hmmm...kijk eens of er een patch oid voor FM2006 beschikbaar isquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:15 schreef Poorter23 het volgende:
Kan iemand mij helpen bij het game Football Manager 2006 zie foutmelding hierboven van mij.
THX
Greetz
Al een patch voor COD geprobeert?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:31 schreef wp160366 het volgende:
Hallo,
In afwachting tot ik voldoende geld bijeen gespaard heb om COD2 heb ik nog eens COD1 geinstalleerd.
Ik heb echter een probleem, telkens als ik doodgeschoten wordt, blokkeert het spel onheroeppelijk en moest ik telkens de stekker uittrekken en mijn pc opnieuw aansteken voor ik iets kan doen.
Toen ik dit spel een hele tijd geleden speelde had ik dit probleem niet.
Iemand die me kan helpen?
Welke OS?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:49 schreef Talietje het volgende:
Ja hoi, ik heb gisteren een computerspel uit 1991 gedownload, en als ik em ga spelen komt er toch een tering herrie uit mn computer en loopt ie trager...
als ik van te voren het geluid uitschakel heb je totaal geen problemen... ja je hoort geen geluid... maar ik kan me dus herinneren dat er toch redelijk normale/leuke geluiden bij dat spel hoorden...
pleh!
oja het gaat over het spel Gobliiins
Je pc en/of Videokaart kan de filmpje niet aan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:09 schreef Mattytrix het volgende:
En ik heb een probleem met Serious sam 2, het komt trouwens alleen bij filmpjes in de game voor, zoals bijv. die tussenfilmpjes.
Mijn probleem is bij die tussenfilmpjes dat het geluid voor het beeld speeld, dus ik zie sam al wat zeggen en daarna hoor ik pas wat hij zei, dus het geluid komt pas later.
Vaak is het filmpje al afgelopen en dan heb ik niet gehoord waar het allemaal over ging omdat het allemaal zo onregelmatig loopt.. best irritant.
Heb overigen een ATI 9800 Pro 128 MB, AMD 3000+ en 512 MB DDR en een Nforce 2 Abit NF7-s rev. 2 mobo..
Heb de nieuwste patch en heb de nieuwste drivers..
Groeten.
Bekend probleem bij RCT1.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vandaag besloot ik om rollercoaster tycoon (gewoon deel 1) op mijn pc te spelen, Een spel starten kan gewoon, ook het opslaan is geen probleem. Als ik echter terug naar het hoofdmenu wil of een saved game wil laden knalt hij eruit met een foutmelding, meerdere mensen dit probleem met RCT???
Mjah ik weet nog steeds niet wat die dingen waren (alles werkt nogquote:Op zondag 6 november 2005 19:51 schreef Keasis het volgende:
[..]
Human Interface Devices zijn inputapparatuur. Zoals keyboards en muizen dat zijn. Als iets geinstalleerd wordt onder dat kopje gaat het meestal over een controller, joystick of tekentablet.
Beiden al geprobeerd zonder resultaat...quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:59 schreef DjDev het volgende:
[..]
Al een patch voor COD geprobeert?
En anders installeer je COD een keertje opnieuw.
Laatste drivers van je Videokaart en Geluidskaart geinstaleerd?quote:Op maandag 28 november 2005 20:42 schreef wp160366 het volgende:
[..]
Beiden al geprobeerd zonder resultaat...
Alvast bedankt voor je hulp!
Idd laatste drivers.quote:Op maandag 28 november 2005 20:48 schreef DjDev het volgende:
[..]
Laatste drivers van je Videokaart en Geluidskaart geinstaleerd?
Zet je videoinstellingen eens lager
OS?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:00 schreef DjDev het volgende:
[..]
Welke OS?
Wat voor tering herrie?
Trager? Hoe trager? Loopt je pc trager of loopt het spel trager?
Geluid uitschakelen? Via de opties of via geluidsbeheer?
OS = Operating System (Windows 95,Windows 98,Windows XP etc.)quote:Op woensdag 30 november 2005 02:13 schreef Talietje het volgende:
[..]
OS?
geluiden die bij het spel horen (ik zie mondjes bewegen) wat dus ongelovelijk kut klinkt...
het spel loopt trager, als je geluid uitschakelt loopt het spel gewoon
geluid regel je zo als je op een pictogrammetje klikt in de map, en dan krijg je zo'n menu met spelopties ofzo...
Koop het spelquote:Op donderdag 8 december 2005 13:28 schreef mikey99 het volgende:
als ik red alert 2 wil spelen online, dan ontploffen al mijn gebouwen en eenheden na een 10 seconden....schijtirritant, iemand bekend met dit probleem?
Hitman Pro 2?quote:Op maandag 5 december 2005 21:21 schreef arjanus het volgende:
Ik probeer Hitman Pro 2 op te starten, maar hij geeft steeds aan:
Direct3D: Unable to create device. Try changing resolution or color depth.
Ik heb via configuratiescherm => display => resolutie en colors op alle mogelijke manieren aangepast, maar hij doet niks
Wie kan mij helpen? alvast bedankt![]()
geen crazy Ivans overal in laten wandelenquote:Op donderdag 8 december 2005 13:28 schreef mikey99 het volgende:
als ik red alert 2 wil spelen online, dan ontploffen al mijn gebouwen en eenheden na een 10 seconden....schijtirritant, iemand bekend met dit probleem?
O?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:44 schreef mikey99 het volgende:
[..]
dat heb ik jaren geleden al gedaan.....
zinnig antwoord ookty....not
![]()
ga er maar van uit dat ik een officiele versie heb, meteen gekocht toen het spel uit kwam, vandeweek weer gevonden na opruimen van mijn kast, en wilde het online spelen, maar alles ontploft dus......:(quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:29 schreef DjDev het volgende:
[..]
O?
In Red Alert 2 zit er een speciaal soort beveiliging..
Als het spel niet legaal is ontploft alles na een tijdje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |