Ik heb de Amerikaanse versie nog helemaal niet bekeken, ik ben zo gehecht aan de Nederlandse stemmen... Jeugdsentiment...quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:34 schreef sampoo het volgende:Was de aanleiding voor de avatar. Ik blijf mij verbazen hoe slecht de Nederlandse voiceovers zijn ivm de Amerikaanse.
Trouwens is er in de VS voor zover mij bekend nog niet zo'n uitgebreide uitvoering aanwezig en zeker niet voor deze prijs!
Pff.. rookie.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:41 schreef FremantleDockers het volgende:
Schokkend moment van zelfinzicht:
Tijdens een bestelling typte ik net mijn creditcard-nummer in... Uit mijn hoofd...!!!
Als je nou ook nog je valid tru en cc2 nummer weet ben je echt goed de lulquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:41 schreef FremantleDockers het volgende:
Schokkend moment van zelfinzicht:
Tijdens een bestelling typte ik net mijn creditcard-nummer in... Uit mijn hoofd...!!!
je gaat mij niet vertellen dat jij die nog niet uit je hoofd kent? (ik ken die al allemaal uit mijn hoofd en ik ben zeker niet zo'n junkie als jijquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Als je nou ook nog je valid tru en cc2 nummer weet ben je echt goed de lul
Of het wordt erger. Bij mij is het dan zo dat ik na het huren de film nog meer wil hebben, en dan koop je dus iets dat vervolgens direct de kast in gaat omdat je hem recent al gezien hebt!!! Dat voelt pas nutteloos...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 07:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga eens lid worden van een videotheek, kijken of dit mijn koopgedrag een beetje afremt.![]()
Wat denk je wel niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:43 schreef mooiegek het volgende:
[..]
je gaat mij niet vertellen dat jij die nog niet uit je hoofd kent? (ik ken die al allemaal uit mijn hoofd en ik ben zeker niet zo'n junkie als jij)
mijn word ietsjes meer...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:17 schreef Timo20 het volgende:
M`n CC rekeningafschrift van december gekregen gisteren. Schade viel uiterst mee: ¤ 3,17
moet die komma niet wat opschuifenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:17 schreef Timo20 het volgende:
M`n CC rekeningafschrift van december gekregen gisteren. Schade viel uiterst mee: ¤ 3,17
vertelquote:
hehequote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet die komma niet wat opschuifen
Kun je hem nog terugbrengen?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:02 schreef FremantleDockers het volgende:
Ook erg:
thuiskomen van het winkelen en in de brievenbus een pakketje vinden met (o.a.) dezelfde dvd die je net in de stad gekocht hebt....
Had ik gister met The Game
Bij de meeste winkels kun je alleen terugbrengen als ze geseald zijn. Aanbiedingen mogen vaak niet geruild worden...quote:Op zondag 9 januari 2005 12:28 schreef FremantleDockers het volgende:
Good point, weet ik eigenlijk niet. Komt uit de internet-only 3 voor 22.50 actie van Van Leest. Iemand enig idee of die terug te brengen zijn?
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2005 10:26 schreef kinky_queen het volgende:
En dan zegt de postbode:"Ik doe vanaf nu jullie huis als eerste, dan ben ik in ieder geval van een aantal pakketjes af".
Ik zat ook raar te kijken toen ik de deur open deed en de postbode zag met 7 doosjes en 12 witte pakjes van dvdsoon.quote:Op maandag 17 januari 2005 10:26 schreef kinky_queen het volgende:
En dan zegt de postbode:"Ik doe vanaf nu jullie huis als eerste, dan ben ik in ieder geval van een aantal pakketjes af".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |