Doel je op onze oppo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
is er ook een grens aan hoeveel tekst een post kan bevatten?
een atoom bestaat uit protonen en neuronenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
we zullen zien !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ha, hij snapt mquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
Doel je op onze oppo?
Ben ik voorquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:19 schreef Bosbeetle het volgende:
we zouden op 300 met een nieuw lijstje kunnen beginnen en deze lijst als website maken !
wat dan ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
dr zit een fout in je sig BB
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:23 schreef Nouk het volgende:
Niels, een vriend van me. Woont nou voor 3 maanden in A'dam, dus is Nick (een andere vriend van me) al bij hem ingetrokken en ik ga daarzo elke week van donderdag tot maandag heen! Tof he.
verzuimd eten te kopen !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:29 schreef Nouk het volgende:
Precies! Wel echt leuk.
Oh en ik heb nog toffe oorbellen en een leuke trui geshopt vandaag! Whoei!
Wat hebben jullie gedaan?
hij stond nog op die zender gilmore girls was erop !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:34 schreef Nouk het volgende:
Echt leukkkk Satc
mijn knakworsten waren ook gaar hoor !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:33 schreef Nouk het volgende:
Slecht hoor BB! Gaar hoor PP & C.!
hmmm knakworst alla naturel ... (ik had alleen nog 1 hard geworden boterham ! )quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:38 schreef Nouk het volgende:
Knakworsten op brood met ketchup en mayo. Geil geil.
Wat heb je d'r mee gedaan dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoe gaar klinkt me stereo zut nu ineens, ik moet dr ook met mn poten vanaf blijven
nog één kopje koffie ... dan afblussen met bierquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:41 schreef JaWi het volgende:![]()
![]()
![]()
Bier!
ik heb de laptop aan mn stereo gekoppelt om MP3''s te luisteren, maar dr zat ineens een kraak in, blijkt dus dat de poort op de laptop dat veroorzaakt als t volume op de laptop te hoog staat...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat heb je d'r mee gedaan dan?
wat is er zo leuk aan 4 vrijgezelle vrouwen die aan de man willen ... en dan laten zien dat het niet luktquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:42 schreef Nouk het volgende:
Ik hou echt zo van Sex and the city. Ik hou gewoon zo van t programma.
logisch ! als ik mn discman die aan mn radio zit te hard zet klinkt het ook kut !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik heb de laptop aan mn stereo gekoppelt om MP3''s te luisteren, maar dr zat ineens een kraak in, blijkt dus dat de poort op de laptop dat veroorzaakt als t volume op de laptop te hoog staat...
Gewoon, alles is zo herkenbaar, de gedachtes, de gesprekken, allesquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wat is er zo leuk aan 4 vrijgezelle vrouwen die aan de man willen ... en dan laten zien dat het niet lukt
tis bijna zo intressant als het oude maagden topic !
vreemd, is bij mij bij andere apparatuur niet zoquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
logisch ! als ik mn discman die aan mn radio zit te hard zet klinkt het ook kut !
how bridget jones !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:47 schreef Nouk het volgende:
[..]
Gewoon, alles is zo herkenbaar, de gedachtes, de gesprekken, alles.
je stereo heeft nou eenmaal een "gewenst" ingangs 'volume' spanningquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
vreemd, is bij mij bij andere apparatuur niet zo
discman ook niet trouwens..
ow bolus, daar noem je me dan ook ff een kutfilm!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
how bridget jones !
Och meid mr. big is langsgeweest ... waarom zou die toch mister big heten whihihihihihihiihihihi !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:50 schreef Nouk het volgende:
Ik lul ook zo sex and the city achtig met mn vrienden. Tenminste, met 2 dan.
kut ding, nou moet ik t volume weer hoger zetten, en schrik ik me straks weer de tering met cd/dvd of radioquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je stereo heeft nou eenmaal een "gewenst" ingangs 'volume' spanning
dude, TMIquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Och meid mr. big is langsgeweest ... waarom zou die toch mister big heten whihihihihihihiihihihi !
en trouwens nouk je bent nog een 20 something girl ! en zoals je weet zien carry en de haren dat als concurentie (of jonge versies van zichzelf) ... dus je kunt je er nog een paar jaar niet mee vereenzelvingen !
tja je moet de serie wel kennen om te kunnen zeggen dat je het niet zon leuke serie vindquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:54 schreef Cynic het volgende:
Je weet er verdacht veel vanaf BB...
zoek zo'n mp3 gelijkmaak programma (hoe heten die dingen ook al weer ? )quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
kut ding, nou moet ik t volume weer hoger zetten, en schrik ik me straks weer de tering met cd/dvd of radio
njet, kut dingen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zoek zo'n mp3 gelijkmaak programma (hoe heten die dingen ook al weer ? )
ja maar continu wisselend volume is ook niet leuk !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
njet, kut dingen...
ideequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:03 schreef Cynic het volgende:
Geen idee?
Bier en die voetbal wegzappen !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idee
Al je mp3's omzetten ook niet...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja maar continu wisselend volume is ook niet leuk !
zijn progjes voor die dat per batch kunnen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Al je mp3's omzetten ook niet...
correct..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Al je mp3's omzetten ook niet...
welk filmpje ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
filmpje doen!
ow !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
geen idee nog
nog 10 dagen, womêbquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:36 schreef Nouk het volgende:
Bleh. Ik ben bijna jarig he.
weber eerst nog !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:36 schreef Nouk het volgende:
Bleh. Ik ben bijna jarig he.
oeh ik heb ooit "toen ik 5 was " een vakantie vriendinnetje/speelmaatje gehad uit purmerend !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
komt er dan ook een purmerend meet, nouk?
Grijze schaamharen, 'I LOVE YOU' koekjes, Russische charmeurs en miskramen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:47 schreef Nouk het volgende:
[..]
Gewoon, alles is zo herkenbaar, de gedachtes, de gesprekken, alles.
erm diep graaft ... ik weet nog dat ze altijd schreeuwde JOHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN KOM JE BUUUITEN SPEAAAAAAAAAAALUHN !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:49 schreef Nouk het volgende:
Weet je de naam nog BB?
Ik bedoelde geen exacte voorbeelden. Meer het inzitten over bepaalde dingen of ergens iets achter zoeken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Grijze schaamharen, 'I LOVE YOU' koekjes, Russische charmeurs en miskramen?
Ja,, herkenbaar. althans, niet in mijn eigen leven dan
donderdag !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:49 schreef Nouk het volgende:
Geen Purmerend meet op mn verjaardag iig. Wanneer is SW jarig dan>?
Hm ken ik niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
erm diep graaft ... ik weet nog dat ze altijd schreeuwde JOHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN KOM JE BUUUITEN SPEAAAAAAAAAAALUHN !
carla geloof ik
wees blij !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:53 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hm ken ik niet.
tja was blij dat ze op een gegeven moment wegging voordat wij weggingen ... toen kon ik al heel goed met vrouwen !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:55 schreef Nouk het volgende:.
BB. Weet je, je bent wel okay joh.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja was blij dat ze op een gegeven moment wegging voordat wij weggingen ... toen kon ik al heel goed met vrouwen !
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:57 schreef Cynic het volgende:
BB, charmeur!
7 oktober....quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:49 schreef Nouk het volgende:
Weet je de naam nog BB?
Geen Purmerend meet op mn verjaardag iig. Wanneer is SW jarig dan>?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:58 schreef Nouk het volgende:
[..]
BB. Weet je, je bent wel okay joh.
Als jij dat graag wil...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:00 schreef Cynic het volgende:
Gaan we dan "ik heb eerbied voor jouw grijze haren" zingen op de groningen-meet?
t is niet alsof t niet in je profiel staat ofzoquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:59 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
7 oktober....
Teruglezen mêb...
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
t is niet alsof t niet in je profiel staat ofzo
ja en trouw niet voor je veertig bent !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:00 schreef Cynic het volgende:
Gaan we dan "ik heb eerbied voor jouw grijze haren" zingen op de groningen-meet?
Hangt nog even af van de hoeveelheid liters bierquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Als jij dat graag wil...
tijd voor fotoshop met image ready !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:04 schreef Cynic het volgende:
Ik wil een nieuw icoon!
Maar het lukt niet een nieuwe te maken, kan ineens geen avi's meer openen met animation shop (ja, dan noem je ook een programma!)
Finding Nemo it is!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
welk filmpje ?
Hm, dan moet ik eerst even wat mp3-tjes gaan zoekenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja en trouw niet voor je veertig bent !
tof.. heerlijk, t zwaarste foto programma ooit, en ik gebruik t om plaatjes te resizenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tijd voor fotoshop met image ready !
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tof.. heerlijk, t zwaarste foto programma ooit, en ik gebruik t om plaatjes te resizen
Kop een trein, magere hein!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kut op MV
ik zal niet protesteren!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:20 schreef Nouk het volgende:![]()
. Wacht maar tot ik jouwe uit je broek oplicht
koop een leven, vetklepquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kop een trein, magere hein!
Word geplet door 32 vallende koeien, Tukker!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
koop een leven, vetklep
waarom MOET dat !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:20 schreef Maanvis het volgende:
Ik moet er nu 3 cd's van luisteren, waarvan er 2 precies hetzelfde zijn
Via de webcam & photoshop hequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik zal niet protesteren!
Om te checken of er geen foutjes in zitten bladiebla!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waarom MOET dat !
tukker?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Word geplet door 32 vallende koeien, Tukker!
Genoegquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:27 schreef Nouk het volgende:
Wat een kutwerk. Wat krijg je daarvoor?
Hey, Doe es lief?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
reeksverneuker!
Doe niet zo moeilijk man, ik post hier alleen maar als ik me werkelijk doodverveel!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
dat ligt eraan, alleen als MV probeert te posten
In dat geval kun je beter gaan rukken oid...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk man, ik post hier alleen maar als ik me werkelijk doodverveel!
ach gut, gaan we zo beginnenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:56 schreef Maanvis het volgende:
En je wilt niet dat ik hier puur en alleen ga posten om jou te vervelen, PP?
Als ik mijn kwakkie op jouw hoofd mag deponeren, is dat geen probleem!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:57 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
In dat geval kun je beter gaan rukken oid...
je kent t niet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:58 schreef Nouk het volgende:
Rukken?
EDIT!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je kent t niet?
Als jij dat graag wil en ik je daarna op je bek mag stompen vind ik het prima!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ik mijn kwakkie op jouw hoofd mag deponeren, is dat geen probleem!
Whaha.. Dat zou je aan Bosbeetle moeten vragen lijkt me zo!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
EDIT!
*** Afwacht ***quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hoe vaak per week ruk jij PP
Natuurlijk mag dat! Ik kick op negatieve aandacht!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Als jij dat graag wil en ik je daarna op je bek mag stompen vind ik het prima!!
ik hou t niet bij in een excel sheetje, sorry nouk!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hoe vaak per week ruk jij PP
je kunt ook gewoon turven op een kladblokjequote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik hou t niet bij in een excel sheetje, sorry nouk!
ehm, lees dat nog eens goed na kerel... beetje foutquote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Als jij dat graag wil en ik je daarna op je bek mag stompen vind ik het prima!!
Jij weet toch ook wel dat ik mijn afspraken nooit nakom, ik heb hem voor die tijd al op zijn bek gestompt, je denk toch zeker niet dat ik naar zijn zwans wil kijken of wel??quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm, lees dat nog eens goed na kerel... beetje fout
waarom in vredesnaam?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon turven op een kladblokje
Dunno, maar ik ga slapenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
waarom in vredesnaam?
Mooi, dan sla ik mijn slag!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:10 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dunno, maar ik ga slapen
wat snap je niet aan "kut op"quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mooi, dan sla ik mijn slag!
Ik laat mezelf niet commanderen op dit forumquote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wat snap je niet aan "kut op"
en als videokaart, want ET kan ook wel op een 1500 processor gedraait worden, maar de videokaart is dan veel belangrijker... 9600 of een 9800 ofzo?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:04 schreef Zwansen het volgende:
Een pc waar ik mee kan fokken, msnen en ET'en. En misschien wat meer nieuwere spellen.
Ik heb een AMD Sempron 2800+ op het oog met 512 Mb ram.
ow heeft ET een 1500 nodigquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en als videokaart, want ET kan ook wel op een 1500 processor gedraait worden, maar de videokaart is dan veel belangrijker... 9600 of een 9800 ofzo?
GTS?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ow heeft ET een 1500 nodig
dat red ik dus nooit met mn 500MHz en Mn GeForce 2 GST !
dit was toendertijd het beste wat mn broer kon krijgen !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
een geforce?
tenzij je voor een high end kaart gaat, kun je beter een ati kaart kopen, veel betere prestaties..
hoi, we praten in de huidige tijd, oftewel 3 generaties 3d kaarten verder, toendertijd was Nvidia gewoon de beste op de markt, met de geforce (2) en tnt kaarten... nu is er concurrentie op de marktquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dit was toendertijd het beste wat mn broer kon krijgen !
(die lui bij schutte systems waren helemaal verwonderd dat er nog zo'n hoge 3dmark uit een 500MHz te krijgen was)
ok ok ! rustig !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hoi, we praten in de huidige tijd, oftewel 3 generaties 3d kaarten verder, toendertijd was Nvidia gewoon de beste op de markt, met de geforce (2) en tnt kaarten... nu is er concurrentie op de markt
maken ze nog kaarten met 64mb dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:24 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb dus totaal geen verstand van videokaarten maar die aap bij norrod zei dat die kaart wel ok was. Zou ook niet weten welke anderen ook voldoen. Zowiezo een 128 MB neem ik aan? Minder niet he?
ik heb er 1 van 210 Mb in de aanbieding !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik zoek nog wel een harde schijf van 6 gb of meer voor een ouwe pc...
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:14 schreef Zwansen het volgende:
Doe jij ook niet aan plassex Nouk?
je kunt altijd de kast nog hergebruikenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:als je zolang wacht als mij ... is het voor upgraden te laat !
Zou wat wezen als het met wasmachines hetzelfde zou zijn
Hier trouwens nog iemand belang bij een 486mx2 met 8 Mb ram !
tof, dr past gewoon meer op mn USB stickquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik heb er 1 van 210 Mb in de aanbieding !
Samantha is cool mên!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:26 schreef Nouk het volgende:
[..]Nee bedankt. En ik zou er voor mn man ook echt niet aan meewerken, g-a-t-v-e-r.
Ok. Dus een 128.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
maken ze nog kaarten met 64mb dan?
meer is trouwens ook nutteloos, tenzij je farcry, doom3 etc in 1280x1024 wil draaien met alles op high, wat je met zo'n pc wel kunt vergeten
Sam is de kewlste van allemaal.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Samantha is cool mên!
En bij mij meer in mijn telefoon!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tof, dr past gewoon meer op mn USB stick
nee die is een stuk kleiner als reguliere kasten !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je kunt altijd de kast nog hergebruiken
nostalgie!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee die is een stuk kleiner als reguliere kasten !
zit al wel een double speed cd-rom speler in !
toen windows (3.11) nog nergens goed voor wasquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
nostalgie!
neequote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:33 schreef Nouk het volgende:
---> DIG ?
Maar toen al wel met photoshop 3quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
windows for workgroups, corrupte shit
ow, je gaat niet internetten of dvd's branden dus?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:35 schreef Zwansen het volgende:
En een harde schijf van 80 moet toch genoeg zijn...
Ik heb nu 20 man. Das 4 keer zo veel dan, moet ik het mee kunnen redden toch....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ow, je gaat niet internetten of dvd's branden dus?
niet iedereen is zo intensief aan het downloaden als jij PP !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ow, je gaat niet internetten of dvd's branden dus?
ik heb verdeeld over 2 pc's 160gig, en t staat dus gewoon 75% vol, en als ik bv een dvd wil branden ben ik ook weer 12 gig nodig aan temp files, dus dat schiet snel op hoor..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb nu 20 man. Das 4 keer zo veel dan, moet ik het mee kunnen redden toch....
ik heb vorige maand gewoon iets van 10 dvd's gebrand, puur met films en software die ik gedownload heb... en dan heb je dus nog de dingen die ik download die ik niet back up maar gewoon 1 keer kijk ofzoquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
niet iedereen is zo intensief aan het downloaden als jij PP !
(* paarse_paashaas zit ook nog maar op 6 gig mp3tjes )
wel naar de 8mb cache uitvoeringe kijken hè, niet de 2mn gevallenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:46 schreef Zwansen het volgende:
Daarintegen zit er maar 18,50 euro tussen 80 en 120.
2 mb cache is niks?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wel naar de 8mb cache uitvoeringe kijken hè, niet de 2mn gevallen
8mb is wat vlotter, merk je bij spellen enzo welquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
2 mb cache is niks?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
8mb is wat vlotter, merk je bij spellen enzo wel
gelukkig maar !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik ook niet...
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoe zou maanvis toch ineens aan z'n reeksen haat komen
hhm is er al een deel 2 ?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
ja lach maar, t einde van de reeksen is in zicht!,
,
Niet ?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
nog niet gesignaleerd, ik open m zeker niet
dan doe ik dat zowiezo!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
8mb is wat vlotter, merk je bij spellen enzo wel
waaromquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:45 schreef Querk het volgende:
haaai
zie pagina 1 ! het gedicht van deelder ! daarom !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:05 schreef Querk het volgende:
Waarom is dinsdag stom?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
is dat een serieuze vraag?
Ok, ik zie het!!!!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zie pagina 1 ! het gedicht van deelder ! daarom !
niet ?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:08 schreef Querk het volgende:
ok ok, ik lees niet alles jongens!
Nee, ik zwaai alleen zo af en toe!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
niet ?
goed manquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:11 schreef Querk het volgende:
[..]
Nee, ik zwaai alleen zo af en toe!
hoezo ookquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:20 schreef Querk het volgende:
ok, maar goed ik heb ook een druk leven he!
Niks duurder dan gewoon adsl ...op de modem na toch ?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:26 schreef Zwansen het volgende:
toch vrij duur! draadloos adsl op je kamer!
Ik had alleen een USB modem op die oude dus moest er een router + modem bij en nog Linksys WLAN PCI 54 Mb Kaart bij.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Niks duurder dan gewoon adsl ...op de modem na toch ?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
wtf moet je dan ook met draadloos internet als je toch geen laptop hebt?
Zwaar irritant om van beneden 2 verdiepingen naar boven een kabel te trekken voor de ADSL. Telefoonlijn ligt beneden. Ik slaap op zolder.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
wtf moet je dan ook met draadloos internet als je toch geen laptop hebt?
hui!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:35 schreef Cynic het volgende:
heu!
weet je wat nog veel irritanter is? t gebrek aan snelheid bij draadloos internet, of t gebrek aan bereik, dus dat straks de hele zooi t op zolder niet doet...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zwaar irritant om van beneden 2 verdiepingen naar boven een kabel te trekken voor de ADSL. Telefoonlijn ligt beneden. Ik slaap op zolder.
Dat gaat prima werken. Ik heb een duurdere kaart dan ik eerst had. Van 11 naar 54. Zou geen problemen moeten opleveren aldus de verkoper.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
weet je wat nog veel irritanter is? t gebrek aan snelheid bij draadloos internet, of t gebrek aan bereik, dus dat straks de hele zooi t op zolder niet doet...
nog 8 uur nouk ... das een hele werkdag !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:52 schreef Nouk het volgende:
SW is bijna jarig jongens!
AH bezorgt aan huis!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Bah nu gaat het regenen ... en vandaag moet ik echt naar de AH !![]()
![]()
waarom wordt er geen gratis eten bezorgd "tafeltje dekje ofzo ! "
het werkt wel, en mocht het niet werken dan ruil ik het toch lekker!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
nee, 54g is net zo stabiel als 11b
en de afstand maakt ook NIETS uit, whehehe
Ja dat is dan ook weer zo.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nog 8 uur nouk ... das een hele werkdag !
das kut, waarom reed hij dan afgelopen zaterdag bij langs?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:09 schreef Zwansen het volgende:
BB is echt zo'n een die tot zijn 34 geen rijbewijs heeft...
Oh, heb je een date?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:14 schreef Zwansen het volgende:
Ik zal het vannacht met de herhaling van SATC moeten doen.. Vanavond ben ik verhinderd.
dat denk ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:09 schreef Zwansen het volgende:
BB is echt zo'n een die tot zijn 34 geen rijbewijs heeft...
nee dat zal mijn vriendin niet kunnen waarderen!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh, heb je een date?
oh hehe... niet dus. maar geen mogelijkheden om met de auto naar de AH te gaan?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat denk ik ook
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:37 schreef Cynic het volgende:
Jeh! Mijn piano doet het!
Nu alleen nog erop kunnen spelen
nee ik heb punt 1 mn auto niet hier ! , punt 2 is de AH hier 232 m vandaan dat loop ik liever !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
oh hehe... niet dus. maar geen mogelijkheden om met de auto naar de AH te gaan?
Hehe, dan moet je de auto waarschijnlijk verder weg parkeren dan waar je nu woontquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee ik heb punt 1 mn auto niet hier ! , punt 2 is de AH hier 232 m vandaan dat loop ik liever !
Laat dr eens registreren !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
nee dat zal mijn vriendin niet kunnen waarderen!
zo ongeveerquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hehe, dan moet je de auto waarschijnlijk verder weg parkeren dan waar je nu woont
natuurllijk !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:55 schreef Zwansen het volgende:
Voor 232 m wacht jij tot het droog is!
Ja en zij alles meelezen zeker!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Laat dr eens registreren !
en ?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja en zij alles meelezen zeker!
wie weet zwans !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:59 schreef Zwansen het volgende:
BB, misschien dat we de 23e bij SW onder genot van een biertje het misschien wél een keer met elkaar eens zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |