Ik heb de Amerikaanse versie nog helemaal niet bekeken, ik ben zo gehecht aan de Nederlandse stemmen... Jeugdsentiment...quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:34 schreef sampoo het volgende:Was de aanleiding voor de avatar. Ik blijf mij verbazen hoe slecht de Nederlandse voiceovers zijn ivm de Amerikaanse.
Trouwens is er in de VS voor zover mij bekend nog niet zo'n uitgebreide uitvoering aanwezig en zeker niet voor deze prijs!
Pff.. rookie.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:41 schreef FremantleDockers het volgende:
Schokkend moment van zelfinzicht:
Tijdens een bestelling typte ik net mijn creditcard-nummer in... Uit mijn hoofd...!!!
Als je nou ook nog je valid tru en cc2 nummer weet ben je echt goed de lulquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:41 schreef FremantleDockers het volgende:
Schokkend moment van zelfinzicht:
Tijdens een bestelling typte ik net mijn creditcard-nummer in... Uit mijn hoofd...!!!
je gaat mij niet vertellen dat jij die nog niet uit je hoofd kent? (ik ken die al allemaal uit mijn hoofd en ik ben zeker niet zo'n junkie als jijquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Als je nou ook nog je valid tru en cc2 nummer weet ben je echt goed de lul
Of het wordt erger. Bij mij is het dan zo dat ik na het huren de film nog meer wil hebben, en dan koop je dus iets dat vervolgens direct de kast in gaat omdat je hem recent al gezien hebt!!! Dat voelt pas nutteloos...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 07:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga eens lid worden van een videotheek, kijken of dit mijn koopgedrag een beetje afremt.![]()
Wat denk je wel niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:43 schreef mooiegek het volgende:
[..]
je gaat mij niet vertellen dat jij die nog niet uit je hoofd kent? (ik ken die al allemaal uit mijn hoofd en ik ben zeker niet zo'n junkie als jij)
mijn word ietsjes meer...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:17 schreef Timo20 het volgende:
M`n CC rekeningafschrift van december gekregen gisteren. Schade viel uiterst mee: ¤ 3,17
moet die komma niet wat opschuifenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:17 schreef Timo20 het volgende:
M`n CC rekeningafschrift van december gekregen gisteren. Schade viel uiterst mee: ¤ 3,17
vertelquote:
hehequote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet die komma niet wat opschuifen
Kun je hem nog terugbrengen?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:02 schreef FremantleDockers het volgende:
Ook erg:
thuiskomen van het winkelen en in de brievenbus een pakketje vinden met (o.a.) dezelfde dvd die je net in de stad gekocht hebt....
Had ik gister met The Game
Bij de meeste winkels kun je alleen terugbrengen als ze geseald zijn. Aanbiedingen mogen vaak niet geruild worden...quote:Op zondag 9 januari 2005 12:28 schreef FremantleDockers het volgende:
Good point, weet ik eigenlijk niet. Komt uit de internet-only 3 voor 22.50 actie van Van Leest. Iemand enig idee of die terug te brengen zijn?
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2005 10:26 schreef kinky_queen het volgende:
En dan zegt de postbode:"Ik doe vanaf nu jullie huis als eerste, dan ben ik in ieder geval van een aantal pakketjes af".
Ik zat ook raar te kijken toen ik de deur open deed en de postbode zag met 7 doosjes en 12 witte pakjes van dvdsoon.quote:Op maandag 17 januari 2005 10:26 schreef kinky_queen het volgende:
En dan zegt de postbode:"Ik doe vanaf nu jullie huis als eerste, dan ben ik in ieder geval van een aantal pakketjes af".
Ik had ze hierover gemaild en kreeg dit te horen:quote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik durf gewoon niet te kijken naar de CC rekening van deze maand. Zelfs al blijft die toch wel dik onder de hierboven vermelde ¤ 1200,-
En GVD, wat duuuuuuurt het weer lang bij DVDsoon. M'n bestelling staat al bijna 2 weken op 'packaging'.
Ja, zo kick je wel af ja!
Een vast improvement nog wel, moeten ze nu toch zeker binnen de week verstuurd worden!quote:Dear Sir.
Our apologies for the delay in receiving your product(s). Unfortunately we did receive an unanticipated load of orders and are currently working
on rectifying this situation. Our shipping department has been
reviewed and redone to accommodate this load and a new system has been implemented. We are happy to say that the new system is a vast improvement and we hope to be caught up on this backlog shortly. I
apologize for the inconvenience this may have caused. If you need
anything else please do contact me once again.
------------------------------
Customer Service Center
Centre De Service à la Clientèle
DVDSoon.com
Dit gevonden in mijn account info;quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:14 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik had ze hierover gemaild en kreeg dit te horen:
[..]
Een vast improvement nog wel, moeten ze nu toch zeker binnen de week verstuurd worden!
quote:January 17, 2005.
A message from DVDSoon.com's president
To our dear clients,
In light of New Year 2005, let me first offer you all my best wishes of happiness, health and prosperity.
I would also like to take this opportunity to thank you for your loyalty as a DVDSoon.com client. Thanks to you, 2004 has brought on a growth of almost 400%, making it one of the most successful and fulfilling year this company has known. Having shipped over 1 million parcels in 2004, DVDSoon.com has currently gained the pole position amongst Canadian DVD e-tailers.
However, this great achievement has caused certain inconveniences and delays in our shipping department, and we sincerely regret this hindrance. Therefore, in order to resolve the situation, we have devised new and more efficient means of working, permitting us to offer even better service than before.
We estimate that, in about a few weeks, we will be able to bring our shipping delays back in order. We deeply appreciate your boundless patience since we understand the desire to receive your products and items as soon as possible.
Finally, because of the rapid growth of the company, we are cannot stock in inventory the entire catalog in our warehouses. Currently, we offer more than 40 000 different items and when we receive new orders, the anticipated overstocked items are rapidly sold out. We therefore place new orders daily from our suppliers, in hopes of minimizing possible delays.
Our product catalog never ceases to expand, and we endeavour to offer you even more products to fulfill your needs.
Once again, thank you all for your patience and understanding.
E. Guiard
CEO
DVDSoon.com
geen eens een persoonlijk mailtje voor 1 van hun grote afnemers?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:37 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dit gevonden in mijn account info;
[..]
Hey Gerard, je collectie is privatequote:Op woensdag 19 januari 2005 00:50 schreef MrMoon het volgende:
Hallo ik ben Gerard.
Ik had laatst ook zoiets. Kreeg ik 2 keer de SE van Once Upon a Time in America binnen. Ik uitzoeken wie er een fout had gemaakt, ik of cd-wow. Bleek dat ik op dinsdagmiddag er een had besteld en dezelfde op woensdagavond.......... Veel vergeetachtiger kan het niet denk ikquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:22 schreef sampoo het volgende:
Hebben jullie ook geregeld dat je een pakketje opent en een dvd tevoorschijn haalt waarvan je niet meer kan herinneren dat je die besteld hebt? Je zou bijna vermoeden dat dvdsoon er een paar orders bij tovert omdat het toch niet opvalt.![]()
Ruilen tegen een dubblel bestelde 12 Angry men uit Canada ?quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:18 schreef Eippie het volgende:
[..]
Ik had laatst ook zoiets. Kreeg ik 2 keer de SE van Once Upon a Time in America binnen. Ik uitzoeken wie er een fout had gemaakt, ik of cd-wow. Bleek dat ik op dinsdagmiddag er een had besteld en dezelfde op woensdagavond.......... Veel vergeetachtiger kan het niet denk ik![]()
die heb ik reeds, toen besteld met de halloween actie geloof ik.quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:25 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ruilen tegen een dubblel bestelde 12 Angry men uit Canada ?
nu ook nog?quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:11 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Hey Gerard, je collectie is private
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |