Ok, ik heb die patch geïnstalleed en wat moet ik nu doen? Weet je dat? Ik heb al van alles geprobeerd maar misschien niet het juiste.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:57 schreef MrSkyline het volgende:
http://www.uk.atari.com//index.php?pg=game_detail&productID=6
klik rechts voor de 3.2 patch, of deze op de NL versie werkt weet ik niet, maar ik denk het wel, want een andere is er niet.....
Heb je Windows XP? Daar doet ie het niet op.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:31 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb net Tony Hawk Pro Skater 2 geinstalleerd en als ik heb wil opstarten dan krijg ik een foutmelding : Kan de toepassing niet juist intialiseren (0xc00000005)
Wat is dit?
Ja, dat zal het zijn. Bedanktquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:59 schreef Eveli het volgende:
[..]
Heb je Windows XP? Daar doet ie het niet op.
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op zondag 17 oktober 2004 13:36 schreef MaRqOz het volgende:
Middag mensen,
...
Ik heb t ook! Ik wil m spelen!!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:31 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb net Tony Hawk Pro Skater 2 geinstalleerd en als ik heb wil opstarten dan krijg ik een foutmelding : Kan de toepassing niet juist intialiseren (0xc00000005)
Wat is dit?
HELPHELPquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:53 schreef valek het volgende:
Mensen, ik heb simcity 4 met rushour.
Heeft altijd goed gewerkt, maar nu flikkert het beeld de hele tijd tijdens het spelen.
Heeft voorheen altijd goed gewerkt op mijn computer.
Ook na herinstallatie van mijn computer geeft het nog problemen.
Ik heb windows 2000 met service pack 4 en alles geupdate via windows update.
Mijn videokaart is een nvidea geforce 4 ti 4800 se van het merk asus.
Ook heb ik de nieuwste nvidia driver van de website van nvidia afgehaald.
Ook dit werkt niet.
HELP
Heb je al gekeken naar patches en updates voor het spel zelf? Of bij de FAQ op de website van het spel?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:36 schreef valek het volgende:
[..]
HELPHELP
Heb ik al gedaan.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:43 schreef Eveli het volgende:
[..]
Heb je al gekeken naar patches en updates voor het spel zelf? Of bij de FAQ op de website van het spel?
niemand?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:30 schreef DjDev het volgende:
Hallo mensen,
Ik heb Silent Hill 4 geinstalleerd..
Maar nu heb ik een probleem bij de tussenfilmpjes...
Het beeld is erg langzaam en het geluid hoor je veel eerder(het geluid is gewoon normaal)...
weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Specs van pc:
CPU
MHz:2.59GHz
ProcessorNameString: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.60GHz
DirectX
4.09.00.0904
Memory
Avail:292MB
Total:511MB
OS
Microsoft Windows XP
Video
Description:RADEON 9200 SE Family (Microsoft Corporation)
Ik snap dat DirextX van je niet. Welke versie heb je nou? 9?quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:03 schreef DjDev het volgende:
[..]
niemand?![]()
Ik heb de oplossing gevonden.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:53 schreef valek het volgende:
Mensen, ik heb simcity 4 met rushour.
Heeft altijd goed gewerkt, maar nu flikkert het beeld de hele tijd tijdens het spelen.
Heeft voorheen altijd goed gewerkt op mijn computer.
Ook na herinstallatie van mijn computer geeft het nog problemen.
Ik heb windows 2000 met service pack 4 en alles geupdate via windows update.
Mijn videokaart is een nvidea geforce 4 ti 4800 se van het merk asus.
Ook heb ik de nieuwste nvidia driver van de website van nvidia afgehaald.
Ook dit werkt niet.
HELP
Maak er maar Mod vanquote:Op woensdag 10 november 2004 00:12 schreef JOPPI3 het volgende:
mot = motor?
Gewoon nog een keer installeren op dezelfde plek, overschrijft ie de boel en kloppen de evt aanwezige sleutels in het register.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:12 schreef DJ_Vamp het volgende:
Heej mensen!
Een vriend van me heeft nu ook Spearhead gekocht(eindelijk) en dus zouden we tegen elkaar gaan spelen etc.
Maar, nu was daar zijn broer zijn broer is niet echt zo slim met pc's en wilde Spearhead gaan installeren, maar het liep fout en toen kon hij het spel niet meer 'verder' installeren of deïnstalleren.
Ofwel je kan er niets meer mee.
DIt probleem heb ik wel eens vaker gehoord bij anderen, maar weet niet hoe dat op te lossen.
Weet iemand hoe je dat doet?
Grtz,, Vamp
Nee dat werkt ook niet.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:47 schreef perezoso het volgende:
Gewoon nog een keer installeren op dezelfde plek, overschrijft ie de boel en kloppen de evt aanwezige sleutels in het register.
nieuwste drivers voor je video kaart installeren?quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:26 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ik heb dus een spel van iemand gekregen; Empire Earth. Maar dit spel doet het dus niet, terwijl 2 jaar geleden hetzelfde spel het wel deed. Het ligt niet aan het spel want het doet het wel op iemand anders zijn computer, het ligt aan mijn computer.
Ik krijg iedere keer weer de foutmelding: 'In Empire Earth.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze Excuses voor dit ongemak.'
Ik heb windows XP en heb de computer 2 keer ge-reboot. OP de microsoft site staat dat het kan komen doordat mijn video adapter direct 3d niet ondersteunt, maar ik geloof dat dus niet want eerst deed ie het wel.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Google, Eidos-site, etcquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:01 schreef Yoene het volgende:
hello mensen ik zoek een patch voor final fantasy 7 deze heb ik recent op de kop weten te tikken voor de pc (beste game ooit gemaakt in mijn ogen) enik heb een laptop, maar hier doet die het niet op.. heeft iemand hier nog de benodigde patch waarmee ik de toetsen zelf kan instellen!
zou diegene mischien deze kunnen sturen? als je hem hebt geef ik men mail wel!
Groet Jeroen
Het kan zijn dat de versies van de games verschillen. Allebei even patchen via www.team17.com (volgens mij kun je ze daar vinden). Succesquote:Op maandag 29 november 2004 19:25 schreef montesqieu het volgende:
Ik wil met mijn huisgenoot via internet Worms spelen, we zien elkaars naam wel staan, ook kunnen we chatten, maar als ik of hij een game gaan hosten, dan ziet de andere partij de game niet staan...en kan dus niet meedoen in die game...
Wie weet raad...
Dank u...
Juist, dat probleem komt heel vaak voor, geen zorgen. Er is gewoon iets grondig mis met dat filmpje. Mail me maar, mijn adres staat volgens mij in mijn profiel. De oplossing komt namelijk niet door de warezpolicy heen denk ik zo.quote:Op zondag 5 december 2004 02:08 schreef SLASH het volgende:
Heb een probleem met POP Warrior Within.
Nadat ik die chick op de boot heb verslagen en het filmpje met de oude man komt treedt er bij het laden van het volgende level een onverwachte fout op en dat ik de read me moet raadplegen.
Daar staat verder niks nuttigs in
Iemand anders een verklaring hiervoor en wat ik moet doen![]()
Na een tijdje, dus ik kan eerst wel een minuut of 5 a 10 gamen, en dan knalt hij er uit!quote:Op woensdag 15 december 2004 22:19 schreef Tygra het volgende:
Gebeurt het gelijk als je aan het spelen bent of pas na een tijdje??
Geef aub de precieze foutmelding...quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:41 schreef Maidenfan het volgende:
Hey,
Bij de demo's van mohpa geeft hij steeds een foutmelding van ontbrekende bestanden van windows...? Ik heb een verse installatie van winxp sp 2 home...
Alvast bedankt moest iemand mij kunnen helpen.
Tis ondertussen al in orde... Hij miste een hoop ini bestanden... Vreemd... ik heb ondertussen redelijk wat programmas geherinstalleerd en nu werkt 't wel...quote:Op zondag 26 december 2004 14:36 schreef Metroid het volgende:
[..]
Geef aub de precieze foutmelding...
Nee, het is geen illegaal exemplaar, gewoon de officiële versie uit de winkel. Er zit ook geen kras op de CD.quote:Op maandag 27 december 2004 22:33 schreef MrJonez het volgende:
klinkt als een illegaal exemplaar waar de copyprotection niet van gekraakt is.
Dat, of natuurlijk een flinke kras op de CD.
Probeer maar rustig die optie met autoexec.ntquote:Op maandag 3 januari 2005 21:15 schreef Sylvie2612 het volgende:
Hallo!
Ik heb 'n probleem...
Graag wil ik oude DOSgames spelen op mijn computer met Windows XP.
Ik wilde het spel 'Wolfenstein 3d spelen'
Ik heb het volgende al geprobeerd:
Bij Eigenschappen en daarna 'Compatibalieit' heb ik Windows 95 ingesteld....Toen deed hij het niet.
Toen heb ik een nieuwe DOSbox gedownload (versie 1.12)
Ook heb ik nog de firewall uitgeschakeld...
Dit alles hielp niks!
Op een ander prikbord heb ik dit advies gekregen:
---------------------------------------------------------------------------------------
"had ik ook een keer met iets anders....zoek op je computer naar autoexec.nt --> rechtermuisknop ---> kopieren. Dan naar C:/Windows/System32/ en daar rechtermuisknop --> plakken
succes :p"
----------------------------------------------------------------------------------------
Ikzelf weet niet of dit zo'n goed idee is, als je met Windows/System32 gaat rommelen.
Als ik het exe. bestandje opstart dan blijft hij steeds dezelfde foutmelding geven:
C:/Spellen/WOLFEN~1/DEICE.EXE
C:/WINDOWS/SYSTEM32/AUTOEXEC.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies Sluiten op de toepassinge af te sluiten.
Wie kan mij helpen?
Groetjes xx Sylvie
Probeer eens in je dosbox : PING www.speedtest.nl -t en kijk of er geen timeouts optreden. Indien dat geval, moet je de kabels eens nakijken. Alles in orde? Kijk eens of de provider problemen heeft.?quote:Op donderdag 23 december 2004 18:30 schreef washandje het volgende:
Ok ik ga hier ook maar eens mijn probleem zetten, want ik word er zo langzamerhand echt helemaal knettergek van.
Ik heb Half-Life 2 gekocht, allemaal leuk, maar als ik CS:S probeer te spelen heb ik een latency van 300+. Ik zit gewoon op een 2mbit lijn, en er staan geen andere programma's aan die het internet gebruiken. Ik heb ff die tests op speedtest.nl gedaan, maar daar blijft ie vast zitten bij de ping test en na 5 minuten of meer zegt ie dan dat de ping niet beschikbaar is :/
Iemand een idee waar dit aan ligt of hoe ik dit op kan lossen?
Of het kan zijn dat de cdrom/dvd speler kapot is. Probeer ze uit op een andere pc om de oorzaak uit te sluiten.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:11 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Nee, het is geen illegaal exemplaar, gewoon de officiële versie uit de winkel. Er zit ook geen kras op de CD.
Nog meer ideeen?
Het probleem kan in de autorun zitten. Indien CD1 de Autorun opstart en tijdens de installatie van CD gewisseld moet worden, is het soms zo dat een eerdere applicatie (de autorun in dit geval) bij het veranderen van CD gaat protesteren omdat het gebruik maakte van data van de eerste CD.quote:Op maandag 27 december 2004 21:52 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Als het zoontje van mijn vriend probeert om op de PC The Matrix te installeren, krijgt hij de volgende melding:
"Er bevindt zich een onjuist volume in het station. Plaats volume ETM - C-1 in Station E".
...like the desperate elaborations of a bad liar...quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:38 schreef L3IPO het volgende:
Heb een vervelend probleem. Mijn 2e WoW cd doet het niet (vraag me niet waarom, heeft het nooit gedaan dus ik moet nog een x een nieuwe zien te regelen, maar online gekocht dus is wat lastiger) en ik heb dus de WoW site eens bekeken. Daar stond een tip dat je eerst de cd's moest kopieren naar je HD en dan vanaf je HD installeren, maar dat werkt niet omdat je bij cd wisseling een cd erin moet stoppen. Dus ik wil eigenlijk proberen de client te downloaden (de beta client kon je gewoon gebruiken, zo heb ik het de 1e keer gedaan) maar na mijn format heb ik die dus niet meer. Ik kan em alleen nergens meer vinden. Kan ik hem nog ergens (liefst via blizzard, gaat wat sneller) downloaden? Of heeft iemand een andere oplossing voor me (die ik vanavond nog kan proberen, verslavend spel he)
A. wat heb ik aan een mmorpg zonder cd-key?quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
...like the desperate elaborations of a bad liar...
V.
Niksquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:48 schreef L3IPO het volgende:
[..]
A. wat heb ik aan een mmorpg zonder cd-key?
B. denk je echt dat ik jullie nodig heb om een (nutteloze) illegale versie te krijgen?
C. moet ik een foto maken van mezelf met het originele exemplaar in me handen?
En anders ga je je opwinden.quote:Makkelijk he, snel oordelen zonder na te denken...
En anders ga je jezelf nuttig maken en hulp bieden of iets dergelijks, ipv uit verveling irritante en compleet nutteloze posts te maken...quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niks
Nee
Nee
[..]
En anders ga je je opwinden.
V.
Tochquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:59 schreef L3IPO het volgende:
[..]
En anders ga je jezelf nuttig maken en hulp bieden of iets dergelijks, ipv uit verveling irritante en compleet nutteloze posts te maken...
"L."
yoquote:Op zondag 13 maart 2005 09:19 schreef L3IPO het volgende:
Schopje...
vervelende centrale topics altijd![]()
miss zou je eens bij iemand anders met een xbox kunnen proberen om jouw cd's te spelen om te kijke of ze het überhoupt wel doen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:17 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik had een tijdje geleden Fable van iemand geleend, ontzettend gaaf spel, dus enige tijd later heb ik 'm zelf ook maar gekocht. Het probleem is alleen dat hij de hele tijd op hetzelfde punt in het spel vastloopt, tijdens een laadscherm.![]()
Op de cd die ik geleend had zaten wel wat krasjes, en op de gekochte ook, omdat ie niet helemaal nieuw meer was. Het waren geen diepe krassen ofzo en de cd's zagen er nog wel goed uit.
Zou het dus aan mn Xbox kunnen liggen? Het spel doet het verder goed, het is dus steeds op hetzelfde punt.
\quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:02 schreef punkjunk het volgende:
[..]
miss zou je eens bij iemand anders met een xbox kunnen proberen om jouw cd's te spelen om te kijke of ze het überhoupt wel doen?
Ik heb dat in het begin ook gehad, weet niet precies hoe ik het opgelost heb. Maar heb je hem illegaal of legaal?En je moet eens proberen een crack van internet te halen en het daarmee proberen..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:33 schreef mrsteijn het volgende:
Ik heb NFSU geinstaleerd op mijn computer, alles ging prima met installatie, alleen als ik het spel nu opstart krijg ik als melding
"er is een fout opgetreden bij speed2.exe"
en de vraag of ik het probleem wil verzenden naar microsoft, standaard foutmeldinkje dus,
weet iemand hoe je dit moet oplossen?
Nu moet ie alleen nog in XP werkenquote:Op maandag 4 april 2005 23:21 schreef jercovski het volgende:
[..]
op bureau blad rechtermuisknop
eigenschappen
achter dinges.exe"-w typen
Glidewrapper 0.8 bijvoorbeeld is in staat Unreal1 te draaien in Glide mode via je ATI kaartje.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk ik zal Unreal 1 weer eens installeren.
Op D3D zijn alle textures verneukt op een radeon 9700 met de laatste catalyst
en op openGL start de game helemaal niet op.
Zal ik unreal op software rendering moeten spelen
Ipv een topic te openen hoezeer je diarree je dwarszit, zal het zaligmakender zijn om users te helpen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niks
Nee
Nee
[..]
En anders ga je je opwinden.
V.
je hebt er kans op dat er krassen opzittenquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:53 schreef portier het volgende:
Ik probeer net Hidden & Dangerous 2 te installeren maar op 33% krijg ik de melding "Error 1305.Error reading from C:\Games\Hidden & Dangerous 2\missions.dta. Verify that the file exists and that you can access it." Met als opties [Opnieuw] en [Annuleren]. Het bestand staat gewoon in de map en is geen Alleen lezen. Wat is het probleem? Kan het zijn dat er ergens een krasje zit waardoor de file niet helemaal goed is oid? Het is 0kb herstel, 4992kb groot nu (niet goed gekeken net).
Wie o wie?.
Ik geloof niet dat dat mogelijk is helaas.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:44 schreef woutabest het volgende:
weet iemand of en hoe het mogelijk is om in RedAlert2 horizontale wegen te maken? ik krijg ze nu alleen maar diagonaal...
Controleer je PC op spyware en virussenquote:Op maandag 2 mei 2005 23:24 schreef koen_pijl het volgende:
Ik wil weer eens monkey island vier gaan spelen. Stop de cd in me cd-drive. Ik krijg het begin menu. Ik klik op installeren en hij doet .... NIKS. Helemaal NIKS! Ik ga naar windows verkenner en ga naar de cd-rom klik op setup.exe en hij doet weer helemaal niks. Wie weet waar het aan ligt?Help me, alsjeblieft!
![]()
Spel is origineel en er zitten geen krassen op...
hè bah...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:37 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat mogelijk is helaas.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:45 schreef dell het volgende:
ik weet niet wat het is met dat spel ik heb het ook op me compaqevo510 al de nieuwste driver voor vidoe en geluid gedownload en geinstaleerd maar het spel werkt nog niet en even iets anders wie heeft fifa 2005 voor me
www.frs.nlquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:45 schreef dell het volgende:
ik weet niet wat het is met dat spel ik heb het ook op me compaqevo510 al de nieuwste driver voor vidoe en geluid gedownload en geinstaleerd maar het spel werkt nog niet en even iets anders wie heeft fifa 2005 voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |