Ik ook!quote:Ik heb me nog kunnen beheersen door die Star Wars 4 t/m 6 box niet aan te schaffen
jij hebt dan natuurlijk wel weer de mazzel dat ik me gratis aanbiedt als je vrouw weer een grote beurt nodig heeftquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:18 schreef dapluiz het volgende:
Haha ik ook idd, maar ook een beetje in de hoop dat ie goedkoper gaat worden
Maar me auto moet volgende week voor een grote beurt, dus dan is het ook verstandig om ff geen dvd's te kopen
Je bent erg ver heen. Je krijgt zelfs blackouts tijdens het bestellen van dvd's.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:25 schreef Hare het volgende:
Ik meldt me toch maar weer aan hoor, net de creditcard rekening binnengehad en toch wel een klein beetje geschrokken
kwam ook wel een beetje doordat er weer 414 euro van mijn cc was afgeschreven van iets dat ik dus echt niet ken![]()
en hoe kan het dat je nummer weer is uitgelekt dan? Ik heb een nieuwe kaart gekregen na dat voorval van die 150,-quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:29 schreef Hare het volgende:
wat? dat er weer een transactie is afgeschreven die ik dus niet heb gedaan?
Was een tijdje geleden toch ook zo, dat met die telefoonkaarten uit groningen. Toen was het 150 euro. Deze keer wel iets meer
Maar krijg het weer terug hoor!
Zou dat het zijn? Nee, nee, nee!!! Dat kan niet!! AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:31 schreef sampoo het volgende:
Oh lieve help. Ik zit een beetje te lurken naar een beamer/grotere breedbeeld en een upgrade van mijn dvdspeler en geluidsinstallatie. Wat een leuke spulletjes zijn er op de markt.
[..]
Je bent erg ver heen. Je krijgt zelfs blackouts tijdens het bestellen van dvd's.![]()
heb ik toen niet met jou gedineerd danquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:49 schreef Hare het volgende:
Kut zeg, zelfs nog 80 euro meer afgeschreven van een restaurant in Californie.
En daar ben ik dus echt niet geweest op 23-09
Zelfs de hele vliegreis?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
heb ik toen niet met jou gedineerd dan
jij zwaaien met je cc
goh, man wat was je dronken
Klein beetje nieuwsgierig... maar wat was je totale cc afrekening wel nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Zelfs de hele vliegreis?
Anyway, ik heb deze maand bij dvdsoon, dvdpacific, dvdimport, cdwow, play, koreandvds, amazon en paypal besteld. Dus daar moet weer ergens een lek zitten.
Ik ben geneigd te denken dvdpacific, maar die hebben een mail doen rondgaan dat alles weer helemaal veilig was. Misschien toch niet dus...
Dan zal het wel ergens anders zitten, of gebruiken ze niet alle gehachte creditkaarten in een keer. Dus nu hebben ze bij mij 500 euro afgeschreven. Denken ze dat ze wel genoeg hebben besteld bij die van mij en gaan ze over naar de jouwe.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:40 schreef Durbin het volgende:
Ik heb de afgelopen maand twee bestellingen gedaan bij DVDPacific, maar had verder geen vreemde dingen op mijn afschrift.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:54 schreef sampoo het volgende:
813,18 euro waarvan zo'n 116,33 euro niet dvd gerelateerd is. Oftewel 696,81 euro aan dvd's. Zo valt het nog een beetje mee.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:54 schreef sampoo het volgende:
813,18 euro waarvan zo'n 116,33 euro niet dvd gerelateerd is. Oftewel 696,81 euro aan dvd's. Zo valt het nog een beetje mee.
dat wehkamp debacle heeft mij slechts 7,99 gekost...quote:Op donderdag 4 november 2004 08:00 schreef detulp050 het volgende:
Na het Wehkamp-debacle heb ik afgesproken dat ik slechts drie DVD's mocht bestellen in de zes weken vanaf die bestelling bij Wehkamp. Hier tellen eerder bestelde items en pre-orders niet mee en ik heb er precies drie los gekocht
quote:Op donderdag 4 november 2004 08:14 schreef Durbin het volgende:
Vanmorgen is er bij mij ¤ 300,30 afgeschreven, waarbij het volgens mij allemaal dvd's betreft.
Hierbij zat ook de bestelling bij Koreandvds van laatst, voor ¤ 180.
't Is ietwat uit de hand gelopen.![]()
Heb nog wat ruimte op de rand van het badquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:53 schreef detulp050 het volgende:
Heb je nog ruimte in de groentenla van de koelkast ? Dat vergeten veel verslaafden nog wel eens
pffff hier nog 1...quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:51 schreef kinky_queen het volgende:
Ik heb geen ruimte meer om m'n dvd's neer te zetten...
[afbeelding]
Mooi badquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:03 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Heb nog wat ruimte op de rand van het bad
[afbeelding]
* sorry, ben ff te lui om te resizen...
Of je kunt natuurlijk ook gewoon gaan verhuizenquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:18 schreef sampoo het volgende:
Ach containertje in de tuin gooien en het is opgelost
[afbeelding]
same herequote:Op dinsdag 30 november 2004 11:51 schreef kinky_queen het volgende:
Ik heb geen ruimte meer om m'n dvd's neer te zetten...
[afbeelding]
Ik heb geen idee, maar wat doet deze vraag in dit topicquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:18 schreef Mellone het volgende:
kan iemand mij vertellen of de film Citizen X; The Ripper of Rostov een boekvervilming is? Ik heb ooit een boek gelezen over dit onderwerp en de beschrijving van de film is een beetje vaag. Helaas heb ik deze week geen tijd om hem te kijken maar ben wel heel nieuwsgierig. Iemand een idee?
Volgende X ff zelf de search gebruiken he?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:18 schreef Mellone het volgende:
kan iemand mij vertellen of de film Citizen X; The Ripper of Rostov een boekvervilming is? Ik heb ooit een boek gelezen over dit onderwerp en de beschrijving van de film is een beetje vaag. Helaas heb ik deze week geen tijd om hem te kijken maar ben wel heel nieuwsgierig. Iemand een idee?
Han heb ik het overgenomen van je met 8 DVD's in 1 maand (veel voor mijn doen).quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:53 schreef Shogo het volgende:
Ik moet toegeven heb de laatste 3 maanden rustig aangedaan. Ik ben trots op mezelf.
Oei, bespeur ik daar het denial-syndroomquote:Op woensdag 1 december 2004 15:58 schreef Hare het volgende:
Ach ja, als we nu toch bezig zijn met het pasten met je creditcardafschrift:
737,63 euro, waarvan alles dvd gerelateerd
moet wel zeggen dat daar een groot deel van bestemd is voor andere personen die via mij hun bestelling doen![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:42 schreef detulp050 het volgende:
Hmmzz, ik ben verliefd en ik heb een DVD-verslaving
Gelukkig deelt mijn vriendinnetje mijn DVD-voorliefde
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:58 schreef Hare het volgende:
moet wel zeggen dat daar een groot deel van bestemd is voor andere personen die via mij hun bestelling doen![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:00 schreef sampoo het volgende:
[..]
Is dit wat men noemt een dru...ehm dvd dealer? Die de tere zieltjes corrupeert met al dat 'mooie' dvdwaar? Scheer je weg uit dit topic!
quote:Op zondag 5 december 2004 18:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik heb vandaag weer gezondigd.
ja heb ik wel es meegemaakt, maar in mijn geval was t geen Ossekut van de Hema, maar een (wel overigens zeer schattigequote:Op donderdag 9 december 2004 14:52 schreef kinky_queen het volgende:
Stel: Ik heb een dvd probleem
![]()
Normaal gesproken komt de postbode zo rond 13:30 bij mij langs en soms belt hij aan.
![]()
Ik verw8 ongeveer een dvdtje of 10 van de beste man die een dezer dagen bij mij kan aankomen. Ik sta onder de douche, hoor de deurbel:
* ding dong!
Ik denk:"DAT IS DE POSTBODE!!!" kijk op de klok en idd 13:27! en spoed mij met aankleden, ren half naakt naar de deur, doe open...
[afbeelding]
IS HET GODVERDOMME ZO'N HEMATRUT OP BLOKHAKKEN, MET ZO'N ENQUETEDINGES IN D'R HAND DIE WIL VRAGEN OF IK IETS WIL BEANTWOORDEN!!!!
NIX DVD'S DUS!!!
[afbeelding]
Ik schreew :"NEE, OSSEKUT!!!"
En smijt geheel terecht de deur weer dicht.
Iemand die dit geval herkent/meegemaakt heeft?
En heb je hem nog wat geld gegeven?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja heb ik wel es meegemaakt, maar in mijn geval was t geen Ossekut van de Hema, maar een (wel overigens zeer schattige) collectante van de hartstichting ofzo.
irritant, maar ja zo lang de collectantes cute blijven heb ik er gelijk minder problemen mee
quote:Op donderdag 9 december 2004 14:52 schreef kinky_queen het volgende:
Stel: Ik heb een dvd probleem
![]()
Normaal gesproken komt de postbode zo rond 13:30 bij mij langs en soms belt hij aan.
![]()
rot op uit dit topic en ga muziek downloadenquote:Op donderdag 9 december 2004 15:28 schreef Loohcs het volgende:
Ik ben een druiloor die graag slap lult
Sorry hoor, maar de echte verslaafden kopen allang niet meer in Nederland met de woekerprijzen hier.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:28 schreef Loohcs het volgende:
Ik ben zo weer weg uit dit topic, maar ik wilde toch ff melden dat ik een hekel heb aan jullie soort. Dankzij jullie gaan gvd alle muziekwinkels bijna alleen nog maar DVD's verkopen. Ongeveer 80% van wat ze verkopen in de MUZIEKwinkels is tegenwoordig DVD en daarvan bestaat weer 80% uit goedkope aanbiedingen van flut-films. Daardoor ligt die halve winkel vol met derderangs-films van ongeveer 10 jaar oud en verkopen ze haast geen leuke muziek meer. misschien had ik toch ff langs KLB moeten gaan...
quote:Op donderdag 9 december 2004 15:37 schreef Hare het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de echte verslaafden kopen allang niet meer in Nederland met de woekerprijzen hier.
Daardoor wordt het eigenlijk alleen maar erger. Omdat de vraag daalt komen er meer en meer van die graaibakken (en daar is ook ruimte voor nodig) en die worden steeds prominenter in de winkel gezet in de hoop dat ze op die manier toch nog wat DVD's kunnen verkopen. Maar nu ben ik echt weer weg uit jullie mooie topic.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:37 schreef Hare het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de echte verslaafden kopen allang niet meer in Nederland met de woekerprijzen hier.
Als je me dan eens ff het merk van je dvd speler en productnummer noemt zal ik eens kijken of er iets aan te doen isquote:Op donderdag 9 december 2004 15:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]Ik durf nog steeds niet uit het buitenland te bestellen
En ik wil ook regio 2 omdat ik te dom ben om dvdspelers regiovrij te maken![]()
Hehe, het gaat ook om mn computer dvd speler..quote:Op donderdag 9 december 2004 15:59 schreef Hare het volgende:
[..]
Als je me dan eens ff het merk van je dvd speler en productnummer noemt zal ik eens kijken of er iets aan te doen is
Dat mocht je willen.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:15 schreef Neoktheone het volgende:
Bij computers is er toch geen sprake van regiocodes. Die spelers pakken toch alles![]()
Hij's gewoon jaloersquote:Op donderdag 9 december 2004 15:37 schreef Hare het volgende:
[..]
heb jij wel een computerquote:Op donderdag 9 december 2004 16:15 schreef Neoktheone het volgende:
Bij computers is er toch geen sprake van regiocodes. Die spelers pakken toch alles![]()
Maar de dvd spelers in de pc zijn wel supereasy regiovrij te maken (of iig regio te veranderen zo vaak je wil), terwijl het regiovrij maken van een standalone soms nog wat lastiger is.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat mocht je willen.
Dat doen WIJ ook hoor!quote:Op donderdag 9 december 2004 16:53 schreef Cheiron het volgende:
...en het feit dat ik obscure buitenlandse site wil vermijden
Naar mijn ervaring wordt het steeds lastiger om aan de gehackte firmwares te komen van DVD-ROM spelers, en vooral van DVD-writers. Bovendien moet je daarmee maar weer afwachten wat voor andere ellende je op je dak haalt, aangezien die firmwares die te vinden zijn qua versie weer hopeloos achterlopen.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:41 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar de dvd spelers in de pc zijn wel supereasy regiovrij te maken (of iig regio te veranderen zo vaak je wil), terwijl het regiovrij maken van een standalone soms nog wat lastiger is.
Maareh, als je een nieuwe setup gaat kopen (net als ik) moet je gewoon aan die zaak waar je hem koopt vragen of ze hem regiovrij maken, de meeste zaken doen dat wel
Een echt verslaafde heeft een linkje in z'n sigquote:Op donderdag 9 december 2004 20:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben sinds kort ook DVD-verslaafd.
Nou, ik ben pas twee weken geleden begonnen met mijn verslaving, dus mijn verzameling is nog niet echt een linkje waard. Het zijn er nu nog maar 13 plus twee onderweg. Titels dan, schrijfjes een stuk meer.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:10 schreef kinky_queen het volgende:
Een echt verslaafde heeft een linkje in z'n sig
![]()
Het is zover. Nu ga je er echt aanquote:Op donderdag 9 december 2004 22:59 schreef Cheiron het volgende:
W00T! Even op zoek geweest. Nu kan ik bij mijn dvdrom de regio's uitzetten waarna hij gewoon de regio van de dvd aanneemt, en als het goed is (kan ik morgen pas uitproberen) is de standalone ook regiovrij te maken.
Meteen bij DVD soon een dvd'tje in regio 1 besteld... ben benieuwd!
Ik stel voor dat we deze arme jongen redden door zijn creditcard tijdelijk in te nemen.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Het is zover. Nu ga je er echt aan
* Zet het infuus maar klaar jongens
zo ben ik ook begonnen, nu staat er een breedbeeld tv divx DVD speler en 5.1 set in me huiskamerquote:Op donderdag 9 december 2004 20:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kijk alles op mijn computer, want ik heb geen TV of DVD-speler. Ik bestel bijna alles op Internet.
Daar heb ik voorlopig ècht geen geld voor. Misschien volgend jaar, als ik op LiO (Leraar in Opleiding) stage ben, dan verdien ik ongeveer ¤ 500,- per maand bovenop de stufi. Dan zou het wel kunnen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 06:11 schreef MikeyMo het volgende:
zo ben ik ook begonnen, nu staat er een breedbeeld tv divx DVD speler en 5.1 set in me huiskamer
je bent verloren, zoek hulpquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar heb ik voorlopig ècht geen geld voor. Misschien volgend jaar, als ik op LiO (Leraar in Opleiding) stage ben, dan verdien ik ongeveer ¤ 500,- per maand bovenop de stufi. Dan zou het wel kunnen.
LINK!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Eens kijken of ik dit jaar nog door de 1k-grens heen ga.
was niet echt nodig hij was bij mij al geleverdquote:Op vrijdag 10 december 2004 10:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En nog niemand speciaal vrij genomen om de LotR gift-set te gaan halen?
Valt weer mee.
Ik heb geen lijst online staan.quote:
Alsof een junk zijn injectienaald in bewaring geeft!quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:04 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we deze arme jongen redden door zijn creditcard tijdelijk in te nemen.![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik heb geen lijst online staan.
ff lekker 985 titels invoegen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:11 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
[afbeelding]
www.dvdprofiler.com
anders biedt jij het ff aan om te doen, jij hebt immers nog een lange weg te gaan om hier populair te wordenquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:21 schreef Hare het volgende:
[..]
ff lekker 985 titels invoegen.
Heb je tenminste iets nuttigs te doen tijdens de kerstdagen![]()
Ach, 98,5 titels per uur, dus in een dag ben je klaar !quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:21 schreef Hare het volgende:
[..]
ff lekker 985 titels invoegen.
Heb je tenminste iets nuttigs te doen tijdens de kerstdagen![]()
Ach joh, alsof mij dat boeit.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
anders biedt jij het ff aan om te doen, jij hebt immers nog een lange weg te gaan om hier populair te worden![]()
Vertel?quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:00 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb vandaag een DVD ontvangen uit Korea, die niet terug te vinden is in de profiler, noch in de IMDB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:01 schreef Hare het volgende:Whoa! Dat vind ik toch best wel veel. Over hoeveel tijd hebben we het dan, ik wil graag je gemiddelde weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Whoa! Dat vind ik toch best wel veel. Over hoeveel tijd hebben we het dan, ik wil graag je gemiddelde weten.Ehm, half aprilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat kon met de oude alquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:07 schreef Hare het volgende:
Hmm, ik heb de nieuwe dvdprofiler eens ff zitten uitpluizen en daar zitten wel leuke dingetjes bij.
Zo kan ik bijvoorbeeld zien hoeveel ik in totaal aan mijn verslaving heb uitgegeven.
Viel me eigenlijk nog best mee
niet dat ik het jullie ga meedelen natuurlijk
Het is kost mij te veel tijd geld om mij bezig te houden met films downloaden, eventuele ondertitels vinden en downloaden, computer aan te doen, herrie van mijn computer aan te horen, op te staan om "terug te spoelen" of te pauzeren (geen zin om een joypad als afstandbediening te gebruiken) slechtere beeldkwaliteit en geluidskwaliteit aan te horen (ik heb weinig trek om kabels te kopen zodat ik via mijn computer bij filmpjes met DD5.1 ook DD5.1 te horen krijg). Helemaal als je bedenkt dat ik doorgaans alleen films koop die mij goed zijn bevallen. Dan wil ik het niet "verpesten" met de voorgaande gerommel. Ik download ook wel eens en als het bevalt wordt het even shoppen naar de dvd.quote:Op zondag 12 december 2004 02:32 schreef SeLang het volgende:
Ik begrijp dat nooit, mensen die DVDs kopen...
Een paar uitzonderingen daargelaten kijk ik een film één keer en dan delete ik hem van mijn harddisk.
Downloaden kost mij helemaal geen tijd of geld. Ondertitels toevoegen doe ik nooit. Ik weet nieteens hoe dat moet. Als de film Engels- of Duitstalig is dan is dat geen probleem.quote:Op zondag 12 december 2004 03:55 schreef sampoo het volgende:
[..]
Het is kost mij te veel tijd geld om mij bezig te houden met films downloaden, eventuele ondertitels vinden en downloaden, computer aan te doen, herrie van mijn computer aan te horen, op te staan om "terug te spoelen" of te pauzeren (geen zin om een joypad als afstandbediening te gebruiken) slechtere beeldkwaliteit en geluidskwaliteit aan te horen (ik heb weinig trek om kabels te kopen zodat ik via mijn computer bij filmpjes met DD5.1 ook DD5.1 te horen krijg). Helemaal als je bedenkt dat ik doorgaans alleen films koop die mij goed zijn bevallen. Dan wil ik het niet "verpesten" met de voorgaande gerommel. Ik download ook wel eens en als het bevalt wordt het even shoppen naar de dvd.
Verder bevalt mij het hoesje en de extra's en dat laatste kan ik wel downloaden in sommige gevallen maar dat kost mij dan weer extra tijd en energie. Dan werk ik liever een half uurtje meer zodat ik een dvdtje erbij kan bestellen.
en het allerbelangrijkste films zullen NIET op dvd(/vhs/laserdisc) uitgebracht worden als er geen mensen zijn die diezelfde DVD's kopen!Zonder mij was je voornamelijk naar cams aan het kijken.
Whoa! Dus ongeveerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor baan heb jij?
quote:Op zondag 12 december 2004 09:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Whoa! Dus ongeveerStudentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor baan heb jij?
Maar had wel een goed bijbaantje erbij
quote:Op zondag 12 december 2004 09:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Whoa! Dus ongeveerStudentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor baan heb jij?
En woon nog thuis, dat scheelt ook
Hm, nou, als ik elke maand zoveel aan DVD's zou uitgeven had ik geen eten meer...quote:Op zondag 12 december 2004 12:17 schreef Hare het volgende:
Student
En woon nog thuis, dat scheelt ook
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:43 schreef sampoo het volgende:
530 euro maar slechts ¤ 379.96 dvd gerelateerd.
Hopelijk volgende maand rond de 200 euro en dat lijkt mij een redelijk budget.
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:59 schreef sampoo het volgende:
[..]
bwahahahahahahahaha......ehmmm boehoe hoe hoe.
![]()
Ik ben bang dat het deze maand 1200 euro wordt.
Maar eens kijken wat er volgend jaar terug komt van de belasting.![]()
en ikquote:Op donderdag 23 december 2004 21:54 schreef kinky_queen het volgende:
Da's easy,
Iemand die nog bij z'n ouders woont, net als Hare en AntiChrist
![]()
He!quote:Op donderdag 23 december 2004 21:54 schreef kinky_queen het volgende:
Da's easy,
Iemand die bij z'n ouders woont, net als Hare en AntiChrist
![]()
Nijmegen?quote:Op donderdag 23 december 2004 22:53 schreef Hare het volgende:
[..]
He!
Nog maar 11 daagjes he, dan zit ik ook op mezelf
Zullen jullie me hier gaan missen hoop ik
Ja!quote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 23:12 schreef FremantleDockers het volgende:
*klikt profile* Doetichem en studeert psychologie. Dus da's waarschijnlijk aan de KUN (eeh, nee, de dinges, de watbout universiteit ofzo). Als je dan op kamers gaat is het meestal nijmegen, of soms arnhem (yuk).
Kan zelf toch echt niet OT blijven, ontwikkelingspsychologiequote:Mooie stad voor een student, leuke studie. Welke richting doe je? Iets met obsessief-compulsief koopgedrag? (moest het toch een beetje ontopic houden!)
Grappig, bij Riksen-Walraven dus. Beetje saaie colleges, maar wel controversieel op z'n tijd. Doe jij eind dit jaar ontwikkelingsneuropsych van Hendriks?quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:41 schreef Hare het volgende:
Slim gedacht! Arnhem is idd helemaal niks nee. Nijmegen is wel cool
Kan zelf toch echt niet OT blijven, ontwikkelingspsychologie
Geen idee, ik ga nooit naar schoolquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:17 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Grappig, bij Riksen-Walraven dus. Beetje saaie colleges, maar wel controversieel op z'n tijd. Doe jij eind dit jaar ontwikkelingsneuropsych van Hendriks?
Studentje met een leuk bijbaantje.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
kvoel me toch wel genoodzaakt te vragen wat jij doet voor de kost??
als ik zo vrij mag zijn natuurlijk
Als wàt? Escortgirl? Filmster? Vrouw van een miljonair? Diamanthandelaarster?quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:09 schreef sampoo het volgende:
[..]
Studentje met een leuk bijbaantje.![]()
Allemaal applaus voor Cheiron.quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:26 schreef Cheiron het volgende:
Zo, al drie keer in een FRS geweest zonder een dvd mee te nemen!
Gaat goed
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:42 schreef FremantleDockers het volgende:
Verkoper in de FRS?
(naar school?!? Wil je wel eens heel snel leren uni te zeggen!!
Ik deed psych, ben later overgestapt naar cognitieve neuro. Welk jaar zit je, 3e?
Nee, een gewoon administratief baantje dat aardig verdient. Ik zou 1200 euro niet elke maand kunnen opbrengen (is zowat mijn maandsalaris). Ik heb gewoon van de unieke dvdsoon aanbieding gebruik gemaakt om alvast vooruit te bestellen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als wàt? Escortgirl? Filmster? Vrouw van een miljonair? Diamanthandelaarster?
EDIT: Oeps, je bent een man. Nou dan de mannelijke versie van bovenstaande baantjes.
quote:Even heel wat anders, gezien het feit dat jij Jet Freggel als avatar hebt: heb jij die leuke driedubbele DVD met 17 afleveringen van De Freggels al?
Zolang je zelf zo goed als geen wetenschappelijk onderzoek verricht moet "school" gewoon kunnen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:42 schreef FremantleDockers het volgende:
Verkoper in de FRS?
(naar school?!? Wil je wel eens heel snel leren uni te zeggen!!
Ik deed psych, ben later overgestapt naar cognitieve neuro. Welk jaar zit je, 3e?
Tis jammer dat je voor de preorders nu al moet betalenquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:34 schreef sampoo het volgende:
[..]
Nee, een gewoon administratief baantje dat aardig verdient. Ik zou 1200 euro niet elke maand kunnen opbrengen (is zowat mijn maandsalaris). Ik heb gewoon van de unieke dvdsoon aanbieding gebruik gemaakt om alvast vooruit te bestellen.
Ik heb de Amerikaanse versie nog helemaal niet bekeken, ik ben zo gehecht aan de Nederlandse stemmen... Jeugdsentiment...quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:34 schreef sampoo het volgende:Was de aanleiding voor de avatar. Ik blijf mij verbazen hoe slecht de Nederlandse voiceovers zijn ivm de Amerikaanse.
Trouwens is er in de VS voor zover mij bekend nog niet zo'n uitgebreide uitvoering aanwezig en zeker niet voor deze prijs!
Pff.. rookie.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:41 schreef FremantleDockers het volgende:
Schokkend moment van zelfinzicht:
Tijdens een bestelling typte ik net mijn creditcard-nummer in... Uit mijn hoofd...!!!
Als je nou ook nog je valid tru en cc2 nummer weet ben je echt goed de lulquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:41 schreef FremantleDockers het volgende:
Schokkend moment van zelfinzicht:
Tijdens een bestelling typte ik net mijn creditcard-nummer in... Uit mijn hoofd...!!!
je gaat mij niet vertellen dat jij die nog niet uit je hoofd kent? (ik ken die al allemaal uit mijn hoofd en ik ben zeker niet zo'n junkie als jijquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Als je nou ook nog je valid tru en cc2 nummer weet ben je echt goed de lul
Of het wordt erger. Bij mij is het dan zo dat ik na het huren de film nog meer wil hebben, en dan koop je dus iets dat vervolgens direct de kast in gaat omdat je hem recent al gezien hebt!!! Dat voelt pas nutteloos...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 07:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga eens lid worden van een videotheek, kijken of dit mijn koopgedrag een beetje afremt.![]()
Wat denk je wel niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:43 schreef mooiegek het volgende:
[..]
je gaat mij niet vertellen dat jij die nog niet uit je hoofd kent? (ik ken die al allemaal uit mijn hoofd en ik ben zeker niet zo'n junkie als jij)
mijn word ietsjes meer...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:17 schreef Timo20 het volgende:
M`n CC rekeningafschrift van december gekregen gisteren. Schade viel uiterst mee: ¤ 3,17
moet die komma niet wat opschuifenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:17 schreef Timo20 het volgende:
M`n CC rekeningafschrift van december gekregen gisteren. Schade viel uiterst mee: ¤ 3,17
vertelquote:
hehequote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet die komma niet wat opschuifen
Kun je hem nog terugbrengen?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:02 schreef FremantleDockers het volgende:
Ook erg:
thuiskomen van het winkelen en in de brievenbus een pakketje vinden met (o.a.) dezelfde dvd die je net in de stad gekocht hebt....
Had ik gister met The Game
Bij de meeste winkels kun je alleen terugbrengen als ze geseald zijn. Aanbiedingen mogen vaak niet geruild worden...quote:Op zondag 9 januari 2005 12:28 schreef FremantleDockers het volgende:
Good point, weet ik eigenlijk niet. Komt uit de internet-only 3 voor 22.50 actie van Van Leest. Iemand enig idee of die terug te brengen zijn?
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2005 10:26 schreef kinky_queen het volgende:
En dan zegt de postbode:"Ik doe vanaf nu jullie huis als eerste, dan ben ik in ieder geval van een aantal pakketjes af".
Ik zat ook raar te kijken toen ik de deur open deed en de postbode zag met 7 doosjes en 12 witte pakjes van dvdsoon.quote:Op maandag 17 januari 2005 10:26 schreef kinky_queen het volgende:
En dan zegt de postbode:"Ik doe vanaf nu jullie huis als eerste, dan ben ik in ieder geval van een aantal pakketjes af".
Ik had ze hierover gemaild en kreeg dit te horen:quote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik durf gewoon niet te kijken naar de CC rekening van deze maand. Zelfs al blijft die toch wel dik onder de hierboven vermelde ¤ 1200,-
En GVD, wat duuuuuuurt het weer lang bij DVDsoon. M'n bestelling staat al bijna 2 weken op 'packaging'.
Ja, zo kick je wel af ja!
Een vast improvement nog wel, moeten ze nu toch zeker binnen de week verstuurd worden!quote:Dear Sir.
Our apologies for the delay in receiving your product(s). Unfortunately we did receive an unanticipated load of orders and are currently working
on rectifying this situation. Our shipping department has been
reviewed and redone to accommodate this load and a new system has been implemented. We are happy to say that the new system is a vast improvement and we hope to be caught up on this backlog shortly. I
apologize for the inconvenience this may have caused. If you need
anything else please do contact me once again.
------------------------------
Customer Service Center
Centre De Service à la Clientèle
DVDSoon.com
Dit gevonden in mijn account info;quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:14 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik had ze hierover gemaild en kreeg dit te horen:
[..]
Een vast improvement nog wel, moeten ze nu toch zeker binnen de week verstuurd worden!
quote:January 17, 2005.
A message from DVDSoon.com's president
To our dear clients,
In light of New Year 2005, let me first offer you all my best wishes of happiness, health and prosperity.
I would also like to take this opportunity to thank you for your loyalty as a DVDSoon.com client. Thanks to you, 2004 has brought on a growth of almost 400%, making it one of the most successful and fulfilling year this company has known. Having shipped over 1 million parcels in 2004, DVDSoon.com has currently gained the pole position amongst Canadian DVD e-tailers.
However, this great achievement has caused certain inconveniences and delays in our shipping department, and we sincerely regret this hindrance. Therefore, in order to resolve the situation, we have devised new and more efficient means of working, permitting us to offer even better service than before.
We estimate that, in about a few weeks, we will be able to bring our shipping delays back in order. We deeply appreciate your boundless patience since we understand the desire to receive your products and items as soon as possible.
Finally, because of the rapid growth of the company, we are cannot stock in inventory the entire catalog in our warehouses. Currently, we offer more than 40 000 different items and when we receive new orders, the anticipated overstocked items are rapidly sold out. We therefore place new orders daily from our suppliers, in hopes of minimizing possible delays.
Our product catalog never ceases to expand, and we endeavour to offer you even more products to fulfill your needs.
Once again, thank you all for your patience and understanding.
E. Guiard
CEO
DVDSoon.com
geen eens een persoonlijk mailtje voor 1 van hun grote afnemers?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:37 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dit gevonden in mijn account info;
[..]
Hey Gerard, je collectie is privatequote:Op woensdag 19 januari 2005 00:50 schreef MrMoon het volgende:
Hallo ik ben Gerard.
Ik had laatst ook zoiets. Kreeg ik 2 keer de SE van Once Upon a Time in America binnen. Ik uitzoeken wie er een fout had gemaakt, ik of cd-wow. Bleek dat ik op dinsdagmiddag er een had besteld en dezelfde op woensdagavond.......... Veel vergeetachtiger kan het niet denk ikquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:22 schreef sampoo het volgende:
Hebben jullie ook geregeld dat je een pakketje opent en een dvd tevoorschijn haalt waarvan je niet meer kan herinneren dat je die besteld hebt? Je zou bijna vermoeden dat dvdsoon er een paar orders bij tovert omdat het toch niet opvalt.![]()
Ruilen tegen een dubblel bestelde 12 Angry men uit Canada ?quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:18 schreef Eippie het volgende:
[..]
Ik had laatst ook zoiets. Kreeg ik 2 keer de SE van Once Upon a Time in America binnen. Ik uitzoeken wie er een fout had gemaakt, ik of cd-wow. Bleek dat ik op dinsdagmiddag er een had besteld en dezelfde op woensdagavond.......... Veel vergeetachtiger kan het niet denk ik![]()
die heb ik reeds, toen besteld met de halloween actie geloof ik.quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:25 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ruilen tegen een dubblel bestelde 12 Angry men uit Canada ?
nu ook nog?quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:11 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Hey Gerard, je collectie is private
heel herkenbaar helaaschquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:30 schreef Ceased2Be het volgende:
*zucht*
gisteren met vriendin naar de Makro geweest en had me nog zo voorgenomen om niks te kopen...
toch weer 2 titels opgepikt.. klote-aanbiedingen ook altijd!
zullen wel titels tussen staan die (nog) niet uit zijnquote:
En 3800 titels lijkt me anders zelfs ook wel erg veel. Zeker aangezien hij zich nog nooit in het verslaafdentopic heeft laten zienquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zullen wel titels tussen staan die (nog) niet uit zijn
quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:57 schreef MikeyMo het volgende:
zullen wel titels tussen staan die (nog) niet uit zijn
dat zal jij beter weten dan ik, ik kwam het alleen tegen op het intervocative forum.quote:
Klinkt als een Twilight Zone aflevering.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:34 schreef Maerycke het volgende:
Mijn bestelde dvdpack is afgeleverd bij één van de buren... die besloten heeft vakantie te nemen ofzo en dus al bijna een hele week niet thuis is. Ondertussen liggen mijn dvd's daar.. the horror!...
Ach ja, dat klinkt bekend. Ik wacht nu op een dvdtje of 18 of zo... De postbode wil ze maar niet brengen, zelfs niet als ze al op de 7e door pacific zijn verstuurdquote:Op maandag 24 januari 2005 11:19 schreef Cheiron het volgende:
NIet gezond:
De 14e 2 dvd's besteld bij Koreandvd's. De eerste dagen zeker 8 keer per dag gekeken naar de status. En zelfs nu dat hij op shipped staat kijk ik regelmatig of er iets veranderd.. Tegen beter weten in hoop ik elke dag weer dat het al op de mat ligt.
Op maandag wordt echt wel bezorgd dus, iig in Doetinchem welquote:Op maandag 24 januari 2005 13:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Op maandag komen er bij ons zowiezo geen pakketjes... alleen di t/m za.
hier in Almere ookquote:Op maandag 24 januari 2005 14:22 schreef Hare het volgende:
Op maandag wordt echt wel bezorgd dus, iig in Doetinchem wel
Welcome!!quote:Op zondag 30 januari 2005 20:03 schreef AxeldeM. het volgende:
Wil ook graag de club joinen
Ben nieuw hier op het forum en ik koop de laatste tijd vrij veel dvd's, voor mij dan. Had ik aan het begin van deze maand 32 dvd's, nu zit ik er met 54. Ik heb altijd veel anime gekocht maar de laatste tijd begin ik de "gewone film" meer te waarderen. Elke keer als ik een dvd-winkel binnen loop kom ik met minimaal 2 dvd's naar buiten
nee hoorquote:Op zondag 30 januari 2005 20:49 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Welcome!!
btw is het erg als je dvdprofiler nodig hebt om je bestelde dvd's te kunnen bijhouden?
Ik gebruik Excel.quote:Op zondag 30 januari 2005 20:49 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Welcome!!
btw is het erg als je dvdprofiler nodig hebt om je bestelde dvd's te kunnen bijhouden?
shame on you!!!!quote:Op zondag 30 januari 2005 23:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee hoor
ik had me nog zo voorgenomen deze maand (alleen morgen dus nog) geen dvd`s meer te bestellen, maar kon me niet bedwingen: net 24 season 2 besteld bij Amazon
![]()
![]()
![]()
shoot me![]()
ah, die krijg ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:26 schreef pascalheister het volgende:
in januari voor ruim 350 euro uitgegeven aan dvd's (mede door die Lotr kist)
geloof het niet neequote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ah, die krijg ik ook
![]()
ps dvdprofiler kent dat ding nog niet he?
That day draws ever closer!quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:21 schreef Timo20 het volgende:
heb gelukkig nog geen CC afschrift ontvangen
quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:43 schreef sampoo het volgende:
[..]
That day draws ever closer!You might say you will not open your mailbox but you cannot resist it might be a dvd package after all and one day when you least expect you will find the dreaded bill. Pay me! Pay me! it roars and it will eat you up and you will see your beloved dvd's no more.
hehequote:Op woensdag 2 februari 2005 17:43 schreef sampoo het volgende:
[..]
That day draws ever closer!You might say you will not open your mailbox but you cannot resist it might be a dvd package after all and one day when you least expect you will find the dreaded bill. Pay me! Pay me! it roars and it will eat you up and you will see your beloved dvd's no more.
dan voeg je hem toch zelf toequote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ah, die krijg ik ook
![]()
ps dvdprofiler kent dat ding nog niet he?
Hey pik!quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:38 schreef AntiChrist het volgende:
dan voeg je hem toch zelf toeliever lui dan moe zeker
ow kut alive moest je hebben he? ik ga hem vanavond nog maken morgen op de busquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:05 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Hey pik!
Ik heb hem nog niet binnen lekkere scheet!
ps, ik voeg de laatste tijd zoveel films toe aan de dvdprofiler site...
quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:25 schreef AntiChrist het volgende:
ow kut alive moest je hebben he? ik ga hem vanavond nog maken morgen op de bus
hey ik heb hem origineel gekocht !! alleen die KQ is te cheap om die film te kopenquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:36 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom ac en kq zoveel dvd's hebben.
* sampoo droomt ook van zijn eigen proffesionele dvd pers thuis.![]()
Gelukkig heb ik ook wel rond de 500 euro verdiend met vooral dvd verkoopquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:55 schreef Cheiron het volgende:
En studenten maar zeuren dat het allemaal zo krap is. Wel dik 500 Euro in de maand aan dvd's over de balk
quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:43 schreef sampoo het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik bij jou ooit nog een dvd koop!quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook wel rond de 500 euro verdiend met vooral dvd verkoop
Mijn laatste dvd was geloof ik 150 euroquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:52 schreef Daklem het volgende:
Denk maar niet dat ik bij jou ooit nog een dvd koop!
Ik moet ook weer ff kappen voor deze maand. Al 150 euro uitgegeven met mijn CC aan dvds. Nu is het wel weer genoeg geweest!
welke?quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:53 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Mijn laatste dvd was geloof ik 150 euro
Mijn afschrift toonde vandaag ¤ 504,72..quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:42 schreef Hare het volgende:
Schade van afgelopen maand:
790 euro
Waarvan 160 euro voor KQ
En 50 euro niet dvd-gerelateerd.
Dit gaat niet goed.quote:Jan. 08, 2005 Pending
Jan. 24, 2005 Pending
Jan. 29, 2005 Pending
Jan. 29, 2005 Pending
Jan. 29, 2005 Pending
Jan. 29, 2005 Pending
Jan. 31, 2005 Pending
Feb. 01, 2005 Pending
Feb. 01, 2005 Pending
Feb. 01, 2005 Pending
Feb. 02, 2005 Pending
Feb. 04, 2005 Pending
Feb. 05, 2005 Pending
Feb. 06, 2005 Pending
Feb. 07, 2005 Pending
Feb. 07, 2005 Pending
Jan. 3, 2005 Shipped
Jan. 13, 2005 Shipped
Jan. 17, 2005 Shipped
Jan. 24, 2005 Shipped
Jan. 27, 2005 Shipped
Jan. 29, 2005 Shipped
afgelopen 30 dagen ontvangen:quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:39 schreef pascalheister het volgende:
deze maand loopt het weer uit de hand geloof ik
quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:44 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
afgelopen 30 dagen ontvangen:
met nog onderweg:
al aan een nieuwe kamer begonnen om te vullen?quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:44 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
afgelopen 30 dagen ontvangen:
STRAW DOGS: Criterion
NOTORIOUS: Criterion
DRILLER KILLER, THE: 2-Disc Limited Edition
SYMPATHY FOR MR.VENGEANCE
STEPFORD WIVES, THE
EUROTRIP
SILENCE OF THE LAMBS, THE: Criterion
VENUS IN FURS
ZOMBIEGORE: 2 Disc Limited Edition
BROTHERHOOD OF THE WOLF: 3 Disc Collector's Edition
OLDBOY: Ultimate Edition
LORD OF THE RINGS, THE:Limited Wooden Trilogy Box
SPIDER-MAN: Coffret Exclusif Limité
TROY: Wooden Limited Edition
ALIENS - Ultimate Edition
FABULEUX DESTIN D'AMELIE POULAIN, LE: Premium Edition
WILLARD
LEAGUE OF EXTRAORDINARY GENTLEMEN, THE: 2 Disc
PI
QUEEN KONG
INTENSIVE CARE: Special Edition
SHAUN OF THE DEAD
MY CHAUFFEUR
AVONTUREN VAN ICHABOD EN MENEER PAD, DE
DRIE CABALLEROS, DE
TWICE TOLD TALES
BAMBI: Special Edition
SHARK TALE
met nog onderweg:
99 WOMEN: Limited X Rated Version
BIG BIRD CAGE, THE: Special Edition
BIG DOLL HOUSE
BRIDE OF THE MONSTER
DISCREET CHARM OF THE BOURGEOISIE, THE: Criterion
FAUST: Restored
FEAR AND LOATHING IN LAS VEGAS: Criterion
FREAKED
GLEN OR GLENDA?
HARD BOILED: Criterion
HAUNTED WORLD OF EDWARD D. WOOD, JR., THE
JACK THE RIPPER- Uncut
JAIL BAIT
KNIFE IN THE WATER: Criterion
M: 2 Disc Set: Criterion
MATANGO: ATTACK OF THE MUSHROOM PEOPLE
MATRIX, THE- Limited Attaché Case
MUMMY, THE: The Legacy Collection
NIGHT OF THE GHOULS
DEMONS, LES- Uncut
ORGAZMO: Special Edition
PLAN 9 FROM OUTER SPACE
SHOCK CORRIDOR: Criterion
SHOCK WAVES
SHUTTER
VANISHING, THE: Criterion
WOMEN IN CAGES
Neuh, dezelfde kamer alleen is het pcmeubel van mijn vrouw nu de deur uit omdat ik ruimtegebrek HADquote:Op maandag 11 april 2005 06:02 schreef MikeyMo het volgende:
al aan een nieuwe kamer begonnen om te vullen?
Hahaha, da's wel verdacht scherp. Ik zag hem pas bij de 2e keer.quote:Op maandag 11 april 2005 21:57 schreef Cheiron het volgende:
Wat is dat voor porno?
Porno-timmermansoogquote:Op maandag 11 april 2005 22:08 schreef Durbin het volgende:
[..]
Hahaha, da's wel verdacht scherp. Ik zag hem pas bij de 2e keer.![]()
ik kwam laatst een Doe Het Zelf beamer maken pagina tegenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:31 schreef sampoo het volgende:
Oh lieve help. Ik zit een beetje te lurken naar een beamer/grotere breedbeeld en een upgrade van mijn dvdspeler en geluidsinstallatie. Wat een leuke spulletjes zijn er op de markt.
[..]
Je bent erg ver heen. Je krijgt zelfs blackouts tijdens het bestellen van dvd's.![]()
lol stond ook al op tweakers.netquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:06 schreef coz het volgende:
[..]
ik kwam laatst een Doe Het Zelf beamer maken pagina tegen
http://www.tomshardware.com/howto/20041113/projector-01.html
Heb je hem nou al binnen????quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:24 schreef MrX1982 het volgende:
Ik had deze maand de hoogste cc rekening ooit
¤1104,64![]()
maar niet alleen dvd uitgave's
Scarface?quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:25 schreef Hare het volgende:
Heb je hem nou al binnen????
Haha, nee je cc overzichtquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Scarface?
Die staat niet eens op mijn rekening
maar nee daar wacht ik nog op
Oh zo.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:33 schreef Hare het volgende:
Haha, nee je cc overzicht, die komt bij mij altijd pas eind van de maand, soms zelfs begin van de volgende.
heb sinds vorige week donderdag al niets meer gekochtquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:18 schreef pascalheister het volgende:
deze week al weer 8 dvd's dat gaat niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |