Google, Eidos-site, etcquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:01 schreef Yoene het volgende:
hello mensen ik zoek een patch voor final fantasy 7 deze heb ik recent op de kop weten te tikken voor de pc (beste game ooit gemaakt in mijn ogen) enik heb een laptop, maar hier doet die het niet op.. heeft iemand hier nog de benodigde patch waarmee ik de toetsen zelf kan instellen!
zou diegene mischien deze kunnen sturen? als je hem hebt geef ik men mail wel!
Groet Jeroen
Het kan zijn dat de versies van de games verschillen. Allebei even patchen via www.team17.com (volgens mij kun je ze daar vinden). Succesquote:Op maandag 29 november 2004 19:25 schreef montesqieu het volgende:
Ik wil met mijn huisgenoot via internet Worms spelen, we zien elkaars naam wel staan, ook kunnen we chatten, maar als ik of hij een game gaan hosten, dan ziet de andere partij de game niet staan...en kan dus niet meedoen in die game...
Wie weet raad...
Dank u...
Juist, dat probleem komt heel vaak voor, geen zorgen. Er is gewoon iets grondig mis met dat filmpje. Mail me maar, mijn adres staat volgens mij in mijn profiel. De oplossing komt namelijk niet door de warezpolicy heen denk ik zo.quote:Op zondag 5 december 2004 02:08 schreef SLASH het volgende:
Heb een probleem met POP Warrior Within.
Nadat ik die chick op de boot heb verslagen en het filmpje met de oude man komt treedt er bij het laden van het volgende level een onverwachte fout op en dat ik de read me moet raadplegen.
Daar staat verder niks nuttigs in
Iemand anders een verklaring hiervoor en wat ik moet doen![]()
Na een tijdje, dus ik kan eerst wel een minuut of 5 a 10 gamen, en dan knalt hij er uit!quote:Op woensdag 15 december 2004 22:19 schreef Tygra het volgende:
Gebeurt het gelijk als je aan het spelen bent of pas na een tijdje??
Geef aub de precieze foutmelding...quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:41 schreef Maidenfan het volgende:
Hey,
Bij de demo's van mohpa geeft hij steeds een foutmelding van ontbrekende bestanden van windows...? Ik heb een verse installatie van winxp sp 2 home...
Alvast bedankt moest iemand mij kunnen helpen.
Tis ondertussen al in orde... Hij miste een hoop ini bestanden... Vreemd... ik heb ondertussen redelijk wat programmas geherinstalleerd en nu werkt 't wel...quote:Op zondag 26 december 2004 14:36 schreef Metroid het volgende:
[..]
Geef aub de precieze foutmelding...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |