nouja dat windows xp helemaal NIET compatibel is... die opties helpen voor geen meter.. het spijt ik heb dat probleem ook maarja enige wat je kan doen is een lekkere dual boot aanmakenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:59 schreef Sickert het volgende:
vandaag wilde ik red alert 2 weer eens gaan spelen laatste keer dat ik het speelde was met win98.. nu heb ik dus xp en je raad het al het spel start niet op... ik zie alleen het red alert 2 scherm en dan word mn beeld zwart en valt het weer terug op mn desktopheb alle compatibiliteits instellingen al gehad en al meerdere keren opnieuw geinstaleerd...
waar kan dit aan liggen?
denk dat ik dat maar ga doen..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:24 schreef blue-102 het volgende:
[..]
nouja dat windows xp helemaal NIET compatibel is... die opties helpen voor geen meter.. het spijt ik heb dat probleem ook maarja enige wat je kan doen is een lekkere dual boot aanmaken![]()
![]()
dat is raar..want heb 3 dagen terug nog c&c red alert 2 gespeelt opquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:24 schreef blue-102 het volgende:
[..]
nouja dat windows xp helemaal NIET compatibel is... die opties helpen voor geen meter.. het spijt ik heb dat probleem ook maarja enige wat je kan doen is een lekkere dual boot aanmaken![]()
![]()
Dan moet je even een crack vinden op internet!quote:Op zondag 19 juni 2005 15:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik heb een probleem met Battlefield 1942, als ik hem speel zonder patch zie ik een paar dingen in het menu en in de HUD niet, en met de 1.6 patch start ie nieteens meer op. Ik heb een warez versie omdat ik mijn CD's helaas al een jaar kwijt ben ofzo maar ik heb wel de CD key bewaart.
Ik heb een AMD 64 1,35 Ghz , 640 MB Geheugen en een Geforce 2 MX. Kheb de laatste sound card drivers, laatste video kaart drivers en laatste direct x. Met die 1.6 patch krijg ik zwart scherm en crashed ie terug naar desktop.
wat voor crack? No-CD crack heb ik al hoorquote:Op zondag 26 juni 2005 11:12 schreef freiss het volgende:
[..]
Dan moet je even een crack vinden op internet!
Vermoedelijk corrupte CD. Of CD-ROM speler doet raar. Probeer ander computer, zou ik zeggen. Als ie het daar doet, dan ligt het niet aan CD-ROM speler. En anders telefoonnummer in handleiding van splinter cell bellen. Meestal sturen ze een nieuw exemplaar op.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:50 schreef Sjoe538 het volgende:
Goed, Ik heb een LCD scherm besteld, en vandaag kreeg ik m binnen![]()
Splintercell Chaos Theory kreeg ik hier gratis.. ja gratis, bij.
Legale versie enzo, met cd key blabla..
Nu ik het spel wil instaleren krijg ik de volgende error:
[afbeelding]
Hoe los ik dit op
![]()
Ben er inmiddels achter gekomen, je moet in de call of duty map bij ../UO en ../main bestand Amberville.pk3 verwijderen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:26 schreef Syd het volgende:
Mensen ik heb een probleem met CALL OF DUTY UO muliplay.
Als ik in een server kom waar de gun FG42 is toegestaan dan zie ik niet de personen die dan zo;n ding hebben.
SNappen jullie?
dit is heel irritant want zo kan ik moeilijk diegene raken
Kan iemand mij helpen ??
ohjha ik heb al geprobeerd wat .pk3 files van de fg42 in me main folder te doen maar dat helpt ook niet
ik hoop dat iemand een oplossing weet
als je via de ingame browser registreert dan kun je als je een op een server connect je cdkey invoegen geloof ik..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:05 schreef Ireth het volgende:
Kheb misschien een erg domme vraag.. maarre...![]()
We hebben het spel Far Cry (PC) en nu willen we online spelen maar kunnen we geen verbinding maken met UBI Soft, wel een account aangemaakt bij UBI Soft en op de site van UBI Soft kunnen we daarmee inloggen, maar in het spel kunnen we er niet mee inloggen, dan geeft ie aan dat de inlognaam niet correct is.
Ook zit er bij FarCry een cd key, maarre.... waar moet dat in hemelsnaam ingevoerd worden? Heb er tijdens de installatie geen vraag over gehad en kan het nu nergens ontdekken?
Hangt het inloggen soms samen met die nog niet ingevoerde cd key?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |