En er moet geen getal in de OP staan, en er mogen geen usericons in de topictitel, voor zover ik heb begrepen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 02:02 schreef Xennia het volgende:
reeksen mogen niet, maar 's nachts toch stiekem weer wel. Logisch toch?
Inderdaad Dirkh. Je slaat de spijker op de kopquote:Op woensdag 6 oktober 2004 02:17 schreef Dirkh het volgende:
Reeksen is voor mietjes.
Dat komt nog wel, Xennia, als je een reeks maakt met al je miskraamvriendjes waarin alles gezegd mag wordenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 02:16 schreef Xennia het volgende:
Ik heb nog van geen enkele reeks de lol ingezien
Miskraamvriendjesquote:Op woensdag 6 oktober 2004 02:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, Xennia, als je een reeks maakt met al je miskraamvriendjes waarin alles gezegd mag worden
Dan zou ie er toch onderhand uit moeten komen lijkt me zo, Xennia!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 02:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Miskraamvriendjes![]()
Mijn miskraamvriendje bevindt zich in mijn onmiddelijke buurt en we hebben al een reeks van 9 maanden
Ik denk het wel, maar ik durf niet te kijkenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 02:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan zou ie er toch onderhand uit moeten komen lijkt me zo, Xennia!
Voor 7 uur hoop ik danquote:Op woensdag 6 oktober 2004 02:25 schreef Insomaniac het volgende:
Ik reageer morgen Maanvis. Maar ik kan je nu al zeggen dat het geen goed idee is.
Hoezo dat? Is dit een probleem wat speelt? Waarom wil je dit ineens? Uit de lucht gegrepen?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 02:01 schreef Maanvis het volgende:
Ik stel voor een nieuwe weg in te slaan.
Dat jaquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:03 schreef boebiedoe het volgende:
Geen goed idee. Ik zie Cerror, depresident en nog meer van dat soort tuig al met reeksen komen..
Opzich is dat nog niet eens het probleem denk ik. Vind je een reeks niet relaxed, ga je er gewoon niet posten. Het is een beetje vreemd om op voorhand reeksen van bepaalde personen af te kraken. Jij op jouw beurt zal een reeks van jezelf ongetwijfeld heel relaxed vinden, ik durf te wedden dat er hier mensen rondlopen die dat ook niet zien zitten.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:03 schreef boebiedoe het volgende:
Geen goed idee. Ik zie Cerror, depresident en nog meer van dat soort tuig al met reeksen komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |