:
Hey,
Bij de demo's van mohpa geeft hij steeds een foutmelding van ontbrekende bestanden van windows...? Ik heb een verse installatie van winxp sp 2 home...

Alvast bedankt moest iemand mij kunnen helpen .
Geef aub de precieze foutmelding...
pi_24221957
quote:
Op zondag 26 december 2004 14:36 schreef Metroid het volgende:

[..]

Geef aub de precieze foutmelding...
Tis ondertussen al in orde... Hij miste een hoop ini bestanden... Vreemd... ik heb ondertussen redelijk wat programmas geherinstalleerd en nu werkt 't wel...
  maandag 27 december 2004 @ 21:52:05 #76
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_24243148
Hallo,

Als het zoontje van mijn vriend probeert om op de PC The Matrix te installeren, krijgt hij de volgende melding:

"Er bevindt zich een onjuist volume in het station. Plaats volume ETM - C-1 in Station E".

Aangezien dit spel uit vier discs bestaat, heb ik het vage vermoeden dat de verkeerde disc erin zit, maar dat schijnt niet zo te zijn.

Kan iemand mijn vermoeden bevestigen of anderszins zeggen wat we fout doen? Alvast bedankt!
Smell the flowers while you can....
pi_24244105
klinkt als een illegaal exemplaar waar de copyprotection niet van gekraakt is.

Dat, of natuurlijk een flinke kras op de CD.
Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
  dinsdag 28 december 2004 @ 19:11:48 #78
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_24259789
quote:
Op maandag 27 december 2004 22:33 schreef MrJonez het volgende:
klinkt als een illegaal exemplaar waar de copyprotection niet van gekraakt is.

Dat, of natuurlijk een flinke kras op de CD.
Nee, het is geen illegaal exemplaar, gewoon de officiële versie uit de winkel. Er zit ook geen kras op de CD.

Nog meer ideeen?
Smell the flowers while you can....
pi_24272079
Stof op je CD ROM speler lens? Jas er eens zo'n schoonmaak ceedeetje doorheen, kan sowieso nooit kwaad. Of anders een fout geconfigureerde speler.

Maar in beide gevallen zou je, in principe, met meerdere CD's problemen moeten hebben. Is dat niet het geval, dan lijklt me de CD gewoon rot, en zou je hem, zonder problemen, moeten kunnen omruilen waar je hem gekocht hebt.
Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
pi_24378801
Hallo!

Ik heb 'n probleem...
Graag wil ik oude DOSgames spelen op mijn computer met Windows XP.
Ik wilde het spel 'Wolfenstein 3d spelen'

Ik heb het volgende al geprobeerd:
Bij Eigenschappen en daarna 'Compatibalieit' heb ik Windows 95 ingesteld....Toen deed hij het niet.

Toen heb ik een nieuwe DOSbox gedownload (versie 1.12)

Ook heb ik nog de firewall uitgeschakeld...
Dit alles hielp niks!

Op een ander prikbord heb ik dit advies gekregen:
---------------------------------------------------------------------------------------
"had ik ook een keer met iets anders....zoek op je computer naar autoexec.nt --> rechtermuisknop ---> kopieren. Dan naar C:/Windows/System32/ en daar rechtermuisknop --> plakken

succes :p"
----------------------------------------------------------------------------------------

Ikzelf weet niet of dit zo'n goed idee is, als je met Windows/System32 gaat rommelen.

Als ik het exe. bestandje opstart dan blijft hij steeds dezelfde foutmelding geven:

C:/Spellen/WOLFEN~1/DEICE.EXE
C:/WINDOWS/SYSTEM32/AUTOEXEC.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies Sluiten op de toepassinge af te sluiten.

Wie kan mij helpen?

Groetjes xx Sylvie
pi_24379339
hier kan je een werkende versie van wolfenstein 3d downloaden. Bij mij doet hij het onder xp, alleen heb ik geen geluid (maarja, dat was toch niet zo goed).

http://takegame.com/shooter/htm/wolfenstein.htm

Ik heb trouwens geen dosbox ofzo gedownload. Misschien geeft dat wel de problemen. Maar met bovenstaande link moet het werken.

Gewoon dubbelklikken op de .exe , niet iets in compabiliteitsmodus ofzo veranderen.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 16:10:49 #82
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24393555
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:15 schreef Sylvie2612 het volgende:
Hallo!

Ik heb 'n probleem...
Graag wil ik oude DOSgames spelen op mijn computer met Windows XP.
Ik wilde het spel 'Wolfenstein 3d spelen'

Ik heb het volgende al geprobeerd:
Bij Eigenschappen en daarna 'Compatibalieit' heb ik Windows 95 ingesteld....Toen deed hij het niet.

Toen heb ik een nieuwe DOSbox gedownload (versie 1.12)

Ook heb ik nog de firewall uitgeschakeld...
Dit alles hielp niks!

Op een ander prikbord heb ik dit advies gekregen:
---------------------------------------------------------------------------------------
"had ik ook een keer met iets anders....zoek op je computer naar autoexec.nt --> rechtermuisknop ---> kopieren. Dan naar C:/Windows/System32/ en daar rechtermuisknop --> plakken

succes :p"
----------------------------------------------------------------------------------------

Ikzelf weet niet of dit zo'n goed idee is, als je met Windows/System32 gaat rommelen.

Als ik het exe. bestandje opstart dan blijft hij steeds dezelfde foutmelding geven:

C:/Spellen/WOLFEN~1/DEICE.EXE
C:/WINDOWS/SYSTEM32/AUTOEXEC.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies Sluiten op de toepassinge af te sluiten.

Wie kan mij helpen?

Groetjes xx Sylvie
Probeer maar rustig die optie met autoexec.nt
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_24437666
quote:
Op donderdag 23 december 2004 18:30 schreef washandje het volgende:
Ok ik ga hier ook maar eens mijn probleem zetten, want ik word er zo langzamerhand echt helemaal knettergek van.
Ik heb Half-Life 2 gekocht, allemaal leuk, maar als ik CS:S probeer te spelen heb ik een latency van 300+. Ik zit gewoon op een 2mbit lijn, en er staan geen andere programma's aan die het internet gebruiken. Ik heb ff die tests op speedtest.nl gedaan, maar daar blijft ie vast zitten bij de ping test en na 5 minuten of meer zegt ie dan dat de ping niet beschikbaar is :/
Iemand een idee waar dit aan ligt of hoe ik dit op kan lossen?
Probeer eens in je dosbox : PING www.speedtest.nl -t en kijk of er geen timeouts optreden. Indien dat geval, moet je de kabels eens nakijken. Alles in orde? Kijk eens of de provider problemen heeft.?

Zo niet, dan kan je proberen in CS S het volgende in je console uitvoeren.
De console kun je in het spel zelf aanzetten bij Options.
Voor kabel/adsl heb ik het volgende vastgesteld voor CS Source waardoor ik een ping van 5 ms kreeg!.

RATE 25000
CL_CMDRATE 10
CL_UPDATERATE 30

Om te zien of je inderdaad last hebt van lag, framerate drops of choke/loss moet je NET_GRAPH 3 in console tikken, waardoor je rechtsonder alle gegevens te zien krijgt.

Nog even ter info hoe ik aan zo'n lage ping kom: Ik heb Demon 2 Mbit.
pi_24437704
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 19:11 schreef Miss_MacPhisto het volgende:

[..]

Nee, het is geen illegaal exemplaar, gewoon de officiële versie uit de winkel. Er zit ook geen kras op de CD.

Nog meer ideeen?
Of het kan zijn dat de cdrom/dvd speler kapot is. Probeer ze uit op een andere pc om de oorzaak uit te sluiten.
pi_24519330
HELP

op mijn vette Dell (p4 3.00 Ghz, 1gb ddr ram enz) wil mijn favoritete spel Championship Manager 01/02 niet opstarten. Steeds krijg ik de foutmelding: in cm0102 is een fout opgetreden en moet worden afgelosten etc

Iemand hier al ervaringen mee gehad of weet iemand hoe ik het op kan lossen?
-
pi_24531407
Help me!!!

Ik probeer op mijn Xbox in GTA Vice City de cheat in te voeren waardoor je alle wapens krijgt, maar hij doet het niet!!!

Heb alles al geprobeerd, wie heeft er een idee??
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_24690994
Na een nieuw account aan te hebben gemaakt bij steam, blijkt bij het connecten naar een server het ticket te expiren? .

En ik voer maar opnieuw het wachtwoord in, heb steam programma al overnieuw opgestart etc, nog een nieuw account gemaakt, steam opnieuw geinstalleerd...iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Ik probeer trouwens Counter-strike te spelen.
pi_24728228
Niemand?
  woensdag 26 januari 2005 @ 16:43:22 #89
105807 Haiduc
Dat wel natuurlijk!
pi_24762081
Help, ik heb een probleem met Rome: Total War. Ik heb het al een geruime tijd kunnen spelen, maar nadat ik windows xp pro met sp2 heb geinstalleerd doet ie nie meer en geeft ie deze fout aan:

"Rome: Total War encountered an unspecified error and will now exit"

Iemand enig idee??????
FC Twente
pi_24829275
IndyCar series,

Ik heb net dit spel gekocht en nu krijg ik het niet werkend met m'n Logitech wingman Formula force GP

Heb van alles geprobeerd (herstarten, wingman profile aanpassen etc) maar niks werkt ?

Als ik een race start dan gaat de auto vanzelf achteruit rijden ?

Het stuur wekt wel goed, alleen kan ik dus de versnellingen en de pendalen niet goed krijgen ...

Wie weet waar het aan ligt ?

[ Bericht 1% gewijzigd door allsystemshalt op 30-01-2005 10:36:37 ]
pi_24905252
Het is al ok heb zowel in het spel menu als in de wingman software het een en ander aangepast.

*Was wel veven puzzelen hoor maar goed het werkt
pi_25025446
Ik krijg in het spel medal of honor allied assault steeds een foutmelding als hij in het U-boat level laad... dan zie je ind e laadbbalk een klein streepje wat geladen is en dan krijg je het volgende:

Z_TagMalloc: failed on allocation of 498597912 bytes

weet iemand wat dit is of wat je er aan kan doen... heb al overal gezocht

groeten robin
pi_25044104
Ik weet nog niet of 'ie het niet doet, maar wil het eigelijk niet gaan proberen:

Ik heb mijn laptopje uitgebreid met 256mb geheugen en heb dus nu een halve gb totaal. Nu ik toch voldoende heb vraag ik mij af of het nuttig is om de portie die voor mijn videochip is gereserveerd te vergroten zodat de video prestaties er wat op vooruit gaan. Ik zou graag Roller Coaster tycoon 3 spelen namelijk.

De details:
Laptop Toshiba 1800-412 met celeron 1.1 ghz, 512 mb RAM en voldoende vrije ruimte op de hardeschijf. Dat voldoet in principe aan de systeem eisen RCT 3.

Het video aparaatje is van wat minder hoogstaand niveau: Trident Cyberblade xp ai1 met 16 MB (shared memory). Er wordt geadviseerd om het te spelen met een Radeon of geforce, of iedere andere videochip die Hardware T&L ondersteund.
pi_25051259
quote:
Op maandag 27 december 2004 21:52 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Als het zoontje van mijn vriend probeert om op de PC The Matrix te installeren, krijgt hij de volgende melding:

"Er bevindt zich een onjuist volume in het station. Plaats volume ETM - C-1 in Station E".
Het probleem kan in de autorun zitten. Indien CD1 de Autorun opstart en tijdens de installatie van CD gewisseld moet worden, is het soms zo dat een eerdere applicatie (de autorun in dit geval) bij het veranderen van CD gaat protesteren omdat het gebruik maakte van data van de eerste CD.

Ik heb dit vaker gehad, en steeds maar rustig opnieuw proberen werkte wel bij mij, en ervoor zorgen dat er nix op de achtergrond draait...
pi_25182049
Red Alert II:

Net gekocht in een valuepack.

Spel installeerd, alle updates uitgevoerd.
Spel start op, scherm word zwart en ik ben weer terug in windows.

what to do?
Liefde is niet blind, het is achterlijk
  vrijdag 25 februari 2005 @ 15:32:00 #96
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_25251063
heb een tijd geleden ook veel ge-morrowind, en dacht gisteren dat het miss wel leuk zou zijn om t nog eens opnieuw te installeren..
heb ik gedaan met, maar nu (heb inmiddels een nieuwe pc) gaat er iets fout als ik het spel wil opstarten:
ik zie een schermpje met loading morrowind.csm, vervolgens intialising data, zodra deze klaar is met laden zie ik heel eventjes het achtergrondje van het menu, zonder tekst oid, waarna hij naar mn desktop crasht..

zag na wat gegoogle dit topic bij een morrowind forum.

heb ook geprobeerd te updaten, en bloodmoon en tribunal te installen, maar krijg steeds het zelfde probleem.

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 15:32:45 #97
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_25251081
specs:

AMD Athlon XP 2500+ Barton
ATI Radeon 9700 pro 128mb
Moederbord: Asus A7V8X-MX (3 PCI, 1 AGP, 2 DIMM, Audio, Video, LAN)
BIOS Type: Award (08/03/04)
512 MB DDR RAM
120 GB 7200 rpm
Windows XP pro NL (met sp1)
  vrijdag 25 februari 2005 @ 16:55:49 #98
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_25252294
Iemand een tip hoe ik de BF1942-add-on Secret Weapons, zonder horten of stoten kan draaien:?

De gewone game loopt als een zonnetje, terwijl de add-on met regelmaat loopt te zwoegen...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_25365930

Is hier wat aan te doen?
Deze foutmelding krijg ik vooral bij rookgranaten, verdovingsgranaten enzo. Heb heel lang zonder kunnen doen, maar hier gaat die de hele tijd af.

Ik heb Nederlandse versie mét kutvertalingen, legaal, zonder patches e.d.
pi_25432828
ninja gaiden werkt niet...elke keer als ik bij de eindbaas Alma komt loopt het klote ding vast en krijg ik een Disk Read Error te zien....weet iemand hier een oplossing voor?
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:38:20 #101
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_25462819
Heb een vervelend probleem. Mijn 2e WoW cd doet het niet (vraag me niet waarom, heeft het nooit gedaan dus ik moet nog een x een nieuwe zien te regelen, maar online gekocht dus is wat lastiger) en ik heb dus de WoW site eens bekeken. Daar stond een tip dat je eerst de cd's moest kopieren naar je HD en dan vanaf je HD installeren, maar dat werkt niet omdat je bij cd wisseling een cd erin moet stoppen. Dus ik wil eigenlijk proberen de client te downloaden (de beta client kon je gewoon gebruiken, zo heb ik het de 1e keer gedaan) maar na mijn format heb ik die dus niet meer. Ik kan em alleen nergens meer vinden. Kan ik hem nog ergens (liefst via blizzard, gaat wat sneller) downloaden? Of heeft iemand een andere oplossing voor me (die ik vanavond nog kan proberen, verslavend spel he )

Groetjes,

L3IPO
Humans dont deserve to live...
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:43:39 #102
136 V.
pi_25462911
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:38 schreef L3IPO het volgende:
Heb een vervelend probleem. Mijn 2e WoW cd doet het niet (vraag me niet waarom, heeft het nooit gedaan dus ik moet nog een x een nieuwe zien te regelen, maar online gekocht dus is wat lastiger) en ik heb dus de WoW site eens bekeken. Daar stond een tip dat je eerst de cd's moest kopieren naar je HD en dan vanaf je HD installeren, maar dat werkt niet omdat je bij cd wisseling een cd erin moet stoppen. Dus ik wil eigenlijk proberen de client te downloaden (de beta client kon je gewoon gebruiken, zo heb ik het de 1e keer gedaan) maar na mijn format heb ik die dus niet meer. Ik kan em alleen nergens meer vinden. Kan ik hem nog ergens (liefst via blizzard, gaat wat sneller) downloaden? Of heeft iemand een andere oplossing voor me (die ik vanavond nog kan proberen, verslavend spel he )
...like the desperate elaborations of a bad liar...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:48:33 #103
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_25462991
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:43 schreef Verbal het volgende:

[..]

...like the desperate elaborations of a bad liar...

V.
A. wat heb ik aan een mmorpg zonder cd-key?
B. denk je echt dat ik jullie nodig heb om een (nutteloze) illegale versie te krijgen?
C. moet ik een foto maken van mezelf met het originele exemplaar in me handen?

Makkelijk he, snel oordelen zonder na te denken...
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:55:00 #104
136 V.
pi_25463116
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:48 schreef L3IPO het volgende:

[..]

A. wat heb ik aan een mmorpg zonder cd-key?
B. denk je echt dat ik jullie nodig heb om een (nutteloze) illegale versie te krijgen?
C. moet ik een foto maken van mezelf met het originele exemplaar in me handen?
Niks
Nee
Nee
quote:
Makkelijk he, snel oordelen zonder na te denken...
En anders ga je je opwinden.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:59:58 #105
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_25463201
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:55 schreef Verbal het volgende:

[..]

Niks
Nee
Nee
[..]

V.
En anders ga je jezelf nuttig maken en hulp bieden of iets dergelijks, ipv uit verveling irritante en compleet nutteloze posts te maken...

"L."
pi_25473837
Vandaag weer eens Age Of Empires 2 uit de kast getrokken, geïnstalleerd, maar onder Windows XP heb ik een probleempje, ik zie namelijk geen tekst in het menu. Ik kan me herinneren dat ik dit eerder ook weleens gehad heb, dit heb ik ook opgelost, maar hoe?

Wie weet de oplossing?
  vrijdag 11 maart 2005 @ 14:56:52 #107
80425 Muertez
met een z?
pi_25474108
AoE 2 moet je even de 1.0C patch voor halen van de microsoft site,
daar zouden alle fiexes in moeten zitten
pi_25474244
L3IPO :
WoW is op te lossen door van beide cd's een iso te maken -> daarna via deamon-tools te mounten. Wel 2 cd's dan zag maar cd1: e en cd 2: f. Wel achter elkaar, onder elkaar hou je het wilt noemen. (en wel beide deamon-tools)
Werkte bij een vriend van mij.

Fifa probleem is ouder video drivers downloaden van n-vidia !
  vrijdag 11 maart 2005 @ 15:39:32 #109
136 V.
pi_25474679
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:59 schreef L3IPO het volgende:

[..]

En anders ga je jezelf nuttig maken en hulp bieden of iets dergelijks, ipv uit verveling irritante en compleet nutteloze posts te maken...

"L."
Toch

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 18:29:53 #110
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_25492166
Probleem is opgelost door van elke cd een ISO te maken en vanaf me HDD te installeren .

Volgende probleem:

Na het eindelijk succesvol installen van WoW gaat hij de eerste patch downloaden via Blizzards P2P proggie. Na een aardig tijdje heb ik em binnen, maar tijdens installeren geeft hij aan dat er iets corrupted is. Ik zoek even de update op die hij automatisch in de WoW map heeft opgeslagen, run die, maar weer dezelfde fout. Dus ik verwijderen em, download em opnieuw en dit keer werkte wel alles. Dan download hij de 2e (kleine) patch die hij download in WoW zelf, zonder P2P dus. Alleen nu geeft ie elke x, hoevaak ik em ook opnieuw download dezelfde foutmelding:
http://picserver.org/view_image.php/M5IPQ5QK867I

Hilfe?
  zondag 13 maart 2005 @ 09:19:29 #111
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_25502381
Schopje...

vervelende centrale topics altijd
pi_25520293
Probleem staat hier beschreven: PC valt opeens uit bij spelen van, jawel, The Sims

Hij deed het eerder prima, maar sinds heel kort dus niet. Heeft het met hitte te maken dan ofzo? Pc doet het verder echt perfect, daar kan het in mijn ogen echt niet aan liggen. Het begon dus eigenlijk nadat ik aan de gang ben gegaan met cheats, en sindsdien doet hij dus zo kl*te....... Iemand een idee??
pi_25535003
quote:
Op zondag 13 maart 2005 09:19 schreef L3IPO het volgende:
Schopje...

vervelende centrale topics altijd
yo

ik las een oud topic van azie dat je daar heen wilt

ik ga helemaal het zelfde doen als jij. Zou je me ff kunnen mailen, wil wat vragen

versteegrob@hotmail.com
pi_25558293
Heb net richard burns demo gedownload, alleen als ik hem opstart begint de intro wel af te spelen, maar als ie dan over wil schakelen op t menu sluit ie t spel af en zit ik op m`n desktop, heb het altijd zelfs op de laagste settings.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 maart 2005 @ 14:15:48 #115
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25586259
Ik denk ik zal Unreal 1 weer eens installeren.
Op D3D zijn alle textures verneukt op een radeon 9700 met de laatste catalyst
en op openGL start de game helemaal niet op.

Zal ik unreal op software rendering moeten spelen
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 maart 2005 @ 22:38:18 #116
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25622099
Handig zo'n sticky welke nooit in de at verschijnt
  dinsdag 22 maart 2005 @ 15:04:21 #117
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_25660310
ik heb zojuist Brothers in Arms gekocht, maar bij de intallatie loop ik al tegen een probleem aan. Als ik daadwerkelijk gaat installe loopt de setup.exe vast en geeft de volgende error:

szAppName : Setup.exe szAppVer : 0.0.0.0 szModName : hungapp
szModVer : 0.0.0.0 offset : 00000000

weet iemand wat ik hier mee aan moet?

ps

ik heb de cd op de hdd gezet en nu is ie bezig met installen zonder de error.
doe ik er goed aan om morgen bia te ruilen of kan ik op een andere manier me spel werkende krijgen?

ps2

inmiddels doet de instal het vanaf de dvd

ps3 :$

nu is hij vanaf de dvd geïnstalled, maar nu is er wéér een probleem: als ik het spel aanzet krijg je die voorfilmpjes, die werken allemaal goed, maar dan. Normaal zou het main-menu moete kome, het enige wat ik zie is niks, gewoon helemaal zwart. Wel hoor ik de achtergrond en als ik op enter of op esc duw een klikje. weet iemand wat ik hier dan mee moet?

[ Bericht 21% gewijzigd door punkjunk op 22-03-2005 15:41:16 ]
  dinsdag 22 maart 2005 @ 19:56:29 #118
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_25666624
arch, bia ondersteund geen 4 mx series, dat zijn natuurlijk net de video kaarten die mijn pc's bevatte
pi_25669000
Ik had een tijdje geleden Fable van iemand geleend, ontzettend gaaf spel, dus enige tijd later heb ik 'm zelf ook maar gekocht. Het probleem is alleen dat hij de hele tijd op hetzelfde punt in het spel vastloopt, tijdens een laadscherm.
Op de cd die ik geleend had zaten wel wat krasjes, en op de gekochte ook, omdat ie niet helemaal nieuw meer was. Het waren geen diepe krassen ofzo en de cd's zagen er nog wel goed uit.
Zou het dus aan mn Xbox kunnen liggen? Het spel doet het verder goed, het is dus steeds op hetzelfde punt.
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
  woensdag 23 maart 2005 @ 08:02:43 #120
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_25676274
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 21:17 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik had een tijdje geleden Fable van iemand geleend, ontzettend gaaf spel, dus enige tijd later heb ik 'm zelf ook maar gekocht. Het probleem is alleen dat hij de hele tijd op hetzelfde punt in het spel vastloopt, tijdens een laadscherm.
Op de cd die ik geleend had zaten wel wat krasjes, en op de gekochte ook, omdat ie niet helemaal nieuw meer was. Het waren geen diepe krassen ofzo en de cd's zagen er nog wel goed uit.
Zou het dus aan mn Xbox kunnen liggen? Het spel doet het verder goed, het is dus steeds op hetzelfde punt.
miss zou je eens bij iemand anders met een xbox kunnen proberen om jouw cd's te spelen om te kijke of ze het überhoupt wel doen?
pi_25679245
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 08:02 schreef punkjunk het volgende:

[..]

miss zou je eens bij iemand anders met een xbox kunnen proberen om jouw cd's te spelen om te kijke of ze het überhoupt wel doen?
\

Ja het probleem is dan alleen dat ik m'n savegames van fable daar niet heb, aangezien hij steeds op hetzelfde punt in het spel vastloopt.
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 13:33:45 #122
112167 mrsteijn
Kissing the Lipless
pi_25755937
Ik heb NFSU geinstaleerd op mijn computer, alles ging prima met installatie, alleen als ik het spel nu opstart krijg ik als melding
"er is een fout opgetreden bij speed2.exe"
en de vraag of ik het probleem wil verzenden naar microsoft, standaard foutmeldinkje dus,
weet iemand hoe je dit moet oplossen?
ZO en nu jij weer
pi_25832418
Hoe krijg ik Black & White (en creature Isle) aan het werk op XP? Via compibalieteitetsmodus werkt het niet en als ik op het google zoek krijg ik alleen patches voor de Engelse XP versie

(en hoe kan het spel in een window )
pi_25833211
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:33 schreef mrsteijn het volgende:
Ik heb NFSU geinstaleerd op mijn computer, alles ging prima met installatie, alleen als ik het spel nu opstart krijg ik als melding
"er is een fout opgetreden bij speed2.exe"
en de vraag of ik het probleem wil verzenden naar microsoft, standaard foutmeldinkje dus,
weet iemand hoe je dit moet oplossen?
Ik heb dat in het begin ook gehad, weet niet precies hoe ik het opgelost heb. Maar heb je hem illegaal of legaal?En je moet eens proberen een crack van internet te halen en het daarmee proberen..

[EDIT]: Je moet of het spel met Disc 2 spelen, maar jij hebt hem volgens mij gedownload dus je moet even een goede crack van het internet halen, dan zou die het moeten doen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Venco16 op 30-03-2005 15:57:22 ]
Wat ik doe? Ik ontdek!
pi_25874961
Ik heb een spv c500 smartphone

worms world party erop. alles werkt. tis leuk alleen....

hoe selecteer je een worm als je beurt begint. hij staat standaard op een willekeurige worm maar op de pc kon je altijd wisselen gedurende die eerste 5 seconden. op mijn smartphone zou ik niet weten hoe ik dit voor elkaar krijg...

iemand anders dit wel uitgedokterd?
pi_25882997
hallo

ik heb een vraag ik heb "age 0f empires || " maar als ik dan een
level zelf ga maken z0u ik mijn g0d nie weten
h0e ik steen,g0ud en die planten in mijn level moet zetten..??
dat is mijn vraag..!!!

maandag 4 april 2005 @ 23:21:46 #127
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_25989351
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:00 schreef VoreG het volgende:
(en hoe kan het spel in een window )
op bureau blad rechtermuisknop
eigenschappen
achter dinges.exe"-w typen
pi_25989407
quote:
Op maandag 4 april 2005 23:21 schreef jercovski het volgende:

[..]

op bureau blad rechtermuisknop
eigenschappen
achter dinges.exe"-w typen
Nu moet ie alleen nog in XP werken
  dinsdag 5 april 2005 @ 11:53:45 #129
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_25996496
Ik probeer net Hidden & Dangerous 2 te installeren maar op 33% krijg ik de melding "Error 1305.Error reading from C:\Games\Hidden & Dangerous 2\missions.dta. Verify that the file exists and that you can access it." Met als opties [Opnieuw] en [Annuleren]. Het bestand staat gewoon in de map en is geen Alleen lezen. Wat is het probleem? Kan het zijn dat er ergens een krasje zit waardoor de file niet helemaal goed is oid? Het is 0kb herstel, 4992kb groot nu (niet goed gekeken net ).
Wie o wie? .

[ Bericht 11% gewijzigd door portier op 05-04-2005 12:04:17 ]
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_26005477
Planescape Torment onder Win2000

Misschien is het al een keer langsgeweest, maar hoe krijg ik hem aan de gang? Is er een patch voor, of een tool? Even Win9x erbij zetten is trouwens geen optie, draai onder ntfs.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
  donderdag 7 april 2005 @ 13:01:14 #131
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_26045678
Iemand problemen met het opstarten van AA?
Wat je vindt, ...
pi_26160464
Hallo. Ik zit met het volgende. Het spel GT-R draait op zich prima, maar ik krijg het niet voor elkaar om ook de achteruitkijkspiegel in de auto zelf aan te krijgen en ook de zijspiegel niet. Ik zie daar een grijs vlak, meer niet. En ik heb wel een Nvidia videokaart, de FX 5700.

Ik zit te denken aan een driverprobleem. Kan dat kloppen of is mijn kaart niet toereikend genoeg. Ik draai hem wel op alles full en draait daarmee prima.

Kan het zijn omdat ik Nvidia drivers uit 2003 geinstalleerd heb ff updaten

[ Bericht 22% gewijzigd door LangeJan op 11-04-2005 23:48:17 ]
pi_26175363
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 14:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk ik zal Unreal 1 weer eens installeren.
Op D3D zijn alle textures verneukt op een radeon 9700 met de laatste catalyst
en op openGL start de game helemaal niet op.

Zal ik unreal op software rendering moeten spelen
Glidewrapper 0.8 bijvoorbeeld is in staat Unreal1 te draaien in Glide mode via je ATI kaartje.
pi_26175423
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:55 schreef Verbal het volgende:

[..]

Niks
Nee
Nee
[..]

V.
Ipv een topic te openen hoezeer je diarree je dwarszit, zal het zaligmakender zijn om users te helpen.
pi_26177103
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 11:53 schreef portier het volgende:
Ik probeer net Hidden & Dangerous 2 te installeren maar op 33% krijg ik de melding "Error 1305.Error reading from C:\Games\Hidden & Dangerous 2\missions.dta. Verify that the file exists and that you can access it." Met als opties [Opnieuw] en [Annuleren]. Het bestand staat gewoon in de map en is geen Alleen lezen. Wat is het probleem? Kan het zijn dat er ergens een krasje zit waardoor de file niet helemaal goed is oid? Het is 0kb herstel, 4992kb groot nu (niet goed gekeken net ).
Wie o wie? .
je hebt er kans op dat er krassen opzitten
je zou eens onder de cd moeten kijken
gamen!!!! zoals gamen ooit bedoelt was
pi_26178408
mijn games doen t niet wie kan me helpen klik op deze link voor meer info
waar slaat dit op??
pi_26205818
Hmmm Ik heb emperor battle for dune gekocht, maar hij kapt er mee zodra hij het menu moet laten zien. Ik zie nog de achtergrond en dan slaat hij vast. Binnen 20 seconden start de pc vanzelf opnieuw op. Ik heb een Athlon 1000 met nvidia geforce 2 mx 200. Nieuwste driver net installed en dat is niet de oplossing. Iemand een idee?
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 15 april 2005 @ 23:06:05 #138
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_26260417
heb een probleem,wil Jagged Alliance 2 weer eens instaleren
en dan krijg ik deze error (WinXp SP2)

http://img8.imagevenue.com/img.php?loc=loc46&image=9fe_help!.JPG

wie kan mij helpen
  Licht Ontvlambaar zondag 17 april 2005 @ 22:46:59 #139
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:43:04 #140
100496 H.Flick
Turn-based
pi_26427648
HELP! Eurogamer.net doet het niet .
pi_26676378
weet iemand of en hoe het mogelijk is om in RedAlert2 horizontale wegen te maken? ik krijg ze nu alleen maar diagonaal...
pi_26681863
Ik wil weer eens monkey island vier gaan spelen. Stop de cd in me cd-drive. Ik krijg het begin menu. Ik klik op installeren en hij doet .... NIKS. Helemaal NIKS! Ik ga naar windows verkenner en ga naar de cd-rom klik op setup.exe en hij doet weer helemaal niks. Wie weet waar het aan ligt? Help me, alsjeblieft!
Spel is origineel en er zitten geen krassen op...
Xbox Live: koenpijl
pi_26687426
quote:
Op maandag 2 mei 2005 20:44 schreef woutabest het volgende:
weet iemand of en hoe het mogelijk is om in RedAlert2 horizontale wegen te maken? ik krijg ze nu alleen maar diagonaal...
Ik geloof niet dat dat mogelijk is helaas.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_26687940
quote:
Op maandag 2 mei 2005 23:24 schreef koen_pijl het volgende:
Ik wil weer eens monkey island vier gaan spelen. Stop de cd in me cd-drive. Ik krijg het begin menu. Ik klik op installeren en hij doet .... NIKS. Helemaal NIKS! Ik ga naar windows verkenner en ga naar de cd-rom klik op setup.exe en hij doet weer helemaal niks. Wie weet waar het aan ligt? Help me, alsjeblieft!
Spel is origineel en er zitten geen krassen op...
Controleer je PC op spyware en virussen
Als ie niks vind kan je het beste een format doen denk ik
pi_26688645
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 09:37 schreef Nietmachine het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dat mogelijk is helaas.
hè bah...
pi_26808160
ik weet niet wat het is met dat spel ik heb het ook op me compaqevo510 al de nieuwste driver voor vidoe en geluid gedownload en geinstaleerd maar het spel werkt nog niet en even iets anders wie heeft fifa 2005 voor me
dombos
pi_26808255
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 19:45 schreef dell het volgende:
ik weet niet wat het is met dat spel ik heb het ook op me compaqevo510 al de nieuwste driver voor vidoe en geluid gedownload en geinstaleerd maar het spel werkt nog niet en even iets anders wie heeft fifa 2005 voor me
pi_26812269
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 19:45 schreef dell het volgende:
www.frs.nl
  maandag 9 mei 2005 @ 15:56:25 #149
68228 shady1983
Viddy well, my brothers
pi_26855026
Prince of Persia - the Warrior Within

Wil ik net verder spelen, dus load ik mn savegame, krijg ik tot mn grote verbazing te zien dat ik ineens een ninja speel met groene ogen. Voor zover ik weet is het exact dezelfde ninja als die ene die je weleens in bepaalde cutscenes gezien hebt (bij eentje gooide hij rakelings een mes langs de prins)... Hoe krijg ik de prins weer terug ?
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 mei 2005 @ 10:21:49 #150
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_26949369
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 23:06 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
heb een probleem,wil Jagged Alliance 2 weer eens instaleren
en dan krijg ik deze error (WinXp SP2)

http://img8.imagevenue.com/img.php?loc=loc46&image=9fe_help!.JPG

wie kan mij helpen
Ja dat is gewoon heel erg matig, een maat van me had dat ook. Hij heeft nu engels en nederlands door elkaar enzo,(tevens de uitbreiding) je doet er ook heel weinig aan behalve misschien win98 op je pc te zetten. Heb ik ook een keer gedaan om spellen te spelen.(want dat compatibility idee van hun werkt NIET)

Je kan proberen om een andere versie te downen en dan nog een keer te proberen met je orginele cd..
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:58:17 #152
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_26977377
Beyond good and evil , het spel slaat heel vaak vast (meestal crasht de pc ook volledig)

ubisoft heeft er een patch voor deze heb ik ook al geinstalleerd maar dat helpt niet.
ik heb win. xp, iemand dit probleem ook en/of daar een oplossing voor???
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_27009459
Ik heb een probleem met brother in arms.
Wat raar is dat het spel niet vraagt naar de key code als ik het spel installeer.
Als het spel geinstalleerd is, start ik het spel op.
Ik zie dan na een korte ubisoft intro een zwart scherm.
Na dat ik een paar keer op enter druk krijg ik een laadscherm.
De rode laad balk blijft hangen aan het einde.
Het spel hoor ik dan op de achtergrond draaien.
De computer voldoet aan de specs.
Er zit een gforce 3 kaart in. Terwijl er op de cd staat dat het spel op gforce 3 runt.
In de manual staat alleen gforce 4 (met uitzondering van mx)
Weet iemand wat het probleem is?
Heb al 2e cd geruild.
pi_27021137
Hey Mensen. Ik heb een Vraag.
als ik jedi academy online speel geeft die na een tijdje een fout aan.
kijk zelf maar.

Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Alvast bedankt
pi_27023230
iemand?
pi_27042518
Het is volgens mij gewoon een install error, er is dan iets fout gegaan (dus gewoon opnieuw installen)
Of iets wat erger is , er zit een bad sector op je schijf. Voor de rest kan ik je nergens mee helpen.
  maandag 16 mei 2005 @ 15:37:04 #157
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_27054627
XIII werkt niet mee.

Ben je fijn aan het spelen, vraagt het spel om CD4, die prop je erin, herkent hij hem niet.

Iemand enig idee hoe dat kan? Ik heb de patch van Ubisoft al geinstalleerd.

PS: dat is dus als je in de onderzeeer afdaalt en een nieuw level gaat laden.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_27160376
wil net americas army installeren.
een GRATIS internet multiplayer game.
krijg iedere keer de volgende foutmelding;
...is geen geldige win32...
hoe los ik dit op?
pi_27223711
Goedenavond,

Ik heb t spel condition zero al tijden, sinds vorige week zaterdag ( en ervoor had ik gewoon normale pings rond de 20-30 sinds ik dus de nieuwe modem van @home (telefoon aansluiting) erop heb geinstalleerd doet dus cz en cs en nog meerdere games raar tijdens t online gamen.

nu krijg ik constant 70-180 ping met "loss" van 5

als ik pingtest doe dan geeft de site aan: 500kb download 50 upload en 60ms(!)
60ms is inderdaad aan de hoge kant... maar ik heb geen idee hoe ik die 60ms naar 10-15 ms zou kunnen brengen? ( nix mis met me pc, ed, heb eventueel al spy ware killers gedraaid, configs nagecheckt, defragmentatie e.d. gedaan... snap er helemaal nix meer van

Ik heb nu zo een modem waarop een telefoon kan aangesloten worden en daarop is een router aangesloten. ( misschien dat t hier aan ligt?) maar ik zou graag hulp willen hebben... want ik kom er niet meer uit....

alvast bedankt, weasel
I pwn u!
pi_27322388
Kan zijn dat het iets te maken heeft met poorten openzetter (Forwarding) in je router. Kijk anders even hier of hier
pi_27467323
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:20 schreef numero_uno het volgende:
Ik heb iets raars met mijn x-box. Als ik Fable er in mik dan wil ik graag die irritante reclame voorfilmpjes skippen. Maar als ik op start druk om door te gaan dan gaat dat niet en moet ik dus al die rotzooi doorkijken om vervolgens erachter te komen dat bij 'press start to continue' het ook al niet doet .
Bij Full Spectrum Warrior heb ik er echter geen last van. Iemand advies?
Die DVD ff schoonboenen.
pi_27479758
ik heb de orginele warcraft III en die wil ik op mn ibook zetten. alleen geeft hij maar een icoontje weer op de desktop als ik de cd erin prop met de volgende files/folders:

autoplay.exe
autorun.inf
directX (Folder)
install.exe
Movies (F)
setup.mpq
support (F)
trailers (F)
war3.ico
war3.mpq
warcraftIIImanual.pdf

ikhet spel is osx compatible, dus ik snap niet waar het probleem zit??
pi_27535443
Probleempje met Riven.

Speel geïnstalleerd vanaf disk 1.
Geen probleem, alles lijkt te lukken.
Dan kom ik bij het menu.
Klik op Play.
Menu gaat weg…..ik denk hij gaat laden…… maar niks.
Zie gewoon m’n bureaublad en er gebeurt verder niks.

Al geprobeerd opnieuw te installeren, helpt niet.
Opnieuw opstarten helpt niet.
Spelen vanaf disk 1 of 2 helpt niet.

Zou het kunnen dat een spel niet werkt omdat er staat voor Windows 95/98, terwijl ik XP heb?

HUH?

(Als ik voor vanmiddag geen antwoord heb, ga ik ‘m toch maar ruilen voor een ander spel. Iemand nog goeie tips?)
pi_27542347
Kon hem net niet ruilen, want ze bleken me gister geen bonnetje gegeven te hebben.
Maar ja, was ook maar 7 Euro. Volgens de support van Ubisoft garanderen ze niet dat ie het doet op XP.

Iemand spel ruilen?
pi_27542556
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:34 schreef Forumpi het volgende:
Kon hem net niet ruilen, want ze bleken me gister geen bonnetje gegeven te hebben.
Maar ja, was ook maar 7 Euro. Volgens de support van Ubisoft garanderen ze niet dat ie het doet op XP.

Iemand spel ruilen?
Ruilen.. hmm nee... Hebben ja
pi_27546464
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:40 schreef blue-102 het volgende:

[..]

Ruilen.. hmm nee... Hebben ja
Ja, weet je hoe duur dat spel is? 7 Euro!!!
  donderdag 2 juni 2005 @ 21:21:30 #167
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_27589450
Heb zojuist in de winkel het spel Fifa 2005 gekocht. Als ik het spel na installatie wil spelen krijg ik de volgende melding: CD?DVD emulation software detected please enable this software. Als ik het goed begrijp is het spel dus in conflict met Nero o.i.d. Iemand een idee hoe ik het spel toch kan spelen zonder Nero te verwijderen?
Net efkes anges
pi_27638395
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 21:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
Heb zojuist in de winkel het spel Fifa 2005 gekocht. Als ik het spel na installatie wil spelen krijg ik de volgende melding: CD?DVD emulation software detected please enable this software. Als ik het goed begrijp is het spel dus in conflict met Nero o.i.d. Iemand een idee hoe ik het spel toch kan spelen zonder Nero te verwijderen?
Zover ik weet is dat alleen bij programma's als Alcohol 120% en Daemon Tools en niet bij Nero.
  zondag 5 juni 2005 @ 17:16:43 #169
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27649236
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:48 schreef Kevin1Bravo het volgende:

[..]

Zover ik weet is dat alleen bij programma's als Alcohol 120% en Daemon Tools en niet bij Nero.
volgens mij was er laatst wel een rel om nero met EA, zeker weet ik et niet,
tis iig belachelijk dat je geen deamon tools of alcohol erop mag hebben, ze gaan er gelijk van uit dat je het voor downloaden gebruikt, kan ook voor CD behoud zijn
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_27656881
Ik heb een tijdje terug goedkoop een Nintendo RGB kabel gekocht voor m'n Gamecube, zo eentje:

Deze doet het perfect op m'n Gamecube, als ik hem op m'n N64 aansluit krijg ik echter alleen geluid
Die N64 doet het wel als ik de composietkabel gebruik (die met drie tulpplugjes), weet iemand hoe dat kan
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  woensdag 8 juni 2005 @ 05:28:54 #171
122100 Bulletstar
bulletstar.net
pi_27731072
ik hbe gta sa op de xbox, maar hij wilt niet opstarten.. hij blijft bij het begin scherm..
[img]http://card.mygamercard.net/NL/marble/teal/Exploit22.png[/img]
pi_27746818
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 05:28 schreef Bulletstar het volgende:
ik hbe gta sa op de xbox, maar hij wilt niet opstarten.. hij blijft bij het begin scherm..
Origineel spel kopen is de enige optie denk ik
  vrijdag 10 juni 2005 @ 21:01:47 #173
22683 MaHawK
M'n bureaustoel is verrot
pi_27817697
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:39 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb een tijdje terug goedkoop een Nintendo RGB kabel gekocht voor m'n Gamecube, zo eentje:
[afbeelding]

Deze doet het perfect op m'n Gamecube, als ik hem op m'n N64 aansluit krijg ik echter alleen geluid
Die N64 doet het wel als ik de composietkabel gebruik (die met drie tulpplugjes), weet iemand hoe dat kan
Waarschijnlijk zit die audio lineout anders op de N64 of heeft de aansluiting op de N64 minder gebruikte pins die bij gebruik van de scartlead wel noodzakelijk zijn.
pi_27851353
Hey mensen,

Ik heb laatst dit spel er weer opgezet omdat ik nieuwe hardware heb en het eindelijk goed draait, maar ik zit toch met een probleem. Het spel reageert veel te traag op mijn invoer. Zelfs in het menu al. Als ik naar rechts druk, reageert hij pas een halve seconde later. Dit had ik eerst niet? Bekend probleem of?

Hij reageert pas goed als ik het detailniveau op zijn laagst zet. Het spel loopt op zich perfect qua fps, maar als ik steeds moet wachten als ik stuur, is dat toch vervelend.

Verder heb ik alle nieuwste drivers enzo.

Athlon 2800+
GF4 Ti4400
512 MB
pi_27857404
Gezien dit topic door een mod genaamd Stinknek dichtgemieterd is terwijl ie de TT niet gelezen heeft, iemand tips?

[RA2/Yuri] Hoe TCP lan server /alt. online play?
pi_27864248
Hoi, bij GTA San Andreas op het moment dat ik in game zit, rent dat mannetje de kant van de muis op.. ook als ik geen knoppen indruk en de muis niet aan heb.. steer with mouse staat uit, dus dat kan het niet zijn.. Weet iemand hoe dat komt, en wat ik er aan doen?
pi_28029042
vandaag wilde ik red alert 2 weer eens gaan spelen laatste keer dat ik het speelde was met win98.. nu heb ik dus xp en je raad het al het spel start niet op... ik zie alleen het red alert 2 scherm en dan word mn beeld zwart en valt het weer terug op mn desktop heb alle compatibiliteits instellingen al gehad en al meerdere keren opnieuw geinstaleerd...
waar kan dit aan liggen?
Narf!
pi_28040166
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 20:59 schreef Sickert het volgende:
vandaag wilde ik red alert 2 weer eens gaan spelen laatste keer dat ik het speelde was met win98.. nu heb ik dus xp en je raad het al het spel start niet op... ik zie alleen het red alert 2 scherm en dan word mn beeld zwart en valt het weer terug op mn desktop heb alle compatibiliteits instellingen al gehad en al meerdere keren opnieuw geinstaleerd...
waar kan dit aan liggen?
nouja dat windows xp helemaal NIET compatibel is... die opties helpen voor geen meter.. het spijt ik heb dat probleem ook maarja enige wat je kan doen is een lekkere dual boot aanmaken
pi_28042319
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:24 schreef blue-102 het volgende:

[..]

nouja dat windows xp helemaal NIET compatibel is... die opties helpen voor geen meter.. het spijt ik heb dat probleem ook maarja enige wat je kan doen is een lekkere dual boot aanmaken
denk dat ik dat maar ga doen..

alleen het vage is bij kennisen van mij doet ie het wel op win xp.... echt vaag
Narf!
pi_28064650
Ik heb een probleem met Battlefield 1942, als ik hem speel zonder patch zie ik een paar dingen in het menu en in de HUD niet, en met de 1.6 patch start ie nieteens meer op. Ik heb een warez versie omdat ik mijn CD's helaas al een jaar kwijt ben ofzo maar ik heb wel de CD key bewaart.

Ik heb een AMD 64 1,35 Ghz , 640 MB Geheugen en een Geforce 2 MX. Kheb de laatste sound card drivers, laatste video kaart drivers en laatste direct x. Met die 1.6 patch krijg ik zwart scherm en crashed ie terug naar desktop.
pi_28181884
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:24 schreef blue-102 het volgende:

[..]

dat is raar..want heb 3 dagen terug nog c&c red alert 2 gespeelt op

XP sp 2 , dus iets klopt er niet
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 26 juni 2005 @ 11:12:52 #182
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_28244297
quote:
Op zondag 19 juni 2005 15:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik heb een probleem met Battlefield 1942, als ik hem speel zonder patch zie ik een paar dingen in het menu en in de HUD niet, en met de 1.6 patch start ie nieteens meer op. Ik heb een warez versie omdat ik mijn CD's helaas al een jaar kwijt ben ofzo maar ik heb wel de CD key bewaart.

Ik heb een AMD 64 1,35 Ghz , 640 MB Geheugen en een Geforce 2 MX. Kheb de laatste sound card drivers, laatste video kaart drivers en laatste direct x. Met die 1.6 patch krijg ik zwart scherm en crashed ie terug naar desktop.
Dan moet je even een crack vinden op internet!
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_28248532
quote:
Op zondag 26 juni 2005 11:12 schreef freiss het volgende:

[..]

Dan moet je even een crack vinden op internet!
wat voor crack? No-CD crack heb ik al hoor
pi_28249360
ah ik had dus een 1.6b no-cd crack nodig.

Nu heb ik alleen een ander probleem ik zie in het menu de tekst niet, en in game als ik op TAB druk zie ik de namen en scoren niet. Geloof dat meer mensen dit hebben dus het zal niet aan de warez versie liggen..iemand een idee ?
pi_28269522
Goed, Ik heb een LCD scherm besteld, en vandaag kreeg ik m binnen

Splintercell Chaos Theory kreeg ik hier gratis.. ja gratis, bij.
Legale versie enzo, met cd key blabla..

Nu ik het spel wil instaleren krijg ik de volgende error:

Hoe los ik dit op

woensdag 29 juni 2005 @ 00:06:24 #186
35908 rainmaker2k
Hail to the great Yuri
pi_28322887
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:50 schreef Sjoe538 het volgende:
Goed, Ik heb een LCD scherm besteld, en vandaag kreeg ik m binnen

Splintercell Chaos Theory kreeg ik hier gratis.. ja gratis, bij.
Legale versie enzo, met cd key blabla..

Nu ik het spel wil instaleren krijg ik de volgende error:

[afbeelding]

Hoe los ik dit op

Vermoedelijk corrupte CD. Of CD-ROM speler doet raar. Probeer ander computer, zou ik zeggen. Als ie het daar doet, dan ligt het niet aan CD-ROM speler. En anders telefoonnummer in handleiding van splinter cell bellen. Meestal sturen ze een nieuw exemplaar op.
pi_28483085
Probleem hier met GTR.
De pc start soms na een tijdje zonder enige waarschuwing opnieuw op. Als hij dat niet doet dan krijg ik wel een foutmelding dat er een fout is opgetreden en dat het spel afgesloten moet worden. Ik kan dus nooit langer dan een kwartier spelen
Iemand enig idee wat het kan zijn?
pi_28503927
Mensen ik heb een probleem met CALL OF DUTY UO muliplay.

Als ik in een server kom waar de gun FG42 is toegestaan dan zie ik niet de personen die dan zo;n ding hebben.
SNappen jullie?

dit is heel irritant want zo kan ik moeilijk diegene raken

Kan iemand mij helpen ??

ohjha ik heb al geprobeerd wat .pk3 files van de fg42 in me main folder te doen maar dat helpt ook niet

ik hoop dat iemand een oplossing weet
  dinsdag 12 juli 2005 @ 02:00:56 #189
101852 kokos
mividaloca
pi_28725933
Ja sjonge jonge, koop je weer eens een game doettie het niet eens .

Het gaat om Commandos 3 . Als ik hem opstart krijg ik geen beeld? Iemand?
Ik heb wel geluid, ik kan ook door het menu heen klikken, beetje gokken. Maar als de missie begint, tenminste als die Duitser begint te praten heb ik nog steeds alleen geluid?
Moet ik ergens me videokaart updaten?

[ Bericht 33% gewijzigd door kokos op 12-07-2005 02:06:12 ]
Viva los Vatos Locos
pi_28732242
waarschijnelijk wel, welke videokaart heb je ? nvidia?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:02:51 #191
101852 kokos
mividaloca
pi_28732447
Waar kon ik dat ook al weer zien
Viva los Vatos Locos
pi_28744493
euh via XP wat ik weet , ---> rechtermuisknop op bureaublad ---> eigenschappen ---> "tabblad" instellingen.

en dan zie je het staan net boven beeldschermresolutie

of naar apparaatbeheer gaan.
rechtermuisknop op 'deze computer' ---> Beherern ---> apparaatbeheer --->> en dan aan de rechterkant onder Beeldschermadapters

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2005 18:11:55 ]
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:01:23 #193
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_28796054
Syd, ik heb momenteel ook problemen met mijn drivers en ik weet ook niet zeker wat mijn videokaart is.
Ik heb XP maar jouw twee manieren om het op te zoeken werken bij mij niet; boven de beeldschermresolutie staat niets en onder apparaatbeheer staat geen beeldschermadapter.

Wat is er mis
pi_28802382
hmmz apart , misschien omdat je Home edtion hebt ? ik heb namelijk PRO.

Enigste oplossing wat ik weet is dan de kast openschroeven en kijken op de videokaart welke het is.

http://www.driverguide.com/

hier kun je veel drivers vinden van zowat alle merken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2005 15:00:11 ]
  zaterdag 16 juli 2005 @ 00:05:51 #195
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_28847095
Kheb misschien een erg domme vraag.. maarre...

We hebben het spel Far Cry (PC) en nu willen we online spelen maar kunnen we geen verbinding maken met UBI Soft, wel een account aangemaakt bij UBI Soft en op de site van UBI Soft kunnen we daarmee inloggen, maar in het spel kunnen we er niet mee inloggen, dan geeft ie aan dat de inlognaam niet correct is.

Ook zit er bij FarCry een cd key, maarre.... waar moet dat in hemelsnaam ingevoerd worden? Heb er tijdens de installatie geen vraag over gehad en kan het nu nergens ontdekken?

Hangt het inloggen soms samen met die nog niet ingevoerde cd key?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_28857005
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:26 schreef Syd het volgende:
Mensen ik heb een probleem met CALL OF DUTY UO muliplay.

Als ik in een server kom waar de gun FG42 is toegestaan dan zie ik niet de personen die dan zo;n ding hebben.
SNappen jullie?

dit is heel irritant want zo kan ik moeilijk diegene raken

Kan iemand mij helpen ??

ohjha ik heb al geprobeerd wat .pk3 files van de fg42 in me main folder te doen maar dat helpt ook niet

ik hoop dat iemand een oplossing weet
Ben er inmiddels achter gekomen, je moet in de call of duty map bij ../UO en ../main bestand Amberville.pk3 verwijderen.

en dan doet de FG42 weer
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:04:01 #197
101852 kokos
mividaloca
pi_29070647
CONNECT 3D RADEON 9600 Series 128MB . ( is dit trouwens wat?)

Gta start opeens niet meer op ? Als ik op de snelkoppeling druk gebeurt er gewoon niks, nog niet eens een zwart scherm. Het ligt niet aan de .ink want de .exe doet het ook niet
Viva los Vatos Locos
pi_29072114
zoek ff op www.google.nl naar : RADEON 9600 Series drivers

meestal de eerste paar hits staan de driver wel

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2005 22:28:38 ]
  zondag 24 juli 2005 @ 18:04:50 #199
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_29089885
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 00:05 schreef Ireth het volgende:
Kheb misschien een erg domme vraag.. maarre...

We hebben het spel Far Cry (PC) en nu willen we online spelen maar kunnen we geen verbinding maken met UBI Soft, wel een account aangemaakt bij UBI Soft en op de site van UBI Soft kunnen we daarmee inloggen, maar in het spel kunnen we er niet mee inloggen, dan geeft ie aan dat de inlognaam niet correct is.

Ook zit er bij FarCry een cd key, maarre.... waar moet dat in hemelsnaam ingevoerd worden? Heb er tijdens de installatie geen vraag over gehad en kan het nu nergens ontdekken?

Hangt het inloggen soms samen met die nog niet ingevoerde cd key?
als je via de ingame browser registreert dan kun je als je een op een server connect je cdkey invoegen geloof ik..
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_29094536
err=7 bij guild wars
hoe los ik dit op?
google verteld het mij niet en got ook niet
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_29145943
Hai,

Ik heb gisteren Rollercoaster tycoon 3 gekocht, en dat deed het prima, maar nu wil ik het opstarten en zegt het dat de cd een kopie of een backup is en ik de originele erin moet doen. Maar ik heb de originele en het is dus geen kopie

Wat nu?

(ik kan geen patches of andere info vinden, ook niet op de site en ook niet op atari)

Op atari lullen ze wel over patches, maar als je erop klikt word je naar een pagina gestuurt waar je de game kan kopen, niks kan downloaden dus
pi_29180847
hmm misschien moest ik in dit topic mn probleem posten.. bij deze

Hmm ik weet niet of dit t goede topic is maar ik probeer het maar ff Battlefield 2 wil niet werken op mn pc Soms crasht ie gewoon naar de desktop tijdens het laden, of in het menu. Maar meestal start ie het spel wel op maar als je dan 30 seconden aan het spelen bent crasht ie alsnog naar de desktop zonder errormelding te geven ofzo. Weggooien dat spel maar? Heb al overal rondgekeken maar ik zie niet echt iets dat bij mij werkt.

Geprobeerd op een athlon64 3000+ met geforce6600, 1gig ram. niks overclocked, xp sp2, laatste nvidia drivers en met en zonder de patch voor battlefield 2 geprobeerd. Op mn p4 doet ie t wel goed maar om t nou op die geforce5200 ofzo te spelen...
pi_29212767
Laat maar, heb de producent gemaild en een patch gekregen.
  donderdag 28 juli 2005 @ 23:03:00 #204
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_29217178
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:04 schreef ne0n het volgende:

[..]

als je via de ingame browser registreert dan kun je als je een op een server connect je cdkey invoegen geloof ik..
Die registratie was dus wel goed gegaan (inloggen op www.ubi blabla deed het wel) maar inloggen in het spel dus niet. Kwam dus ook niet bij dat cdkey gedoe en al helemaal niet bij de optie om een server te connecten! Had al 3 firewalls uitgeschakeld, bleek ik ook nog een 4e te hebben... dat was dus het probleem...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 20:07:28 #205
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_29245234
zo zeg wat is iedereen hier behulpzaam!
&gt;&gt;&gt; Icons niet groter dan 100 KB.&lt;&lt;&lt;
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
pi_29339344
ik heb rome total war weer geinstalleerd maar nu heb ik in een keer een probleem.
als je de muis beweegt zie je alle plekken waar die heeft gestaan.
en als ik een game wil beginnen is de tekst grijs dus kan ik geen game beginnen.

Maar het kan toch niet aan mijn videokaart liggen want ik had eerst een geforce mx 420 en nu heb ik een geforce 6800gt.
pi_29339917
heb je hem dan wel geupdate je videokaart? het is een Nvidia ofnie? check maar op www.nividia.com

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2005 22:16:22 ]
pi_29340603
ik heb vandaag nog extra de 80.40 driver gedownload maar hielp niet
pi_29340921
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:32 schreef magic_dreamer het volgende:
ik heb vandaag nog extra de 80.40 driver gedownload maar hielp niet
Wel eerst je drivers geuninstalled voordat je de nieuwe er op hebt gezet?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_29341150
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:39 schreef Tain het volgende:

[..]

Wel eerst je drivers geuninstalled voordat je de nieuwe er op hebt gezet?
nee maar hij geeft bij de info wel aan dat ie 80.40 is geinstalleerd maar blijft er dan nog oude gegevens staan?
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:54:56 #211
136 V.
pi_29341611
Iemand een idee wat ik kan doen tegen een enorm trage muis-reactie in Battlefield Vietnam?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 04:44:00 #212
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29349310
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:54 schreef Verbal het volgende:
Iemand een idee wat ik kan doen tegen een enorm trage muis-reactie in Battlefield Vietnam?

V.
mouse Sensitivity ofzo hoger zetten bij de opties?

G.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29351773
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:45 schreef magic_dreamer het volgende:

[..]

nee maar hij geeft bij de info wel aan dat ie 80.40 is geinstalleerd maar blijft er dan nog oude gegevens staan?
Dat zou ieder geval kunnen, ze raden ook bij een driver upgrade ook aan om eerst je oude drivers eraf te halen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:45:42 #214
136 V.
pi_29385150
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 04:44 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

mouse Sensitivity ofzo hoger zetten bij de opties?

G.
NOFI, hoor, maar DUH!

Staat op max, maar blijft sloom.

Vandaar mijn vraag hier.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 19:19:32 #215
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_29449201
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:45 schreef magic_dreamer het volgende:

[..]

Nou heb ik met ÉÉN spel een bijna soortgelijk probleem gehad.....

wat ik deed om het op te lossen was volgens mij ALT+ENTER zodat t spel dr uitgaat, maar op je onderbalk te zien is als een rechthoek.... dan daar weer op klikken en toen was t weer normaal bij mij! (Bij warhammer 40k was t)
&gt;&gt;&gt; Icons niet groter dan 100 KB.&lt;&lt;&lt;
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 17:09:32 #216
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_29468675
Een probleempje:

Ik wil BattlfeField 2 Demo instaleren, maar dit wil niet lukken. Iedere keer wanneer ik de installer wil opstarten, komt de volgende foutmelding:

C:\battlefield2demo.exe\ is geen geldige Win32-Toepassing.

bvd
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_29476745
Yuri's revenge net weer geinstalleerd maar hij crashed elke keer bij het opstarten terug naar de desktop

Laatste patch geprobeerd, met en zonder CD, niks werkt
pi_29486655
hallo,

ik werd door verwezen naar dit topic, dus ik zal het hier een proberen
ik heb pas de sims1 gekregen en als ik hem installeer lijkt alles goed te gaan, maar wanneer ik op spelen klik gaat het toch niet.
Er staan dan : er is een fout veroorzaakt in <onbekend> Als het vaker gebeurt moet ik de pc opnieuw opstarten, maar dat helpt ook niets.
Het gaat hier om de originele versie.

Hoe komt dit en hoe los ik het op?
  zondag 7 augustus 2005 @ 18:05:19 #219
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29489066
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 17:09 schreef Samsonneke het volgende:
Een probleempje:

Ik wil BattlfeField 2 Demo instaleren, maar dit wil niet lukken. Iedere keer wanneer ik de installer wil opstarten, komt de volgende foutmelding:

C:\battlefield2demo.exe\ is geen geldige Win32-Toepassing.

bvd
Corrupte download. Nog een keer downloaden should do the trick
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_29500858
Ik heb onder het stof in een kast een cd gevonden van Fifa 2002, hoezee de nostalgie.Het spelletje dat mijn menig uren heeft beziggehouden, niet dat het zo spectaculair was.Nu wou ik het nog eens spelen en na het installeren en opstarten en het selecteren van teams enzo hoorde ik na het laden alleen de geluiden van het stadion maar zag ik niets en toen crashte de boel.
Volgens Microsoft:

FIFA 2002 May Cause an Error Message in Windows XP
View products that this article applies to.
Article ID : 323556
Last Review : June 19, 2002
Revision : 1.0
This article was previously published under Q323556
SYMPTOMS
When you try to play FIFA 2002 by Electronic Arts, you may receive an error message that is similar to the following message:
FIFA 2002 has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.
If the error message is still displayed and if you want to see the data that the error report contains, click the click here link at the bottom of the message box. You then see error signature information that may be similar to:
App name App version Module name Module version Offset
---------------------------------------------------------------------
Fifa2002.exe 0.0.0.0 fifa2002.exe 0.0.0.0 0019ec34

CAUSE
This issue occurs because FIFA 2002 by Electronic Arts Inc. is not completely compatible with Windows XP.

Vaag, want fifa 2001 demo doet het dan weer wel en dat is toch een jaar ouder.Aan
de systeemeisen kan het niet liggen en ik heb de nieuwste drivers dus heb ik nu
te maken met Windows XP die brak is of een game met een minimale ondersteuning of
een boze kwelgeest die niet wil dat ik m'n "kostbare" zomervakantie verspil achter een
computerscherm?
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:24:37 #222
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_29541001
Ik heb simcity 3000 van de bieb geleend, en installeren doet ie prima enz.
Maar als ik het spel wil spelen reageert ie niet. Er komt ook niets inbeeld als ik dubbelklik op het icoontje. Meerdere dingen geprobeert (nederlandse versie/Engelse versie) maar hij reageert totaal niet. Iemand vaker mee gemaakt?
Wat moet je anders?
pi_29633871
Hopelijk kan iemand mij helpen met een CoD probleem. Ik wilde na lange tijd de single-player weer eens doen, nou krijg ik alleen de volgede foutmelding:

Max ammo mismatch for "usgrenade" ammo: 'fraggrenade_mp' set it to 1, but 'fraggrenade' allready set it to 10.

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen, het liefst zonder alles te hoeven verwijderen en opnieuw installeren?
A mind with a heart of it's own
pi_29659733
heb je een cheat gebruikt voor de ammo van je nades oid?
pi_29683038
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:21 schreef Thrilled het volgende:
heb je een cheat gebruikt voor de ammo van je nades oid?
Nope, waarschijnlijk ligt het probleem bij een autodownload van de multiplayer. Dat stond ergens op een ander forum. Die persoon wist ook te vertellen welke files je dan weg moest halen, alleen toen ik dat deed wilde het spel helemaal niet mee opstarten
A mind with a heart of it's own
  donderdag 18 augustus 2005 @ 07:40:08 #226
28033 Pek
je moet wat
pi_29744058
Na weken probleemloos GTA San Andreas gespeeld te hebben, weigert het spel ineens op te starten. Na het aanklikken van de .exe verschijnt er even een zandlopertje, maar verder gebeurt er niets, ook geen foutmelding oid. Opnieuw installeren helpt niet. Nu was het een *uche* -versie, dus ik heb de hele boel verwijderd en een legale versie gekocht,want ik wil het toch uitspelen. Maar ook deze 50 euro-versie weigert dienst! Alles weer verwijderd, register doorgespit op achtergebleven rommel etc. Geen resultaat. Ik snap er geen f*ck van...er is niets veranderd aan de pc wat het in de weg zou kunnen zitten, de enige software die ik daarna geinstalleerd heb is GoogleEarth.

Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_29941991
ik heb een probleem met Half-Life 2: hij draait super, alles op high, daar ligt het niet aan, maar soms midden in het spel bevriest het scherm en kan ik niks anders doen dan de hele pc rebooten! iik heb amd athlon 64 3000+, 2x 512 ddram geheugen, nvidia g-force 6600 256 mb
ik vind dit best kut want verder is het een moddervet spel
pi_29942350
nieuwste drivers + directx? anders zou ik het ook niet weten?
pi_29942477
hm wacht.. een kerel op een ander forum zegt dit:
"Hetzelfde probleem kan zich met Half-Life 2 voordoen als je 1024 MB geheugen hebt dmv 2 512 MB geheugen kaarten te hebben. Haal er eens 1 uit (wel voorzichtig). Bij Half Life 2 was aan dit probleem een groot deel van de crashes te wijten."
vaag.. zou ik 1 streepje eruit moeten halen.. is dan niet de pc ineens veel trager?
pi_29942653
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:30 schreef DrDentz het volgende:
hm wacht.. een kerel op een ander forum zegt dit:
"Hetzelfde probleem kan zich met Half-Life 2 voordoen als je 1024 MB geheugen hebt dmv 2 512 MB geheugen kaarten te hebben. Haal er eens 1 uit (wel voorzichtig). Bij Half Life 2 was aan dit probleem een groot deel van de crashes te wijten."
vaag.. zou ik 1 streepje eruit moeten halen.. is dan niet de pc ineens veel trager?
ik heb nu een pc (amd athlon 2600+ , ati radeon 9800 pro (128mb) en 512 mb ram,
) half life 2 draait er goed op, en geen last van "freezes", ik zou niet weten waarom je van 1024 naar 512 ineens een veel tragere pc zou hebben. bij bepaalde spellen (die veel vragen van je pc) zou het wat problemen kunnen gaan geven ja...
pi_29942677
Maar zou je niet eerst de nieuwste direct X en je nieuwste videokaart drivers gaan zoeken? dat is de minst "gevaarlijke" manier van het probleem proberen te fixen...
pi_29942877
ik denk dat half life 2 het meest veeleisende spel is dat ik heb, dus veel kwaad zou het niet kunnen om eventjes dat ding eruit te halen.. het proberen waard alleen vaag dat minder geheugen beter is dan meer.. maar de nieuwste drivers heb ik al van nvidia [77.77] en directx 9c
pi_29942963
nou wat let je
pi_30219824
nah.. ik vind het geen goede oplossing
moederbord drivers opnieuw geinstalleerd maar niks helpt.. toch raar want het is een legaal spel op een nieuwe computer
pi_30238471
Korte vraag.. Ik heb vanmiddag van de Sims de uitbreiding "De Beestenboel" geïnstalleerd, maar elke keer na het laden krijg ik een zwart scherm en direct daarna weer het bureaublad.. Voor de duidelijkheid: het spel is goed geïnstalleerd verder, naast Sims Deluxe, Sims Party en Het Rijke Leven.. Er zit wel een heel klein krasje op de CD, maar dit lijkt mij niet het probleem eerlijk gezegd.. Iemand misschien een idee wat het zou kunnen zijn en hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt!
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_30274823
niemand?
pi_30334164
Ik had metal gear solid 2:substance een zeer lange tijd geleden voor de PC gekocht.

Ik heb helaas problemen met de graphics. Het zit er heel blurry uit; ik kan bijvoorbeeld snake niet goed zien.

Videokaart; ouwe asus geforce 4.

Bovendien zijn de controls ook klote. Het lukt me niet om controls te veranderen in de options menu, alleen maar toetsen erbij toevoegen. (?)
pi_30476236
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 19:33 schreef weasel85 het volgende:
Goedenavond,

Ik heb t spel condition zero al tijden, sinds vorige week zaterdag ( en ervoor had ik gewoon normale pings rond de 20-30 sinds ik dus de nieuwe modem van @home (telefoon aansluiting) erop heb geinstalleerd doet dus cz en cs en nog meerdere games raar tijdens t online gamen.

nu krijg ik constant 70-180 ping met "loss" van 5

als ik pingtest doe dan geeft de site aan: 500kb download 50 upload en 60ms(!)
60ms is inderdaad aan de hoge kant... maar ik heb geen idee hoe ik die 60ms naar 10-15 ms zou kunnen brengen? ( nix mis met me pc, ed, heb eventueel al spy ware killers gedraaid, configs nagecheckt, defragmentatie e.d. gedaan... snap er helemaal nix meer van

Ik heb nu zo een modem waarop een telefoon kan aangesloten worden en daarop is een router aangesloten. ( misschien dat t hier aan ligt?) maar ik zou graag hulp willen hebben... want ik kom er niet meer uit....

alvast bedankt, weasel
mjaa ik heb dus ook @home ( Deventer ) en ik heb et ook
na een paar minuten packet loss en lag spikes en dit word steeds erger naarmate ik game
heb ook exact etzelfde als jouw gedaan
Spyware/Virus checks
Defrag
Register uitgemest

maar krijg et niet weg
heb dit probleem met soldier of fortune 2

ik loop al 3 maand met deze problemen
maar me verbinding is prima volgens speedtest net als bij jou
dat is et gekke eraan

is begonnen sinds juni dus zon kleine 9 dagen na jouw
Precies na de Speed Boosts van @home als ik me nie vergis ( zijn ze in mei mee begonnen geloof ik )
Ik heb btw geen nieuw modem van ze gehad
heb nogsteeds een motorola sufrboard

heb je dit uberhaupt kunne oplossen ?
Zo ja Zou ik graag weten hoe aangezien ik ook geen Flauw benul heb
waar dit aan kan liggen is mij echt eem raadsel

[ Bericht 12% gewijzigd door Revenge2005 op 11-09-2005 06:23:40 ]
  vrijdag 16 september 2005 @ 23:11:52 #239
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_30651178

Ik heb dringend een computerspelletjes verslaving nodig wegens geldgebrek en dus van mijb broer The Settlers iV geleend.
Nu heb ik m geïnstalleerd, maar ik krijg m niet opgestart. Ik snap er niks van. Ik heb Windows XP, en het ook al in compatibiliteitsmodussen geprobeerd.
Het is heel gek. Het schermpje met "The Settlers IV" verschijnt, verspringt dan even om iets lager weer te verschijnen. Dan komt er in mijn taakbalk zo'n balkje met een DOS raam pictogrammetje, en die verdwijnt.
C'est tout.

Gefixed, met een update ofzo. Whatever, hij doet t.

[ Bericht 5% gewijzigd door ErikT op 17-09-2005 01:44:22 ]
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 14:23:43 #240
61279 Coolfool
Belanda goreng
pi_31174601
Ik heb van het weekend geprobeert Tomb Raider 'The Angel Of Darkness' op mijn laptop te installeren. Alles doet het op zich prima. De muziek en de filmpjes lopen goed, het geluid loopt daarbij goed mee. Maar als het spel begint, praat smurf Lara ontzettend snel, terwijl alle geluiden van bijv. hard neerkomen weer in slowmotion klinken. Op mijn oudere pc liep het spel wel gewoon goed. Wat kan ik hier aan doen?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:01:51 #241
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_31260415
Ik heb een rare bug met The Sims Nachtleven (er is geen Sims-topic meer).
Het spel zelf staat gemount met DAEMON manager en qua systeemeisen (ik heb een PIII 900mhz) trekt mijn pc het allemaal maar net. Alleen de fouten die het spel veroorzaakt liggen naar mijn idee niet aan een tekort aan geheugen of processorcapaciteit.
Het spel slaat vast op hele rare dingen.
Zo kon ik dus voorheen zonder problemen dingetjes kopen en verkopen voor in mijn huisje. Sinds de update naar Nachtleven slaat het spel vast op het verkopen van bijv. een heel simpel bankje of wastafeltje. Het spel schakelt dan mijn monitor uit (lampje wordt oranje) terwijl verder wel het muziekje doorspeelt. Kortom: het lijkt wel of het spel blijft hangen in het laden oid.
Misschien zijn er nog andere mensen die het spel ook op deze manier gemount hebben en hetzelfde probleem hebben?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_31260664
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:01 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb een rare bug met The Sims Nachtleven (er is geen Sims-topic meer).
Het spel zelf staat gemount met DAEMON manager en qua systeemeisen (ik heb een PIII 900mhz) trekt mijn pc het allemaal maar net. Alleen de fouten die het spel veroorzaakt liggen naar mijn idee niet aan een tekort aan geheugen of processorcapaciteit.
Het spel slaat vast op hele rare dingen.
Zo kon ik dus voorheen zonder problemen dingetjes kopen en verkopen voor in mijn huisje. Sinds de update naar Nachtleven slaat het spel vast op het verkopen van bijv. een heel simpel bankje of wastafeltje. Het spel schakelt dan mijn monitor uit (lampje wordt oranje) terwijl verder wel het muziekje doorspeelt. Kortom: het lijkt wel of het spel blijft hangen in het laden oid.
Misschien zijn er nog andere mensen die het spel ook op deze manier gemount hebben en hetzelfde probleem hebben?
Al nieuwe update voor je videokaart?

Maar denk toch beter om legaal te kopen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2005 18:10:49 ]
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:47:24 #243
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_31261695
Zou dat helpen? Op zich vind ik 39,95 wel te doen, maar dan moet 't probleem dan wel helemaal weg zijn
Videokaartdrivers zijn van augustus, geloof ik. Geeft ook geen foutmeldingen in 't systeemlog.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_31343763
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:17 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Nope, waarschijnlijk ligt het probleem bij een autodownload van de multiplayer. Dat stond ergens op een ander forum. Die persoon wist ook te vertellen welke files je dan weg moest halen, alleen toen ik dat deed wilde het spel helemaal niet mee opstarten
Waarschijnlijk wordt het probleem veroorzaakt door mini-mods, unistalle en dan opnieuw-installeren lijkt me
pi_31424902
Hallo,
Ik heb weer eens Need for speed underground 2 zitten spelen met een nieuwe videokaart...nou mooi alles op hoogste stand gezet en 1024 x 768 als resolutie

nu heb ik dit

Als je nu achter de auto kijkt zie je allemaal blokjes.
Nu is mijn vraag:Hoor dit zo te zijn of moet ik een optie aanpassen om die blokjes weg te krijgen?
pi_31436808
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 23:33 schreef DjDev het volgende:
Hallo,
Ik heb weer eens Need for speed underground 2 zitten spelen met een nieuwe videokaart...nou mooi alles op hoogste stand gezet en 1024 x 768 als resolutie

nu heb ik dit
[afbeelding]
Als je nu achter de auto kijkt zie je allemaal blokjes.
Nu is mijn vraag:Hoor dit zo te zijn of moet ik een optie aanpassen om die blokjes weg te krijgen?
Ik ben dus niet de enige die na een nieuwe videokaart (vandaag een week geleden) gelijk NFSU2 ging doen..
pi_31436875
Ik heb sinds vandaag de oude CounterStrike 1 maar weer eens geïnstalleerd, allemaal leuk en aardig, maar als ik het spel open komt hij met geen gang door het menu heen. De menugeluidjes als je over een keuze heengaat blijven steeds doorratelen, hij reageert na een paar seconden pas op de muis als je ergens op geklikt hebt, wtf is dit? Hoe krijg ik dit goed?

Heb de nieuwste Chipsetdrivers al gedownload en geïnstalleerd (stond in de FAQ van Steam).
pi_31445866
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 13:56 schreef Uddel het volgende:

[..]

Ik ben dus niet de enige die na een nieuwe videokaart (vandaag een week geleden) gelijk NFSU2 ging doen..
ach ja
  zondag 16 oktober 2005 @ 11:32:44 #249
132830 NK5022
www.psptalk.nl
pi_31484627
Ik heb dat probleem ook en ik kan het ook niet vinden. Dat is wel vervelend.
pi_31485588
Hallo,
k heb net FIfa 2006 geinstalleerd en als ik het spel opstart dan worden een paar knoppen vanzelf gebruikt ( )
bij het kiezen van een taal word er automatisch naar links gekozen (dus hetzelfde effect als je naar links zou drukken)
pi_31485597
Wat is er aan de hand en hoe los ik dit dus op?
pi_31485879
oh,
Ik zie net dat er 2 controllers zijn die ik helemaal niet ken
Kan ik die controllers opsporen op een of andere manier?
Bij spelbesturing staat er niks
pi_31488285
Oh ja, trouwens wel handig om erbij te vermelden dat het opgelost is, het Counterstrike probleem..

De videorenderer stond op OpenGL, na hem op D3D gezet te hebben ging het perfect..
pi_31490940
Ik heb het al...
Maar kan iemand ruiken wat Human Interface dingetjes zijn...

zondag 16 oktober 2005 @ 22:51:37 #255
132865 dealordie
Ik ben gewoon coowl
pi_31498740
Gewoon zoeken in windows op de naam van de controllers, dan zou je ze moeten vinden.
http://www.dealordie.nl &lt;-- De coolste Online RPG Wargame van het internet!
pi_31582756
Ik heb een textureprobleem met FEAR.
Overal in het spel zitten en allemaal rare zwarte blokjes die de hele tijd knipperen. Heb een screenshotje gemaakt, maar in het spel ziet het er nog erger uit :/

Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Heb al nieuwe catalyst geinstalleerd, maar dat hielp iig niet.
pi_31659243
Hey!

Ik heb een (korte?) vraag..

Mijn schoonvader heeft eergisteren het spel "Batlestrike: The road to Berlin" gekocht en geprobeerd te installeren. Nou werkt bij hem het intro filmpje wel, maar daarna, als hij wil spelen krijgt hij de volgende melding: "WWII error: Could not create device". Ik heb het vervolgens op mijn PC geprobeerd, welke vrijwel identiek is aan de zijne, alleen is die van hem een half jaar ofzo nieuwer, en daar doet het spel het wel gewoon

Owja, andere spellen zijn ook ineens heel traag.. Zou het misschien iets met de 3D-card te maken kunnen hebben ofzo? Ben nogal een leek op dat gebied..
pi_31805921
scan je computer , maak schoon met ad-aware , nieuwe drivers.

probeer dat is
pi_31895436
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 16:45 schreef Thomas B. het volgende:
Overal in het spel zitten en allemaal rare zwarte blokjes die de hele tijd knipperen. Heb een screenshotje gemaakt, maar in het spel ziet het er nog erger uit :/
[[url=http://img457.imageshack.us/img457/5237/fear0nu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Heb al nieuwe catalyst geinstalleerd, maar dat hielp iig niet.
Ik denk dat je videokaart verouderd is.
pi_31921836
Heb een andere Tread gestart maar nog geen oplossing daar.
Zal hier es m'n probleem posten, hopelijk komt er een oplossing.
Thx bij voorbaat

Heb nog maar juist serious sam 2 gekocht.
Instaleer het zonder problemen, wil het dan opstarten en blijft gewoon op een grijs scherm staan en doet niks meer.
Weet geen raad meer, heb al alle nieuwste drivers geinstaleerd niks helpt
Iemand ook dit probleem of iemand die weet hoe ik het kan oplossen ?

Cruise252
pi_31946314
Ik heb net tony hawk 3 geleend van iemand en het lukt allemaal alleen de controls gaan voor geen meter. Ik kan ze nergens veranderen en als ik die tutorials doe dan is de (O) de 2 en andere doen het weer niet heel vaag. Weet iemand hoe ik dat kan veranderen of wat de werkelijke controls zijn?
  zondag 6 november 2005 @ 19:51:01 #262
107802 Keasis
Sappy pathetic little me.
pi_32033948
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:57 schreef DjDev het volgende:
Ik heb het al...
Maar kan iemand ruiken wat Human Interface dingetjes zijn...

[afbeelding]
Human Interface Devices zijn inputapparatuur. Zoals keyboards en muizen dat zijn. Als iets geinstalleerd wordt onder dat kopje gaat het meestal over een controller, joystick of tekentablet.
  zondag 6 november 2005 @ 19:52:53 #263
107802 Keasis
pi_32034008
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 16:45 schreef Thomas B. het volgende:
[[url=http://img457.imageshack.us/img457/5237/fear0nu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Lijkt op texture corruptie. Gebeurt meestal als de kaart de instructies niet meer kan bijbenen. Te hoge graphic settings, of overclocken kan dit veroorzaken.

Beste kan je dingen als 'bump' mapping en high quality textures uitzetten. Dat zou het kunnen oplossen.
  zondag 6 november 2005 @ 20:01:15 #264
107802 Keasis
pi_32034266
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 10:42 schreef addie84 het volgende:
Hey!

Ik heb een (korte?) vraag..

Mijn schoonvader heeft eergisteren het spel "Batlestrike: The road to Berlin" gekocht en geprobeerd te installeren. Nou werkt bij hem het intro filmpje wel, maar daarna, als hij wil spelen krijgt hij de volgende melding: "WWII error: Could not create device". Ik heb het vervolgens op mijn PC geprobeerd, welke vrijwel identiek is aan de zijne, alleen is die van hem een half jaar ofzo nieuwer, en daar doet het spel het wel gewoon

Owja, andere spellen zijn ook ineens heel traag.. Zou het misschien iets met de 3D-card te maken kunnen hebben ofzo? Ben nogal een leek op dat gebied..
Je zou een mailtje kunnen sturen naar 'support@city-interactive.com' de developer/publsiher

Het lijkt toch iets te zijn met de grafische kaarten. Zorg ervoor dat de drivers up to date zijn en probeer het opnieuw. Lukt het niet post dan de specs van beide pc's.
pi_32348668
Vandaag besloot ik om rollercoaster tycoon (gewoon deel 1) op mijn pc te spelen, Een spel starten kan gewoon, ook het opslaan is geen probleem. Als ik echter terug naar het hoofdmenu wil of een saved game wil laden knalt hij eruit met een foutmelding, meerdere mensen dit probleem met RCT???
Net efkes anges
pi_32396882
En ik heb een probleem met Serious sam 2, het komt trouwens alleen bij filmpjes in de game voor, zoals bijv. die tussenfilmpjes.

Mijn probleem is bij die tussenfilmpjes dat het geluid voor het beeld speeld, dus ik zie sam al wat zeggen en daarna hoor ik pas wat hij zei, dus het geluid komt pas later.

Vaak is het filmpje al afgelopen en dan heb ik niet gehoord waar het allemaal over ging omdat het allemaal zo onregelmatig loopt.. best irritant.

Heb overigen een ATI 9800 Pro 128 MB, AMD 3000+ en 512 MB DDR en een Nforce 2 Abit NF7-s rev. 2 mobo..

Heb de nieuwste patch en heb de nieuwste drivers..

Groeten.
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_32401394
themehospital in xp? ik krijg em niet eens geinstalled
pi_32426152
hepl!
pi_32513626
een kickje..
pi_32554990
BF2 HERSTART PROBLEEM

probleem met o.a. Bf 2 icm alle drivers ná catalyst 5_8
Wie kan helpen? Hoe kan ik zeker zijn dat alle oude catalyst drviers weg zijn?
Om de nieuwe weer te installeren.
There are only 10 types of people in the world :
those who understand binary and those who don't.
pi_32562079
Ja hoi, ik heb gisteren een computerspel uit 1991 gedownload, en als ik em ga spelen komt er toch een tering herrie uit mn computer en loopt ie trager...

als ik van te voren het geluid uitschakel heb je totaal geen problemen... ja je hoort geen geluid... maar ik kan me dus herinneren dat er toch redelijk normale/leuke geluiden bij dat spel hoorden...

pleh!

oja het gaat over het spel Gobliiins
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_32568135
Hey,

Ik ben sinds begin van de week bezig met fm2006 en was begonnen met Anderlecht en op het einde van mijn seizoen kreeg ik net dezelfde foutmelding als _moder8or_ van( topic Football Manager 2006)net achter dat mijn match gedaan was kreeg ik da kader en dan gans zwart en dan kwam je weer op bureaublad??
Hier zie je de foutmelding(fatale foutmelding,...
http://xs.to/xs.php?h=xs55&d=05463&f=blasbl.JPG
Heb match paar keer opnieuw willen spelen steeds zelfste.
Nu ben ik dan maar gisteren begonnen met Chelsea en na een paar uren spelen weer net hetzelfde die stomme foutmelding!!
Kan iemand mij helpen wat ik daar mee moet doen!!??
Zit er fout in de cd mss of in mijn pc??
THX
Greetzz
Poore
pi_32572236

Hallo,

In afwachting tot ik voldoende geld bijeen gespaard heb om COD2 heb ik nog eens COD1 geinstalleerd.

Ik heb echter een probleem, telkens als ik doodgeschoten wordt, blokkeert het spel onheroeppelijk en moest ik telkens de stekker uittrekken en mijn pc opnieuw aansteken voor ik iets kan doen.

Toen ik dit spel een hele tijd geleden speelde had ik dit probleem niet.

Iemand die me kan helpen?
pi_32589450
Echt niemand?
pi_32592953
kheb mijn probleem alweer opgelost, als er meer mensen zijn met dezelfde problemen in Serious Sam 2, probeer dan eens Vsync uit te zetten.

Het loopt nu veel mooier en de filmpjes hebben geen problemen meer!

Greetz
pi_32596917
Kan iemand mij helpen bij het game Football Manager 2006 zie foutmelding hierboven van mij.
THX
Greetz
pi_32599312
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 16:15 schreef Poorter23 het volgende:
Kan iemand mij helpen bij het game Football Manager 2006 zie foutmelding hierboven van mij.
THX
Greetz
hmmm...kijk eens of er een patch oid voor FM2006 beschikbaar is
pi_32599338
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 17:31 schreef wp160366 het volgende:

Hallo,

In afwachting tot ik voldoende geld bijeen gespaard heb om COD2 heb ik nog eens COD1 geinstalleerd.

Ik heb echter een probleem, telkens als ik doodgeschoten wordt, blokkeert het spel onheroeppelijk en moest ik telkens de stekker uittrekken en mijn pc opnieuw aansteken voor ik iets kan doen.

Toen ik dit spel een hele tijd geleden speelde had ik dit probleem niet.

Iemand die me kan helpen?
Al een patch voor COD geprobeert?
En anders installeer je COD een keertje opnieuw.
pi_32599375
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:49 schreef Talietje het volgende:
Ja hoi, ik heb gisteren een computerspel uit 1991 gedownload, en als ik em ga spelen komt er toch een tering herrie uit mn computer en loopt ie trager...

als ik van te voren het geluid uitschakel heb je totaal geen problemen... ja je hoort geen geluid... maar ik kan me dus herinneren dat er toch redelijk normale/leuke geluiden bij dat spel hoorden...

pleh!

oja het gaat over het spel Gobliiins
Welke OS?
Wat voor tering herrie?
Trager? Hoe trager? Loopt je pc trager of loopt het spel trager?
Geluid uitschakelen? Via de opties of via geluidsbeheer?
pi_32599432
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:09 schreef Mattytrix het volgende:
En ik heb een probleem met Serious sam 2, het komt trouwens alleen bij filmpjes in de game voor, zoals bijv. die tussenfilmpjes.

Mijn probleem is bij die tussenfilmpjes dat het geluid voor het beeld speeld, dus ik zie sam al wat zeggen en daarna hoor ik pas wat hij zei, dus het geluid komt pas later.

Vaak is het filmpje al afgelopen en dan heb ik niet gehoord waar het allemaal over ging omdat het allemaal zo onregelmatig loopt.. best irritant.

Heb overigen een ATI 9800 Pro 128 MB, AMD 3000+ en 512 MB DDR en een Nforce 2 Abit NF7-s rev. 2 mobo..

Heb de nieuwste patch en heb de nieuwste drivers..

Groeten.
Je pc en/of Videokaart kan de filmpje niet aan.
Zet je instellingen eens wat lager.
(Ja ik heb ook zo'n soort probleem gehad)
pi_32599436
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vandaag besloot ik om rollercoaster tycoon (gewoon deel 1) op mijn pc te spelen, Een spel starten kan gewoon, ook het opslaan is geen probleem. Als ik echter terug naar het hoofdmenu wil of een saved game wil laden knalt hij eruit met een foutmelding, meerdere mensen dit probleem met RCT???
Bekend probleem bij RCT1.
Ff patchen
pi_32599469
quote:
Op zondag 6 november 2005 19:51 schreef Keasis het volgende:

[..]

Human Interface Devices zijn inputapparatuur. Zoals keyboards en muizen dat zijn. Als iets geinstalleerd wordt onder dat kopje gaat het meestal over een controller, joystick of tekentablet.
Mjah ik weet nog steeds niet wat die dingen waren (alles werkt nog )
En Fifa doet het ook nog
pi_32654336
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:59 schreef DjDev het volgende:

[..]

Al een patch voor COD geprobeert?
En anders installeer je COD een keertje opnieuw.
Beiden al geprobeerd zonder resultaat...

Alvast bedankt voor je hulp!
pi_32654503
quote:
Op maandag 28 november 2005 20:42 schreef wp160366 het volgende:

[..]

Beiden al geprobeerd zonder resultaat...

Alvast bedankt voor je hulp!
Laatste drivers van je Videokaart en Geluidskaart geinstaleerd?
Zet je videoinstellingen eens lager
pi_32682321
quote:
Op maandag 28 november 2005 20:48 schreef DjDev het volgende:

[..]

Laatste drivers van je Videokaart en Geluidskaart geinstaleerd?
Zet je videoinstellingen eens lager
Idd laatste drivers.
Om te testen heb ik alles op het laagste gezet van kwaliteit, en nog steeds hetzelfde probleem (terwijl ik +- 1j geleden alles zonder problemen op zo goed als de hoogste settings kon spelen )

Specs:
PIV @2.66ghz
120gb harddisk 7200rpm
geforce 4 ti 4200 128mb
768mb ram
pi_32688077
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:00 schreef DjDev het volgende:

[..]

Welke OS?
Wat voor tering herrie?
Trager? Hoe trager? Loopt je pc trager of loopt het spel trager?
Geluid uitschakelen? Via de opties of via geluidsbeheer?
OS?

geluiden die bij het spel horen (ik zie mondjes bewegen) wat dus ongelovelijk kut klinkt...
het spel loopt trager, als je geluid uitschakelt loopt het spel gewoon

geluid regel je zo als je op een pictogrammetje klikt in de map, en dan krijg je zo'n menu met spelopties ofzo...
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_32689372
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:13 schreef Talietje het volgende:

[..]

OS?

geluiden die bij het spel horen (ik zie mondjes bewegen) wat dus ongelovelijk kut klinkt...
het spel loopt trager, als je geluid uitschakelt loopt het spel gewoon

geluid regel je zo als je op een pictogrammetje klikt in de map, en dan krijg je zo'n menu met spelopties ofzo...
OS = Operating System (Windows 95,Windows 98,Windows XP etc.)
pi_32760226
hey mensen,
IK heb een PS2 mini en ik wil online spelen. Ik heb alleen een breedband USB-modem, dus dat past niet in het network van mijn PS2. Ik heb dus een crossed network kabel gekocht, in de pc en in de PS2 gedaan en ik wil nu dus de internetverbinding delen. (dat zeiden op de playstation.com). Dan moet je ICS aanmaken om er dus voor te zorgen dat je de verbinding deelt en online kunt. Ik heb al vanalles geprobeerd maar hier loop ik steeds vast, het lukt me gewoon niet!!!
Wie kan mij helpen, aub.....
thnx!,
Patrick
pi_32846401
Ik probeer Hitman Pro 2 op te starten, maar hij geeft steeds aan:

Direct3D: Unable to create device. Try changing resolution or color depth.

Ik heb via configuratiescherm => display => resolutie en colors op alle mogelijke manieren aangepast, maar hij doet niks

Wie kan mij helpen? alvast bedankt
pi_32880230
Ik heb PES 5 geïnstalleerd, maar telkens als ik het spel opstrat krijg ik alleen een groot zwart scherm. Geen idee waar het aan ligt, op internet heb ik niets kunnen vinden. Iemand hier enig idee? DirectX is goed geïnstalleerd.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_32916478
Ik krijg een error als ik aoe2 wil spelen via msn gaming zone ofzo

Ik heb hem net weer uit de kast gehaald (orginele versie), installed etc klik ik op ''to the zone'' moet ik paar patches downloaden, gaat allemaal goed. Ga ik een room binnen staat er ''Cannot locate the game aoe2, install pls and go further''.

HOE KAN IK NU WEER NAAR DE ZONE TOE ALS IK HEM NIET INSTALLED HEB KUT MS!!

Iemand die het probleem kent/weet op te lossen?
  donderdag 8 december 2005 @ 13:28:24 #292
130585 mikey99
Forza Barca!
pi_32916786
als ik red alert 2 wil spelen online, dan ontploffen al mijn gebouwen en eenheden na een 10 seconden....schijtirritant, iemand bekend met dit probleem?
pi_32924499
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:28 schreef mikey99 het volgende:
als ik red alert 2 wil spelen online, dan ontploffen al mijn gebouwen en eenheden na een 10 seconden....schijtirritant, iemand bekend met dit probleem?
Koop het spel
pi_32924517
Btw,
Als ik True Crime:Streets Of LA wil spelen dan crasht het spel na een tijdje
Ik kan ook nergens update oid voor het spel vinden.
Hoe kan ik dit oplossen?
Bvd
pi_32924527
quote:
Op maandag 5 december 2005 21:21 schreef arjanus het volgende:
Ik probeer Hitman Pro 2 op te starten, maar hij geeft steeds aan:

Direct3D: Unable to create device. Try changing resolution or color depth.

Ik heb via configuratiescherm => display => resolutie en colors op alle mogelijke manieren aangepast, maar hij doet niks

Wie kan mij helpen? alvast bedankt
Hitman Pro 2?
  donderdag 8 december 2005 @ 19:44:57 #296
130585 mikey99
Forza Barca!
pi_32925910
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:48 schreef DjDev het volgende:

[..]

Koop het spel
dat heb ik jaren geleden al gedaan.....
zinnig antwoord ook ty....not
  vrijdag 9 december 2005 @ 19:35:16 #297
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_32952213
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:28 schreef mikey99 het volgende:
geen crazy Ivans overal in laten wandelen Nee serieus ik heb geen idee, maar lijkt me wel vet om een keer te zien eigenlijk (niet de hele tijd natuurlijk). Is het bij alle soorten games? (LAN, Skirmish, Campaign etc.)
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_32953621
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:44 schreef mikey99 het volgende:

[..]

dat heb ik jaren geleden al gedaan.....
zinnig antwoord ook ty....not
O?
In Red Alert 2 zit er een speciaal soort beveiliging..
Als het spel niet legaal is ontploft alles na een tijdje
pi_32996218
Kan iemand me vertelllen waarom ik niet in staat ben op via LAN dit spel te spelen met een kameraad van me, terwijl het netwerk elkaars machine gewoon pingt, de XP firewalls uitstaan, geen andere firewalls die aanwezig zijn,,,,,

iemand?

Zwaar frustrerend!

Komt het omdat ik 2 netwerkkaarten in mijn computer heb ; 1 die gebruikt wordt voor de LAN en de ander die gebruikt wordt voor de Internetverbinding...met een switch ertussen

...help
"If God didn't want us to masturbate he would've made our arms shorter"
  maandag 12 december 2005 @ 11:10:22 #300
130585 mikey99
Forza Barca!
pi_33009431
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 20:29 schreef DjDev het volgende:

[..]

O?
In Red Alert 2 zit er een speciaal soort beveiliging..
Als het spel niet legaal is ontploft alles na een tijdje
ga er maar van uit dat ik een officiele versie heb, meteen gekocht toen het spel uit kwam, vandeweek weer gevonden na opruimen van mijn kast, en wilde het online spelen, maar alles ontploft dus......:(
en bij campaign gebeurt het niet, vroeger kon ik skirmish ook gewoon spelen, daar gebeurde het laatst ook bij....
  maandag 12 december 2005 @ 12:01:14 #301
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_33010569
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef Piemol het volgende:
Kan iemand me vertelllen waarom ik niet in staat ben op via LAN dit spel te spelen met een kameraad van me, terwijl het netwerk elkaars machine gewoon pingt, de XP firewalls uitstaan, geen andere firewalls die aanwezig zijn,,,,,

iemand?

Zwaar frustrerend!

Komt het omdat ik 2 netwerkkaarten in mijn computer heb ; 1 die gebruikt wordt voor de LAN en de ander die gebruikt wordt voor de Internetverbinding...met een switch ertussen

...help
Gaat het nu over RA2? in dat geval moet je even kijken naar je netwerk protocollen. De meeste spellen kunnen gewoon over TCP/IP gespeeld worden maar volgens mij moet RA2 over IPX, je moet dus wel beiden je IPX goed hebben ingesteld. Ik hebh hier thuis eerst de IPX settings moeten aanpassen voor ik met meerdere pc's dit spel kon spelen. Je kan zien of je IPX hebt geinstalleerd als je op naar Configuratiescherm => Netwerkverbindingen => de goede netwerkverbinding aanklikken en dan eigenschappen. daar kun je ook protocollen toevoegen als ze er nog niet staan vermeld.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')