abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 december 2004 @ 21:52:05 #76
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_24243148
Hallo,

Als het zoontje van mijn vriend probeert om op de PC The Matrix te installeren, krijgt hij de volgende melding:

"Er bevindt zich een onjuist volume in het station. Plaats volume ETM - C-1 in Station E".

Aangezien dit spel uit vier discs bestaat, heb ik het vage vermoeden dat de verkeerde disc erin zit, maar dat schijnt niet zo te zijn.

Kan iemand mijn vermoeden bevestigen of anderszins zeggen wat we fout doen? Alvast bedankt!
Smell the flowers while you can....
pi_24244105
klinkt als een illegaal exemplaar waar de copyprotection niet van gekraakt is.

Dat, of natuurlijk een flinke kras op de CD.
Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
  dinsdag 28 december 2004 @ 19:11:48 #78
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_24259789
quote:
Op maandag 27 december 2004 22:33 schreef MrJonez het volgende:
klinkt als een illegaal exemplaar waar de copyprotection niet van gekraakt is.

Dat, of natuurlijk een flinke kras op de CD.
Nee, het is geen illegaal exemplaar, gewoon de officiële versie uit de winkel. Er zit ook geen kras op de CD.

Nog meer ideeen?
Smell the flowers while you can....
pi_24272079
Stof op je CD ROM speler lens? Jas er eens zo'n schoonmaak ceedeetje doorheen, kan sowieso nooit kwaad. Of anders een fout geconfigureerde speler.

Maar in beide gevallen zou je, in principe, met meerdere CD's problemen moeten hebben. Is dat niet het geval, dan lijklt me de CD gewoon rot, en zou je hem, zonder problemen, moeten kunnen omruilen waar je hem gekocht hebt.
Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
pi_24378801
Hallo!

Ik heb 'n probleem...
Graag wil ik oude DOSgames spelen op mijn computer met Windows XP.
Ik wilde het spel 'Wolfenstein 3d spelen'

Ik heb het volgende al geprobeerd:
Bij Eigenschappen en daarna 'Compatibalieit' heb ik Windows 95 ingesteld....Toen deed hij het niet.

Toen heb ik een nieuwe DOSbox gedownload (versie 1.12)

Ook heb ik nog de firewall uitgeschakeld...
Dit alles hielp niks!

Op een ander prikbord heb ik dit advies gekregen:
---------------------------------------------------------------------------------------
"had ik ook een keer met iets anders....zoek op je computer naar autoexec.nt --> rechtermuisknop ---> kopieren. Dan naar C:/Windows/System32/ en daar rechtermuisknop --> plakken

succes :p"
----------------------------------------------------------------------------------------

Ikzelf weet niet of dit zo'n goed idee is, als je met Windows/System32 gaat rommelen.

Als ik het exe. bestandje opstart dan blijft hij steeds dezelfde foutmelding geven:

C:/Spellen/WOLFEN~1/DEICE.EXE
C:/WINDOWS/SYSTEM32/AUTOEXEC.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies Sluiten op de toepassinge af te sluiten.

Wie kan mij helpen?

Groetjes xx Sylvie
pi_24379339
hier kan je een werkende versie van wolfenstein 3d downloaden. Bij mij doet hij het onder xp, alleen heb ik geen geluid (maarja, dat was toch niet zo goed).

http://takegame.com/shooter/htm/wolfenstein.htm

Ik heb trouwens geen dosbox ofzo gedownload. Misschien geeft dat wel de problemen. Maar met bovenstaande link moet het werken.

Gewoon dubbelklikken op de .exe , niet iets in compabiliteitsmodus ofzo veranderen.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 16:10:49 #82
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24393555
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:15 schreef Sylvie2612 het volgende:
Hallo!

Ik heb 'n probleem...
Graag wil ik oude DOSgames spelen op mijn computer met Windows XP.
Ik wilde het spel 'Wolfenstein 3d spelen'

Ik heb het volgende al geprobeerd:
Bij Eigenschappen en daarna 'Compatibalieit' heb ik Windows 95 ingesteld....Toen deed hij het niet.

Toen heb ik een nieuwe DOSbox gedownload (versie 1.12)

Ook heb ik nog de firewall uitgeschakeld...
Dit alles hielp niks!

Op een ander prikbord heb ik dit advies gekregen:
---------------------------------------------------------------------------------------
"had ik ook een keer met iets anders....zoek op je computer naar autoexec.nt --> rechtermuisknop ---> kopieren. Dan naar C:/Windows/System32/ en daar rechtermuisknop --> plakken

succes :p"
----------------------------------------------------------------------------------------

Ikzelf weet niet of dit zo'n goed idee is, als je met Windows/System32 gaat rommelen.

Als ik het exe. bestandje opstart dan blijft hij steeds dezelfde foutmelding geven:

C:/Spellen/WOLFEN~1/DEICE.EXE
C:/WINDOWS/SYSTEM32/AUTOEXEC.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies Sluiten op de toepassinge af te sluiten.

Wie kan mij helpen?

Groetjes xx Sylvie
Probeer maar rustig die optie met autoexec.nt
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_24437666
quote:
Op donderdag 23 december 2004 18:30 schreef washandje het volgende:
Ok ik ga hier ook maar eens mijn probleem zetten, want ik word er zo langzamerhand echt helemaal knettergek van.
Ik heb Half-Life 2 gekocht, allemaal leuk, maar als ik CS:S probeer te spelen heb ik een latency van 300+. Ik zit gewoon op een 2mbit lijn, en er staan geen andere programma's aan die het internet gebruiken. Ik heb ff die tests op speedtest.nl gedaan, maar daar blijft ie vast zitten bij de ping test en na 5 minuten of meer zegt ie dan dat de ping niet beschikbaar is :/
Iemand een idee waar dit aan ligt of hoe ik dit op kan lossen?
Probeer eens in je dosbox : PING www.speedtest.nl -t en kijk of er geen timeouts optreden. Indien dat geval, moet je de kabels eens nakijken. Alles in orde? Kijk eens of de provider problemen heeft.?

Zo niet, dan kan je proberen in CS S het volgende in je console uitvoeren.
De console kun je in het spel zelf aanzetten bij Options.
Voor kabel/adsl heb ik het volgende vastgesteld voor CS Source waardoor ik een ping van 5 ms kreeg!.

RATE 25000
CL_CMDRATE 10
CL_UPDATERATE 30

Om te zien of je inderdaad last hebt van lag, framerate drops of choke/loss moet je NET_GRAPH 3 in console tikken, waardoor je rechtsonder alle gegevens te zien krijgt.

Nog even ter info hoe ik aan zo'n lage ping kom: Ik heb Demon 2 Mbit.
pi_24437704
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 19:11 schreef Miss_MacPhisto het volgende:

[..]

Nee, het is geen illegaal exemplaar, gewoon de officiële versie uit de winkel. Er zit ook geen kras op de CD.

Nog meer ideeen?
Of het kan zijn dat de cdrom/dvd speler kapot is. Probeer ze uit op een andere pc om de oorzaak uit te sluiten.
pi_24519330
HELP

op mijn vette Dell (p4 3.00 Ghz, 1gb ddr ram enz) wil mijn favoritete spel Championship Manager 01/02 niet opstarten. Steeds krijg ik de foutmelding: in cm0102 is een fout opgetreden en moet worden afgelosten etc

Iemand hier al ervaringen mee gehad of weet iemand hoe ik het op kan lossen?
-
pi_24531407
Help me!!!

Ik probeer op mijn Xbox in GTA Vice City de cheat in te voeren waardoor je alle wapens krijgt, maar hij doet het niet!!!

Heb alles al geprobeerd, wie heeft er een idee??
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_24690994
Na een nieuw account aan te hebben gemaakt bij steam, blijkt bij het connecten naar een server het ticket te expiren? .

En ik voer maar opnieuw het wachtwoord in, heb steam programma al overnieuw opgestart etc, nog een nieuw account gemaakt, steam opnieuw geinstalleerd...iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Ik probeer trouwens Counter-strike te spelen.
pi_24728228
Niemand?
  woensdag 26 januari 2005 @ 16:43:22 #89
105807 Haiduc
Dat wel natuurlijk!
pi_24762081
Help, ik heb een probleem met Rome: Total War. Ik heb het al een geruime tijd kunnen spelen, maar nadat ik windows xp pro met sp2 heb geinstalleerd doet ie nie meer en geeft ie deze fout aan:

"Rome: Total War encountered an unspecified error and will now exit"

Iemand enig idee??????
FC Twente
pi_24829275
IndyCar series,

Ik heb net dit spel gekocht en nu krijg ik het niet werkend met m'n Logitech wingman Formula force GP

Heb van alles geprobeerd (herstarten, wingman profile aanpassen etc) maar niks werkt ?

Als ik een race start dan gaat de auto vanzelf achteruit rijden ?

Het stuur wekt wel goed, alleen kan ik dus de versnellingen en de pendalen niet goed krijgen ...

Wie weet waar het aan ligt ?

[ Bericht 1% gewijzigd door allsystemshalt op 30-01-2005 10:36:37 ]
pi_24905252
Het is al ok heb zowel in het spel menu als in de wingman software het een en ander aangepast.

*Was wel veven puzzelen hoor maar goed het werkt
pi_25025446
Ik krijg in het spel medal of honor allied assault steeds een foutmelding als hij in het U-boat level laad... dan zie je ind e laadbbalk een klein streepje wat geladen is en dan krijg je het volgende:

Z_TagMalloc: failed on allocation of 498597912 bytes

weet iemand wat dit is of wat je er aan kan doen... heb al overal gezocht

groeten robin
pi_25044104
Ik weet nog niet of 'ie het niet doet, maar wil het eigelijk niet gaan proberen:

Ik heb mijn laptopje uitgebreid met 256mb geheugen en heb dus nu een halve gb totaal. Nu ik toch voldoende heb vraag ik mij af of het nuttig is om de portie die voor mijn videochip is gereserveerd te vergroten zodat de video prestaties er wat op vooruit gaan. Ik zou graag Roller Coaster tycoon 3 spelen namelijk.

De details:
Laptop Toshiba 1800-412 met celeron 1.1 ghz, 512 mb RAM en voldoende vrije ruimte op de hardeschijf. Dat voldoet in principe aan de systeem eisen RCT 3.

Het video aparaatje is van wat minder hoogstaand niveau: Trident Cyberblade xp ai1 met 16 MB (shared memory). Er wordt geadviseerd om het te spelen met een Radeon of geforce, of iedere andere videochip die Hardware T&L ondersteund.
pi_25051259
quote:
Op maandag 27 december 2004 21:52 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Als het zoontje van mijn vriend probeert om op de PC The Matrix te installeren, krijgt hij de volgende melding:

"Er bevindt zich een onjuist volume in het station. Plaats volume ETM - C-1 in Station E".
Het probleem kan in de autorun zitten. Indien CD1 de Autorun opstart en tijdens de installatie van CD gewisseld moet worden, is het soms zo dat een eerdere applicatie (de autorun in dit geval) bij het veranderen van CD gaat protesteren omdat het gebruik maakte van data van de eerste CD.

Ik heb dit vaker gehad, en steeds maar rustig opnieuw proberen werkte wel bij mij, en ervoor zorgen dat er nix op de achtergrond draait...
pi_25182049
Red Alert II:

Net gekocht in een valuepack.

Spel installeerd, alle updates uitgevoerd.
Spel start op, scherm word zwart en ik ben weer terug in windows.

what to do?
Liefde is niet blind, het is achterlijk
  vrijdag 25 februari 2005 @ 15:32:00 #96
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_25251063
heb een tijd geleden ook veel ge-morrowind, en dacht gisteren dat het miss wel leuk zou zijn om t nog eens opnieuw te installeren..
heb ik gedaan met, maar nu (heb inmiddels een nieuwe pc) gaat er iets fout als ik het spel wil opstarten:
ik zie een schermpje met loading morrowind.csm, vervolgens intialising data, zodra deze klaar is met laden zie ik heel eventjes het achtergrondje van het menu, zonder tekst oid, waarna hij naar mn desktop crasht..

zag na wat gegoogle dit topic bij een morrowind forum.

heb ook geprobeerd te updaten, en bloodmoon en tribunal te installen, maar krijg steeds het zelfde probleem.

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 15:32:45 #97
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_25251081
specs:

AMD Athlon XP 2500+ Barton
ATI Radeon 9700 pro 128mb
Moederbord: Asus A7V8X-MX (3 PCI, 1 AGP, 2 DIMM, Audio, Video, LAN)
BIOS Type: Award (08/03/04)
512 MB DDR RAM
120 GB 7200 rpm
Windows XP pro NL (met sp1)
  vrijdag 25 februari 2005 @ 16:55:49 #98
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_25252294
Iemand een tip hoe ik de BF1942-add-on Secret Weapons, zonder horten of stoten kan draaien:?

De gewone game loopt als een zonnetje, terwijl de add-on met regelmaat loopt te zwoegen...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_25365930

Is hier wat aan te doen?
Deze foutmelding krijg ik vooral bij rookgranaten, verdovingsgranaten enzo. Heb heel lang zonder kunnen doen, maar hier gaat die de hele tijd af.

Ik heb Nederlandse versie mét kutvertalingen, legaal, zonder patches e.d.
pi_25432828
ninja gaiden werkt niet...elke keer als ik bij de eindbaas Alma komt loopt het klote ding vast en krijg ik een Disk Read Error te zien....weet iemand hier een oplossing voor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')