Klinkt als een Twilight Zone aflevering.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:34 schreef Maerycke het volgende:
Mijn bestelde dvdpack is afgeleverd bij één van de buren... die besloten heeft vakantie te nemen ofzo en dus al bijna een hele week niet thuis is. Ondertussen liggen mijn dvd's daar.. the horror!...
Ach ja, dat klinkt bekend. Ik wacht nu op een dvdtje of 18 of zo... De postbode wil ze maar niet brengen, zelfs niet als ze al op de 7e door pacific zijn verstuurdquote:Op maandag 24 januari 2005 11:19 schreef Cheiron het volgende:
NIet gezond:
De 14e 2 dvd's besteld bij Koreandvd's. De eerste dagen zeker 8 keer per dag gekeken naar de status. En zelfs nu dat hij op shipped staat kijk ik regelmatig of er iets veranderd.. Tegen beter weten in hoop ik elke dag weer dat het al op de mat ligt.
Op maandag wordt echt wel bezorgd dus, iig in Doetinchem welquote:Op maandag 24 januari 2005 13:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Op maandag komen er bij ons zowiezo geen pakketjes... alleen di t/m za.
hier in Almere ookquote:Op maandag 24 januari 2005 14:22 schreef Hare het volgende:
Op maandag wordt echt wel bezorgd dus, iig in Doetinchem wel
Welcome!!quote:Op zondag 30 januari 2005 20:03 schreef AxeldeM. het volgende:
Wil ook graag de club joinen
Ben nieuw hier op het forum en ik koop de laatste tijd vrij veel dvd's, voor mij dan. Had ik aan het begin van deze maand 32 dvd's, nu zit ik er met 54. Ik heb altijd veel anime gekocht maar de laatste tijd begin ik de "gewone film" meer te waarderen. Elke keer als ik een dvd-winkel binnen loop kom ik met minimaal 2 dvd's naar buiten
nee hoorquote:Op zondag 30 januari 2005 20:49 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Welcome!!
btw is het erg als je dvdprofiler nodig hebt om je bestelde dvd's te kunnen bijhouden?
Ik gebruik Excel.quote:Op zondag 30 januari 2005 20:49 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Welcome!!
btw is het erg als je dvdprofiler nodig hebt om je bestelde dvd's te kunnen bijhouden?
shame on you!!!!quote:Op zondag 30 januari 2005 23:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee hoor
ik had me nog zo voorgenomen deze maand (alleen morgen dus nog) geen dvd`s meer te bestellen, maar kon me niet bedwingen: net 24 season 2 besteld bij Amazon
![]()
![]()
![]()
shoot me![]()
ah, die krijg ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:26 schreef pascalheister het volgende:
in januari voor ruim 350 euro uitgegeven aan dvd's (mede door die Lotr kist)
geloof het niet neequote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ah, die krijg ik ook
![]()
ps dvdprofiler kent dat ding nog niet he?
That day draws ever closer!quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:21 schreef Timo20 het volgende:
heb gelukkig nog geen CC afschrift ontvangen
quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:43 schreef sampoo het volgende:
[..]
That day draws ever closer!You might say you will not open your mailbox but you cannot resist it might be a dvd package after all and one day when you least expect you will find the dreaded bill. Pay me! Pay me! it roars and it will eat you up and you will see your beloved dvd's no more.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |