abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 november 2004 @ 02:18:55 #51
78895 DoNCaLiTrI
DoNCaLiTrI heeft gesproken...
pi_23557743
Beste gamers,

kheb een probleem met Fifa 2005 (lees: origineel legaal exemplaar)
Sinds een paar dagen gaat FIFA gewoon TE SNEL draaien, dit heeft nix met spelsnelheid te maken want die staat op normaal, op langzaam instellen helpt ook niet. Het is netalsof me laptop opeens gewoon te snel is.Re-installen helpt ook niet.
Ik heb nu sinds kort SP2 er opstaan,kan t daaraan mss liggen? Want voorheen heen deed ie t gewoon goed. Er zijn helaas geen officiele updates beschikbaar van EA (zover k weet)

Iemand met t zelfde probleem,of bter nog een oplossing?

Hij draait btw op een Centrino 1,5 Ghz notebook met een max 64 mb gedeelde videokaart ..werkgeheugen 512 MB.

BVD
DoNCaLiTrI heeft gesproken...
  vrijdag 26 november 2004 @ 20:22:28 #52
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_23594317
Beste Gamers,

Ik heb 'n probleem met de graphics van Fifa '05, het spel ziet er gewoonweg niet uit, 't is in de gewone vieuws gewoon blokkerig en van dichtbei hebben de spelers gaten (zie screenshotje, nadat ik met psv had gescoord ) ik denk dat ik als kaart 'n Matrox Millenium G400 heb maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, voor die kaart heb ik (wat ik dacht) de laatste driver geinstalleerd, ik had dit probleem met grapics met fifa '04 niet.

Alvast bedankt, Goldboy

Gr.
pi_23595229
hello mensen ik zoek een patch voor final fantasy 7 deze heb ik recent op de kop weten te tikken voor de pc (beste game ooit gemaakt in mijn ogen) enik heb een laptop, maar hier doet die het niet op.. heeft iemand hier nog de benodigde patch waarmee ik de toetsen zelf kan instellen!
zou diegene mischien deze kunnen sturen? als je hem hebt geef ik men mail wel!
Groet Jeroen
"A liar won't believe in anyone else"
  vrijdag 26 november 2004 @ 21:19:54 #54
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23595634
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 21:01 schreef Yoene het volgende:
hello mensen ik zoek een patch voor final fantasy 7 deze heb ik recent op de kop weten te tikken voor de pc (beste game ooit gemaakt in mijn ogen) enik heb een laptop, maar hier doet die het niet op.. heeft iemand hier nog de benodigde patch waarmee ik de toetsen zelf kan instellen!
zou diegene mischien deze kunnen sturen? als je hem hebt geef ik men mail wel!
Groet Jeroen
Google, Eidos-site, etc

http://www.eidos.co.uk/support/patchinfo.html?ptid=18
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 29 november 2004 @ 19:25:52 #55
33622 montesqieu
...De Verlichter...
pi_23651004
Ik wil met mijn huisgenoot via internet Worms spelen, we zien elkaars naam wel staan, ook kunnen we chatten, maar als ik of hij een game gaan hosten, dan ziet de andere partij de game niet staan...en kan dus niet meedoen in die game...

Wie weet raad...

Dank u...
* * * *
pi_23675615
quote:
Op maandag 29 november 2004 19:25 schreef montesqieu het volgende:
Ik wil met mijn huisgenoot via internet Worms spelen, we zien elkaars naam wel staan, ook kunnen we chatten, maar als ik of hij een game gaan hosten, dan ziet de andere partij de game niet staan...en kan dus niet meedoen in die game...

Wie weet raad...

Dank u...
Het kan zijn dat de versies van de games verschillen. Allebei even patchen via www.team17.com (volgens mij kun je ze daar vinden). Succes .
Gamemail, wekelijkse gameupdates in je mailbox!
  dinsdag 30 november 2004 @ 21:34:33 #57
33622 montesqieu
...De Verlichter...
pi_23679434
Dat werkt! Duizendmaal dank!
* * * *
pi_23679656
Geen dank, veel plezier met Worms ('t is en blijft vet )!
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:43:54 #59
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_23738256
heuj, k heb 2 vragen:

Ik heb laatste tijd vooraal veel cs:s gespeeld, en gisteravond wilde ik weer eens gewoon csen.. maar nu bleef mijn crosshair groot (ook bij bukken en springen) terwijl ik cl_dynamiccrosshair 1 heb. Hij is trouwens ook groter dan wanneer ik cl_dynamiccrosshair 0 neem (vroeger, nu verandert er helemaal nix meer als ik dat doe).

Iemand een id?

Mn 2e probleem (heb ik eigk al best lang, maar op zich niet veel last van) is dat vanaf een grote afstand de textures slechter zijn.. het lijkt of ze gecomprimeerd zijn ofzo.

screenshot:

Ohja, bedacht me net.. mijn knife zit opeens links, de rest van mn wapens zijn wel allemaal rechts. Heb geen models ofzo veranderd, dus dat kan het probleem niet zijn. (cl_righthand staat op 1).

Als iemand een idee heeft.. meer dan welkom
pi_23771562
Heb een probleem met POP Warrior Within.
Nadat ik die chick op de boot heb verslagen en het filmpje met de oude man komt treedt er bij het laden van het volgende level een onverwachte fout op en dat ik de read me moet raadplegen.
Daar staat verder niks nuttigs in

Iemand anders een verklaring hiervoor en wat ik moet doen
FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST
  maandag 6 december 2004 @ 23:34:14 #61
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_23810090
ik krijg de irritante muziek van GT2 niet uit.
als ik naar options ga en het balkje leeghaal en opsla blijft het er in zitten. OOK als ik save, PS2 uitzet en aanzet.
pi_23841670
Kan ik hier ook vragen over spelbesturing (racestuurtje) stellen?
Ik heb namelijk sinds kort het medion racestuur met trillingen, pedalen en schakelpook enzo. Usb erin en calibreren.. Maar.. Ik weet niet of hij het altijd al deed, maar als ik het gaspedaal maar iets intrap, ziet hij het als 100%.. Ik heb het dus wel gecalibreerd en heb het ook al geprobeerd met drivers die erbij zaten.. Ik kan op het stuur kiezen tussen analoog en digitaal, maar dit lost niks op.. Heeft iemand hier ervaring mee? Het lijkt me namelijk niet logisch dat je de pedalen zo ver in kan trappen terwijl het dan ook een knop kan zijn..
  vrijdag 10 december 2004 @ 15:14:05 #63
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_23879434
quote:
Op zondag 5 december 2004 02:08 schreef SLASH het volgende:
Heb een probleem met POP Warrior Within.
Nadat ik die chick op de boot heb verslagen en het filmpje met de oude man komt treedt er bij het laden van het volgende level een onverwachte fout op en dat ik de read me moet raadplegen.
Daar staat verder niks nuttigs in

Iemand anders een verklaring hiervoor en wat ik moet doen
Juist, dat probleem komt heel vaak voor, geen zorgen. Er is gewoon iets grondig mis met dat filmpje. Mail me maar, mijn adres staat volgens mij in mijn profiel. De oplossing komt namelijk niet door de warezpolicy heen denk ik zo.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_23955944
Voor geïnteresseerden in mijn 'probleem', Zie hier..
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:47:46 #65
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_23968687
Hallo.

Ik heb vorige week Battlefield 1942 geleend van een vriend van mij. Alles doet het opzich, alleen als ik aan het spelen ben, dan begint het geluid vaag te worden en knalt het spel op een gegeven moment eruit, en start mijn computer vanzelf nieuw op.
Dit is al zeker 8 keer gebeurt, maar ik baal ervan en vind het vreemd.
Ik heb het spel maar weer van mijn computer gehaald, maar ik wil het dolgraag spelen!
Het vreemde is dat ik vorige maand Halflife 2 heb gekocht, en die doet het perfect. Oftewel mijn pc moet het zeker aankunnen. Iemand ervaring mee??????

Groeten
Wat moet je anders?
  woensdag 15 december 2004 @ 14:24:15 #66
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_23989581
Niemand herkent dit probleem?
Wat moet je anders?
pi_23999994
Gebeurt het gelijk als je aan het spelen bent of pas na een tijdje??
pi_24011041
Ola! :w

Ik zit hier @ een lijntje van 4mb/sec en ik heb lag als ik gta2 speel Andere player zit ook op 4mb/sec lijn. Ik heb echt alles al geprobeerd ( patches, andere instellingen ) maar niks helpt

Iemand enig id hoe dit kan / opgelost kan worden. Patch ofzo? Alle2 Winxp en een phatass pc, dus specs zal t niet aan liggen.

Doei :w
  donderdag 16 december 2004 @ 19:28:48 #69
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_24018923
Ik krijg mijn camepad van logitech niet werkend in doom3 (orgineel spel) Ik heb de laatste logitech drivers gedownload maar het lukt niet.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
  vrijdag 17 december 2004 @ 18:53:08 #70
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_24042128
quote:
Op woensdag 15 december 2004 22:19 schreef Tygra het volgende:
Gebeurt het gelijk als je aan het spelen bent of pas na een tijdje??
Na een tijdje, dus ik kan eerst wel een minuut of 5 a 10 gamen, en dan knalt hij er uit!
Heb je een idee?
Wat moet je anders?
pi_24163326
Ok ik ga hier ook maar eens mijn probleem zetten, want ik word er zo langzamerhand echt helemaal knettergek van.
Ik heb Half-Life 2 gekocht, allemaal leuk, maar als ik CS:S probeer te spelen heb ik een latency van 300+. Ik zit gewoon op een 2mbit lijn, en er staan geen andere programma's aan die het internet gebruiken. Ik heb ff die tests op speedtest.nl gedaan, maar daar blijft ie vast zitten bij de ping test en na 5 minuten of meer zegt ie dan dat de ping niet beschikbaar is :/
Iemand een idee waar dit aan ligt of hoe ik dit op kan lossen?
Who knew?
pi_24166145

[ Bericht 100% gewijzigd door Jonks op 23-12-2004 20:58:07 ]
pi_24206642
Hey,
Bij de demo's van mohpa geeft hij steeds een foutmelding van ontbrekende bestanden van windows...? Ik heb een verse installatie van winxp sp 2 home...

Alvast bedankt moest iemand mij kunnen helpen .
pi_24217725
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 21:41 schreef Maidenfan het volgende:
Hey,
Bij de demo's van mohpa geeft hij steeds een foutmelding van ontbrekende bestanden van windows...? Ik heb een verse installatie van winxp sp 2 home...

Alvast bedankt moest iemand mij kunnen helpen .
Geef aub de precieze foutmelding...
pi_24221957
quote:
Op zondag 26 december 2004 14:36 schreef Metroid het volgende:

[..]

Geef aub de precieze foutmelding...
Tis ondertussen al in orde... Hij miste een hoop ini bestanden... Vreemd... ik heb ondertussen redelijk wat programmas geherinstalleerd en nu werkt 't wel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')