abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26949369
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 23:06 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
heb een probleem,wil Jagged Alliance 2 weer eens instaleren
en dan krijg ik deze error (WinXp SP2)

http://img8.imagevenue.com/img.php?loc=loc46&image=9fe_help!.JPG

wie kan mij helpen
Ja dat is gewoon heel erg matig, een maat van me had dat ook. Hij heeft nu engels en nederlands door elkaar enzo,(tevens de uitbreiding) je doet er ook heel weinig aan behalve misschien win98 op je pc te zetten. Heb ik ook een keer gedaan om spellen te spelen.(want dat compatibility idee van hun werkt NIET)

Je kan proberen om een andere versie te downen en dan nog een keer te proberen met je orginele cd..
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:58:17 #152
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_26977377
Beyond good and evil , het spel slaat heel vaak vast (meestal crasht de pc ook volledig)

ubisoft heeft er een patch voor deze heb ik ook al geinstalleerd maar dat helpt niet.
ik heb win. xp, iemand dit probleem ook en/of daar een oplossing voor???
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_27009459
Ik heb een probleem met brother in arms.
Wat raar is dat het spel niet vraagt naar de key code als ik het spel installeer.
Als het spel geinstalleerd is, start ik het spel op.
Ik zie dan na een korte ubisoft intro een zwart scherm.
Na dat ik een paar keer op enter druk krijg ik een laadscherm.
De rode laad balk blijft hangen aan het einde.
Het spel hoor ik dan op de achtergrond draaien.
De computer voldoet aan de specs.
Er zit een gforce 3 kaart in. Terwijl er op de cd staat dat het spel op gforce 3 runt.
In de manual staat alleen gforce 4 (met uitzondering van mx)
Weet iemand wat het probleem is?
Heb al 2e cd geruild.
pi_27021137
Hey Mensen. Ik heb een Vraag.
als ik jedi academy online speel geeft die na een tijdje een fout aan.
kijk zelf maar.

Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Alvast bedankt
pi_27023230
iemand?
pi_27042518
Het is volgens mij gewoon een install error, er is dan iets fout gegaan (dus gewoon opnieuw installen)
Of iets wat erger is , er zit een bad sector op je schijf. Voor de rest kan ik je nergens mee helpen.
  maandag 16 mei 2005 @ 15:37:04 #157
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_27054627
XIII werkt niet mee.

Ben je fijn aan het spelen, vraagt het spel om CD4, die prop je erin, herkent hij hem niet.

Iemand enig idee hoe dat kan? Ik heb de patch van Ubisoft al geinstalleerd.

PS: dat is dus als je in de onderzeeer afdaalt en een nieuw level gaat laden.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_27160376
wil net americas army installeren.
een GRATIS internet multiplayer game.
krijg iedere keer de volgende foutmelding;
...is geen geldige win32...
hoe los ik dit op?
pi_27223711
Goedenavond,

Ik heb t spel condition zero al tijden, sinds vorige week zaterdag ( en ervoor had ik gewoon normale pings rond de 20-30 sinds ik dus de nieuwe modem van @home (telefoon aansluiting) erop heb geinstalleerd doet dus cz en cs en nog meerdere games raar tijdens t online gamen.

nu krijg ik constant 70-180 ping met "loss" van 5

als ik pingtest doe dan geeft de site aan: 500kb download 50 upload en 60ms(!)
60ms is inderdaad aan de hoge kant... maar ik heb geen idee hoe ik die 60ms naar 10-15 ms zou kunnen brengen? ( nix mis met me pc, ed, heb eventueel al spy ware killers gedraaid, configs nagecheckt, defragmentatie e.d. gedaan... snap er helemaal nix meer van

Ik heb nu zo een modem waarop een telefoon kan aangesloten worden en daarop is een router aangesloten. ( misschien dat t hier aan ligt?) maar ik zou graag hulp willen hebben... want ik kom er niet meer uit....

alvast bedankt, weasel
I pwn u!
pi_27322388
Kan zijn dat het iets te maken heeft met poorten openzetter (Forwarding) in je router. Kijk anders even hier of hier
pi_27467323
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:20 schreef numero_uno het volgende:
Ik heb iets raars met mijn x-box. Als ik Fable er in mik dan wil ik graag die irritante reclame voorfilmpjes skippen. Maar als ik op start druk om door te gaan dan gaat dat niet en moet ik dus al die rotzooi doorkijken om vervolgens erachter te komen dat bij 'press start to continue' het ook al niet doet .
Bij Full Spectrum Warrior heb ik er echter geen last van. Iemand advies?
Die DVD ff schoonboenen.
pi_27479758
ik heb de orginele warcraft III en die wil ik op mn ibook zetten. alleen geeft hij maar een icoontje weer op de desktop als ik de cd erin prop met de volgende files/folders:

autoplay.exe
autorun.inf
directX (Folder)
install.exe
Movies (F)
setup.mpq
support (F)
trailers (F)
war3.ico
war3.mpq
warcraftIIImanual.pdf

ikhet spel is osx compatible, dus ik snap niet waar het probleem zit??
pi_27535443
Probleempje met Riven.

Speel geïnstalleerd vanaf disk 1.
Geen probleem, alles lijkt te lukken.
Dan kom ik bij het menu.
Klik op Play.
Menu gaat weg…..ik denk hij gaat laden…… maar niks.
Zie gewoon m’n bureaublad en er gebeurt verder niks.

Al geprobeerd opnieuw te installeren, helpt niet.
Opnieuw opstarten helpt niet.
Spelen vanaf disk 1 of 2 helpt niet.

Zou het kunnen dat een spel niet werkt omdat er staat voor Windows 95/98, terwijl ik XP heb?

HUH?

(Als ik voor vanmiddag geen antwoord heb, ga ik ‘m toch maar ruilen voor een ander spel. Iemand nog goeie tips?)
pi_27542347
Kon hem net niet ruilen, want ze bleken me gister geen bonnetje gegeven te hebben.
Maar ja, was ook maar 7 Euro. Volgens de support van Ubisoft garanderen ze niet dat ie het doet op XP.

Iemand spel ruilen?
pi_27542556
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:34 schreef Forumpi het volgende:
Kon hem net niet ruilen, want ze bleken me gister geen bonnetje gegeven te hebben.
Maar ja, was ook maar 7 Euro. Volgens de support van Ubisoft garanderen ze niet dat ie het doet op XP.

Iemand spel ruilen?
Ruilen.. hmm nee... Hebben ja
pi_27546464
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:40 schreef blue-102 het volgende:

[..]

Ruilen.. hmm nee... Hebben ja
Ja, weet je hoe duur dat spel is? 7 Euro!!!
  donderdag 2 juni 2005 @ 21:21:30 #167
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_27589450
Heb zojuist in de winkel het spel Fifa 2005 gekocht. Als ik het spel na installatie wil spelen krijg ik de volgende melding: CD?DVD emulation software detected please enable this software. Als ik het goed begrijp is het spel dus in conflict met Nero o.i.d. Iemand een idee hoe ik het spel toch kan spelen zonder Nero te verwijderen?
Net efkes anges
pi_27638395
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 21:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
Heb zojuist in de winkel het spel Fifa 2005 gekocht. Als ik het spel na installatie wil spelen krijg ik de volgende melding: CD?DVD emulation software detected please enable this software. Als ik het goed begrijp is het spel dus in conflict met Nero o.i.d. Iemand een idee hoe ik het spel toch kan spelen zonder Nero te verwijderen?
Zover ik weet is dat alleen bij programma's als Alcohol 120% en Daemon Tools en niet bij Nero.
  zondag 5 juni 2005 @ 17:16:43 #169
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27649236
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:48 schreef Kevin1Bravo het volgende:

[..]

Zover ik weet is dat alleen bij programma's als Alcohol 120% en Daemon Tools en niet bij Nero.
volgens mij was er laatst wel een rel om nero met EA, zeker weet ik et niet,
tis iig belachelijk dat je geen deamon tools of alcohol erop mag hebben, ze gaan er gelijk van uit dat je het voor downloaden gebruikt, kan ook voor CD behoud zijn
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_27656881
Ik heb een tijdje terug goedkoop een Nintendo RGB kabel gekocht voor m'n Gamecube, zo eentje:

Deze doet het perfect op m'n Gamecube, als ik hem op m'n N64 aansluit krijg ik echter alleen geluid
Die N64 doet het wel als ik de composietkabel gebruik (die met drie tulpplugjes), weet iemand hoe dat kan
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  woensdag 8 juni 2005 @ 05:28:54 #171
122100 Bulletstar
bulletstar.net
pi_27731072
ik hbe gta sa op de xbox, maar hij wilt niet opstarten.. hij blijft bij het begin scherm..
[img]http://card.mygamercard.net/NL/marble/teal/Exploit22.png[/img]
pi_27746818
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 05:28 schreef Bulletstar het volgende:
ik hbe gta sa op de xbox, maar hij wilt niet opstarten.. hij blijft bij het begin scherm..
Origineel spel kopen is de enige optie denk ik
  vrijdag 10 juni 2005 @ 21:01:47 #173
22683 MaHawK
M'n bureaustoel is verrot
pi_27817697
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:39 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb een tijdje terug goedkoop een Nintendo RGB kabel gekocht voor m'n Gamecube, zo eentje:
[afbeelding]

Deze doet het perfect op m'n Gamecube, als ik hem op m'n N64 aansluit krijg ik echter alleen geluid
Die N64 doet het wel als ik de composietkabel gebruik (die met drie tulpplugjes), weet iemand hoe dat kan
Waarschijnlijk zit die audio lineout anders op de N64 of heeft de aansluiting op de N64 minder gebruikte pins die bij gebruik van de scartlead wel noodzakelijk zijn.
pi_27851353
Hey mensen,

Ik heb laatst dit spel er weer opgezet omdat ik nieuwe hardware heb en het eindelijk goed draait, maar ik zit toch met een probleem. Het spel reageert veel te traag op mijn invoer. Zelfs in het menu al. Als ik naar rechts druk, reageert hij pas een halve seconde later. Dit had ik eerst niet? Bekend probleem of?

Hij reageert pas goed als ik het detailniveau op zijn laagst zet. Het spel loopt op zich perfect qua fps, maar als ik steeds moet wachten als ik stuur, is dat toch vervelend.

Verder heb ik alle nieuwste drivers enzo.

Athlon 2800+
GF4 Ti4400
512 MB
pi_27857404
Gezien dit topic door een mod genaamd Stinknek dichtgemieterd is terwijl ie de TT niet gelezen heeft, iemand tips?

[RA2/Yuri] Hoe TCP lan server /alt. online play?
pi_27864248
Hoi, bij GTA San Andreas op het moment dat ik in game zit, rent dat mannetje de kant van de muis op.. ook als ik geen knoppen indruk en de muis niet aan heb.. steer with mouse staat uit, dus dat kan het niet zijn.. Weet iemand hoe dat komt, en wat ik er aan doen?
pi_28029042
vandaag wilde ik red alert 2 weer eens gaan spelen laatste keer dat ik het speelde was met win98.. nu heb ik dus xp en je raad het al het spel start niet op... ik zie alleen het red alert 2 scherm en dan word mn beeld zwart en valt het weer terug op mn desktop heb alle compatibiliteits instellingen al gehad en al meerdere keren opnieuw geinstaleerd...
waar kan dit aan liggen?
Narf!
pi_28040166
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 20:59 schreef Sickert het volgende:
vandaag wilde ik red alert 2 weer eens gaan spelen laatste keer dat ik het speelde was met win98.. nu heb ik dus xp en je raad het al het spel start niet op... ik zie alleen het red alert 2 scherm en dan word mn beeld zwart en valt het weer terug op mn desktop heb alle compatibiliteits instellingen al gehad en al meerdere keren opnieuw geinstaleerd...
waar kan dit aan liggen?
nouja dat windows xp helemaal NIET compatibel is... die opties helpen voor geen meter.. het spijt ik heb dat probleem ook maarja enige wat je kan doen is een lekkere dual boot aanmaken
pi_28042319
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:24 schreef blue-102 het volgende:

[..]

nouja dat windows xp helemaal NIET compatibel is... die opties helpen voor geen meter.. het spijt ik heb dat probleem ook maarja enige wat je kan doen is een lekkere dual boot aanmaken
denk dat ik dat maar ga doen..

alleen het vage is bij kennisen van mij doet ie het wel op win xp.... echt vaag
Narf!
pi_28064650
Ik heb een probleem met Battlefield 1942, als ik hem speel zonder patch zie ik een paar dingen in het menu en in de HUD niet, en met de 1.6 patch start ie nieteens meer op. Ik heb een warez versie omdat ik mijn CD's helaas al een jaar kwijt ben ofzo maar ik heb wel de CD key bewaart.

Ik heb een AMD 64 1,35 Ghz , 640 MB Geheugen en een Geforce 2 MX. Kheb de laatste sound card drivers, laatste video kaart drivers en laatste direct x. Met die 1.6 patch krijg ik zwart scherm en crashed ie terug naar desktop.
pi_28181884
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:24 schreef blue-102 het volgende:

[..]

dat is raar..want heb 3 dagen terug nog c&c red alert 2 gespeelt op

XP sp 2 , dus iets klopt er niet
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 26 juni 2005 @ 11:12:52 #182
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_28244297
quote:
Op zondag 19 juni 2005 15:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik heb een probleem met Battlefield 1942, als ik hem speel zonder patch zie ik een paar dingen in het menu en in de HUD niet, en met de 1.6 patch start ie nieteens meer op. Ik heb een warez versie omdat ik mijn CD's helaas al een jaar kwijt ben ofzo maar ik heb wel de CD key bewaart.

Ik heb een AMD 64 1,35 Ghz , 640 MB Geheugen en een Geforce 2 MX. Kheb de laatste sound card drivers, laatste video kaart drivers en laatste direct x. Met die 1.6 patch krijg ik zwart scherm en crashed ie terug naar desktop.
Dan moet je even een crack vinden op internet!
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_28248532
quote:
Op zondag 26 juni 2005 11:12 schreef freiss het volgende:

[..]

Dan moet je even een crack vinden op internet!
wat voor crack? No-CD crack heb ik al hoor
pi_28249360
ah ik had dus een 1.6b no-cd crack nodig.

Nu heb ik alleen een ander probleem ik zie in het menu de tekst niet, en in game als ik op TAB druk zie ik de namen en scoren niet. Geloof dat meer mensen dit hebben dus het zal niet aan de warez versie liggen..iemand een idee ?
pi_28269522
Goed, Ik heb een LCD scherm besteld, en vandaag kreeg ik m binnen

Splintercell Chaos Theory kreeg ik hier gratis.. ja gratis, bij.
Legale versie enzo, met cd key blabla..

Nu ik het spel wil instaleren krijg ik de volgende error:

Hoe los ik dit op

woensdag 29 juni 2005 @ 00:06:24 #186
35908 rainmaker2k
Hail to the great Yuri
pi_28322887
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:50 schreef Sjoe538 het volgende:
Goed, Ik heb een LCD scherm besteld, en vandaag kreeg ik m binnen

Splintercell Chaos Theory kreeg ik hier gratis.. ja gratis, bij.
Legale versie enzo, met cd key blabla..

Nu ik het spel wil instaleren krijg ik de volgende error:

[afbeelding]

Hoe los ik dit op

Vermoedelijk corrupte CD. Of CD-ROM speler doet raar. Probeer ander computer, zou ik zeggen. Als ie het daar doet, dan ligt het niet aan CD-ROM speler. En anders telefoonnummer in handleiding van splinter cell bellen. Meestal sturen ze een nieuw exemplaar op.
pi_28483085
Probleem hier met GTR.
De pc start soms na een tijdje zonder enige waarschuwing opnieuw op. Als hij dat niet doet dan krijg ik wel een foutmelding dat er een fout is opgetreden en dat het spel afgesloten moet worden. Ik kan dus nooit langer dan een kwartier spelen
Iemand enig idee wat het kan zijn?
pi_28503927
Mensen ik heb een probleem met CALL OF DUTY UO muliplay.

Als ik in een server kom waar de gun FG42 is toegestaan dan zie ik niet de personen die dan zo;n ding hebben.
SNappen jullie?

dit is heel irritant want zo kan ik moeilijk diegene raken

Kan iemand mij helpen ??

ohjha ik heb al geprobeerd wat .pk3 files van de fg42 in me main folder te doen maar dat helpt ook niet

ik hoop dat iemand een oplossing weet
  dinsdag 12 juli 2005 @ 02:00:56 #189
101852 kokos
mividaloca
pi_28725933
Ja sjonge jonge, koop je weer eens een game doettie het niet eens .

Het gaat om Commandos 3 . Als ik hem opstart krijg ik geen beeld? Iemand?
Ik heb wel geluid, ik kan ook door het menu heen klikken, beetje gokken. Maar als de missie begint, tenminste als die Duitser begint te praten heb ik nog steeds alleen geluid?
Moet ik ergens me videokaart updaten?

[ Bericht 33% gewijzigd door kokos op 12-07-2005 02:06:12 ]
Viva los Vatos Locos
pi_28732242
waarschijnelijk wel, welke videokaart heb je ? nvidia?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:02:51 #191
101852 kokos
mividaloca
pi_28732447
Waar kon ik dat ook al weer zien
Viva los Vatos Locos
pi_28744493
euh via XP wat ik weet , ---> rechtermuisknop op bureaublad ---> eigenschappen ---> "tabblad" instellingen.

en dan zie je het staan net boven beeldschermresolutie

of naar apparaatbeheer gaan.
rechtermuisknop op 'deze computer' ---> Beherern ---> apparaatbeheer --->> en dan aan de rechterkant onder Beeldschermadapters

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2005 18:11:55 ]
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:01:23 #193
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_28796054
Syd, ik heb momenteel ook problemen met mijn drivers en ik weet ook niet zeker wat mijn videokaart is.
Ik heb XP maar jouw twee manieren om het op te zoeken werken bij mij niet; boven de beeldschermresolutie staat niets en onder apparaatbeheer staat geen beeldschermadapter.

Wat is er mis
pi_28802382
hmmz apart , misschien omdat je Home edtion hebt ? ik heb namelijk PRO.

Enigste oplossing wat ik weet is dan de kast openschroeven en kijken op de videokaart welke het is.

http://www.driverguide.com/

hier kun je veel drivers vinden van zowat alle merken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2005 15:00:11 ]
  zaterdag 16 juli 2005 @ 00:05:51 #195
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_28847095
Kheb misschien een erg domme vraag.. maarre...

We hebben het spel Far Cry (PC) en nu willen we online spelen maar kunnen we geen verbinding maken met UBI Soft, wel een account aangemaakt bij UBI Soft en op de site van UBI Soft kunnen we daarmee inloggen, maar in het spel kunnen we er niet mee inloggen, dan geeft ie aan dat de inlognaam niet correct is.

Ook zit er bij FarCry een cd key, maarre.... waar moet dat in hemelsnaam ingevoerd worden? Heb er tijdens de installatie geen vraag over gehad en kan het nu nergens ontdekken?

Hangt het inloggen soms samen met die nog niet ingevoerde cd key?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_28857005
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:26 schreef Syd het volgende:
Mensen ik heb een probleem met CALL OF DUTY UO muliplay.

Als ik in een server kom waar de gun FG42 is toegestaan dan zie ik niet de personen die dan zo;n ding hebben.
SNappen jullie?

dit is heel irritant want zo kan ik moeilijk diegene raken

Kan iemand mij helpen ??

ohjha ik heb al geprobeerd wat .pk3 files van de fg42 in me main folder te doen maar dat helpt ook niet

ik hoop dat iemand een oplossing weet
Ben er inmiddels achter gekomen, je moet in de call of duty map bij ../UO en ../main bestand Amberville.pk3 verwijderen.

en dan doet de FG42 weer
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:04:01 #197
101852 kokos
mividaloca
pi_29070647
CONNECT 3D RADEON 9600 Series 128MB . ( is dit trouwens wat?)

Gta start opeens niet meer op ? Als ik op de snelkoppeling druk gebeurt er gewoon niks, nog niet eens een zwart scherm. Het ligt niet aan de .ink want de .exe doet het ook niet
Viva los Vatos Locos
pi_29072114
zoek ff op www.google.nl naar : RADEON 9600 Series drivers

meestal de eerste paar hits staan de driver wel

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2005 22:28:38 ]
  zondag 24 juli 2005 @ 18:04:50 #199
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_29089885
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 00:05 schreef Ireth het volgende:
Kheb misschien een erg domme vraag.. maarre...

We hebben het spel Far Cry (PC) en nu willen we online spelen maar kunnen we geen verbinding maken met UBI Soft, wel een account aangemaakt bij UBI Soft en op de site van UBI Soft kunnen we daarmee inloggen, maar in het spel kunnen we er niet mee inloggen, dan geeft ie aan dat de inlognaam niet correct is.

Ook zit er bij FarCry een cd key, maarre.... waar moet dat in hemelsnaam ingevoerd worden? Heb er tijdens de installatie geen vraag over gehad en kan het nu nergens ontdekken?

Hangt het inloggen soms samen met die nog niet ingevoerde cd key?
als je via de ingame browser registreert dan kun je als je een op een server connect je cdkey invoegen geloof ik..
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_29094536
err=7 bij guild wars
hoe los ik dit op?
google verteld het mij niet en got ook niet
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')